misalu2001

فرق دشمنی ژاپن و دشمنی ما با آمریکا

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

می خواهم راجع به فرق [color=#B22222]انتقام با شعار[/color] بنویسم. دلیل های هردو طرف برای دشمنی با آمریکا را همه می دانند، اما روش جنگ ژاپن را بعضی از ما دست کم گرفته ایم. بسیار خوشوقت می شوم اگر دوستان پس از مطالعه نظرات بنده در این خصوص، به این سوال پاسخ دهند که ما دشمن جدی برای آمریکا هستیم یا ژاپن.

ابتدا چند سوال راجع به شئت انگیزه دو طرف برای دشمنی داشتم:
وجدانا ما بیشتر از آمریکا صدمه دیدیم یا ژاپن؟
وجدانا ما بیشتر مستحق زدن تو دهن آمریکا هستیم یا ژاپن؟
وجدانا اقتصاد آمریکا به ما وابسته تره یا ژاپن؟
وجدانا بمب اتم را ما راحتتر می توانیم بسازیم یا ژاپن؟
وجدانا ما می توانیم به آمریکا بالستیک بزنیم یا ژاپن؟
وجدانا اگر یک کشور حق شرعی و عرفی و قانونی داشته باشد به آمریکا بمب اتم بزند ما هستیم یا ژاپن؟

آیا ژاپن پس تسلیم شد و به همین دلیل دست از ساخت بمب اتم کشید و پایگاه نظامی به آمریکا داد؟ یا ژاپن دارد انتقام می گیرد ما داریم شعار می دهیم و ماییم آن طبل تو خالی و ژاپن است مشک.
ژاپن هم می تواند، هم بسیار بیش از ما دلیل دارد برای ساخت بمب اتم و تهدید آمریکا و زیر بار زور نرفتن و ...

پدر کشتگی که بسیاری از ژاپنی ها با آمریکایی ها دارند را ما نداریم. آمریکا با ما خیلی بد رفتار کرده در این سی سال، ولی حتی قابل قیاس با زدن یک بمب اتم هم نبوده. چند نفر از پدران ما را آمریکا شخصا با ناپالم سوزانده؟ چند نفر از پدران ما را آمریکا شخصا ناقص الخلقه کرده؟ چند نفر از پدران ما را آمریکا "بخار" کرده؟ [b]نمی گویم آمریکا از دشمنان ما حمایت نکرده یا با ما خوب رفتار کرده، بلکه می گویم ژاپن پدر کشتگی عمیقی با آمریکا دارد.[/b]


[b]آیا ژاپن تسلیم آمریکا شد و اجازه داد آمریکا در کشورش وارد شود؟[/b] نخیر. آنها خیلی وقت است که دارند انتقام می گیرند. ژاپن جنگ را از زمین نظامی خارج کرد و برد در زمین اقتصادی و چنان آمریکا را شکست داد که صدای ترق ترق شکستن استخان بندی اقتصاد آمریکا دنیا را برداشته. هر کس در زمینه نظامی با آمریکا جنگیده تاوان داده و ژاپن و چین دیگر این راه را نرفتند و دست روی موتور محرکه این ماشین جنگ آمریکا گذاشتند و الحق صدمه جبران ناپذیری به آمریکا زدند که ما در خواب ببینیم با توان نظامیمان! بتوانیم به آمریکا بزنیم.
می دانید شهیدان بسیاری داشتیم که خود خواسته میدان مین را باند پروازشان کردند، ولی تعداد خلبانان کامیکازه ژاپن را هم دیده اید؟ آن ها هم پسر و پدر داشتند.

کشتگان و مجروهان و مصدومان هیروشیما هنوز زیاد می شود و آنها هم پسر وپدر دارند.

[b]حال که انگیزه را دیدیم، ببینیم ژاپن چه دستور العملی را به کار گرفته؟[/b]
[b]ژاپن به جای گردن کشی، دست به تقویت بنیه اقتصاد زد، چون می دانست در سایه کردن کشی نمی تواند رشد کند. خواه نا خواه ما در جهانی زندگی می کنیم که قانون جنگل حاکم است و شیر هم فعلا آمریکاست. پس بهتر است استتار کنیم تا او ما را نبیند، هر روز زخمی به ما نزند تا زمانی که قدرت ما روی هم انباشته شود. اگر یک بچه شیر که چند سال دیگر لازم است تا به حد اکثر قوای خود برسد، گردن کشی کند و خود را الکی یا موجه با شیر پیر گروه در اندازد، جز زخم عمیق و رنجور شدن بدست نمی آورد.[/b]

ژاپن هرگز به آمریکا حمله نظامی نخواهد کرد. حتی پایگاه بیشتری برای نیروهای آمریکا هم خواهد بود، اما او [b]جنگ واقعی را سالهاست شروع کرده[/b]. ژاپن ننشته تا آمریکا او را لگد مال کند بلکه این ژاپن است که آمریکا را لگد مال کرده.

