karkas

موشک های بالستیک و سرباز ها تنها امید ایران در جنگ با آمریکا

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

سلام
من می خوام اینجا به همه ی شما بگم که ایران تنها امیدش در پیروزی در جنگ با آمریکا موشک های بالستیکش هست . برای مثال در جنگ با عراق اگر ما این موشک ها مثل عاشورا و شهاب رو داشتیم جنگ در عرض یک هفته تموم بود . و در مورد آمریکا نیروی دریایی ما که فقط زیر دریایی و بعضی از ناو شکن ها و ... و تعداد کمی ساخته و توانسته ی این نسل هست بقیه ی اون یعنی 75 درصد اون ها فرسوده و مال زمان شاه هست که خیلی هم قدیمیه . در مورد نیروی هوایی مون هم که مال زمان شاه هست و تازه دارند تعدادی هواپیما از چین و روسیه خریداری می کنند نمونه ی اون همین دو روز پیش که هواپیمای ارتش افتاد . ولی خوشبختانه با علم و مهندسینی که ما داریم اگر آمریکایی ها به ما مهلت بدن و انقدر تحریم نکنند ما می تونیم در عرض چند سال دیگه یکی از قدرت های بزرگ آسیا بشیم .و خوشبختانه با کوشش مهندسین ما هواپیمای ساخت داخل یعنی صاعقه و .. ما می تونیم حرفی برای گفتن داشته باشیم . ولی در هر حال نیروی زمینی ما با جمعیت بیش از ده میلیون نفر می تونه جلو آمریکا به ایسته ولی متاسفانه آمریکا از طریق لشکر کشی به ایران حمله نمی کنه از طریق موشک های دور بردش کلک همه ی ما رو می سازه و با اون هواپیما هایی که ساخته مثل b-52 یا هواپیمای شبح که می تونن بمب اتم و تعداد زیادی بمب حمل کنند ولی در هر حال آمریکا نمی تونه علکی اون هواپیما به اون گندگی رو بفرسته رو ایران چون نه رادار های جدید بلکه رادار های قدیمی هم می تونن این موشک بی -52 رو شناسایی کنند .
من قصدم در این تاپیک این هست که ما باید سیستم دریایی و هوایی خودمون رو تقویت کنیم که خوشبختانه تا حالا کردیم و اگر این طوری پیش بریم خیلی عالیه و جای خوش شانسی هست که نیروی زمینی ما و موشک های ضد موشکی ما هم در زمین و هم در دریا جزو بهترین موشک های جهان به مشار می یاند مخصوصا موشک های دریایی ما .
مخصوصا پیشرقت هایی که در زمین ی تانک سازی کردیم بسیار عالی هست

من یه چند تا ویدیو از ارتش و سپاه در رزمایش هایی که این چند روز گذاشتم این ویدیو ها من مطمئنم که تمام این رزمایش ها تمام تسلیحات رو به نمایش نذاشتند .
http://www.youtube.com/watch?v=1AYXJR2ebIs
این ویدیو هم از پرتاپ موشک شهاب 3 هست
http://www.youtube.com/watch?v=1AYXJR2ebIs

