arash_slayer

تاپیک جامع رهبر آلمان نازی ..آدولف هیتلر

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

کاش من بودم تا جانم را بجای پیشوا فدا میکردم تا اون زنده بمونه و به خدماتش ادامه بدهد
هایل

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
پیشوا یک رهبر بود یک رهبر واقعی که ملتش با نام اون خودشونو زیر تانک میانداختند ویادش هنوز در دلها زنده است وراهش ادامه دارد چون یک آدم معمولی و فقط رییس حکومت نبود بلکه بر قلبها وفکر مردم حکومت میکرد
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنده به اين علت هيتلر رو دوست دارم كه اين آقا فرصت پيشرفت به كشورش ميداد و واقعا يك ديكتاتور نبود و از همه مهمتر حسادت نداشت و فكر نميكرد تنهايي ميتونه تمام مملكتو جلو ببره و از پيشوا شدنش بهترين استفاده رو جهت پيشرفت كرد و در خودباوري واقعي به آلمانها كمك كرد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هيتلر از تمام افراد مشهور دنيا داراي فضايل اخلاقي بيشتري بوده. تنها رذيله اخلاقيش كبر و عجب و به قول معروف ديكتاتوريش بود كه به نابودي كشوندش.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از علی اقا دست روی موضوع بسیار عالی گذاشتید خیلی جالب بود.در نسخه اول بازی assassins creed در متن بازی چندتا معما وجود داشت که با حل کردن هرکدام یک حقیقتی باز گو میشد.یکی از اون حقیقتها در پس همان عکسی بود که مخفی گاه هیتلر است . حقیقتی که بازی بیان میکرد این بود که هیتلر بدل خودش رو جای خودش جا زده و همه فکر کردن که اون مرده اما هیتلر مخفیانه از یک مسیر سری از پناهگاه به همراه سیب عدن (خود همین سیب ماجرایی داره) خارج شده تا بره پیش دوستش چرچیل!!! اما چرچیل هرچی منتظر مونده هیتلر نیومده احتمالاً هیتلر که در بازی جزو تمپلارها(اعقاب و درجات بالای فراماسون ها) بوده سیب رو برداشته و فرار کرده و خودشو گم گور کرده اما چرچیل(فراماسون) منتظرش بوده یک احتمال دیگه هم داده میشه که هیتلر موقع فرار مخفیانه، توسط اساسین ها کشته میشه!. این خودکشی بودار و پر رمز و راز هیتلر هم داستان عجیبیه. به هر حال همونطور که علی اقا فرمودند تاریخ مصرف نازی ها به پایان رسیده بود یا باید در شکل دیگری فعالیت میکردند که به هر حال نام نازی اشکارا نباید به کار برده میشد. هرچند جردن مکسول(اگه اشنباه نکم) میگه که نام سازمانهای مشکوک و پر رمز و رازی مثل NSA, NASA عمداً طوری انتخاب شدن که به نوعی تداعی گر همان نازی باشند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][color=darkblue][quote]اما يك سوال :

اگر هيتلر مي خواست فرار كند چرا اطرافيان خود مانند گوبلز را همراه خود نبرد؟ (خود شما فرموديد كه گوبلز خودكشي كرد)

چون اين افراد بالاخره به درد او مي خوردند[/quote]
همونطور که قبلا هم عرض کردم ، تاریخ مصرف حزب نازی به پایان رسیده بود و قرار نبود در جهان پس از جنگ ، نقشی به عهده هیتلر و دار و دسته اش گذاشته بشه. پس بهتر بود همشون کشته شوند. چون دیگر هیتلر نیازی به آنها نداشت. چون خود هیتلر هم قرار نبود پس از پایان جنگ دوباره دست به ماجرا جویی بزنه.[/color][/quote]

