super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

ارسال شده در · مخفی شده توسط Electro_officer، 21 خرداد 1393 - ????? ???? ?? ?????
مخفی شده توسط Electro_officer، 21 خرداد 1393 - ????? ???? ?? ?????
گلایه آیت الله سیستانی در دیدار هاشمی:
[b] [url="http://www.peykekhabar.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/19477-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DB%8C-zwnj-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C-zwnj/"]شیعیان ما تاوان تندروهای شما را می دهند [/url][/b]

آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه نباید تریبونهای جمهوری اسلامی به دست افراطیون باشد، به گلایه آیت الله سیستانی در همین ارتباط اشاره کرد و افزود: "ایشان به من گفتند شما در آنجا كارهايي مي‌كنيد كه تاوان آن را مقلدين ما در كشورهاي عربي مي‌دهند".
[url="http://www.peykekhabar.com/%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/19477-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DB%8C-zwnj-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%B7%DB%8C-zwnj/"][img]http://static.peykekhabar.com/thumbnail/61p6twh1n98g8g8/VxIw49jnVwpKox8Ouc7Gej7JdnNIPz17/5b2896f70c5aa9140b83d5c24d9d06fd.jpg[/img] [/url] [url="http://www.peykekhabar.com"][b]پایگاه خبری پیک خبر:[/b][/url]
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در گزیده مصاحبه ایشان با جمهوری اسلامی در سال 92 آمده است:
اگر دست افراطيون را از تريبون‌هايمان كوتاه كنيم و حكومت خودش را از اين مسايل جدا كند مابا كسي دعوا نداريم. مگر شيعه‌هراسي از كجا شروع شد؟ مگر شيعه‌هراسي از كجا شروع شد و شدت گرفت؟ چرا در این هفت،هشت سال اخیر اینقدر شدت گرفت؟ چرا تابه حال شيعيان چنين مشكلاتي را نداشتند.
آيت‌الله سيستاني به من گفتند شما در آنجا كارهايي مي‌كنيد كه تاوان آن را مقلدين ما در كشورهاي عربي مي‌دهند و شيعيان ما تحت فشارند. بله ما هم افراطي شيعه داريم و هم افراطي سني. كشورهاي اهل سنت افراطي‌هاي خود را مهار كنند و ما هم افراطي‌ها را مهار مي‌كنيم.
آقا هم همين حرف را زدند. ايشان در جمع ما خبرگان گفتند افراطي‌هاي شيعه وسني مقصر اين اختلافات‌‌اند.اين كارهايي كه اين جور مي‌كنند به نام ولايت و حرف‌هاي عجيب‌و غريبي كه مي‌زنند عيد‌الزهرا و امثال اينها خوب معلوم است كه اهانت است.
خدا در قرآن به مسلمانان گفته: شما به بت‌ها بد نگوئيد چون اگر بگوئيد نتيجه آن مي‌شود كه آنها به خدا بد مي‌گويند و آن وقت گمراه‌تر مي‌شوند. ما اصل‌مان روشن است مباني‌مان روشن است مشكلات عمده كشور زير سر افراطي‌هاي شيعه و سني است، طالبان والقاعده نمونه‌هاي بيرون هستند و ما هم از اينجا چيزهايي داريم.
یه چیز هم بدهکار شذیم یارو عرضه نداره مقاومت کنه میندازش سر ما icon_eek

یعنی اونا از کلا سبز هامون بهترن ؟

درگیری شدید در چند صد متری حرمین عسکریین
منابع وابسته به تروریست های داعش از درگیری شدید بین جوانان شیعه با این گروه در چند صد متری حرمین عسکریین در سامرا خبر دادند.
[img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/03/21/13930321000829_PhotoA.jpg[/img][list]
[*]
[/list]
به گزارش [url="http://www.farsnews.com"]خبرگزاری فارس[/url] به نقل از منابع خبر وابسته به تروریست های داعش، درگیری‌های این گروه تروریستی به شهر سامرا رسیده و در حال حاضر درگیری‌های شدیدی بین جوانان شیعی با این گروه تررویستی جریان دارد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
[size=4][b]انفجاری تروریستی در بغداد، ۱۶ کشته برجای گذاشت[/b] [color=#000000]/[/color] [color=#000000]به گزارش سومریه نیوز، وقوع انفجاری تروریستی در بک مراسم عزاداری در شهرک "صدر" بغداد، ساعتی پیش به کشته شدن ۱۶ نفر و زخمی شدن ۱۲ تن دیگر انجامید.[/color][/size]