موشک های شهاب و عاشورا
موشک هایی که تا به امروز به دست پر توان مهندسین داخلی ساخته شده باعث افتخار و سر بلندی ایران هست ولی متاسفانه اطلاعاتی که از این موشک ها باید در اختیار ما قرار داده بشه قرار نمی گیره و هنوز از وضعیت موشک ها که آیا موشک هایی بجز شهاب 3 وجود دارند یا نه منظورم شهاب 4 یا 5 یا 6 هست . موشک عاشورا که برد دو هزار کیلومتر داره و تفاوتی با شهاب 3 از نظر برد نداره ولی متاسفانه هنوز که هنوزه هیچ تفاوتی بین این موشک ها از زیان مسئولین بیرون نیومده من فکر کنم که باید یا از لحاظ هدف گیری و یا مواد منفجره یا کلی فوایات دیگه فرق بکنه .
http://www.machtres....ran-shahab3.jpg
این عکسی که در زیر کذاشتم رو خیلی خوب بهش دقت کنید روی تابلویی که تسلیحات رو معرفی می کنه نوشته شهاب 4 خیلی برای من عجیب .
http://usinfo.state....ijpe/shahab.jpg
عکس زیر برد شهاب 3 رو نشون می ده ولی فکر کنم اشتباه باشه .
http://upload.wikime...hab-3_Range.jpg
در زیر لیست موشک های بالستیک ایرانی که الان ما داریم البته به غیر از موشک شهاب رو گذاشتم .
http://www.globalsec...es/mrl-iran.jpg
در تصویر زیر عکس هایی رو از کشور هایی که ایران می تونه به اون ها حمله ی موشکی به وسیله شهاب 3 رو گذاشتم خط نارنجی خطی که ما الان می تونیم هدف بریم خط قرمز مربوط به سال های دیگه هست که ما به موشک های شهاب 4 یا 5 دستیابی پیدا می کنیم
http://web.stratfor....ssile-Range.jpg
http://mathvsphil.dy...an_missiles.jpg
http://content.answe...M-54_6_Pack.jpg
http://www.richard-s...u25Frogfoot.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تنها امید ایران توکل بر خدا و توسل بر امام زمان (عج) می باشد. تمامی پیشرفت ها و تجهیزات بدون در نظر نگرفتن سمت و جهت اراده خداوند بیهوده است.
البته طبق آیه شریفه " واعدو الهم ما استطعتم من قوه" ما ملزم به تجهیز خود به تمامی ابزار نظامی برای مقالبه با دشمن هستیم ولی نباید از یاد خدا غافل شد، همان طور که در جنگ هشت ساله رزمندگان اسلام با کمترین تجهیزات و با توکل بر خدا و توسل بر معصومین توانستند از مهین عزیزمان حراست کنند.
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حق دقيقا با hosseingmn است.ايمان ما سلاح سري ماست! سلاحي كه هيج كشوري تكنولوژي ساخت اون رو نداره...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من با شما موافق ولی متاسفانه این دشمنی که ما باش طرفیم ما که هیچی این دشمن در تمام جنگ ها پیروز میدان بوده به غیر از ویتنام برای مثال آمریکا هیتلر به اون عظمت رو چول کرد چه برسه به ما . ولی قدرت ایمان ما خیلی بالا هست .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
karkas, بحث جالبی را شروع کرده اید اما مقدمه ای که ارائه دادید بعضا اشتباه و بعضی جملات آن با یکدیگر دارای تضاد هست! مسلما توان نظامی ایران اینطور زیاد نیست که نوشتید و باز هم مسلما جنگ بدین سادگی نخواهد بود که بتوان با چند سطر تکلیف یک جنگ بزرگ و تمام عیار را مشخص کرد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این دشمن در تمام جنگ ها پیروز میدان بوده

اين بستگی داره که ما از چه نظر بهش نگاه کنيم و چی رو معنی شکست بدونم.وگرنه همون ويتنام هم از جهتی ميشه گفت پيروزش بوده!!
اينی که شما ميگيد در 50 سال گذشته به صورت مستقيم و تنها با يک کشور روبرو نشده!



