super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

[quote name='Reichsmarschall' timestamp='1404675608' post='390960']

رکورد جالبی هست! یعنی ما یه جوری کلاش رو ساختیم که بتونه گیر کنه! روح میشا الان رو ویبره هست از دست صنایع دفاع ما.


شما یک ایرانی شیعه عضو داعش به من نشون بدید تا بحثمون رو ادامه بدیم.
[/quote]
به جاش ده ها هزار سنى نشونت مىدم که دارن بر علىه گروه هاى دىگه سلفىکه داعش رو دشمن مىدونند نشونت مىدم (داعش رو که آل سعود هم ازش اعلام برائت مىکنه)
چطوره?!
  • Upvote 3
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رایش مارشال جان کلاش های سپاه اکثرا ایرانی نیستن... اکثرا قدیمی و مستهلک هستند...
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='blender' timestamp='1404669823' post='390922']
عزیز دلم ، برنو همین حالاش هم توی کلاس خودش یکی از بهترین هاست ( بعد از حدود 70 سال از طراحیش ) ، حداقل تا 300-500 متری رو ( در صورت سالم بودن اسلحه ) به راحتی می زنه !
[/quote]
طراحی برنو بیش از 100 سال هست.
این لامصب با اون قدرت تخریب که شاید از ژ3 هم بهتر باشه اگر چشم آدم و محاسباتش درست باشه تا 500 600 متری رو بی نقص می زنه. البته نوع بلند عالیتر هست بعد وسط کوتاه ها کمی فاصله دور میشه از دقتشون کاسته میشه.

[quote name='Generalmohammad' timestamp='1404649937' post='390831']
مالکی به حرف ما گوش نکرد وگرنه این اتفاقات نمی افتاد ...
[color=#ff0000]اگر ارتش رو تصفیه میکرد کار به اینجا نمیکشید ...[/color]
[/quote]
مگه آمریکا می زاشت همین الان هم داره حساب و کتاب همون یه زره پاکسازی ارتش رو پس میده وگرنه این حال ارتش عراق نبود.

[quote name='death' timestamp='1404646224' post='390818']
گروه‌های سیاسی شیعه عراق از جمله مجلس اعلا، جریان صدر و ائتلاف الوطنیه با نخست وزیری مالکی برای دور سوم مخالف کردند. آنها هشدار دادند بقای مالکی به تجزیه عراق می‌انجامد و بحران را تشدید خواهد کرد.
این 3 گروه غیر صدر بقیه اونها کی هستن میشناسیدشون ؟ چقدر قدرت دارن ؟
[/quote]
مجلس اعلا اگر اشتباه نکنم بخش سیاسی مذهبی گروه حکیم هست و سپاه بدر هم شاخه نظامی اونها.
صدر هم که وضعیتش مشخصه... جیش المهدی هم وابسته به صدر هست وان تا گروه دیگه که هی مثل قارچ از زمین اومدن بیرون
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ر خبر: یک شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
[img]http://irinn.ir/sitefiles/13930415/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85/%D9%88%D8%A7%D9%84%DB%8C.jpg[/img]
[b]یک منبع امنیتی در استان دیالی، از صدور فرمان سرکرده داعش برای تعیین لیبیایی به عنوان "والی" منطقه‌ای از این استان خبر داد.[/b]

به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش که خود را خلیفه مسلمین نامیده، "اسامه مصراتی" را که تبعه لیبی است، به عنوان والی منطقه سعدیه واقع در 60 کیلومتری شمال شرقی بعقوبه تعیین کرده است.
[img]http://irinn.ir/sitefiles/13930415/%D9%86%D9%88%D8%A8%D8%AA%20%D8%B9%DA%A9%D8%B3/%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%81%D9%87.jpg[/img]

به نوشته "السومریه نیوز"، بغدادی همچنین شخصی به نام ابوعمار عراقی از استان دیالی را که چهل سال دارد، به عنوان معاون مصراتی منصوب کرده است.

یک منبع امنیتی در استان دیالی پیش تر، از هلاکت فرمانده نظامی داعش در منطقه سعدیه در انفجار یک بمب خبر داده بود.

یادآور می شود، کمیسیون امنیت شورای استان دیالی دیروز (شنبه) اعلام کرده بود که 95 درصد از این استان در کنترل نیروهای امنیتی عراق قرار دارد و منطقه سعدیه آخرین نقطه ای است که باید از حضور تروریست های داعش پاکسازی شود.