جناب ali با اين نظر شما بايد بگيم خود هيتلر هم به درد نميخورد، چون در دنياي آينده ديگر نقشي نداشته. ضمنا زنده بودنش هم با وجود اونهمه پيرو در آلمان و جاهاي ديگه خطرناك بود چون ممكن بود هر زمان دوباره ظاهر بشه و شر بپا كنه. بنا بر اين زنده موندنش به دردسرش نمي ارزيد. با اين حساب اگر هم زنده پيدا ميشده بايد سرش به نحوي زير آب ميرفته حالا يا محاكمه ميشده و اعدامش ميكردن يا مستقيما و درجا كشته ميشده. شايد به قول ويليام شايرر از مرگي مثل موسوليني ميترسيده. با توجه به روحيه هيتلر من خودكشي اونو محتمل تر ميدونم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين تايپيك رو مي خواستم فراموش كنم كه اين لينك رو ديدم

http://www.tabnak.ir/fa/news/232789/کشف-سنگر-مخفی-هیتلر-در-اوکراین

فكر كنم اگر فراري وجود داشته به احتمال زياد از همين راه ها بوده

icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متن زیر قسمتی از خاطرات هانس رودل در اخرین روز های جنگ دوم جهانی

سه ساعت بعد از نصف شب از انجا به فرود گاه رایخ لین رفتم زیرا در انجا یک دستگاه تلفن بی سیم قوی بود که می شود با برلین صحبت کرد من فورا به وسیله تلفن بی سیم با سرهنگ فون بلو اجودان هیتلر تماس حاصل کردم و پرسیدم تکلیفم چیست ایا باید به طرف برلین حرکت کنم یا نه ؟ وی در جواب گفت :امدن شما به برلین بی فایده است برای این که نمی توان به زمین بنشینید چون تمام تمام فرودگاه های برلین در دستت قوای شوروی می باشد و فقط خیابان بزرک شرقی غربی واقع در وسط شهر تا اندازه ای برای فرود امذن مفید می باشد که ان نیز زیر شلیک دائمی اتشبار های شوروی است بعلاوه در بیست و چهار ساعت اخیر طوری اوار عمارات ویران در این خیابان ریخته شده که هیچ هواپیمایی نمی توان در انجا فرود بیاید .گفتم :البته با هواپیمای هنکل 3 نمی توان در ان خیابان بر زمین نشست ولی من به شما قول می دهم که با یک هواپیمای اشتوکا در انجا بر زمین خواهم نشست و پیشوای خود هیتلر را از برلین که دیگر قادر به به ادامه مقاومت نیست خارج خواهم کرد .
فون بلو گفت :پیشوا از برلین خارج نخواهد شد .گوفتم :عدم خروج پیشوا از برلین دور از منطق فرماندهی است برای این که امروز امروز پیشوا در برلین از هر طرف تحت محاصره است و نمی توانه از اوضاع مطلع شود و چگونگی جبهه را ببنید . ولی من اگر او را از این شهر محصور بیرون ببرم .وی خواهد توانست ار نزدیک اوضای جبهه را در یابد .
من به فون بلو گفتم :هنوز نزدیک دو میلیون نفر از سرباران المان در جبهه های مختلف مشغول پایداری هستن و هرگاه پیشوا را در بین خود ببینند نیروی مقاومت انها دو چندان خواهد گردید .
مجدد به سرهنگ فون بلو قول دادم که می توانم با یک هواپیمای استوگا وسط برلین بر زمین بنشینم و پیشوا راسوار هواپیما کنم و با خود ببرم و در هر نقطه که وی امر نماید او را فرود بیاورم .
سرهنگ گفت :صبر کنید تا این که از خود پیشوا در این خصوص سوال کنم .من نزدیک بیست و پنج دقیقه شکیبا یی را پیشه ساختم و بالاخره فون بلو گفت :پیشوا حاضر نیست از برلین خارج شود و می گوید که من بقدری در این شهر مقاومت خواهم کرد تا این که اوضاع به نفع ما تغییر کند یا این که در پست جنگی خود به قتل برسم . من دیگر نمی توانستم اصرار کنم زیرا بیش از یک افسر فرمانبر نبودم و هیتلر فرمانده کل قوا محسوب می گردید.بعد ار خاتمه جنگ در بعضی از کتابها و جراید خواندم که پیشنهاد من و جواب هیتلر را تو اُم با یک افسانه عجیب کرده بودند از قبیل این که یک دسته از خلبانان المانی می خواستم به وسیله یک هواپیما بلند پرواز تحت فرمان هی رودل پیشوای المان رو به امریکای جنوبی ببرند .انها می گوفتند که هیتلر هم نقشه را پذیرفته ولی چون قوای شوروی با سرعت برلن را تصرف کردند لذا فرصتی باقی نماند که یک هواپیما بزرگ چهار موتوری بتواند در فرودگاه های برلن خارج نماید
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
http://isherwood.persiangig.com/HITLER/Adolf%20Hitler%20speech%20to%20the%20SA%20after%20wining%20elections.flv

