aminmessi

شکارجانور قندهار/ به دام افتادن پهپاد جاسوسی پیشرفته آمریکا RQ170

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

من به شخصه بدم نمیومد ، آمریکایی ها کماندوهاشون رو هم می فرستادن.

در اون صورت تلویزیون ایران، علاوه بر فیلم RQ-170، فیلم اونا رو هم نشون می داد.

اون موقع باز بعضی میومدن می گفتن این کماندوها ماکتن و مدلن! واقعی نیستن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان خواهشا به اين سوالم پاسخ بديد
ايا در صورت هجوم چند فروندي و غافلگير كننده هم ميتونيم همينكارو تكرار كنيم؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در مورد عملیات برای نابودی یا بازپس گیری این جانور یک تحلیل وجود دارد که این پهباد هرچقدر هم که برای آمریکا مهم باشد ارزش به خطر انداختن امنیت ملی آمریکا وموجودیتشان را در مواجه با قدرتی که هیچ شناختی در مورد آن نداشتند و با اتفاق اخیر ابهامشان بيشتر نيز شده است را قطعاً برای آنها نخواهد داشت و اصولاً آمریکاییها در طول تاریخ کوتاه اپریالیستی شان ثابت کرده اند از مواجه با کشورهای قدرتمند كه شناختي از آن ندارند اجتناب ميكنند. icon_twisted

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوستان

من در مورد نحوه بدست آوردن این پهپاد و حرف های سردار حاجی زاده که دقت می کنم به این نتیجه میرسم که این ساده بینی که ما بگیم این پهپاد وارد هوای کشور شد و ما اون رو با جنگال بدست اوردیم .

نظر شخصی من با توجه به حرف های سردار در این مورد این شکلیه :

1- وزارت اطلاعات یا اداره اطلاعات سپاه زمان دقیق شروع پرواز این پهپاد رو اعلام کرده .

2- قرارگاه پدافند هوایی وظیفه جنگال و کنترل و به زمین نشاندن رو انجان داده .

3- ارتش با استفاده از نیروی هوایی خودش اقدام به گشت و قرق هوای اون منطقه کرده .

4- نیروی زمینی سپاه هم وظیفه حفاظت و انتقال اون رو بر عهده گرفته .


یعنی به نظر من و با توجه به حرف های سردار حاجی زاده اون منطقه از کشور در اون زمان یه وضعیت قرمز خورده و این یکاره تیمی بی نظیر در نوع خودش در جهانه که باتوجه به حرف های سردار از خیلی قبل واسه این نقش چیده شده بوده شاید هم انتقام استاکس نت رو گرفتیم با این کار! خدا میدونه !




به امید درخشش ایران و ایرانی در همه زمینه ها ... یا علی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=green]و يد الله فوق ايديهم[/color]
[color=green]دست (قدرت ) الله بالاتر از همه دستهاست[/color]
و بازهم دست قدرت يداللهي از آستين فرزندان [color=cyan]خميني كبير [/color]كه [color=red]روح خود باوري و توكل به الله[/color] را در مردمان اين سرزمين دميد و گفت كه اگر اراده كنيد وتوكل ميتوانيد. بيرون آمد و هيمنه پوشالي و شيطاني آمريكا را باري ديگر خورد كرد و نشان داد تكنولوژيشان در مقابل اراده مردان خدا بي مقدار وناچيز است.
خدا را هزاران بار براي اين مرحمت اللهي شكر مكنيم هرچند شكر ما در مقابل الطاف الله بر اين مردم و اين سرزمين حقير وناچيز است.
تا ببينيم آيا بازهم افراد داراي عقده حقارت نسبت به غرب كه مرتب مراتب حقارت و خضوع خود را در برابر شيطان و اياديش با تحقير ايران و ايراني نشان ميدهند حرفي براي گفتن خواهند داشت ؟
البته تجربه نشان داده است كه اين قبيل افراد مثل اربابانشان پرروتراز اين هستند كه حتي با ديدن قدرت نمايي بيش از اينها ساكت شوند. icon_twisted

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تو خبرا شنیدیم که سفیر سویس به عنوان حافظ منافع امریکا به وزارت خارجه فرا خوانده شده و اعتراضیه شدیدی به او تسلیم شده.اگر چه همه حقایق را در مورد کشورهای همسایه مان میدانیم اما عرف دیپلماتیک ایجاب میکند نگاهی به سفارت افغانستان و حتی پاکسان هم بندازیم .به هر حال هواپیمای یاد شده از پایگاهی در درون مرزهای افغانستان به ایران گسیل داده شده یادمان باشدچندی پیش در لوی جرگه افغانستان نظرات در مورد بستن پیمان استراتژیک با امریکا متفاوت بود اونجاهم سیاست مداران خود فروخته ای مثل هرجای دیگر دنیادارد که علی رغم کشت وکشتارهای روزانه هموطنانشان جلوی چشمشان باز هم شیفته و مرعوب ناتو وامریکاوغرب میباشند لذا باید فقهای وزارت خارجه مان به موضوع بصورت عینی و علمی نگاه کنند نه فلسفی .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name="cheka"]مثل اینکه دوستان دارن سامانه های جنگ الکترونیکی که اخیرا از روسیه گرفتن رو تو واقعیت آزمایش میکنند ! شناسایی این اهداف "پنهانکار" با گوش دادن به امواج الکترومغناطیسی ارتباطات رادیوییشون بوسیله ی دستگاه های رادیومکانیابی پسیو (Radio location) امکان پذیر هست .
واقعا درتوهمی روسیه به ما چی داده روسیه به ما یه پدافندهوایی رو نداد اون وقت بیادپیشرفته ترین چیز به مابده icon_twisted

