f222

جنگ نرم و مهندسی موسیقی زیر زمینی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote][quote]آهنگایی با مضامین مبارزه با مصرف مواد مخدر نمیرن؟ [/quote]سلام دوست عزیز مطالبی رو که نوشته بودین رو خوندم ولی باید بگم برای این تیکه از حرفتون:مراجعه شود به آهنگ"بزارین بکشمش"از یاس!
تو جای دیگری از سخنانتون از کارهای با مجوز یاس و همچنین حضورش توی جمع روزمینی ها سخن گفتین که باید اینو هم بهش اضافه کنم که:

http://caffecinema.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4919:1390-11-12-10-19-58&catid=34:news-iran&Itemid=58

خودتون ببینید جایگاه یاس کجاست![/quote]

خیلی ممنون از راهنماییت دوست عزیز کاملا درسته!

ای کاش وزارت ارشاد کمی از سخت گیری هاش کم کنه و اجازه فعالیت به این آدمها بده!
به نظر من شعرهای با مضمون عرفانی و اجتماعی صد برابر با ارزش تر و مفیدتر از شعرهای عاشقونه و فوق تکراری خوانندگان پاپ برای جامعه هست!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احتمالا در مورد تاثير موسيقي بر آرايش مولكول هاي آب چيزهايي شنيده ايد. پخش صوت هاي مختلف در مجاورت آب باعث تشكيل بلور هايي با اشكال متفاوت بعد از انجماد آن مي شود. گاهي اين اشكال بسيار زيبا و منظم هسند و گاهي نا منظم و بد شكل.جالب اينجاست كه زيباترين شكل با پخش آيات كلام الله مجيد تشكيل مي شود و جالبتر اينكه موسيقي هاي با ريتم متناوب و متغير (همانند موسيقي هاي غربي مثل راك و هيپ هاپ و رپ و كه ريتم موسيقي ناگهان عوض مي شود) نظم بلورهاي آب را برهم مي زنند. حال فكرش را بكنيد كه اين موسيقي ها چه بلايي بر سر انسان مي آورند كه دو سوم بدنش از اب تشكيل شده است!!

موسيقي از هر نوعي كه باشد اگر بيش از اندازه در آن افراط شود باعث ايحاد مشكلات بسيار زيادي خواهد شد. احتمالا با افرادي مواجه شده ايد كه ناگهان شروع به آواز خواندن مي كنند و يا اينكه راننده تاكسي كه با وجود اينكه هيچ آهنگي پخش نمي شود با انگشتانش روي فرمان خودرو تپ مي زند.

اگر اهنگي را در حد افراط گوش كنيد ناخودآگاه آن را زمزمه خواهيد كرد كه با ادامه ممكن است سبب ايجاد مشكلات رواني شود. اين مورد در مورد قاريان و يا قرآن نيز صدق مي كند كه البته بر خلاف موسيقي نه تنها اثرات منفي ندارد بلكه باعث ايجاد نشاط خاصي در آنها مي شود. در ضمن پخش موسيقي با ريتم آرام و يكنواخت در پس زمينه مي تواند فرايند يادگيري را تقويت كند. همچنين اگر زمان خواب موسيقي با صداي آرام (در حدي كه بيدار نشويد) پخش شود مطمئنا بدون اينكه متوجه شويد بر روي شما تاثير مي گذارد.

در مورد تاثير موسيقي بر روي حيوانات و گياهان هم مطالب فراواني هست. مثلا نوعي آواز ني كه به "حدي خواني" مشهور است ياعث ايجاد نوعي انرژي كاذب در شتر مي شود كه او را وادار به حركت مي كند. البته چون اين انرژي كاذب است مانند ماده مخدر اگر قطع شود شتر را زمين گير مي كند!!!

