super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

[quote name='senaps' timestamp='1407323878' post='399413']
به نظر میاد مردم رو از سر زمین های کشاورزی جمع کردن و گرفتن کشتن...
و اینکه مردم در حال کشاورزی رو گرفتن، به نظر میرسه که عملیاتی پیش بینی نشه علیه این شهر یا محله بوده...

ایزدی ها به یزیدی معروفن؟؟ یا ما لااقل بهشون میگیم یزیدی...
[b]به نظر میرسه داعش فقط به اسم دین داره میجنگه و در حقیقت یه گروه و کلا سازمان غارت گره :) که برای کارهاش از اسم اسلام استفاده میکنه...[/b]
[/quote]

دین کمکشون کرده عذاب وجدان گناه و جنایت در اونها اثر نکنه ،...
  • Upvote 12
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط worior، 15 مرداد 1393 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط worior، 15 مرداد 1393 - دلیلی ارایه نشده است
[quote name='htavasoli' timestamp='1407309934' post='399366']
[/center]
نمیدونم منظورتون از این عکسا معرفی این آتشبار بود یا اینکه میخواستید بگید این عکسا مال عراق است؟
اما اگه منظورتون دومی است باید بگم که برفها گویای همه چیز است
[/quote]

معرفیش بوود داداشیییییی

thanks to گوبلز

[size=5]میخاستم یه چیزی خدمت دوستان و برادران عزیزم عرض کنم . این رو توو صفحه های غزه و عراق هم ذکر میکنم ....[/size]

[size=5]چند وقتیه که یه دو پیج فیسبوق زدیم ، یکی فارسی یکی انگلیسی ؛ واسه اطلاع رسانی بیشتر در سطح گسترده تر ....[/size]

[size=5]و با اجازه دوستان و تمام کسانی که در زمینه ی خبر رسانی زحمت میکشند ، با اجازشون میخاستم از مطالبشون به فراخور نیاز پیج ؛ استفاده کنم .... در کنار پیج هم ، به فروم اخبار تحلیلی میلیتاری ارجاع دادیم .[/size]

[size=5]انشالله که از ما راضی باشید و حلال کنید ...[/size]

[size=5]و دوم اینکه بین دوستان کسی هست که بتونه فارسی رو ، روان و خوب به عربی ترجمه کنه ؟؟؟ اگه کسی هست لطفا به من پیام بده ...[/size]

[size=5]یا علی [/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
[center]
[b] [url="http://www.mashreghnews.ir/fa/news/333281/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%88%DB%8C%E2%80%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%85%D8%B1%DA%AF%E2%80%8C%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B5%D9%84"]پیشروی‌ پیشمرگ‌ها در موصل [/url][/b]
[/center]
[indent=1]در پی اعلام حمایت نوری مالکی از مبارزه پیشمرگ‌های کرد علیه داعش، این نیروهای کرد به پیشروی‌هایی در موصل با پشتیبانی نیروی هوایی عراق دست یافتند. در همین حال کاخ سفید از حمایت مالکی از پیشمرگ‌ها استقبال کرده است. در کرکوک نیز تا اطلاع ثانوی و بنا به دلیل امنیتی مقررات منع آمد و شد اعلام شده است.[/indent]

[b][color=#800000]به گزارش مشرق[/color]، [/b]سایت شبکه المیادین نوشت: منابع اعلام کردند که درگیری‌های شدیدی در چندین منطقه و روستاهای وابسته به شهر موصل دومین شهر بزرگ عراق در جریان است و توپخانه‌های پیشمرگ‌ها و هلی‌کوپترها و جنگنده‌های ارتش عراق گروه‌های وابسته به داعش را هدف قرار می‌دهند.

صدای انفجارها در روستاهای الساده، بعویزه و بعشیقه که در فاصله چند کیلومتری از مرکز موصل قرار دارند، شنیده می‌شود.
در همین حال نیروی هوایی ارتش عراق ناحیه القیاره و همچنین سنجار را هدف قرار می‌دهند.
[b]پیشروی‌های پیشمرگ‌ها در موصل[/b]
هلکر حکمت، سخنگوی رسمی وزارت پیشمرگ‌ها اعلام کرده است: این درگیری‌ها در چند مرحله صورت می‌گیرد. روز گذشته مرحله نخست پایان یافت و امروز ما مرحله دوم را آغاز کرده‌ایم و در آینده‌ نزدیک خبرهای خوبی در این خصوص اعلام می‌کنیم.