برای مثال آمریکا هیتلر به اون عظمت رو چول کرد

1-امريکا هيتلر رو چول نکرد.دلايل زيادی واسه شکست هيتلر وجود داره.امريکا به تنها ايی کاری از پيش نميبرد.
اون چيزی که هيتلر رو نابود کرد خود هيتلر بود! تو اين دنيا تاريخ ثابت کرده هرچقدر هم قدرتمند باشی و پرتوان اگه بخوای به ساير انسان ها ضلم کنی اين تو هستی که محکوم به فنا خواهی شد
ضلم و ضالم (حالا هرکی که ميخواد باشه) سرانجام نبود ميشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
karkas سلام اميدوارم خوب باشي نمي دونم چرا شما كه بسيار از لحاظ اطلاعات قوي هستيد چرا فقط حرفهاي بعضي عناصر راديكال را تكرار مي كنيد !!!! به خودم ديدم كه چند موضوع كه گفتيديد رو جواب بدم : 1- اونايي كه روزي 50 تاشون ميره گل دار يا قاچاقچي هستند يا قاتل يا منافق يا متجاوز به ناموس مردم ! 2-ااگه منظورتون از اون دانشجويان كه ميرن زندون اوناي هستنكه بعد از انقلاب 57 ميرن زندون بايد بگم اونا دانشجو نيستن بلكه دانشجو نما هستند مثل اونايي كه تو سال 78 تو كوي دانشگاه اون كارا رو با پول آمريكايي ها كردند (طرح آمريكايي انقلاب هاي رنگا رنگ)پس اگه آمريكا رو دشمن ملت ايران مي دونيم پس اونها بي گناه نيستند كه به اعتقاد من خيليلشون مستحق اعدام بودند !! كه نشدند 3- اما بنزين : اينروزا شده يه بهونه خوب براي بعضي ها ٬! اگر تو اين موضوع دقت كنم متوجه مي شيم خيلي موضوع پيچيده تر است كه فكر مي كنيم جانم ! دولت با اين طرح يك تك استراتژيك و بازدارنده به يكي از بزرگترين طرح برندازي و خرابكاري آمريكا و متحدانش زد آنا مي خواستن با قطع يك باره بنزين صادراتي به ايران يك شك عظيم اقتصادي و اجتماعي و رواني بزرگ به ملت ايران وارد كنند كه متمانا پيش درامد حمله اونها به ايران بوددر وضع نا بسامان و تحريكات ضدانقلاب داخلي پس ما بسيار ضعيف مي شدم حساب بكش يك دفه بيش از نصف ماشين هاي ايران بي بنزين مي موندن چه بحران يزرگي! پس دولت و مجلس با اين كار زيركانه حمله آمريكا رو چند سباحي به عقب و آمداگي ما براي مقابه با اين دشمن قسم خورده بيشتر كرد . خواهش ميكنم كمي از اين سطحي نگري دوربشيد وكمي به مساپل ژرفنگري كنيد با تشكر.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
كاربر محترم آقا مهران

من زياد دوست ندارم در مورد مسايل سياسي اظهار نظر كنم چون نه به موضوع اين تاپيك ارتباط دارد و نه به اين سايت ولي در مورد

ااگه منظورتون از اون دانشجويان كه ميرن زندون اوناي هستنكه بعد از انقلاب 57 ميرن زندون بايد بگم اونا دانشجو نيستن بلكه دانشجو نما هستند مثل اونايي كه تو سال 78 تو كوي دانشگاه اون كارا رو با پول آمريكايي ها كردند (طرح آمريكايي انقلاب هاي رنگا رنگ)پس اگه آمريكا رو دشمن ملت ايران مي دونيم پس اونها بي گناه نيستند كه به اعتقاد من خيليلشون مستحق اعدام بودند !! كه نشدند


متاسفانه حرف شما درست نيست و موضوعي كه شما مطرح كرديد به قضيه كوي دانشگاه ارتباطي ندارد. بهتر است در اين مورد صحبت نكنيم.موفق باشيد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

توجه به فرما این دانشجو ها به خاطر مقاله ها یا بعضی احضار نظر ها میرن زندان و توجه بکن اینکه این هایی که می رن بالای دار به من بگو بیست نفر رو سه ماه پیش گرفتن به عنوان ارازل و اوباش از اون موقع تا حالا 150 نفر رو دارن می کشن .

دوست عزيز اينجا يه فروم تخصصي هست.لطفا شما هم حرفهاي عوام و شايعات و تبليغات تلويزيونهاي اپوزيسيون رو تكرار نكنيد.

آقایون چشماتون رو باز کنید قرن بیست و یک اعدام در این قرن معنی نداره . کشوری که دومین کشور نفت خیز دنیا هست باید بنزین رو رو مردمش ببنده .

بحث حقوقي دررابطه با اعدام بحث مفصليه ولي به اعتقاد بسياري از افراد قصاص(در هر موردي )عادلانه ترين گزينه ممكنه.(خودتون رو جاي افراد خانواده فرد قرباني(حتي كسي كه يك سيلي به ناحق خورده)بزاريد.

1- چرا در زمان شاه ما سومین قدرت در جهان بودیم ولی حالا نیستیم

چون كشوري بوديم همانند بسياري از كشورهاي حال حاضر.چون منافع برخي ابرقدرتها با منافع ما در تضاد نبود.دوست عزيز اصولا در زندگي يا بايد عزت(نميگم الان بطور كامل به عزت دست يافتيم) رو انتخاب كرد يا ذلت.هرچند اينطور كه به نظر ميرسه تعاريف شما از عزت(نصب پلاكارد WELCOME IRANIAN PEOPLE توسط فروشنده هاي عامي شهر لندن بر مغازه هاشون يا انتظار احترام از عده اي به ظاهر انسان(كلي نميگم)كه تا چند وقت پيش اجدادشون به شغل شريف!برده داري مشغول بودند.) با تعاريف من از اين واژه متفاوته!

