master1986

جنگ نرم - ايران در فيلمهاي هاليوود

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

خیلی ممنون مستر جان
باز هم صد رحمت به همت شما که این تاپیک رو ایجاد کردید و از منابع مختلف نقد قرار دادید

[quote]دوستان شايد اين شبهه يا اشتباه براشون پيش بياد كه چرا اين تاپيك داره به اين موضوع ميپردازه. يا اصلا هدفش چيه. بايد عرض كنم خدمتتون كه شما كه نميتونيد در ... اونا رو ببنديد كه. ميبينيد هر روز بهتر از روز قبل و با امكانات بيشتر و هزينه و وسواس بيشتر دارن از ايران يه غول بي شاخ و دم به تصوير ميكشن. اون هم براي ملت غرب. مردماني كه گوش و مغزشون فقط و فقط در اختيار هرچيزيه كه رسانه هاشون ميگن. خوب حالا كه اونها اينجورين تكليف ما چيه. به عبارت بهتر ما چي كار بايد بكنيم؟ چي كار كرديم؟
تنها كاري كه كرديم اين بوده كه فوق فوقش اومديم محكوم كرديم!! جالبه نه؟ چند ميليون دلار خرج بد جلوه دادن ايران ميكنن بعد ما ميام فحش ميديم كه اين كارا رو نكنيد. اونام ميگن چشم.
هر جنگي ابزار خودش رو داره. تانك رو با خنجر نميشه از پا دراورد. بايد جواب رو مثل خودشون داد. بايد قاعده بازي رو بلد بود. يه سوال؟ تا حالا چندتا فيلم ساختيم كه واقعيات جامعه امريكا رو نشون بديم؟ چندتا فيلم ضد امريكاييي ساختيم؟ ماشااله همه فيلمامون شدن يا لوده بازي و مسخره بازي يا عشقولانه دختر پسري.
درد اين تاپيك به زعم خودش اينه. اخرين فيلمي كه به نظرم در اين رابطه ساخته شده توي ايران فيلم حمله امريكا به ايران و زمينگيري توي طبسه. والسلام.
اومديم يه فيلم تاريخي بسازين بگيم امريكا تازه 400 ساله كشف شده؟ اومديم بگيم چه دولت وحشي اي داره؟ اومديم بگيم چندتا بمب اتمي داره. اومديم بگيم تنها استفاده كننده از بمب اتمه؟ اومديم بگيم بابا ايران اينجوري كه شما ميگيد نيست؟ اومديم بگيم .....
و هزار تا سوال بيجواب ديگه.
فعلا كه ميبينيد همه اقايون به فكر خودشون و جيب خودشونن.
ياعلي
[/quote]
abijoon1 عزیز حقا که همین طوریه،حرف دل همه رو زدی
مسترجان من دیگه فیلم ضد ایرانی حضور ذهن ندارم
کمی کسری داشت دوستان ببخشند دیگه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه مشکل از اصل هدفگیری ها است
فقط فارسی 1 ، من و تو و بی بی سی فارسی را می گویم که بودجه و تعداد کارکنانش در مقابل صدا و سیمای خودمان یک صدم هم نیست اما ارائه آنها صد ها بار بهتر است
اگر دقت کرده باشید از وقتی این شبکه ها آمده اند تماشای ماهواره آن هم خانوادگی چقدر زیاد شده است
از مسئولان ما که بپرسی می گویند با عدم رعایت شونات اسلامی به این پرطرفداری رسیده اند و ارزش تماشا ندارند
ولی وقتی از بینندگانشان بپرسی اصلا این قضیه برایشان مطرح نیست و جذابیت ها و احترام به علایق بینندگان باعث افزایش موضوع شده است
شرمنده خارج از هالیود بود اما دقیقا بیانگر مشکل امروز رسانه های ماست
متاسفانه فیلم ها ارزش ها را فقط به صورت کلیشه ای بیان می کنند و در نهایت هم نتیجه می گیرند که هرکه نظر مخالف دارد فریب خورده یا آمریکایی است و دقیق می زند توی شعور بیننده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
abijoon1 عزیز حقا که همین طوریه،حرف دل همه رو زدی
مسترجان من دیگه فیلم ضد ایرانی حضور ذهن ندارم
کمی کسری داشت دوستان ببخشند دیگه
[/quote]

