ColonelShak

دستگیره جلویی MITCH مخصوص AR-15

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Mitch_grip.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Mitch_grip_%285%29.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Mitch_grip_%284%29.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Mitch_grip_%286%29.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Mitch_grip_%281%29.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Mitch_grip_%282%29.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Mitch_grip_%283%29.jpg[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/Mitch_grip_%287%29.jpg[/img]

این یک نمونه از دستگیره های تاکتیکال برای سلاح های خانوده AR است . این نمونه برای AR-15 طراحی و تولید شده است . استفاده از این دستگیره ها باعث افزایش کنترل و حالت ارگونومیک در هنگام کار با سلاح می شود . البته ابن مدل بیشتر از این که دستگیره باشد یک نگهدارنده دست است ( Hand Stop ) . نکته قابل توجه در این طرح جابجایی و چرخش این دستگیره در هر حالت و اندازه با توجه به کارایی تیرانداز است . قیمت این دستگیره 32 دلار است و محصول کمپانی Strike Industries می باشد .


فقط برای میلیتاری
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشکر ...


در میاد یا درجا میچرخه؟ چون توی تصاویر جهت این دستگیره تغییر کرده .
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه در جا می چرخه واریور جان - یک سیستم پین داره روی ریلش . البته این برداشته منه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]نه در جا می چرخه واریور جان - یک سیستم پین داره روی ریلش . البته این برداشته منه .[/quote]

برداشتت درسته ، توی عکس به اونجایی که نوشته بود feature توجه نکرده بودم !
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی کاربردی و به درد بخوره . وقتی یه مهندس طراحی صنعتی مخشو به کار بندازه همین میشه که میبینید. با طرحی به این سادگی و با قیمت مفت 32 دلار آنچنان کارایی و عملکرد اسلحه بالا میره که آدم اصلا فکرش رو هم نمیکنه.
این مساله دلیلش اینه که اون کسی که رفته دانشگاه تو رشته ای خاص درس خونده نرفته بعدش بزنه تو کار غیر مرتبط و املاک و ماشین و... مشکلی هم تو زندگیش وجود نداشته که جلوی شکوفایی خلاقیتش رو بگیره. بودجه تپل هم برای تحقیقات و آزمون و خطا در اختیارش گذاشتن.
حالا ما هی بشینیم بگیم چرا پونصد ساله کلاش هامون این شکلی هستن یا شونصد ساله ژ-3 ها همین جوری موندن و تغییری نمیکنن. تازه خوبه همش میگیم تحریم و نیازمندی مادر خلاقیت هست ولی وقتی تنبلی فراگیر بشه خلاقیت از آسمون که نازل نمیشه!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اسلحه اسمش ak-15 هست يا ar-15 ‎[/quote]


AR-15 است .

ILLUMINATOR جان اگر نگاهی به اختراعات و نواوری ها مخصوصا در زمینه نظامی بندازی و این کمپانی های سود اور غربی رو بررسی کنی می بینی از کوچکترین و ساده ترین وسائل درامد های هنگفتی دارن ! همین مدرنیزه سازی روس اسلحه ها و تغییرات ظاهری روی اونها از ساده ترین روش هاو تغییر ها شروع شده ! نواوری هایی در صنعت البسه نظامی رو اگر بررسی کنی می بینی یونیفرم های مدرن و کارامد که الان با قیمت های بالا تولید و عرضه میشه به طور کل یک نمونه تغییر بافته و خوش دست تر شده نمونه های قدیمی است . تغییرات مفید و ساده اعمال شده .

تو کشور ما استعداد و دانش زیاده ولی واقعا واقعا واقعا واقعا زمینه فعالیت و نشون دادن اون دانش برای افراد که اونرو دارن نیست !!!!!!!!!!!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.