arash_slayer

سخنرانیهای دکتر حسن عباسی (صوتی و متنی)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

آقای عباسی مسلما اعتبار جهانی دکتر سروش رو ندارن

این دیگه از اون حرف ها بود. دکتر عباسی در غرب به کسینجر اسلام معروف است. این دکتر سروش به چه چیز معروف است؟
بهتر است سخنرانی استاد را در مورد شبهات آقای سروش گوش کنید.
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دكتر عباسي يكي از باسوادترين افردايه كه تا حالا ديدم من خودم در اون سخنراني معروفش تو دانشگاه فردوسي مشهد(تابستان سال 82) حضور داشتم و ايشون بعدا هم يه سري جلسات خصوصي پرسش و پاسخ براي ما گذاشت كه در اون جلسات سير تحول پرونده هسته اي ايران رو تا دو سال بعدش پيش بيني كرد و همه حرفاش هم در نهايت درست از كار دراومد. در مورد اون سخنراني مشهد هم من كاملا حق رو به دكتر ميدم: ريشه آنگلوساكسون icon_cheesygrin را بايد خشكاند!!!!
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بحث خيلي خوبه !!! اول من سنگ هام رو با waffen_ss وا بكنم!!! :evil: دوست عزيز مهدويت گذشته ايران و حال ايران و آينده ايرانه چون اگر اميد به حضرت مهدي (عج) نبود ايران الان اينجا نبود!!!! فكر كنم جناب داوود خوب جوابت رو داد!!! :mrgreen: در باره آقاي سروش همين رو بهت بگم كه بابام با تمام شور و اشتياق كتاب هاش رو قبلا خريده بود ولي تمام اون هارو مستقيم به سطل آشغال انداخت خودت تا آخرش رو بخون !!!! تفكر وابسته و غربي حتي اگر واقع گرايانه باشه از طرف ايراني واقعي مردود و پشيزي ارزش نداره!!!! حالا در باره دكتر عباسي: دوستان فكر كنم تا حالا من رو ديگه شناخته باشيد !!! من فقط يك انتقاد دوستانه و بجا و عاشقانه از ايشون دارم و اون اينكه حرف هاي ايشون در برخي موارد بايد كاملا داخلي باشه و كاملا جوانب امنيت رعايت بشه !!!! منظورم انتقاد يا رو كردن دست اصلاحات نيست ولي در برخي از سخنراني ها كه ايشون انجام دادن راه سوع استفاده رو به راحتي باز گذاشتند!!!! من خودم از دشمنان اصلاحات هستم (منظورم جبهه اصلاحاته!!) اما در گيري هاي داخل ايران در مجامع بين المللي نبايد بروز كنه !!! من خود به شخصه با گوش دادن سخنراني ايشون انگيزه مبارزه با استكبار در من بسيار تقويت شده !!! فقط بايد كاري بكنيم كه خارجي هاي سايت اين قسمت رو نبينند !!! :mrgreen:
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آقای عباسی مسلما اعتبار جهانی دکتر سروش رو ندارن ودکتر سروش دارای اندیشه های واقع گراتر از ایشون هستن وتکه ی آقای عباسی رو بحث مهدویت یه کاره بیهودست که خطرات زیادی در همین سالها حتی برای دین درست کرده رواج خرافه پرستی در جامه یکی از آنهاست...


جناب دکتر سروش با حرفهای سه سال اخیرش خیلی از طرفداران پرو پا قرصشون رو باحقیقتی که مدام عده ای آنرا فریاد می زدند آشنا کرد.ایشون فقط نقش یک مترجم رو ایفا می کنه. اونهم تفکرات قرن 17 و 18 متفکرین اروپایی اما نکته اصلیش اینه که کپی رایت رو رعایت نمی کنه و همه رو به نام خودش به خورد جوانهای مردم میده! حاضر به مناظر با کسی هم نیست الا آیت الله مصباح! هر کسی هم که علیهش حرفی بزنه فوری با حرف لگد بارونش می کنه! رسانه های طرفدارش هم به خوبی پوشش می دن! می گن درخت هر چی پربارتر بشه سر به زیر تر میشه!


