aminmessi

شکارجانور قندهار/ به دام افتادن پهپاد جاسوسی پیشرفته آمریکا RQ170

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[color=green]با سلام به همه دوستان
[/color]
[color=indigo]
به نوبه خودم از تمام زحمت كشان حوزه پدافند هوايي (از ذيل تا صدر )خدا قوت ميگم و از تلاششون تشكر مي كنم. و اين پيروزي شگرف رو به همه دلسوزان و دوستداران ايران و اسلام (راستين) تبريك ميگم.
[/color][quote]
[align=left]
Forget about B2 and F35..They're now useless in Iranian airspace..Israel shouldn't even think about using F15/16s as they'll appear bright red on the mullah's radar screen...[/align][/quote]
[color=indigo]واقعا اين قسمتش جالب بود / باعث انبساط خاطر شد .[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به به تبریک عرض می کنم خدمت همه دوستان و دست اندر کاران عزیز icon_twisted الحق حرکت بسیار انقلابی و تاثیر گذاری بود ! اثرات مثبت این شکار حرفه ای و ناب از همین الان داره معلوم میشه ! این شکار از اون شکار های خاص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بخصوص بچه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است . جانانه تبریک می گم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوستان یکی بره جواب این احمقو بده!
[url]http://www.***/170-t83185-156.html[/url]
حالم داره بهم میخوره از این ادمای کثیف! یارو به اسم محمد1985 اومده میگه یه چوپون پیدا کرده این پهپاد رو و ایران نقشی درش نداشته! و بعد سه روز پیداش کرده... امریکا هم خودش تصمیم گرفته که حمله نکنه....این اقا من تو چهار سال گذشته ندیدم که توی سنترال کلابز یه پست بده که ضد ایرانی نباشه! و البته چند روز بود که بدجوری توی لاک رفته بودن ( با بعضی از دوستان توی سنترال که سیستم ضد موشکی تاد رو در حد خدا بالا بردند!) این اقایون!! icon_twisted :mrgreen: من نمیدونستم چطوری میخوان بیان پاسخ بدن... که بالاخره این اقا اومد و این اراجیف رو بهم بافت!!! این چیزا حالمو بهم میزنه... :cry: icon_eek icon_eek icon_cheesygrin icon_cheesygrin[/quote]

احتمالا چوپونه خودش بوده. زیاد با چوپون جماعت نمیشه مناظره کرد. big_grin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا احتمالا کل دل و رودش رو خالی کردن بعد گذاشتنش جلوی دوربین icon_twisted

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]هر کدومه این دوتا سیستم بودن مهم نیست ، مهم اینه که چه ESM و چه avtobaza هر دوتاشون الان به صورته عملیاتی استفاده بشن و لایه های پدافندیمون مستحکم تر شده باشه ![/quote]

آواتوبازا هم گونه ای از ESM هست [color=red]ولی ایران هم نمونه هایی بسیار قدرتمند مشابه اون رو ساخته و اطلاعاتش خیلی پیش از داده های مربوط به آواتوبازا بیرون داده شده .[/color]

اما این سامانه ها فقط شنود رو انجام میدن ! و کارهای دیگر مثل رمزگشایی ، کپی ، ارسال و اخلال با خود شماست ...
پس نباید اینقدر سنگ تجهیزات روسی رو به سینه زد .
بلکه باید به این اطلاعات بخوبی توجه کرد ... :

سرهنگ قلی‌زاده در گفتگو با فارس:
[quote]
سامانه مدرن فریب و هدایت موشکهای دشمن بزودی عملیاتی میشود

خبرگزاری فارس: معاون قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به یکی از دستاوردهای مهم این قرارگاه در عرصه مقابله با موشک های مهاجم گفت: با ایجاد اختلال در منبع دریافت اطلاعات موشک میتوانیم آن را به سمت نقطه دلخواه خود هدایت کنیم.


سرهنگ محرم قلی‌‌زاده معاون جنگ الکترونیک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در تبیین مسئولیت این معاونت و تشریح جنگ الکترونیک گفت: مجموعه مدیریت بر امواج الکترومغناطیس مهمترین وظیفه جنگ الکترونیک است که طی آن هر کدام از طرفین جنگ بتوانند مدیریت و اشراف بهتری بر طیف امواج الکترومغناطیس داشته باشند، در نهایت پیروز میدان نبرد خواهند بود.

