Recommended Posts

لیچ این اخبار هم تکراری است . برادر :lol: من دیشب موقعی که شما هنوز نیومده بودی تو سایت من این اخبار رو دادم ولی روی صفحه اول نیومد . icon_cool تکراری است جناب لیچ.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کرکس جان خدا رو شکر من اختیار حذف تاپیک رو ندارم! icon_cool پس من چیزی رو حذف نکردم! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]اسرائیل مدعی شد:
قصد سوریه برای تامین سوخت ایران از راکتور بمباران شده[/align]

عصر ایران- اسرائیل در تازه ترین ادعای خود درباره تاسیسات بمباران شده سوریه توسط جنگنده های این رژیم در تابستان گذشته اعلام کرد: "سوریه قصد داشت از این تاسیسات جهت تامین سوخت هسته ای مصرف شده برای ایران به منظور بازفرآوری و تبدیل آن به پلوتونیوم لازم برای ساخت سلاح اتمی استفاده کند."

به گزارش عصر ایران (asriran.com) روزنامه گاردین به نقل از یک مشاور امنیت ملی اسرائیل ادعا کرد: "سوریه در صدد بود سوخت هسته ای مورد نیاز ایران برای تولید سلاح هسته ای را از محل راکتور اتمی خود که در شهریورماه سال گذشته هدف بمباران جنگنده های اسرائیلی قرار گرفت تامین کند."

این ادعا پس از آن مطرح می شود که طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حمله احتمالی اسرائیل به ایران شنیده می شود.

مشاور اسرائیلی که نامی از وی در این گزارش برده نشده به گاردین گفت: "ایرانی ها در برنامه هسته ای مخفیانه سوریه مشارکت داشتند. ایده این بود که سوری ها پلوتونیوم را تولید کنند و ایرانی ها سهم خود را بردارند. سوریه هیچگونه تاسیسات بازفرآوری برای تبدیل سوخت مصرف شده به پلوتونیوم نداشت."

این در حالی است که روز دوشنبه گذشته نیز مجله آلمانی اشپیگل ادعای مشابهی را به استناد «گزارش های اطلاعاتی» منتشر کرد.

جزئیات درباره راکتور هسته ای سوریه و حمله اسرائیل به این راکتور در تابستان گذشته همچنان مخفی مانده و این در حالی است که سوریه برخورداری از یک برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای را تکذیب کرده و تاکید می کند: اسرائیلی ها در جریان تجاوز هوایی سال گذشته تنها به یک ساختمان نظامی معمولی در منطقه الکبار در صحرای شمال شرقی سوریه آسیب رساندند.

مشاور امنیت ملی اسرائیل همچنین ادعا کرد: "آمریکا طی ماه ها از اسرائیل درخواست می کرد تا جزئیات حمله شهریور ماه گذشته را که هرگز به طور رسمی اعلام نشده منتشر کند اما اسرائیل به دلیل ترس از تلافی سوریه از این اقدام سرباز می زد."

در همین حال آموس یالدین رییس اطلاعات ارتش اسرائیل اخیرا مدعی شد: "سوری ها نگران بازرسی آژانس انرژی اتمی از تاسیسات مورد ادعای اتمی خود هستند و تلاش می کنند اقدامات خود را مخفی نگه دارند."

یک تیم آژانس انرژی هسته ای به سرپرستی اولی هاینونن روز دوشنبه وارد منطقه الکبار شد و قرار است مذاکراتی با مقامات سوری انجام دهد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من نمی دونم چرا صیهونیست های عزیز که این خبرها رو می دن معمولا بی نام و بی کس و کار هستند؟! icon_cool و ظاهرا قوه تخیل خوبی هم دارند! آخه اخبار دروغ هم حدی داره اینقدر به خورد ملت ندین! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]تهدید مضحک اتحادیه اروپا علیه ایران![/align]

در حاليکه چند روزي از تحريم بانک ملي ايران توسط اروپايي ها نمي گذرد ، اعلام کرده اند کمک ها به ايران براي مبارزه با مواد مخدر را قطع مي کنند ، بخش جرائم و مواد مخدر سازمان ملل متحد هشدار داد که تحريم هاي غرب عليه برنامه هسته اي ايران مي تواند به مبارزه اين کشور با قاچاق مواد مخدر آسيب برساند.