[b]فورد [/b]را می شناسید؟ بزرگترین تیوریسین تولید صنعتی است. او کسی است که خط تولید را ابداع کرد. او کسی است که اولین سری ماشین تولید انبوه را وارد بازار کرد. او پدر صنعت ماشین سازی است و اصولی که بنا کرده هنوز سرمشق ماشین سازان و صنعتگران سراسر دنیاست. شرکت او با تولید مدل تی، غول بی رقیب ماشین سازی جهان شد و تا سالها مردم به اتوموبیل می گفتند فورد.
شرکت فخیم فورد الان کجاست؟
شرکت فخیم شولت کجاست؟
شرکت جنرال موتورز الان کجاست؟
تویوتا پر فروشترین برند ماشین در آمریکا است و این کارش ضربه سختی به اقتصاد شکوفای دهه هشتاد آمریکا زد. می دانید بزرگترین کارخانه های ماشین سازی در این دهه در آمریکا موجود بود و کل جهان را پوشانده بود. اما ماشیتهای کم مصرف و ارزان ژاپنی سنگر به سنگر این صنعت عظیم را از دست آمریکا خارج کرد به طوری که هر ساله خبری از وام و اخراج کارکنان و ... از این صنعت در آمریکا به گوش می رسد.

[b]الکساندر گراهام بل [/b]را می شناسید؟ این مخترع بزرگ، مبدع تلفن است و صدها اختراع دیگر هم دارد. در سراسر دنیا نام او مترادف شروع انقلاب اطلاعات است. بل با موفقیت خود در اختراعاتش آزمایشگاهای بل را تاسیس کرد که هنوز هم کار می کنند و در سالهای منتهی به دهه نود، سی سی دی که اصل دوربین دیجیتال است را در این آزمایشگاه تولید کردند و مخترع آن همین پارسال جایزه نوبل گرفت. ولی در عوض سونی امروزه بازار صنایع الکترونیک را تسخیر کرده! در دهه هفتاد تلفنهای سونی با قیمت ارزان و قابلیت بیسیم حمله خود را شروع کرد، بعد واکمن را معرفی کرد بعد تلویزیون بعد دوربین دیجیتال و ...
امروزه از آزمایشگاه بل شما چیزی می بینید؟
از سونی چطور؟

[b]آی بی ام ر[/b]ا می شناسید؟ قدیمی ترین شرکت بین المللی با تمرکز روی ماشینهای محاسبه گر؟ این شرکت تا دهه هشتاد تمام بازار کامپیوتر را در اختیار داشت به طوری که پی سی، برای این شرکت ثبت شده و هر کجا می شنوید پی سی، ریشه آن از استانداردی است که این شرکت برای کامپیوتر هایش انتخاب کرد و به مرور شرکتهای دیگر قطعاتی با آن استاندارد تولید کردند که می توانست به جای یک قطعه آی بی ام کار کند. امروزه ما به کامپیوترمان می گوییم پی سی. این شرکت هنوز هم شرکت بسیار بزرگی است اما هر روز رو به باختن به وایو و ... است. برند لنووو متعلق به آی بی ام بود اما نتوانست نگهش دارد و فروخت. تا دهه هشتاد عملا آمریکا سلطان بازار کامپیوتر بود اما الان چی؟
بر سر وکس چه آمد؟
بر سر سان په آمد؟
بر سر آی بی ام چه آمد؟
چه کسی این شرکتهای عظیم را دارد نابود می کند؟

[b]موتورولا ر[/b]ا می شناسید؟ غول صنعت مخابرات بیسیم و طراحی پردازنده و... زمانی بود که میکرو پروسسر دو نوع داشت: موتورولا و اینتل. زمانی بود که بیسیم یک نوع داشت: موتورولا زمانی بود که موتورولا بازار اصلی موبایل آمریکا را به عهده داشت. امروز چه کسی خاکمالش کرده؟

ما برای خودمان نشستیم می گوییم آمریکا دشمن ندارد و ما دشمن اصلی او هستیم و بقیه [b]نوکرند! [/b]ما می گوییم هیچ کس ایدواوژی ندارد و تنها ایدو لوژی مقابل سرمتیه داری، اسلام است که باقی مانده... اتفاقا اصل دشمنان آمریکا که هزینه جنگ اقتصادیشان با آمریکا از تمام هزینه های جنگ بسیار بسیار بالاتر است همگی یا کافرند یا مشرکند یا بت پرست و یا کمونیستند. [b]ژاپنی ها همه مشرکند[/b] ولی ضربه ای که به آمریکا زده اند و دارند می زنند آمریکا را ورشکسته کرده. [b]چینی ها کمونستند و مشرکند و کافرند[/b] اما پدر آمریکا را در آورده اند ما هم مسلمانیم، چه کار می توانیم بکنیم در مقابله با آمریکا؟ جدا که خوش هستیم. ما برای خودمان نشستیم می گوییم آمریکا از [b]اسلام[/b] می ترسد و تنها مشکل پیش روی او این اسلام است! جدا که خوشیم. آمریکا زیر فشار ژاپن کمر خم کرده ولی مسلمانها چه هستند برای او؟ چرا ما تحلیل نداریم؟ کدام کشور مسلمان است که بعد از این همه مسلمان بودن [b]صنعتی[/b] شده باشد؟ (ترکیه هم تازه می خواهد صنعتی شود و سکولار هم هست) . انسان این مسلمانان عالم را که می بیند با آن سر وضع و ریخت و لباس و شعور بعد مقایسه می کند با ژاپنی ها با آن نظم و دقت و شعور می فهمد ما چقدر خوشیم که فکر می کنیم مسلمانی برای آمریکا تهدید است!