پيشنهاد من به دوستان اينه كه هيچ گاه در گوش دادن يه موسيقي افراط نكنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ضمنا من خودم باب سیگر ، لنرد اسکینرد و ... کلا انواع راک بخصوص راک اند رول هم زیاد گوش میدم ![/quote]

به به آقا ابراهیم شما که پراگرسیو راک رو داست داری چرا پس سراغ انواع تکنیکی ترش نرفتی ؟ 3 تا گروه بهت معرفی میکنم که اگر گوش بدی دیگه ولشون نمیکنی . یکی DREAM THEATER و دیگری OPETH و بعدی SYMPHONY X .
دریم ثیه تر به جرات میشه گفت پیچیده ترین تکنیک های ساز نوازی و ترکیب رو به کار میگیره . اپث هم فضای گاث و دث و دوم رو به زیبایی یه قطعه شاد موتزارت با هم ترکیب کرده.سیمفونیکس هم یه جورایی مالمستین هست که مدرن تر شده باشه با چاشنی پاور بیشتر.
البته سبک اینا پراگرسیو متال هست ولی اصلا جفنگیات گروه های بلک و اکستریم و پیگن رو تو لیریک هاشون نمیبینی. ریورس اینارو هم گوش کردم چیز خاصی ندیدم ولی بازم خدا میدونه.
راستی بهترین نرم افزار برای ریورس AUDACITY هست که میشه رایگان دانلودش کرد :lol:
http://audacity.sourceforge.net/

در مورد موضوع تاپیک هم بگم کاملا درسته این موسیقی لامصب یه تاثیرهایی میتونه بذاره و یه کارهایی میتونه بکنه که شما حتی تصورش رو هم نمیتونید بکنید.
ولی یه توصیه جدی میکنم اصلا و ابدا سراغ موسیقی پاپ نرید چون با اینکه ظاهرش از همه انواع موسیقی قشنگ تر و تروتمیز تره ولی مثل همون سیب سرخ سفیدبرفی میمونه. چنان مسمومه که خدا میدونه. نمونش هم همین ل ی د ی گ ا گ ا.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مستند شایعه مجوز گرفتن یاس با هدف آشنایی مردم با رپ فارس ، این مستند در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تهران به نمایش در آمده ، نویسنده و کارگردان این مستند مهرداد کلهری و تهیه کننده آن سید فضل الله قاضوی هستند ، این مستند با حمایت جمعی از اساتید دانشکده ی علوم ارتباطات با امکانات محدودی در طول 3 ماه ساخته شد و برای اولین بار در این دانشکده پخش و مورد حمایت بسیاری از دانشجوها و اساتید رشته های روزنامه نگاری و روان شناسی قرار گرفت ، ساخت ، تولید و پخش این مستند فقط برای حمایت از رپ فارسی و شخص یاس به عنوان نمادی از سبک رپ عمومی کشور ساخته شده و هیچ هدف دیگری ندارد . از این مستند می توان برای آشنایی بیشتر مردم عادی که رپ واقعی را نمی شناسند استفاده کرد
http://ahangfa9.com/2483-Mostanad-Shaye-Mojavez-Gereftan-Yas

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام مجدد ..

با اجازه از دوستان اول یه مقدمه کوتاه ...؛

موسیقی پدیده ای هست که جنبه احساسی و زیبایی شناختی داره ؛ و اتفاقا آهنگین خواندن قران توصیه شده و بر خلاف عمل ما آهنگین خوانده نشدن دعا هم توصیه شده ؛ علت اینکه توصیه بسیار شده قران آهنگین (دارای هارمونی و قاعده صوتی) خوانده شود افزایش جذابیت و گیرایی آن برای شنونده است ؛ ...
پس در اثر گذاری موسیقی و نواهای آهنگین جای شکی نیست ؛ و اینکه این گیرایی برای شنونده است که از نوع آدمیزاد محسوب میشه نه فرشته و اجنه ؛ پس موسیقی در روان انسان تاثیر داره و تاثیری حقیقا اثبات شده در اشکال مختلف که شما عزیزان بهتر میدونین ..

ضمن اینکه اینجا کسی با موسیقی و نوع اون مشکلی نداره ! و این مسئله قبلا توی سایت در موردش بحث شده .

موسیقی سه لایه داره (آهنگ) (محتوا) (فرهنگ یا خرده فرهنگ)...

- آهنگ که دارای انواع سبک ها روش ها نت ها و الات هست ؛ اینجا بحثهایی وجود داره ولی گرفتاری وجود نداره ! که نشه حلش کرد ! مثلا گفته میشه موسیقی راک متال و .. مشکل داره ! اما بیش از نیمی موزیک های صدا و سیما رو همین سبک تشکیل میده ! ضمن اینکه موسیقی پاپ بسیار شادی آور تر و محرک تر هست ! ..

