ali_64

تحلیل و پیگیری تحولات اسراییل

Recommended Posts

من رو تكه تكه نكنيد! من گفتم بايد با دليل و مدرك حرف زد! [b][size=17]همين![/size][/b] هزارى هم طرف شما سابقه ى مرتبط داشته باشه تا دليل ارائه ندى هيچ كى قبول نمى كنه...
قبل از محكوم كردن دوباره ى من٬ پستم رو دوباره بخونيد:
[quote]براى من جالب بود كه چطور به اين سرعت رژيم غاصب و آمريكا رو محكوم كردند! اگر بو برده بودند پس چطور كارى نكردند؟ هم از شهادت ايشون ناراحتم :mrgreen: ٬ هم از اين كه به سرعت(و به نظر من با پشتوانه كم) متهم كردن اين رژيم ها(هر چند كه درست بوده باشد)... :mrgreen:

[/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در همايش فرماندهان بسيج نواحي سراسر كشور كه به نام شهيد بروجردي برگزار شد، با اشاره به شهادت استاد مسعود عليمحمدي در تهران، اظهار داشت: اين ترور نشان داد كه مخالفتهاي غرب براي جلوگيري از دستيابي ايران به بمب هسته‌اي نيست بلكه آنها مخالف توليد و توسعه علم و فن آوري هستند.
نقدي همچنين به انحرافاتي كه پس از صدر اسلام براي بشريت بوجود آمد اشاره كرد و گفت: بي شك اگر حضرت امير (ع) و امامان معصوم، امام حسن(ع) و امام حسين (ع) ياران فداكاري چون شما و به اين تعداد داشتند وقايعي كه به انحراف بشريت كشيده شد اتفاق نمي‌افتاد.
وي مردم امروز ايران اسلامي را بصيرتر از مردم حجاز در زمان رسول خدا و آگاه تر از مردم عراق در عهد حضرت امير(ع) برشمرد و افزود: حماسه نهم دي اين مدعا را مي تواند اثبات كند.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد : هر چه از انقلاب مي‌گذريم دشمني‌ها و فتنه‌ها سخت‌تر و پيچيده‌تر مي‌شود و اين نشان از نزديك شدن به نتيجه و رسيدن به هدف انقلاب است و اين سختي‌ها نشانه صعود است نه افول كه اين نكته مهمي است.
نقدي تصريح كرد: پايداري و استقامت مردم آگاه و مؤمن ايران اسلامي دشمنان را به آخر خط رسانده و كار دشمن به جايي رسيده كه دانشمندان ما را بكشند و حادثه ترور شهيد عليمحمدي نشان داد كه دموكراتهاي حاكم در كاخ سفيد به بن بست رسيده‌اند و سناريوي 30 سال قبل را كه كارتر اجرا مي‌كرد، انجام مي‌دهند.
وي افزود: اين ترور آنچه را كه ما از آن به عنوان جهاد علمي ياد مي‌كنيم بيشتر در ذهن تداعي مي‌سازد و بايد امروز در جامعه، فتح قله‌هاي علمي به عنوان مبارزه علمي با آمريكا در دستور كار تك تك نخبگان و اصحاب علم و انديشه قرار گيرد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با اشاره به حوادث اخير، افزود: مردم نسبت به كساني كه زمينه ساز اين حوادث و ترورها بودند، نه تنها گله‌مند بلكه شاكي هستند اما انتقام اين جنايات را بايد از خود آمريكا گرفت و به فضل خدا اين كار انجام خواهد شد.
نقدي مشي و روحيه شهداي انقلاب بويژه شهيد بروجردي را لازمه تك تك رهروان آن شهيد در جامعه كنوني عنوان كرد و گفت: اخلاص و تبعيت محض از ولايت از شاخص‌ترين ويژگي‌هاي شهيد بروجردي بود و هميشه براي رضاي خدا كار مي‌كرد كه او را به اين مقام رساند.

