ebrahimabedi88

فوری / عوامل اصلی ترور شهیدان شهریاری، احمدی‌روشن و قشقایی دستگیر شدند

Recommended Posts

هرچند خبر واقعا خوشحال كننده و شايان تقديري بود ولي صرف اقدامات تدافعي و دستگيري عاملين جنايت بعد از از دست رفتن دانشمندان عزيز كافي نيست و براي پيشگيري از تكرار همچين فجايعي بايد دست به اقدام متقابل بر عليه مزدوران شاغل در صنايع تسليحاتي اين رژيم پليد زد كه دستشون تا مفرغ در خون كودكان مظلوم لبنان و غزه فرو رفته.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درباره نحوه دستگيري ريگي بود فكر كنم، گفتند كه سرورهاي موساد رو هك كرديم !!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در مورد اعدام : اعدام با طناب دار بهترین هست.عذاب این آشغال ها کار ما نیست جای دیگه ای منتظرشون هستن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ای کاش پیشگیری میکردن الان این عزیزان زنده بودند
این افراد برای اسرائیل مانند گلوله های شلیک شده هستند که به تن فرد برخورد کردند حال ما این گلوله ها دربیاریم هیچ فایده ی نداره ولی ایکاش عنوان این بود
ترور دانشمند شهریاری ، احمدی ، روشن و قشقایی شکست خورد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
eeee
این تاپیکو زده بودین؟!
من اینقدر ذوق زده شدم فکر کردم تازه خبرش اومده(اخه اینترنتم قطع بود)
خوب دستتون درد نکنه
دست بچه های اطلاعات هم درد نکنه که خار بزرگی رو از قلب ملت ایران بیرون اوردن
اون تاپیکی که من زدم رو هم بی زحمت مدیران محترم پاک بنمایند

راستی روش پیشنهادی بنده شیمیایی شدن خیلی خفیف هست( طوری که 10 ساله در قید حیات کثیفشون باشند)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]این افراد برای اسرائیل مانند گلوله های شلیک شده هستند که به تن فرد برخورد کردند حال ما این گلوله ها دربیاریم هیچ فایده ی نداره [/quote]خوب از روي گلوله مي‌توان به كاليبر و احتمالا نوع اسلحه، فاصله شليك و... پي‌برد و از روي سرنخ‌ها به ضارب رسيد :|
اگر ارتباطات صهيونيست‌ها، طرزكارشان و... و خصوصا آنهايي كه مستقيما دستور عمليات داده‌اند، شناسايي بشوند و هدف قرار بگيرند، تاثيرات بالايي خواهد داشت.
مثلا فكرش را بكنيد، فلان افسر صهيونيست، صبح بهش خبر مي‌دهند كه همكارت كه در پروژه ترور دانشمندان ايراني بود هدف قرار گرفت، يك مدت بعد همين فرد هدف قرار بگيره و خبرش را به افسر بعدي بدهند و به همين ترتيب... :surprised: فكرش را بكنيد كه چه دلهره‌اي بينشان مي‌افتد. :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مثل اینکه برزخ و جهنم رو فراموش کردید؟
وظیفه حکومت قصاص اینهاست نه شکنجه کردنشون!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان حالا چه گیری به نوع قصاص شون داده اند !

احتمالا این ها از آن مجید جمالی فشی اطلاعات بیشتری دارند که می تواند اعترافاتشون دیدنی باشد !
ولی به نظر من بهشون اورانیوم 20 % تزریق کنند باحال تر است ! :surprised:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام

این خبر ،مرهمی است بر دل داغدیده امت اسلام

خون شهید ، برکتهای زیادی داره
یک برکتش همین گرفتاری عوامل روسیاه این جنایت هست
یک برکت این خونها این است که من و شما بیاییم اینجا بنویسیم باید جواب مستقیم به عوامل اصلی خارجی داده شود و کسی جرآت نکند مار ار مسخره کند بگوید انتظار دارید مملکت رمبو بفرستد اسرائیل

الحمدالله رب العالمین

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]به نظر من با کت و شلوار بفرستیمشون اسرائیل!!!![/quote]

چون جرم مارينزاي انگليسي سبك تر بود فقط به در آوردن شلوارشون اكتفا كرديم :surprised: حالا اينكه بعدش چي پاشون كرديم ديگه مهم نيست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جزییات عملیات دستگیری ۲۰ عامل ترور دانشمندان هسته‌ای از زبان وزیر اطلاعات

اجمالا می‌توانم بگویم که اتهامات آن‌ها بیش از آن است که در اطلاعیه اخیر ما آمده بود. مثلا در ترور شهید دکتر علی محمدی قبلا فقط عامل اصلی بمب گذاری بازداشت شده بود و تیم همکاران او اعم از عناصر شناسایی و پشتیبانی را در آن مقطع دستگیر نکردیم. با پیگیری‌های بعدی و با تکمیل جمع‌آوری‌ها، بالاخره تعدادی از همکاران معدوم جمالی فشی را در شبکه‌های اخیر بازداشت کردیم.