- محتوا که همون شعر و مضمونی هست که به همراه آهنگ و صدای خواننده بهش پرداخته میشه ؛ اینجا ممکنه مشکلی باشه که ربطی به نوع موسیقی نداره ؛ مثلا در موسیقی سنتی ما هم مواردی از توطئه دیده میشه که لازم به توضیح و معرفی کردنشون نیست ...

- فرهنگ یا خرده فرهنگ ؛ توجه داشته باشین که کنشگران در موسیقی مثل رپ یا متال از نمادهایی بهره میبرند که در تعامل میان خودشون معنی دار هست و فرهنگ خاصی رو میسازه ؛ مثلا رفتارهایی سپاه پوستان آمریکایی دارند حرکات دست و لباسهایی که میپوشن و شکل خاص زیورآالات و ... جزو فرهنگشون محسوب میشه و رپ زبان ارتباطیشون هست ! .
یا در مورد متال شکل پوشش ؛ رفتارهای پر انرژی که گویی یک کیلو دماغی کشیدن بالا همگی مبین نوعی فرهنگ هست . علاوه بر این موارد که جزو فرهنگ مادی محسوب میشن ؛ مسایل معنوی بین این اقشار حاکم هست ؛ خوانندگان رپ و متال به نوعی علاقه وافری به زیرزمینی بودنشون دارن بخصوص رپ ! چرا که اساسا این موسیقی اینطوری میتونه موجه باشه ؛ و این رو باید بدونیم که خواننده راک، رپ و متال اشعار و غزلیاتی که میخونه عمدتا مضامین اجتماعی سیاسی و فرهنگی دارند پس این افراد به نوعی جزو رهبران افکار عمومی محسوب خواهند شد که بحث بسیار مهمی در ارتباطات و جامعه شناسی هست و اینکه به این خاطر در تعامل یا تقابل با فرهنگ توصیه ای دولتی و سنتی جامعه در بیان از بدیهیات هست . به همین خاطر همیشه مشکلاتی در زمینه این نوع موسیقی ها وجود داره که از این منبع نشات میگیره ؛ اما نادانی و نداشتن علم کافی در نحوه برخورد با این خرده فرهنگ ها و بخصوص عدم مدیریت اونها باعث مشکلاتی خواهد شد که سرانجام موسیقی رو به یک شمشیر دولبه تبدیل میکنه .

اما بحث اصلی تاپیک که باید بهش وارد بشیم ؛ [b]جنگ نرم و مهندسی موسیقی زیر زمینی[/b] ؛ هست ..

پس اینجا در مورد اینکه متال خوبه یا بد ! رپ خوبه یا راک یا سنتی بحث نمیشه ! یعنی ما به تبلیغ و نقد موسیقی از منظر هنری نمیپردازیم ؛ بنابراین با توجه به موارد فوق اونچیزی که باید مد نظر داشت جنبه فرهنگی هست . لذا باید اینجا واژه ای رو تفسیر کنیم به اسم ؛
[b]
............................... صنعت فرهنگ ..............................
[/b]

این مسئله اصلی هست و باقی موارد ابزارها و آچار پیچگوشتی اون هستن نه خود معضل ..

غربی ها بخصوص نئومارکسیست های یهودی مکتب فرانکفورت دیدگاه خاص ضد سرمایه داری نسبت به این پدیده دارند و ما ایرانی ها و مسلمانان هم دیدگاه خاص اجتماعی فرهنگی نسبت به این موضوع داریم که البته عمده نظریات ما قدیمی هست و جدیدها برگرفته از همین نظریه های مکتب فرانکفورت پیرامون صنعت فرهنگ هستن ؛


صنعت فرهنگ پدیده نوینی هست که دو کاربرد تاریخی در دوره معاصر ما داشته یکی در برابر کنترل روانی مردم آلمان اشغال شده پس از جنگ و دیگری در تقابل با شوروی سابق ! با استفاده از متال ، پانک راک و ...
و امروز هم در تقابل فرهنگی با مردم خاورمیانه و چین ! که به وضوح امروز شاهدیم ...