جنگنده‌های عراقی اردوگاه الکسک که مقر داعش شده است، هدف قرار دادند و تلفات بسیاری به این گروه تروریستی وارد کردند.

هماهنگی‌های امنیتی میان دستگاه امنیتی در کردستان و ارتش عراق برای کمک به ترسیم روند درگیری‌ها علیه داعش محوری و مهم بوده است. این هماهنگی‌ها تا به امروز به پیشروی‌های پیشمرگ‌ها در مناطق نزدیک به موصل انجامیده است.
همزمان طارق جوهر، سخنگوی پارلمان اقلیم کردستان اعلام کرده است: این همکاری و هماهنگی میان وزارت پیشمرگ و وزارت دفاع عراق گامی مثبت برای تسریع در پایان دادن به درگیری‌ها علیه داعش است و با این وجود ما به کمک و پشتیبانی عشایر نیاز داریم و آن‌ها نقش مهمی را در مناطقی را که داعش در آن حضور دارد ایفا می‌کنند و داعش ضررهای بسیاری به عشایر رسانده است.
[b]استقبال کاخ سفید از حمایت مالکی از پیشمرگ‌ها[/b]
از سوی دیگر، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید از دستور نوری مالکی، نخست وزیر عراق برای حمایت و پشتیبانی هوایی لازم از نیروهای پیشمرگ در مقابله با اعضای داعش استقبال کرد.

وی در گفت‌وگویی مطبوعاتی عنوان داشت: آمریکا از نیروهای امنیتی عراق و نیروهای پیشمرگ در مقابله با داعش حمایت کرده است و دو مرکز عملیات در اربیل و بغداد اطلاعاتی در خصوص نیروهای عراقی و پیشمرگ‌ها مبادله کردند.

وی افزود: ما از تصمیم مسئولان بغداد برای حمایت هوایی از نیروهای پیشمرگ در جنگ علیه داعش استقبال می‌کنیم. همچنین از بغداد و اربیل می‌خواهیم تا به همکاری میان خود ادامه دهند.
جاش ارنست عنوان داشت که مسئولان آمریکایی در واشنگتن و بغداد همواره با همتایان خود در بغداد و اربیل در تماس هستند تا بهبود اوضاع انسانی در مناطق مورد تهدید داعش را بررسی کنند.
[b]اجرای مقررات منع آمد و شد در کرکوک[/b]
از سوی دیگر، یک منبع امنیتی در استان کرکوک امروز (چهارشنبه) از اجرای مقررات منع آمد و شد در تمام مناطق این استان خبر داد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، در مصاحبه با پایگاه خبری المسلة عنوان داشت: نیروهای امنیتی بنا به دلایل امنیتی مقررات منع آمد و شد را در مورد افراد و خودروها در سراسر مناطق کرکوک تا اطلاع ثانوی اجرا می‌کنند و اطلاعات به دست آمده در این اقدام پیشگیرانه نقش داشته است.
[b]هلاکت و زخمی شدن صدها عضو داعش در موصل[/b]
از سوی دیگر، مرکز اطلاع رسانی ملی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای هوایی ارتش بعد از ظهر روز سه‌شنبه تجمع‌های اعضای داعش در منطقه سنجار (120 کیلومتری غرب موصل) را هدف قرار دادند که بر اثر آن 282 تن از اعضای داعش کشته و زخمی شدند.
در همین حال مسئولان عراقی اعلام کردند که در حملات هوایی جنگنده‌های دولتی و در جریان درگیری‌ها 203 تروریست در دو استان نینوا و دیالی به هلاکت رسیده و 152 تن دیگر از اعضای داعش زخمی شده‌اند.

منابع اعلام کردند که در کرکوک پنج تن از جمله دو نیروی پلیس بر اثر انفجار بمبی در مقابل خانه یک نیروی پلیس در این شهر زخمی شدند.

[b]استفاده داعش از تونل‌های مخفی صدام برای حمله به بغداد[/b]
تروریست‌های داعش در عراق استفاده از تونل‌های محرمانه که صدام آن‌ها را ایجاد کرده بود آغاز کردند تا به بغداد نزدیک شوند.

