super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

آرماني عزيز

----------

به طور كلي با صحبتهاي شما موافق هستم - به نظر من در نهايت تضعيف يك كشور نوپا بنام پاكستان به نفع ايران قدرتمند خواهد بود. چرا كه اين كشور كم سن و سال هيچ گاه ثبات در حكومت مركزي نداشته است.

شايد با اين ضرب المثل منظورم را بهتر بتوانم عرض كنم - متاسفانه دوست نادان در منطقه زياد داريم.

[color=red][size=24]دشمن دانا به از دوست نادان است. [/size][/color]

موفق باشيد

امپراتور

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
يك پايگاه خبري-تحليلي آمريكايي در گزارشي به ارائه نكاتي درباره حملات بمبئي پرداخت كه اين نكات به دست داشتن موساد و سازمان سيا در اين حملات تاكيد مي‌كنند.

به گزارش فارس،‌ پايگاه خبري-تحليلي "ويزدام فاند" در گزارشي با اشاره به حملات اخير در بمبئي هند نكاتي را درباره اين حملات ارائه كرد كه جاي تامل و دقت دارد. اين نكات در پيرو نوشتار پيش‌رو آمده است.
نكته اول: هنوز به طور دقيق مشخص نيست كه چه اتفاقي چه زماني و توسط چه كساني رخ داد.
نكته دوم: حملات بمبئي داراي برنامه‌اي دقيق بود كه به اذعان برخي كارشناسان ماه‌ها براي نحوه اجرايي كردن آن زمان صرف شده بود.
"الكس نيل"، رئيس بخش امنيت آسيا در موسسه "رويال يونايتد" بر اين باور است كه در حملات بمبئي حدود 100 تروريست در برنامه‌ريزي و اجراي آن نقش داشته‌اند. وي همچنين مخفي ماندن اين برنامه را شگفت‌انگيز مي‌داند.
يك كارشناس انگليسي ديگر در گفت‌و‌گو با شبكه خبري "سي‌ان‌ان" آمريكا گفت كه 10 نفر نمي‌توانستند در بازه زماني 30 دقيقه‌اي و در 9 نقطه مختلف از بمبئي چنين حمله‌اي را انجام دهند.
نكته سوم: در حالي كه برخي گزارش‌ها گروه "مجاهدين دكن" را مسئول انجام حملات فوق دانستند، عده‌اي هم احتمال دست داشتن گروه‌هاي راستگراي هندو را در اين حملات محتمل مي‌دانند.
"آمارش ميسرا"،‌مورخ هندي و مولف كتاب دو هزار صفحه‌اي "جنگ تمدن‌ها: هند پس از 1857" معتقد است كه گروه‌هاي راستگراي هندو با موساد، ‌سازمان جاسوسي اسرائيل همكاري كرده‌اند.
نكته چهارم: در 19 آگوست 2008 يك آمريكايي به نام "كنث هايوود"، درباره انفجارهاي زنجيره‌اي هند كه منجر به كشته شدن 42 نفر شد مورد بازجويي قرار گرفت. وي سپس از هند گريخت. برخي‌ها معتقدند كه هايوود از عوامل "سيا"، سازمان اطلاعات آمريكاست.
نكته پنجم: در اول جولاي 2004 موسسه امنيتي "جينز" گزارش داد كه بخش تحقيقات سرويس اطلاعات خارجي هند يك سري بررسي‌هاي داخلي درباره جاسوس‌هاي احتمالي كه به دنبال فرار يك افسر ارشد سيا بگريزند آغاز كرد.
دولت هند از اين مي‌ترسيد كه با فرار "رابيندر سينگ"، رئيس بخش جنوب آسياي سيا تنها سرنخ موجود درباره عمليات احتمالي موساد و سيا از دست برود.
با توجه به تاريخچه عمليات‌هاي انجام شده در قالب‌هاي متفاوت، دست داشتن موساد و سيا در حملات اخير به دور از انتظار و بررسي آن غيرمنطقي نيست.
نكته ششم: "همانت كاركاره"، رئيس ستاد مبارزه با تروريسم در "ماهاراشترا" هند كه به حملات بمبئي واكنش نشان داد، كشته شد.
