امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

adcom-systems-united-40-uav_2.jpg

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10246/adcom-systems-united-40-uav.jpg]thumb_adcom-systems-united-40-uav.jpg[/url]

 

ADCOM Systems United 40 Medium Altitude, Long Endurance (MALE) UAV

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

raven000.jpg

raven

 

چقد این پهپاد شبیه فرپاد هستش. بیشک در ساخت یک سری قسمت هاش نمونه کاری شده.

636173082925850363.jpg?w=400&h=300&mode=

8c456bff11e7cfac2c463ce4680c6bc6.jpg

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

Avenger_LongBody_onGround_GrayButte_0313

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10246/Avenger_sunriset_takeoff.jpg]thumb_Avenger_sunriset_takeoff.jpg[/url]

Predator C Avenger

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

336042.jpg

 

Italy - Air Force General Atomics Aeronautical Systems MQ-9A Reaper 

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام:

در این پست شما را با مشخصات پهباد اسکن ایگل آشنا می کنم، امید است مورد توجه کاربران گرامی قرار گیرد.

 

SCAN_EAGEL.JPG

 

بوئینگ اسکن‌ایگل یک پهپاد کوچک، کم‌هزینه با توان پرواز طولانی ساخت شرکت Insitu زیرمجموعه شرکت هواپیمایی آمریکایی بویینگ می‌باشد که از سال ۲۰۰۵ توسط نیروی دریای آمریکا به کار گرفته شده است.

ویژگی‌ها

غیرمسلح

بدون نیاز به باند برای پرواز ( از روی لانچر پرتاب می شود)

دوربین الکترو اپتیکال

دوربین مادون قرمز

برجک ثابت سبک وزن با دامنه ارتباطات بیش از ۱۰۰ کیلومتر

استقامت پرواز تا بیش از ۲۰ ساعت

مشخصات ظاهری

۱/۱۹ متر طول

۳/۰۵ متر عرض دو سر بال

۱۸ کیلوگرم وزن

کشور های استفاده کننده :

 استرالیا، کانادا ، کلمبیا، هلند، سنگاپور، لهستان، ایلات متحده آمریکا، ایران

  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط MR9، 7 بهمن 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط MR9، 7 بهمن 1395 - دلیلی ارایه نشده است
"مار زنگی"
آرژانتین پروژه پهپاد "Yarara" به معنای "مار زنگی" اولین پروژه بومی مربوط به طراحی و ساخت پهپاد در آمریکای لاتین به حساب می آید که توسط شرکت خصوصی "Nostromo Defensa" در کشور آرژانتین به ثمر رسیده است. این پهپاد به صورت اختصاصی برای ماموریت های شناسایی، عکس برداری و هدف یابی توسعه یافته است. 
این پهپاد می تواند به صورت زنده تصاویری زنده به صورت طبیعی و یا فروسرخ را از میدان نبرد دریافت کرده و به ایستگاه کنترل زمینی ارسال کند. این توانایی به فرماندهان این امکان را می دهد که به صورت زنده در جریان پیشرفت عملیات رزمی با جزییاتی کامل در کمترین زمان ممکن قرار بگیرند. این پهپاد می تواند یک محموله 5 کیلوگرمی را حمل کند که عمدتا شامل دوربین های الکترواپتیک و فروسرخ است. در بحث پیشرانه این پهپاد آرژانتینی از یک موتور وانکل با توان 5.9 کیلو وات بهره می برد که به پهپاد اجازه می دهد با سرعت بیشینه 147 کیلومتر بر ساعت پرواز کند.
سامانه موتور، پره ها و باک سوخت در بالای بدنه این پرنده واقع شده است. این پرنده می تواند به مدت 6 ساعت در ارتفاع 3 کیلومتری از سطح زمین و در فاصله 50 کیلومتری از ایستگاه کنترل خود به عملیات بپردازد. 
این پهپاد از سامانه ارابه فرود غیر جمع شونده بهره برده و می تواند در باندهای پروازی ناآماده نیز فرود آمده و یا به پرواز درآید. در حال حاضر نیروی هوایی آرژانتین به عنوان کاربر این پرنده شناخته می شود و در همین حال آرژانتینی ها امید زیادی به بازار صادرات برای این پرنده بدون سرنشین دارند.

