Recommended Posts

ولي جالب اينجاست كه اونا سلاحهاي پيشرفته تري از ما دارن ولي باز ميترسن icon_cheesygrin icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
30 سال كه دارن جاسوسي ميكنن و نتيجشون اينكه هر روز بيشتر از قدرت جوانان icon_cheesygrin ايران ميترسن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون خيلي جالب بود .مخصوصا چون براي اولين بار توي جهان . درود بر سازندگان و زحمت كشان اين طرح icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مفتی عربستان سعودی روز گذشته طی سخنرانی در شهر ریاض، پایتخت عربستان اعلام کرد که اسلام از حزب الله مبرا است. به گزارش شیعه آنلاین، شیخ "عبدالعزیز آل شیخ" مفتی عربستان سعودی همچنین گفت: همپیمان حزب الله، یعنی سوریه نیز کشوری کافر است. "آل شیخ" در ادامه افزود: بی شک حوادث و بحران فعلی لبنان بسیار غم انگیز است و قلب مسلمانان و حتی دیگر انسانها از این "انقلاب" که از پیش طراحی شده است، به درد می آید. این "انقلاب" توسط کسانی طراحی شده که ادعای مسلمان بودن می کنند در حالیکه اسلام از آنان مبرا است. مفتی عربستان سعودی در ادامه گفت: حزب الله با یهودیان همکاری می کند و برای ورود آنان به کشورهای اسلامی تلاش می کند. آنان به یهودیان کمک می کنند تا بر کشورهای اسلامی تسلط یابند. از خداوند می خواهم که ما را از این شر دور کند و محفوظ بدارد. گفتنی است این سخنرانی در سالن شیخ "عبدالعزیز بن باز" (مفتی سابق عربستان سعودی) در دانشکده "شریعت اسلامی" در دانشگاه "محمد بن سعود" با حضور تعداد زیادی از اساتید این دانشگاه برگزار شد. شایان ذکر است شیخ "عبدالله بن جبرین" از دیگر مفتیان سرشناس وهابیت در عربستان سعودی نیز در سال 2006 میلادی طی جنگ 33 روزه با صدور فتوایی، هرگونه کمک به حزب الله لبنان را حرام اعلام کرده بود. سايت موعود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در یک سرمقاله تحریک آمیز به قلم سردبیر این روزنامه، اعراب منطقه را با عنوان" ایران و اعراب ترسو" اینگونه علیه ایران به میدان فراخواند: درگیریهای لبنان، بر خلاف موضع گیری های رهبران عرب مسئله‌ای داخلی نیست. خوی اشغالگرانه ایران به اشغال عراق و جزایر سه گانه امارات محدود نمی شود. ایران حماس را حمایت می ‌کند و این جنبش را به سمت بحران‌آفرینی با مصر سوق می‌دهد. ایران آرامش یمن را به هم می ‌زند، کویت و بحرین را تهدید می‌کند و پشتوانه این سیاستش پول نفت و برخی عوامل داخلی در این کشورها و به کارگیری گروه‌های خارجی (بخوانید القاعده) و ایجاد تسهیلات فعالیت برای آنهاست. حماس به عروسکی در دستان ایران و سوریه تبدیل شده است و دولت فواد سینیوره در فشار است. اعراب چاره‌ای جز رویارویی با ایران، حداقل در حد موضعگیری ندارند. اگر امروز چنین نکنند فردا به اجبار چنین خواهند کرد، چرا که امنیت خود را از جانب این کشور در خطر خواهند دید. ترس اعراب، دخالت های ایران را در امور منطقه بیشتر خواهد کرد. به نقل از انتخاب

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چی حزب الله کافره ؟ اون کثافت آشغال که حتی وزو گرفتن بلد نیست چه می دونه کفر یعنی چی به نظرم اگه ازش سوال کنن کفر یعنی چی بلد نباشه جواب بده. حتی سوال کنن اسلام چیه نمی تونه جواب بده چون مترسکه امریکا واسرائیله .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کماندو جان با تشکر از خبر ارسالیتون ازتون خواهشمندم، شما که از مدیران خبر هستید و احتمالا مدتی حضور نداشتید، از تحولات اخیر سایت آگاه نبودید لطفا زین پس از ایجاد تاپیک در پی مزخرفات عربستانی ها خودداری کنید (آنهم مفتی کثافتشون که من حیوون هم حسابش نمی کنم!). و این موضوعات رو در سیاست خارجه و یا اخبار جهان مطرح کنید. با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تهران، 24 اردیبهشت، خبرگزاری «نووستی» / الحاق فدراسیون روسیه به تحریمات اقتصادی علیه ایران بر اساس قطعنامه 1803 شورای امنیت سازمان ملل متحد تاثیری بر روابط ایران و روسیه نخواهد داشت.