2- چرا ایران در زمان شاه هیچ خطری نیود برای دنیا. حالا شما به هر کشوری سفر کنی یک ساعت تمام با لیزر تو بدنت می گردن ببینند دو تا نارنجک قایم نکردی و قطعنامه نقض حقوق بشر برات تصویب می کنند .

موشي كه(كلي نميگم)به گوشه اي خزيده و براش مهم نيست تو جنگل وحشي آيا بي گناهي كشته ميشه يا نه؟آيا تكه زميني به تاراج ميره يا خير؟آيا غير از در خوشي و در رفاه زندگي كردن.احترام تصنعي ديدن و لذت بردن چيزهاي ديگه اي هم وجود داره كه ارزش ديده شدن و تلاش براي حفظشون هست يا خير و ... فكر نكنم به اصطلاح برخي خطري براي كسي محسوب بشه؟!

3 - چرا الان تمام کشور ها از ایران بی زار هستند به غیر از کشور هایی که زیر میزی میگرن مثل چین که نفت میگره و روسیه که خیلی امتیاز دیگه 4 - چرا ایران به نظامیان عراقی کمک می کنه که موجب آشوب بشه ..

رجوع شود به تاكسيها و شبكه هاي اپوزيسيون براي گرفتن پاسخ !

5 - من در کانادا زندگی می کنم پدر من که خواسته از مرز کانادا بره آمریکا از سر مرز دو ساعت تمام انگشت نگاری و تو دستگاه رد شد ولی اون هندی سیاه رو نکردند اون ژاپنی چشم بادمی رو نکردن وقتی پدرم پرسید این کار ها برای چی هست پلیس مرزبان به پدرم گفت برای اینکه شما ایرانی هستید یه خورده به رابطه ی و برخورد پلیس ها و مردم آمریکا در زمان قبل از انقلاب نگاه کنید پدر بزرگ من به آمریکا که رفته بود در زمان شاه چمدون های پدر بزرگمو پلیس فرودگاه با دستاش بلند کرده و گذاشته تو تاکسی از طرفی دیگر او زمون پدرم تعریف می کنه که در فروشگاه های لندن می نوشتند WELCOME IRANIAN PEOPLE.

دوست عزيز لطفا كمي عميقتر به مسايل نگاه كنيد! (مثل موردي ميمونه كه وقتي اشتباه كسي رو بهش متذكر ميشي:اگر فرد عادل و عاقلي باشه رفتارش با هات تغيير نكنه .ولي آيا ميشه از همه خصوصا قشري كه دوسيه درخشاني!!! دارند چنين انتظاري داشت.) اگر جهاني يكدست با مردماني خوب وجود داشت ميشد انتظار داشت همه با تو خوب باشند ولي همين تفاوتها در ذات و كردار انسانهاست كه هيچوقت همه از تو راضي نيستند.

6 - ما با تمدن هزار ساله و بیشتر باید یک همچین رفتاری با ما بشه
7- چرا آقای احمدی نژاد رو برادر هیتلر می دونند

مشكل گويا در اين مورد از اونهاست.تاريخشون خوب نيست!!!در ضمن دوست عزيز فكر ميكنم نتايج همون تاريخ و تمدن و فرهنگ چندهزار سالست كه ايران هنوز هم كشور خنثي و منفعلي نيست.

- چرا احمدی نژاد میاد می گه اسرائیل باید از نقشه ی دنیا محو بشه . خوشتون میاد یک روز یک کشور بیاد بگه ایران باید از نقشه ی دنیا محو بشه

نظر من هم بر حذف آپارتايد نه تنها از روي نقشه بلكه قلب تمامي انسانهاست.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با كمال احترام و ادب خدمت كركس خان!

