Recommended Posts

انتشار عکس ویرانه های پالمیرا توسط سازمان ملل

http://ir.sputniknews.com/images/63/62/636292.jpg

کارشناسان برنامه پژوهشی UNOSAT وابسته به سازمان ملل متحد تصاویری ماهواره ای تهیه کرده اند که در آن ویرانه های معبد بل در پالمیر به چشم می خورد. 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

پشت پرده گفتگوی ویژه خبری؛ زاکانی حاضر نشد رو در روی نماینده دولت بنشیند
سیاست > مجلس - پارسینه نوشت: برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته در حالی با حضور یکی از نمایندگان مجلس روی آنتن رفت که در توهینی آشکار نماینده دولت از پشت در استودیو، به خانه برگشت!

گفتگوی ویژه خبری شب گذشته قرار بود با حضور علیرضا زاکانی، رییس كميته بررسي برجام در مجلس و دکتر بعیدی نژاد عضو ارشد تیم مذاکره کننده درباره بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان روی آنتن برود، دقایقی قبل از پخش با درخواست زاکانی تغییرات قابل تاملی داشت.

زاکانی که از مخالفان برجام و توافقات هسته ای است، در لحظه حضور در استودیوی گفتگوی ویژه خبری اعلام می کند حاضر نیست در برابر بعیدی نژاد بنشیند و به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره کننده را در بحث مشارکت دهد!

سردبیر و تهیه کننده گفتگوی ویژه خبری نیز در اقدامی توهین آمیز، از دکتر بعیدی نژاد که با اصرار فراوان برای گفتگو دعوتش کرده بودند، عذرخواهی می کنند و به او می گویند در فرصتی دیگر میزبان او خواهند بود!

دلجویی مجری تلویزیون از نماینده محذوف دولت / دیپلماتی که به صدا و سیما درس اخلاق داد
فرهنگ > تلویزیون - محمدحسین رنجبران مجری برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با نگارش متنی از حمید بعیدی‌نژاد رییس تیم کارشناسی مذاکره کننده ایران دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته برنامه «گفت‌وگوی ویژه» که قرار بود با حضور علیرضا زاکانی رییس کمیته بررسی برجام در مجلس و دکتر بعیدی‌نژاد عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده برگزار شود با یک اتفاق عجیب روبرو شد.

این نشست با مخالفت زاکانی نماینده مجلس روبرو شد و او عنوان کرد که حاضر نیست در برابر بعیدی‌نژاد بنشیند و به خاطر رعایت شان مجلس تنها حاضر است به صورت تلفنی یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده را در بحث مشارکت دهد.

بدین ترتیب سردبیر و تهیه‌کننده گفت‌وگوی ویژه خبری نیز به خواسته زاکانی تن دادند به نماینده دولت و وزارت امور خارجه اطلاع دادند که نمی تواند در این برنامه حضور داشته باشد. 

حالا محمد حسین رنجبران مجری این برنامه در صفحه اینستاگرام خود نوشته که شب گذشته از این دیپلمات وزارت امورخارجه درس اخلاق آموخته است.

او نوشته:‌ «بعضی لحظات به تلخ‌ترین لحظات آدم تبدیل میشه اما در عین حال عبربعضی لحظات به تلخ ترین لحظات آدم تبدیل میشه اما در عین حال عبرت آموز هم هستند دیشب از آن شب های ماندگار تلخ و شیرین بود برای من،تلخ از آن جهت که ناخواسته در برخوردی که به هیچ وجه نمی پسندیدم سهیم شدم (و البته این موقعیت های ناخوسته از وجوه نا خوشایند حرفه ماست) ، شیرین از آن جهت که بزرگواری یک انسان شریف در چنین موقعیت ناخوشایندی برایم تجربه ای ماندگارشد، دکتر حمید بعیدی نژاد رو می شناختم و پیش از این در یک برنامه دانشگاهی با او هم صحبت شدم اما دیشب در دومین برخوردمان یک درس اخلاقی بزرگ را نه از یک مدرس اخلاق بلکه از یک چهره سیاسی آموختم.

دیشب این دیپلمات نام آشنا درس تواضع، صبر، ادب و اخلاق سیاسی را برایم در کمتر از دو دقیقه معنا کرد، کاری ندارم که برجام نتیجه اش در مجلس و شورای عالی امنیت ملی چه می شود یا آمریکایی ها به آن چه رایی خواهند داد،کاری ندارم کفه مثبت یا منفی آن برای کشور چقدر است، کاری ندارم که تحلیل و نظر شخصی ام در این باره چیست اما آرزو دارم همه دیپلمات ها و سیاستمداران ما آراسته به اخلاق و ادب و منطق باشند دیشب یاد تذکرات پی در پی آقایمان افتادم به سیاسیون که اخلاق باید سرلوحه کارتان باشد....