__________________

[b]یکی از منابع امنیتی در عراق با بیان این که داعش هفته گذشته و پس از اعلام تشکیل خلافت اسلامی پرچم جدید خود را به ۲۳ زبان زنده دنیا منتشر کرده بود،اکنون اسکناس‌های چاپ جدید این گروه در موصل و تکریت در گردش است.[/b]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گروه "داعش" که با اعلام خلافت اسلامی «ابوبکر البغدادی» را به ‌عنوان خلیفه مسلمانان جهان معرفی کرده اسکناس‌های خاص خود را در عربستان سعودی به چاپ رساند.

یکی از منابع امنیتی در عراق گفت که گروه داعش واحد پولی جدید برای استفاده در معامله‌های نقدی در مناطقی که بر آن‌ها تسلط دارد، منتشر کرده است.

این منبع امنیتی با بیان اینکه داعش هفته گذشته و پس از اعلام تشکیل خلافت اسلامی پرچم جدید خود را به 23 زبان زنده دنیا منتشر کرده بود اینک واحد پولی خود را در یک، 5 و 10 دینار منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری "أین" عراق، وی گفت که در واحد پولی جدید داعش شعار این گروه و عکسی مخفی ابوبکر بغدادی (رهبر داعش) چاپ شده است.

[img]http://irinn.ir/sitefiles/13930415/%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86%D8%A7%D8%B3%20%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4%201.jpg[/img]

این منبع امنیتی که نام وی ذکر نشده تأکید کرد که مقدار زیادی از این پول در یکی از چاپ‌خانه‌های کشور عربستان به چاپ رسیده است، و هم اکنون نیز بیش از یکی میلیون دینار از این پول نقد در مناطق موصل و تکریت و برخی مناطق استان دیالی در حال گردش است.

گروه داعش روز گذشته نیز اولین گذرنامه رسمی خود را برای یازده هزار عضو خود در شهر موصل عراق صادر کرد.

بر اساس گزارشی که سایت ترکی ینی شفق منتشر کرده، بر روی جلد گذرنامه «دولت خلافت اسلامی» نوشته شده و در کنار آن پرچم داعش چاپ شده است.

چندی پیش «احمد ابو ریشه» رییس اجلاس بیداری عراق اعلام کرد که داعش در الانبار واحد پولی جدید با عکس «اسامه بن لادن» سرکرده معدوم القاعده منتشر کرده است.

[b]بزرگترین قبیله سنی ترکمن ها در تلعفر عراق به جرم خودداری از بیعت کردن با سرکرده داعش مورد حمله قرار گرفت.[/b]

به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از سایت خبر ترک، "حیدر علی چولاک" رئیس یکی از قبایل ترکمن در تلعفر گفت قبیله "علی بشار هالای بک العباسیین" بزرگترین قبیله سنی ترکمن ها در این شهر به جرم خودداری از بیعت با سرکرده داعش مورد حمله قرار گرفته است.