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوستان خواهشا به اين سوالم پاسخ بديد
ايا در صورت هجوم چند فروندي و غافلگير كننده هم ميتونيم همينكارو تكرار كنيم؟[/quote]
دوست من مشکل هواپیماهای آمریکا شناسایی شدنه اگه پیشرفته ترینش هم کلاس بی2 شناسایی بشه زدنش نزدیک به 100درصده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چه حالی میده ها: از این به بعد هر کی رادار زد میارن میذارنش جلوی این جونوره ببینن فریکانسش روی بدنه این چطوریه!
حالا دوستانی که اطلاعات بیشتر دارن بگن که آیا میشه از این بدنه برای توسعه و تست سیستمهای راداریمون استفاده کنیم؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين شاهكار بزرگ رو به تمام ملت ايران تبريك ميگم حيف كه انگليسيم زياد خوب نيست و الا منم مي رفتم فاروم هاي خارجي رو نگاه م يكردم وكلي حال مي كردم با توجه به شواهد احتمالا يه ديده بان بلند شدن اونو از پايگاهش گزارش كرده ونيروهاي ما با توجه به اين قبيل اطلاعات بر سر راه اون كمين كردن از نظر من ارابه فرود شكسته ولي خيلي از اجزاي حياتي اون سالمن كه به خاطر جمر هاي قدرتمندي كه ايران بر سر راه اين پهپاد گذاشته اتفاق افتاده خدا كنه مسءولين هيچ اطلاعاتي درباره اين پهپاد به روسها يا چينيا ندن و همينطور دلخوش اين پيروزي نشن چون دشمن هيچ وقت بيكار نمي مونه icon_twisted

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قبلا هم عرض كردم خدمتتون همون روزهاي اول كه اين كار توسط سرويس اطلاعاتي كشور مديريت شده و از زمان اغاز پروژه شكار يعني هك سايت لاكهيد مارتين تا اطلاع از لحظه تكاف تا شكار

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]دوستان خواهشا به اين سوالم پاسخ بديد
ايا در صورت هجوم چند فروندي و غافلگير كننده هم ميتونيم همينكارو تكرار كنيم؟[/quote]
دوست من مشکل هواپیماهای آمریکا شناسایی شدنه اگه پیشرفته ترینش هم کلاس بی2 شناسایی بشه زدنش نزدیک به 100درصده[/quote]
دوست عزيز متاسفانه خوب متوجه نشديد منظورم هك كردن uav ها بود در شناسايي بي ٢ كه خدا رو شكر شكي نيست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=14]یک نکته ی جالب

بخش ع-ر-ب-ی یاهو (همون مکتوب) این خبر رو در لیست اخبر قرار نداده، اما یاهو امریکا اینو تو لیست اخبارش گذاشته[/size]

[align=center][size=18][color=red]دوستان نشانی سایت هایی که میرن و میبینن رو اعلام کنند ، ما هم ببینیم[/color][/size][/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red][size=18]اعتراض رسمی ایران به ورود پهباد آمریکایی [/size][/color]

جمهوری اسلامی ایران در اعتراضی رسمی به سازمان ملل متحد، از دبیرکل این نهاد حافظ صلح و امنیت بین المللی خواست نسبت به تجاوز اخیر هواپیمای جاسوسی آمریکا به حریم هوایی کشورمان، واکنش نشان دهد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از نیویورک ، این اعتراض در نامه رسمی محمد خزاعی، نماینده کشورمان نزد سازمان ملل متحد به بان کی مون، دبیرکل این سازمان منعکس شده است.

خزاعی با اشاره به افزایش عملیات مخفی و تحریک آمیز دولت آمریکا ضد جمهوری اسلامی ایران در ماههای اخیر خطاب به بان کی مون آورده است: در ادامه این روند، اخیرا یک هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا از نوع RQ170 و با شماره سریال مشخص، به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرده است.