آمریکا چرا باید از ا[b]سلام [/b]بترسه؟ جز اینه که هرچی کشور مسلمونه مصرف کنندست؟ جز اینه که بازار آمریکا تو همین کشورهای مسلمون داغه و نفت همین کشورهای مسلمون رو داره می مکه؟ چز اینه که هیچ خطری از جانب مسلمونا متوجه صنایع او نیست؟ جز اینه که رقیبایی که داره [b]همه کافرند؟ [/b]جز اینه که [b]آسیایی های کافر [/b]رفتند تو خود آمریکا دارند بازار محصولاتش را می گیرند؟ [b]مگر یک محصول از یک کشور مسلمانی محض رضای خدا در جهان فروش می رود؟[/b]

آمریکا چرا باید از [b]شیعه[/b] بترسه؟ جز اینه که سردمدار شیعه ها که ما باشیم، با بقیه مسلمونا درگیر تره تا با آمریکا؟ جز اینه که ما شیعیان دشمن فرضی سنیان شده ایم و با هم گلاویزیم و اسراییل حالش را می برد؟ جز اینه که هر کشوری که شیعه است دارای صنایع ضعیفه؟ جز اینه که هر کشوری که شیعه هست سنی ها رو متهم به آمریکایی بودن می کنه و با العکس و آمریکا تفرقه انداخته داره حکومتش را می کنه؟ آمریکا دوست داره این تفرقه از بین بره؟ الان تو سوریه دخالت نمی کنه تا همین تفرقه کار را جلو ببره. جز اینه که آمریکا سود می بره از قوی شدن ایران و با هر آزمایش موشکی ایران، ملیاردها دلار به جیب صنایع نظامی آمریکا سرازیر می شه؟ تا حالا یک محصول شیعه بوده که به اقتصاد آمریکا لطمه بزنه؟

آمریکا چرا باید از ایران بترسه؟ ایران هیچ وزنی در بازار جهانی ندارد غیر از نفت، که آمریکا هم یکی از کشورهای بسیار نفت دار است. ا[b]یران بزرگترین کمک آمریکا در حمایت از اسراییل است [/b]و دست آمریکا را باز کرده برای حمایت بی غید از اسراییل. ایران خودش را بکشه میشه نمونه ضعیف شوروی که یک گلوگاه بزرگ داره، اونم نفت. عربستان را آمریکا شیر می کنه قیمت نفت بیاد بشه 10 دلار ببینیم ریال را با کاه عوض می کنند یا نه. (همین کار را آمریکا در دهه 80 توسط عربستان با شوروی کرد و قتصاد شوروی که درامد خوبی از صادرات نفت داشت از هم پاشید چه برسد به ما خوش نشین ها)

آمریکا چرا باید به فکر عقیده چهار تا کشور عقب افتاده باشه؟ آمریکا دنبال منافع خودش است و کاری به راهش نداره. فکر کردیم اصلا مردم آمریکا می دانند ایران کجاست؟ برای آنها نرخ مالیات تایین کننده رایشان است. کاری هم ندارند طرف سیاه است یا سفید، دنبال منافعشان هستند.

ما با شعار مرگ بر آمریکا و با خرید چندر قاز اصلحه دانگرد روسی اون هم با پول نفتمان هرگز نمی توانیم به قلب آمریکا صدمه بزنیم. شاید نهایتا بتوانیم درصدی از منافع او در منطقه را تخریب کنیم.[b] اما ژاپن از ابتدا قلب را نشانه گرفت و امروزه تمام بحران آمریکا را از سمت همین ضربات به قلبش بدانید نه مرگ بر آمریکای ما.[/b]

از قدیم گفتند از آن نترس که های و هو دارد (ایران) ار آن بترس که سر به تو دارد (ژاپن).

آمریکا از ژاپن و چین و کره جونوبی باید بترسه. ژاپن صلاحی نمی خواهد... ژاپن بمب اتمی را بهش مجانی بدهی پس می دهد. ژاپن نمی خواهد وارد زمین بازی آمریکا شود و با او در مورد صلاح رقابت کند. ژاپن از خیلی قبلتر از آن که ما انقلاب کنیم یا حتی به فکر انقلاب بیفتیم، اقتصاد آمریکا را نشانه گرفت و تیر پشت تیر به هدف زد.

[size=5][color=#FF0000][b]آمریکا در ژاپن [/b][/color][color=#0000CD][b]پایگاه نظامی[/b][/color][color=#FF0000][b] دارد، ژاپن در آمریکا [/b][/color][color=#0000CD][b]نمایندگی فروش[/b][/color][color=#FF0000][b]. باشید و ببینید کدام خطرناکتر است.[/b][/color][/size]
آمریکا در ایران پایگاه نظامی ندارد و ما هم در آمریکا نمایندگی فروش نداریم.