قلی‌زاده افزود: این مدیریت بر امواج الکترومغناطیس در 3 محور اصلی حمله الکترونیک، دفاع الکترونیک و پشتیبانی الکترونیک مطرح می‌شود که حمله الکترونیک به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که می‌توان از طریق آنها با سامانه‌های مهاجم دشمن چه موشکی، چه هواپیمای بدون سرنشین و چه سامانه‌های مکان‌یاب مقابله کرد که در این حوزه، پدافند هوایی کشور با کمک دانشگاه‌ها، مراکز علمی و صنایع بومی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد:‌ در حوزه دفاع الکترونیک نیز باید سامانه‌های پدافندی طوری تجهیز شوند که بیشترین پایداری را در محیط‌های جنگ الکترونیک داشته باشند چرا که در هنگامه این نبرد تنها چیزی که شلیک می شود، امواج الکترومغناطیس است و عمل نکردن دستگاه‌ها حتی برای چند دقیقه می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بار آورد.

معاون جنگ الکترونیک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به جنگ دوم عراق اظهار داشت: نیروهای آمریکایی در این جنگ با استفاده از همین امواج الکترومغناطیس بود که توانستند سامانه‌های گیرنده عراق را از کار انداخته و از این طریق به اهداف خود برسند.

قلی‌زاده افزود: در حوزه دفاع الکترونیک باید سامانه‌های ما از قبیل سامانه‌های پدافندی و راداری آنقدر مجهز باشند که بتوانند با حملات الکترونیک دشمن بهترین مقابله را داشته باشند.
[color=blue]
* مقابله با تمامی فرکانس‌ها در نقاط صفر مرزی و فراتر از آن

وی در خصوص حوزه سوم یعنی پشتیبانی الکترونیکی نیز اظهار داشت: این حوزه شامل شناسایی تمام فرکانس‌هایی است که در مناطق صفر مرزی و یا فراتر از مرزها وجود دارند که باتوجه به سامانه‌های بومی و پیشرفته در پدافند هوایی می‌توانیم به خوبی این فرکانسها و تحرکات ناشی از سامانه‌های دشمن در نقاط صفر مرزی و فراتر از آن را شناسایی و برای مقابله با آنها برنامه‌ریزی کنیم.[/color]

[b] * مقابله فیزیکی با پهپادهای دشمن در دستورکار همیشگی قرارگاه[/b]

معاون جنگ الکترونیک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به تلاش دشمن برای استفاده از سامانه‌هایی نظیر هواپیماهای بدون سرنشین برای شناسایی مناطق حساس کشورمان تأکید کرد: تمام تحرکات این هواپیماها در کنترل ما بوده و با استفاده از سامانه‌های اخلالگر می‌توانیم علاوه بر ایجاد اختلال در عملکرد آنها در مسائلی مانند نقشه‌برداری و شناسایی، صدمات فیزیکی نیز به آنها وارد کنیم که این امر در دستور دائمی قرارگاه پدافند هوایی قرار دارد.

قلی‌زاده با اشاره به استقرار کامل سامانه‌های پدافند هوایی در سرتاسر مرزهای کشور مأموریت اصلی آنها را شناسایی، رهگیری و انهدام تمامی پرنده‌های ناشناسی دانست که قصد ورود به فضای کشور را دارند و گفت:‌ در این حوزه، سامانه‌های راداری اکتیو و پسیو ما به طور دائم مشغول انجام مأموریت هستند.
[b]
* تغییر در هدایت موشک‌های دشمن به سمت اهداف مورد نظر

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به نقش اخلالگرها در میدان نبرد الکترونیک اشاره کرد و گفت: زمانی که یک موشک فرمان‌پذیر از سوی دشمن شلیک می‌شود نمی‌توان با سامانه‌های اخلالگر آن را نابود کرد بلکه می‌توان مسیر آن را به نحوی منحرف کرد که خاصیت نقطه‌زنی را از دست بدهد.