لینک
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810231091

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نمی شه در این زمینه پیش داوری کرد . عاملان انفجار بانک سامان اهواز رو چند ماه بعد دستگیر کردند و یکی از عرب زبان های اهوازی بود . من فکر نمی کنم به همین راحتی بشه فقط چند ساعت بعد از ترور یک دفعه بگیم آمریکا و اسرائیل . همه چیز باید منطقی بررسی بشه . شاید دشمن داشته . کی می دونه ؟

یک مسئله دیگه هم هست . خدا بیامرز استاد دانشگاه بوده ، و به نظر من اگر امریکا و اسرائیل بخوان دست به چنین کار هایی بزنند اول از همه از دانشمندان کلیدی شروع می کنند . کسانی که به صورت مستقیم در نیروگاه های اتمی کشور کار می کنند و حکم کلیدی رو در این نیروگاه ها دارند . انقدر آسون هم که صهیونیست ها نمی تونن بیان تو ایران و این استاد دانشگاه رو شناسایی کنند و خونش رو پیدا کنند و بمب بزارن و در رن .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]من رو تكه تكه نكنيد! من گفتم بايد با دليل و مدرك حرف زد! [b][size=17]همين![/size][/b] هزارى هم طرف شما سابقه ى مرتبط داشته باشه تا دليل ارائه ندى هيچ كى قبول نمى كنه...
قبل از محكوم كردن دوباره ى من٬ پستم رو دوباره بخونيد:
[quote]براى من جالب بود كه چطور به اين سرعت رژيم غاصب و آمريكا رو محكوم كردند! اگر بو برده بودند پس چطور كارى نكردند؟ هم از شهادت ايشون ناراحتم :mrgreen: ٬ هم از اين كه به سرعت(و به نظر من با پشتوانه كم) متهم كردن اين رژيم ها(هر چند كه درست بوده باشد)... :mrgreen:

[/quote][/quote]

سلامی دوباره

برادر من فکر نمیکنم کسی قصد تیکه تیکه کردن شما را داشته باشه. :mrgreen: بنده به شما پیشنهاد دادم که اون لینک را بخوانید.بعد متوجه میشید که چرا بلافاصله این حادثه به اسرائیل و امریکا نسبت داده شد.

نوشته هایی از ان لینک

[b]وي گفت:به ما اطلاعات روشني از چند روز قبل رسيده بود که سرويس هاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي با همکاري سيا به دنبال عمليات تروريستي در تهران هستند.[/b]

[b]لاريجاني افزود: فرض مي کنيم شما توانستيد حداقل خود را با اين اطلاعيه ي گروه بي هويت سرگرم کنيد، حالا در مقابل سوال ديگري قرار مي گيريد که چرا اين گروه تروريست را در ايالات متحده پذيرايي مي کنيد.[/b]

خوب فکر کنم مشخص شده باشه که نظام به اندازه کافی مدرک داشته که این اقدام را به اونها نسبت بده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهر: رئیس مرکز همکاریهای علمی و بین المللی با تاکید بر اینکه فعالیت در سزامی یک فعالیت صلح آمیز و علمی است گفت: استاد مسعود علیمحمدی به عنوان نماینده ایران در سزامی فعالیت می کرده و در جلسات شورای بین المللی سزامی حضور داشته و به جز این فعالیت تحقیقاتی دیگری در سزامی نداشته است.

محمد حسین دوستدار افزود: دکتر مسعود علیمحمدی از دو سال گذشته یعنی در زمان وزارت دکتر محمد مهدی زاهدی در وزارت علوم به عنوان نماینده ایران در سزامی مصنوب شده بود.

رئیس مرکز همکاریهای علمی و بین المللی گفت: اتفاقی که برای دکتر مسعود علیمحمدی افتاد نمی تواند به فعالیت وی در شورای بین المللی سزامی ارتباط داشته باشد. فعالیت در سزامی یک فعالیت صلح آمیز بوده و علمی است.

وی درباره شتابگر سزامی نیز اظهار داشت: طرحی برای ساخت و برقرار کردن شتابگر سزامی در اردن برای کشورهای خاورمیانه برنامه ریزی شده که قرار است تا سال 2014 راه اندازی شود و 14 کشور در آن عضویت دارند.

دوستدار افزود: این یک شتابگر سینکروترون است که از نوری که ایجاد می کند می توان برای شناخت مواد استفاده کرد.

سوابق دانشگاهی مرحوم مسعود علیمحمدی:

استاد پایه 22
سال تولد: 3/6/1338
فارغ التحصیل دکتری از دانشگاه صنعتی شریف در رشته فیزیک نظری
سنوات خدمت: حدود 16 سال
عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه در دو دهه اخیر
عضو شورای پردیس علوم و معاون پژوهشی پردیس علوم تا سال 1387
استاد برجسته فیزیک ایران و برنده جایزه جشنواره خوارزمی
بیش از 80 مقاله کامل در بهترین مجلات بین المللی

لینک
http://fardanews.com/fa/pages/?cid=100604

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک روزنامه بریتانیایی 11 ماه پیش گزارش داده بود که اسرائیل جنگی پنهان برای خرابکاری در برنامه هسته ای ایران به راه انداخته است.