رئیس جمهور فدراسیون روسیه، روز 5 ماه مه حکمی درباره اتخاذ تدابیری برای عمل به قطعنامه 1803 شورای امنیت سازمان ملل متحد مصوبه 3 مارس را امضا کرد که تحریمات اقتصادی در رابطه با ایران را در نظر دارد.

احمدی نژاد روز سه شنبه طی کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار داشت: این تاثیری بر روابط با روسیه نخواهد داشت. در مذاکرات (دائم) با دوستان روس، ما می دانیم که چه فشاری بر آنها وارد می شود.

در این سند، ممنوعیت سفر خارجی برای برخی از مسئولین ایرانی که در اجرای برنامه هسته ای دست دارند و نیز توقیف حساب های برخی کمپانی ها و بانک های ایران و نیز بازرسی بارهایی که به ایران می روند و یا از این کشور می آیند، در نظر گرفته شده است.
وی طی کنفرانسی مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره سیاست ایران در رابطه با روسیه با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید گفت: خوشبختانه، روابط بین کشورهای ما مثبت بوده و ما هیچ مانعی برای توسعه آن نمی بینیم.

رئیس جمهور ایران گفت: همانطور که نمایندگان رسمی روسیه اعلام کرده اند، در زمان ریاست جمهوری جدید هیچ تغییری در موضع روسیه نسبت به ایران ایجاد نخواهد شد. از این رو ما معتقدیم که روابط ما با روسیه همانند سابق گسترش خواهند یافت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نخستین ثمره اقدام انگلیس؛
گستاخی آشکار منافقین در برابر سکوت مجامع حقوق بشری!
تعدادی از اعضای گروهک تروریستی منافقین در پی اعلام تصمیم دادگاه تجدید نظر انگلیس مبنی بر خروج نام تشکل متبوعشان از لیست گروه های تروریستی، در یک اقدام گستاخانه این موضع را از آلمان نیز خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین ثمرات تصمیم عجیب دادگاه تجدید نظر انگلیس برای خروج نام گروهک منافقین از لیست گروه های تروریستی در تجمع تعداد اندکی از هواداران این گروه در مقابل سفارت ایران در برلین نمایان شد.

مقارن پیش از ظهر روز سه شنبه حدود بیست تن از هواداران سازمان تروریستی منافقین در مقابل سفارت کشورمان در برلین اجتماع کردند؛ این افراد که تصاویری از بازماندگان و معدومان گروهک شان را به نمایش گذاشته بودند، حذف نام خود از لیست تروریستی دولت آلمان را نیز مطالبه می کردند!

نکته قابل توجه در اقدام اخیر منافقین این بود بر خلاف دفعات گذشته و برای نخستین بار در طول پنج سال اخیر وابستگان به این گروهک تروریستی به صورت رسمی وبا حمل نشان سازمان خود تجمعی را برگزارکردند که بدون شک اقدام اخیردولت انگلیس در حذف نام این سازمان از لیست گروه های تروریستی خود در گستاخ تر کردن اعضای این گروه تروریستی موثر بوده و این روند را تا به آنجا پیش برده که موجب طرح درخواست حذف نام شان از لیست اتحادیه اروپا نیز شده است.

تهران پیش از این نسبت به اقدام اخیر دستگاه قضائی انگلیس اعتراض کرده موضع رسمی خود را در چند محور اصلی اعلام کرده بود: نخست اینکه رای دادگاه تجدید نظر لندن را حکمی سیاسی، فاقد پایه‌های حقوقی و ناشی از برخورد دوگانه انگلیس با مسئله تروریسم دانسته بود.

محور دیگر این موضع گیری مقایسه مواضع پیشین مقامات ارشد انگلیس مبنی بر ماهیت تروریستی گروهک منافقین و اقدام دستگاه قضایی این کشور درباره این گروه است که بر پایه آن اعلام شده مقامات قضایی لندن باید به افکار عمومی کشورشان، جهان و به ویژه ملت ایران پاسخ دهند.

