Mehrdad-h

فیلم بسیار زیبا از میگ 25 در اوج

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote]اخوی حجمش خیلی زیاده
اف ال ویش میکردی
بتونیم دانلود کنیم[/quote]

کیفیتش میره هاااا! باشه...


لینک FLV با حجم 33 مگابایت... کیفیت همچنان خوب مونده. مدیران لطفا این لینک رو هم در پست اول قرار دهند. بنویسید flv سی و سه مگابایتی

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://iranmilitary.persiangig.com/mig-25%20earth/MIG25%20EARTHVIEWS%20-%20Remastered%202011-640.flv

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]یو 2 هم که اصلا در قد و قواره های حتی مقایسه با میگ 25 و اس آر 71 نیست..( از نظر ارتفاع )[/quote]
حداکثر ارتفاع پروازی [b]U-2S[/b] حدود 27400 متر (90000 پا) است. این نمونه ی مدرنیزه شده از [b]U-2[/b] به یک موتور توربوفن [b]F118-GE-101[/b] ساخت جنرال الکتریک مجهز می باشد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]یو 2 هم که اصلا در قد و قواره های حتی مقایسه با میگ 25 و اس آر 71 نیست..( از نظر ارتفاع )[/quote]
حداکثر ارتفاع پروازی [b]U-2S[/b] حدود 27400 متر (90000 پا) است. این نمونه ی مدرنیزه شده از [b]U-2[/b] به یک موتور توربوفن [b]F118-GE-101[/b] ساخت جنرال الکتریک مجهز می باشد.[/quote]

به همین انگلیسیش اکتفا میکنم.... بالاشو بخوانی نوشته گلوبال سکوریتی...USAF Fact sheet


Specifications (U-2S)

Data from International Directory,[70] Global Security,[71] USAF Fact Sheet[72]
General characteristics
Crew: One
Length: 63 ft (19.2 m)
Wingspan: 103 ft (31.4 m)
Height: 16 ft (4.88 m)
Wing area: 1,000 ft² (92.9 m²)
Aspect ratio: 10.6
Empty weight: 14,300 lb (6,760 kg)
Max. takeoff weight: 40,000 lb (18,100 kg)
Powerplant: 1 × General Electric F118-101 turbofan, 19,000 lbf (85 kN)
Performance
Maximum speed: 434 knots (500 mph, 805 km/h)
Cruise speed: 373 knots (429 mph, 690 km/h)
Range: 5,566 nmi (6,405 mi, 10,300 km)[b]
Service ceiling: 70,000+ ft (21,300+ m)[/b]
Flight endurance: 12 hours

www.globalsecurity.org

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دانلودش کردم ممنون
بیشتر از کابین خلبان بود و چیز زیادی معلوم نبود
اما همان آسمان سیاه، زمین سفید و در آستانه فضا بودن خیلی جالب بود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
لینک FLV با حجم 33 مگابایت... کیفیت همچنان خوب مونده. مدیران لطفا این لینک رو هم در پست اول قرار دهند. بنویسید flv سی و سه مگابایتی

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://iranmilitary.persiangig.com/mig-25%20earth/MIG25%20EARTHVIEWS%20-%20Remastered%202011-640. flv
[/quote]