شبكه تلويزيوني "ان‌دي‌ تي‌وي" هند در 27 نوامبر 2008 گزارش داد: كاركاره معماي انفجارهاي سريالي در "تان"، "واشي" و "پانول"، مناطقي در همسايگي بمبئي را حل كرده و افشاگري‌هاي قابل توجهي را در بررسي‌هاي حمله "مالگائون" در 29 سپتامبر انجام داده بود.
مركز مبارزه با تروريسم "پون" در 26 نوامبر يك تماس تلفني تهديد‌آميز درباره منفجر كردن محل سكونت كاركاره طي دو روز آينده دريافت كرد. مرگ كاركاره كه گفته مي‌شد كه قرار بود همكاري موساد با گروه‌هاي راستگراي هندو را بررسي كند مشكوك است.
نكته هفتم: روزنامه "ايندين اكسپرس" هند در 29 نوامبر 2008 در گزارشي نوشت: خانواده همانت كاركاره پيشنهاد "نارندرا مودي"، سروزير "گجرات" براي حمايت مالي از آنها را رد كرده است.
مودي يك چهره افراطي در ميان هندوهاي ناسيوناليست است. گفته مي‌شود كه دولت او بدترين اختلافات قومي-قبيله‌اي را در هند از سال 1947 از جمله كشتار دو هزار مسلمان در سال 2002 را فراهم آورده است.
نپذيرفتن كمك دولت مودي از سوي خانواده كاركاره ابهامات و شك‌هايي را مطرح مي‌كند.
نكته هشتم: "امير قصاب"، قاتل كاركاره تنها تروريستي است كه توسط مقامات هندي زنده دستگير شده است.
روزنامه صهيونيستي "هاآرتص" در گزارشي مدعي شد كه قصاب به بازپرسان گفته است كه آنها به دليل ظلم اسرائيلي‌ها به فلسطينيان مامور بودند كه اسرائيلي‌ها را بكشند.
گزارش هاآرتص در شرايطي است كه يهوديان كشته شده در بمبئي ضدصهيونيست‌ بوده‌اند.
نكته نهم: نقش مركز يهوديان تحت عنوان "شاباد" در بمبئي كمي عجيب است. گفته مي‌شود كه اين مركز براي تعداد زيادي از افراد و به مدت 20 روز غذا سفارش داده بود. معلوم نيست كه آيا تروريست‌ها به اين مركز حمله كردند يا در آنجا مهمان بودند.
نكته دهم: قصاب و ساير تروريست‌ها باند نارنجي رنگي را بر مچ دست راست خود پوشيده بودند كه اين باند نمادي بود كه توسط هندوها و نه مسلمانان پوشيده مي‌شد.
به گزارش فارس، حملات اخير بمبئي حدود 200 كشته و صدها زخمي بر جاي گذاشت.
اين حملات در 9 نقطه از بمبئي انجام گرفتند كه در يكي از آنان به يك مركز يهودي در مناطق دور افتاده بمبئي نيز حمله شد.
اين در حالي بود كه هيچ تعرضي عليه مركز يهودي در نزديكي هتل تاج محل كه در دسترس مهاجمان قرار داشت، صورت نگرفت.
از طرفي با توجه به آموزش تروريست‌ها به مدت چند ماه و اينكه آنها با استفاده از نقشه‌هاي ماهواره‌اي محل‌هاي مورد حمله را به دقت بررسي كرده بودند، توجيه رها كردن يك مركز يهودي معروف و حمله به مركز يهوديان ضد صهيونيست نيز به بهانه آشنا نبودن تروريست‌ها با منطقه ناشيانه و غير طبيعي است.
از طرفي ويزدام فاند نوشت كه مركز شاباد، يهوديان ضد صهيونيست غذا براي نفرات زياد به مدت 20 روز سفارش كرده بود.
تامل در موارد فوق و با توجه به كشتن مامور هندي كه به رابطه موساد با بمبگذاري‌ها و اتفاقات اخير هند پي برده بود، جملگي از دست داشتن موساد و در كنار آن سيا در ناآرامي‌هاي هند حكايت دارند.