به گزارش برنا، به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، آنتونيو ماريا کوستا، مدير بخش جرائم و مواد مخدر سازمان ملل متحد روز گذشته (سه شنبه) گفت: اگر مبارزه ايران با مواد مخدر کاهش يابد، "تسونامي هروئين" به اروپا آسيب مي رساند بنابراين در اين زمينه بايد قطعا به ايران کمک کنيم.

بر اساس اين گزارش، کشورهاي غربي اعلام کرده اند که اگر تهران برنامه غني سازي اورانيوم را متوقف نکند، آنها کمک به ايران براي مبارزه با مواد مخدر را قطع مي کنند.

روبرتو آربيتريو، رييس دفتر جرائم و مواد مخدر سازمان ملل متحد در تهران نيز در اين باره گفت: مبارزه با مواد مخدر بايد به عنوان موضوعي غير سياسي که داراي منافع متقابل است، محسوب شود.

به گزارش دفتر جرائم و مواد مخدر سازمان ملل متحد سال گذشته 93 درصد مواد مخدر جهان در افغانستان توليد شد که حدود 50 در صد آن روانه ايران شده است.

بارنت روبين، کارشناس مسائل افغانستان در دانشگاه نيويورک نيز در اين باره گفت: همکاري با ايران در افغانستان بر سر اين موضوع و ساير موضوعات به مساعدت يا توجه ما براي کمک به ايران مربوط نمي شود، بلکه اقدامي است که انجام آن به نفع ماست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هاهاها خندیدیم! :oops: اولا که کمک های اتحادیه اروپا بسیار ناچیز و برای سپر قرار دادن ایران در برابر قاچاقچیان و جلوگیری از مفنگی شدن جوانان خودشونه! دوما همین الان نصف اروپا مفنگی هستند چه برسه اگر مواد هم بهشون برسه! icon_cool ما باید خودمون قاچاقچا رو تا مرز اسکورت کنیم!! بصورت کاملا قانونی!! تا هم از واردات مواد مخدر تا حد چشم گیری جلوگیری بشه هم اونها سود بیشتری می کنند هم اروپایی ها مفنگی تر می شند! و جوانان ما هم کمتر به این دیو سیاه گنده دچار می شن! :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام . Lich عزيز اطلاعات ديگه اي در مورد بمباران سال پيش سوريه نداري ؟ سوريه حمله متقابلي نكرد؟ عين آدم هاي ...... وايساد تا بمبارونش كردن بعد هم خيلي خوشحال رفتن سراغ كارهاي يوميه شون ؟ نميفهمم يعني ممكنه امريكا همين امشب تاسيسات نطنز و بمبارون كنه و ايران مثل سوريه واكنشي نشون نده ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هاهاها خندیدیم! :oops: اولا که کمک های اتحادیه اروپا بسیار ناچیز و برای سپر قرار دادن ایران در برابر قاچاقچیان و جلوگیری از مفنگی شدن جوانان خودشونه! دوما همین الان نصف اروپا مفنگی هستند چه برسه اگر مواد هم بهشون برسه! icon_cool ما باید خودمون قاچاقچا رو تا مرز اسکورت کنیم!! بصورت کاملا قانونی!! تا هم از واردات مواد مخدر تا حد چشم گیری جلوگیری بشه هم اونها سود بیشتری می کنند هم اروپایی ها مفنگی تر می شند! و جوانان ما هم کمتر به این دیو سیاه گنده دچار می شن! :lol:

انصافا این یه دونه رو باهات هستم لیچ جان applause
این طرح اروپا رو معتاد میکنه دقیقا همینطوریparty
sigh sick

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]ادعای مقامات فرانسوی: آمادگی سوریه برای تجدید نظر در روابط با ایران[/align]

عصر ایران- روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن در گزارشی با هدف اختلاف زایی بین ایران و سوریه به نقل از مقامات فرانسوی ادعا کرد: "سوریه آمادگی خود برای تجدید نظر در روابطش با ایران را نشان داده است."

به گزارش عصر ایران (asriran.com) منابع فرانسوی در گفت و گو با این روزنامه مدعی شدند: "سوریه و ایران در مورد تعدادی از تحولات منطقه ای اتفاق نظر ندارند که احتمالا نشانه بروز شکاف بین این دو کشور است."