معاون جنگ الکترونیک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در این خصوص به یک دستاورد مهم اشاره کرد و افزود: پروژه‌ای در دست داریم که در واقع یک قدم جلوتر از اخلال، یعنی "فریب" سامانه‌های مهاجم است.

قلی‌‌زاده اضافه کرد: در این مرحله با ایجاد اختلال در منبع اصلی دریافت امواج موشکهای مهاجم می‌توانیم اطلاعات مورد نظر خودمان را برای آن تعریف کنیم تا مسیر موشک به سمت نقطه دلخواه ما تغییر ‌پیدا کند.

وی با بیان اینکه این سامانه پدافندی به زودی به سیستم پدافند هوایی کشور اضافه خواهد شد، افزود: با این کار می‌توانیم علاوه بر عدم اصابت موشک به نقطه A کاری کنیم که موشک به سمت نقطه B که مدنظر ماست، اصابت کند.
[/b]
* برقراری امنیت کامل در لایه‌های ارتباطی

معاون جنگ الکترونیک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه به اهمیت ایجاد امنیت در سامانه‌های ارتباطاتی اشاره کرد و گفت: ‌برای این منظور چند لایه امن در نظر گرفته شده که هرکدام از این لایه‌ها می‌تواند به عنوان پشتیبان، در صورت از کار افتادن لایه‌ای دیگر، اقدام کند.

قلی‌زاده ادامه داد:‌ البته علاوه بر اینها ارتباطات زیرزمینی و فیبری نیز در دستور کار است که جزو لایه‌های بسیار امن و غیرقابل اختلال محسوب می‌شود و امروز سراسر میهن عزیزمان تحت پوشش فیبر نوری قرار دارد.

* استفاده از شبیه‌سازهای مدرن در مباحث تست و آموزش جنگ الکترونیک

وی در خصوص جدیدترین دستاوردهای پدافند هوایی، به ساخت شبیه‌ساز جنگ الکترونیک اشاره کرد و گفت: این شبیه‌ساز که حاصل همکاری با صنایع داخلی کشور است، آمادگی افسران نگهداری و عملیاتی در محیط‌های جنگ الکترونیک در فضای مجازی را تقویت می‌کند که یکی از مهمترین دستاوردهای ما در خصوص شبیه‌سازی است.

معاون جنگ الکترونیک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: از دیگر دستاوردهای ما می‌توان به تستر سامانه‌های پدافندی در محیط‌های جنگ الکترونیک اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توان به صورت میدانی یک شبکه جنگ الکترونیک ایجاد کرد تا بتوانیم از طریق آن میزان پایداری سامانه‌ها را ارزیابی کنیم.

قلی‌زاده به ارتقاء سامانه‌های اخلالگر باندهای مختلف نیز به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای پدافند هوایی اشاره کرد و افزود: با این دستاوردها نه تنها ما در حوزه جنگ الکترونیک خودکفا شده‌ایم بلکه می‌توانیم با همت صنایع داخلی و تلاش متخصصان در حوزه پدافند هوایی بهترین تجهیزات را به بهترین نحو به کشورهای دیگر نیز صادر کنیم.

وی با اشاره به همکاری مثبت و سازنده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با دانشگاه‌ها، صنایع دفاعی و بخش خصوصی گفت: در حوزه جنگ الکترونیک این همکاری‌ها به بهترین شکل ممکن در حال انجام است که از طریق آن به دستاوردهای بی‌نظیری در این حوزه دست یافته‌ایم.

* تمام تحرکات در قلمرو ماهواره ها را رصد خواهیم کرد

معاون جنگ الکترونیک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در خصوص چشم‌انداز این حوزه برای برنامه‌های آتی افزود: ما قصد داریم تا تمامی تحرکات غیربشری را از سطح زمین تا جایی که ماهواره‌ها حرکت می‌کنند، در فضای کشورمان کنترل کنیم که به زودی به این توانمندی دست پیدا خواهیم کرد.