بدون شرح

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشكر از مطالب ارزنده و آموزنده استاد علي و ساير فضلاء لازم مي دونم دو نكته تاريخي مغفول مونده در نظرات دوستان رو يادآور بشم:
1-قهوه اي پوش ها نيروهاي اس.آ تحت فرماندهي ارنست روهم بودن كه از قضاء با سياه جامه هاي اس.اس تحت امر هاينريش هيملر رقابت شديد منجر به دشمني و كينه داشتن و در نهايت به دلايل مفصلي كه از حوصله اين تاپيك خارجه مورد بدبيني هيتلر قرار گرفتن و با تصفيه خونين شب 30 ژوئن 1934 كه اتفاقا صحنه گردان اصليش هيملر و اس.اس بودن براي هميشه از عرصه رايش سوم حذف شدن.
2- آلمان در زمان به قدرت رسيدن هيتلر با دو معضل اساسي ورشكستگي اقتصادي و خلع سلاح اجباري مواجه بود ولي از نظر علم و تكنولوژي در نوك قله جهان و سرآمد دوران خودش محسوب مي شد و بر همين اساس به هيچ وجه نمي شه گفت كه هيتلر براي ساخت امپراطوري رايش از صفر صفر شروع كرد.


در ضمن فكر مي كنم بايد به ليست سخنوران بزرگ قرن علاوه بر فوهرر و سيد و لنين [b]فيدل كاسترو[/b] رو هم اضافه كنيد.
ركورددار ميخكوب كردن يك مليون نفر براي 7 ساعت :surprised: :mrgreen: :| icon_eek :oops:
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر از مطالب استاد بزرگوارمان آقا علی .
حقیر چون زبان آلمانی را نمی دانم سخنرانی ها را دانلود نکردم . اما همواره به این نکته توجه داشتم که مطالب استاد علی مطالب ارزنده و قابل تأملی هستند که بیهوده در سایت قرار نمی گیرند .
چون عموما قضاوت یکسویه ای در رابطه با آلمان نازی و اتفاقات جنگ جهانی دوم وجود دارد مطالب زیادی راجع به این موضوع نمی دانم . خوشحالم که از اطلاعات عزیزان استفاده کردم .
ابعاد شخصیتی هیتلر بسیار پیچیده است و به طور صریح نمی توان در مورد ایشان و کارهایش نظر داد . توصیه این گنه کار به دوستان این است که در رابطه با ابراز عقیده و نظر درنگ بیشتری داشته باشند.
به امید اقتدار روزافزون برای اسلام و ایران اسلامی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هیتلر چون یه رهبر با اقتدار و همچنین یه هم نژاد بود من دوستش دارم و دلایل دیگر که خیلی زیاده....

یه نکته کسی نگه من نژاد پرستم...کلا ما ایرانی ها یه مقدار با هم میهن و هم نژاد بیشتر گرم میگیریم...یه مثال ناقص میزنم شاید رفع ابهام بشه...

کسانی که مشرف شره باشن مدینه منوره می دونن بغل قبر پیامبر یه ستون هست به اسم ستون توبه که دورش رو پارچه کشیدن و نمیزارن هر موقع بری اونجا و نماز خواندن در محدوده ی پشت ستون توبه پاداش بسیاری از سوی خداوند دارد....و اینکه بعد از نماز صبح به مدت 2-3 دقیقه پارچه باز میشه همه هجوم میبرن اونجا بعد بسته میشه و فقط افراد می تونن خارج بشن کسی نمی تونه داخل بشه.....
این همه گفتم که چی بشه اونجا از ملیت های زیادی هست مثل : ایرانی پاکستانی سعودی عراقی اندونزیایی ترک و.... هر کس نمازش پشت ستون توبه تموم میشه بلند میشد میرفت پی کارش ولی هر ایرانی که تمازش تموم میشد اول بلند میشد می ایستاد دور رو بر رو یه نگاه میکرد یه ایرانی پیدا میکرد صداش میزد که بیاد جای اون بشین و وقتی از جا گیر شدنش مطمئن میشد می رفت....

