master1986

جنگ نرم - ايران در فيلمهاي هاليوود

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

فیلم آدمخوار در تاریکی (zambies of mass)رو دیدید یه فیلم کاملا ضد ایرانی که ماجراش مربوط به یه پدر و دختر ایرانیه که تو امریکا زندگی میکنن .مردم تبدیل به زامبی میشن و این پدره دنبال دخترش با یه چاقو میره تو خیابون و سر زامبی سر راهشو قطع میکنه با شعار الله اکبر!

[img]http://up2.iranblog.com/images/8bruec3eic5bpte72pgj.jpg[/img]


فیلم مرد بله گو هم یه فیلم ضد ایرانیه .yes man عنوان فیلم جدید "پیتررید" کارگردان سینمای آمریکا است که تصویر زننده‌ای از زن ایرانی را به معرض عموم می‌گذارد و بار دیگر واکنش ایرانیان را برانگیخته است.
«مرد بله‌گو» یک کمدی مفرح است و داستان مردی با بازی جیم کری را تعریف می‌کند که با بله گفتن به همه ‌چیز و همه‌ کس با اتفاقات جالب و جذابی مواجه می‌‌شود. عمده اعتراضات به این فیلم حول محور داستان فرعی آشنایی جیم کری با زنی ایرانی به نام فرانوش دور می‌زند.

در خلاصه داستان فیلم ذکر شده است که جیم کری در یکی از صحنه‌های فیلم ایمیلی ناخواسته از یک سایت همسریابی ایرانی دریافت می‌کند و از این طریق با شخصیت ساده، کودن و کمی بی‌قید و بند فرانوش آشنا می‌شود. حجاب خاص فرانوش یکی از جاذبه‌های کمیکی است که برای شخصیت وی در نظر گرفته شده و ظاهراً فیلمنامه‌نویس و فیلمساز برای خلق صحنه‌های خنده‌دار به قدر کفایت بر روی آن مانور داده‌اند.

روزنامه فرهنگ آشتی در گزارشی با همین موضوع نوشته است: «مرد بله‌گو» از کتابی به قلم دنی والاس یکی از طنزپردازان مشهور بریتانیایی اقتباس شده است و سرمایه‌گذار فیلم شرکتی نیست جز «برادران وارنر» که سال 2007 فیلم «300» را روانه سینماها کرده بود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با تشكر از برادر گرامي جناب "كوپوت"
[align=center]
[img]http://www.nabizade.ir/blog/wp-content/uploads/2011/06/Iranium.jpg[/img]

[size=24]IRANIUM[/size][/align]

[align=center]
مدت زمان: ۵۶ دقیقه
کاری از: صندوق کلاریون (Clarion Fund)
کارگردان: رافائل شور (خاخام صهیونیست) (Raphael Shore)
راوی: شهره آغداشلو
[/align]

ت[color=indigo]وضيحات:
ایرانیوم نام فیلم مستندی است که توسط رافائل شور - یک محافظه کار خاخام اسرائیلی – کارگردانی شده است. صندوق کلاریون تولیدکننده مستند جهاد سوم، در جدیدترین پروژه “ایران هراسی اتمی” با تلفیق دو واژه ایران و اورانیوم، مستند “ایرانیوم” را ساخته که ایران را خطرناک‌ترین تهدید اتمی جهان معرفی کرده است. کارگردان ایرانیوم، ایران را به عنوان یک خطر هسته ای برای جامعه جهانی معرفی کرده است. در سایت اختصاصی این فیلم مستند ادعا شده است:

«از شروع انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ ایران دشمنی تمام عیاری را برای غرب به نمایش گذاشته و با ایدئولوژی افراطی خود بیشتر از ۳۰ سال است که جهان را تهدید می‌کند و ما معتقدیم که این مستند مهمترین و به موقع‌ترین فیلمی است که ما می‌توانیم درحال حاضر بسازیم. »