رجانيوز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='aminor' timestamp='1397988111' post='373463']
حمله تروریستها به مسجد امام کاظم (علیه السلام) در بغداد . به شهادت رسیدن 8 نظامی و غیر نظامی درا ین حمله . چهار تن از مهاجمین به درک واصل شدن

به درک واصل شدن چند فرد مسلح در حمله به مسجد امام صادق علیه السلام

منبع : المیادین
[/quote]

مسجد نبوده

چند نفر انتحاری به دانشگاه امام موسی کاظم (ع) که وابسته به دیوان وقف شیعی هست، حمله کرده بودند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام ....
با توجه به اینکه عراق مدتی است که نا ارامه . وجود یک تایپیک جداگانه برای پیگیری اخبارش رو لازم دیدم .....
عراق همسایه ماست . بنابرین از لحاظ راهبردی وضعیتش برای ما مهمه.... البته امیدوارم که این تایپیک شمار صفحاتش به شمار صفحات تایپیک سوریه نرسه ....

دوستان لطف کنند و اخبار عراق رو تو این تایپیک قرار بدهند ....




[size=3][color=#ff0000]با تشکر، تاپیک مهم شد . [/color][/size]
[size=3][color=#ff0000]00Amin[/color][/size]
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مالکی درباره شعله‌ور شدن آتش فتنه طایفه‌ای در عراق هشدار داد
نخست‌وزیر عراق مقابله با توطئه‌ها برای بازگرداندن عراق به جنگ قومی - طایفه‌ای را خواستار شد.
[img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/01/18/13920118000449_PhotoA.jpg[/img]
به گزارش فارس به نقل از[url="http://news.alalam.ir/Members/LatestArabicNews.aspx"] خبرگزاری فرانسه[/url]، نوری المالکی، نخست وزیر عراق طی نطقی که تلویزیون دولتی العراقیه آن را منتشر کرد گفت: بله عراق با فتنه‌ای روبه رو است و این فتنه همچون آتش، خشک و تر را با هم می‌ سوزاند.
وی تاکید کرد: فتنه کور است، بین جنایتکار و بی گناه فرقی نمی‌گذارد و من به شما می‌گویم که کشورتان را از فتنه دور نگاه دارید.
نخست وزیر عراق از شیوخ قبایل، رسانه‌ها، روحانیون و همه مردم این کشور خواست در برابر کسانی که می‌خواهند عراق را به دوره جنگ قومی و طائفه‌ای بازگردانند ساکت ننشینند و اقدامی کنند.
نوری المالکی در حالی این سخنان را بیان کرد که کشورش با موج شدید حملات تروریستی به خصوص علیه نیروهای امنیتی روبه رو است که به کشته شدن دستکم 130 تن طی سه روز گذشته منجر شده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920205000670
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام .
وظعیت عراق بس خطرناک شده و این هم دلیلش نا ارامی در سوریه هست ....
کمنرل و نظارن بر مرز های اردن کاری نداره ولی مرز سوریه و عراق یک بحث دیگه هست .....