به عنوان فرد كوچكي از ملت فهيم و بزرگ ايران مي خوام يه جواب كلي به سوالاتون بدم:

1- چرا در زمان شاه ما سومین قدرت در جهان بودیم ولی حالا نیستیم
2- چرا ایران در زمان شاه هیچ خطری نیود برای دنیا. حالا شما به هر کشوری سفر کنی یک ساعت تمام با لیزر تو بدنت می گردن ببینند دو تا نارنجک قایم نکردی و قطعنامه نقض حقوق بشر برات تصویب می کنند .
3 - چرا الان تمام کشور ها از ایران بی زار هستند به غیر از کشور هایی که زیر میزی میگرن مثل چین که نفت میگره و روسیه که خیلی امتیاز دیگه .
4 - چرا ایران به نظامیان عراقی کمک می کنه که موجب آشوب بشه .
5 - من در کانادا زندگی می کنم پدر من که خواسته از مرز کانادا بره آمریکا از سر مرز دو ساعت تمام انگشت نگاری و تو دستگاه رد شد ولی اون هندی سیاه رو نکردند اون ژاپنی چشم بادمی رو نکردن وقتی پدرم پرسید این کار ها برای چی هست پلیس مرزبان به پدرم گفت برای اینکه شما ایرانی هستید یه خورده به رابطه ی و برخورد پلیس ها و مردم آمریکا در زمان قبل از انقلاب نگاه کنید پدر بزرگ من به آمریکا که رفته بود در زمان شاه چمدون های پدر بزرگمو پلیس فرودگاه با دستاش بلند کرده و گذاشته تو تاکسی از طرفی دیگر او زمون پدرم تعریف می کنه که در فروشگاه های لندن می نوشتند WELCOME IRANIAN PEOPLE.
6 - ما با تمدن هزار ساله و بیشتر باید یک همچین رفتاری با ما بشه
7- چرا آقای احمدی نژاد رو برادر هیتلر می دونند
8- چرا احمدی نژاد میاد می گه اسرائیل باید از نقشه ی دنیا محو بشه . خوشتون میاد یک روز یک کشور بیاد بگه ایران باید از نقشه ی دنیا محو بشه


زمان شاه هيچي ندار با الان خيلي فرق ميكنه!! اون موقع زماني بود كه لقمه رو از دهن گرسنه مي گرفتن ميدادن به سيره! مي تونم از شما يه سوال كنم؟؟ انگيزه و دليل مردم براي انقلاب اسلامي چي بود؟؟ چرا ملت گوش به فرمان و محب امام شده بودن؟؟
فكر كنم همه ي ما جوابهاي يكساني به اين سوال داشته باشيم...عكس اين دلايل همون دلايليه كه به پدر بزرگ شما احترام مي ذاشتن... مگه كسي عقلش پاره سنگ ورداشته كه بدون دليل به كسي احترام بذاره(واژه ي بهتر: بپرسته)؟

براي افرادي كه در كشورهايي زندگي مي كنند كه به صورت پيشرفته داراي صدها ستلايت تبليغاتي و خبري هستن اين عاديه كه هر ساعت ديدشون نسبت به چيزي عوض بشه! همون افراد صاحب امتياز شبكه ها كه اكثرا صهيونيست(كه خود يهوديا قبولشون ندارن) هستن اعلام كردن كه قادرن ظرف مدت يك ساعت تمام انظار عمومي جهان رو به نفع آمريكا و شياطين ديگر تغيير بدن!
با اين تفاسير چه كسي از شما توقع دارد كه با ديد تحريف نشده به ايران نگاه كنيد؟؟؟


تمدن 5 هزار ساله ما با زنده نگه داشتن مشاعير كوروش كبير زنده مي مونه كه آزادي و امنيت سر لوحه كار اون بود.. به نظر شما زمان شاه كوروشي بودن بيشتر رعايت مي شده يا الان؟

همون امام خميني(ره) كه همه افراد حق جو قبولش داشتن اعلام كردن كه دو ملت هستن كه بايد از نقشه جهان محو بشن. الحمدلله يكيش كه خود به خود نابود شد و دوميش هم اگر پيش آيدبه دست ايرانيان مبارز پاك خواهد شد!
در زمان شاه با اون مفتزحانه كاريش اگر كشورمون رو در اختيار شياطين بزرگ قرار نميداديم بدون شك نسل كوروش برانداز ميشد و پدربزگ شما ديگر هرگز وجود نداشت كه كسي بهش احترام بذاره!