شهره آغداشلو بازیگر ایرانی الاصل مقیم آمریکا که پیش از این فیلم ضد ایرانی سنگسار ثریا میم را در کارنامه خود داسته است، اینبار در مستند ایرانیوم، در مقام راوی قصد دارد جهان را نسبت به خطر ایران و ایرانی هشدار بدهد. آغداشلو پیش از انقلاب با فیلم هایی مثل “گزارش” و “سوته دلان“ به شهرت رسید و در ۱۹۷۸ پس از خروج از کشور به انگلیس رفت و سپس از آنجا به لس آنجلس نقل مکان کرد. او پس از انقلاب با بازی در فیلم های سنگسار ثریا میم، فصل چهارم سریال ۲۴ و خانه­ی صدام و خانه ای از شن و مه فعالیت خود را ادامه داد.

در این مستند با مجموعه‌ای از افراد همچون “آر. جیمز وولسی“ (R. James Woolsey) رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی(CIA)، “الیوت انجل” (Eliot Engel) نماینده دموکرات در کنگره، “مایکل لدین” (Michael Ledeen) متخصص ایران در شورای روابط خارجی، “برنارد لوئیس” (Bernard Lewis) از دانشگاه پرینستون، “سناتور جان کیل” (Jon Kyl) نماینده جمهوری‌خواهان از آریزونا، مصاحبه شده است که در هر مصاحبه هر کدام با اظهار کردن صحبت‌هایی چنین وانمود می‌کنند که ایران قصد دستیابی به سلاح هسته‌ای دارد. اما نکته جالب در این مصاحبه‌ها حضور تعدادی ایرانی خائن در این پروژه ایرانهراسی است. اسامی مصاحبه‌شونده‌های ایرانی دراین فیلم ۵۶ دقیقه‌ای بدین شرح است:


«محمدمحسن سازگارا» روزنامه‌نگار ایرانی: سازگارا از مقامات سابق ایران و یکی از مخالفان و فعالان سیاسی مقیم آمریکاست. وی عضو مدعو برنامه «آزادی بشر» (Human Freedom) در موسسه بوش بوده و سمت‌هایی نیز در موسسه سیاست خاورنزدیک در واشنگتن، دانشگاه ییل و هاروارد داشت.
«امیر فخرآور» روزنامه‌نگار ایرانی: فخرآور نویسنده و روزنامه‌نگار ایرانی است که چندین بار در ایران زندان رفته است. وی شورای مرکزی جنبش آزادی ایران را پایه‌گذاری کرد و در حال حاضر به‌عنوان دبیرکل اتحادیه دانشجویان ایران فعالیت می‌کند.


«ماندا زند اروین» رئیس و از پایه‌گذاران اتئلاف زنان ایرانی: زند اروین نویسنده و از فعالان حقوق بشر است که در ایران متولد شده و هم‌اکنون رئیس و از بنیانگذاران ائتلاف زنان ایرانی است. پیش از فرار از ایران، زند اروین در وزارتخانه‌های دولت ایران پست‌های کلیدی داشت.
ساخت این مستند در شرایطی است که رژیم اشغالگر قدس و بعضی از کشورهای اوپایی و آمریکا هزاران بمب هسته ای در انبار های خود ذخیره دارند و در تاریخی نه چندان دور از این گونه سلاح ها استفاده هم کرده اند! و هزاران نفر از مردم دنیا را از بین برده اند و اختلالات و بیماری های لاعلاجی را حتی در نسل های بعدی این قربانیان سبب شده اند حال با استفاده از تبلیغات مختلف خواستار ایجاد جنگ روانی علیه برنامه صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران هستند.
[/color]
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center][color=darkred][b]نقدي متفاوت بر فيلم 300
كاري از كمپاني ضدي ايراني "برادران وارنر[/b][/color]"[/align]

[align=center][img]http://www.moviesonline.ca/movie-gallery/albums/userpics//poster_300-03.jpg[/img]
[/align]
[align=center]
اطلاعات فيلم:
Director:
Zack Snyder
Writers:
Zack Snyder (screenplay), Kurt Johnstad (screenplay), and 3 more credits »
Stars:
Gerard Butler, Lena Headey and David Wenham[/align]