[size=5][b][size=4][color=#000000]ما نفت می فروشیم و خرج صنایع نظامی می کنیم، که به آمریکا صدمه بزنیم؟! آمریکا دورترین کشور نسبت به ماست و ما هرگز نمی توانیم جنگ را به او بچشانیم و کمی صدمه به اسراییل می زنیم که آمریکا بهترش را می سازد و آبروی اسراییل هم باز می گردد. اما ژاپن حتی یک قطره نفت ندارد، روی زلزله خیز ترین جای دنیاست، مردمش در کشورش جا نمی شوند و مرگ بر آمریکا هم نگفته و نخواهد گفت. روبروی مشتری آمریکایی تعظیم می کند که دماغش بخورد به زمین. اگر الان ژاپن بمب بخواهد، فردا حاضر می شود و می تواند همه دنیا را هم تهدید کند و هیچ کس هم از ترس بمب جرات حمله نکند ولی دست به این کار نمی زند. این است [/color][color=#B22222]فرق انتقام با شعار.[/color][/size][/b][/size]
  • Upvote 26
  • Downvote 20

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام دوست عزیز - نوشته های شما رو مطالعه کردم

اگر بخوام به عنوان یک انسان، بدون جهت گیری مذهبی و ایدئولوژی فلسفی و . . . نظر بدم - بیشتر حرف های شما رو می پذیرم و
اگر بخوام به عنوان یک [u][color=#006400]ایرانی معتقد به آرمان انقلاب 1357 و چارچوب دین مبین اسلام[/color][/u] نظر بدم - خیر مطلقا هیچ یک از حرف های شما رو قبول ندارم.

تاثیر قسمتی که در بالا به رنگ سبز انتخاب شده، در اعمال نظر خواننده در حد یک اختلاف نظر بنیادی است. این بحث بسیار طولانی تر و مفصل تر از این حرف ها است و به شخصه تا به حال نفعی در ورود این قسم مباحث برای خودم ندیدم.
  • Upvote 7
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بهتره یه سفر بری ژاپن تحقیقات میدانی روی نسل های جدید و قدیم این کشور و نخبگان و روشنفکران مختلف این کشور انجام بدی!......
  • Upvote 6
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=3][font=tahoma,geneva,sans-serif]جناب[b] [url="http://www.military.ir/forums/user/12187-misalu2001/"]misalu2001[/url][/b]، آنچه كه بيان كرديد، نشانه ضعف مباني اينطرف نيست و اصلا ارتباطي هم ندارد.
اگر ضعفي هست، به خاطر كم‌كاري‌ها و جهل‌ها، بي‌بصيرتي‌ها، كوته‌فكري‌ها، راحت‌طلبي‌ها و... است.
كم‌كاري و... كه؟ اول از همه كم‌كاري و... خود ما!
چرا خود ما (عموم مردم، افكار عمومي، آحاد ملت يا اسمش هرچه كه هست)؛ اقتصاد، صنعت و فناوري قوي را طلب نمي‌كنيم؟ چرا خود ما حاضر نيستيم بپذيريم كه قوي شدن، هزينه‌ها و سختي‌ها دارد و چرا به دلسوزاني كه آگاهانه و با بصيرت، افكار و راه‌‌حل‌هاي راه‌گشا ارائه مي‌دهند، اعتماد نمي‌شود؟[/font][/size]
  • Upvote 5
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=4]عقاید شما بسیار انحرافیست و افکارتان بسیار مادی![/size]
[size=4]نهایت این دنیای مادی چیه؟ مگه غیر از اینه که این دنیا نابود شدنیه و محصولات تولیدیش بعد از چند سال فرسوده میشن و قدرتش هم موقت و در گردشه و نهایتا خودش هم با همه عزمتش نابود میشه؟ آیا این جهان ارزش داره براش بری زیر بار ظلم و ستم و بدتر از اون خودت ظالم بشی و به مظلومان کمک نکنی؟[/size]
[size=4]من خودم اگه فرد ثروتمندی بودم در الکترونیک و ماشین آلات راه سازی سرمایه گذاری میکردم و اینو عرض کردم که فکر نکنید ما آدم های عقب افتاده با تفکرات ماقبل تاریخ هستیم ![/size]
[quote]
ابتدا چند سوال راجع به شئت انگیزه دو طرف برای دشمنی داشتم:
وجدانا ما بیشتر از آمریکا صدمه دیدیم یا ژاپن؟
وجدانا ما بیشتر مستحق زدن تو دهن آمریکا هستیم یا ژاپن؟
وجدانا اقتصاد آمریکا به ما وابسته تره یا ژاپن؟
وجدانا بمب اتم را ما راحتتر می توانیم بسازیم یا ژاپن؟
وجدانا ما می توانیم به آمریکا بالستیک بزنیم یا ژاپن؟
وجدانا اگر یک کشور حق شرعی و عرفی و قانونی داشته باشد به آمریکا بمب اتم بزند ما هستیم یا ژاپن؟
[/quote]

ما قصد نداریم بمب اتم بسازیم و بزنیم تو خاک آمریکا و اروپا ! این دروغ و افترایی بزرگه! رهبر ما امام خامنه ای بمب اتم رو حرام اعلام کردن و کسی حق نداره بره طرفش!
[quote]

یا ژاپن تسلیم آمریکا شد و اجازه داد آمریکا در کشورش وارد شود؟ نخیر. آنها خیلی وقت است که دارند انتقام می گیرند. ژاپن جنگ را از زمین نظامی خارج کرد و برد در زمین اقتصادی و چنان آمریکا را شکست داد که صدای ترق ترق شکستن استخان بندی اقتصاد آمریکا دنیا را برداشته. هر کس در زمینه نظامی با آمریکا جنگیده تاوان داده و ژاپن و چین دیگر این راه را نرفتند و دست روی موتور محرکه این ماشین جنگ آمریکا گذاشتند و الحق صدمه جبران ناپذیری به آمریکا زدند که ما در خواب ببینیم با توان نظامیمان! بتوانیم به آمریکا بزنیم.
[/quote]