[size=4][color=#000000][b]درگيري ميان نيروهاي امنيتي عراق و تروريست‌هاي داعش در دروازه شهر "سامراء" آغاز شد[/b] [color=#000000]/[/color] [color=#000000]به گزارش خبرگزاري "العهد"، تروريست‌هاي داعش با حمله به بخش‌هاي شمالي شهر سامراء، در تلاش براي ورود به اين شهر هستند[/color][/color][/size]

[size=4][color=#000000][color=#000000][b]نيروهاي داعش، "احمد الجبوري"، استاندار صلاح‌الدین عراق را ربودند[/b] [color=#000000]/[/color] [color=#000000]به گزارش خبرگزاری فرانسه، اعضای گروه تروریستی داعش ساعتی پیش همچنین ساختمان مدیریت دولت در شهر تکریت را تصرف کردند[/color][/color][/color][/size]

http://nasimonline.ir/service/2
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
طبق اعلام داعش گفتن ما افراد سفارت ترکیه رو ندزدیدیم فقط به یه جای امنی منتقل کردیم!
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک روی قضیه این گروههای جنایتکار و وحشی تازه تاسیس در بحثهای دوستان مطرح شد.

به نظر شما آن روی دیگر تشکیل داعش و پیشروی و به قدرت رسیدن سریع آن چیست؟

شاید عقلای برخی کشورها با هماهنگی و برنامه ریزی صحیح سعی در معرفی کردن دشمن جدید به افکار عمومی جهان به جای ... باشند.

اگر درست جای خالی را حدس زده باشید با مشکل کمتر می توانید اتفاقات بعدی را پیش بینی کنید.

موفق باشید
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]درگیری شدید در چند صد متری حرمین عسکریین[/b]

منابع وابسته به تروریست های داعش از درگیری شدید بین جوانان شیعه با این گروه در چند صد متری حرمین عسکریین در سامرا خبر دادند.
خبرگزاری فارس: درگیری شدید در چند صد متری حرمین عسکریین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از منابع خبری وابسته به تروریست های داعش در شبکه‌های اجتماعی، درگیری‌های این گروه تروریستی به شهر سامرا رسیده است.

بنابراین گزارش در حال حاضر درگیری‌های شدیدی بین جوانان شیعی با این گروه تررویستی جریان دارد.

همچنین این منابع مدعی شده‌اند که در نزدیک حرمین عسگریین(ع) با جوانان شیعه درگیرند و این درحالی است که منابع خبری همچون خبرگزاری فرانسه گزارش داده که پلیس سامرا در ورودی شهر با داعش درگیر است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930321001552#sthash.rMF6D6WZ.dpuf
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آه ديگه چشمام داره از حدقه در مياد دو روزه كه دارم تحولات عراقو پيگيري ميكنم از همه كارهام زدم ولي به آخرش نمي رسم و هي پيج ها اضافه ميشن خدا وكيلي مي ترسم امشب بخوابم و فردا ببينم بغداد سقوط كرده. خدا رحم كنه
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جو تاپیک رو احساسی نکنید ، من میدونم و شما نمیدونید ؛ اوه مای گاد ، اینا چه وحشین ، عراقیا بی غیرتن ، من میخوام برم اونجا و ... رو بذارید برای تاکسی ؛ من که مدیری چیزی نیستم برای همین حداقل تلاش میکنم به نظرات احساسی منفی بدم :mrgreen:


[quote] شاید عقلای برخی کشورها با هماهنگی و برنامه ریزی صحیح سعی در معرفی کردن دشمن جدید به افکار عمومی جهان به جای ... باشند.[/quote]

قضاوت بین خیانت دوستان یا زکاوت بزرگان کار سختی هستش ؛ الان دقیقا مشخص نیست ما در زمین اونها هستیم یا اونها در زمین ما ...
امیدوارم یک فلسفه مناسبی پشت این وادادن های جبهه مقاومت باشه ...
  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] شهر الدور در تکریت به تصرف داعش در آمد[/b]
خبرگزاری تسنیم: شبکه خبری المیادین در خبری فوری اعلام کرد که شهر الدور در شرق تکریت به کنترل گروه داعش در آمده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع در پلیس استان صلاح الدین گفت که عناصر داعش در شهر الدور واقع در 25 کیلومتری جنوب شرق تکریت مستقر شدند و مرکز پلیس این شهرستان را به آتش کشیدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که داعش شورای شهر این شهر را به کنترل خود در آورده است.