با سلام به همه بزرگواران - بالاخص معين بزرگوار
[color=indigo]
بله حق با شماست- كمبود منابع

اونقدر وب فارسي به مثابه كبك سر در برف فرو كرده كه جاي هيچ دفاعي رو باقي نميگزاره . . .
واقعا اگه 1 هزارم اون مقداري كه صرف ترويج فرهنگ ضد ايراني ميشه ما براي فرهنگسازي براي جرياني كه بشه بهش گفت "ضد ضد ايراني " هزينه مي كرديم وضعيت ما الان اين نبود.


اين همه كنايه مستقيم و غير مستقيم تو هاليوود داره ميشه و براي اذهان مردم جهان خوراك ضد ايراني آماده مي كنن - و اين همه منتقد مفت خور و . . . كه فقط بلدن تو نقد هاشون از پروتز لب فلان بازيگر و رنگ چشم اين و ميميك اون و . . . تعريف بي خود كنن و اسمش رو بگزارن نقد !!!

خدا وكيلي بريد عناوين فيلمهاي ضد ايراني رو سرچ كنين و به دنبال نقد شون بگرديد - از قرصهاي ناباروري و وياگرا گرفته تا روش آشپزي لينك براتون مياد كه 90درصدشون هم تبليغاته!!

اين يعني اين كه همه سرشون رو كردن زير برف!! خدايا اين غفلت زدگان را از زمستان فراموشي و جهل به بهار خرد رهنمون بگردان.

در مورد سيماي ج.ا و سينماي ج.ا هم چيزي نگيم بهتره .(ممكنه براي سايت شر بشه - نه كه اينها آستانه تحمل و جنبه بالاي دارن!!) يه موقع ديدين محدوديت آفريني كردند و اين تارنماهاي انحرافي رو از دسترس خلق الله خارج كردند!!
[/color]
موفق باشيد// از دوستان تقاضا دارم در صورت يافتن سوژه مناسب، بسته به همتشون در بحث مشاركت كنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center][b][size=18][color=red]ادامه فيلم ضد ايراني «300» ساخته می شود[/color][/size][/b][/align]
[align=center][color=brown][b]فيلمساز صهيونيست ـ كارگرداني دنباله‌ي فيلم ضد ايراني «300» را بر عهده گرفت.[/b][/color][/align]

[align=center][img]http://www.filmmakermagazine.com/webexclusives/uploaded_images/300_2.jpg[/img][/align]


[color=indigo]
به گزارش ايسنا، اين پروژه سينمايي كه «300 نبرد آرتميزيا» نام دارد، به‌عنوان دنباله‌ي فيلم ضد ايراني «300» توسط شركت فيلمسازي برادران وارنر تهيه و توليد مي شود.بنا بر اعلام آي ام دي بي، «نوام مورو» ـ كارگردان 50 ساله صهيونيست ـ دركارنامه هنري‌اش ساخت يك فيلم تلويزيوني و فيلم سينمايي «مردم هوشمند» را به ثبت رسانده است.اين پروژه با تهيه‌كنندگي «مارك كانتون»، «جياني نوناري» و «برني گلدمن» به توليد خواهد رسيد.

