ColonelShak

درگیری نظامی امریکایی ها در افغانستان ( ویدئو - دوربین از دید سرباز )

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/military_ir_%284%29%7E0.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/military_ir.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/military_ir_%285%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/military_ir_%286%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/military_ir_%287%29.JPG[/img]

این کلیپ مربوط به درگیری کشتی امریکایی و روبرویی انها با نیروهای طالبان است . این نوع تیراندازی به تیراندازی کور و زمین گیر کننده معروفه و نیروی دشمن رو مجبور به سنگر گرفتن و عقب نشینی می کنه . حجم اتش بالا و استفاده از سلاح های ترکیبی نظیر نارنجک اندازها و نارنجک ها خیلی مفیده . در این کلیپ سرباز مسلسل سبک ام-249 رو شلیک می کنه . این سلاح دارای کالیبر 5.56 م م است و در نقش مسلسل برای پوشش اتش در مسافت ها کم خیلی مفید است . بهترین و دقیقترین نواخت شلیک با این سلاح شلیک های بین 5 تا 7 تیر است .


دانلود با حجم 52 مگابایت : http://www.4shared.com/video/D2ZEa9c8/m240_and_m203.html?





[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/military_ir_%281%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/military_ir_%282%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/military_ir_%283%29.JPG[/img]

این فیلم هم در رابطه با پاکسازی یک منطقه روستایی از نیروهای طالبان است . سلاح سرباز باز هم مسلسل سبک ام - 249 است . در دکترین نطامی امریکا نواخت تیر بر کالیبر گلوله ارجح است . یعنی امریکایی ها همانطور که از سلاحهایشان پیداست کالیبر کوچک ولی نواخت تیر بالا رو مفید می دانند . بر عکس روس ها علاقه زیادی با کالیبر های بزرگ و قوی دارند . باز هم دراین فیلم استفاده از تکنیک های اتش کور و زمین گیر کننده در مسیر های احتمالی اتش دشمن دیده می شود .


دانلود یا حجم 32 مگابایت : http://www.4shared.com/video/SPRuQCG2/US_fire_fight_in_a-stan.html?



فقط برای میلیتاری
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببخشید دکمه دانلود تو 4shared کجاست؟ من فقط می تونم فیلم رو تو 4shared ببینم .

icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ببخشید دکمه دانلود تو 4shared کجاست؟ من فقط می تونم فیلم رو تو 4shared ببینم .

icon_wink[/quote]

[img]http://up98.org/upload/server1/02/h/kq5o0ti8s16jbfn7dseb.png[/img]

بعدش
[img]http://up98.org/upload/server1/02/h/t6ewvmer9qi5h1d374l1.png[/img]

کلنل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تورو بخدا..به پیر به پیغمبر به الگوی استتار ورتیکال لیزارد :mrgreen: تو اورشیر آپپلود نکن چون نرم افزار IDM رزومه این سایت ساپورت نمیکنه ووسط اگه به ایست میپره

من با اینترنت 400کیلوبر ثانیه دانلود می کنم وسطاش می ایسته وای به حال بقیه
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دست مريزاد كولونل

دومي دانلود نميشه كه!!!!

اين ها داشتن جنگ بازي مي كردن يا مي جنگيدن!!!!

اگه يه تك تيرانداز اون طرف بود دخل همه شون رو به راحتي مياورد(راستي اگه كسي اون طرف مي بود!! چون اول تا آخرش شايد چند گلوله بيشتر از اون طرف......) و ايضا اگه اين طرف از يك تك تيرانداز استفاده ميشد بسيار بهتر بود!!!!

قبول دارين اين فيلمه بيشتر نمايشي بود تا يك ميدون رزم واقعي!!!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شرمنده یکی از مدیران پست بالا رو حذف کنه ، داشتم از ادیتور سایت استفاده میکردم که اتفاقی دستم رفت رو ارسال!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کلنل جان واقعا عالی بود !
کارت خیلی درسته .

لینک دوم هم بعد از اتمام ثانیه شمار فیلتره .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممون از همه دوستان .من در مورد دانلود از این سایت هیچ مشکلی ندارم ! براحتی هم با IDM دانلود می کنم . چند تا سایت خوب اپلود به من پیغام بدین که دائمی هم باشن به روی چشم من اونجا قرار می دهم .

[quote]اگه يه تك تيرانداز اون طرف بود دخل همه شون رو به راحتي مياورد(راستي اگه كسي اون طرف مي بود!! چون اول تا آخرش شايد چند گلوله بيشتر از اون طرف......) و ايضا اگه اين طرف از يك تك تيرانداز استفاده ميشد بسيار بهتر بود!!!!

قبول دارين اين فيلمه بيشتر نمايشي بود تا يك ميدون رزم واقعي!!![/quote]