صنعت فرهنگ ابزاری کلی تر هست که انواع موسیقی ها تا ستاره سازی و تولیدات حرفه ای سرگرمی صوتی تصویری رو در خودش جا داده ؛ ولی عمده تکیه اش بر موسیقی نوین یا موزیک ویدیو هست و سنتی و پاپ و راک متال و ... سرش نمیشه بلکه هدف خاصی رو دنبال میکنه که روزگاری در برابر شوروی سابق تعریف خاصی داشت و امروز در برابر ما تعریف دیگری ...

دوستان اگر حوصله و علاقه به این موضوعات دارند به جستجو بپردازند و تاثیرات موسیقی های آمریکایی در آلمان و بعد در برابر شوروی سابق و جمهوری های استقلال یافته بپردازند ؛ ...
ضمنا به شیوه عملکرد رسانه های شوروی و دستگاه های نظارت فرهنگی شوراها بر جماهیرشوروی بپردازند تا عملا روشها و همچنین موفقتیهایی که هیچ وقت بدست نیاوردن رو متوجه بشن ! ....

نمونه بارز و جالبش بهترین آهنگ متالیکاست که دقیقا در زمان فروپاشی شوروی سابق 1991 سروده میشه تحت عنوان enter sandman ؛ نگاه کردن به متن این آهنگ گواه بر سیاسی بودن این سبک از موسیقی هست ! و یا موزیک های بیشماری که میتونین در این رده و اشکال دیگر اون پیدا کنین که از قضا از زیباترین جذابترین ! موسیقی ها هستن و مشاهیر موسیقی دنیا اونها رو نواختن ! ...

بحث دیگری مطرح شد به اسم رهبری افکار که اگر کسی در مورد نقش گروهها و رهبران افکار مطالعه ای داشته باشه میتونه به ارزش (فرهنگی شدن) امروز این سبکهای موسیقی پی ببره ! اینکه چرا آهنگسازان و خوانندگان لباس های خاص میپوشن و رفتار های خاص دارند ! ...
[quote]

به به آقا ابراهیم شما که پراگرسیو راک رو داست داری چرا پس سراغ انواع تکنیکی ترش نرفتی ؟ 3 تا گروه بهت معرفی میکنم که اگر گوش بدی دیگه ولشون نمیکنی . یکی DREAM THEATER و دیگری OPETH و بعدی SYMPHONY X .
دریم ثیه تر به جرات میشه گفت پیچیده ترین تکنیک های ساز نوازی و ترکیب رو به کار میگیره . اپث هم فضای گاث و دث و دوم رو به زیبایی یه قطعه شاد موتزارت با هم ترکیب کرده.سیمفونیکس هم یه جورایی مالمستین هست که مدرن تر شده باشه با چاشنی پاور بیشتر.
البته سبک اینا پراگرسیو متال هست ولی اصلا جفنگیات گروه های بلک و اکستریم و پیگن رو تو لیریک هاشون نمیبینی. ریورس اینارو هم گوش کردم چیز خاصی ندیدم ولی بازم خدا میدونه.
راستی بهترین نرم افزار برای ریورس AUDACITY هست که میشه رایگان دانلودش کرد :lol:[/quote]
ممنون از توضیحاتت ولی بحث اصلی چیز دیگری بود !
من بخاطر اینکه بعضا کار مونتاژ فیلم هم انجام میدم آهنگ بخصوص موسیقی بدون کلام اجبارا زیاد گوش میدم؛ این موسیقی ها رو هم در لابلای میلیون ها موزیکی که توی آرشیوم داشتم ! بهشون علاقه دارم که بیشتر جنبه احساسی و جذابه خود موزیک و لایریک برام مطرح بوده نه نوع موسیقی که مثلا راک هست یا هر چیز دیگر ...
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]شایعه مجوز گرفتن یاس با هدف آشنایی مردم با رپ فارس[/quote]کجاش شایعه بود؟؟
چندتا کار با مجوز که داده بیرون چنتا هم از روزنامه ها و مجله های پر تیراژ باهاش مصاحبه کردن و مصاحبشون رو هم چاپ کردن/که اگه لینک عکساشو پیدا کردم میزامشون تا با شخصیت"یاس"بیشتر آشنا بشین

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] [color=brown]تا تاپیک اصلی رو نزدم اول یه خرده خلاصه توضیح بدم.