به گزارش توتال فيلم، «آرتميزيا» يا «آرتميس يکم کاريا»، حاکم ساتراپي ايونيا در قرن پنجم قبل از ميلاد، و فرمانده يکي از ناوگان سپاه ايران در نبرد با يونان بود. آرتميس در سال 480 پيش از ميلاد، در جنگ سالاميس که بين نيروي دريايي ايران و يونان در گرفت، شرکت داشت. قبل از شروع جنگ دريايي سالاميس، خشايارشاه از همه اميران محلّي و فرماندهان دريايي نظرشان را راجع به جنگ دريايي خواسته بود. پاسخ‌ها تماماً در تأييد جنگ دريايي با نيروي بحريه يونان بود مگر نظر آرتميس؛آرتميس پنج کشتي فراهم ساخت که در بحريه خشايار شاه بعد از ناوهاي فنيقي از معروفترين به شمار مي‌رفته‌است.هرودوت در اين باره مي‌نويسد: در هنگام نبرد آرتميس در حالي که کشتي‌هاي آتني در تعقيب او بودند و فرارش از آن تنگنا غير ممکن مي‌رسيد، چاره‌اي انديشيد. او يک کشتي همدست را از کار انداخت.

با غرق کردن اين کشتي آرتميس با يک تير دو نشان زد زيرا فرمانده کشتي يوناني با مشاهده صدمه‌اي که آرتميس به کشتي پارسي وارد ساخته بود، پنداشت که با يک کشتي يوناني طرف است بنابراين از تعقيب او باز ايستاد و هدف ديگري را تعقيب کرد.در داستاني که هرودوت درباره غرق کردن کشتي خودي توسط آرتميس بيان کرده، تناقضاتي به چشم مي‌خورد. در چنين جنگ عظيمي که صدها کشتي جنگي از هر دو طرف شرکت داشته‌اند، انتظار مي‌رود که مانند هر پيکار ديگري، کشتي‌هاي طرفين جنگ، پرچم و علامت‌هاي مخصوصي به همراه داشته باشند، تا قواي دوست از دشمن قابل تفکيک باشد.همچنين بعيد به نظر مي‌رسد واقعيت چنين حادثه‌اي همزمان هم از نظر سپاهيان يوناني و ايراني حاضر در ميدان جنگ و هم از نظر شاه و همراهانش که در ارتفاعات مشرف به ميدان جنگ سالاميس ناظر بوده‌اند، پنهان مانده باشد. اگر همراهان خشايار در فاصله‌اي بوده‌اند که بتوانند يک زن را از مرد تشخيص بدهند، چطور در تميز دادن يک کشتي خودي، از کشتي دشمن دچار خطاي ديد، شده‌اند.[/color]

[url=http://alef.ir/vdcfxydymw6dy0a.igiw.html?111203]منبع خبر[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center][b][color=brown]با كمپاني صهيونيستي و ضد ايراني برادران وارنر بيشتر آشنا شويد[/color][/b]
[/align][align=center][img]http://www.financeweek.co.uk/files/siftmedia-fw-new/images/warner-bros-logo-thumb.jpeg[/img]
[/align]
[color=blue]یکی از قدیمی ترین و معتبرترین کمپانی های فیلم سازی جهان بی شک برادران وارنر میباشد، احتمالاً بیشتر مردم نام "کازابلانکا" را شنیده اند، مطمئناً یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ی تاریخ سینمای جهان همین فیلم است. دیگر شاهکار این کمپانی فیلم دختر میلیون دلاری میباشد. اما متاسفانه این شرکت فیلم های توهین آمیزی نیز ساخته که از آن جمله میتوان به فیلم توهین آمیز 300 اشاره نمود که فیلمی ضد ایرانی است و ایرانیان را مردمی وحشی نشان داده است.

کمپانی برادران وارنر توسط چهار برادر به نام های : هری، آلبرت، سموئل و جک افتتاح شد. این برادران فرزند شخصی به نام بنجامین بودند که یک مهاجر لهستانی بود و کارش دستفروشی بود...
[align=center][img]http://master1986.persiangig.com/qwc8ss4drssiwvboe3f.jpg[/img]
[/align]