ژاپن نهمین کشور بدهکار دنیا !
[url="http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1943047"]http://www.magiran.c....asp?ID=1943047[/url]
[url="http://www.lazakgroup.com/fa/content/بدهکارترین-کشورهای-دنیا"]http://www.lazakgrou...ین-کشورهای-دنیا[/url]


افسر آمریکایی به جرم تجاوز به دختر ۸ ساله ژاپنی محکوم شد
[url="http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910119001129"]http://www.farsnews....=13910119001129[/url]
تجاوز تفنگداران آمريكایی به دختر ژاپنی
[url="http://www.tabnak.ir/fa/news/293/تجاوز-تفنگداران-آمريكایی-به-دختر-ژاپنی"]http://www.tabnak.ir...ی-به-دختر-ژاپنی[/url]

دستگيري دريانورد آمريكايي به اتهام تجاوز به يك دختر 14 ساله
[url="http://www.3333.ir/LinkDetail/327.html"]http://www.3333.ir/LinkDetail/327.html[/url]
تجاوز يك تفنگدار آمريكايي به يك زن ژاپني خشم مردم ژاپن را برانگيخت
[url="http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8612010231"]http://www.farsnews....p?nn=8612010231[/url]
بازداشت نظامي آمريكايي به جرم تجاوز به زن جوان ژاپني
[url="http://www.bultannews.com/fa/news/172/بازداشت-نظامي-آمريكايي-به-جرم-تجاوز-به-زن-جوان-ژاپني"]http://www.bultannew...ه-زن-جوان-ژاپني[/url]

[quote]

حال که انگیزه را دیدیم، ببینیم ژاپن چه دستور العملی را به کار گرفته؟
ژاپن به جای گردن کشی، دست به تقویت بنیه اقتصاد زد، چون می دانست در سایه کردن کشی نمی تواند رشد کند. خواه نا خواه ما در جهانی زندگی می کنیم که قانون جنگل حاکم است و شیر هم فعلا آمریکاست. پس بهتر است استتار کنیم تا او ما را نبیند، هر روز زخمی به ما نزند تا زمانی که قدرت ما روی هم انباشته شود. اگر یک بچه شیر که چند سال دیگر لازم است تا به حد اکثر قوای خود برسد، گردن کشی کند و خود را الکی یا موجه با شیر پیر گروه در اندازد، جز زخم عمیق و رنجور شدن بدست نمی آورد.
[/quote]
از این جمله برداشت میشه که ما در حال گردنکشی هستیم ! آیا دفاع از خود و داشتن تکنولوژِی هسته ای و نانو و هوافضا و... گردنکشیه؟ یا دفاع از مظلومان گردن کشیه؟

[quote]ژاپن هرگز به آمریکا حمله نظامی نخواهد کرد. حتی پایگاه بیشتری برای نیروهای آمریکا هم خواهد بود، اما او جنگ واقعی را سالهاست شروع کرده. ژاپن ننشته تا آمریکا او را لگد مال کند بلکه این ژاپن است که آمریکا را لگد مال کرده.[/quote]
حتما اون دختر بچه 8 ساله و اون زنها و دخترها آمریکا رو لگد مال کردن؟ یا اینکه اقتصاد بدهکارش؟
[quote]

برای خودمان نشستیم می گوییم آمریکا دشمن ندارد و ما دشمن اصلی او هستیم و بقیه نوکرند! ما می گوییم هیچ کس ایدواوژی ندارد و تنها ایدو لوژی مقابل سرمتیه داری، اسلام است که باقی مانده... اتفاقا اصل دشمنان آمریکا که هزینه جنگ اقتصادیشان با آمریکا از تمام هزینه های جنگ بسیار بسیار بالاتر است همگی یا کافرند یا مشرکند یا بت پرست و یا کمونیستند. ژاپنی ها همه مشرکند ولی ضربه ای که به آمریکا زده اند و دارند می زنند آمریکا را ورشکسته کرده. چینی ها کمونستند و مشرکند و کافرند اما پدر آمریکا را در آورده اند ما هم مسلمانیم، چه کار می توانیم بکنیم در مقابله با آمریکا؟ جدا که خوش هستیم. ما برای خودمان نشستیم می گوییم آمریکا از اسلام می ترسد و تنها مشکل پیش روی او این اسلام است! جدا که خوشیم. آمریکا زیر فشار ژاپن کمر خم کرده ولی مسلمانها چه هستند برای او؟ چرا ما تحلیل نداریم؟ کدام کشور مسلمان است که بعد از این همه مسلمان بودن صنعتی شده باشد؟ (ترکیه هم تازه می خواهد صنعتی شود و سکولار هم هست) . انسان این مسلمانان عالم را که می بیند با آن سر وضع و ریخت و لباس و شعور بعد مقایسه می کند با ژاپنی ها با آن نظم و دقت و شعور می فهمد ما چقدر خوشیم که فکر می کنیم مسلمانی برای آمریکا تهدید است!
[/quote]
به نظر من علم مادی و دین هیچ تضادی با هم ندارن و اینطور نیست که با دیندار بودن عقب افتاده شد و با سکولار بودن صنعتی !
ما کشوری مسلمان با اکثریت شیعه کشوری هستیم که بسیار مستعد صنعتی شدن هستیم و در این راه هم حرکت میکنیم (هرچند با افت و خیز و شاید کند) و حتی رهبرمون هم توصیه به علم و تولید ثروت از علم میکنن!
العلمُ سلطان | علم، قدرت است

