Recommended Posts

توي بعضي از دانشگا هها به منظور نقد اين فيلم اون رو اكران كردند. بچه ها ميگفتن كه زيادي مسلمون ها رو تحقير كرده بود ولي من متاسفانه نرسيدم كه ببينمش. كسي لينك دانلود اون رو داره كه اينجا بذاره . فكر ميكنم بهتره اون هممون اين فيلم رو ببينيم بعدا در موردش بحث كنيم . آخه چيزي رو كه نديديم در موردش چه نظري بديم ؟ با اين متن هايي هم كه گذاشتين اينجا نبايد در موردش نظر داد. اين دو تا دوست عزيزمون هم كه به نوعي از فيلم حمايت كردند كارشون فاجعه بود. اين غربيها براي تغيير طرز فكر و به انحراف كشيدن ماها ظرافت هاي زيادي به خرج ميدن . جوري كه بعضي وقتها احساس ميكني حق با اوناست ولي اينها همش شيطنته. اخبار انحرافي رو اينقدر آروم آروم به خردمون ميدن كه نميفهميم از كجا خورديم. براي همين لزومي نداره بعضي از آقايون براي يهوديها دل بيوزونن . اول فيلم رو ميبينيم بعدا بحث ميكنيم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انيرو بزرگ مي گم كه همه تو اين سايت ببينند

ما با صهيونيسم بين المللي دشمن هستيم نه با يهوديان

اين رو تمام دشمنان اسلام كه اين سايت رو مي بينند بدانند

بچه ها يه خواهش دارم اسلام رو اون طور ببينيد كه تو ايرانه نه نمونه هاي جعليه غربي و غيره...
از شما بعيده كه تو ايران زندگي مي كنيد!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست عزيز! معلومه كه يا از تكنولوژي سر در نمياري يا امريكا به كامته!!! مي خواي هزاران مثال بيارم كه امريكا در پروژه هايش به شكست افتضاهانه اي برخورد كرده و از روسيه كمك خواسته! براي نمونه: چند بار تا حالا شاتل فضايي امريكا تو هوا منفجر شد؟! چرا بعد از اين شكست امريكا براي بردن و اوردن فضانوردان از اژانس فضايي روسيه خواهش كرد؟! شما حتي نميدونيد كه سفينه سايوز تنها سفينه در طول تاريخ كه بيشترين تعداد پرواز و كمترين حادثه را داشته (حتي يك بار هم صقوط و يا انفجار نداشت)! در ضمن روسها 30 سال پيش سيستمي رو در سايوز قرار دادند كه به صورت اتوماتيك در فصا كنترل و به زمين باز مي گشت و از سال 1980 سفينه سايوز به طور خودكار به ايستگاه هاي فضايي (سالوت-مير- ISS ) متصل مشود در صورتي كه هيچ گاه چنين سيستمي در سفاين امريكايي (شاتل) كار گذاشته نشده و هنگام اتصال به ايستگاه و هنگام برگشت به زمين به صورت دستي هدايت ميشود! شما از شاتل ساخت شوروي (بوران-ساخت 1980) اطلاعي داريد!؟ (به صورت تمام اتماتيك به فضا پرتاب و به زمين بازگشت) در صورتي كه فضانوردان درون ان بودند! و از اين مثالها بسيار زياد ...... ضمنا اگر درباره شاتل ساخت شوروي (بوران-ساخت 1980) اطلاعي خواستيد در خدمتم. با تشكر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در ضمن فراموش كردم بگم كه يك دفعه سفينه امريكايي حامل فضانوردان بعد از بازگشت به زمين در دريا افتاد (نه در جاي تايين شده) و 4 روز چندين هليكوپتر و هواپيما دنبال انها گشتند تا پيدا كردند! (به نظر شما اين خطا يه افتضا به تمام معنا نيست!)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