برادران وارنر کار خود را با نمایش فیلم در اهایو و پنسیلوانیا به صورت دوره گردی شروع کردند، با این کارها آنها کمی پول به دست آوردند و در سال 1903 یک تئاتر برای خود خریدند، بعد از خرید تئاتر آنها به شغل توضیع و نمایش فیلم روی آوردند که پول خوبی نصیبشان شد، این پول به حدی بود که در سال 1913میلادی، آنها فیلم خود را نیز ساخته و روانه ی بازار کردند.در سال 1917 چهار برادر محل کار خود را به هالیوود (در کالیفرنیا) منتقل کردند و اینجا بود که کمپانی برادران وارنر به وجود آمد. در سال 1923 بزرگترین برادر یعنی هری مدیریت اصلی کمپانی در نیویورک را به دست گرفت، آلبرت نیز مسئول مالی و فروش و توضیع فیلم ها شد. 2 برادر دیگر یعنی سموئل و جک هم سمت مدیریت استودیو را در هالیوود بر عهده داشتند.در حدود سال 1930 بود که کمپانی وارنر وارد عرصه ی تولید فیلم های گنگستری شد. اولین فیلم های گنگستری آنها شامل: Little Caesar (1930) - The Public Enemy (1931) و فیلم مشهور اسکارفیس (Scarface) (1932) با بازی آلپاچینو بود.



در پایان جالب است بدانید که کمپانی وارنر چندین شرکت زیر مجموعه دارد که نام بعضی از آنها در پایین آمده:

استودیوهای برادران وارنر، تلویزیون برادران وارنر و ...[/color]

وبگاه رسمی کمپانی فیلم سازی برادران وارنر:
http://www2.warnerbros.com

منابع:
دانشنامه ی بریتانیکا
www.Britannica.com
ویکی پدیا آفلاین (مولن)
www.moulinwiki.org