خدا این ال ثانی را به ذلت بکشاند که از زمانی که پا گرفته اند خون های بسیاری را با پول های نفت و گاز ما بر زمین ریخته اند ....
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همین الان ده ها هزاران نفر از ایرانیان برای کار ر فتند کردستان عراق. من آوارگان کرد عراق که به ایران آمده بودند یادم میاد بیچاره ها خیلی سختی می کشیدن .به هرحال آرزو می کنم این تاپیک به صفحه 10 نرسه
  • Upvote 2
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همه این اتفاقات به ظهور حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ربط داره و انشاالله که اینطوری باشه فتنه عظیم در شام و شامات! کتاب الغیبة رو بخونید و همچنین کتاب غیبت نعمانی
  • Upvote 3
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[font=arial,helvetica,sans-serif][color=#0000FF][size=4][b]تلويزيون سوريه: حدود نفر[/b]نود[b] از القاعده در حملات نيروهاي ارتش عراق کشته شدند[/b][/size][/color][/font]


[color=#008000][font=Tahoma][size=4]شبکه تلویزیونی سوریه اعلام کرد حدود نود فرد مسلح تروریست عضو شبکه القاعده در حمله نیروهای ارتش عراق کشته و بیش از صد فرد تروریست دیگر زخمی شدند .[/size][/font][/color]
[color=Black][font=Tahoma][size=4]به گزارش این شبکه ، بیش از سی سرباز عراقی دیروز در درگیری با تروریستها کشته و چهل سرباز دیگر عراقی زخمی شدند. نیروهای مسلح عراق به مقابله و تعقیب عناصر تروریستی عضو شبکه القاعده که در میدانهای تحصن در چند منطقه در عراق مستقر شده اند ادامه می دهند.[/size][/font][/color][color=#008000][font=Tahoma][size=4] در حملات دیروز هشتاد و هشت تروریست کشته و صدو ده تروریست دیگر زخمی شدند .[/size][/font][/color]
[color=Black][font=Tahoma][size=4]نادیا عبیدی خبرنگار شبکه سوریه در بغداد در گزارشی گفت نیروهای مسلح عراقی برای سومین روز پیاپی به مقابله و تعقیب عناصر تروریستی شبکه القاعده که به میدانهای تحصن نفوذ کرده اند ادامه دادند . تعداد درگیریهای نیروهای زمینی و هوایی ارتش عراق با تروریستها به سی و دو مورد رسید. تروریستها نیز از خودروهای بمب گذاری شده ، بمب ، موشکهای ضد هواپیما و ضد زره و ضد مین استفاده کردند.[/size][/font][/color][color=#008000][font=Tahoma][size=4] در این درگیریها سی و سه نفر از نیروهای ارتش کشته و چهل نفر دیگر از آنها زخمی شدند. درگیریها در منطقه حویجه ، بیجه، سلیمان بک ، طوز خرماطو ، موصل ، علم و فلوجه صورت گرفت.[/size][/font][/color]
[color=Black][font=Tahoma][size=4]محمد صیهود از فراکسیون ائتلاف دولت قانون گفت :« هیچ کسی در این باره اختلاف نظر ندارد که قاتلان ، تروریستها و القاعده امروزه در عراق و سوریه حضور دارند و حوادث کنونی در عراق نیز علتش اعضای القاعده هستند که بر میدانهای تحصن تسلط یافته اند و تظاهرکنندگان به شورشیان تبدیل شده اند و میدانهای تحصن به خاستگاه تروریستها و قاتلان و جنایتکاران القاعده تبدیل شده است تا توطئه هایشان را به اجرا در آورند».
نمایندگان عراقی که از ارتش خواسته اند ساکنان مناطق درگیری را از دست القاعده نجات دهد معتقدند یک طرح بین المللی ، آمریکایی و خلیجی برای تقسیم طائفه ای عراق تدارک دیده شده و علت این حوادث خونین نیز همین طرح است .[/size][/font][/color]

[url="http://www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=1916674"]http://www.iribnews....aspx?ID=1916674[/url]


پرس تی وی در خبری فوری از ورود نیروهای امنیتی عراق به شهر سلیمان بیک خبر دادند ویرایش شده در توسط aminor