پیشتر منابع خبری از تصرف فرودگاه الضلوعیه از سوی نیروهای داعش در شهر تکریت خبر داده بودند. از سوی دیگر گزارش شده است که فرمانده گردان چهارم ارتش عراق در درگیری با داعش در تکریت کشته شده است.

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش روز گذشته با حمله به استان نینوا، کنترل شهر موصل در این استان را در دست گرفت و سپس به‌سمت استان صلاح‌الدین در عراق سرازیر شده و بخش‌هایی از آن را به اشغال خود درآورد. امروز هم گزارش هایی از تصرف شهر تکریت توسط این گروهک حکایت دارد.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/398267

[b] داعش ۳۰۰ زندانی را از تکریت فراری داد؛ ربوده شدن استاندار استان صلاح الدین[/b]
خبرگزاری تسنیم: نیروهای وابسته به داعش با حمله به زندان های تکریت ۳۰۰ زندانی را از این زندان ها فراری دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز؛ نیروهای دولت اسلامی در عراق و شام داعش امروز با حمله به چندین زندان در شهر تکریت 300 زندانی را از این زندان ها فراری دادند.

گفتنی است از ساعاتی قبل نیروهای داعش کنترل کامل شهر تکریت را به دست گرفتند و این شهر به صورت کامل به دست این نیروهای تروریست افتاد.

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش روز گذشته با حمله به استان نینوا، کنترل شهر موصل در این استان را در دست گرفت و سپس به‌سمت استان صلاح‌الدین در عراق سرازیر شده و بخش‌هایی از آن را به اشغال خود درآورد.

از سوی دیگر گزارش رسانه های حاکی است که احمد الجبوری استاندار استان صلاح الدین توسط افراد مسلح ربوده شده است.
http://www.tasnimnews.com/Home/Single/398217

[b] حمله به یک مجلس عزاداری در شهرک صدر[/b]
خبرگزاری تسنیم: حمله تروریستی به یک مجلس عزاداری در شهرک صدر ۵ کشته و ۱۳ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های عراق، یک منبع امنیتی در بغداد امروز اعلام کرد که در انفجار به یک مجلس عزاداری در شهرک صدر 5 نفر کشته و 13 نفر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، این منطقه به محاصره کامل نیروهای امنیتی در آمده و اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل و زخمی ها نیز به بیمارستان ها انتقال یافته است.

http://www.tasnimnews.com/Home/Single/398223
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ترکیه: اجازه نمی‌دهیم داعش بر مناطق ترکمن نشین در عراق تسلط یابد
معاون نخست‌وزیر ترکیه، با اعلام اینکه ترکیه به شدت نگران اوضاع عراق است، از پیگیری شدید اوضاع این کشور توسط دولت ترکیه خبر داد
به گزارش [url="http://www.farsnews.com"]خبرگزاری فارس[/url]، به نقل از «سومریه نیوز» معاون نخست‌وزیر ترکیه، گفت: « کشورش اجازه نمی‌دهد گروههای تروریستی بر مناطق ترکمان‌نشین در عراق سیطره پیدا کند.»
«بولنت آرنج» در ادامه افزود: « رجب طیب اردوغان، جلسه ای با وزرا و مسئولیبن بلند پایه در باره تحرکات داعش در موصل، ترتیب داده است.»
وی از نگرانی شدید ترکیه در مورد تحولات عراق خبر داد و گفت: «ترکیه به دقت تحولات عراق را دنبال کرده و مراقب اوضاع است.»- See more at: [url="http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930321001568#sthash.nYR9E8no.dpufترکیه:"]http://www.farsnews....E8no.dpufترکیه:[/url] اجازه نمی‌دهیم داعش بر مناطق ترکمن نشین در عراق تسلط یابد

معاون نخست‌وزیر ترکیه، با اعلام اینکه ترکیه به شدت نگران اوضاع عراق است، از پیگیری شدید اوضاع این کشور توسط دولت ترکیه خبر داد.
خبرگزاری فارس: ترکیه: اجازه نمی‌دهیم داعش بر مناطق ترکمن نشین در عراق تسلط یابد

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از «سومریه نیوز» معاون نخست‌وزیر ترکیه، گفت: « کشورش اجازه نمی‌دهد گروههای تروریستی بر مناطق ترکمان‌نشین در عراق سیطره پیدا کند.»