جعل نام خليج فارس با دلارهاي نفتي صهيونيستي راه به جايي



بيچاره اين صهيونيستها كه ما هميشه پاي اونا رو وسط ميكشيم يعني زمان شاه هم كه با اسراپيل دوست جونجوني بوديم اسراپيليها ميگفتن خليج عربي يا شط العرب يا از جزاير ميگفتن(اين اتيش رو جمال عبداناصر روشن كرد وگرنه خود عربا هم مي گفتن خليج فارس) ياما با برادران عربمون از گذشتهاي دور مشكل داريم هي نجابت ميكنيم هي پر روتر مي شن ما متاسفانه تو فشار هاي بين المللي گيريم واين كشورهاي دوست وبرادر هم فرصت رو غنيمت شمردن و حالي بحولي ...ما هم كه هيچ مشكلي نداريم جز فلسطين و اگه اسراييل نابود بشه ما هممون خوشبخت ميشيم (بعضي ها فكر ميكنند وجود يه اسراييل كه دشمن عرابا باشه بدرد منافع ملي ما مي خوره بلاخره دوشمنيشون به ما وتضاد منافعشون با ما به يه سمتاي ديگهاي منحرف ميشه)


علت این کار ابلهانه جمال عبدالناصر بخاطر سیاست شاه در حمایت از اسرائیل بود. زمانی که ناصر از ایران به عنوان یک کشور مسلمان انتظار همراهی در نبرد با غرب و اسرائیل را داشت ایران نفت مفت به اسرائیل میفروخت و تحریم نفتی را میشکست و ...! این مشکل را خود ما ایجاد کردیم و الان بعد از 30 40 سال داریم چوب نادانی هر دو طرف رو میخوریم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

تشکر به خاطر اين مطلب
چند وقت پيش در دانشگاه ايلينويز در سخنرانی يک پروفسور يهودی شرکت کردم که ضد قران صحبت
ميکرد درست مثل اين فيلم ولی خيلی آکادميک تر و با ذکر دلايل زياد البته که اکثرا تفسيرات خودش
بود که بر عليه قران بود چون اين آيات رو ميشه جوری ديگری تفسير کرد و اسلام رو سمبل صلح نشون
داد از قضا من با يک دوستی بودم که اهل قران بود و خيلی دقيق مطالعه کرده بود
در آخر سخنرانی هيچی برای گفتن نداشت مخصوصا چون سخنران بد از خوندن آيات
به رفتار مسلمونای حالا استناد ميکرد و از همخونيشون صحبت ميکرد.
خلاصه ما از اونجا ناراحت بيرون اومديم ولی با خودم فکر کردم که چرا ما نمی ريم اون
بالا و قران رو تفسير نمی کنيم ؟ دين محبوبی نداريم دوستان اينجا تا حالا نديدم کسی از اسلام
خوبی بگه حتی اونايی هم که ميرن و اکادميک مطالعه می کنند با چنين سخنرانی هايی مطمين
تر ميشن چرا؟ مگه مگه ما چيکار کرديم ؟ شايد اشکال از مسلمونی ما هم هست همين که
يهوديت رو قبول نداريم . اگر ما به عنوان مسلمان صلح و دوستی نشون بديم ديگه کسی حرف اون سخنران رو باور نمی کنه
چون می بينين مسلمونا ضدشو دارند نشون ميدن .ولی اين سخنران هرچی ميگفت يه مثال هم
از وضعيت فعلی ميزد همه ميگفتن آها راست ميگه !

پس سعی کنيم وجه اين دين رو از اينکه هست بدتر نکنيم


بله اشکال از مسلمانان است و اگر ناراحت نشوی اشکال از خود شما هم هست که به عنوان یک مسلمان در آن بحث ضد اسلامی شرکت کرده و جواب آن پرفسور را ندادید!

این نکته را فراموش نکنید که تبلیغات علیه اسلام ربطی به رفتار عموم مسلمانان ندارد و مسلمانان کاری انجام نداده اند که بر روی آن انگشت گذاشته و چهره ای بد از آن نشان دهند.

دشمنی غرب با اسلام بخاطر رفتار و عملکرد ما نیست و مربوط به اصل اسلام میشود. تشکیل حکومت جهانی اسلامی.

راستی به اون پرفسور یهودی میگفتی جناب شما به خدا ایمان داری؟ به تورات ایمان داری؟ به حضرت موسی (ع) هم ایمان داری؟ حالا اگر شما به این سه موضوع ایمان داری پس چرا وقتی پای منافع خودتان است حرف خدا در تورات تحریف شده درست است و موسی پیامبر است اما محمد (ص) را پیامبر نمیدانید و قرآن را هم کلام خدا نمیدانید؟! پس از این دو پارادوکس نتیجه میشود که به خدا هم ایمان ندارید و تنها پیرو منافع خود هستید.
 