[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/44299_696.jpg[/img]



به گزارش سرویس بین‌الملل «فردا» روزنامه دیلی تلگراف در شماره 16 قوریه سال گذشته خود به نقل از کارشناسان اطلاعاتی آمریکا و یکی از ماموران سابق سیا که نامی از او برده نشده، خبر داده بود که اسرائیلی ها از خرابکارها و آدمکش ها برای هدف قرار دادن دانشمندان هسته‌ای ایران استفاده کرده اند.

با توجه به ترور روز گذشته دکتر سید مسعودعلی محمدی و ربودن چند نفر مرتبط با برنامه هسته‌ای در ماه های اخیر، بازخوانی مطلب فوق می تواند جنبه‌های جالبی را داشته باشد.

[color=blue]به کارگیری جاسوس های دوجانبه و شرکت هایی صوری، برای نفوذ به شبکه خرید فعالیت های هسته ای ایران از دیگر روش هایی است که طبق این گزارش، اسرائیلی ها از آن بهره گرفته اند.[/color]

کارشناسان اطلاعاتی به روزنامه دیلی تلگراف گفتند که آسیب زدن و به تاخیر انداختن برنامه هسته ای ایران هدف اصلی این کار بوده که جایگزینی برای واکنش نظامی است. با این حال، یک سخنگوی اسرائیل گفت که کشور او هیچگاه در باره چنین ادعاهایی اظهار نظر نمی کند.

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، این برنامه نوعی واکنش اسرائیل به تغییرات احتمالی است که ممکن است در شیوه برخورد آمریکا با ایران، پس از روی کار آمدن باراک اوباما به وجود آید. آنها به طور محرمانه تصدیق می کنند که بعید است دولت جدید آمریکا با حمله هوایی به تاسیسات هسته ای ایران موافقت کند و پیشنهاد آقای اوباما برای دراز کردن دست دوستی به سمت تهران، هر گونه حمله نظامی مستقیم در شرایط کنونی را غیر ممکن می کند.

طبق گزارش این روزنامه، هدف اصلی اجرای این برنامه، این است که برنامه پژوهشی ایران کندتر یا با مشکل روبه رو شود، بدون آنکه ریسک رویارویی مستقیم و به دنبال آن، جنگی گسترده تر به وجود بیاید.

یک مامور سابق سیا در ایران به دیلی تلگرف گفت: "ایجاد مشکل در روند فعالیت های هسته ای ایران برای آن طراحی شده است تا پیشرفت این برنامه کندتر شود و این کار به گونه ای انجام می شود که آنها متوجه نمی شوند چه اتفاقی در حال رخ دادن است."

به گفته روا بهالا، تحلیلگر ارشد استراتفورد، شرکت اطلاعاتی خصوصی آمریکا، "با همکاری آمریکا، عملیات های اطلاعاتی مخفی اسرائیل بر دو هدف متمرکز بوده است؛ حذف اشخاص کلیدی فعال در برنامه هسته ای و به مشکل انداختن زنجیره تامین مواد هسته ای مورد نیاز ایران."

[color=blue]به گفته تحلیلگران اطلاعاتی غربی، مرگ های اخیر چهره های مهم در فرایند تهیه و غنی سازی اورانیوم در ایران و اروپا هم نتیجه حمله های اسرائیل بوده است که با هدف خالی کردن دست تهران از استعدادهای فنی فعال در راس برنامه هسته ای این کشور انجام شده است.[/color]

این روزنامه نوشته طبق شایعات موساد در پشت پرده مرگ اردشیر حسن پور، دانشمند هسته ای ارشد تاسیسات اورانیوم ایران در اصفهان بود. او خیلی مبهم و به دلیل چیزی که مسمومیت ناشی از گاز اعلام شد در سال ۲۰۰۷ میلادی جان خود را از دست داد.

به گفته تحلیلگران اطلاعاتی غربی، مرگ های اخیر چهره های مهم در فرایند تهیه و غنی سازی اورانیوم در ایران و اروپا هم نتیجه حمله های اسرائیل بوده است که با هدف خالی کردن دست تهران از استعدادهای فنی فعال در راس برنامه هسته ای این کشور انجام شده است.

