patriot1979

جنگ های آینده جنگ های سایبری و ژنتیك خواهد بود.

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

لینک اصلی:
http://www.irna.ir/News/80071272/%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%DA%98%D9%86%D8%AA%DB%8C%D9%83-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%AF/%D8%B3%D9%8A%D8%A7%D8%B3%D9%8A/


تهران- معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی گفت:جنگ های آینده در حوزه سایبری و ژنتیك خواهد بود و جهاد دانشگاهی آمادگی دارد تا تجربیات خود را در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار دهد.

دكتر 'سعید قاضی مغربی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا با اعلام این مطلب افزود: جهاد دانشگاهی دارای توانمندی های لازم برای تولید محتوا، مدیریت و مباحث فنی در فضای مجازی است و آمادگی دارد تا این تجربیات را در اختیار شورای عالی فضای مجازی قرار دهد.

وی اظهار داشت: جمعیت دانشجویان كشور بالغ بر چهار میلیون نفر است و می توان گفت كه دست كم 20 میلیون نفر از جمعیت كشور با اینترنت آشنایی دارند و از سوی دیگر اینترنت در فضاهای كاری، پرداخت ها، مكاتبات و دیگر موارد وارد شده است.

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از افراد در فضای اینترنت خاطرنشان كرد: اینترنت یك ابزار است و دستورالعمل هایی به آن ضمیمه شده است كه دستورالعمل های این فناوری ایرانی نیست و بنابراین باید با بومی كردن این دستور العمل بتوان از این فضا با كمترین آسیب ها استفاده كرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی دفاع سایبری با همكاری سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: مقوله دفاع سایبری همواره در مراكز نظامی كشور مطرح شده و هیچگاه به بدنه علمی و مردم وارد نشده بود و برگزاری چنین همایشی موجب گسترش این موضوع میان مردم شد.

قاضی مغربی افزود: برگزاری چنین همایش هایی موجب گسترش علوم جدید در حوزه فناوری اطلاعات در دانشگاهها می شود و همچنین دانشجویان خود در محیط خانواده به گسترش فرهنگ استفاده از اینترنت اقدام می كنند.

[color=orange]
منتقل شد به بخش جنگ

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به نظر من جنگ های سایبری در کنار جنگهای متداول خواهند بود و در سرنوشت جنگ های آینده کاملا تاثیر گذارند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red] رژيم صهيونيستي جنگ سايبري را به متون درسي اضافه مي کند[/color]

مسئولان رژیم صهیونیستی در تصمیمی جدید از سال تحصیلی جدید ماده درسی (جنگ سایبری) را به مواد درسی مدارس (دبیرستان ها) اضافه می کنند.
وزارت آموزش و پرورش اسرائیل در این باره اعلام کرد:« فضای مجازی به جزئی جدا ناپذیر از زندگی مردم تبدیل شده است در نتیجه نیاز به این واحد درسی کاملا محسوس است».
در این درس تلاش می شود امنیت اطلاعات و راه های مبارزه با جرائم اینترنتی به دانش آموزان تدریس شود.
به گزارش پایگاه اینترنتی المختصر، این واحد درسی دارای چهار مرحله است که با آموزش به شیوه سنتی آغاز و تا مرحله توانایی دانش آموزان برای مقابله با انواع ویروس های اینترنتی پیش خواهد رفت.
[color=blue] در گنجاندن این واحد به درس دبیرستان ها، سرویس اطلاعاتی و بخش جنگ سایبری نیروهای مسلح نقش اساسی داشته اند.[/color]