ميگيد با خود اسلام مشکل دارند درسته من هم قبول دارم ولی اونها يعنی کی ؟ دولت؟ يهودی های
همه کاره؟ يا ملت ؟ اگر ما حداقل بتونيم اين حس تنفر ملت رو از بين ببريم ديگه دولت می خواد چيکار
کنه ؟ وقتی تو آمريکا تو اخبار ايرانی ها رو نشون ميده که مرگ بر آمريکا ميگن بعدشم
ميگن الله و اکبر شما اگر يه آمريکايی بودی متنفر نمی شدی اسلام و ايران ؟کدوم قسمت مرگ
بر آمريکا به دلت آمريکا اشاره ميکنه؟ شما فکر ميکنيد مردم معمولی هم با اصل اسلام مشکل
دارند؟ ديگه دوره تزاری به پايان رسيده مردم اگه اسلام رو دوست داشته دولت چيکار می
خواد بکنه رسانه ها رو چه جوری می خواد ديگه تحريف کنه؟ وقتی به عنوان يک يهودی معمولی
ميبينی رييس جمهور يک کشور مسلمون چند بار ميگه مرگ بر اسراييل از اسلام که بدت می آد
هيچ ميری قران رو می خونی تا يه جوری تفسيرش بکنی که به همه بگی اسلام دين آدم کشی نه؟
ولی اگر ما به عنوان ايرانی شيومون رو عوض کنيم فکر نمی کنيد اوضاع فرق کنه
بايد رفتار طوری باشه که رسانه های غربی هيچ جور نتونه تحريفش کنه ديگه اونوقت کسی
نميره دنبال اينکه قران رو بد جلوه بده حتی اگه بده هم کسی باور نمی کنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دست عزيز babi_492 توي اين فيلم چيز عجيب و غريبي نميبيني! اكثرا صحنه هايي از حوادث تروريستي در نيويورك و لندن و مادريد و صحنه هايي از اعدام ها كه در اخبار به تكرار هم نشان داده شده بود! فقط مساله اينه كه اين افراد امدند و مقداري (scrin shot) يا همان صحنه هاي كوتاه از حوادث تروريستي در نيويورك و لندن و مادريد و صحنه هايي از اعدام ها را جمع كردند و گفتند (((ايناهاش! اينم اسلام!))) باور كنيد كه حتي خود من تو خانه ام هم ميتونم يك همچين ارشيوي را درباره مسحيت و ... از اينترنت دربيارم و فيلمي مشابه درباره مسيحيت و اديان ديگر! بسازم!!! اين كار اصلا سخت نيست!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این نکته را فراموش نکنید که تبلیغات علیه اسلام ربطی به رفتار مسلمانان ندارد و عموم مسلمانان کاری انجام نداده اند که بر روی آن انگشت گذاشته و چهره ای بد از آن نشان دهند.


البته تا حدودي با فرمايشات شما موافق هستم ٬ چون بحث اسلام ستيزي چند سالي است كه در غرب شديد تر شده ( جالب است كه در زمان جنگ جهاني دوم و وجود شوروي ٬ و در جنگ افغانستان غربيها با پيروان اين دين كمتر مشكل داشتند و آنها را مردماني ستم ديده در رسانه هايشان معرفي مي كردند)

اما دوست من مثلي است كه (تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيز ها)

منظورم از ذكر اين مثال مشكل در اصل دين نيست ٬ بلكه مشكل در رفتار برخي پيروان ظاهري آن است كه موجب ايجاد بهانه براي غربيها براي رسيدن به اهداف خود هستند.

سنگسار - اعدام در ملا عام - قمه زني ٬ قطع كردن دست و پا و عمليات انتحاري در ميان مردم عادي شايد مثالهاي خوبي براي اين مشكلات باشد. ببنيد براي افكار عمومي غرب كه از جزييات دين ما باخبر نيستند . با ديدن اين تصاوير چه استنباتي از دين و پيروان آن ميكنند.

همه ما ميدانيم كه مبحث قمه زني كه انگليسي ها در ايران جا انداخته بودند با درايت رهبرمان ممنوع گرديد و همچنين بدستور آقاي شاهرودي مبحث اعدام در ملا عام نيز برچيده خواهد شد . و فكر نمي كنم كه قطع كردن دست و پا نيز در كشورمان در حال حاضر اجرا شود.

كه اين موارد جاي تقدير دارد.