اين كمپاني ي[color=blue]كي از بزرگترين تهيه كنندگان فيلمهاي ضد ايراني در سينماي هاليوود مي باشد كه با پشتوانه عظيم مالي و حمايتهاي بي شاعبه صهيونيست ها اداره ميشود و به شيوه اي دنباله دار به اشاعه افكار ضد ايراني اربابان خود مشغول است.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا اصلا این هرودوت (پدر مورخین و راوی نبردهای ایران و یونان) یا نژادپرست بود یا دروغگو یا ساده لوح...[size=9] حالا باز بگین پشت سر مرده حرف زدن نداره...[/size]
حتما بخونید:
[color=darkred]هرودوت درباره‏ى سپاه خشایارشا مبالغه زیاد كرده و براى آنكه یونان را قوى نشان دهد براى سپاه ایران عظمتى فوق تصور قائل شده است. پیرنیا در پانوشت كتاب خود مى‏نویسد: «هرودوت مى‏گوید: دریاچه‏اى با محیط 5 / 5 كیلومتر براى سیراب كردن (چهارپایان) كافى نبود و این دریاچه كه پس از رود نس تس واقع بود، خشك شد!»
حال آن كه چنین دریاچه‏اى احتمالا باید 3 میلیون تن آب داشته باشد كه براى سیراب كردن 300 میلیون رأس دام كافى بوده. یا آن كه یونانیان دیگرى، سپاه‏هاى ایرانى را بین 800 هزار تا 5 میلیون نفر تخمین زدند، حال آن كه به خوبى واضح است، گردآورى سپاه‏هاى 200 هزارنفرى نیز در دنیاى قدیم تقریبا غیرممكن بوده و برخى مورخان جدید كاملا تردید مى‏كنند و حداكثر نیروهاى ایران را 160 هزار نفر مى‏دانند.
البته ممكن است مجموع نیروهاى ارتش امپراتورى هخامنشیان حتا 400 یا 500 هزار نفر بوده باشد اما سخن بر سر تمركز این تعداد نیرو در منطقه‏اى به وسعت كم‏تر از یك درصد امپراتورى بزرگ ایران است.
چگونه مى‏توان پذیرفت ایران مرزهاى عظیم شرقى، بین‏النهرین آباد، مرزهاى ناشناخته شمالى و مركز پهناور شاهنشاهى را بدون حفاظت بگذارد و سپاه خود را به منطقه كوچك و كم وسعت آتن بكشاند؟
البته نگارنده اذعان دارد از آن بضاعت علمى هم برخوردار نیست كه تحقیق مفصلى پیرامون جنگ‏هاى ماراتن، سالامین، پلاته و ترموپیل انجام دهد اما به جرأت مى‏توان گفت نبردهاى مذكور از نظر نظامى به آن درجه كه 25 قرن درباره آن‏ها تبلیغ شده، ارزش ندارند. چرا كه اگر ملتى بتواند با 300 سرباز (!) در تنگه ترموپیل مانع حركت قشون ایران شود و چند هزار ایرانى را از بین ببرد و یا در پلاته با 150 كشته، 260 هزار ایرانى را از پاى در آورد (!) هرگز به سادگى به خاك اندك یونان قناعت نمى‏كند و مانند رم 1000 سال به دنیا حكومت مى‏كند و حداقل آسیاى صغیر و بین‏النهرین را از ایران مى‏گیرد.
اما متأسفانه اكنون دروغ‏هایى نظیر ماراتن، سالامیس و ترموپیل در كنار نبردهاى دروغین اسكندر قرن‏هاست تحت عنوان تاریخ به داخل كتاب‏ها راه پیدا كرده اگر چه تمام نویسندگان غرب نیز آن‏ها را نپذیرفته‏اند. از آن جمله در كتاب‏هاى كالین مك ایودى، دولاندلن و ولبروك از این داستان‏ها اثرى نیست و یا آن كه ناپلئون آن‏ها را باور نمى‏كند.
پیرنیا به نقل از نیبور مى‏نویسد: نیبور از بزرگى ارقام هرودوت (پدر تاریخ؟!» به این دلیل تعجب مى‏كند كه مى‏گوید آیا او نمى‏دانسته این ارتش عظیم در تراكیه، مقدونى و یونان (از نظر تنگى جا و گرسنگى) تلف مى‏شده است؟
پیرنیا این نیرو را 350 هزار نفر تخمین مى‏زند.
[/color]
[b]
روایت سرپرس سایكس از جنگ‏هاى دوم ایران و یونان
[/b]
سرپرس سایكس با آن كه از از دانش نظامى قرن بیستم بهره برده اما به گونه‏اى عجیب روایت‏هاى هرودوت را از لشكركشى ایران به یونان قبول و ذكر مى‏كند ایران در هنگام عبور از هلسپونت حداقل از یك میلیون نیرو برخوردار بوده icon_wink و مى‏افزاید: ایرانى‏ها پس از عبور از ترموپیل به نزدیكى آتن رسیدند.
تا این جا براى پارسى‏ها بد پیش نیامده بود از سخت‏ترین معابر گذشته، ناوهاى یونانى هم بعد از محاربه به عقب نشستند و راه یونان مركزى بى‏مانع و منازع براى مهاجرین باز شد. سپس خشایارشا به فوسیس رفت و آن را به غارت داد و آن‏گاه قشون عظیم، متوجه اتیك شد.