وزیر اطلاعات با اشاره به موفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و انهدام دو گروهک تروریستی گفت: در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج)، حدود ۲۰ نفر از عوامل ترور شهدای هسته‌ای کشور دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» حجت السلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در فاصله چند روز پس از اعلام اطلاعیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به سوالات خبرنگار باشگاه خبرنگاران پاسخ داد که متن کامل آن در پی می‌آید:

- ضمن تبریک به جنابعالی و سربازان گمنام امام زمان (عج)، اولین سوالم به اطلاعیه چند روز پیش وزارت اطلاعات مربوط است که در آن نه به زمان بازداشت‌ها، نه به مکان و نه به تعداد متهمین اشاره شده بود. آیا علت خاصی داشته؟ و آیا ممکن است در این سه مورد اطلاعات بیشتری بدهید؟

بنده هم این موفقیت را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و به خانواه‌های داغدار شهدای هسته‌ای کشور تبریک عرض می‌کنم ضمنا معمولا فراموش می‌شود که آن چند عملیات تروریستی، جانبازانی هم داشته است. یکی همسر مکرمه و دانشمند شهید دکتر شهریاری که در صحنه حضور داشته و مجروح شدند و علاوه بر داغ همسر شهیدشان، هنوز هم با برخی آثار آن مجروحیت مواجهند که بنده برای سلامتی کامل ایشان دعا می‌کنم.

و دیگری برادر عزیز جناب آقای دکتر فریدون عباسی رئیس محترم سازمان انرژی اتمی که همزمان با شهید شهریاری ایشان هم ترور شدند اما به خواست خدا آسیبی به ایشان وارد نشد تا بمانند و به خدمات علمی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهند.

اما در مورد علت عدم صراحت در اطلاعیه وزارت، سوال شما درست است قطعا علت‌های متعدد و خیلی فنی دارد. زیرا این را در درجه اول رژیم اشغالگر قدس و آن سرویس‌های اطلاعاتی که در این ترور‌ها او را پشتیبانی می‌کردند، درک می‌کنند. شما توجه کنید به نوع اعلام خبر دستگیری‌ها در بی‌بی سی فارسی.

در مورد زمان بازداشت‌ها بصورت کلی عرض می‌کنم وقتی متهمی بازداشت می‌شود، همیشه فقط خودش هدف دستگیری نیست و در بسیاری موارد از طریق او می‌خواهیم بقیه مرتبطین وی راپیدا کنیم. از طرف دیگر در بسیاری از موارد می‌خواهیم تا مدتی که ما نیاز داریم و عملی باشد، ارتباط قبلی متهمین با همدستانشان، یا با شبکه مورد نظر یا با سرویس اطلاعاتی حریف را ادامه دهیم. به اصطلاح اطلاعاتی، فرد را سفید نگه می‌داریم؛ و به جمع آوری اطلاعات از حریف ادامه می‌دهیم یا اطلاعات فریب به خورد حریف می‌دهیم.

به عبارت دیگر، وقتی طرف مقابل نداند که بازداشت شدگان از چه زمانی در اختیار ما بوده‌اند، عملا به این معناست که نخواهد دانست از چه زمانی تماس‌هایی که ظاهرا به این‌ها می‌گرفته، در عمل ما دریافت کنندگان پیام‌هایش بوده‌ایم و نمی‌داند از چه زمانی اطلاعاتی که به عنوان حاصل جمع‌آوری‌های متهمین دریافت می‌کرده، عملا اطلاعات فریبی بوده که از ما دریافت می‌کرده است.

در مورد مکان و مناطق بازداشت متهمین نیز پس از رفع محذورهایی که داریم، اعلام خواهیم کرد.

در مورد تعداد بازداشتی‌ها هم برای آنکه شما دست خالی برنگردید عرض می‌کنم در عملیات اخیر، حدود ۲۰ نفر بازداشت شده‌اند.

- خواهش می‌کنم در مورد اتهامات این افراد هم اگر ممکن است بفرمایید که آیا اتهامات آن‌ها‌‌ همان است که در ا طلاعیه وزارت اطلاعات اشاره شده یا اتهامات دیگری هم هست؟

چون فعلا پرونده در دست تحقیق است لذا باید قدری صبر کرد تا سایر اتهامات کاملا محرز و کاملا مستند شود. اما اجمالا می‌توانم بگویم که اتهامات آن‌ها بیش از آن است که در اطلاعیه اخیر ما آمده بود. مثلا در ترور شهید دکتر علی محمدی قبلا فقط عامل اصلی بمب گذاری بازداشت شده بود و تیم همکاران او اعم از عناصر شناسایی و پشتیبانی را در آن مقطع دستگیر نکردیم. با پیگیری‌های بعدی و با تکمیل جمع‌آوری‌ها، بالاخره تعدادی از همکاران معدوم جمالی فشی را در شبکه‌های اخیر بازداشت کردیم.