اما دوست من ميدانيكه متاسفانه در كشورهاي ديگر مسلمان اين قوانين اجرا ميشود و چون اجرا كننده قوانين و اين اعمال ٬ با استناد به مستندات دين خود اجراي حكم مي كند. براي يك بيننده ناآگاه در غرب اين عمل ٬عملي اسلامي و مطابق شريعت و در نتيجه دين اسلام دين خشن معرفي ميگردد. متاسفانه

عزيزان من نميدانم چرا ما مسلمان با وجود آنكه رهبرمان بدرستي به ما در انجام ندادن انحرافات وارداتي در ايام عاشورا متذكر هم مي شوند ٬ باز هم بدون آنكه به اين نكات توجهي كنيم ٬ با انجام آنها بهانه بدست ديگران ميدهيم ( ما را چه شده است؟ )

ببنيد دوستان ٬ اين مسايل باعث شده كه ما خودمان بهانه را به راحتي بدست غربيها دهيم ٬ مثالي ديگر ميزنم

مثلا در جريان توهين روزنامه دانماركي به مقام مقدس پيامبر(ص) ( كه تحليل خودم در اين موضوع را در تاپيك ترور شهيد مقنيه خواهم گفت ) مسلمانان اعتراض خود را بيان نمودند به گونه هاي ذيل :

1- گروهي سفارت و دفاتر نمايندگي دانمارك را در برخي كشورهاي اسلامي به آتش كشيدند و تخريب كردند.
2- گروهي ( طالبان و القاعده ) كه لعنت خداوند بر آنان و بانيانشان باد . سردبير و دارودسته اش را به مرگ محكوم كردند.
3- گروهي از مفتيان و علما حكم قصاص و .... دادند.
4- گروهي فرياد مرگ بر ..... دادند
5- گروهي ار علماي وهابي فتواهاي عجيب ٬ غريب ميدهند.( نمونه اين فتواها را در تاپيك ترور شهيد مقنيه مشاهده خواهيد كرد )

وقتي يك شبكه خبري تمامي اين موارد را در كنار هم نشان دهد ٬ متوجه خواهيد شد كه يك بيننده چه تصوري از پيروان اسلام پيدا خواهد كرد.


اما من نديدم و يا نشنيدم كه گروهي در اعتراض خود بدون هيچ گونه توهيني ٬اسلام و حقيقت آنرا كه براي آزادي و تعالي انسانها است را معرفي كنند. و يا در مقابل توحش پيروان دروغين اديان ديگر را به رخشان كشانده و بگويند كه اين وحشي گري كه آنرا به اسلام نسبت مي دهيد - ربطي به دين ما نداشته و گروهي احمق دانسته و يا ندانسته مروج خشونت و بهره برداري از همه اديان الهي براي رسيدن به اهدافشان هستندو بوده اند. ( ميدانم كه مثالم زماني كه به پيامبرمان توهين شده شايد بيربط باشد ولي عزيزان من همانطوري كه خداوند متعال حافظ پيامبر و اسلام در اوايل اسلام بود - با وجود پيروان اندك ايشان - همانطور نيز در حال حاضر حافظ آن است. به نظر من عملكرد ما بايد در مرحله اول به عنوان پيروان واقعي٬ نشان دادن زيبايي هاي اسلام به جهانيان باشد )


دوستان من ٬ ميدانم كه قلب شما مانند من پر از اندوه و غم است كه چرا ما را ٬ دين ما را ٬ به راحتي به سخره ميگيرند و ما پس از اعتراض هم باز وحشي و بربر ( چيزي كه لايق خودشان است ) مورد خطاب قرار ميگيريم. نمي دانم چه بگويم فقط اميد دارم با راهنمايي بزرگانمان و انشاالله ظهور سريعتر اماممان مهدي ( عج) اين مشكلات هرچه سريعتر حل شوند. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ماهنامه موسسه ماموريت هاي خارجي واتيکان در شماره ماه آوريل خود تحت عنوان "جهان و ماموريت" با انتشار مطالب ويژه شانزده صفحه اي درباره آزادي مذهبي تحت عنوان "حقوق اعتقاد، حقوق زندگي، آزادي مذهبي مانع سياست است" نوشته است که ايران، عربستان سعودي، افغانستان و پاکستان دشمنان آزادي مذهب در جهان هستند.

به گزارش جهان، اين ماهنامه با دريافت اطلاعاتي از سازمان ملل متحد و وزارت دفاع آمريکا به انتشار مطالبي درباره "آزادي مذهبي نفي شده" پرداخته است.

