Haj_Rezvan

که گریه های سردار را دیده بود....؟

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

خیلی خون گردن اینهاست از خون نورعلی شوشتری بگیر تا مجید شهریاری و خون شهید شاطری...چه تقاصی پس بدهند این حیوانات درنده لعنت الله علیه
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ســـردار گریه نکن ، shame_on_you
ما ها امیدمون به نگاه پر امید شما خوشه ! :-(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برارد علی.....
در مورد وظیفه اصلی ایشون قدری بیشتر توضیح بدین
واقعا ایشون فقط کار عمرانی می کرد؟ مقداری مبهم قضیه!
؟؟؟!!
کلا سرم پر از سوال....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right][quote name='rpg7' timestamp='1360890334' post='300251']
برارد علی.....
در مورد وظیفه اصلی ایشون قدری بیشتر توضیح بدین
واقعا ایشون فقط کار عمرانی می کرد؟ مقداری مبهم قضیه!
؟؟؟!!
کلا سرم پر از سوال....
[/quote]با سلام[/right]
[right]برادر شما هم که همش ابهام داری نمیشه که همه چیزها رو گفت کسان دیگری هم مثل این بزرگوار هستند که دارند بی نام و نشان و فقط برای خدا کار میکنند[/right]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شهادتشان مبارک.
.
.
.
.
. علی جان این فیلم را ببین وببین که گریه های سردار سلیمانی را دل ادم را نابود میکند. فیلم مربوط به روایتگری ایشان در شلمچه هستند :

[url="http://www.mediafire.com/download.php?2wlcd96tchgoilq"]http://www.mediafire...2wlcd96tchgoilq[/url]
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]برارد علی.....در مورد وظیفه اصلی ایشون قدری بیشتر توضیح بدینواقعا ایشون فقط کار عمرانی می کرد؟ مقداری مبهم قضیه!؟؟؟!!کلا سرم پر از سوال....[/quote]فعلا من خودم سرم پر سواله و هنوز منبع موثقی هم پیدا نکردم ازش بپرسم ولی با یک سرچ کوچولو متوجه شدم که ماجرا کاملا درسته و ایشون مسئول امور بازسازی و سازندگی لبنان بودند و اینطور که به نظر میاد به حلب رفته بودند برای بازسازی، اما اینکه چرا و در چنین وضعیتی اصلا معلوم نیست...[quote]بعد از کلی عکاسی از معماری هتل کمی استراحت کردیم و به اتفاق بچه ها و به اصرار ناصر رفتیم خدمت مهندس حسام خوشنویس مسئول امور بازسازی و سازندگی لبنان مهندس خوشنویس بسیار خاکی و از بر و بچه های جبهه و جنگ بود. حدودا پنج شش سالی رو در لبنان برای بازسازی مناطق جنگ زده مخصوصا منطقه ضاحیه فعالیت میکرد که از زحمات این عزیز میشه مدرسه سازی ، پل سازی، ساخت جاده، ساخت مراکز پزشکی و درمانی، انتقال و تولید برق و پاکسازی مین را نام برد.[url="http://rtgk.persianblog.ir/tag/%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%AA_-_%D8%AD%D8%B2%D8%A8_%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_%D9%84%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%86"]http://rtgk.persianb..._حزب_الله_لبنان[/url][/quote]لینک بالا مربوط به یک سال پیشه...البته ارتش آزاد اعلام کرده که ایشون در حمله ی هوایی ارتش اسرائیل به کاروان تسلیحاتی که عازم لبنان بوده به شهادت رسیده اند
[quote]در بیانیه ای که به نام ستاد فرماندهی مشترک ارتش آزاد سوریه منتشر شده اعلام شد که سرتیپ حسن شاطری (حسام خوشنویس) در حمله هوایی پانزده روز پیش اسرائیل به یک کاروان تسلیحاتی که از سوریه راهی لبنان بود کشته شده است.
در این بیانیه آمده است که علاوه بر سرتیپ شاطری، افراد دیگری نیز همراه او در این حمله کشته شده اند اما هویت آنان را مشخص نکرده است.
در بیانیه هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سفارت ایران در بیروت منتشر کرده اند نیز زمان کشته شدن سرتیپ شاطری مشخص نشده و از حمله کنندگان به او با عنوان تروریستهای مسلح و مزدوران رژیم صهیونیستی نام برده شده است.
ارتش آزاد سوریه در بیانیه خود، هيئت ایرانی بازسازی جنوب لبنان را که سرتیپ شاطری با نام مستعار حسام خوشنویس، ریاستش را به عهده داشت، پوششی برای فعالیتهای سپاه پاسداران در لبنان و سوریه قلمداد کرده است.
حمله ای که این بیانیه به آن اشاره می کند، سی ام ژانویه (یازدهم بهمن) گذشته رخ داد و دولت سوریه اعلام کرد که طی آن، جنگنده های اسرائیلی پژوهشگاهی نظامی را در حومه غربی دمشق و نزدیک به مرز لبنان بمباران کرده و طی آن، پنج نفر نیز کشته شده اند.
اسرائیل مسئولیت این حمله را پذیرفت اما یکی از شبکه های تلویزیونی اسرائیلی تصاویری ماهواره ای از این پژوهشگاه نظامی را منتشر کرد که نشان می داد ساختمانهای این مرکز آسیبی ندیده اند و تنها توقفگاه خودروهای این پژوهشگاه و مناطقی در کنار جاده آثار حمله هوایی را بر خود دارند.
پیش از آنکه دولت سوریه، حمله هوایی اسرائیل را اعلام کند، گزارشهایی منتشر شده بود حاکی از اینکه هدف جنگنده های اسرائیلی کاروانی حامل تسلیحات بوده که از سوریه به سمت لبنان حرکت می کرده است. هرچند این خبر را هیچ مرجع رسمی تایید نکرد، این گمانه مطرح شد که چه بسا کاروانی هدف قرار گرفته که تسلیحات شیمیایی سوریه را به لبنان حمل می کرده است، چرا که مقامات اسرائیلی پیشتر هشدار داده بودند که اگر احتمال دهند قرار است چنین تسلیحاتی از سوریه خارج شود و به دست حزب الله لبنان بیفتد، دست به حمله پیشگیرانه خواهند زد.[/quote]
[CODE]http://www.bbc.co.uk/persian/world/2013/02/130214_l42_syria_shateri.shtml[/CODE]
به هر حال به نظر میاد که اینبار روایت مسئولین درست تر و نزدیک تر به واقعیته (هر چند که هنوز چیز هایی هست که هنوز بیان نشده)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]البته ارتش آزاد اعلام کرده که ایشون در حمله ی هوایی ارتش اسرائیل به کاروان تسلیحاتی که عازم لبنان بوده به شهادت رسیده اند[/quote]

اگر واقعا اين مساله حقيقت داشته باشه كه ديگه قضيه خيلي پيچيده و بغرنج ميشه. البته بگم در مورد شهيد تهراني مقدم هم از اين حرفا زياد ميزدن ولي معلوم شد كه غلط بوده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[center][color=#FF0000][size=5]الا لعنت الله علی القوم الظالمین[/size][/color][/center] ویرایش شده در توسط razgura

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.