خدا پدرتو بیامرزه.
این شد یه کلیپ کم حجم و مقوی! icon_frown

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این ابر هواپیما شاهکار جنگ سرد راشا است..هیچ هواپیمایی به گردش هم نمی رسید نه توی سرعت نه توی ارتفاع پرواز..تنها عیبش این بود قدرت مانور خیلی کمی داشت حتی از اف 4 هم کمتر بود..تنها هواپیمایی که میتونه اونو شکار کنه اف 14 با موشک مافوق مدرن فونیکس و اف 15 بود..البته شیرهای ایران توی 8 سال مقاومت به این مهم دست پیدا کردند تا توی تاریخ رکورد را به اسم خودشون ثبت کنند البته این کار خدا بود و بس...اما نمیدونم چرا شوروی این سیمرغ رو داد به عراقیها چطور دلشون اومد اینو بدن به عراقیها؟؟؟ واقعند این انقلاب اسلامی با دنیا چکار کرد که شوروی حاضر شد این برگ برنده اش را به اونها بدهد؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]این ابر هواپیما شاهکار جنگ سرد راشا است..هیچ هواپیمایی به گردش هم نمی رسید نه توی سرعت نه توی ارتفاع پرواز..تنها عیبش این بود قدرت مانور خیلی کمی داشت حتی از اف 4 هم کمتر بود..تنها هواپیمایی که میتونه اونو شکار کنه اف 14 با موشک مافوق مدرن فونیکس و اف 15 بود..البته شیرهای ایران توی 8 سال مقاومت به این مهم دست پیدا کردند تا توی تاریخ رکورد را به اسم خودشون ثبت کنند البته این کار خدا بود و بس...اما نمیدونم چرا شوروی این سیمرغ رو داد به عراقیها چطور دلشون اومد اینو بدن به عراقیها؟؟؟ واقعند این انقلاب اسلامی با دنیا چکار کرد که شوروی حاضر شد این برگ برنده اش را به اونها بدهد؟؟؟؟[/quote]
دوست عزیز این پرنده به جز عراق به کشور های لیبی الجزائر سوریه و هند هم صادر شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]این ابر هواپیما شاهکار جنگ سرد راشا است..هیچ هواپیمایی به گردش هم نمی رسید نه توی سرعت نه توی ارتفاع پرواز..تنها عیبش این بود قدرت مانور خیلی کمی داشت حتی از اف 4 هم کمتر بود..تنها هواپیمایی که میتونه اونو شکار کنه اف 14 با موشک مافوق مدرن فونیکس و اف 15 بود..البته شیرهای ایران توی 8 سال مقاومت به این مهم دست پیدا کردند تا توی تاریخ رکورد را به اسم خودشون ثبت کنند البته این کار خدا بود و بس...اما نمیدونم چرا شوروی این سیمرغ رو داد به عراقیها چطور دلشون اومد اینو بدن به عراقیها؟؟؟ واقعند این انقلاب اسلامی با دنیا چکار کرد که شوروی حاضر شد این برگ برنده اش را به اونها بدهد؟؟؟؟[/quote]

یکی از کارهای خارق العاده ای که ایرانی ها انجام دادن شکار یک فروند میگ 25 عراقی توسط هواپیمای اف 5 به خلبانی یدالله جوادپور بود. هواپیمایی که تمام منابع انگلیسی زبون نوشتن واقعا نیاز به یک خلبان مافوق حرفه ای داره تا حتی بتونه به یک میگ 25 نزدیک بشه... چه برسه به این که اونو ساقط کنه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]به همین انگلیسیش اکتفا میکنم.... بالاشو بخوانی نوشته گلوبال سکوریتی...USAF Fact sheet


Specifications (U-2S)

Data from International Directory,[70] Global Security,[71] USAF Fact Sheet[72]
General characteristics
Crew: One
Length: 63 ft (19.2 m)
Wingspan: 103 ft (31.4 m)
Height: 16 ft (4.88 m)
Wing area: 1,000 ft² (92.9 m²)
Aspect ratio: 10.6
Empty weight: 14,300 lb (6,760 kg)
Max. takeoff weight: 40,000 lb (18,100 kg)
Powerplant: 1 × General Electric F118-101 turbofan, 19,000 lbf (85 kN)
Performance
Maximum speed: 434 knots (500 mph, 805 km/h)
Cruise speed: 373 knots (429 mph, 690 km/h)
Range: 5,566 nmi (6,405 mi, 10,300 km)[b]
Service ceiling: 70,000+ ft (21,300+ m)[/b]
Flight endurance: 12 hours

www.globalsecurity.org[/quote]
پیش از این به ویکی پدیای انگلیسی مراجعه کرده بودم ولی آن را معتبر ندانستم.
لینک زیر همان لینکی است که ویکی پدیا از [b]GlobalSecurity[/b] قرار داده است. با بررسی آن به اشتباه ویکی پدیای انگلیسی (که در این سایت ارزشمند دیگر تبدیل به عادت شده است) پی می برید.

http://www.globalsecurity.org/intell/systems/u-2-specs.htm

گاهی اوقات ویکی پدیای آلمانی بهتر ظاهر می شود و منبع جالب تری به حساب می آید:

http://de.wikipedia.org/wiki/Lockheed_U-2

در کل، امروزه عدد 90000 در مقابل نام U-2 (البته مدل های جدید آن) عدد معروفی است و آن را جسته و گریخته در آمارهایی که راجع به رکورد شکنی های هواپیماها منتشر می شود، مشاهده می کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]به همین انگلیسیش اکتفا میکنم.... بالاشو بخوانی نوشته گلوبال سکوریتی...USAF Fact sheet


Specifications (U-2S)