اعتبار جهانی! اینکه روزنامه ها و رسانه های وابسته به صهیونیسم در مورد کسی تبلیغات راه بیاندازند و فردی برای ملتی بزرگ کنند! پروژه ای که صدای امریکا در مورد محسن سازگارا چند سال انجام داد اما بالاخره ماه پشت ابر نموند! و جیره خوار بودن این شخص برای ملت ثابت شد.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام در مورد دكتر عباسي بحثهاي فراواني در جريان است و اينكه ايشان يكدفعه وارد مساپل سياسي شدند جاي سپوال دارد . 1- ايشان از مركز تحقيقات استراتژيك رياست جمهوري در 5 سال ژيش بيرون آمدند. مركزي كه هر كس از آن بيرون بياييد بايد به او مشكوك بود افرادي مثل عباس عبدي و تاجيك و خسرو تهراني (مضنون بمب گزاري 8 شهريور )‌سعيد حجاريان و حجت الاسلام موسوي خويپيني ها (فارغ التحصيل دانشگاه پاتريس لومامبو مسكو) 2- ايشان در زمان جنگ پاسدار وظيفه در سپاه بودند و مدت كمي در جبهه حضور داشتند و يك بار هم يك تير به پايشان مي خورد و ديگر منطقه نمي روند .كه جاي سپوال دارد كسي كه داعيه تپوري پردازي در مورد جهاد و شهادت دارد چرا خودش سابقه روشني در اين مورد در حساسترين موقعيت كشور نداشته است. 3- هزينه هاي دفتر و تشكيلات ايشان كه يك مقداري هم عريض و طويل دارد مي شود از كجا تامين مي شود . با اين حال اينجانب ارادت خاصي به ايشان دارم و معتقدم كه اراپه مطالب جديد به جوانان در اين بحبوحه حساس سياسي كار پسنديده اي مي باشد.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ماجرای قطع همکاری حسن عباسی با دولت و تلویزیون دلیلی بود که ایشان را به مدت چند سال گرفتار دادگاه کرد و دولت گرامی قبلی هم بجای حمایت از نخبه داخلی به شکایت دول خارجی بها داد و در نهایت ایشان ممنوع التصویر و مصاحبه و صدا شدند! در طول جنگ ایشان نیروی مخصوص بوده و در چند عملیات برون مرزی شرکت داشته که در یکی از آنها از هر دو پا و با گلوله دوشکا مصدوم و با قاطر و با کمک نیروهای کرد به کشور بازگردانده شد. هزینه موسسه وی (مرکز دکترینال امنیت بدون مرز) بصورت شخصی و با کمک بعضی افراد علاقمند تامین میشود که تنها چند میلیون تومان در سال بوده و طبق توضیحات سعی شده از نیروهای جوان و دانشجویی برای کاهش هزینه ها و افزایش خلاقیتها استفاده گردد. طراحی جدید سایتش هم ایراد داره و صفحات باز نمیشن!

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

2- ايشان در زمان جنگ پاسدار وظيفه در سپاه بودند و مدت كمي در جبهه حضور داشتند و يك بار هم يك تير به پايشان مي خورد و ديگر منطقه نمي روند .كه جاي سپوال دارد كسي كه داعيه تپوري پردازي در مورد جهاد و شهادت دارد چرا خودش سابقه روشني در اين مورد در حساسترين موقعيت كشور نداشته است.
.


لابد ایشون باید می رفته شهید میشده و بعد از شهادتش میومده تئوری پرداز میشده!


البته مشکوک بودن به همه کمی خوب است! اما باید توجه کنیم حرفی که داره میزنه چیه؟ به هر حال از حداقل عقل که برخورداریم! می شنویم بعدش فکر می کنیم خوبه یا بده!