«بولنت آرنج» در ادامه افزود: « رجب طیب اردوغان، جلسه ای با وزرا و مسئولیبن بلند پایه در باره تحرکات داعش در موصل، ترتیب داده است.»

وی از نگرانی شدید ترکیه در مورد تحولات عراق خبر داد و گفت: «ترکیه به دقت تحولات عراق را دنبال کرده و مراقب اوضاع است.» ویرایش شده در توسط Electro_officer
تصویر خارج از گالری

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی عجیبه .... دیشب یکم زودتر رفتم بخوابم .... بعد از نیم ساعت که داشت خوابم می برد و در حالی که هنوز هم بیدار بودم ناگهان دیدم یک زلزله ی عجیب تختم رو داره تکون می ده .... به سرعت بلند شدم که خانوادم رو نجات بدم ولی دیدم لوسترها همگی ثابت هستند .... خیلی عجیب بود .... خودم نمی لرزیدم .... مطمئنم که زمین می لرزید .... رفتم بخوابم باز هم دیدم که تختم می لرزه .... بیخیالی طی کردم تا بعد از چند دقیقه لرزیدن تختم متوقف شد ....... لرزشش خیلی ریز بود .... مثل ویبراتور .... ولی ویبراتور قوی ....

دوستان به نظر شما اتفاقی که دیشب برای من افتاد عجیب بود یا تحولات میدانی منطقه ی ما ..... به کدومش فکر کنم ؟! ..... باور کنید رسما دارم قاطی می کنم
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وقتی وقایع این چند روز رو میبینم اونم با این سرعت پیشرفت یاد این کلمات و جمله ها میوفتم!

عدنان الاسدی خطاب به عربستان سعودی:
[b]عراق را گورستان مداخله گران خواهیم کرد[/b]

[b]هشدار مالکی به کشورهای "خائن و شیطان صفت"[/b]

[b]گردان حزب‌الله عراق موسوم به "مقاومت اسلامی عراق" اعلام کرد که درصورت حمله عربستان به سوریه این کشور را به آتش خواهد کشید[/b]

[b]و...[/b]
[b]مشکل اینه یه سری فقط تکرار مکررات کردن[/b]
[b]وخیلی راحت تر از اونی که همه فکرشو میکردن در حال پیروی هستن[/b]
[b]عربستان هم از لحاظ اطلاعاتی و عملیاتی و روانه کردن پولهاش کار خودشو کرد[/b]
[b]هیچ کس هم الان تو فکر عربستان نیست فقط داعش رو میشناسن همه![/b]
[b]و دره زهرشو به مخالفاش میزنه[/b]
[b]کی و چه کسی قراره جلوی این حرامی های بی دین رو بگیره خدا داند[/b]
[b]و فکر کنم قرار کل عراق به دست داعش بیوفته چون نه ارتشی نه پلیسی هست که جلوی اینها رو بگیره[/b]
[b]قبل از حملات اصلی فکر همه جارو کردن[/b]
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از «سومریه نیوز» معاون نخست‌وزیر ترکیه، گفت: « کشورش اجازه نمی‌دهد گروههای تروریستی بر مناطق ترکمان‌نشین در عراق سیطره پیدا کند.»[/quote]
مناطق ترکمن نشین = مناطق نفت خیز ! + چاه های نفت ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] [url="http://www.yjc.ir/fa/news/4870230/%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D8%AA%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D9%8A%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D9%8A%DA%98%D9%87-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82%DB%8C"]کنترل تکریت در دست نيروهای ويژه عراقی [/url][/b]


[color=#333333][font=Tahoma][size=2][background=rgb(255, 255, 255)]ه گزارش [/background][/size][/font][/color][color=#333333][font=tahoma][size=3][background=rgb(255, 255, 255)][url="http://www.yjc.ir/fa/services/9"]سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران[/url] به نقل از[/background][/size][/font][/color]شبکه تلویزیونی العراقیه؛ این شبکه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد،‌ رئیس سازمان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد نیروهای ویژه پس از تار و مار کردن عناصر مسلح داعش، کنترل تکریت را به دست گرفتند.

http://www.shahrekhabar.com/world/1402467360805351
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.