ببینید دوستان، موسیقی یه متن اصلی داره که همه ما میشنویم و متوجه کلمات اون میشیم. خب؟

ولی یه بخش بسیار جالب که بهش کمتر پرداخته شده، پشت زمینه موسیقی هست که کسی در ظاهر نمیشنوه.

نه اینکه در لابلای متن گم و گور شده باشه !

ریورس ( برعکس یا برگردان ! ) موسیقی است که بسیار از پخش نرمال موسیقی مهمتره.

مثلا فرض کنید متن یک موسیقی کاملا داره از گل و بلبل و سوسن و ... صحبت میکنه fi_lone_ranger

ولی همین آهنگ رو که ریورس میکنیم میبینیم داره کلمه ساتان ( شیطان ) و یا یه چیزای بدی در مورد خدا تکرار میکنه!

( در اون تاپیک که قولش رو دادم با نمونه های کاملا واقعی آشنا خواهید شد ! ) آهنگهایی که باورش براتون سخته!

ضمیر ناخودآگاه یک مترجم بسیار قوی است. برای ضمیر ناخود آگاه پخش نرمال و معکوس هیچ فرقی نداره.

حتی ثابت خواهد شد که زبان آهنگ هم در تلقین معکوس آهنگ کوچکترین نقشی نداره!

در ضمن، یه مقدار از این کشفیات متعلق به خارج و مقداری هم داخلی است.

برای توضیحات تکمیلی منتظر تاپیک باشید.

شاید با این کار در مورد تمام آهنگها بهتر قضاوت کنید.

گفتم همه آهنگها. یعنی منظورم آهنگهای به اصطلاح زیرزمینی و سیب زمینی نیست. [/color][/quote]دوست عزیز چندتا پست زدی و توشون وعده زدن یه تاپیک رو دادی ولی من چنین چیزی ندیدم!
اگه تاپیک رو زدین آدرسش رو به من هم بدین/اگه نزدین هم ممنون میشم لطف کنین و تاپیک رو بزنین!
مشتاقانه منتظرم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعضی از افراد وقتی مثلا اسم سبک متال رو میشنوند فکرشون به سمت شیطان پرستی و مسائل مشابه میره.که این به دلیل عدم آگاهی و اطلاع رسانی ضعیف است.سبک موسیقی حالا هر نوعی می خواد باشه فقط یک وسیله است.این افراد هستند که باید از اون وسیله درست استفاده کنند.خود من عضو یک گروه متال هستم و گیتار الکتریک میزنم.نه شیطان پرستم نه فرهنگ غربی رو دوست دارم.
چه اشکالی داره که حالا که جوانان به این سبک موسیقی علاقه نشان میدهند از این سبک استفاده کنیم و مضامین مورد پسند را به جوانان منتقل کنیم؟ما نباید بشینیم تا اون آمریکاییه که خودشم نمیفهمه چه لیریکسی مینویسه آهنگ بسازه و جوونای ما برن گوش کنند.
بازم میگم سبک های موسیقی صرفا وسیله و ابزاری هستن برای انتقال فکر و عقیده و مفاهیم.حالا یک نفر میتونه از اونا در جهت درست یا نادرست استفاده کنه.
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
موسیقی در طول مدت تاثیر خودش رو می گذاره. متاسفانه این شیطان لعنتی خیلی خوب جلوه میده این مسائل رو..

انشالله که گوش ما تا ابد چیزی جز آوای زیبای قرآن ، مدح اهل بیت و دعا و مناجات نشنود..

