Recommended Posts

جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران حرام است

در این فتوا هر فعالیتی از قبیل در اختیار قرار دادن اراضی و فرودگاه هایش و یا افشای اطلاعات علیه ایران به دولت آمریکا کمک کند حرام شمرده شده است. این فتواها در شرایطی منتشر شد که خبرهائی از اوج گرفتن تهدیدات آمریکا بر علیه ایران و همچنین همکاری برخی از دولتهای عربی با آمریکا به گوش میرسد.

در فتوائی جدید تعدادی از علما مشارکت هر دولت عربی و یا اسلامی در جنگ بر علیه ایران را شرعا حرام دانستند. در این فتوا هر فعالیتی از قبیل در اختیار قرار دادن اراضی و فرودگاه هایش و یا در اختیار قرار دادن اطلاعات علیه ایران به دولت آمریکا کمک کند حرام شمرده شده است.

به گزارش «فردا» و به نقل از شبکه خبری اسلام آن لاین، در این نظر سنجی این علما جنگ بر علیه یک دولت مسلمان را در شرایطی مجاز شمردند که آن دولت قصد تجاوز به دولت مسلمان دیگر را داشته باشد، که این مطلب به هیچ وجه در مورد ایران صدق نمی کند.

این فتواها در شرایطی منتشر شد که خبرهائی از اوج گرفتن تهدیدات آمریکا بر علیه ایران و همچنین همکاری برخی از دولتهای عربی با آمریکا به گوش میرسد.

بنابراین گزارش این علمادر ادامه ضمن اشاره به آیه ای از آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه زمانی که بین دو طایفه از مسلمانان اختلافی به وجود میاید باید بین آنها را اصلاح کرد، ایران را دولتی دوستدار صلح معرفی می کند و برای تائید سخنان خود به حمایت آشکار ایران از حقوق مسلمانان در فلسطین و آسیا و آفریقا اشاره میکند.

سلیم العوا دبیر کل اتحادیه بین المللی علمای مسلمان تقویت جایگاه ایران را به عنوان یک دولت مسلمان برای دولتهای عربی واجب شمرده شده است و همچنین اوج گرفتن فعالیت های هسته ای ایران را مایه افتخار مسلمانان جهان قلمداد کرد.

لارم به ذکر است که این فتوا در شرایطی منتشر شد که بعضی گروه های اسلام نما با انتشار بیانیه هائی سعی در تضعیف ایران دارند به طوری که یکی از این نهادها با نام ICC خرید کالاهای ایرانی را حرام شمرده است.

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=77179

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یرنا: منابع آگاه به موضع حزب الله ,در باره بازداشت چهار افسر عالي رتبه ارتش لبنان اظهار داشتند که حزب الله اجازه ادامه بازداشت اين افسران را نمي دهد.

اين منابع افزودند که بيانيه اخير حزب الله به منزله ندا و هشدار اخير به دستگاه قضاي لبنان بود تا موضع قاطعي بر اساس قوانين اتخاذ کند, چنانکه برادران عبد العال و شاهد دروغين جرجورة را آزاد کرد.

اين منابع افزودند :حزب الله موضع خود را به مسوولان ابلاغ کرده است . به ويژه پس از آنکه براي همه روشن شد که دلايل قانوني براي بازداشت اين افسران وجود ندارد.

در ارتباط با ترور رفيق حريري, ديتلف ميليس رييس نخست کميته بين المللي تحقيق در باره ترور رفيق حريري هفت نفر را به اتهام داشتن نقش در ترورحريري بازداشت کرد ,اما چند روز پيش سه نفر از اين افزاد بدون هرنوع توجيه و دليل آزاد شدند.

چهار تن از افسران ارتش لبنان که همچنان در بازداشت بسر مي برند عبارتند از جميل السيد رييس سابق سازمان امنيت عمومي لبنان , مصطفي حمدان رييس سابق گارد رياست جمهوري لبنان , علي الحاج فرمانده سابق نيروي انتظامي لبنان و ريمون عازار رييس سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش لبنان .