آتنیان چون در ترموپیل امید موفقیت داشتند (تا آن زمان) آتن را تخلیه نكرده بودند اما پس از آن عجله كردند و در نهایت آتن به دست ایران افتاد...»
وى درباره‏ى جنگ سالامیس نیز مى‏نویسد:
همین كه طلیعه صبح ظاهر شد، یونانى‏ها از كثرت دشمن واهمه كرده و ناوهاى خود را به ساحل بردند اما غفلتا به دشمن حمله‏ور شدند... جنگ در كمال سختى در گرفت و كثرت عده ناوهاى ایرانى براى ایشان بیش‏تر ضرر بخشید، در این زمان شاه ایران درخواست صلح داد و اسپارتیان چون متوجه این امر شدند، سفیرانى به نزد آتنیان فرستادند و عهد و پیمان كردند و با این كه تا آن وقت دولت اسپارت شركت چندانى در كار نداشت و آتنیان صدمات كلى خورده بودند، تعهد سفر را قبول كردند و در جاب شاهنشاه گفتند تا خورشید در مدار آسمان خود باقى‏ست ما با خشایار متحد نخواهیم شد. مردونیه چون متوجه شد آتنیان از سایر یونانى‏ها جدا نمى‏شوند از تسالى متوجه جنوب شد و مجددا ده ماه بعد از نوبت اول آتن را اشغال كرد و آتنیان دست تنها مانده و متحدان كمكى به ایشان كردند و خانواده‏هاى خود را به سالامیس فرستادند و در آن جا محفوظ ماندند. در این موقع باز مردونیه با آتنیان و همچنین مردم ارگیوس مذاكره كردند اما ثمرى نبخشید.
از آن طرف اسپارتیان به استحكام تنگه كنت مى‏پرداختند و عقل علیل ایشان به این كه لزوم سرعت در عمل را احساس كنند، وافى نبود و در حقیقت به قدرى در تقاعد خود مداومت كردند كه نزدیك بود پیمانه حوصله و صبر آتنیان لبریز شود، بالاخره بعد از وفات كلئومبروتوس و جلوس پوزانیاس بناى فعالیت را گذاشتند و لشكر پلوپونس مأمور به حركت شد و معجلا به طرف شمال به ملاقات دشمن شتافت. مردونیه آن چه را از آتن باقى مانده بود، خراب كرد و به پئوتیه رفت. در آن جا متحدین به او كمك كردند و به علاوه این منطقه براى حركات و گردش سواران نیز مناسب‏تر از شدت آتیك بود. لشكر یونان كه سوار نبودند، دنبال رفتند و ابتدا در دامنه‏هاى كوه كى ته آن قرار گرفتند. چه در آن جا كم‏تر از جلگه در معرض حملات سواران پارسى بودند.

مردونیه براى خسته كردن یونانى‏ها تمام سواران خود را در تحت ماسیس تیوس فرستاد و آن‏ها به شیوه ایرانى‏ها حملات پى در پى برده، تلفات زیاد وارد آوردند و بالاخره اسب ماسیس تیوس مجروح شده و او را به زمین انداخت. یونانى‏ها فورا شتافته و سردار افتاده را به قتل رساندند و هر چند سواران پارسى براى بردن نعش او حمله بسیار شدید بردند، موفق نشدند و با تلفات زیاد و با كمال افسردگى به اردوى خود مراجعت كردند.
--------------------------------------------------------
[color=darkred]توضیحاتى درباره‏ى جنگ ماراتن

یونیان جنگ ماراتن را نقطه عطفى در تاریخ خود مى‏دانند. تمدن غرب نیز براى این نبرد ارزشى بیش از ندازه قائل است تا جایى كه معروف‏ترین ورزش المپیك با نام دوى ماراتن مبدل به سمبل مسابقات جهانى المپیك شده است.
اما اطلاعات ما از این نبرد تاچه اندازه با واقعیات مطابق است؟
چند ماه قبل در روزنامه‏اى ایران مقاله‏اى از یك فرمانده ستاد ارتش به چاپ رسید كه نشان مى‏داد روایت مورخان ازاین نبرد چندان مورد تأیید نیست. این كارشناس نظامى از قول مورخان آلمانى نقل كرده است تركیب نیروهاى یونانى به ویژه آن كه سنگین اسلحه بوده‏اند، به آن‏ها اجازه نمى‏داد در دشت كم عرض ماراتن به ایرانیان حمله برند. وى از هانس ولبروك، مورخ آلمانى، نقل مى‏كند كه نوشته‏هاى یك افسر ستاد ارتش آلمان را خوانده به هنگام بررسى دشت ماراتن تأكید كرده است «در این دشت حتا 1 تیپ (حدود 5 تا 8 هزار سرباز) نمى‏تواند به تمرین بپردازد چه برسد به آن كه شاهد نبرد ده‏ها هزار سرباز باشد.»
این تحقیق كوچك همچنین از قول تاریخ‏نویس دیگرى آورده است: «فرمانده سپاه ایران متوجه شد میدان عمل و باریك بودن عرض میدان مانع از كاربرد سواره نظام مى‏شود. بنابراین دستور عقب‏نشینى به سربازان خود (و بازگشت به كشتى) را مى‏دهد كه هرودوت صدرو فرمان عقب‏نشینى را به منزله‏ى شكست سپاهیان ایرانى تلقى مى‏كند. در یك كلام مى‏توان گفت، روایات جنگ‏هاى ایران و یونان به دلیل یك جانبه‏گرایى مورخان یونان (آن هم را ارائه‏ى ارقام حیرت‏آور از تلفات نیروهاى درگیر) چندان مورد استناد نیست.
ناپلئون نیز در یادداشت‏هاى سال‏هاى آخر عمر خود در جزیره‏ى سنت هلن مى‏گوید: «درباره جزئیات پیروزى پرهیاهوى یونانیان نباید فراموش كرد كه این‏ها گفته‏هاى یونانیان است و آنان مردم لافزن و گزافه‏گو بوده‏اند و هیچ تاریخ ایرانى‏اى تاكنون نوشته نشده كه از روى آن بتوانیم پس از استماع سخنان دو طرف به یك داورى صحیح برسیم.»
گفته [b]ناپلئون[/b] بسیار تأمل برانگیز است، چرا كه وى به عنوان یك نابغه نظامى با شك و تردید به جنگ‏هاى ایران باستان و یونان مى‏نگرد و در جاى دیگر نیز آن‏ها باورنكردنى مى‏داند.
[/color]