Data from International Directory,[70] Global Security,[71] USAF Fact Sheet[72]
General characteristics
Crew: One
Length: 63 ft (19.2 m)
Wingspan: 103 ft (31.4 m)
Height: 16 ft (4.88 m)
Wing area: 1,000 ft² (92.9 m²)
Aspect ratio: 10.6
Empty weight: 14,300 lb (6,760 kg)
Max. takeoff weight: 40,000 lb (18,100 kg)
Powerplant: 1 × General Electric F118-101 turbofan, 19,000 lbf (85 kN)
Performance
Maximum speed: 434 knots (500 mph, 805 km/h)
Cruise speed: 373 knots (429 mph, 690 km/h)
Range: 5,566 nmi (6,405 mi, 10,300 km)[b]
Service ceiling: 70,000+ ft (21,300+ m)[/b]
Flight endurance: 12 hours

www.globalsecurity.org[/quote]
پیش از این به ویکی پدیای انگلیسی مراجعه کرده بودم ولی آن را معتبر ندانستم.
لینک زیر همان لینکی است که ویکی پدیا از [b]GlobalSecurity[/b] قرار داده است. با بررسی آن به اشتباه ویکی پدیای انگلیسی (که در این سایت ارزشمند دیگر تبدیل به عادت شده است) پی می برید.

http://www.globalsecurity.org/intell/systems/u-2-specs.htm

گاهی اوقات ویکی پدیای آلمانی بهتر ظاهر می شود و منبع جالب تری به حساب می آید:

http://de.wikipedia.org/wiki/Lockheed_U-2

در کل، امروزه عدد 90000 در مقابل نام U-2 (البته مدل های جدید آن) عدد معروفی است و آن را جسته و گریخته در آمارهایی که راجع به رکورد شکنی های هواپیماها منتشر می شود، مشاهده می کنیم.[/quote]

دیگه به ویکی هم نمیشه اعتماد کرد. ممنون از اطلاعاتت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]تنها عیبش این بود قدرت مانور خیلی کمی داشت[/quote]

دوست عزیز مانورپذیری میگ25معروفه!

قدرت مانور فاکس بت تنها در ارتفاع کم پایین می اومد(دلیل پیروزی اف5ایرانی بر این هواپیما)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عزیزم...اون فاکس بتی که اف5 ما زد....زخمی بود!!

زخمی از ترکش های یک موشک فونیکس که براثر فیوز مجاورتی منفجرشده...اف 5 قرار بود بمباران بره این فاکسبت بختبرگشته دید..بمبهاش وریخت وسبک کرد وبهش حمله کرد والباقی ماجرا...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]زخمی از ترکش های یک موشک فونیکس که براثر فیوز مجاورتی منفجرشده...اف 5 قرار بود بمباران بره این فاکسبت بختبرگشته دید..بمبهاش وریخت وسبک کرد وبهش حمله کرد والباقی ماجرا...
[/quote]
علی اصغر جان نمی دونم کدوم سقوط رو دقیقا می گی ولی تا اونجایی که من خوندم شکار یک میگ 25 توسط اف 5 در سال های اخر جنگ صورت می گیره که ماجرا بدین شرح بوده که میگ 25 قصد حمله به هواپیما مسافربری رو داشته که یک اف 5 از دزفول بلند میشه و رهگیریش می کنه!
خلبان میگه: که سایندوایندر های اف 5 کار نمی کرد میگ 25 رو با مسلسل زدم!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]زخمی از ترکش های یک موشک فونیکس که براثر فیوز مجاورتی منفجرشده...اف 5 قرار بود بمباران بره این فاکسبت بختبرگشته دید..بمبهاش وریخت وسبک کرد وبهش حمله کرد والباقی ماجرا...
[/quote]
علی اصغر جان نمی دونم کدوم سقوط رو دقیقا می گی ولی تا اونجایی که من خوندم شکار یک میگ 25 توسط اف 5 در سال های اخر جنگ صورت می گیره که ماجرا بدین شرح بوده که میگ 25 قصد حمله به هواپیما مسافربری رو داشته که یک اف 5 از دزفول بلند میشه و رهگیریش می کنه!
خلبان میگه: که سایندوایندر های اف 5 کار نمی کرد میگ 25 رو با مسلسل زدم!![/quote]
نمیدووونم icon_frown ولی این تو یک سایت خارجی درمورد شکارهای ایران وعراق خونده بودم
ولی اطلاعات شما بیشتره...احتمالا حرف شما درست باید باشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.