بله درسته یک تک تیرانداز که استتار خوب داشته باشه می تونست براحتی شکار کنه ولی نیروهای طالبان طی تجربه هایی که از این چندین سال جنگیدن با امریکایی بدست اوردن فهمدیدن که ثابت بودن و به امید تک تیرانداز بودن اون هم در منطقه ای که کنترل هوایی دست امریکا است و هلی کوپتر های امریکایی اونجا براحتی تردد می کنن یعنی کشته شدن 100 % . اگر به صدای گلوله ها دقت کنین رگبارهای کوتاه 3-5 تیری تیربار PK از دور شنیده میشه . بیشتر هدف بزن در رو است اون هم در منطقه ای باز که هوایی امریکایی می تونه اونها رو تعقیب کنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بله درسته یک تک تیرانداز که استتار خوب داشته باشه می تونست براحتی شکار کنه ولی نیروهای طالبان طی تجربه هایی که از این چندین سال جنگیدن با امریکایی بدست اوردن فهمدیدن که ثابت بودن و به امید تک تیرانداز بودن اون هم در منطقه ای که کنترل هوایی دست امریکا است و هلی کوپتر های امریکایی اونجا براحتی تردد می کنن یعنی کشته شدن 100 % . اگر به صدای گلوله ها دقت کنین رگبارهای کوتاه 3-5 تیری تیربار PK از دور شنیده میشه . بیشتر هدف بزن در رو است اون هم در منطقه ای باز که هوایی امریکایی می تونه اونها رو تعقیب کنه .
[/quote]

ما ميگيم تك تيرانداز نبوده اما طرف مقابل به درستي حس هم نشد!!!

اون نارجكه بود كه انداخت، اين يكي خيلي نزديك بود(افتاد توي آب)!!! يعني كسي تا اينجا رسيده بوده ولي تاثيري بر عملكرد اينها نداشته !!!و اون كسي هم كه اين نانجك رو آماده مي كرد قرار نبود كه اون رو به جنگل و يا كوه برسونه كه!!!

اگه طالبان از سلاح هاي تك تيرانداز به خوبي استفاده مي كردند حالا اينها به راحتي هر چه تمام نمي تونستن تيراندازي كنند(جراتش رو نداشتن)!!!
ديدي اول تا آخر اين كسي كه فيلم گرفته بود چقدر راحت سر جاي خودش نشسته بود و هي بلند مي شد تير مينداخت و باز هم در همون نقطه همين كار رو تكرار مي كرد با خيال راحت!!!!

البته اگه به ديوار پشت سرشون يه كم دقت مي كرديم، معلوم بود كه طرف رو به رو هم يه حركت هايي كرده!!!

فيلم دوميه رو هم ما كه نتونستيم دانلود كنيم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما اطلاعاتی در مورد اینکه قضیه اون درگیری چی بوده نداریم - فقط اینطور که معلومه این ها در اون منطقه تنها نیستند . یعنی این جبهه رو اینها دارن تیراندازی می کنند یعنی در خط مقدم نبرد هستند . اون نارنجک رو هم میشه دلیل انداختنش رو این دوسنت که کار از محکم کاری عیب نمی کنه ! شاید در مرحله بعدی پیشروی دقیقا در همون منطقه اب کمین بخورند !

اگر به صحبت ها گوش کنین اینها باید خط افق که دارای درخت است رو کاملا پوشش بدهند . تیراندازی کور زمین گیر کننده در مناطق احتمالی حضور و کمین دشمن . در هر گروهان + تیربارچی ها و تیراندازها دقیق زن ها هم حضور دارند . یعنی یک نفر بهمراه اسلحه تک تیرانداز . نیروهای طالبان هم از این قضیه درس گرفته اند که ممکن است هر گونه مقاومت نقطه ای اولا توسط نیروی هوایی زده شود یا تک تیرانداز های امریکایی که در ارتفاعات و پشت یا همراه نیروی امریکایی مستقر هستند انها را شکار کنند .

این رو من در بسیاری از فیلم های منطقه جنگی در افغانستان دیده ام که یک گروه تک تیرانداز سنگین 12.7 م م در پشت نیروها در اتفاعات بهمراه خودروهای هاموی مستقر هستند و مقاومت ها و تسلیحات سنگین نظیر SPG و مسلسل های DSHK رو هدف قرار می دهند بهمراه نفرات طالبان .

بسیار هم دیده شده که محل های اختفا تک تیراندازان طالبان مخصوصا در خانه ها توسط موشک های هلفایر اپاچی ها براحتی مورد حمله قرار گرفته است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان یک راه برای دانلود راحت تر از " 4shared " بدون لاگین کردن !

کافی‌ که اول آدرس به جای " www" یک " m " اضافه کنید تا بره رو حالت موبایل و بعد راحت دانلود کنید !

این آدرس اصلی‌ :

http://www.4shared.com/video/D2ZEa9c8/m240_and_m203.html?

این هم حالت موبایل :

http://m.4shared.com/video/D2ZEa9c8/m240_and_m203.html?

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
با تشکر
آقا این فورشیر میگه باید اکانت داشته باشی از طرفی resume هم نمیشه. از دوستانی که امکانشو دارن لطف کنن یه جای دیگه هم آپ کنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب کلنل دست شما درد نکنه . ما که اطلاعات نظامی مون نزدیک به صفره ولی خب ... :lol:
در مورد دکترین نظامی امریکا یه چیزایی گفتین خیلی جالب بود برام .(در دکترین نطامی امریکا نواخت تیر بر کالیبر گلوله ارجح است . یعنی امریکایی ها همانطور که از سلاحهایشان پیداست کالیبر کوچک ولی نواخت تیر بالا رو مفید می دانند . ) برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشم می شه راهنماییم کنین . ممنون می شم. خیلی دوست دارم در مورد قالب های دفاعی و حمله ی نیروهای امریکایی و نحوه مقابله صحیح و مؤثر با اونها رو بدونم . خدا رو چه دیدی شاید یه روز به دردمون خورد :evil:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون كلنل جان.

مثل هميشه ناب بود و عالي. دستت درد نكنه.

راستي. فعلاً مديا فاير رو خدا آزاد كرده و مي‌شه ازش استفاده كني (تا فيلترينگ بعدي!!).

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.