قلی‌زاده طیف فرکانس را مانند اوج پرواز دانست و تصریح کرد: همانطور که هرچه ارتفاع پرواز بالاتر رود، اشراف به پایین بیشتر خواهد شد، در حوزه فرکانس نیز به همین صورت است و ما در حال حاضر تولیدات بومی خود را از نیم مگاهرتز تا 40مگاهرتز افزایش دادیم که در گذشته این میزان بسیار کمتر بود و ما برای آینده نیز مقادیر بسیار بالاتری را برنامه ریزی کرده‌ایم چرا که هرچه فرکانس ما بیشتر باشد قدرت مانور و بازیگردانی ما نیز افزایش خواهد یافت.

* تشکیل یگانهای مستقل جنگ الکترونیک در مناطق پدافندی

وی در پایان موضوع جنگ الکترونیک را یک مبحث جوان و نوپا در نیروهای مسلح دانست و افزود: طبیعتا وقتی موضوع استقلال مناطق پدافندی مطرح می‌شود این استقلال شامل حوزه جنگ الکترونیک نیز خواهد شد.

معاون جنگ الکترونیک قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ‌طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، یگان‌های مستقل جنگ الکترونیک در مناطق پدافندی در حال شکل گیری است تا آنها نیز بتوانند به صورت مستقل با پدیده‌ها و تهدیدهای مختلف برخورد و مقابله کنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900608000748[/quote][/quote]

چند مطلب رو براساس فرمایش دوست عزیزمون جناب worior عرض کنم و ایشون اگر صلاح دونستند نظر بدهند
1- اخیرا ارتش یک سامانه جمر ابداعی و ارزان قیمت ساخته که رونمائی شد بسیار هم موثره و احتمالا این سیستم در این موضوع کارکرده- قسمت قرمز فرمایشتون به اون هم اشاره داشت ؟
2-براساس صحبتهای سردار و اشاره بجای شما ما به سمت اخلال با ارسال اطلاعات غلط و نه جمینگ و کور کردن میرویم - کاری که تو f18G برای اخلال در ارسال اطلاعات هدایت موشک سامانه S300 انجام میشه
با این فرض میشه امیدوار بود اقدام مشابهی درهک و اخلال درهدایت موشکهای آمرام در سطح هوائی هم صورت بگیره؟
3- همونطور که میدونید اگر موشک (درباره سیستم اخلال کروز سردار میگم) بتونه تشخیص بده این فرمان اخلاله و ازطرفی نتونه فرمان درست رو هم بگیره بر اساس سیستمهای رهیابی دیگه عمل میکنه و درنهایت به خود مرکز اخلال بعنوان یک هدف هم میتونه حمله کنه - چیزی که درباره موشکهای هوا به هوا الان داره اعمال میشه - براساس این احتمال چقدر ممکنه فرمانهای اخلال گر ما عینا مثل فرمان مادر باشه و پهپاد یا موشک اصلا نتونه تشخیص بده این کاذبه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اعتدال: ایران هسته ای- مقام های مطلع در تهران تاکید می کنند درخواست امریکا برای باز پس گیری هواپیمای بودن کاملا مضحک و بی معناست و ایران هرگز هواپیمای RQ170 را نه به امریکا و نه به هیچ طرف دیگری تحویل نخواهد داد.
[/quote]
سال دیگه همین موقع بیان انشاا... جای این یه دونه نوشو بهشون میدیم پولشم ازشون نمی گیریم!(یعنی این فعلا پیش ما امانته. ما جنس نو گرفتیم جنس نوام تحویل میدیم!)


کسی می دونه SATCOM چیه؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
اخه قربونت برم لست ویر این عربها ادم هستنند بخوای براشون فسفر خرج کنی برو با سایت انگلیس زبان کل بنداز تا حسابی ذاغ دلشون تازه بشن یه حظی هم به ما بدی
[/quote]


[quote]
حتمالا چوپونه خودش بوده. زیاد با چوپون جماعت نمیشه مناظره کرد. شعورش کشش این گونه مباحث رو نداره icon_twisted
[/quote]

estive عزیز و anaKin گرامی
دیگه از این حرفها نزنید ها، خدا رو خوش نمیاد.

اعراب برادران دینی ما هستند و ما هم کلی هم وطن عرب داریم. حالا اون یارو ابله بوده به نژادش ربطی نداره که.