در اين گزارش آمده است که ايران، عربستان سعودي، افغانستان و پاکستان جهار کشور مسلماني هستند که در راس کشورهاي طبقه بندي شده دشمن آزادي مذهبي در جهان هستند.

از کشورهاي ديگري که مخالف آزادي مذهبي هستند مي‌توان به کشورهايي با اکثريت مسلمانان يعني بنگلادش، مصر، ترکيه و نيجريه اشاره کرد.

از ميان کشورهايي که رهبري کمونيستي دارند مي توان به چين، لائوس، ميانمار و کره شمالي اشاره نمود.

حالا این اتهامات به عربستان می خوره ولی به ایران نه!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما رفتارمون رو درست کنيم همه چی حل ميشه مثلا اعدام زير 18 سال يکيشه که سنگشو به سينه ميزنن همچنين تعداد اعدامی ها ! ميدونيد ايران با اختلاف کم بعد از چين در رتبه دوم اعدام قرار داره در دنيا!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بقول EMPEROR این برمیگردد به چطور خود مسلمانها اسلام را در دنیا معرفی میکنند حالا از دولتها گرفت تا ملتها بصورت کلی و نه جزیی. اگر شما کل دنیای اسلام را در مقابل غرب قرار بدهید در کل دنیای اسلام عقب افتاده تر است. دوستانی که در غرب زندگی میکنند میدانند که دین برای انسانها یک چیز خصوصیست و نه سیاسی، غربیها از اسلام سیاسی وحشت دارند و نتیجه اش را در کشورهای اسلامی هم میبینند و هم شاهدند. هیچ مذهبی در بطن بد نیست این انسانهاهستند که در برای قدرت و کسب و کنترل آن و در نتیجه کنترل جامعه، از دین سو استفاده میکنند. اسلام دین ترور یا اعدام یا شکنجه جنگ وووووو نیست اما باید دید مسلمانها با اسلام چه کرده و چه میکنند. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایرانی ها معتقدند ممکن است آغاز جنگ با امریکا باشد ولی تصمیم گیرنده درباره پایان جنگ، قطعاً امریکایی ها نخواهند بود ،این جنگ اگر به وقوع بپیوندند ، اسرائیل اولین قربانی آن خواهد بود و هر چند ایران نیز آسیب های بسیار جدی را متحل خواهد شد ولی ابرقدرتی امریکا نیز با جدی ترین چالش تاریخ این کشور مواجه خواهد شد . عصر ایران – "ری مک گاورن" تحلیل گر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) معتقد است: "جورج بوش" رئیس جمهور ایالات متحده و کابینه وی قصد خروج از عراق ندارند و خود را برای حمله به ایران ظرف چند ماه آینده آماده می کنند. به گزارش عصر ایران (asriran.com)، این مامور اطلاعاتی حرفه ای آمریکا در مصاحبه با نشریه محلی "چارلزتون گازت" آمریکا گفت: به نظر من "جورج بوش" و "دیک چنی" قصد دارند قبل از پایان دوره کاری خود، مسئولیت حمله به ایران را برعهده گیرند. اما پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد، اگر ایران روند ارسال تجهیزات به عراق را از طریق کویت متوقف سازد؟ این مسئله ممکن است جان ده ها هزار سرباز ما به خطر اندازد. وی افزود: به نظر من جنگ عراق چند دلیل داشت، از جمله: پس زدن "صدام حسین"، حمایت از دولت اسرائیل، کنترل ذخایر نفتی و گسترش پایگاه های نظامی دائمی آمریکا در خاورمیانه. وی در این گفتگو روی ناکامی "کالین پاول" وزیر امور خارجه سابق آمریکا و "جورج تنت" مدیر سابق "سیا" در مقابله با استفاده از اطلاعات جاسوسی غلطی که "بوش" از آنها برای توجیه حمله به عراق بهره گرفته بود، انگشت گذارد. وی گفت: آنها از حقایق نه چندان واقعی و جعلی برای ایجاد اطلاعاتی در زمینه جنگ بهره گرفتند. "مگ گاورن" ادامه داد: "پاول" برای آماده کردن نطق انتقادی پنجم فوریه 2003 خود در سازمان ملل به منظور موجه جلوه دادن جنگ، سه روز به ستاد مرکزی سیا رفت اما در رایزنی با منتقدانی چون "تام فینگار" که زمانی سرپرستی کمیته ارزیاب اطلاعات ملی آمریکا را برعهده داشت، ناکام ماند. وی گفت: "پاول" و "تنت" باید به "بوش" می گفتند