یک مقام اطلاعاتی اروپا که خواست نامش فاش نشود به دیلی تلگراف گفت: "اسرائیل نشان داده در گذشته، در ترور دانشمندانی که در خدمت کشورهای مخالف اسرائیل هستند، تردیدی نداشته است. آنها چنین کاری را با عراق کردند و هر زمان که بتوانند در قبال ایران هم انجام خواهند داد."

یک مامور سابق سیا (سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا) به روزنامه دیلی تلگراف توضیح داد که چگونه گروه های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا با هم همکاری می کردند تا با شرکت های اروپایی فعال در ایران ارتباط بگیرند و عکس ها و دیگر اطلاعات محرمانه را در باره مکان های فعالیت هسته ای و موشکی ایران به دست آورند.

او گفت: "یک شرکت واقعی وجود داشت که هر از گاهی در ایران فعالیت می کرد و با وجود ماهیت قانونی و مشروع فعالیت های خود، به اطلاعاتی در باره تاسیسات مشکوک متعدد ایران دست یافت."

به گفته او، اسرائیل همچنین شرکت هایی صوری را به کار برد تا در شبکه خرید ایران نفوذ کند. شبکه ای که گفته می شود ایران برای دور زدن تحریم های سازمان ملل متحد به کار می برد تا به چیزهایی دست یابد که بعدها گفته شد کاربردی دوگانه دارند. از جمله فلزها، سوپاپ ها، وسایل الکترونیکی وماشین آلاتی که برای برنامه هسته ای ایران لازم بود.

یوسی ملمن، یک خبرنگار ارشد اسرائیلی که موضوع های امنیتی و اطلاعاتی را برای روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش می کند، می گوید که بدون حمله های نظامی هم هنوز روش های دیگری برای متوقف کردن یا آسیب زدن به برنامه هسته ای ایران وجود دارد و این کار تا حدی با موفقیت انجام شده است.

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف، نیروهای اطلاعاتی موساد و غرب همچنین در برنامه هسته ای ایران نفوذ کرده اند و اطلاعاتی را از دانشمندان ارشد اتمی این کشور خریده اند. اطلاعاتی که بعدها اسرائیل بخشی از آنها را به صورتی گزینشی در اختیار متحدان خود، رسانه ها و بازرسان آژانس اتمی سازمان ملل متحد قرار داد.

لینک
http://fardanews.com/fa/pages/?cid=100658

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان به این پست سری بزنن.
http://military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=104288#104288

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوستان به این پست سری بزنن.
http://military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=104288#104288[/quote]

مطلب جالبی بود .

این هم لینکش از سایت تلگراف :

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/israel/4640052/Israel-launches-covert-war-against-Iran.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]...بنده به شما پیشنهاد دادم که اون لینک را بخوانید.بعد متوجه میشید که چرا بلافاصله این حادثه به اسرائیل و امریکا نسبت داده شد.

نوشته هایی از ان لینک...[/quote]

خب برادر من قبل از پخش سخنان آقاى لاريجانى پست دادم و خواهان ارائه مدرك بودم كه ايشون حرفش (تقريباً!) براى ما حجته و براى ما اعلام كرد:
[quote]وي گفت:به ما اطلاعات روشني از چند روز قبل رسيده بود که سرويس هاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي با همکاري سيا به دنبال عمليات تروريستي در تهران هستند.[/quote]
دوستان از ارائه مدارك و لينك هاتون ممنون. به قول بزرگان انقلاب اين ها تصور مى كنند ايران در قيد چهره هاست٬ كما اين كه ملّت و روح بزرگ اين ملّت است كه چهره هاى بسيارى به جهان ارائه مى دهد و اين روند با يكى دو ترور هيچ تغييرى نمى كند...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این اتفاق مشکوکه! مخصوصاً با توجه به اظهارات مسئولین! حال این سوال پیش میاد که چرا بعد از احتمال چنین طرحهای تروریستی و باخبر بودن سازمان های اطلاعاتی از خرابکاری های احتمالی، چرا نسبت به محافظت از ایشون اقدامی صورت نگرفته؟!