مگه چوپانها شعور ندارند یا شعورشون کمه؟ چند تا شهید چوپان فکر می کنی داشتیم. تازه، تقریبا همه پیامبرها اولش چوپان بودند.

این فتح الهی رو که خداوند نصیبمون کرده خدای نکرده نباید با ناشکری و تفرقه بین مسلمین بی برکتش کنیم.

البته ما مخلص شما هستیم و میدونم به شوخی و از روی احساس اینطور نوشتید ولی اگر ادیت کنید برای ثبت در تاریخ بهتره.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]کسی می دونه SATCOM چیه[/quote]

یعنی ارتباطات ماهواره ای . مخفف : satellite communication است .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
hosm
قربونت بشم البته نبايد كلي مي گفتم عرب ها منطور من اون عربهاي معلوم الحاليه كه دشمن ما هستند وگرنه منظورم قوميت عرب ايراني نيست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]احتمالا چوپونه خودش بوده. زیاد با چوپون جماعت نمیشه مناظره کرد. شعورش کشش این گونه مباحث رو نداره icon_twisted[/quote]
ببخشيد مگه چوپون شعورش چجوريه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من هم به نوبه خود تبریک می گم
و خدا را شکر می گویم که این نعمت که می تواند دانشگاهی برای افزایش توانایی ها و تکنولوژی ما در این تحریم ها باشد را در اختیار ما قرار داد

اصلا فرقی نمی کند که خودش سقوط کرد یا ما آوردیمش پایین
که گزینه دوم امنیت و اعتماد به نفس ما را بالا می برد و شواهد این امر را نشان می دهد
به هر حال این نعمت در اختیار ماست و باید از آن استفاده احسنت شود در بالابردن علم

این حرف را گفتم تا به همدیگر با طرز فکر متفاوت و اطلاعات متفاوت تهمت مزدور و وطن فروش و خائن و ... ندهیم
فکر نکنیم همه مثل دوستان از نظر نظامی مطلع هستند یا منابع زیادی را مطالعه کرده اند
برای مثال در اطراف خود چند نفر از اطلاعات نظامی باخبر هستند؟
یادمان نرود که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ولی ما با بیگانه و مزدور خطاب کردن هموطنانمان ایجاد شکاف در صفوف کشور می کنیم. کاری دشمن می خواهد

امیدوارم این پهباد همچون موشک آمریکایی که در اگزور هواپیمای چینی گیر کرد و باعث پیشرفت بالای شوروی شد
این پهباد دانشگاهی برای بهبود تکنولوژی ما بشود و شاهد ساخت موتور، هواپیما، رادار ...های اول در دنیا باشیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]1- اخیرا ارتش یک سامانه جمر ابداعی و ارزان قیمت ساخته که رونمائی شد بسیار هم موثره و احتمالا این سیستم در این موضوع کارکرده- قسمت قرمز فرمایشتون به اون هم اشاره داشت [/quote] منظورم esm بود ..

- هیچ اطلاعاتی در مورد نحوه تسلط بر این پهباد ارایه نشده ؛ به همین خاطر نمیشه گفت که چطوراون رو بدست گرفتن . نمیشه اینطور تصور کرد که فقط با اخلال این وسیله روی زمین نشسته .

چرا که اگر نتونه مسیر رو بدرستی پیدا کنه معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد ..

این دستاورد اتفاقی نبوده و کار بسیار زیادی رو از تحلیل سیگنال تا فهم داده های ارتباطی و رفتار متقابل پهباد رو احتیاج داره . بخصوص اینکه این وسایل برای نشستن و برخاستن همچنین ادامه پرواز نیاز به کلی وسایل جانبی اختصاصی دارند .