متاسفانه به دلیل جو فرهنگی بسیاری از دبیرستان ها..خود بنده 5-6 سال پیش طرفدار موسیقی رپ و پاپ بودم و الحمدالله به برکت آشنایی با شهدا و هیئت امام حسین (ع) ، از گذشته خودم شرمگینم.
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
http://rap3da-dl1.in/music/Miladblackrose-Shahriar.jpg
اینم یه مجوز دیگه برا رپ فارسی+قرار گرفتن تو آهنگ پیشواز ایرانسل!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حسام جان ما میدونیم رپ هم مثل بقیه ی سبک ها طرفدار های خودشو داره اما کسانی که به موسیقی اصیل ایرانی علاقه دارند واقعا متنفرند از این سبک پوچ، بنده خودم عاشق سبک خواندن نادر گلچین و علیرضا افتخاری هستم و کله ام رو هم بزاری زیر گیوتین قبول نمیکنم که رپ یه سبکه، تاحالا بی معنی تر از رپ ندیدم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نمیدونم چرا نمیخواین قبول کنین که رپ سبکه!
اصلا رپ یه دنیایی داره واسه خودش!
من نمیدونم اصلا آهنگ رپ گوش دادین یا نه؟ولی اگه گوش ندادی به نظر من شما سبک های شیش و هشت رو میفرمایین
به نظر من نسل جوون هرکدوم یه رپر مورد علاقه دارن
قبول دارم بعضی از رپرا پاشونو کج گذاشتن ولی ببینید عکس العمل بقیه رپرا چی بوده؟
مثلا شا/.هی/.ن نج/.فی که خیلی دیگه شورشو در آورده :
ایشون پسر یه نظامی که اگه اشتباه نکنم ارتشی باشه توی انزلی بوده
تا نوجوانی هم که قاری قرآن بوده!بعدش میاد مغازه ابزار موسیقی!بعدش هم مغازه اش رو حراج میکنه و میره آلمان و بعدش هم شروع به خوندن میکنه
اوایل به قول باباکیم اگه اشتباه نکنم یه آهنگ میخونه که باید ریورس بشه که بفهمی چی میگه چون از آخر میخونه
توی اون آهنگ به شیطان پرستی خودش اشاره میکنه و میگه سجده برجز تو حرام البته از آخر اینو میخونه!
بعدها دیگه علنی میشه و شعارش میشه"شریم بی امان"!!
بعد کلی آهنگ سیاسی اجتماعی یه آهنگ میده بیرون به اسم ن/ق.ی که فک کنم همه در جریان آهنگش باشن

بعد این آهنگ همه رپرا میان بقول خودشون اعلام انزجار میکنن و بعضیا ها هم که تو ایران موندن میان تو یه کلیپ بهش میگن که بس کن وگرنه میام بالا سر خودتو اونایی که تورو حمایت میکنن!
میگن مستقیما از طرف مریم رجوی حمایت و ساپورت میشه!
-------------------------------------------------------
یا مثلا افرادی مثله ساسی مانکن:ایشون به گفته خیلی ها پاپ میخونه روی بیت(موسیقی متن)6 و8 رپ!
و اصلا ایشون رو رپر نمیدونن!البته ایشون طرفدارای خودشو داره ولی طرفداراش همون دخترایی هستن که عشق رقص هستن/و الا الان سایتهای رپی هم دیگه آهنگاش رو روی سایت نمیزارن به جز تعدادی سایت که پول براشون مهمه
------------------------------------------------------
رپ واقعا بدرد مملکت ما میخوره/مثلا در رابطه با فقر خیلی دارن میگن
سبک های مختلفی داره که بعضیاشون خیلی مفید هستن
مثلا سبک اعتراضی اجتماعی:
آهنگ از چی بگم یاس واقعا تاثیر گذاره!
در مورد مدرسه درودزن فارس خونده +توش حرفای جالبی میزنه مثلا
ازچی بگم برات؟:
از جومونگی که شد سنبل رشادت
ایران براش شده صندوق تجارت؟
پس هنرمنده وطن کجاست؟نیست؟
اون تو زیر زمین میخونه چون که مجاز نیست!!
-----
یا یه جا میگه

یا بگم از اون رفقای کاخ نشین
که هستن تو واردات کالای ساخت چین
-----------------
یاس واقعا خیلی خوب حرفاش رو هیپ هاپی ترجمه میکنه