بخش سوم موضع تهران در این خصوص نیز به سوابق گروهک تروریستی منافقین و عواقب اقدام اخیر دستگاه قضائی انگلیس پرداخته است.

جمهوری اسلامی ایران در این باره اعلام کرد که انگلیس با خروج نام این گروهک از فهرست گروه های تروریستی تنها به ترویج تروریسم و خشونت گرایی کمک کرده است.

با تداوم این روند طبعا باید در انتظار گستاخی بیشتر تعداد اندک باقی مانده از اعضای این گروهک تروریستی و مطالبات تامل برانگیزآنها که آشکارا نوع مواجهه دوگانه غرب با موضوع تروریسم را به نمایش خواهد گذاشت، بود. رویکرد اخیر آمریکا و اتحادیه اروپا به منافقین به عنوان ابزار جدید "خصومت علنی" 1+5 علیه ایران در حالی اعمال می شود که دست این گروهک تروریستی به خون بسیاری از مردم بی گناه ایران و مقامات عالیرتبه کشورمان آلوده است.

از سوی دیگر همکاری های منافقین با رژیم بعث عراق در سرکوب جنبش های مردمی آن کشور و کشتار ملت بی گناه عراقی، چهره یک گروهک تروریستی تمام عیارکه حاضر است برای بقای خود به هرجنایتی دست بزند را در اذهان مردم منطقه تصویر کرده است.

خبرگزاری مهر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عصر ایران- نخست وزیر استرالیا در اظهاراتی با نادیده گرفتن جنایت های اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و همزمان با شصتمین سالگرد تاسیس اسرائیل گفت: "دولت استرالیا به دلیل اظهارات ضد اسرائیلی احمدی نژاد در حال بررسی راهکارهای قانونی برای کشاندن وی به دادگاه بین المللی لاهه است."

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از مطبوعات استرالیا، "کوین راد" در گفت و گو با اسکای نیوز اظهار داشت: "دولت فدرال استرالیا همچنان در حال مشاوره حقوقی با دادستانی کل است تا ببیند که آیا امکان دارد احمدی نژاد را به دادگاه بین المللی لاهه بکشاند یا خیر."

"راد" با محکوم کردن آنچه «تحریک به خشونت علیه اسرائیل» از جانب احمدی نژاد خواند به اظهارات گذشته وی درباره محو اسرائیل از نقشه اشاره کرد و افزود: "احمدی نژاد تهدید به نابودی سرزمین یهود کرده و دولت اکنون در حال رایزنی حقوقی برای اقامه دعوی علیه وی در دادگاه لاهه است."

وی مدعی شد: "این اظهارات (احمدی نژاد) علیه اسرائیل تحریک آمیز است و آنچنان که قبلا بیان کردیم دادستانی کل فدرال در حال مشاوره حقوقی است تا بررسی شود که آیا سازوکارهای قانونی بین المللی دراین باره وجود دارد یا خیر."

نخست وزیر استرالیا افزود: "اظهارات فوق العاده تکراری رییس جمهور ایران که ضد سامی و نشانه عزم وی برای نابودی کشور مدرن اسرائیل از روی نقشه است از نظر همه استانداردهای روابط کنونی بین الملل، بسیار خطرناک تلقی می شود."

براساس این گزارش کوین راد پیش از پیروز شدن در انتخابات ماه نوامبر به جامعه یهودیان استرالیا وعده داده بود: در صورت پیروزی در انتخابات به اقدامات قانونی علیه احمدی نژاد در دادگاه لاهه دست خواهد زد.

در همین حال رابرت مک کللند دادستان کل استرالیا در گفت و گو با روزنامه استرالین تایید کرد: دولت استرالیا به دنبال مشاوره حقوقی برای کشاندن احمدی نژاد به دادگاه لاهه است.

وی افزود: "دولت اظهارات احمدی نژاد درباره نابودی اسرائیل و هولوکاست را بررسی می کند."

روابط دیپلماتیک با کشوری که چنین برخورد دوگانه ای می کند چه سودی دارد؟! جز اینکه راه جاسوسی برای آمریکایی ها رو فراهم می کند؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب نخست وزير استراليا غلط كرد چنين حرفى رو زد icon_cheesygrin مرديكه خيال كرده شهر هرته icon_biggrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.