[align=center][url=http://www.imdb.com/title/tt0416449/]اطلاعات تكميلي از سايت IMDB[/url]
[/align]
توضيحات:
اکثر نقد هايي که به فيلم 300 شده بيشتر به جنبه ضدّيت اين فيلم با ايران و يا به مباحث تاريخي اين فيلم وارد شده است. اما نکته قابل توجه اين است که اين فيلم نه تنها بر عليه ايران بلکه با رويکرد ضد اسلامي و ضد ديني ساخته شده است. نقد پيش رو از نگاه اسلامي و ديني به مسائل گوناگون این فيلم مي پردازد.


[color=indigo]
چند نکته قابل توجه در فيلم :
1. اين فيلم بنابه گفته بسياري از مورّخان و منتقدان سينما و حتي بسياري از يونانيان، دست به تحريف در تاريخ ايران زده و تاريخ تمدن ايران و يونان باستان را به شکل ديگري غير از حقيقت تاريخ معرفي مي نمايد.
2. اين فيلم کاملا بر عليه معنويت و روحانيت ساخته شده ولي در عين حال تناقضاتي هم در آن وجود دارد.
3. اين فيلم بعد از جنگ 33 روزه لبنان در سينماهاي آمريکا اکران شده و بي ارتباط به اين مسئله نيست. چراکه اين فيلم يک سال قبل از اکران آماده شده بود اما به تاخير افتاد بطوري که بعضي از کارشناسان، براي اين تاخير، ماجراي مقاومت 33 روزه لبنان در برابر اسرائيل را ذكر مي‌كنند و معتقدند پس ازاين پيروزي، براي دشمنان اسلام اسطوره شكني بسيار لازم بود.
4. زشت و خشن جلوه دادن ايران به طور مستقيم و بطور غير مستقيم اسلام از اهداف اصلی فیلم بشمار می رود.
5. کپي برداري هاي فيلم از ايدئولوژي عاشورايي و نهضت حسيني، که قطعا فقدان ايدئولوژي و فقدان اسطوره در غرب، باعث شده که سازندگان صهيونيست اين فيلم به دزدي و کپي برداري از ايدئولوژي و اسطوره هاي اسلامي روي بياورند. آقاي کلهر مشاور رئيس جمهور در نقد اين فيلم گفته : در حقيقت غرب خيلي تلاش كرده تا در مقابل اين باور عاشورايي بايستد و از آن تلقي خشونت‌طلبي كند اما با اين واقعيت فطري مواجه شد كه كودك غربي هم بيش از قهرمانان غربي، از عاشورا و چيزي شبيه آن خوشش مي‌آيد
گويا به ايدئولوژي و اسطوره هاي اسلامي حسادت شده ... !!!
مجيد شاه حسيني از کارشناسان سينما دراينباره مي گويد : جاي خالي مفاهيمي مثل شهادت و کربلا در فرهنگ غرب خالي است و هاليوود با ساخت فيلم 300 به نوعي در پي ايجاد نوعي کربلا به روايت يوناني ها و عليه ايران بوده است.
6. ايران هراسي يکي ديگر از جنبه هايي است که در فيلم بدان پرداخته شده است. يکي از محورهايي که غرب امروزه دنبال مي کند اين است که ايران را محور شرارت جلوه دهد.
و .....

می توان به طور قطع ادعا کرد که این فیلم در چند دهه اخیر یکی از مهمترین فیلم هایی است که به صورت تخصصی به اهداف ضد اسلامی و ضد مهدویت پرداخته و در جهت تفکر آرماگدون یا همان آخر الزمان صهیونیزم و فراماسونری ساخته شده است.
[/color]
حتما توصيه مي كنم مقاله زير رو هم حتما دانلود و مطالعه بفرمائيد - مطالب قابل تاملي توسط نويسنده مقاله مورد اشاره قرار گرفته.
[url=https://sites.google.com/site/2000dll/Anti.300%282010%29.www.rahe-ma.blogfa.com.%28PDF%29.rar]مقاله نقد مشروح فيلم 300[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]از قديمي ترين فيلمهايي كه در عصر ما در مورد تحريف شرايط اجتماعي و خانوادگي در ايران به صورت گسترده به نمايش در آمد فيلم "بدون دخترم هرگز" است.
تو متن زير سعي ميكنيم به نگاهي به اين فيلم داشته باشيم.
[/align]
[align=center][size=18][b][color=darkred]Not Without My Daughter[/color][/b]