تو مصاحبه هاش هم که حرفایی مزنه که آدم نمیدونه چی بگه!
--------------
من به شخصه طرفدار یاس نیستم!رپرای دیگه رو دوست دارم ولی خب یاس واقعا پیشروی شناسوندن رپ واقعی به مردمه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حسام جان این ها با روحیات شما سازگاره نه بنده. من گوش دادم اما تا یه ذره میخونه فوری قطعش میکنم چون خوشم نمیاد، ما هی بیایم بشینیم درد جامعه رو گوش کنیم چه فایده ای داره، موسیقی باید معنی داشته باشه باید ریتم داشته باشه تا بتونه شما رو شاد بکنه، نوحه که نیست اسمش روی خودشه موسیقی، حالا اونایی که موسیقی غمگین دوست دارن دیگه افسرده هستند مگه کی میاد آهنگ صیاد افتخاری رو ول کنه بیاد درد های جامعه بشنوه.
میدونم الان با خودت میگی این عجب زبون نفهمیه اما دیگه چی کار کنم دست خودم نیست از این جور آهنگ ها بشدت متنفرم چون روحیه ام این رو نمیطلبه. مثلا شما این آهنگ رو گوش کن ببین من چی میگم
http://www.4shared.com/file/114433397/781f9745/gt_111_nader_golchin.html
اصلا سراسر وجودت امید میشه نه بشینی گریه کنی
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='mafianews' timestamp='1347886026' post='271681']
حسام جان این ها با روحیات شما سازگاره نه بنده. من گوش دادم اما تا یه ذره میخونه فوری قطعش میکنم چون خوشم نمیاد، ما هی بیایم بشینیم درد جامعه رو گوش کنیم چه فایده ای داره، موسیقی باید معنی داشته باشه باید ریتم داشته باشه تا بتونه شما رو شاد بکنه، نوحه که نیست اسمش روی خودشه موسیقی، حالا اونایی که موسیقی غمگین دوست دارن دیگه افسرده هستند مگه کی میاد آهنگ صیاد افتخاری رو ول کنه بیاد درد های جامعه بشنوه.
میدونم الان با خودت میگی این عجب زبون نفهمیه اما دیگه چی کار کنم دست خودم نیست از این جور آهنگ ها بشدت متنفرم چون روحیه ام این رو نمیطلبه. مثلا شما این آهنگ رو گوش کن ببین من چی میگم
[url="http://www.4shared.com/file/114433397/781f9745/gt_111_nader_golchin.html"]http://www.4shared.c...er_golchin.html[/url]
اصلا سراسر وجودت امید میشه نه بشینی گریه کنی
[/quote]
به نقل از استاد واریور
[quote]پس اینجا در مورد اینکه متال خوبه یا بد ! رپ خوبه یا راک یا سنتی بحث نمیشه ! یعنی ما به تبلیغ و نقد موسیقی از منظر هنری نمیپردازیم ؛ بنابراین با توجه به موارد فوق اونچیزی که باید مد نظر داشت جنبه فرهنگی هست . لذا باید اینجا واژه ای رو تفسیر کنیم به اسم ؛

[b]............................... صنعت فرهنگ ..............................[/b]


این مسئله اصلی هست و باقی موارد ابزارها و آچار پیچگوشتی اون هستن نه خود معضل ..
[/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]حسام جان این ها با روحیات شما سازگاره نه بنده.[/quote]موافقم/ولی اگه سازگار هم نباشن بعضا گوش بدی بد نیست
بقول شاعر:تو که از مهنت دیگران ...

[quote]موسیقی باید معنی داشته باشه [/quote]اونایی رو که من عرض کردم دارن

[quote]حالا اونایی که موسیقی غمگین دوست دارن دیگه افسرده هستند[/quote]در خدمتیم!

[quote]مگه کی میاد آهنگ صیاد افتخاری رو ول کنه بیاد درد های جامعه بشنوه.[/quote]من خیلی این آهنگ رو گوش دادم و واقعا یکی از سوگلی هامه ولی خب حس و حالِ آدمه که میگه چی گوش کن!

[quote]میدونم الان با خودت میگی این عجب زبون نفهمیه[/quote]اولا که من خیلی کوچیکتر از این حرفام که در مورد شما همچین فکری بکنم/از این گذشته آدم مگه در مورد برادر بزرگترش همچین فکری میکنه؟میدونم مقصر منم

[quote] دیگه چی کار کنم دست خودم نیست از این جور آهنگ ها بشدت متنفرم چون روحیه ام این رو نمیطلبه.[/quote]شما مختارین/کسی هم نمیتونه مجابتون کنه به گوش دادن چیزی

حاج رضوان متوجه ارتباط دو نقلتون نشدم(درکم قد نمیده)ولی اگه منظورتون اینه که دیگه حرف نزنیم در این مورد اطاعت میکنیم!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.