- وزارت اطلاعات در فروردین ماه نیز اعلام کرد یک شبکه تروریستی مرتبط با رژیم جعلی اسرائیل را در حالی که آماده انجام عملیات خرابکارانه بوده است، همراه با بمب‌های سنگین و سلاح‌های مختلف و سایر تجهیزات نظامی کشف کرده است. آیا این دو شبکه به هم مرتبط بوده‌اند؟

قطعا مرتبط بودند اما به معنای تماس مستقیم این دو شبکه با همدیگر آن هم در داخل کشور. ما نیز این تَرابُط را از طریق ارتباط مستقیم آن‌ها کشف نکردیم.

- هم در اطلاعیه 22.1.91 وزارت و هم در اطلاعیه اخیر تلویحا به کشیده شدن جمع آوری‌های اطلاعاتی وزارت به خارج از کشور اشاره شده، این جمع‌آوری‌ها چگونه است؟ آیا از بین این متهمین، کسی را هم در خارج دستگیر کرده و به داخل انتقال داده‌اید؟ و آیا اسرائیلی‌ها در اعزام این تروریست‌ها از امکانات و پشتیبانی کشورهای دیگر هم استفاده کرده‌اند؟

اولا در مورد کشیده شدن جمع‌آوری‌های اطلاعاتی به خارج، این را به تلویح نگفته‌ایم بلکه صریحا مورد اشاره قرار داده‌ایم. ثانیا علت کشیده شدن جمع‌آوری‌های اطلاعاتی به خارج آن ا ست که اسرائیلی‌ها در اقدامات تروریستی گذشته مطلقا تنها نبوده‌اند. اسرائیلی‌ها فقط نقش یک نقاب را ایفا کرده‌اند و آن‌ها از اطلاعات و امکانات و آموزش و ارتباط دو سرویس CIA و MI۶ در چند عملیات گذشته بهره برده‌اند.

شما دقیقا‌‌ همان واقعیتی که در صحنه‌های سیاسی عملیاتی چند دهه گذشته می‌بینید، عین‌‌ همان را در چند عملیات تروریستی اخیر مشاهده می‌کنید. یعنی «جنگ نیابتی» توسط یک موجودیت جعلی موسوم به اسرائیل و «نقش حمایتی» آن هم حمایت تمام عیار توسط دولت‌های آمریکا و انگلیس. شما عین این واقعیت را در جنگ‌های پنهان، نبردهای اطلاعاتی و عملیات تروریستی رژیم اشغالگر قدس مشاهده می‌کنید. واضح‌ترین مصداقش را در چند عملیات انجام شده در کشور ما می‌بینید. این واقعیت را به خصوص ما که مجرای نفوذی به دستگاه‌های اطلاعاتی-امنیتی رژیم اشغالگر قدس یافته‌ایم، به عینه مشاهده کرده‌ایم و به وقتش افشا خواهیم کرد.

ثالثا) علاوه بر برخورداری رژیم صهیونیستی از چنان حمایت‌هایی، آن رژیم حداکثر استفاده ممکن را از خاک و تسهیلات چندین کشور در این قبیل عملیات می‌نماید. در همین کشفیات مربوط به دو شبکه اخیر ملاحظه شد که رژیم اشغالگر قدس از خاک یک اقلیم مجاور خاک ما حداکثر بهره‌برداری را نموده است، حتی در آنجا پایگاه آموزش تروریستی و پادگان نظامی در اختیار دارند. ستاد عملیاتی مشترک آمریکا، انگلستان و رژیم اشغالگر قدس در همانجا مستقر است ‌وعلیه کشور ما سناریوهایی را طراحی و اجرا می‌کند.

البته یقین داریم که این وضعیت با اطلاع و با اجازه دولت زیربط مربوطه نمی‌باشد همچنین در اطلاعات جمع آوری شده در مورد دو شبکه اخیر ملاحظه شد که تروریست‌ها به راحتی و به فراوانی از خاک یک کشور همسایه برای رفت و آمد آزادانه به سرزمین‌های اشغالی و برای نقل و انتقال اسلحه و مواد انفجاری استفاده می‌کنند.

این واقعیت خیلی تلخی است که دولت‌های مورد نظر باید در نظر داشته باشند و مشکل را چاره کنند. این وضعیت برای هیچ همسایه‌ای قابل تحمل نیست. و البته قبلا هم بهره‌برداری مثلث خبیث آمریکا، انگلیس و اسرائیل از خاک بعضی دیگر از همسایگان کشف شده بود که قصد داریم از این پس هشدار لازم را به نحو مقتضی به آن‌ها بدهیم.

http://www.asriran.com/fa/news/219540/جزییات-عملیات-دستگیری-۲۰-عامل-ترور-دانشمندان-هسته‌ای-از-زبان-وزیر-اطلاعات

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنظر می آید عوامل دست پایین بخش اصلی بازداشت شدگان هستند
ولی امیدوارم کسانی که راه آموزش و برنامه ریز هستند بویژه عوامل داخلی درون سازمانی معلوم شوند

همچنین راه های جمع آوری و کسب اطلاع سازمان های اطلاعاتی شناسایی و راهکار مورد نیاز به دستگاه ها ابلاغ شود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.