[url=http://www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=1478905]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوستان
تا جایی که بنده اطلاع دارم ظاهرا تلاش هایی در جهت به روزسازی و غنی سازی محتوای کتب آمادگی دفاعی پایه های سوم راهنمایی (فعلی؛ ساختار آموزشی در مقاطع دبستان و راهنمایی بزودی به شش ساله و دو ساله تغییر خواهد یافت) و دوم دبیرستان از طریق افزودن مباحثی مانند جنگ نرم (رسانه ها، دشمن شناسی، جنگ روانی) و تقویت جنبه های عملیاتی محتوای نظامی این دو کتاب درسی صورت گرفته است که تداوم نیز دارد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگر بخواهد از تسلیحات ژنتیک استفاده شود پس باید حتما از ربات ها هم استفاده شود
و حضور انسان به صورت فیزیکی کم و یا صفر می شود ولی به نظر بنده تا اونجاها خیلی مونده و عمر ما قد نمیده icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بیان این قبیل مطالب خوشایند نیست، مایه تلویث انسان و انسانیت و تاریخه ...
با این حال، بد نیست دوستان مطلع باشند که از دهه 80 میلادی تلاش های ضد انسانی گسترده ای برای توسعه تسلیحات ژنتیک من جمله تولید عوامل بیماری زای اختصاصی نژاد یا قومیت آغاز شد و ... چندان هم دور از مرزهای میهن اسلامی ما نبود ... کشور عراق مجتمعی مخفی در نزدیکی کرکوک برای توسعه تسلیحات بیولوژیک ... ظاهرا به کار پژوهش در زمینه بمب نژادی (ethnic bomb) مشغول بوده ...
اما رژیم صهیونیستی سمبل تحقیقات نظامی در حوزه تولید و گسترش جنگ افزارهای ژنتیک بشمار میره ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ما هم يه كتاب دفاعي داريم كه بايد به موزه اهدا بشه ....![/quote]
icon_wink :mrgreen: :mrgreen: :oops: :cry: :cry: :cry: :mrgreen: :cry: :cry:
ای خدا خیرت بده نیم ساعت ما رو خندوندی
باورتون میشه معلم امادگی دفاعی ما حاظر نشد یک روز کتاب درس بده میگفت چیزی نیست مطالب کپی شده سال سوم راهنمایی هست اخر سال هم بهتون 20 میدم بره پی کارش (البته مستمر)

[quote]سلام دوستان
تا جایی که بنده اطلاع دارم ظاهرا تلاش هایی در جهت به روزسازی و غنی سازی محتوای کتب آمادگی دفاعی پایه های سوم راهنمایی (فعلی؛ ساختار آموزشی در مقاطع دبستان و راهنمایی بزودی به شش ساله و دو ساله تغییر خواهد یافت) و دوم دبیرستان از طریق افزودن مباحثی مانند جنگ نرم (رسانه ها، دشمن شناسی، جنگ روانی) و تقویت جنبه های عملیاتی محتوای نظامی این دو کتاب درسی صورت گرفته است که تداوم نیز دارد.[/quote]
تا جایی که من میدونم که از معلم پرسیدم گفت امسال میخواستن عوضش کنن که نشد انشالله سال بعد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تاریخچه تحقیقات در خصوص تسلیحات ژنتیک به مطالعات پزشک نازی یوزف منگله برمیگرده هر چند که منگله هرگز چنین ایده ای رو رسما طرح نکرد اما طبق اعترافات همکاران منگله (در بازجویی های بعمل آمده بعد از جنگ جهانی دوم) جهت گیری پژوهش های پزشکی- زیست شناسی منگل از جمله مطالعات پیگیر اش در خصوص روش های سریع و موثر عقیم سازی زنان و مردان نژاد اسلاو در اردوگاه هایی مثل آشوویتش نشان از چنین ایده کلی داره. البته فرضیه پایان نامه دریافت انسان شناسی منگله هم نشون میده که این شخص به موضوع بررسی اطلاعات ریخته ظاهری (فنوتیپ) و ریخته ارثی (ژنوتیپ) نژادها بی علاقه نبوده: «آناتومی آرواره ها به مثابه شاخص شناسایی نژادی در انسان» (دانشگاه مونیخ)؛ تحقیقات منگله از اواخر 1942 در یکی از کمپ های تحقیقاتی نازی ها در جنوب رومانی آغاز شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کمربند ها رو یادتون نمیاد؟