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
امیدوارم اوضاع عراق مثل سوریه نشود و این تاپیک مثل تاپیک [url="../23281-%d8%aa%d8%ad%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d9%88%d8%b1%db%8c%d9%87-%d8%8c-%d8%a8%d9%87%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b5%d9%81-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%ba%d8%b1%d8%a8-%d9%88-%d8%b4%d8%b1%d9%82/unread/"][b]تحولات سوریه ، بهانه صف آرایی غرب و شرق[/b][/url] طولانی نشه.
واقعیت اینجاست که دشمنان ما قصد دارند القاعده و نیروهای افراطی را به مرزهای ایران نزدیک کنند تا استراتژی شوم خود یعنی نابودی ایران نه توسط غرب بلکه توسط دشمنان و رقیبان منطقه ای ایران را اجرا کنند،چاق کردن دولت های قطر،عربستان،امارات،اذربایجان و ترکیه به خوبی گویای این قضیه است،اگر ایران توسط همسایگانش سرکوب شود به چند دلیل به نفع غرب است از یک طرف امریکا از هزینه ی بسیار سنگین جنگ مستقیم با ایران مصون می ماند و از طرف دیگر ایران بهانه ای برای حمله ی مستقیم به شهرهای اسرائیل نخواهد داشت.
این را بدانید که تمامی مسائل این چند وقت اخیر خاورمیانه یک برنامه ی از پیش تعیین شده است و هدف چیزی نیست جز شکستن کمر مقاومت و در راس ان ایران،البته به لطف خدا تا حد زیادی دشمنان تیرشان به سنگ خورده است و ان شاالله با لطف خدا و دعای امام زمان (عج) بتوانیم از پس این فتنه ی بزرگ در منطقه عبور کنیم.
خداوند دشمنان ایران و شیعه را لعنت کند به خصوص سلفی ها و وهابی های تندرو را...
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right][size=5]ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته ارتش عراق به گروه‌های مسلح/ هشدار مالکی درباره فتنه‌انگیزی در کشور[/size][/right]

[right]ارتش عراق به افراد مسلح که در منطقه سلیمان بک در استان صلاح‌الدین حضور دارند ۴۸ ساعت مهلت داد تا این منطقه را ترک کنند.[/right]

[right]
[/right]
[right]به گزارش [url="http://www.farsnews.com"]خبرگزاری فارس[/url] به نقل از پایگاه خبری [url="http://www.akhbaralaalam.net/?aType=haber&ArticleID=60707"]«اخبار العالم»[/url]، ارتش عراق به افراد مسلح که در منطقه «سلیمان بک» استان صلاح الدین حضور دارند 48 ساعت مهلت داد تا این منطقه را پیش از آغاز عملیات پاکسازی ارتش ترک کنند.[/right]
[right]ارتش عراق همچنین در این مناطق حکومت نظامی اعلام کرده و تدابیر امنیتی را افزایش داده است.[/right]
[right]این اقدامات ارتش بعد از موج شدیدی از حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی اتخاذ شده که به کشته شدن دست‌کم 130 تن طی چند روز گذشته منجر شده است.[/right]
[right]نوری المالکی، نخست وزیر عراق نیز طی نطقی تلویزیونی گفت: عراق با فتنه‌ای روبه رو است و این فتنه همچون آتش، خشک و تر را با هم می‌ سوزاند.[/right]
[right]وی تاکید کرد: فتنه کور است، بین جنایتکار و بی گناه فرقی نمی‌گذارد و من به شما می‌گویم که کشورتان را از فتنه دور نگاه دارید.[/right]
[right]نخست وزیر عراق از شیوخ قبایل، رسانه‌ها، روحانیون و همه مردم این کشور خواست در برابر کسانی که می‌خواهند عراق را به دوره جنگ قومی و طائفه‌ای بازگردانند ساکت ننشینند و اقدامی کنند.[/right]