این نامه می افزاید این هواپیما پس از ورود به عمق 250 کیلومتری خاک ایران در منطقه شمالی طبس، با اقدام بموقع و مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روبرو شد.
خزاعی در این نامه همچنین به یادداشت های قبلی جمهوری اسلامی ایران به دولت آمریکا نسبت به این اعمال تجاوزکارانه و عملیات مخفی آمریکا علیه ایران اشاره و تاکید کرده است: دولت متبوع اینجانب این اقدام دولت آمریکا را نقض فاحش، تحریک آمیز و خصمانه تلقی می کند و در مغایرت آشکار با حقوق بین الملل، به ویژه اصول اساسی منشور ملل متحد می داند.

جمهوری اسلامی ایران در این نامه قویاً به این گونه اقدامات خصمانه و تجاوزکارانه اعتراض کرده و نسبت به عواقب مخرب تکرار این گونه اعمال هشدار داده است.

این نامه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران حق مشروع خود را برای اتخاذ همه اقدامات لازم به منظور حفاظت از حاکمیت ملی خود محفوظ می‌دارد.

در این نامه آمده است دولت جمهوری اسلامی ایران محکومیت چنین اقدامات تجاوزکارانه را خواستار است و اتخاذ تدابیر موثر و روشن برای پایان دادن به این گونه اعمال خطرناک و غیرقانونی را در راستای مسئولیت های سازمان ملل در حفظ صلح و امنیت منطقه‌ای و بین المللی طبق نص صریح منشور، درخواست می کند .

نماینده کشورمان همچنین از دبیرکل سازمان ملل خواسته است این نامه به عنوان سند مجمع عمومی و شورای امنیت منتشر و میان دولتهای عضو سازمان ملل متحد توزیع شود .

این اعتراض رسمی کشورمان همچنین بطور همزمان به رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی این سازمان ارسال شده است.

جمهوری اسلامی ایران در رونوشت این نامه به دو مقام یادشده نیز ضمن اعتراض به اقدامات تجاوزکارانه دولت آمریکا و از جمله تجاوز اخیر هواپیمای جاسوسی آمریکا به حریم هوایی کشورمان، محکومیت این تجاوز و اتخاذ تدابیری به منظور پایان دادن به این گونه اقدامات خطرناک و غیر قانونی را خواستاراست شده است .

منبع: :mrgreen:
http://www.tabnak.ir/fa/news/208868/اعتراض-رسمی-ایران-به-ورود-پهباد-آمریکایی
.................................................................
حالا نوبت ماست که قدم محکم بریم رو مخ امریکایی ها و حامیانش icon_twisted

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]خزاعی در مصاحبه با سی ان ان[/b]:

هواپیمای امریکایی پایین آورده شده است/ رد ارائه اطلاعات پهپاد به دیگر کشورها
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک تاکید کرد: هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین آمریکا با استفاده از فناوری و ابزار نیروهای ذیربط ایرانی پائین آورده شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، [b]محمد خزاعی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان اضافه کرد : این هواپیما در عمق 250 کیلومتری خاک ایران در استان خراسان و در شمال منطقه طبس پائین اورده شده [/b]و ما به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد نیات امریکا از این اعمال تجاوزکارانه هستیم .

سفیر و نماینده دائم کشورمان در پاسخ به سئوالی در مورد نامه ارسالی به دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص این موضوع و اینکه ایا ایران به اقدامات تلافی جویانه می اندیشد، گفت : نامه ای که به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران جهت دبیرکل و سایر مقامات سازمان ملل ارسال شد، بر این نکته تاکید داشت که اقدام به تجاوز به حریم هوائی کشورمان یک اقدام خصمانه علیه مردم ایران در نظر گرفته شود و نکته مهم دیگری که در نامه امده این بود که این اقدام نقض فاحش قوانین و مقررات بین المللی و بویژه اصول اساسی منشور سازمان ملل متحد است .

محمد خزاعی افزود : همچنین در نامه تاکید شده دولت جمهوری اسلامی ایران حق مشروع خود را برای اتخاذ کلیه اقدامات لازم بمنظور حفاظت از حاکمیت ملی خود محفوظ می دارد .

سفیر و نماینده دائم کشورمان همچنین برخی ادعاها در خصوص اینکه ایران اطلاعات مربوط به این هواپیما را با دیگر کشورها در میان می گذارد ، را رد کرد.

منبع: http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1478870

در قسمت نظرات سايت انتخاب هم يك آقايي از طبس محل فرود اين پهباد رو اينطور آدرس داده:

"چرا نمی گویید که این هواپیما بعداز گرفتار شدن در دام جنگ الکترونیکی و پدافند ایران در [b]شهرستان طبس در روستای تپه تاغ[/b] سقوط کرده آخه این دومین باری است که آمریکایها در کویر طبس نقره داغ میشوند هنوز آتش گرفتن هواپیماهای آمریکایی در 5اردیبهشت 58 درکویر طبس از یادمان نرفته است "

منبع: http://www.entekhab.ir/fa/news/46589

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.