پس کسی که این پهباد رو نشونده به همین اینها اشراف کامل داشته و بدین معناست که ایران تونسته بر تمامی لینکهای ارتباطی پهباد با منابع مختلف دسترسی کامل پیدا کنه و رمگشایی ، تحلیل ، و حتی قابلیت ارسال و نفوذ و از رده خارج کردن منبع اصلی کنترل رو داشته باشه ..
اینها مواردی هست که واقعا این ماجرا رو بسیار تحیر انگیر و غیر قابل تصور میکنه ! به این دلیل هست که هنوز خیلی از ما ها حتی نمیتونیم بدرستی این ماجرا رو درک کنیم و باور کنیم ! اما از قرار معلوم واقعا رخ داده و فناوری ای هست که منحصرا در اختیار ایرانه ! . و این مسئله ای ساده نیست بلکه کل یک ( مجموعه از آخرین و گرانترین فناوری های نظامی آمریکا و غرب رو به چالش میکشه ) ..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]جناب آرمانی خبر پدافند جدید را بگذارید برای موقعی که سایت تو لک است و با اون خبر باز مثل این روزها سایت پربازدید شود ![/quote]
پیشنهاد جالب توجهی بود. چشم. شاید هم تا چند وقت دیگه رسما از رسانه ها اعلام بشه.
- جا داره از دانشمندان خوب کشورمون تشکر کنیم. 4 سال پیش تعدادی از اساتید دانشگاههای معتبر خارجی ، ضمن بازگشت همیشگی به وطن ،اعلام آمادگی کردن که در بخشهای راداری و الکترونیکی حاضر به همکاری هستن.
این حرکت و اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ،مبنی بر اختصاص بودجه قابل توجه و تدارک امکانات لازم آزمایشگاهی ، تحول بزرگی رو در این صنعت بوجود آورد .
- اینکه چین و روسیه رو در این حرکت حساب کنیم ضربه بزرگی هست به پیکره صنایع دفاعی.

برای همگیشون دعا کنید.....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]هر کدومه این دوتا سیستم بودن مهم نیست ، مهم اینه که چه ESM و چه avtobaza هر دوتاشون الان به صورته عملیاتی استفاده بشن و لایه های پدافندیمون مستحکم تر شده باشه ![/quote]

آواتوبازا هم گونه ای از ESM هست ولی ایران هم نمونه هایی بسیار قدرتمند مشابه اون رو ساخته و اطلاعاتش خیلی پیش از داده های مربوط به آواتوبازا بیرون داده شده .

اما این سامانه ها فقط شنود رو انجام میدن ! و کارهای دیگر مثل رمزگشایی ، کپی ، ارسال و اخلال با خود شماست ...
پس نباید اینقدر سنگ تجهیزات روسی رو به سینه زد .
بلکه باید به این اطلاعات بخوبی توجه کرد ... :

سرهنگ قلی‌زاده در گفتگو با فارس:[/quote]
فقط جهت اطلاع بگم که اگر مطالبه زیر رو بخونید میبینید که اوتوبازا بخشی از سیستمه کلی هست که همه کارایی که شما گفتین رو انجام میده :

link : http://www.defence.pk/forums/military-forum/136932-iran-gets-delivery-avtobaza-elint-system.html
Russia has completed delivery of Avtobaza truck-mounted ELINT and jamming system designed to work alongside the air defense systems for detection, ranging, locating, identifying and jamming aerial targets. The system can also be used to gather intelligence via intercepting radio communications and direction finding.

link: http://pakconnects.blogspot.com/2011/10/russian-radar-sniffers-has-delivered-to.html
Avtobaza is only part of the complete system. Its job is to transmit incoming information via optic fibers to separate electronic command centers and central air defense commands which then act to foil air or missile attacks.


link: http://www.flightglobal.com/blogs/the-dewline/2011/12/avtobaza-irans-weapon-in-rq-17.html
The Avtobaza, moreover, is designed to jam side-looking and fire control radars on aircraft and manipulate the guidance and control systems of incoming enemy missiles. It would be the perfect tool to target and perhaps infiltrate the communications link that allows a UAV to be controlled from a remote location.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]فقط جهت اطلاع بگم که اگر مطالبه زیر رو بخونید میبینید که اوتوبازا بخشی از سیستمه کلی هست که همه کارایی که شما گفتین رو انجام میده :[/quote]دوست عزیز بنده کاتالوگ آوتوبازا رو دیدم ! . این سیستم فقط الینت هست و ارتباطی با بحث کنترل پهباد نداره .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.