UAV_1.JPG

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
ارسال شده در · مخفی شده توسط 7mmt، 8 بهمن 1395 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط 7mmt، 8 بهمن 1395 - دلیلی ارایه نشده است
شاهین اردنی
اما به عنوان آخرین پرنده بدون سرنشین در این مقاله به سراغ کشور اردن می رویم. شاید برای بسیاری از شما عجیب باشد اما ظاهر این کشور عربی نیز به جمع سازندگان پهپاد در جهان پیوسته است. پهپاد "شاهین اردنی" نتیجه تلاش های دولت این کشور برای طراحی و ساخت یک پهپاد شناسایی سبک با توان بومی در داخل اردن است.
صنایع هوافضای این کشور به عنوان سازنده این پهپاد یک نمونه سبک را برای ساخت انتخاب کرده است. این پرنده با وزنی در حدود 40 کیلوگرم و با موتوری با حجم 200 سی سی طراحی شده است. "شاهین اردنی" می تواند محموله ای به وزن 6 کیلوگرم را با خود حمل کند که شامل دوربین و حسگرهای مراقبتی معمولی، فروسرخ و حرارتی می باشد. این پهپاد توان ارسال زنده تصاویر به ایستگاه زمینی خود را نیز دارد.
سرعت بیشینه این پهپاد 110 کیلومتر بر ساعت بوده و بر فراز نقطه هدف می تواند با سرعتی در حدود 80 کیلومتر بر ساعت پرواز کند. برد پروازی "شاهین اردنی" در حدود 450 کیلومتر است. موتور پیستونی این پهپاد از بنزین معمولی برای پرواز استفاده کرده و می تواند تا 14 کیلوگرم بنزین را با خود حمل کند. در حال حاضر 3 فروند از این پهپاد تولید شده در سال 2012 میلادی به نیروهای مسلح اردن تحویل داده شده است. قرار است که در ادامه تعداد بیشتری از این پهپاد ساخته شود.

UAV_6.JPG

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
عقاب اوج گیرنده
چین پرنده بدون سرنشین چینی "عقاب اوج گیرنده" یکی از جدیدترین محصولات شرکت چینی "GAIC" است که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه قرار داشته و تنها یک نمونه از آن تولید شده است. در اولین نگاه بسیاری از علاقمندان این حوزه متوجه شباهت عجیب این پرنده بی سرنشین چینی به پهپاد آمریکایی "گلوبال هاوک" می شوند.
تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد این پرنده بی سرنشین منتشر نشده است اما به نظر می رسد که این پهپاد از گونه پرنده های بی سرنشین با ارتفاع پروازی و مداوت بالا به حساب می آید. در حال حاضر منابع مختلف دفاعی معتقد هستند که این پهپاد چینی از موتور جت بومی مدل "WP-13" بهره می برد. این پهپاد می تواند با سرعتی در حدود 750 کیلومتر در ساعت در ارتفاع 18 کیلومتری از سطح زمین و تا مسافت 5600 کیلومتری پرواز کند.
با توجه به این مشخصات به نظر می رسد که مسئولین چینی در نظر دارند تا از این پهپاد در اموری مثل شناسایی دوربرد، خصوصا در بحث شناسایی و هدف گیری ناوگان دریایی آمریکا در آبهای آزاد بهره ببرند. بر اساس تعدادی از عکسهای منتشره از این پهپاد دو نقطه برای حمل محموله های خارجی در زیر این پهپاد نصب شده است که به احتمال زیاد برای حمل محموله تسلیحاتی به کار می رود.
بر اساس نظرات کارشناسان این پرنده به مانند گلوبال هاوک آمریکایی محموله مخصوص عملیات شناسایی خود را در درون بدنه حمل خواهد کرد. مسئله ای که بیش از هر چیز مقامات آمریکایی را در مورد این پهپاد نگران کرده است این مسئله است که با کمک این پرنده بدون سرنشین درصد خطای موشکهای بالستیک و کروز چینی خصوصا موشک بالستیک ضد کشتی DF-21 کاهش شدیدی پیدا خواهند کرد.

UAV_1.JPG

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.