[quote]آمریکا چرا باید از اسلام بترسه؟ جز اینه که هرچی کشور مسلمونه مصرف کنندست؟ جز اینه که بازار آمریکا تو همین کشورهای مسلمون داغه و نفت همین کشورهای مسلمون رو داره می مکه؟ چز اینه که هیچ خطری از جانب مسلمونا متوجه صنایع او نیست؟ جز اینه که رقیبایی که داره همه کافرند؟ جز اینه که آسیایی های کافر رفتند تو خود آمریکا دارند بازار محصولاتش را می گیرند؟ مگر یک محصول از یک کشور مسلمانی محض رضای خدا در جهان فروش می رود؟[/quote]
فکر نمیکنی این جریان مشکوکه؟ حکام این کشورهای مصرف کننده چه کسانی هستن و سیاستشون چیه؟

[quote]آمریکا چرا باید از شیعه بترسه؟ جز اینه که سردمدار شیعه ها که ما باشیم، با بقیه مسلمونا درگیر تره تا با آمریکا؟ جز اینه که ما شیعیان دشمن فرضی سنیان شده ایم و با هم گلاویزیم و اسراییل حالش را می برد؟ جز اینه که هر کشوری که شیعه است دارای صنایع ضعیفه؟ جز اینه که هر کشوری که شیعه هست سنی ها رو متهم به آمریکایی بودن می کنه و با العکس و آمریکا تفرقه انداخته داره حکومتش را می کنه؟ آمریکا دوست داره این تفرقه از بین بره؟ الان تو سوریه دخالت نمی کنه تا همین تفرقه کار را جلو ببره. جز اینه که آمریکا سود می بره از قوی شدن ایران و با هر آزمایش موشکی ایران، ملیاردها دلار به جیب صنایع نظامی آمریکا سرازیر می شه؟ تا حالا یک محصول شیعه بوده که به اقتصاد آمریکا لطمه بزنه؟
[/quote]
ما با مسلمونها درگیری نداریم و به راحتی در کنار همدیگه زندگی میکنیم و با هم درس میخونیم و با هم کار میکنیم و با هم و در کنار هم در آسایش زندگی میکنیم! این دشمنان هستن که در بین ما اختلاف ایجاد میکنن و وحدت ما رو مانع رسیدن به اهدافشون میدونن .

[quote]آمریکا چرا باید از ایران بترسه؟ ایران هیچ وزنی در بازار جهانی ندارد غیر از نفت، که آمریکا هم یکی از کشورهای بسیار نفت دار است. ایران بزرگترین کمک آمریکا در حمایت از اسراییل است و دست آمریکا را باز کرده برای حمایت بی غید از اسراییل. ایران خودش را بکشه میشه نمونه ضعیف شوروی که یک گلوگاه بزرگ داره، اونم نفت. عربستان را آمریکا شیر می کنه قیمت نفت بیاد بشه 10 دلار ببینیم ریال را با کاه عوض می کنند یا نه. (همین کار را آمریکا در دهه 80 توسط عربستان با شوروی کرد و قتصاد شوروی که درامد خوبی از صادرات نفت داشت از هم پاشید چه برسد به ما خوش نشین ها)[/quote]
کشور آمریکا کشوری با حکومتی صهیونیستی هست و در جهت رسیدن به اهداف صهیونیسم کار میکنه و مردمش هم برده صهیونیست هستن و حتی اگه ما وجود نداشته باشیم باز هم آمریکا به رژیم صهیونیستی کمک میکنه!


[quote]ما نفت می فروشیم و خرج صنایع نظامی می کنیم، که به آمریکا صدمه بزنیم؟! آمریکا دورترین کشور نسبت به ماست و ما هرگز نمی توانیم جنگ را به او بچشانیم و کمی صدمه به اسراییل می زنیم که آمریکا بهترش را می سازد و آبروی اسراییل هم باز می گردد. اما ژاپن حتی یک قطره نفت ندارد، روی زلزله خیز ترین جای دنیاست، مردمش در کشورش جا نمی شوند و مرگ بر آمریکا هم نگفته و نخواهد گفت. روبروی مشتری آمریکایی تعظیم می کند که دماغش بخورد به زمین. اگر الان ژاپن بمب بخواهد، فردا حاضر می شود و می تواند همه دنیا را هم تهدید کند و هیچ کس هم از ترس بمب جرات حمله نکند ولی دست به این کار نمی زند. این است فرق انتقام با شعار[/quote]
ما با آمریکا سر جنگ نداریم و تا زمان ظهور امام زمان علیعه السلام منتظر می مونیم و کاری انجام نمیدیم و این همه تولید و خرید سلاح صرفا به خاطر تامین امنیت خودمونه تا کسی بهمون آسیب نرسونه! تفکرات ما ( ظهور منجی و حکومت جهانی ایشان ) بزرگترین خطر برای آمریکاست و آمریکا چنین خطری رو مطمئنا تحمل نمیکنه و در اولین فرصت این خطر رو سعی میکنه با جنگ نرم یا سخت یا هردو برطرف کنه !
  • Upvote 9
  • Downvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='master1986' timestamp='1347979365' post='271941']
سلام دوست عزیز - نوشته های شما رو مطالعه کردم