منبع:
کتاب صد جنگ بزرگ تاریخ...علی غفوری

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اونها دارن این همه بودجه خرج میکنن و فیلم های ضد ایرانی میسازن ما هم همین طور دست رو دست گذاشتیم و نگاه میکنیم و میگیم icon_winkما این فیلم رو محکوم میکنیم)
خب که چی ! اونها هم به ما میخندن و میگن محکوم کنید تا جونتون در بیاد چی میخواد بشه. :thinking: :mrgreen: big_grin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اونها دارن این همه بودجه خرج میکنن و فیلم های ضد ایرانی میسازن ما هم همین طور دست رو دست گذاشتیم و نگاه میکنیم و میگیم :thinking:ما این فیلم رو محکوم میکنیم)
خب که چی ! اونها هم به ما میخندن و میگن محکوم کنید تا جونتون در بیاد چی میخواد بشه. :mrgreen: big_grin rolling_on_the_floor[/quote]


نخير عزيزم ما دست رو دست نزاشتيم ! روشن فكر هاي گرامي كشور ماهم لطف مي كنند و آمريكايي هارو براي رسيدن به هدفشون همراهي مي كنند icon_wink
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان یه فیلم البته فیلم سینمایی نه سریال ضد ایرانی 24 میگن مجموعه هشتمش ضد ایرانیه من نتونستم نقد جامعی پیدا کنم اگه دوستان اطلاعی دارن دریغ نکنن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان اینم یه فیلم حالا نمیدونم ضد ایرانیه یا ضد حزب الله ولی صد در صد ضد اسلامیه من تو نت خیلی گشتم ازش نقدی نیست داستانشم نیست اینا چند تا عکسه ازش که خودم از تو فیلم گرفتم اسم فیلمشم پرواز تند(flight of fury) با بازی steve toussaint و angus maclnnes است .



[img]http://up1.iranblog.com/images/unq8uo7m2ia6oq6lwxv.jpg[/img]

[img]http://up9.iranblog.com/images/hl6cs9xgzrtp1898ty50.jpg[/img]

[img]http://up9.iranblog.com/images/3gbc6pknqb247sbv93x.jpg[/img]

[img]http://up9.iranblog.com/images/sn9ey033q2dfaiyun1l4.jpg[/img]

[img]http://up9.iranblog.com/images/rlg0ctv5jz8bi81veo.jpg[/img]

[img]http://up9.iranblog.com/images/otil6gap6pa1rfbixbdt.jpg[/img]