رفيق حريري در روز 26 بهمن ماه سال 1383 در جريان يک عمليات انتحاري ,در غرب بيروت کشته شد.

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=77186

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من هنوز مطلبي در اين مورد نديدم ولي نحوه لندينگ و كرش كردن اين هواپيما نشون ميده كه مشكل قابل پيش بيني نبوده مثلا كمبود سوخت و ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این علما از کدوم قشر اهل سنت بودن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]این علما از کدوم قشر اهل سنت بودن؟[/quote]

اینا از اون خوباش بودن!! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
راستش در نخست در خبر ها گفتند که اشتباها خلبان ، اتوبان بغل فرودگاه رو با باند اشتباه گرفته بود .

اگر شما به فرودگاه آمستردام هلند رفته باشید خیلی راحت می تونید highway های زیادی رو در اطراف این فرودگاه ببینید . این شاید یکی از دلایلش باشه . ولی خوب این هواپیما در فرودگاه سقوط کرد و هم احتمال اشتباه خلبان در مشخص کردن باند فرود می تونسته باشه و هم اشتباه خود ایرترفیک کونترولر . ولی همچنین می تونه نقص فنی هم باشه . که باید شدیدا مورد بررسی قرار بگیره .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این فتواهارو اصلا کی داده ؟؟؟
من که حتی سنی بودنشونم متوجه نشدم ....
این تاپیک ادیت شده ؟؟؟ که انقدر بیسرو ته ؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته شاید جنگ روانی باشه . می خوان وانمود کنن که دیگه حتما ( الته ارواح خاک ننه بابا هاشون) می خوان حمله کنن !!!! تا اونجایی که من یادمه عربها چشم دیدن مارو ندارن ! نمونش جنگ تحمیلی .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
.

[size=18]ماموريت ناسا براي پايش دي‌اكسيد‌كربن با شكست مواجه شد [/size]


مقامات رسمي ناسا روز سه‌شنبه 6 اسفندماه جاري اعلام كردند، ماهواره آمريكايي كه به منظور پايش جهاني انتشار دي‌اكسيد‌كربن به فضا فرستاده شده بود پس از ناكامي در رسيدن به مدار مقصد در نزديكي قطب به درون اقيانوس سقوط كرد و از آن به عنوان نااميدي بزرگي براي علوم جو‌ي نام برد.



ناسا اعلام كرد كه ماهواره با يك موشك تائوروس اكس‌ال از پايگاه نيرو هوايي وندنبرگ در كاليفرنيا به فضا پرتاب شد و درست دقايقي پس از پرتاب خطاي مهلكي در مأموريت رخ داد هنگامي‌كه چيزي شبيه فيرينگ كه از ماهواره در طي صعود آن به فضا محافظت مي‌كند نتوانست بطور صحيح جدا شود.



اين نخستين باري بود كه ناسا از راكت تائوروس استفاده مي‌كرد در حاليكه مدير برنامه راكت تائوروس اعلام كرد كه اين سامانه به ركورد نسبتاً كاملي در 56 پرواز قبلي خود دست يافته بود بي آنكه مشكلي در زمينه طراحي فيرينگ وجود داشته باشد.



مقام ناسا افزود مأموريت رصدخانه كربن مدارگرد (OCO)، ترسيم توزيع جهاني دي‌اكسيد كربن و مطالعه تغييرات آن در طي زمان بود؛ لازم به يادآوري است كه دي‌اكسيد‌كربن گاز گلخانه‌اي پيشرو در زمينه تغييرات جوّي است. پيش از اين مأموريت ناسا، ژاپن روز 23 ژانويه جاري نخستين ماهواره جهاني مختص به پايش انتشار گازهاي گلخانه‌اي را به فضا فرستاد.