به ادعای این مقامات یکی از نقاط اصلی اختلاف بین تهران و دمشق به وضعیت کنونی عراق مربوط می شود به نحوی که دمشق مخالف قرار گرفتن یک عراق اسلامی در زیر نفوذ کامل ایران است.

به گفته این مقامات، سوریه همچنین مایل به تقویت حزب الله لبنان تا حدی که این جنبش بتواند بر روی پاهای خود بایستد، نیست.

این گزارش می افزاید: "سوریه همچنین نگران است ازسرگیری کنونی مذاکرات آن با تل آویو باعث شود دمشق در صورت هرگونه درگیری بین اسرائیل و ایران به یک «گروگان» در دستان دو طرف تبدیل شود."

مقامات فرانسوی همچنین مدعی هستند: "سوریه سیاست تقویت روابط با غرب و مذاکره با اسرائیل را انتخاب کرده است."

این مقامات ادامه دادند: "دمشق آماده امضای یک توافقنامه همکاری با اتحادیه اروپاست و در صورتی که اتحادیه اروپا این حرکت را تایید کند اولین ثمره تحولات بین دو طرف خواهد بود."

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببینید حرف ما تایید هم شد! icon_cool

[align=center]اروپا: غنی سازی معلق نشود، به مبارزه علیه مواد مخدر کمک نمی کنیم
پاسخ ما می تواند این باشد: جلوی ترانزیت مواد مخدر را نمی گیریم![/align]

عصرایران- اروپایی ها، اخیرا ایران را تهدید کرده اند که اگر غنی سازی را معلق نکند، کمک های خود به ایران برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر را قطع خواهند کرد.

طبق مقررات و توافقات بین المللی، مبارزه با مواد مخدر، بر دوش همه کشورهای عضو جامعه ملل گذارده شده و در این میان، مقرر گردیده است کشورهایی که در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر هستند، از کمک های مالی، فنی و اطلاعاتی سایرین بهره مند شوند زیرا درافتادن با مافیای جهانی مواد مخدر، کار یک یا چند کشور خاص نیست.

با این وجود، در طول سالیان گذشته، اروپایی ها، کمترین کمک ها را در این زمینه به ایران داشته اند و این در حالی است که آنها، بزرگترین برنده مبارزه ایران با قاچاق و ترانزیت مواد مخدر در کشورمان هستند زیرا اقدامات ضد قاچاق ایران، عملا مانع از رسیدن بخش اعظم مواد مخدر به قاره اروپا می شود.

در واقع، ایرانی ها با میلیاردها دلار سرمایه ملی و هزاران شهید و مجروح و جانباز در طول سالهای اخیر سپر بلای اروپاییان شده اند و در مقابل، آنها نه تنها به وظیفه بین المللی خود عمل نمی کنند، بلکه اخیرا تهدید هم کرده اند که اگر به خواسته غیرقانونی آنها تن ندهیم، کمک های اندک موجود را هم قطع خواهند کرد!

به نظر می رسد، وقاحت اروپایی ها را می بایست با زبان خودشان پاسخ داد.

در شرایط کنونی بهترین گزینه برای ایران این است که از میانه راه قاچاقچیان مواد مخدر و قاره اروپا برخیزد و این همه هزینه های مادی و معنوی و از همه مهم تر انسانی را متحمل نشود.

آیا رواست جوانان این مملکت در مرزهای شرقی کشور و در تمام مسیر ترانزیتی قاچاقچیان در ایران، در مبارزه با سوداگران مواد مخدر هر روز تیر بخورند، کشته و مجروح شوند که مبادا اعتیاد به سراغ جوانان اروپایی برود!

البته، نگاه انسانی در شرایط متعارف قطعا این است که همه به یکدیگر کمک کنند تا هیچ انسانی در هیچ نقطه ای از دنیا، آلوده اعتیاد نشود ولی وقتی اروپاییان چنین بی پروا برای ایران شرط و شروط می گذارند و منت می گذارند و ... نباید رفتاری همانند شرایط عادی از خود بروز داد.

اگر ایران تنها حجم مبارزه با ترانزیت قاچاق مواد مخدر به مقصد اروپا را کاهش دهد، آنگاه اروپایی ها که با جریان عظیم ورود مواد مخدر به خاک خود مواجه می شوند، به تکاپو خواهند افتاد که به هر قیمتی که شده شرایط را به حالت سابق برگردانند و مواد مخدر را در همان "اول مسیر" (ایران) متوقف کنند.