و همینطور دلتا فورس محصول سال 1986 امریکا یک فیلم ضد اسلامی و ضد ایرانی است در این فیلم قهرمان داستان به مقر نیروهای حزب الله حمله میکند و بسیاری از اعضای حزب الله را میکشد نکته جالب توجه این است که در داخل ساختمان نیروهای حزب الله عکس امام خمینی را در بسیاری از اتاقها میبینیم که نشان دهنده این است که اگر حزب الله تروریست است رهبر این تروریستها امام خمینی است

[img]http://up9.iranblog.com/images/0udq2s5eveqhvzqrbbo.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادرcopout اين كه عكس عكس استيون سيگال هستش!
كلا فيلمهاش ارزش نقد نداره اما در عين سادگي خوب تو مغز جووناي آمريكايي ميره.
=================================================
فيلم the peacemaker رو دوباره رفتم ديدم.
قاچاقچي اسلحه 10تا كلاهك اتمي در صندوق پست بسته بهم پشت كاميون داره از روسيه ميره سمت آذربايجان!!!!!!!!!!!!!!
1دكتر فيزيك اتمي هم پشت كاميون تو جاده هاي خاكي يكي از بمبارو باز ميكنه و بخش اتميشو كه در حد 1 فلاكسه!!!!!!!!!ميذاره تو كوله پشتيش!!!!!!!!!!!
ديالوگهاي بانمكش:
جورج كلوني:منتظر نيروهاي روسي نشين! اونا نمي تونن تو زمستون برف پيدا كنن!!!!!!!!!!!!!
جورج كلوني:
ما بايد كلاهك ها رو پس بگيريم! نمي خوايم كه اونا به ايران برسن نه؟؟؟؟؟؟!!!!
جورج كلوني:
نصف تروريتهاي دنيا رو ما خودمون تربيت كرديم!!!!!!!!!!!!(اشاره به اون دكتر فيزيك پاكستاني كه در هاروارد تحصيل كرده!)
نميدونم كي ديالوگاي اين رو نوشته ولي انگار دلش خيلي پر بوده! icon_wink
نيكول كيدمن هم در جايگاه فرمانده عمليات براي 9نفر پرسنلش كه روسها هليكوپترشونو ميزنن گريه ميكنه!
آها اين قسمت باحاله!
طرف با كلاهكا رفته تو محدوده روسيه، بعداينا از هيئت دولت آمريكا اجازه ميگيرن ميرن با 3تا هليكوپتر جنگي ميرن تو محدوده هوايي روسها!
روسها هم تو 1 اتاقك كهنه، مشغول ورق بازي و كارت بازين تا هليكوپترا رو ميبينن ، خلبان ميگه" ما رو نزنين!ما دنبال سلاحهاي سرقتي هستيم!!!!!!و به حرف خلبان هليكوپتر گوش نمي دن و 1ازهليكوپترا رو ميزنن! اون 2تاي ديگه ميرن پشت كوه قايم ميشن و در ميرن!!!!!!!!!!!!
[b]خيلي فيلم بانمكيه![/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادران بگوش باشید هیمن الان یک تبلیغ از فیلم جدیدی که تازه هالییود ساخته دیدم اسمش یادم رفته ولی ایندفعه خیلی فیلمه چرتیه اگر حساب کنیم پنج درصد هم بر اساس واقیعت نیست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر کنم تو صید 2 دیگه کلا ایرانی ها رو منقرض کنن بقول بچه های تراوین جوری از رومنو رد میشن که جامون تو تاریخ سوراخ شه ماهم که الان اینجاییم در واقع نیستیم قرار بوده بیایم و هنوز موزیم رو درخت
اینا خیلی خوب و قشنگ دارن کار میکنن حاجی دمت گرم بابت این تاپیک ما که خیلی اطلاعات کسب کردیم خدا خیرت بده :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه تو این قسمتش ایرانی ها غول هم دارن از نوع خیلی خیلی خیالیش در ضمن این دفعه یک دستی هم به سر و رو ایرانی ها کشیدن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام و تشكر از همه دوستان-

لطفا عزيزان تاپيك رو خاله زنكي نكنند و به حاشيه نرند!! فقط و فقط به صورت مستدل و فني در مورد فيلمها صحبت كنند// با تشكر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.