راكت اچ-2اي ساخت ژاپن كه ماهواره پايش گازهاي گلخانه‌اي (GOSAT) را حمل مي‌كرد از پايگاه تانگاشيما – جزيره‌اي كوچك در ژاپن- به فضا پرتاب شد. اين ماهواره، داده‌ها را از 56000 موقعيت مختلف در جهان جمع‌آوري مي‌كند كه باعث افزايش قابل توجه نقاط پايش در دسترس از 282 نقطه از اكتبر سال قبل شد. ژاپن اميدوار است اين مأموريت براي دولتمردان داده‌هاي مفيد و سودمندي فراهم كند تا اهداف پروتكل 2008-2012 كيوتو در زمينه توقف انتشار گازهاي گلخانه‌اي تحقق يابد.

.

http://www.isa.ir/index.php

.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همچین برادری هم نشون ندادند سوری ها . اونهم شاید بدلیل منافعشون بوده و نفت ایران ! سوریه عراق رو در صحنه بین الملل ترد شده دید . موند فقط ایران . دید قدرتمنده . داره پیشرفت می کنه . نفت داره . جایگاه بالای جهانی داره اومد چسبید !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نامه محرمانه اوباما به روسيه درباره برنامه هسته‌اي ايران

خبرگزاري فارس: يك روزنامه آمريكايي در گزارشي اعلام كرد رئيس جمهوري آمريكا در نامه‌اي محرمانه به همتاي روسي خود پيشنهاد لغو سامانه موشكي در ازاي كمك مسكو به توقف برنامه هسته‌اي ايران را مطرح كرد.

به گزارش فارس، روزنامه "نيويورك‌تايمز " در شماره امروز خود به نقل از مقامات آمريكايي نوشت: اوباما ماه گذشته ميلادي نامه‌اي محرمانه براي "ديميري ميدويديف " ارسال كرد كه در آن پيشنهاد داده بود استقرار سامانه دفاع موشكي در اروپاي شرقي را در صورتي كه مسكو در توقف توسعه تسليحات دوربرد ايران كمك كند، لغو خواهد كرد.
بر اساس اين گزارش نامه مذكور به ميدويديف توسط مقامات بلندپايه آمريكايي در سه هفته گذشته در اختيار مقامات مسكو قرار گرفت.
مقامات آمريكايي كه از محتواي نامه فوق خبر دادند همچنين اعلام كردند كه اين نامه پيشنهاد متقابلي را مطرح نكرده بلكه خواستار اعطاي مشوقي به روسيه براي پيوستن به آمريكا در جبهه‌اي مشترك عليه ايران بوده است.
خبر ارسال نامه اوباما به ميدويديف در حالي مطرح مي‌شود كه "سرگئي ريابكوف " معاون وزير امور خارجه روسيه اعلام كرد كه وزارت خارجه اين كشور هيچ پيام كتبي از جانب دولت باراك اوباما در خصوص مسئله سيستم دفاع ضد موشكي دريافت نكرده است.
روز گذشته به نقل از يك مقام آگاه در واشنگتن اعلام شده بود كه رئيس جمهوري جديد آمريكا در پيامي كتبي براي همتاي روسي خويش اعلام كرده بود كه آمريكا حاضر است از طرح ايجاد سپر موشكي در اروپا صرف نظر كند، به اين شرط كه مسئله هسته‌اي ايران حل و فصل شود. بر اساس اين اطلاعات، در واقع اوباما به روسيه پيشنهاد كرده است كه در مذاكرات با تهران، مسكو و واشنگتن در جبهه ديپلماتيك واحدي قرار بگيرند.
ريابكوف در واكنش به اين اخبارمنتشر شده گفت: «در مسكو هيچ پيشنهاد كتبي مشخصي در اين رابطه دريافت نشده است.»
اين مقام بلندپايه ديپلمات روس در عين حال تاييد كرد كه «كاخ سفيد اعلام آمادگي كرده است كه در خصوص طرح خويش براي ايجاد منطقه سوم سيستم دفاع ضد موشكي در اروپا تجديد نظر خواهد كرد، اگر راه حلي براي مسئله هسته‌اي ايران پيدا شود.»
به گفته وي، البته بيشتر از اين مطلبي از جانب دولت آمريكا شنيده نشده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8712130381

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
.

عحب محرمانه ايي بود این نامه icon_cheesygrin


فقط خواجه حافظ شیرازی از متن اون با خبر نشد :lol:

.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.