اگر بخوام به عنوان یک انسان، بدون جهت گیری مذهبی و ایدئولوژی فلسفی و . . . نظر بدم - بیشتر حرف های شما رو می پذیرم و
اگر بخوام به عنوان یک [u][color=#006400]ایرانی معتقد به آرمان انقلاب 1357 و چارچوب دین مبین اسلام[/color][/u] نظر بدم - خیر مطلقا هیچ یک از حرف های شما رو قبول ندارم.

تاثیر قسمتی که در بالا به رنگ سبز انتخاب شده، در اعمال نظر خواننده در حد یک اختلاف نظر بنیادی است. این بحث بسیار طولانی تر و مفصل تر از این حرف ها است و به شخصه تا به حال نفعی در ورود این قسم مباحث برای خودم ندیدم.
[/quote]

برادر من این که تف سربالاست!

یعنی انقلاب با انسانیت در تضاد کامله! راستی چرا تمام اهداف انقلاب مثل دشمنی با غرب دنبال نمیشه؟ عدالت اجتماعی، معنویات(منظورم نمایشی نیست واقعیه)، پیشرفت اقتصادی و .... پس چی شدن؟
نظر من اینه که ما به جایی رسیدیم که نمیتونیم بگیم اشتباه کردیم. البته منظور من خود انقلاب نیست بلکه سیاستهای افتضاحیه که در این سه دولت گل و بلبل روی کشور پیاده شده. کسی که بخواد سرش رو زیر برف کنه و بگه همه چی خوبه و ما آمریکا رو له کردیم و مشت محکم و این جور شعارهای خنده دار آزاده هرچی میخواد فکر کنه ولی حق نداره با سرنوشت 70 میلیون انسان بازی کنه. متاسفانه بین مردم و رهبری یک گپ بزرگ به نام دولت وجود داره که هر کاری بخواد میکنه حتی تو روی رهبری قرار میگیره و هیچ توجهی به دستورات رهبر نداره. همونطوری که دولت عدالت محور(به فتح عین) تازه یادش افتاده که شعارهایی هم داده بوده و بهتره دیگه صداش رو درنیاره.
  • Upvote 17
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
میمیرم ، ذلت نمی پذیرم
در ضمن شما فرض رو بر این گذاشتید که ما می خواهیم از امریکا انتقام بگیریم . ولی این اشتباه است
عملکرد ما دفاعی است نه انتقامی تهاجمی . ما می خواهیم کار خودمونو بکنیم و به استقلال ما احترام گذاشته بشه
وگرنه ما اگر بخواهیم بخاطر روش دولتمردان یک درصدی امریکا مردمش رو بکشیم اون وقت ما از امریکا بدتر هستیم
در یک جنگ کینه شتری هر دو طرف نابود می شوند هم امریکا و هم ژاپن
ضمنا اهداف اصلی انقلاب نون و ماشین نبود . استقلال و ازادی بود تحت قوانین اسلامی. البته اقتصاد اهداف ثانویه و به عنوان وسیله ای برای استقلال بود
البته نمی خوام بگم کم کاری نمی کنیم ولی اگه منطقه رو ببینیم اکثریت مردمش ایرانیها رو به خاطر استکبار و اسراییل ستیزیشون دوست دارن
من این رو در مردم امارات دیدم با اینکه خیلی از ما مردم امارات رو پولدار های بی خاصیت می دونیم
البته منکر اثرات منفی ایران هراسی واسلام هراسی رسانه هلای غربی و عملکرد ضعیف رسانه های ایران و شرقی نمی شوم
شما عراق رو ببینید همین چند سال پیش همین عراقی ها خیلی از ما رو نابود کردن ولی العان چه ؟ دوستی ایران و عراق یک رابطه استراتژیک شده
پس یک چیز را متوجه می شویم که ملت ایران از کسی انتقام نمی گیرد و او را می بخشد

بعد یک قسمت مهم اینکه ژاپنی ها برای شکست امریکا هر کاری را کردند مثل انواع عملیاتهایی که بسیار با روش جنگی ما شباهت دارد ولی مثل اینکه امپراطور ژاپن جای حق نبود و باید نابود می شد
ژاپنی ها بعد از شکست نظامی و سخت رو به جنگ اقتصادی و نرم اوردند
چرا همش تو این فکر هستید که ما می خواهیم امریکا و اسراییل را با بمب نابود کنیم . حتی رهبر هم گفت که راه نابودی امریکا و صهیونیسم فرهنگی اقتصادی است
در ضمن تمامی ابزار ما برای دفاع است . اگه امریکا فردا حمله کنه هر چن هم اقتصاد ما قوی باشه با چند تا بمب اتم نابود می شویم
هر چیز بجای خودش
دفاع از یک کشور زنجیره است و نبود یک حلقه یعنی نابودی . نبود اقتصصاد قوی سالها است که به ایران صدمه زده و در ضمن فکر ما را به سمت اقتصاد برده
شعار های این چند سال نشان دهنده اولویت مشکلات ما از لحاظ اقتصادی است
این دنیا دو روزه ، وقتی برای انتقام نیست از هر نوعش
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='master1986' timestamp='1347979365' post='271941']
سلام دوست عزیز - نوشته های شما رو مطالعه کردم

اگر بخوام به عنوان یک انسان، بدون جهت گیری مذهبی و ایدئولوژی فلسفی و . . . نظر بدم - بیشتر حرف های شما رو می پذیرم و
اگر بخوام به عنوان یک [u][color=#006400]ایرانی معتقد به آرمان انقلاب 1357 و چارچوب دین مبین اسلام[/color][/u] نظر بدم - خیر مطلقا هیچ یک از حرف های شما رو قبول ندارم.