  • Upvote 6
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط REZAT1980، 13 مهر 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط REZAT1980، 13 مهر 1394 - دلیلی ارایه نشده است

ارتش و پلیس بدون هیچ گونه مماشات با مردم و معترضان برخورد می کنن.

اردوغان اینقدر گیج از ضربات وارد شده به نقشه هاشه که از درون کشورش غافل شده و یا شاید فکر می کنه که میتونه سیاست سرکوب رو در پیش بگیره.توانایی سرکوب کردها و مخصوصا کردهای مناطق مرزی که طی این 4 ساله مجهز و کارآزموده تر شدن از هر زمان دیگه ای کمتره.

به جرات میشه گفت که اگر همین طور پیش بره، همون چیزی رو که در سوریه دیدیم، در شرق ترکیه شاهد خواهیم بود..

در عکس ماشین نیروهای امنیتی ترکیه رو میبینید که جسد یکی از مبارزان کرد رو روی زمین میکشه؛ ادعا شده این فرد از نزدیکان یکی از لیدر های حزب HDP هست.

%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1956945/%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84+%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%9B+%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF+%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1+%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9+%D9%84%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%86.html

 

 

 

قبول هدیه نظامی ایران؛ پیشنهاد وزیر دفاع لبنان
 

وزیر دفاع لبنان در جلسه اخیر شورای وزیران، قبول پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران برای تسلیح ارتش کشورش را پس از خلف وعده عربستان خواستار شد.

به گزارش فارس، «سمیر مقبل» وزیر دفاع و معاون نخست وزیر لبنان از کابینه این کشور خواست با پیشنهاد ایران برای تسلیح نیروهای ارتش کشورش موافقت کنند.

به گزارش روزنامه لبنانی «دیلی استار»، سمیر مقبل پنجشنبه گذشته در جلسه اخیر دولت از شورای وزیر کشورش خواسته پیشنهاد ایران را جدی گرفته و مورد بررسی قرار دهند.

این درخواست وزیر دفاع لبنان تنها چند روز پس اقدام ضد لبنانی عربستان سعودی در لغو وعده مساعدت به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان بیان شد.

جمهوری اسلامی ایران طی چند سال گذشته در پی تشدید درگیری های ارتش لبنان با تروریست های «داعش» و «جبهه النصره» در منطقه مرزی «عرسال»، برای تسلیح نیروهای ارتش لبنان با سلاح های ایران اعلام آمادگی کرده است اما این مسئله با مخالفت عربستان و اسرائیل روبه رو شده بود.

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تهدید پوتین به مجازات متهمان ساخت پایگاه فضایی

16-4-27-202492014-09-02T140134Z_01_MOS11

 

ولادیمیر پوتین،رئیس جمهوری روسیه که برای پرتاب اولین موشک از پایگاه فضایی جدید روسیه به محل این پایگاه رفته بود اعلام کرد که مجازات سختی در انتظار خاطیان در پروژه ساخت این پایگاه است.

پایگاه فضایی «واستوچنی» در استان آمور روسیه قرار دارد و از سال ۲۰۱۰ در دست احداث است. قرار بود امروز(چهارشنبه/8 ارديبهشت) يك راكت سايوز  2.1a به عنوان اولين عمليات فضايي از اين پايگاه پرتاب شود و سه ماهواره را به فضا ببرد. 2.5 دقيقه قبل از پرتاب اما عمليات اجرايي لغو و به حداقل يك روز ديگر موكول شد. پيش از اين هم افتتاح اين پايگاه هم به خاطر مشكلاتي كه در ساخت و ساز آن رخ داده بود تاخيري چند ماهه داشته است.

 

به گزارش راشاتودي،پوتين روز گذشته گفت: كساني كه متهم به سوء استفاده در اين پروژه شده‌اند اگر جرم‌شان ثابت شود نمي‌توانند از زير بار مجازات فرار كنند. اگر جرم اين افراد ثابت شود آنها بايد تختخواب گرم‌شان را با زندان عوض كنند.

 

ایگر بورنکوف، سخنگوی سازمان فضایی فدرال روسیه (روسکاسموس) درباره این تاخیر گفت: «باید مشکل ایجاد شده را برطرف کنیم. این مشکل هیچ ربطی به عملیات اجرایی و مراحل راه اندازی ندارد.»