[/size][img]http://cdn.mymovies.ge/posters/2a6/4d9a4be35e73d647000002a6/not-without-my-daughter-original.jpg[/img]

Director:
Brian Gilbert
Writers:
Betty Mahmoody (book), William Hoffer (book), and 1 more credit »
Stars:
Sally Field, Alfred Molina and Sheila Rosenthal


[url=http://www.imdb.com/title/tt0102555/]اطلاعات تكميلي از سايت IMDB[/url]
[/align]


[color=indigo]این فیلم در یکی از شهر های عربی ضبط شده و نقش ها را ایرانیان مقیم خارج از کشور و چند خارجی بازی میکنند.
فیلم جریان زندگی پرفسر بزرگ محمودی بعد از آمدنشان به ایران است که این فیلم تهران را به شدت عقب افتاده نشان میدهد در حدی که گوسفندان نیز همانند شهروندان دیگر در شهر تردد دارند و ایرانیان افرادی عقب افتاده و به شدت مرد سالار هستند (تازه این وضعیت پایتختمونه) که مرد حق هر کاری را دارد حتی کتک زدن زن و... سرتاسر شهر پر از عکس های امام است و نوجوانان را بزور به جنگ میبرند...

و اما خود فیلم

دکتر محمودی با همسر و دخترش به ایران آمده و دکتر همسرش بتی را کتک میزند در خانه زندانی میکند خلاصه از هیچ ظلمی در حق بتی کوتاهی نمیکند.
بعد از مدتی تحمل سختی و رنج بتی تصمیم به فرار میگیرد به همراه دختر کوچکش و بلاخره موفق میشود از چنگال دکتر محمودی ستمکار و ایران عقب افتاده فرار کند.

و اما جریان اصلی فیلم
دکتر محمودی بهمراه همسر و فرزندش به ایران می آید ایران در حال جنگ است وضعیت ایران نابسامان است بعد از دو هفته خبر میدهند پدر بتی مریض است و بتی با اجازه ی دکتر محمودی به وطنش برمیگردد و قرار میشود دکتر هم بعدا به آنها بپیوندد چون تازه به ایران آمده میخواهد بیشتر در کنار خانواده اش بماند.بتی برمیگردد ولی به دکتر محمودی اجازه ی برگشت داده نمیشود به علت جنگ و مسائل سیاسی بین ایران و آمریکا

و بتی در آمریکا شروع به نوشتن کتاب علیه ایران و دکتر میکند که وضع بدتر میشود و دکتر دیگر نتوانست برگردد و خیلی تقلا و تلاش کرد که حداقل دخترش را ببیند ولی نشد.البته ما میدانیم که شرایط در ایران سخت بوده ولی به این صورت نبوده فیلم بشدت اغراق آمیز بود و مشکلات ضعف ها خیلی بزرگ شده بود .
خانم بتی به میل خود به ایران آمده بودند و به میل خود از ایران رفتند ولی فیلم بر خلاف این را میگفت البته ما انکار نمیکنیم که وضعیت ایران با آمریکا قابل قیاس نیست و ما کشور جهان سومی هستیم و زندگی برای یک آمریکایی در ایران سخت است ولی تا آن حد اغراق آمیز در فیلم نبوده.

و در آخر اظهار تاسف میکنم و نمیدانم تا کی باید در مقابل این فیلم ها سکوت کنیم.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]


[b]Transformers Dark of the Moon[/b]

فیلم صرفا اکشن که یدک کش نام بزرگان سینمای هالیوود هست ولی خیلی زشته که توی 10-20 ثانیه این تعداد سوتی را با دوربین ثبت کنند !