[right][url="http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920206000257"]منبع[/url][/right] ویرایش شده در توسط mohammadhossein

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یه مقاله جالب بود دوستان مطالعه اش کنند
[right][url="http://www.kurdpress.com/Fa/NSite/FullStory/News/?Id=43242#Title=%0A%09%09%09%09%09%09%09%09%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87%20%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D9%86%D8%B4%20%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%20%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%85%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%0A%09%09%09%09%09%09%09"]http://www.kurdpress.com/Fa/NSite/FullStory/News/?Id=43242#Title=%0A%09%09%09%09%09%09%09%09%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87%20%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%D9%86%D8%B4%20%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%20%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%A7%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%85%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%0A%09%09%09%09%09%09%09[/url][/right]
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] یورش همه جانبه ارتش عراق بر القاعده از هوا و زمین[/b]



ارتش عراق پس از کنترل مسیرهای اصلی تردد اعضای القاعده بین این کشور با سوریه، عملیاتی را در مناطق حوران و الابیض در صحرای استان الانبار (غرب) اجرا کرد.
به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش عراق در حمله به مواضع اعضای القاعده در استان الانبار از بالگرد ، تانک و دیگر تجهیزات سنگین استفاده می کند.
نوری مالکی نخست وزیر عراق نیز در کربلای معلی اعلام کرد که عملیات نظامی در غرب این کشور تا سرکوب گروه های وابسته به القاعده ادامه خواهد داشت .
مالکی افزود: خودروهایی که در استان های دیوانیه (قادسیه) ، کربلا ، بصره و بغداد منفجر می شود ، در صحرای الانبار بمب گذاری می شود.
نخست وزیر عراق گفت: القاعده یک مرکز فرماندهی در صحرای الانبار دارد که این مرکز در چند روز آینده منهدم خواهد شد و اعضای این گروه تروریستی همچنان تحت تعقیب هستند .
عملیات نظامی ارتش عراق در صحرای الانبار درپی قتل "محمد الکروی" فرمانده تیپ هفتم به دست القاعده و افزایش فعالیت های تروریستی، آموزشی و بمب گذاری این گروه تروریستی آغاز شده است .
شورای پشتیبانی استان الانبار که همچون دیگر شوراهای پشتیبانی برای کمک به ارتش در سرکوب گروه های تروریستی تشکیل شده است ، اعلام کرد : قبایل الانبار از ارتش پشتیبانی می کنند .
حمید الهایس، رییس شورای پشتیبانی الانبار با تهدید تحصن کنندگان در برخی مناطق این استان گفت: اماکن تحصن به مخفیگاه اعضای مسلح القاعده تبدیل شده است .
الهایس افزود: اماکن تحصن معترضان استان الانبار به مواضع تروریست ها تبدیل شده است و هر فردی که مرتکب قتل یا آدم ربایی یا هر جرم دیگری می شود ، در اماکن تحصن مخفی می شود .
وی گفت: ما لیستی شامل اسامی مجرمانِ پنهان شده در میان تحصن کنندگان تهیه کرده ایم و مسوولان استانداری وعده داده اند که چادرهای تحصن کنندگان را برچینند و تروریست های پنهان شده در میان تحصن کنندگان را سرکوب کنند.
[url="http://fa.alalam.ir/news/1547803"]http://fa.alalam.ir/news/1547803[/url]
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10237/vlcsnap-16786.png[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10237/vlcsnap-16960.png[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10237/vlcsnap-17768.png[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10237/vlcsnap-17934.png[/img]

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10237/vlcsnap-18085.png[/img]


یه تصویری رو العالم نشون داد که این وحوش رو داشتن با چیزی مثل پهپاد یا بالگرد شکار میکردند ویدیو شو گیر نیاوردم هنوز :-(
  • Upvote 4
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دم ارتش عراق گرم.زودتر باید شرشون رو کم کرد.همینجوری پیش بره اینا به ایران هم حمله میکنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.