پايگاه هوايي واستوچنی بزرگترين پروژه ساختماني در روسيه شناخته مي‌شود كه تاكنون 4.5 تا 6 ميليارد دلار هزينه داشته است. روسيه در تلاش است با ساخت اين پايگاه از وابستگي به پايگاه فضايي بايكنور قزاقستان كه هزينه اجاره استفاده از آن سالي 115 ميليون دلار است رها شود.

 

 

http://khabaronline.ir/detail/531392/science/astronomy

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 27 خرداد 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 27 خرداد 1395 - دلیلی ارایه نشده است

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی: در تمام تاریخ و در اکثر کشورهای دنیا آمار مرگ و میر مردان بیشتر از زنان است البته عوامل متعددی از جمله شهید شدن در جبهه دلیل این آمار است

 

 خراسان رضوی زمان : ۱۳۹۵/۳/۲۷ -  شناسه خبر: ۴۳۲۷۳۰
درس هایی از قرآن(۸)
تعدد زوجات به شرط عدالت به صلاح مملکت است
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در حرم رضوی گفت:‌ از مشکلاتی که همه دولت های دنیا از جمله دولت خودمان را با آن مواجه ساخته، زندگی زنان سرپرست خانوار می‌باشد که تنها راه حل کاهش فساد در جامعه تعدد زوجات مردان، مشروط به عدالت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور همزمان با شب وفات حضرت خدیجه(س) در برنامه درس هایی از قرآن کریم در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: پیامبر(ص) پس از وفات حضرت خدیجه(س) تعدد ازدواج داشتند

 
سامان بخشیدن زنان سرپرست خانوار
رییس ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: یکی از مشکلاتی که همه دولت های دنیا از جمله دولت خودمان چاره ای برای آن نیافته است، زندگی زنان سرپرست خانواده و بیوه است.
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی افزود: در تمام تاریخ و در اکثر کشورهای دنیا آمار مرگ و میر مردان بیشتر از زنان است البته عوامل متعددی از جمله شهید شدن در جبهه، سفرهای کاری، تصادف یا حوادث محل کار دلیل این آمار است.
وی با اشاره به زندگی زنان بیوه و سرپرست خانوار ابراز کرد: هیچ وجدان سالمی اجازه نمی دهد نسبت به زندگی بیوه زنان بی تفاوت بود، از طرفی هیچ پسری حاضر به ازدواج با بیوه زن ها نیست، فرض بر این که همه زنان بیوه همچون حضرت معصومه(س) و مریم(س) پاک دامان و طاهر بمانند در حالی که با شرایط امروز این امکان پذیر نیست، بنابراین تنها راه حل سروسامان بخشیدن زنان بیوه، تعدد ازدواج مردان مشروط به عدالت است.
گفتنی است، برنامه درس هایی از قرآن از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ویژه ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22 در صحن جامع رضوی اجرا می شود

منبع سایت رسا نیوز.

http://www.rasanews.ir/detail/News/432730/84

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

اولین پایگاه نظامی خارجی ترکیه در آفریقا که در سومالی ساخته شده به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ینی شفق، ساخت این پایگاه نظامی در آفریقا گامی اساسی در رشد ترکیه به عنوان یک قدرت در سطح جهانی است.

ترکیه و سومالی در 25 ژانویه 2015 توافقی را امضا کردند که به موجب آن ترکیه متعهد شده در تشکیل یک ارتش ملی برای دولت سومالی نقش داشته باشد. این توافق از سوی سازمان ملل نیز تایید شد.

این پایگاه برای آموزش نیروهای سومالیایی و مدیریت سلاح ها برای مقابله با گروه الشباب از زیر شاخه های القاعده، در موگادیشو گشایش خواهد یافت و نیروهای نظامی ترکیه برای آموزش در آن مستقر می شوند.

بیش از 10 هزار نیروی سومالیایی و سربازان کشورهای آفریقایی توسط متخصصان ترکیه ای در این پایگاه آموزش می بینند. این پایگاه جدید محل استقرار 200 کارشناس و مربی نظامی خواهد بود.

سومالی کشوری استراتژیک به عنوان دروازه ای رو به دریای سرخ، خلیج عدن و اقیانوس هند محسوب می شود. این کشور 10 میلیون نفر جمعیت دارد و همراه با یمن دروازه ترانزیتی دریای سرخ به مدیترانه را احاطه کرده اند.