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/00%7E3.jpg[/img]
سایت غنی سازی ایران !

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/01%7E28.jpg[/img]

نیروهای حراست ایرانی مستقر در سایت

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/02%7E24.jpg[/img]

یکم بیشتر دقت میکنیم :

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/03%7E20.jpg[/img]

جالبه !!

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/04%7E19.jpg[/img]

بازهم بیشتر دقت کنیم :

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/08%7E9.jpg[/img]

و ...

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/05%7E21.jpg[/img]

.

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/07%7E10.jpg[/img]


[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/06%7E11.jpg[/img]


دریغ از یک مشاور سطح پایین !!!



[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خودمون باشیم لباساشون رو خیلی خوب طراحی کردن :mrgreen:
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/07%7E10.jpg[/img]
چقدر بدبختن با غول به ما حمله میکنن حداقل با تانکی . چیزی
از برادران خواهش میکنم چند تا نقد از فیلم 300 بزارن
البته فیلمش خیلی چرت بود 300 نفر 100000 نفر کشتن حالا ما هم اینقدر تنبل نبودیم
تقریبا همه جای فیلمش توهین به ایرانی ها به چشم میخوره در جنگ خشیارشاه با یونان هیچ کدوم از مردم عادی کشته نشدن همه به کوه و جنگل فرار کردن و خشیارشاه فکر کرد که بهش کلک زدن کل شهر رو به اتش کشید ولی بعد چند روز بسیار پشیمان شد دستور داد شهر رو از نوع بسازن

به نظر من ما هم باید رستم رو بفرسیتم بزنه کاپیتان امریکا رو بکشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من نمیدونم این مملکت چرا تو خودش این همه دشمن داره آخه کدوم کشوری را دیدی که این همه آدم که توش زندگی می کردن برن و پشتش این همه حرف بزنن اون زنیکه ... گلشیفته هم که الان شده نماد زن کامل ایرانی برای بعضی به نمدونم چی بهشون بگم ولی خودشون که می گن ما روشن فکریم بابا تو اون کله تو ... نیست که آخه مرد مومن خودش رفته اون ور میگه من از این لباس ها تو ایران بدم میاد تو میای میگی نه این خیلی زن خوبی من می گم چه شوهر بیغیرتی داره یار میاد می گه تو گه خوردی اصلا من اگر بودم و میتونستم شوهرش میشدم من میگم این داشت تو ایران سروری می کرد الان چی داره اون جا از بازی با دیکاپریو به بازی گرای و فیلم های درجه n اون ور تنزل می کنه و منتظر یک کارگردانه که بهش فیلم بدن ای بابا من همش یاد اون جمله مختار موقع رفتن به بیرون از دارالخلافه افتادم ولی خداییش عجب جمله ای گفت این یک دیالوگ به تمام فیلم می ارزید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وقتی کشوری تاریخی نداره ، اسطوره ای هم نخواهد داشت. کشور پرشکوه ایران با دارابودن تاریخی کهن و اسطوره های متعدد و البته بزرگ مردانی واقعی که حضور داشته و کارهای بزرگ تری از اسطوره های تقلبی ساخته شده غرب انجام داده اند. در حال حاضر در حال از دست دادن فرهنگ و تاریخ و بزرگان خود هست.
طبق اماری که در یکی از روزنامه ها خواندم بیش از 90% مدیران هالیوود یهودی هستند و یا سابقه و وابستگی خاصی به این دسته دارند. تمامی شخصیت ها و ابزارها و نطق ها گویای این مسائل هست. مثل :رنگ ها آبی و قرمز اکثر اسطوره های تقلبی غرب که گویای رنگ پرچم آنهاست و ...
کشورهای غربی قبل از هر اقدامی لازم هست که از طریق رسانه ، ذهن مردم خودشون رو اماده کنند و البته به نظر بنده و بسیاری هالیوود بیشتر اینکه تشکیلات رسانه ای باشد ابزار غرب و آمریکا برای تغییرات لازم در تفکر و اعتقاد و ... مردم جهان هست.
چندین سال هست که به صورت کاملا واضح به موضوعات آخرالزمان و ایران هراسی و تروریسم پرداخته می شود. کاش ما هم به جای گارد دفاعی می توانستیم با افشاگری ها و ساخت واقعیت های تاریخ و شکوه تمدن خود در برابر این شبیخون فرهنگی مقابله میکردیم.البته هنوز مسئولانی هستند که اعلام میکتند اعتقادی به جنگ و تحاجم فرهنگی ندارند . ما بزرگ مردانی های چون کوروش و داریوش، سلمان فارسی و زکریای راضی و شیخ بهایی و امیرکبیر و ....
شهیدانی همچون باکری و چمران و رجایی و باهنر و بابایی و... (که البته بیشتر ما فقط با نام آنها آشنا هستیم و نه با کارهای بزرگ و ارزشمندشان)
تعداد فیلم هایی که با موضوعات آخرالزمان نیز ساخته میشوند بسیار بسیار زیاد هست. کاش در تاپیکی نیز در مورد آنها بحث و اطلاع رسانی شود.
مثل:فیلم 2012 و The.Day.The.Earth.Stood.Still و ....
تصویری از یکی از صحنه های فیلم The.Day.The.Earth.Stood.Still:
http://nateg.persiangig.com/other/The.Day.The.Earth.Stood.Still.jpg
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام و تشكر از همه دوستان و نكته بيني برادر Insidman