البته ما کسایی تو مملکتمون داریم که وقتی باسوادهای خودی حرف می زنن میگن جاسوسه! بیسواده! چی سرش میشه! اما وقتی برژینسکی و هانتینگتون و .... حرف می زنن گویی وحی از جانب پروردگار نازل شده! استاد مطهری و علامه طبابایی و علامه جعفری و ..... رو قبول ندارند و می کوبند اما دربرابر سخنان پوپر و فوکویاما و گنجی بیسواد ملعون همجنس باز سر تعظیم فرود می آورند!
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
صحبت یک جوان ایرانی با آقای عباسی آقای عباسی سلام امیدوارم روزی این حرفای من رو بشنوید و در یکی از سخنرانیهاتون جوابشو بدید جوانان ایران و حتی خیلی از دوستان خودم رو میبینم که احساس ایرانی بودن براشون مرده شاید این جمله رو باید اصلاح کنم احساس ایرانی بودن براشون درک شده نیست وقتی به قضیه شیعه بودن میرسن براشون معنی خاصی نداره یعنی اونجور که شما و بزرگترای ما میگن یعنی مثل جونای قدیمی نیستن فکر میکنید دلیلش چیه؟ شاید ما تو کشورمون کسی رو میخواهیم که دنبال عمل باشه نه حرف مردم از حرف و دروغ خسته شدن از قدیم میگن عمل حتی اگه اشتباه باشه بهتر از تئوریه حداقل تجربه داره من خودم دولت آقای احمدی نژاد رو میبینم که خیلی ها و حتی خود من نسبت به رشد کشورمون نظر مثبتی نداریم ولی قطعا این بار بهش رای میدم میدونید چرا ؟ چون آقای احمدی نژاد جرات داره هر کسی از مسئولین جرات نامه نگاری به آمریکا رو نداشت نه اینکه آمریکا شاخ باشه نه،فقط جرات مقابله با حرفها و خوردگیریای داخل رو داشت آقای عباسی ما تو کشورمون ، تئوریسین زیاد داریم اما کسی هست که عمل داشته باشه؟ من که خبر ندارم ولی اگه هست حداقل بگید که ما هم خوشحال بشیم آقای عباسی همانطور که شما کار مسئولین سپاه و اطلاعات و ریاست جمهوری رو به انتقاد کشیدید آیا اجازه داریم از شما انتقاد کنیم؟ شما توی یکی از سخنرانیهاتون گفتید که اقتصاد امارات رو به چالش میکشید ولی هر روز بهتر از دیروز به کارشون ادامه میدن اگر روزی این مطلب رو مطالعه کردید ممنون میشم در سخنرانی بعدی خودتون نشون بدید که مردان عمل چگونه مردانه پاسخ میدهند --------------------------- اما این صحبت مربوط بود به ماجرای ترانزیت دختر شیعه به امارات برای مغزها هم فکری شده ؟ که ترانزیت مغزها هم کم از اولی نیست. من از طرفداران شما هستم که آرشیو کاملی از صحبتهای شما رو دارم امیدوارم با این سخنرانی آرشیو من جهشی مشهود داشته باشه.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]سخنرانی دکتر عباسی در مورد پروژه آژاکس 2 در دهمین انتخابات ریاست جمهوری بخش اول [/b]

http://www.rasekhoon.net/_WebSiteData/Song/SongFiles/Abbasi%2001.mp3


[b]سخنرانی دکتر عباسی در مورد پروژه آژاکس 2 در دهمین انتخابات ریاست جمهوری بخش دوم [/b]
http://www.rasekhoon.net/_WebSiteData/Song/SongFiles/Abbasi%2002.mp3

گوش نكنيد باختين !