اعضای سازمان اطلاعات و نیروهای امنیتی عراق نسبت به حمله داعش به مناطق روستایی نزدیک به جنوب بغداد اظهار نگرانی کرده‌اند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که اعضای داعش استفاده از تونل‌های مخفی ایجاد شده در دوره صدام را آغاز کرده‌اند تا به بغداد نزدیک شده و اطلاعاتی در خصوص این مناطق کسب کنند.

در همین حال مروان شحادة، کارشناس امور گروه‌های مسلح در مصاحبه با رادیو سوا اعلام کرد: گروه داعش در چندین مرتبه از تصمیم خود برای ورود به بغداد از چهار محور خبر داده است.

[b]اقلیم کردستان مراکز ویژه‌ای برای آموزش ایزدی‌ها (یزیدی‌ها) افتتاح می‌کند[/b]

اقلیم کردستان عراق نیز موافقت کرده است که مراکز ویژه‌ای برای پیوستن جوانان ایزدی از ساکنان سنجار به اعضای پیشمرگ افتتاح کند تا از این طریق آن‌ها از مناطق خود در قبال تروریست‌ها محافظت کند.

منابع اعلام کردند که در مرحله نخست 2000 تن آمادگی خود را برای مبارزه با تروریست‌های داعش اعلام کرده‌اند.

[b]شورای امنیت: داعش مرتکب جنایت علیه بشریت شده است[/b]
شورای امنیت امروز اقدامات داعش علیه اقلیت‌ها در عراق را به شدت محکوم و اعلام کرد که این اقدامات احتمالا جنایت علیه بشریت به شمار می‌آیند.

شورای امنیت بر حمایت خود از دولت عراق برای مقابله با تهدیدهای تروریستی تاکید کرده و از تمام گروه‌های تروریستی در عراق خواست تا برای تحکیم وحدت ملی عمل کنند.

15 عضو شورای امنیت در بیانیه‌ای نگرانی عمیق خود را نسبت به اوضاع صدها هزار عراقی از جمله بسیاری از اقلیت‌های ضعیف همچون ایزدی‌ها اعلام کردند که به دلیل حملات داعش خانه و کاشانه خود را رها کرده‌اند.

شورای امنیت با بیان اینکه داعش مناطق گسترده‌ای را از سوریه و عراق تحت تصرف خود درآورده است تاکید کرد: این گروه فقط تهدیدی برای این دو کشور به شمار نمی‌آید بلکه تهدیدی علیه صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ به شمار می‌آید.

[b]شیخ الازهر جنایت‌ها علیه عراقی‌ها را محکوم کرد[/b]

در همین حال احمد طیب، شیخ الازهر اقدامات جنایتکارانه علیه شهروندان عراقی با هر دین و آیینی که باشد، محکوم و تاکید کرد که باید روحیه تسامح در عراق اشاعه یابد.

[b]درخواست فواد معصوم از بان کی مون برای کمک به آوارگان عراقی[/b]

فواد معصوم، رئیس جمهوری عراق اعلام کرد که پیامی به بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل در خصوص تلاش‌های بغداد برای پایان دادن به خونریزی‌ها و کمک به آوارگان عراقی از دست گروه‌های تکفیری فرستاده است و همچنین از جامعه بین‌الملل خواسته است تا به عراقی‌هایی که از هراس گروه‌های تکفیری آواره شده‌اند، کمک کند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='htavasoli' timestamp='1407309934' post='399366']
[/center]
نمیدونم منظورتون از این عکسا معرفی این آتشبار بود یا اینکه میخواستید بگید این عکسا مال عراق است؟
اما اگه منظورتون دومی است باید بگم که برفها گویای همه چیز است
[/quote]

معرفی بود داداشیییییییی

**********8

[size=4]میخاستم یه چیزی خدمت دوستان و برادران عزیزم عرض کنم . این رو توو صفحه های سوریه و عراق هم ذکر میکنم ....

چند وقتیه که یه دو پیج فیسبوق زدیم ، یکی فارسی یکی انگلیسی ؛ واسه اطلاع رسانی بیشتر در سطح گسترده تر ....

و با اجازه دوستان و تمام کسانی که در زمینه ی خبر رسانی زحمت میکشند ، با اجازشون میخاستم از مطالبشون به فراخور نیاز پیج ؛ استفاده کنم .... در کنار پیج هم ، به فروم اخبار تحلیلی میلیتاری ارجاع دادیم .