تاثیر قسمتی که در بالا به رنگ سبز انتخاب شده، در اعمال نظر خواننده در حد یک اختلاف نظر بنیادی است. این بحث بسیار طولانی تر و مفصل تر از این حرف ها است و به شخصه تا به حال نفعی در ورود این قسم مباحث برای خودم ندیدم.
[/quote] جواب شما مثل عملکرد افرادی هست که وقتی ظاهر یک نفر رو حزب اللهی نمی بینن . هیچ کدام از حرف های اون حتی حرف حق رو نمی پذیرند
یعنی چهارچوب دین مبین این است که مردم فقیر باشند و دستشان به سوی اجنبی دراز
از هر لحاظ چه انقلابی و چه غیر ما نمی توانیم کم کاری های خود را به گردن ارمان خود بزاریم
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب shsshed پست متوالی خلاف قوانین سایته!
بهتره متنی رو که میخوایید کپی کنید و بعد اونو paste کنید و بعد از اون متن رو انتخاب کرده و دکمه نقل قول(به رنگ آبی آسمانی) رو بزنید!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تا کسانی مثل من در ایران زنده هستند اجازه نمیدهند ایالات متحده لجن داخل کشورمان شود مگر اینکه مارا از سر راه بردارند. این متن شما بی حرمتی به چندین هزار شهدای سی سال ایران است. نمیدانم چه جوری به خودتان اجازه داده اید تا آن را بنویسید.
  • Upvote 3
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][b]آیا ژاپن تسلیم آمریکا شد و اجازه داد آمریکا در کشورش وارد شود؟[/b] نخیر. آنها خیلی وقت است که دارند انتقام می گیرند. ژاپن جنگ را از زمین نظامی خارج کرد و برد در زمین اقتصادی و چنان آمریکا را شکست داد که صدای ترق ترق شکستن استخان بندی اقتصاد آمریکا دنیا را برداشته. هر کس در زمینه نظامی با آمریکا جنگیده تاوان داده و ژاپن و چین دیگر این راه را نرفتند و دست روی موتور محرکه این ماشین جنگ آمریکا گذاشتند و الحق صدمه جبران ناپذیری به آمریکا زدند که ما در خواب ببینیم با توان نظامیمان! بتوانیم به آمریکا بزنیم.[/quote]

[size=4]بلی! آمریکا وارد ژاپن شد و فرهنگ این کشور رو به سبک امریکن لایف تغییر داد! یه چیزهایی بهشون داد و یه چیزهایی ازشون گرفت. حالا از نظر شما داده هاشون پرنگ تر از گرفته هاشون جلوه میکنه نظر شخصی شماست. بنده نمیدونم شما از کجا داری میگی ژاپن استخوان های آمریکا رو داره میشکنه؟ تاریخ پیکر بندی اقتصادی ژاپن بعد از اشغال رو خوندید؟ میدونید ادوارد دمینگ کیه؟ [/size][size=4][size=4]چطور ممکنه آمریکا با دستای خودش واسه خودش رقیب بتراشه؟[/size] چرا هر وقت کره شمالی ژاپن رو تهدید میکنه آمریکا واسش چتر امنیتی میسازه؟ مگه خود ژاپن کم تکنولوژی داره؟ همون زمان بحران اقتصادی شرکت های خودروسازی میدونید بحث سناتورها تو سنا چی بود؟ " آیا آمریکا به صنعت خودرو احتیاج دارد یا خیر؟ !! " چرا این قبیل سوالها رو درباره مثلآ ناسا یا صنایع نظامی یا انرژی نمیپرسن؟

این کشور ها دارند مایحتاج [b]مردم[/b] آمریکا رو تولید میکنند ، در حالی که خود آمریکا داره منافع [b]فئودالهای عصر جدید[/b] (کورپوشین ها) رو میسازه .[/size]
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا ژاپن آمریکا رو نفله کرد!!

بابا نابود شد آمریکای بیچاره!

کاربر محترم بهتر نیست کمی هم با دید واقعی به مساله نگاه کنید؟!

فقط و فقط یه موردش دوشیدن مداوم ژاپنی ها به بهانه حمایت از اونها در برابر تهدیدات کره شمالی هست!
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه ژاپن قصد داشت با اقتصاد انتقامشو از امریکا بگیره الان دو کشور ژاپن شمالی و ژاپن جنوبی داشتیم!!!! (درست مثل داستان دو کره)
شمالی ها علم و تکنولوژی داشتند ولی غلام حلقه به گوش سیاستمدارن امریکایی و جنوبی ها افراد تندرو و ضد امریکایی.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.