و در آخر مي خوام از اصطلاح آقا مهران استفاده كنم كه ميگه واقع بين باشيد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست عزيز. سايت جاي بحث‌هاي سياسي نيست. حرف‌هاي شما اونقدر ناصحيح بود كه هركسي مي‌تونه ردش كنه. ولي اگه قرار به پاسخگويي باشه، سايت پر مي‌شه از اين صحبت‌ها!!! دوست من. عقيده‌ي شما محترم و با ارزش. شايد براي شما و خانواده‌ي محترمتون، اين حرف‌ها از كلام الله هم پاك‌تر و صحيح‌تر باشه. ولي خواهشاً اين بحث‌ها رو نزد خودتون نگه دارين و سعي كنين كه در سايت ميليتاري‌ (كه از اسمش هم پيداست؛ يك سايت نظامي هست)، مطابق قوانين رفتار كنين و سعي در ارسال مطالب نظامي خود داشته باشيد. خواهشا‌ً ديگه اين بحث رو هيچ‌يك از عزيزان (نه كركس عزيز و نه ساير عزيزان) ادامه ندن. موفق باشيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بیست نفر رو سه ماه پیش گرفتن به عنوان ارازل و اوباش از اون موقع تا حالا 150 نفر رو دارن می کشن .


من همين حرف شما رو که خوندم فهميدم شما هم تحت تأثير اين تلويزون های مخالف قرار گرفتی
کدوم سومين قدرت؟ لابد ميخوايد بگيد اول امريکا بود بعد روسيه بعد هم ايران! ببخشد ها خيلی خنده دار بود.

1-خود آمار رسمی تعداد دستگير شدگان رو خيلی خيلی بالا تر از اين 20 نفر شما اعلام ميکنه
2-ميشه بگيد اين رقم 150 نفر رو از کجا اوردين؟
3-شما انگاری آمار رو اونجری که خودتون دوست داريد ببيند دستکاری ميکند

اينا همون ها هستن که تا ديرور 1000 جور نا امنی و جرم و جنايت ايجاد ميکردن.
اين حکومت اگه با اين دسته افراد مبارزه نکنه ميگين که "ای اين حکومت همينو ميخواد ميخواد جونا معتاد شن،مردم بترسن تا کسی نتونی قدرت رو از دستشون در بياره"
اگه حکومت با اين دسته از افراد برخورد قاتع بکنه(همون کاری که عربستان ميکنه و باعث شده در سال 2005 فقط و فقط 11 مورد دزدی داشته باشه) راه مييفتن ميگين "ای حکومت داره جونا مردم رو ميکشه بالا دار،حکومت داره قدرت نمايی ميکنه تا نفس مردم رو ببره"
حالا لطفا شما بگيد که اين حکومت بايد چيکار کنه؟

آقایون چشماتون رو باز کنید قرن بیست و یک اعدام در این قرن معنی نداره

فعلا همين امريکا اي هم که بعضی ها شيفتش هستن مخالف لقو عدام هست.
نظرتن چيه که خفاش شب رو نبايد عدام. يا شايد هم عدام بيجه که اون بلا رو سر اون بچه ها اورد نا عدلانه بود و مخالف قرن بيستم بود
آره ظاهرش بی رحمانست اما در باطن کملا عادلنه و درست هست
اگه کسی ،انسان ديگری رو کشت ما بهش جايزه ميديم ،جايزشم اينه که ما هم اونو ميکشيم!

وقتی که اون 2 جوان که اون قاضی رو کشته بودن عدام شدن.من تو اينترنت و تو شبکه های ماهواری مخالف رژيم سرو صدا زيادی رو شنيدم که آی جوونای اين مرزو و بوم رو اين حکومت آخوندی داره يکی يکی ميکشه.بريد ببيند اين مبارز راه آزادی در آخرين لحظات زندگيش لبخند بر لب داره.درود بر تو که قاضی جنايتکار رژيم رو به سزای آعمال وهشيناش رسوندی"
من کاری به اون قاضی ندارم که کی بود و چی شد.اونو اصلا بيخيال.
گناه اون کارمند بيچاره بانک که مشغول کار بوده از همه جا بی خبر که يه لقمه نون واسه زنو بچش ببره چی بوده که اين 2 نفر کشتنش.
گناه اون مشتری بد شانسی که تو اون لحظه تو بانک بود و اونا هم بهش رحم نکردن چی بوده که کشته شده
شما حاضری به پدر اون سربازی که شجاعانه در راه مقابله با اين دونفر کشته شد بگی که پسرت که رفته بود سربازی مرد!!!!!!!!!!!يعنی کشتنش!!!!!!!!
اينا جز 2 نفر وهشی که ميخواستن پول خوبی به جيب بزنن هدف ديگه اي نداشتن.
اين آدم حتی تو لحظه آخر مرگش هم حاضر نشد بگه من اشتباه کردم!
حالا اين آدم حقش نيست عدام بشه؟شايدم بايد تا اخر عمر بندازنش زندان که بخواد مفت بخوره و مفت بخوابه!