انشالله که از ما راضی باشید و حلال کنید ...

و دوم اینکه بین دوستان کسی هست که بتونه فارسی رو ، روان و خوب به عربی ترجمه کنه ؟؟؟ اگه کسی هست لطفا به من پیام بده ...

یا علی [/size]
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='ya_ali' timestamp='1407318162' post='399401']
لابد بنظر شما فقط bbc و cnn و fox news و رویترز و رسانه های صهیونیستی و........منابع قابل اعتماد و راستگو هستند و اصلا آیا رسانه داخلی مورد اعتمادی وجود دارد؟
برای چندمین بار میگویم لطف بفرمائید موجب فریب وتشویش افکار کاربران نشوید و اگر خیلی سخت نیست نظراتتان را برای خودتان نگهدارید.


1-از قرار به زعم شما هیچ رسانه داخلی قابل اعتماد نیست.لابد بی بی سی و سی ان ان و رویترز و رسانه های صهیونیستی قابل اعتماد هستند.
2-شما ها قبلا با اینگونه درفشانیها نظرات خود را راجع به رسانه های ایرانی بیان کرده اید ، و همه فهمیدند نظر شما چیست.لطف بفرمائید از این به بعد نظر خود را برای خودتان نگهدارید و کمتر موجب فریب و تشویش افکار سایر کاربران بشوید.
[/quote]

بنده خدا مگه دروغ میگه. شما تو سایت فارس و خبرنگاران جوان بگردی عمرا خبر پیشروی های داعش پیدا کن. عمرا ببینی که نوشته باشه فلسطینی های یرموک دارن با ارتش سوریه میجنگن هر چی میبینی خبر پیروزی جبهه خودی هستوظیفه خبرگزاری مشخصه . باید اخبارو منتقل کنن.ایشون هم اسمی از بی بی سی و سی ان ان نیاوردن سفسطه نکنید لطفا.
  • Upvote 12
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[center]
[b] [url="http://www.yjc.ir/fa/news/4936267/هلاکت-70-تروریست-تکفیریبعثی-در-غرب-موصل"]هلاکت 70 تروریست تکفیری-بعثی در غرب موصل [/url][/b]
[/center]

در حمله هوایی به مقر تروریست‌های تکفیری در غرب موصل عراق حدود 70 نفر کشته شدند.
[size=2][background=rgb(255, 255, 255)]به گزارش [/background][/size][url="http://www.yjc.ir/fa/services/9"]سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران[/url] به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، این شبکه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد؛ در حمله هوایی به مقر گروه موسوم به دولت اسلامی در غرب موصل عراق حدود هفتاد نفر کشته شدند. این[b] حمله با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین صورت گرفت.[/b]
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]وزیر دارایی تکفیری‌ها با 16 میلیارد دینار گریخت[/b]

[b]فرار وزیر دارایی گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام با چند میلیارد دینار و آغاز عملیات ارتش عراق برای آزادی منطقه پروانه از مهمترین اخبار عراق محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، یک منبع آگاه در موصل اعلام کرد: ابو جعفر السبعاوی موسوم به وزیر دارایی دولت اسلامی عراق و شام با 16 میلیارد دینار به مکان نامعلومی گریخته است.

این منبع بیان کرد: گروهک داعش یک میلیارد دینار برای فردی که جعفر السبعاوی را بازداشت و تحویل دهد در نظر گرفته است.

این درحالی است که عبدالحکیم الجغیفی فرماندار حدیثه از شروع عملیات نظامی برای پاکسازی منطقه پروانه از لوث داعش خبر داد و افزود: ظرف ساعات آینده این منطقه از لوث گروههای تروریستی آزاد خواهد شد.