درضمن، تا اونجایی که بنده اطلاع دارم رشته ایشون ارتباط مستقیمی با شکافت هسته ای نداشت پس ایشون نمی تونستند نقش خیلی مهمی در برنامه هسته ایران داشته باشند!! اگر واقعاً سازمان های اطلاعات دشمن اقدام به چنین کاری کرده باشند، کار بسیار احمقانه ای بوده! زیرا اول از همه شخص کلیدی رو نکشتند، دوماً سازمان های امنیتی ایران را گوش به زنگ کردند و سوماً سازمان های اطلاعاتی معمولاً اقدام به ترغیب دانشمندان و شخصیت های کلیدی برای فرار از کشور می کنند، حالا یا با تهدید و ارعاب و یا با پیشنهادهای وسوسه برانگیز! کلاً کشتن یک فرد تنها به ناکام ماندن عملیات منتهی می شه! بنده درباره سازمان های اطلاعاتی کشورهای بسیاری تحقیق کردم ولی هیچ کشوری عملیات جاسوسی خودش رو با کشتن فردی که ارتباط مستقیمی با اهداف انها نداشته باشه به خطر نمی اندازد!

البته بنده نقش داشتن گروهک های مخالف دولت و حمایت غیر مستقیم دولت های خارجی از آنها رو نادیده نمی گیرم!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

[quote ]نمی شه در این زمینه پیش داوری کرد . عاملان انفجار بانک سامان اهواز رو چند ماه بعد دستگیر کردند و یکی از عرب زبان های اهوازی بود . من فکر نمی کنم به همین راحتی بشه فقط چند ساعت بعد از ترور یک دفعه بگیم آمریکا و اسرائیل . همه چیز باید منطقی بررسی بشه . شاید دشمن داشته . کی می دونه ؟
یک مسئله دیگه هم هست . خدا بیامرز استاد دانشگاه بوده ، و به نظر من اگر امریکا و اسرائیل بخوان دست به چنین کار هایی بزنند اول از همه از دانشمندان کلیدی شروع می کنند . کسانی که به صورت مستقیم در نیروگاه های اتمی کشور کار می کنند و حکم کلیدی رو در این نیروگاه ها دارند . انقدر آسون هم که صهیونیست ها نمی تونن بیان تو ایران و این استاد دانشگاه رو شناسایی کنند و خونش رو پیدا کنند و بمب بزارن و در رن .[/quote]

آرش جان به خبرها دقت کنی متوجه میشی.
مسعود علی محمدی ، دانشمند ارشد فیزیک هسته ای و یکی از مهره های کلیدی برنامه هسته ای ایران
وجود گروه ترور دانشمندان هسته ای در موساد از چهار دهه قبل ، ترور بیش از 300 دانشمند هسته ای عراق
موضوع فعالیت هسته ای ایران و تهدیدات کشورهای غربی و سعی آنها در متوقف یا مختل کردن روند فعالیت
شناسایی و ترور یک دانشمند کلیدی همانطور که گفتی به این سادگی ممکن نیست و جز با برنامه ریزی قبلی نمیتواند بدین نحو اجرا شود. ضمن اینکه ترور یک شخص سیاسی جز با هدف حذف یک مهره سیاسی و ضربه به پیکره سیاسی کشور قربانی نمیباشد اما ترور یک دانشمند در هنگام اغتشاشات دو هدف در پی دارد اول ناامن نشان دادن اوضاع کشور و دوم زیر پوشش مورد اول حذف یک چهره علمی تاثیرگذار.
اما بانکی که گفتی یک بانک هست و بانکها همیشه در اغتشاشات جزو اولین هدفها میباشند و البته این ابله بودن افراد حمله کننده را میرساند که محل سرمایه خود و دیگران را نابود میکنند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

[quote ]
شناسایی و ترور یک دانشمند کلیدی همانطور که گفتی به این سادگی ممکن نیست و جز با برنامه ریزی قبلی نمیتواند بدین نحو اجرا شود.[/quote]

به همین دلیلی که فرمودید چنین کاری نمی تواند بطور مستقیم توسط سازمان های جاسوسی بیگانه صورت گرفته باشد! زیرا این سازمانها بدنبال از بین بردن تهدیدات اصلی (بقول خودشون) هستند! و همانطوری که بنده خدمتتون گفتم: چنین کاری تنها هوشیاری بیشتر سازمان های اطلاعاتی و امنیتی ایران را در پی دارد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سازمانهای جاسوسی بیگانه برای عملیاتهای شیطانی ترور معمولا از نیروهای بومی خود فروخته و بصورت غیر مستقیم با چند واسط استفاده میکنند اما در نهایت ترور توسط این سازمانها برنامه ریزی و انجام میشود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.