دانلود مستقيم و سريع تمام سخنراني هاي استاد حسن عباسي
http://gamenetyahoo.blogfa.com/post-640.aspx

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ممنون کیارش جان. (چطوری چه خبر؟)

از اون لینکها که دانلود نشد اما از صفحه زیر میشه.
http://www.rasekhoon.net/Song/PersonPage-245.aspx

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان سلام
[quote]شما توی یکی از سخنرانیهاتون گفتید که اقتصاد امارات رو به چالش میکشید
ولی هر روز بهتر از دیروز به کارشون ادامه میدن [/quote]
و حالا خوبه به این سوال کمی فکر کنیم

راستی خوبه نقد سریال لاست رو هم بزارم
شاید نشنیده باشید
از رپید باز هست که نمی دونم تا کی میشه استفاده کرد
http://s69.eu.rapidbaz.com:8080/get/_RZYj/4sthnbtktllei33hrnzy.mp3

علی علی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برید تو سایت بچه های قلم همشون اونجا هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
icon_rolleyes به مدت يه يك ساعتي تجربه اي رو گذروندم كه خدا نسيب هيچ كدومتون نكنه !
بعد از اينكه سخنرانيه دكتر عباسي رو دانلودكردم ، گوش كردم و بسيار هم لذت بردم ... به خوندن نظرات دوستان در صفحات قديمي تر پرداختم ...
از اينجا بود كه شاخ در اوردن و توهم زدن شروع شد و يواش يواش داشت به جنون ميرسيد ...

در اكثر نظرات دوستان مخصوصا در صفحه دوم ... نقل قول هايي شده از شخصي كه وقتي نگاه كردم ... ديدم اين نقل قول ها از طرف خودمه ... ! يعني ID من بالاي نقل قول ها نوشته شده !
و در واقع اصلا تمام بحث ها در مورد نظاراتي هست كه از من نقل قول شده ! اونم در مورد دكتر سروش ! هر چي فكر كردم ... ديدم يادم نمياد اين حرفارو زده باشم ... يكم ديگه كه گذشت گفتم من چرا الان انقدر نظرم با اون موقع فرق كرده ... مگه ميشه !!! مگه اين مظالب مال چندسال پيشه ... مگه ميشه تو يه بحث شركت كرده باشم و يادم نياد ! خدا يا ... اين ديگه چه جورشه ... تازه از همه جالب تر اينكه من اصلا اين دكتر سروش رو كه اينجوري ازش دفاع كردم رو ديگه نميشناسم و هيچ نظري هم در موردش ندارم !!!
بعدش با تعجب بيشتري به دنبال پست هاي خودم گشتم ... كه اين نقل قول ها از روش اومده ... و چون از وقتي كه عضو اين سايت شدم عكس آواتارم همين پرچم مشكي Waffen SS بوده ... دنبال همين عكس گشتم و وقتي پيداش نكردم ... ديگه داشتم شاخ در ميوردم كه نامردا ... اين همه جواب حرفاي منو دادن و گنده گنده بار كردن ... بعد پست ها مو هم پاك كردن ! ديگه داشتم پاميشدم ميرفتم دكتر ... كه يدفعه متوجه شدم اين شخصي كه اين نظرات رو داده خودم نيستم ! icon_rolleyes در واقع ID ها يكي هست ولي در آيدي من " - " دش به كار رفته ... ولي در آيدي اين برادر گرام " _ " آندر لاين !
و بعد از اين كشف بزرگ نفس راحتي كشيدم و به سلامت عقل و حافظه ام كورسوي اميدي دوباره پيدا كردم !
خلاصه كه خدا قسمت شما نكنه كه تجربه ي وحشت ناكي بود ...
حالا خودمونيم اين دكتر سروش كي هست ؟؟؟ icon_cool

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
واقعا عجیب بود نه !
حالا خودمونیم خودت بودی حالا داری فیلم بازی میکنی !؟ icon_cool
شوخی بود ..

اون سرباز یکم هست و شما رزمجو !و اینکه ایشون سال 2007 عضو شدن و شما 2008 !
لازم شد یه تجدید نظری در مورد نام کاربریتون بکنید ! حداقل تغییر درجه و حروف بد نیست ! ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.