این یه نمومه از میهن دوستی ایرانی ها در خارج از وطن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر اساتید و برادران عزیز
حالا که این تاپیک قدیمی بالا آمده، چند نکته را به عرض برسانم باشد که مورد رضای خداوند تبارک و تعالی قرار گیرد:

[quote]کسانی که مشرف شره باشن مدینه منوره می دونن بغل قبر پیامبر یه ستون هست به اسم ستون توبه که دورش رو پارچه کشیدن و نمیزارن هر موقع بری اونجا و نماز خواندن در محدوده ی پشت ستون توبه پاداش بسیاری از سوی خداوند دارد....و اینکه بعد از نماز صبح به مدت 2-3 دقیقه پارچه باز میشه همه هجوم میبرن اونجا بعد بسته میشه و فقط افراد می تونن خارج بشن کسی نمی تونه داخل بشه.....
این همه گفتم که چی بشه اونجا از ملیت های زیادی هست مثل : ایرانی پاکستانی سعودی عراقی اندونزیایی ترک و.... هر کس نمازش پشت ستون توبه تموم میشه بلند میشد میرفت پی کارش ولی هر ایرانی که تمازش تموم میشد اول بلند میشد می ایستاد دور رو بر رو یه نگاه میکرد یه ایرانی پیدا میکرد صداش میزد که بیاد جای اون بشین و وقتی از جا گیر شدنش مطمئن میشد می رفت....[/quote]

عزیزم! این کار اگر هم انجام بشه و باعث اجحاف به سایر زوار برادر از کشورهای دیگر بشه و نوبت اونها رو ضایع کنه، حرام اندر حرامه آنهم در منزل رسول خدا (ص). ما ایرانیها هموطنانمان را دوست داریم ولی آیا اگر یک هموطن ما ظلمی به فردی دیگر (اعم از مسلمان یا غیر مسلمان) اعمال نمود، باید طرف ناحق را بگیریم؟ اتفاقا اگر هموطن و همسایه و ... خود را دوست داشته باشیم، نبایدراضی شویم او به گندآب ظالم بودن آلوده شود.

[quote] کاش من بودم تا جانم را بجای پیشوا فدا میکردم تا اون زنده بمونه و به خدماتش ادامه بدهد[/quote]
برادر عزیزم! حیف شما و جان نازنینتان نیست که فدای هیتلر کنید. فرض کنیم این آقا مدیر و فرمانده برجسته ای بوده ولی آیا از این قوت و قدرت برای راه خوبی و خیر و کمک به ضعیفان استفاده کرده یا با آن کشورهای دیگر را اشغال کرده، زنان را بیوه کرده و خانواده ها را پاشیده و بچه های کوچک را یتیم کرده.
سوالی از شما دارم: هیتلر چه خدمتی به مردم و شما انجام داده که حاضرید جانتان را فدایش کنید؟ آیا راه حق را نشانتان داده؟ آیا برای دفاع از مظلوم جانفشانی کرده؟ و ...

بهتر است مهر افرادی را به دل بگیریم که حاضریم فردای قیامت با آنها محشور شویم زیرا که در قیامت هر قومی با امامشان خوانده می شوند (نقل از قرآن کریم) و آنها که مهر هیتلر را به دل دارند با او و جنایاتش محشور خوتهند شد، آنها که مهر آمریکا و اسرائیل را در دل می پرورانند، با این کودک کش ها و آنها که مهر پیامبر (ص) وعلی(ع) و اهل بیت (علیهم السلام) و یاران آنها (از ابوذر و سلمان فارسی تا خمینی و شهدای جنگ تحمیلی و ...سید حسن نصرالله و ...) را به دل دارند، با این یاوران مظلوم و منتقمان از ظالمین محشور خواهند شد.
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.