آره اپزوسيون هر کاری ميکنن از هر اتفاقی بهره برداری خودشن رو ميکنن.شما که نبايد با خوندن 4 تا مقاله و 4تا کانال سياسی که تفکر و انديشه خودتو از دست بدی که
معقولانه فکر کن و واقعبن باش.

کشوری که دومین کشور نفت خیز دنیا هست باید بنزین رو رو مردمش ببنده

از کی تا حالا بنزين رو مستقيم از چاه نفت ميکشن بيرون ميريزن تو خودرو که ما خبر در نشديم.
ايران يکی از بزرگترين صادر کنّندگان نفت هست.همينطور يکی از بزرگان وارد کنّنده بنزين
مصرف بنزين تو ايران از استاندارد کل دنيا به مراتب بالاتره.اينم لابد کار دولته که مردم مسرف ميکنن بدون هيچ ملاحظه اي؟
اونم با اون قيمت پايين که تو هيچ جا دنيا همچين قيمت نيست
همين کشور های همسايه هم که نفت خيز هستن همچين قيمتی نميدن.واسه همين قاچاق سوخت شده بود يه تجارت پر سود
همين العانشم نگاه کنی بازم قيمت نفت مفت هستش.

2- چرا ایران در زمان شاه هیچ خطری نیود برای دنیا. حالا شما به هر کشوری سفر کنی یک ساعت تمام با لیزر تو بدنت می گردن ببینند دو تا نارنجک قایم نکردی و قطعنامه نقض حقوق بشر برات تصویب می کنند

منو ببخش.حرف های شما از سر دلسوزيه اينو ميتونم حس کنم،اما بخوبی ميشه حس کرد که احساستی شديد و از کمبود اطلاعات رنج ميبرد.
ميشه بگی چتوری با ليزر تو بدن ميشه بگردی؟

بعد از حوادث 11 سپتامبر و بخصوص اون همه نه موفق جهت انفجار 4 هواپيما از لندن به شهر های امريکا اين تدابير اتخاذ شد.که مسبب ان هم نه ايران بلکه اتباع کشور های عربی هستن.
کاری هم به مليتت ندارن.بنده خودم در صف 3 ساعته وايسادم در کنار زن و مرد و بچه از هر کشوری که فکرش رو کنی در فرود گاه هيترو لندن تا نوبتم بشه برم کفش و کاپشنم رو در بيارم و بزارم زير دستگاه و خودم هم از زير گيت تشخيش فلز رد شم و بعد هم يه مأمور محترم سرتا پام رو بگرده جوری که با خودم گفتم "خدا پاستارها هم تو جمهوری اسلامی اينجری نگشته بودنمون!"
کاری هم ندشتن که از کجا و کی هستی همه رو از دم ميگشتن.3 ساعت شوخی بازی نيست تو صف منتظر باشی.
در مورد قطنامه هم درست که بايد سعی کرد از سدورش جلوگيره کرد.اما همين بس که شاه سعودی رفت انگليس و ملکه شخصا امد استقبالش ابردش به ديدن خونش.و همه رسانه های انگليسی گفتن اين که همون عربستانی بود که باعث بمب گزاری های مترو ما بود اين همون کشور نقض حقوق زنان بود حالا چی شد!
بله اين شد که ديدی اينا همش بازی قدرت هست .مثل شطرنج

3 - چرا الان تمام کشور ها از ایران بی زار هستند به غیر از کشور هایی که زیر میزی میگرن مثل چین که نفت میگره و روسیه که خیلی امتیاز دیگه .


هيچ کشوری از کشور ديگه بی زاری نيست.بحث منافع در ميانه.بحث قدرتمند شدن يه تازه وارد.و عدم علاقه قدرتمندان فعلی جهت حضور قدرتمندی ديگه هست!
وضع که واسه پاکستان درست کردن رو ببين.فکر کردی همينجوری مردم اعتراض کردن ،بعد هم بی نظير بوتو يهو تصميم گرفت بياد پاکستان؟

نفت ايرانی به هيچ جا مجانی نميره.اگه نفت ميره چين ببين چقدر از سوی چين به ايران نفع ميرسه
اگه روسيه از ايران پشتيبانی ميکنه و مثلا طور-m1 رو بهش فشار ميارن که نده و ميده واسه اينه که ايران واسش نفع داره
و ايران هم اگه به روسيه نفع ميرسونه واسه اينه که روسيه واسش نفع داره
يه بده بستونه.
نه هيچ کشوری و نه هيچ گربه اي و نه ايران ما واسه رضای خود موش نميگيره.