[quote]از برادران خواهش میکنم چند تا نقد از فیلم 300 بزارن
البته فیلمش خیلی چرت بود 300 نفر 100000 نفر کشتن حالا ما هم اینقدر تنبل نبودیم
تقریبا همه جای فیلمش توهین به ایرانی ها به چشم میخوره در جنگ خشیارشاه با یونان هیچ کدوم از مردم عادی کشته نشدن همه به کوه و جنگل فرار کردن و خشیارشاه فکر کرد که بهش کلک زدن کل شهر رو به اتش کشید ولی بعد چند روز بسیار پشیمان شد دستور داد شهر رو از نوع بسازن

به نظر من ما هم باید رستم رو بفرسیتم بزنه کاپیتان امریکا رو بکشه[/quote]

جناب JRZM لطفا بيشتر توجه كنين و قبل از خوندن همه مطالب پست نديد/ با تشكر

[color=red]در همين صفحه
:mrgreen: :mrgreen:
[/color]
[quote]
نقدي متفاوت بر فيلم 300
كاري از كمپاني ضدي ايراني "برادران وارنر"
.
.
.
[/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من ازطرفدارهای اقای رائفی پور نیستم ولی یه دقت خیلی خوبی که ایشون به خرج داده بود این بود:
به نقل از سخنرانی ایشان در دانشگاه ازاد اسلامی:

[URL=http://www.pic.iran-forum.ir/viewer.php?file=dqevoqbbd7hzhgcee7yn.jpg][img]http://www.pic.iran-forum.ir/images/dqevoqbbd7hzhgcee7yn_thumb.jpg[/img][/URL]
خشایار شاه فیلم "یک شب با پادشاه" (One With The King)
فیلمی در ارتباط با بانو استر یهودی همسر خشایارشاه ، اسطوره ی یهودیان
نکته : یهودیان برای پیش بردن داستان خویش از بازیگر خوش سیمایی در نقش خشایار شاه بهره گرفته اند.