[img]http://irinn.ir/sitefiles/13930415/%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C/%D8%AA%DB%8C%D8%B1%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5.jpg[/img]
بر این اساس حمله مذکور از سوی قبیله ای از ترکمن ها که اقدام به بیعت کرده است انجام گرفته و در درگیری مذکور دهها نفر کشته و مجروح شده اند.
به گفته چولاک به دنبال این درگیری بسیاری از خانواده های ترکمن ناچار شده اند خانه های خود را رها کرده و به مناطق امن پناه ببرند. تلعفر واقع در جنوب شهر موصل از موقعیتی استراتژیک در منطقه شمال عراق برخوردار است و به همین دلیل مورد توجه ویژه داعش قرار دارد.
شخصیتهای موثر اهل سنت عراق از شهرهای موصل، تکریت و الانبار و همچنین نمایندگان گروههای مسلح سنی طی روزهای اخیر دیدارهای متعددی درباره موضع گیری درباره اعلام خلافت اسلامی توسط داعش و افزایش نفوذ این گروه در عراق برگزار کرده اند.
بنابر گزارش های رسیده ، در پی انتشار بیانیه جدید مبنی بر تشکیل خلافت اسلامی، نگرانی گروههای اهل سنت عراق درباره سرنوشت شان در این کشور افزایش پیدا کرده است.
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]مگه آمریکا می زاشت همین الان هم داره حساب و کتاب همون یه زره پاکسازی ارتش رو پس میده وگرنه این حال ارتش عراق نبود.[/quote]
نه ؛
مثلا در دوره ای که ما میبایست در عراق اقدامات بنیادی میکردیم ، عده ای در داخل ندای غرامت خواهی سر دادند ؛ این عده خودشون هم بهتر از هر کسی میدونستند که وقت غرامت خواستن نبود ولی ... اتفاقاتی مانند این باعث شد ، مالکی گمان بکنه که دست دوستی ایران ، در واقع یک نیرنگ هستش ...
همزمان با این موضوعات ، حساسیت مالکی روی ایران زیاد شده بود ؛ خرید های تسلیحاتی از آمریکا و روسیه ، به مالکی این توهم رو داده بود که ایران سعی در خنثی کردن ارتش عراق و براندازی وی داره ، بدین ترتیب سعی کرد با ابقای بعثی هایی که از ایران دل خوشی نداشتن ، توازن قوا ایجاد بکنه تا اگر زمانی نیاز به مقابله با ایران باشه ، بتونه روی بعثی ها حساب باز بکنه ...
در واقع بزرگترین تهدید برای عراق از نظر مالکی ایران بود و هست ...
حتی احتمالا حرکت کرد ها رو از طرف ایران میدونه ... و شاید هم هست raised_eyebrow
امروز هم نیروهای صدر و حکیم وارد شهرهای مقدس شده اند و نیروهای آمریکایی وارد بغداد ...؛ باز هم همان سیاست توازن مثبت مالکی ...
----------------------
از نظر حقیر شرایط میدانی در کوتاه مدت به نفع ایران نیست ، در میان مدت و بلند مدت هم بستگی به نحوه استفاده ما از فرصت ها داره ...
احتمال میدم در یک ماه آینده و حداکثر بعد از انتخابات عراق ، جبهه شرقی داعش وارد فاز دفاعی بشه و جبهه های غربی و جنوبی در سوریه شاهد پیشروی های سنگین و سریع داعش خواهند بود ...
در غیر اینصورت داعش به بغداد حمله کرده و تا بصره جلو خواهد آمد ؛ البته نه به معنای تصرف بلکه به معنای حضور نظامی-عملیاتی آشکار ...
بعد از انتخابات هم اگر مالکی پیروز میدان باشه ، ممکنه عربستان برای سرکوب تروریست ها با حمایت جامعه بین الملل وارد عراق بشه ؛ حتی ممکنه مالکی هم ازشون حمایت بکنه ...
کردستان عراق هم مانند گوسفندی هستش که تا بحال ما ازش حمایت کردیم ولی حالا میخواد بره بغل عمو گرگه !
دقت بکنید ، تقریبا در همه تحلیل های استراتژیک کردستان عراق یک قربانی در نظر گرفته میشه ، چون واقعا استقلال کردستان راهی به آینده نداره ....
  • Upvote 5
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حماس ارتباط با داعش را تکذیب کرد
جنبش مقاومت اسلامی "حماس " نسبت به شایعات رسانه‌ای در برخی سایت‌ها و منابع خبری واکنش نشان داد.
به گزارش ایسنا، اسامه حمدان، مسئول روابط خارجی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت و گوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ضمن محکوم کردن انتشار این شایعات تاکید کرد که چنین شایعاتی به مروجان آنها ضربه می زند، نه حماس و ملت فلسطین.

متن این گفت‌وگو به این شرح است:

*برخی رسانه‌ها اخیرا اخباری را در مورد برپایی جشن و سرور در غزه به خاطر عملیات داعش در عراق و برافراشتن پرچم آن در غزه به هنگام تشییع جنازه شهدا منتشر کرده‌اند، آیا چنین اخباری صحت دارد؟

- بنده از این امر شگفت زده شدم، چطور چنین اخبار بی پایه و اساسی انعکاس پیدا می‌کند، مساله عجیب اینکه اینگونه خبرها در هیچ منبع رسانه‌ای یا سایت و رسانه جهان و منطقه انتشار پیدا نکرده است و فقط در رسانه‌های داخلی آمده است.

تاکید می‌کنم این اخبار بی پایه و اساس است، از تمامی افرادی که اینگونه اخبار را منتشر می‌کنند تقاضا دارم قبل از انتشار چنین شایعاتی درباره صحت و سقم آنها تحقیق کنند. این شایعات مغرضانه در حالی منتشر می‌شود که ملت فلسطین به مقابله با رژیم صهیونیستی برخاسته و این روزها آماج حملات دشمن صهیونیستی قرار گرفته است. در اینجا باید خاطرنشان کنم که بخشی از عکس‌هایی هم که از جشن مردم غزه به خاطر داعش منتشر کرده‌اند، ساختگی و فتوشاپی است و بخشی دیگر هم اصلا مربوط به غزه نیست. در این ماه مبارک، ملت‌های اسلامی منتظر لحظات افطار و اذان برای سرو افطاری هستند، ولی ملت فلسطین تحت اشغالگری افطار می‌کنند و شهید می‌دهند، همان طوری که این اتفاق در شهرهای قدس و الخلیل و غزه رخ داد، اینکه برخی‌ها بیایند و اخباری بی پایه و اساس را بیان کنند، مردود است و چنین اقدامی فقط به خود آنان ضربه می‌زند و هیچ لطمه‌ای به ملت و مقاومت فلسطین نمی‌زند.