هم اکنون، قیمت مواد مخدر در مرز ایران و ترکیه حدود یکصد برابر قیمت آن در مرز ایران و افغانستان است و این قیمت در اروپا، باز هم ده برابر می شود. بنابراین به سود قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر است که حتی یک گرم از مواد خود را در ایران توزیع نکنند و آن را به بازار پر سودتری به نام اروپا بفرستند. اما چون در داخل ایران، موانع زیادی برای حرکت آنها وجود دارد، ناگزیر می شوند مواد را در شهرهای داخل توزیع کنند و نتیجه نیز همین می شود که همه می دانند و می بینند.
این در حالی است که سران مافیای مواد مخدر، حاضرند تضمین بدهند که در ازای عبور از خاک ایران به مقصد اروپا، نگذارند مواد متعلق به آنها، در ایران توزیع شود و حتی حاضرند ارقام کلانی را نیز به دولت ایران بپردازند.

البته تاکنون جمهوری اسلامی ایران، رویکردی انسانی و منطبق با هنجارهای بین المللی در این خصوص داشته است ولی اگر اروپایی ها همچنان بر زورگویی های خود اصرار دارند، باید تاوان رفتارهای غیرمنطقی خود را هم بدهند.

به راستی تا کی باید پول و سرمایه و از آن مهم تر جان و زندگی جوانان ایرانی صرف جلوگیری از عبور مواد مخدر به مقصد اروپا شود؟
آیا وقت آن نرسیده است که نقطه آغاز ترانزیت مواد مخدر از مرزهای شرقی ایران، به مرزهای شرقی اروپا منتقل شود؟ و اگر اروپایی ها دلشان به حال جوانانشان بسوزد ، می توانند با سربازان خود در عمده ترین محل تولید مواد مخدر ، یعنی افغانستان رأساً به مبارزه با آن بپردازند ؛ راستی مگر اکنون "ناتو" در افغانستان مستقر نیست؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روزنامه آيريش اگزماينر، اين سازمان پيش از اين نيز درباره افزايش واردات هروئين به ايرلند و اروپا هشدار داده بود. كل محموله‌هاي هروئين توقيف شده در ايرلند در سال 2008 تاكنون به 96 كيلوگرم رسيده كه اين ميزان در كل سال 2007، 146 كيلوگرم و بزرگ‌ترين توقيف محموله‌هاي هروئين در سال در ايرلند بوده است. سازمان مبارزه با قاچاق مواد مخدر سازمان ملل متحد در گزارش سال 2008 خود اعلام كرد كه افزايش توليد ترياك در سال گذشته همزمان با افزايش توليد كوكائين بوده است كه به توليد هروئين نيز شتاب مي‌بخشد. "آنتونيو ماريا كاستا" مدير اجرايي اين سازمان گفت: "تحقيقات سازمان ملل نشان از افزايش كشت غيرقانوني مواد مخدر در سال 2007 داشته است كه نسبت به سال 2006 با 17 درصد افزايش روبه‌رو بوده است. با اين روند بايد انتظار داشت كه به زودي سونامي هروئين سواحل اروپا را در بر گيرد." وي افزود: "افزايش توليد در كنار ايجاد مسيرها و راه‌هاي جديدي براي قاچاق كه اغلب در آفريقا است مي‌تواند منجر به افزايش تقاضا (اغلب در كشورهاي پيشرفته) شود كه در حال حاضر هم به چشم مي‌خورد. اين كار بازاري جديد را براي تعدادي از مرگبارترين مواد مخدر جهان در كشورهاي در حال توسعه ايجاد خواهد كرد." منبع : خبرگزاري فارس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دمت گرم lich عزيز دقيقا زدي وسط سيبل :oops: :cry: آخ كه اگه اين مسله عملي بشه چي ميشه icon_cool :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ایران باید تو مرزای شرقی ترانزیت قاچاقچیا رو پلمپ کنه و تو مرز غربی پلمپ رو باز کنه و تحویلشون بده و از طرفی مجازات مواد مخدر رو در کشور بالاتر ببره که خودش ضربه نبینه و اینجوری اروپا رو ببره به عهد تیرکمون سنگی.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عجب icon_cool كسي از واكنش سوريه به اين خبر اطلاعي داره ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.