که ما قویا توصیه می کنیم دایره مشاوران خود را فراتر از کسانی کند که به آغاز جنگ می اندیشند، زیرا هیچ دلیل قانع کننده ای برای این کار وجود ندارد و پیامدهای مصیبت باری را به بار خواهد آورد. "مک گاورن" به مدت 27 سال از زمان حکمرانی "جان اف کندی" تا "جورج دبلیو بوش"، یکی از تحلیل گران سیا بود. وی در زمان ریاست جمهوری "رونالد ریگان"، مسئولیت ارائه اطلاعات امنیتی به "ریگان" و مقامات ارشدش را برعهده داشت. وی در زمان ریاست جمهوری "دبلیو بوش" نیز یکی از تحلیل گران ارشد سیا بود که اطلاعات روزانه امنیتی را در اختیار وی قرار می داد. وی یکی از منتقدان استفاده از شکنجه حین بازجویی از اسرای جنگی و بی اعتنایی آشکار "بوش" و "چنی" نسبت به توافقات کنوانسیون ژنو است. او در این زمینه روی اسناد هفتم فوریه 2002 کاخ سفید درباره "رفتار انسانی با زندانیان طالبان والقاعده" انگشت گذاشته است. این اسناد که به امضای "بوش" رسیده، اشاره دارد بر این نکته که: "باید با زندانیان تا حدی که مناسب و سازگار با اصول نظامی باشد، به شیوه ای انسانی رفتار کرد." به اعتقاد "مک گاورن"، شکنجه، آمریکا را بدنام می سازد، نیروهای خودی را به خطر می اندازد و نتیجه بخش نیز نخواهد بود. شکنجه اطلاعات واقعا نادرستی را فراهم می سازد که مردم را سخت می ترساند. وی در عین حال خاطر نشان کرد: احتمال حمله آمریکا به ایران قبل از پایان دوره ریاست جمهوری "بوش" زیاد است. وی همچنین عملکرد دریادار "ویلیام جی. فالون" فرمانده ارشد نیروهای نظامی آمریکا در خاورمیانه را بین مارس 2007 تا مارس 2008 را که اکنون ژنرال "دیوید پترائوس" جانشین وی شده، ستود. "فالون" اندکی پس از انتشار سوابق کاریش در مجله "اسکوآیر" آمریکا که مخالفت شدید وی را به جنگ عراق و تمایلش به کاهش نیروهای آمریکایی در این کشور را برجسته نشان داده بود، مجبور به استعفا شد. به گفته "مک گاورن"، "فالون" آخرین امید ما بود. ایران بارها تاکید کرده است که برخلاف عراق ، هرگونه ای حمله ای را با شدت تمام پاسخ خواهد داد و در ان صورت کل منطقه به اتش کشیده می شود . ایرانی ها معتقدند ممکن است آغاز جنگ با امریکا باشد ولی تصمیم گیرنده درباره پایان جنگ، قطعاً امریکایی ها نخواهند بود ،این جنگ اگر به وقوع بپیوندند ، اسرائیل اولین قربانی آن خواهد بود و هر چند ایران نیز آسیب های بسیار جدی را متحل خواهد شد ولی ابرقدرتی امریکا نیز با جدی ترین چااش تاریخ این کشور مواجه خواهد شد . منبع : عصرایران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ميگيد با خود اسلام مشکل دارند درسته من هم قبول دارم ولی اونها يعنی کی ؟ دولت؟ يهودی های
همه کاره؟ يا ملت ؟ اگر ما حداقل بتونيم اين حس تنفر ملت رو از بين ببريم ديگه دولت می خواد چيکار
کنه ؟ وقتی تو آمريکا تو اخبار ايرانی ها رو نشون ميده که مرگ بر آمريکا ميگن بعدشم
ميگن الله و اکبر شما اگر يه آمريکايی بودی متنفر نمی شدی اسلام و ايران ؟کدوم قسمت مرگ
بر آمريکا به دلت آمريکا اشاره ميکنه؟ شما فکر ميکنيد مردم معمولی هم با اصل اسلام مشکل
دارند؟ ديگه دوره تزاری به پايان رسيده مردم اگه اسلام رو دوست داشته دولت چيکار می
خواد بکنه رسانه ها رو چه جوری می خواد ديگه تحريف کنه؟ وقتی به عنوان يک يهودی معمولی
ميبينی رييس جمهور يک کشور مسلمون چند بار ميگه مرگ بر اسراييل از اسلام که بدت می آد
هيچ ميری قران رو می خونی تا يه جوری تفسيرش بکنی که به همه بگی اسلام دين آدم کشی نه؟
ولی اگر ما به عنوان ايرانی شيومون رو عوض کنيم فکر نمی کنيد اوضاع فرق کنه
بايد رفتار طوری باشه که رسانه های غربی هيچ جور نتونه تحريفش کنه ديگه اونوقت کسی
نميره دنبال اينکه قران رو بد جلوه بده حتی اگه بده هم کسی باور نمی کنه