* اخیرا یک پایگاه اینترنتی، خبری تحت عنوان "همدستی حماس و اسرائیل در عراق" منتشر کرده که در آن حماس را به همکاری با اسرائیل و ارسال اسلحه از طریق اردن برای داعش در عراق متهم کرده است، نظر شما در این باره چیست؟

- این خبر خنده آور و تمسخر آمیز است، همگان می‌دانند که حماس مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را رهبری می‌کند، کسی که می‌خواهد از مقاومت فلسطین حمایت کند، باید از حماس حمایت کند. همگان می‌دانند که هدف رژیم صهیونیستی از حملات اخیر پس از اسارت سه نظامی صهیونیست، سرکوب مقاومت فلسطین، به ویژه حماس است. بعید می دانم که کسی اینگونه اخبار ساختگی را باور کند، از افرادی که قصد دارند به این شیوه سطحی نگرانه به حماس لطمه بزنند می‌خواهم بدانند که اینگونه اقدامات به خودشان لطمه می‌زند، هرگز به حماس و ملت فلسطین که همواره در برابر دشمن صهیونیستی مقاومت و پایداری می‌کنند، ضربه‌ای نمی‌زند.

* چنین خبرهایی معمولا در جریان جنگ‌های اسرائیل علیه فلسطینیان بیشتر رواج پیدا می‌کند، و در جریان جنگ‌های ۲۲ روزه و ۸ روزه نیز شاهد این دست اخبار بودیم، به نظر شما هدف از این اقدام چیست؟

- این سوال را باید از مروجین این خبرها و رسانه‌هایی که به انتشار آنها دامن می‌زنند، پرسید. چنین کاری بهترین هدیه و خدمت به دشمن صهیوینستی است، زیرا رژیم صهیونیستی می‌بیند کسی که از او انتظار می‌رود از مقاومت حمایت کند، می‌آید و مقاومت را به داشتن رابطه با اسرائیل متهم می‌کند.

* با توجه به گسترش موج افراطی گری در منطقه و تشدید دسته بندی‌های مذهبی و قومی، پیام حماس در این شرایط سخت به ملتهای عربی و اسلامی چیست؟ و چه موضعی در قبال اقدامات افراطی گرایانه و دسته بندی‌ها دارد؟

- موضع حماس درباره ضرورت وحدت اسلامی کاملا شفاف و واضح است. ما امت واحدی هستیم و این امت باید در مصاف با دشمناناش وحدت رویه داشته باشد، کسی که به فرقه گرایی دامن می زند، در حقیقت خانه خودش را به آتش می‌کشد، آتشی را در خرمن امت اسلام بر می‌افروزد، ما در حماس بر این باوریم که جنگ اصلی با رژیم صهیونیستی است که مورد حمایت آمریکا است و رویارویی حقیقی با این رژیم است. کسی که دلش به حال امت اسلام و مسلمانان می سوزد و مدافع آنها و به دنبال تحقق مصالح و منافع این امت است، باید گام عملی برای مقابله با دشمن صهیونیستی بردارد، چون جنگ اساسی و درست اینجاست.
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=194795
  • Upvote 9
  • Downvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='idin' timestamp='1404665200' post='390892']
دوستانی که مطلع هستند یک تایپیک درباره بیوگرافی وتفکرات نوری مالکی بزنند
[/quote]
نوری المالکی یکی از اوپوزیسون های زمان صدام بود و توی سوریه حضور داشت.فکر کنم جلال طالبانی هم باهاش بود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه داعش در جریان درگیری های دیروز یه بالگرد میل 17 ارتش عراق رو که در حال انتقال نیروهای ویژه بوده سرنگون میکنه
اینم عکسی که داعش منتشر کرده
[url="http://cld.persiangig.com/preview/BoMG914AiE/10502532_711725752196038_4193230585793636492_n.jpg"]http://cld.persiangig.com/preview/BoMG914AiE/10502532_711725752196038_4193230585793636492_n.jpg[/url]
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوانفجار شدید دیروز عصر شهر بصره را به لرزه در اورد . انفجار اول بصورت خودروی انتحاری بود و راننده انتحاری با هدایت خودروی مملو از مواد منفجره به نزدیکی یک رستوران در خیابان استقلال این شهر و انفجار آن موجب شهادت و جراحت تعدادی از مردم شد.
انفجار دوم بلافاصله پس از تحمع مردم و نیروهای امدادی برای کمک به مجروحان و جمع اوری پیکر شهدای انفجار اول و با هدف افزایش تلفات انسانی صورت گرفت که منجر به شهادت و جراحت تعداد دیگری از مردم و نیروهای امدادی گردید.
بصره دومین شهر بزرگ عراق با جمعیتی بالغ بر ۲۶۰۰۰۰۰ و بندر اصل کشور عراق در 55 کیلومتری خلیج فارس و در ۵۴۵ کیلومتری بغداد قرار داره و دارای چاههای نفت و پالایشگاه بزرگی هست.بافت مذهبی این شهر دارای اکثریت شیعه نشین هست .