همونی که اسراییلی ها برامون فرستاده بودن !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
از منظر آسیب شناسی ژنتیکی: پراکنش و انتشار فلزات سنگین مثل سرب، نیکل، کادمیوم، روی و ... توأم با استعمال مهمات غیرمتعارفی مثل اورانیوم ضعیف شده (depleted uranium یا DU) و توسعه جنگ افزارهای هسته ای غیر حرارتی بویژه بمب های کثیف (dirty bomb) و تست های گسترده و موارد بکارگیری اعلام نشده و مخفیانه با توجه به ورود این متریال مهلک به چرخه زیست محیطی و لاجرم ورود نهایی به پیکره واپسین مصرف کننده که ما آدم ها باشیم ... در حقیقت فاجعه ای خزنده و در حال وقوعه ... دقیقا در برابر چشمان ما ... واقعیت اینه که ژن های ما این جنگ افزار بالقوه ژنتیک رو لود می کنند (آستانه تحمل ساختار ژنومیک ...) ... و «محیط» با برهمکنشی که با ارگانیسم یعنی ما داره در موقعیتی (مناسب برای بروز آثار سوء چنین مواد و ترکیبات سمی) ماشه این جنگ افزار رو میکشه و ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همه چيز داره به آينده‌اي كه در METAL GEAR SOLID 4 ديديم نزديك ميشه. دور نيست زماني كه

ما هم مثل ابتداي بازي(از قول ساليد اسنيك) بگيم:

!War has changed

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مساله ای که بشدت ایجاد نگرانی کرده است توليد پاتوژن های تخصص یافته برای هدف قرار دادن بخشي از جمعيت يك گونه است. اين جنگ افزارهای بيولوژيك جدید همگام با انفجار اطلاعات ژنوميك (ژن شناخت) و پروتئوميك (پروتئین شناخت) توسعه یافت. اين عوامل افرادي از يك جمعيت را تحت تاثير قرار می دهند كه داراي [b]يك پروتئين با ساختمان ويژه[/b] هستند و عامل مذكور، مخصوص آن ساختار طراحي شده است. اساس عملكرد آنها بكارگيري [b]توالي­هاي ژني متفاوت بين جمعيت­هاست و از طريق آنها افراد دشمن به­طور انتخابي بيش از افراد خودي، ناتوان يا كشته مي­شوند. [/b]

در بسياري از موارد، هدف مي­تواند در تمام افراد گونه يافت شود و در مواردي هم ساختارهايي در نظر گرفته مي­شوند كه فقط افرادي كه واجد فرم خاصي از آن ساختار هستند، به تاثيرات سمي سلاح جديد حساس باشند. وجود چنين احتمالي، ایده "جنگ افزارهای نژادی" را به ذهن متبادر مي­کنند كه تنها بر يك نژاد خاص موثر بوده و بر ديگر اقوام اثری ندارند.

البته ... لازم به ذکر است که تنوع ژنتيكي درون جمعيت­های انسانی معمولا ([b]نه در همه موارد[/b]) بيش از تنوع ژنتيكي بين جمعيت­هاست که موجب مي­شود چنين سلاح­هايي در عمل (احتمالا) غيراختصاصي عمل كنند. تحليل داده‌هاي حاصل از تعيين توالي در ژنوم انسان (پروژه ژنوم انسانی یا هوگو [HUGO]) پلي­مورفيسمی (تنوعی) را نشان نداد كه بتوان از آن براي نژادهاي كاملاً متمایز استفاده نمود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يك سوال

چقدر احتمال مي ديد ، دو ويروس آنفولانزاي پرندگان و آنفولانزاي خوكي از آزمايشگاه بيرون آمده باشند ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.