چرا ایران به نظامیان عراقی کمک می کنه که موجب آشوب بشه

انقدر به اين کانال ها نگاه نکن.که روح آدم رو شستشو ميدن(حالا از هر جناه و گروه و کشوری که ميخواد باشه)
نميدونستم که حمله و ريختن بمب رو سر مردم بيگناه واسه نفت ،به اسم آزادی اشوب بپا نميکنه!
نميدونستم سالها کمک به يک ديکتاتور وهشی و تجهيز جنگی و پشتيبانی 8 ساله از اون اشوب بپا نميکنه!
نميدونستم 10 سال تحريم مردم و ايجاد قحطی در کشورشون اشوب به پا نميکنه؟
اما خوب شد که العان فهميدم.

1-هيچ مدرک موسق جهت اثبات کمک ايران به شورشيان وجود نداره
2-گيرم که ايران هم کمک کنه بنظر شما وقتی رقيبت تو يک قدميت داره وست دندون تيز ميکنه.تو نبايد تو همون جايی که نقطه ضعفش هست زمين گيرش کنی؟
3- چوبی که عوضه گله نداره.اين همه سال امريکا به مخالفين ايرانی کمک کرد حالا هم يخرده نوبت ايرانه


ما با تمدن هزار ساله و بیشتر باید یک همچین رفتاری با ما بشه

ربطی به تمدن و اين حرفا نداره بحث قدرته
تو اين دنيا که قبلا هم اينو گفتم مثل گرگ ميمونه اگه نجنبی کلاهتو که باد ميباره هيچ کلتم بردن
چندين قرن هست که ايرانی خودشو تکون نداده، در حالی که دنيا داشت به سمت رشت و پيشرفت ميرفت. حالا وقتشه که يه تکونی به خودش بده
اگه العان ما کم کاری کنيم فردا رفتاری به مراتب بدتر از اين باهامون ميکنن.

چرا آقای احمدی نژاد رو برادر هیتلر می دونند

همون هايی که آلمان رو آنچنان تهقير کردن که باعث شد تفکری به نام هيتلر (دقت کن تفکر نه يه فرد ) بوجود بياد.
العان هم چشم ديدن يه ايرانی قدرتمند و مستقل رو ندارن.
جهت اطلاع شما هم اين لابی اسرييلی هست که همچين تبليغاتی رو راه انداخته
چون اگه همچين تبليغاتی نکنن نميتونن تو افکار عمومی دنيا دليلی واسه توليد و انباشت سلاح های مخوف و کشتار جمعی خودشن داشته باشن


چرا احمدی نژاد میاد می گه اسرائیل باید از نقشه ی دنیا محو بشه . خوشتون میاد یک روز یک کشور بیاد بگه ایران باید از نقشه ی دنیا محو بشه

اگر احمدی نژاد يه همچين حرفی پرونده
فعلا که اونا دارن در عمل اين کار رو ميکنن.سلاح هاشون رو که توليد و انبار کرن رو ببين.تعداد کلاهک های هسته ايشون رو در نظر بگير.
کمک های مالی مستقيمشون واسه فلج کردن اقتصاد ايران رو در نظر بگير(من اصلا کاری به کمک های مالی جهت بر اندازی حکومت ايران ندارم)
تهديد های نظامی مستقيم و غيرمستقيمشون رو در نظر بگير.
کم نبود حمله اونا به ايران.جنگ نفکش ها،اير باس ما که با 290 نفر مسافر تو وسط هوا و آسمون تيکه تيکه شدن.بگزريم از کمک های غيرمستقيم اينا فقط يکی دو مورد بود


معلومه که ما خوشمون نمياد کسی ما رو تهيد کنه.مشکل هم همينه که تهيد اصلی اونا هستن ولی سرو صدا راه انداختن که اي داد بيداد که ايران امنيت ملی ما رو تهديد ميکنه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.