[center][IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10286/b1~1.jpg[/IMG][/center]

[center][url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10286/b2~1.jpg][IMG]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10286/thumb_b2~1.jpg[/IMG][/url][/center]
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='iran_400' timestamp='1404633181' post='390766']
خبر مال چند روز پیش، اما در تایپک قرار داده نشده بود.
لطفا دوستان صحت و سقم خبر رو از منابع رسمی روسی پیگیری کنند.

[center][b][color=#ff0000]«شکارچی شب» وارد عراق شد.[/color][/b][/center]

یک مقام نظامی روس اعلام کرد که کشورش سری جدید بالگردهای هجومی «شکارچی شب» را تحویل ارتش عراق داده است.

به گزارش فارس، یک مقام نظامی روس اعلام کرد که کشورش سری جدید بالگردهای هجومی «شکارچی شب» را تحویل ارتش عراق داده است.

به گزارش پایگاه خبری «السومریه نیوز»، عراق سری جدید بالگردهای هجومی نوع «می ۳۵ م» و «می ۲۸ ان ی» را که یک هواپیمای «آن ۱۲۴ روسلان» آن را منتقل کرد، تحویل گرفت.

به گزارش ریانوستی، یک مقام نظامی روس در این خصوص گفت که چهار فروند از این بالگردها به عراق تحویل شد. دو فروند از نوع «می ۲۸ ام» و دو فروند از «می ۲۸ ان ی». عراق اواخر سال گذشته میلادی نیز ۴ فروند از نوع می ۳۵ از روسیه دریافت کرده بود.

گفته می‌شود این بالگردها با همه تجهیزات از جمله تجهیزات دید در شب و کامل تحویل گرفته شده است.

[url="http://www.tabnak.ir/fa/news/412929/%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%86%DB%8C-%D8%B4%D8%A8-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82-%D8%B4%D8%AF"]http://www.tabnak.ir...شب-وارد-عراق-شد[/url]
[/quote]
[color=#000000][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=4][b]
آره روس‌ها عشق این هستند که یک عراق مصلح دیگه مثل عراق بعثی پهلوی ایران بسازند [/b][/size][/font][/color][color=#000000][font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][size=4][b]
چه چیزی بهتر از اینکه اینکار را تحت پوشش داعش بکنن [/b][/size][/font][/color]
  • Upvote 1
  • Downvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] [size=5][url="http://www.entekhab.ir/fa/news/170785/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%AF%D9%88-%D8%B9%D8%B6%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%AF%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%86%D8%AC%D9%81"]بازداشت دو عضو ارشد داعش درفرودگاه نجف[/url][/size][/b]

[color=#000000][font=Tahoma, Arial]العالم: عصام صالح الحلو مدیر کل گذرگاه های مرزی در وزارت کشور عراق امروز (یکشنبه) اعلام کرد: دو عضو ارشد گروهک تروریستی داعش که از زندان بادوش استان نینوا فرار کرده بودند، در فرودگاه بین المللی نجف اشرف هنگام پایین آمدن از هواپیمایی که از اربیل به نجف آمده بود، شناسایی و بازداشت شدند.[/font][/color]

[color=#000000][font=Tahoma, Arial][size=3][size=4]الحلو در مصاحبه با سومریه نیوز گفت: این دو نفر همراه تعداد دیگری از اعضای داعش که همگی طبق قانون مبارزه با تروریسم محکوم شده بودند، از زندان بادوش فرار کرده بودند و تحت تعقیب قرار داشتند.
وی افزود: نیروهای امنیتی این دو عضو ارشد داعش را به مرکزی امنیتی برای بازجویی منتقل کردند.
بیش از 1400 زندانی روز 10 ژوئن 2014 درپی تسلط داعش بر زندان بادوش، از این زندان گریخته بودند.[/size][/size][/font][/color]

http://www.entekhab.ir/ ویرایش شده در توسط vahidg
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.