جناب msh,
در بین گفته های شما تضاد است!

اول میگید

 

ميگيد با خود اسلام مشکل دارند درسته من هم قبول دارم ولی اونها يعنی کی ؟ دولت؟ يهودی های
همه کاره؟ يا ملت ؟ اگر ما حداقل بتونيم اين حس تنفر ملت رو از بين ببريم ديگه دولت می خواد چيکار کنه ؟


بعد هم

 

 

 

وقتی تو آمريکا تو اخبار ايرانی ها رو نشون ميده که مرگ بر آمريکا ميگن بعدشم
ميگن الله و اکبر شما اگر يه آمريکايی بودی متنفر نمی شدی اسلام و ايران ؟کدوم قسمت مرگ
بر آمريکا به دلت آمريکا اشاره ميکنه؟ شما فکر ميکنيد مردم معمولی هم با اصل اسلام مشکل
دارند؟ ديگه دوره تزاری به پايان رسيده مردم اگه اسلام رو دوست داشته دولت چيکار می
خواد بکنه رسانه ها رو چه جوری می خواد ديگه تحريف کنه؟


این دو جمله متضاد نیست؟

برادر من مثل اینکه فراموش کردید رسانه های آمریکایی در دستان مخالفانی است که خود بدان اشاره کردید؟

مثلا ما بیایم چکار کنیم؟ مطمئن باش هر کاری انجام دهیم همین چرندیات از رسانه های غربی پخش خواهد شد.

اما اگر منظور شما این است که ما باید اسلام واقعی را به مردم غرب بشناسانیم بسم ا... شما یک نفر مسلمان این وظیفه را شروع کن و با کمک سایر مسلمانان آمریکا اسلام را بصورت حقیقی به ملت آمریکا معرفی کنید.

 

 

وقتی به عنوان يک يهودی معمولی
ميبينی رييس جمهور يک کشور مسلمون چند بار ميگه مرگ بر اسراييل از اسلام که بدت می آد
هيچ ميری قران رو می خونی تا يه جوری تفسيرش بکنی که به همه بگی اسلام دين آدم کشی نه؟


ربطی ندارد. خیلی از یهودیان یا بهتر بگویم آنهایی که واقعا یهودی هستند به اسرائیل اعتقادی ندارند. همه یهودیها که صهیونیست نیستند.

 

 

ولی اگر ما به عنوان ايرانی شيومون رو عوض کنيم فکر نمی کنيد اوضاع فرق کنه
بايد رفتار طوری باشه که رسانه های غربی هيچ جور نتونه تحريفش کنه ديگه اونوقت کسی
نميره دنبال اينکه قران رو بد جلوه بده حتی اگه بده هم کسی باور نمی کنه


این مورد رو هم توضیح دادم و شما به عنوان یک فرد مسلمان پیش قدم شوید.

 

 

ما رفتارمون رو درست کنيم همه چی حل ميشه مثلا اعدام زير 18 سال يکيشه که سنگشو به سينه
ميزنن همچنين تعداد اعدامی ها ! ميدونيد ايران با اختلاف کم بعد از چين در رتبه دوم
اعدام قرار داره در دنيا!


میدانید چه کسانی در ایران اعدام میشوند؟

کسانی که مرتکب جنایاتی از قبیل قتل عمد و قاچاق مواد مخدر و تجاوز به عنف و ... شده اند.

به نظر شما باید با این افراد چکار کرد؟

مگر در خود آمریکا مجازات اعدام نیست؟ تعدادی از ایالتهای آمریکا مجازات اعدام داشته و مجرمین را اعدام میکنند.

 

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عزيز اعدام زير 18سال طبق قانون مجاز نيست.واگه خبري از اعدام افراد زير 18سال در ايران منتشر شده صحت ندارد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.