ترکیه علاوه بر این، پایگاه نظامی دیگری در قطر ساخته است. این پایگاه نظامی قرار است طی دو سال آینده عملیاتی شود. زمانی که این پایگاه در قطر راه اندازی شود، اولین پایگاه ترکیه در خاورمیانه خواهد بود.

 

http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1963544/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86+%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C+%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C+%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87+%D8%AF%D8%B1+%D8%B3%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87+%D8%B4%D8%AF.html

 

http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1963544/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86+%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C+%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C+%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87+%D8%AF%D8%B1+%D8%B3%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87+%D8%B4%D8%AF.html

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

هیچ بازمانده ای یافت نشد:(

برای دومین بار در شش ماه گذشته یک فروند هواپیمای تازه ساخت مسافربری شرکت بوئینگ دقایقی پس از پرواز سقوط کرد .

Ethiopian-Airlines-NTB-680x350.jpg

تمامی 157 نفر مسافر پرواز شرکت هواپیمایی اتیوپی از آدیس آبابا که در صبح روز یکشنبه سقوط کرد جان باخته اند این فاجعه دومین فاجعه مرگبار هواپیمای بوئینگ 737 سری مکس است که اولین حادثه مرگبار در اواخر ماه مهر امسال بر فراز دریای جاوه بود که منجر به سقوط هواپیمای شرکت هواپیمایی لایون شد . قابل ذکر است که هنوز علت سقوط این هواپیما مشخص نیست اما عیب موتور این هواپیمای یکی از دلایل محتمل سقوط است .

اتباع 33 کشور در این پرواز حضور داشته اند که به ترتیب : 33 نفر کنیایی - 2 نفر اسرائیلی - 9 نفر بریتانیایی و اتباع کشور هایی مثل آمریکا فرانسه کانادا و ایتالیا در لیست مسافرین این پرواز دیده می شود .

سوالی که باید پرسیده شود این است که ایا هواپیمای بوئینگ 737 مکس برای پرواز امن است ؟

تصاویر :

merlin_151864995_ae32f003-7e56-497c-869f

Ethiopian-737-8-MAX-8-ET-AVM-03Grd-DUB-PQN46-625x417.jpg

skynews-ethiopia-plane-crash_4603300.jpg

با تشکر

صرفا برای میلیتاری

ترجمه : amirhosaingh

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله........

19 اسفند 1397

جنگ کارتل ها  در مکزیک / بین باندهای مواد مخدر شرق و خلیج

D1JWtjNVYAALhBQ.jpg

thumb_D1Jc_7oUwAEjOgJ.jpgthumb_D1Jc_7oU0AAHeqx.jpgthumb_D1Jc_7nVsAEM2Ni.jpg

thumb_D1JceJRU8AExNvb.jpg

 

ویرایش شده در توسط aminor
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نقل قول

فلورانس پارلی در صفحه توئیتر خود نوشت: زیردریایی هسته‌ای «لو تمه‌رر - Le Téméraire» با توان پرتاب موشک، روز جمعه(۲۳ خرداد) یک موشک بالستیک راهبردی «ام ۵۱ - M۵۱ » را در سواحل فینیستر با موفقیت شلیک کرد.او همچنین افزود: این آزمایش نشان دهنده ارتقای فناوری و دلبستگی ما به حاکمیت فرانسه است.

 

از نظر وزیر دفاع فرانسه آزمایش موشک برای اونها نشان از دلبستگی به حاکمیت فرانسه است ولی برای ما لولویی که نباید به سمتش رفت.

 

حیف که با دستان خودمون دستانمون رار بستیم والا وقتش بود هر چیزی که توی تست دونمون!! تو این مدت خفه کردیم و تست نکردیم را یکهو میریختیم بیرون و تست میکردیم.

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
13 minutes قبل , alala گفت:

 

از نظر وزیر دفاع فرانسه آزمایش موشک برای اونها نشان از دلبستگی به حاکمیت فرانسه است ولی برای ما لولویی که نباید به سمتش رفت.

 

حیف که با دستان خودمون دستانمون رار بستیم والا وقتش بود هر چیزی که توی تست دونمون!! تو این مدت خفه کردیم و تست نکردیم را یکهو میریختیم بیرون و تست میکردیم.

خودمون کردیم که لعنت به خودمون باد تو چت باکسم گفتم بعد از برگشتن تحریم های سازمان ملل دیگه قطعا چیزی برای ازدست دادن نداریم خروج از ان پی.تی وساخت بالستیک قاره پیما +بمب اتم

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.