[URL=http://www.pic.iran-forum.ir/viewer.php?file=q24ixidxeqiqubzy7fm.jpg][img]http://www.pic.iran-forum.ir/images/q24ixidxeqiqubzy7fm_thumb.jpg[/img][/URL]
خشایار شاه فیلم 300
فیلمی در ارتباط با هویت ایرانی!
صد رحمت به یاجوج و ماجوج!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]با سلام و تشكر از همه دوستان و نكته بيني برادر Insidman

[quote]از برادران خواهش میکنم چند تا نقد از فیلم 300 بزارن
البته فیلمش خیلی چرت بود 300 نفر 100000 نفر کشتن حالا ما هم اینقدر تنبل نبودیم
تقریبا همه جای فیلمش توهین به ایرانی ها به چشم میخوره در جنگ خشیارشاه با یونان هیچ کدوم از مردم عادی کشته نشدن همه به کوه و جنگل فرار کردن و خشیارشاه فکر کرد که بهش کلک زدن کل شهر رو به اتش کشید ولی بعد چند روز بسیار پشیمان شد دستور داد شهر رو از نوع بسازن

به نظر من ما هم باید رستم رو بفرسیتم بزنه کاپیتان امریکا رو بکشه[/quote]

جناب JRZM لطفا بيشتر توجه كنين و قبل از خوندن همه مطالب پست نديد/ با تشكر

[color=red]در همين صفحه
:mrgreen: :mrgreen:
[/color]
[quote]
نقدي متفاوت بر فيلم 300
كاري از كمپاني ضدي ايراني "برادران وارنر"
.
.
.
[/quote][/quote]


برادر خودم میدونم ولی این فیلم نقد زیادی داره

برادر مستر لطفا در پست دادن دقت کنید اول پست رو کامل بخونید بعد شروع به پست دادن کنید
از برادران خواهش میکنم [color=red]چند تا نقد[/color] از فیلم 300 بزارن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
برادر خودم میدونم ولی این فیلم نقد زیادی داره

برادر مستر لطفا در پست دادن دقت کنید اول پست رو کامل بخونید بعد شروع به پست دادن کنید
از برادران خواهش میکنم چند تا نقد از فیلم 300 بزارن
[/quote]

دوست من سعي كن آستانه تحملت رو بيشتر كني.
اين تاپيك مشاركت عمومي رو مي طلبه - اونقدر وسعت هجمه رسانه اي هاليوود بر عليه كشورمون گسترده است كه نميشه همه اونرو در اين تاپيك مرور كرد - يك همت گروهي نيازه-

حالا شما چه نوع نقدي مد نظرته ؟؟ مذهبي - ميهن پرسانه - ايدئولوژيكي و . . . ؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برعکس نشان دادن پرچم یک ملت معنایی جز تحقیر اون ملت نیست.

فقط خدا کنه صدا و سیما پخشش نکنه :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هر چی اینا ما رو بد و بدتر نشون بدن و فی المثل پرچم ما را وارونه کنند یا قیافه ایرانی ها را ددمنش و خون ریز نشون بدهند معلوم میشه که ما داریم مسیر را درست میریم. هر چی از ما بیشتر عصبانی باشند نشون دهنده بر حق بودن ماست. بزار از زور عصبانیت خودشون را بجرونند :mrgreen:
آمریکا از دوست ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حاجی همیشه تاریخ رو قوم پیروز می نویسه مثلا یک نمونش ماراتن بابا کی باور می کنه که از دو تا لشگر فقط یک نفر زنده بمونه نه شما بمن بگین بعد مگه زنده نمودی خوب برو خونت دیگه چرا اینقدر دویدی که بمیری هان مگر اینکه بر عکس این ماجرا بوده باشه یعنی ایرانی ها برده باشن و این آدم تنها بازمانده باشه و از ترس بدو تا به شهر بگه بابا ما جنگ و باختیم فرار کنید یا اون یارو که می گفتن روی شنا های ساحل طرح هاش رو می کشیده اگر رو شن بوده پس تو از کجا دیدی اگر نبوده خوب طرح هاش کو حالا ما این همه تاریخ داریم نمی تونیم ازش دفاع کنیم سازمان میراث فرهنگی به علت نداشتن بودجه زمین ساختمان های قدیمی رو میفروشه ما آدم هایی رو داشتیم که هر کدوم برای یک کشور می تونن اسطوره باشن مثلا ابو علی سینا این عربستان چقدر میگه مال منه ای لعنت به تو انگلیس چی کار با این کشور کردی دستت بشکنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.