در منطقه الشلالات در موصل نیروهای پیشمرگه تروریستها را مجبور به فرار از این منطقه کردند.[/b]
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='bahman1368' timestamp='1407331346' post='399436']
بنده خدا مگه دروغ میگه. شما تو سایت فارس و خبرنگاران جوان بگردی عمرا خبر پیشروی های داعش پیدا کن. عمرا ببینی که نوشته باشه فلسطینی های یرموک دارن با ارتش سوریه میجنگن هر چی میبینی خبر پیروزی جبهه خودی هستوظیفه خبرگزاری مشخصه . باید اخبارو منتقل کنن.ایشون هم اسمی از بی بی سی و سی ان ان نیاوردن سفسطه نکنید لطفا.
[/quote]آخر برادر من مگر واژه ای بنام جنگ روانی و جنگ تبلیغاتی به گوش شما نخورده است؟- آیا اگر کسی چیزی را نگفت دروغگو است ؟ مگر شما همه چیز را به همه کس میگوئی؟ آیا گزینش اخبار و یا مهندسی فرهنگی یا تبلیغاتی نباید باشد ؟ حال منظور من این نیست که آقایان متولی خبرگزاریها خیلی استاد هستند که صد البته اشکالات و ایرادات فراوان در کارشان هست.اما دیکته ننوشته غلط ندارد.
اینجانب از عملکرد رسانه های داخلی رضایت کافی و وافی را ندارم ،لیکن در حقشان نامردی نیز نمیکنم .حال اگر کسی دوست دارد نامردی کند ، لطف کند ترهات خودش را اینقدر به گوش ما نرساند .ما خودمان عقل و شعور و قدرت انتخاب داریم ،و یقینا جو سازی و شانتاژ محیط فکری را نا امن و مشوب میگرداند.
  • Upvote 4
  • Downvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='worior' timestamp='1407324279' post='399417']


دین کمکشون کرده عذاب وجدان گناه و جنایت در اونها اثر نکنه ،...
[/quote]به آمریکایی ها چی کمک میکرد عذاب وجدان نداشته باشن وقتی آدمها رو خاکستر می کردن؟
گفتند: اینها همه قاری قرآنند و نماز شب می خوانند...
فرمود: به خدا قسم هیچگاه قرآن از حلقهایشان فراتر نرفت و بر قلبهایشان وارد نشد...

الحمدالله داعش رو اسراییل درست کرد که بعضی ها بی جیره نمونند در این شبهای تاریک بی برکت مدرنیته
  • Upvote 4
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جناب ssadeghs
در مورد خط فکری منظوری نداشتم
اگر نوشته های من شما رو رنجونده عذر میخوام ویرایش شده در توسط death-white
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]عالم سنی: وهابیت و داعش ساختۀ دست یهودیان هستند[/b]

[b]به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، شیخ احمد الكبيسی، عالم سنی عراقی در یک برنامه تلویزیونی که در سطحی گسترده در شبکه های ارتباط اجتماعی منتشر شده است، در پاسخ به پرسشی درباره انفجار مراکز دینی و زیارتگاه ها در شهر موصل و مناطق تحت اشغال داعش گفت: "ابوبکر البغدادی - که قاتلِ حسین [ع] از او باشرف تر است- فقط مزدور یهودیان است و بس .. قسم به خداوند که داعش و "ماعش" و حتی محمد بن عبدالوهاب پدر وهابیت، همگی صد درصد دست پرورده یهود هستند".

وی افزود: من در محضر پروردگار جهانیان، مسئولیت این گفته خود را می پذیرم. قسم به خدا که جنبشی یهودی برای ضربه زدن به امت اسلامی به راه افتاده است و در این راه هم موفق بوده است".

دوسال پیش هم این روحانی اهل سنت عراقی، از برخی از صحابه پیامبر (ص) از جمله معاویه بن ابی سفیان به شدت انتقاد کرده و گفته بود: همه مشکلات کنونی ما از ابوسفیان است.

فعالان در پایگاه تویتر درسطح گسترده، از الکبیسی نام برده اند و به اظهارات وی درباره محمد بن عبدالوهاب اشاره کرده اند. در همین حال سعود الشریم، شیخ درباری سعودی و یکی از خطیبان مسجد الحرام در اظهار نظری گفته است: اینها از تفکرات "شیخ" محمد بن عبدالوهاب با رویکرد سلفی خشمگین شده اند و وی را دست پرورده یهود به شمار آوردند و این روش دشمنان حق است![/b]
http://fa.alalam.ir/news/1620678
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='ariya0912' timestamp='1407350151' post='399496']
[b]عالم سنی: وهابیت و داعش ساختۀ دست یهودیان هستند[/b]
[/quote]
اینا رو گفتی ؟ دست شما درد نکنه ! در عمل هم پاشید برید بزنید دهنشون رو سرویس کنید دیگه ! با حلوا حلوا که دهن شیرین نمیشه که !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ادامه بحث خبر گزاری ها فرومو گمراه میکنه. به قولی همه حق انتخاب دارن.فقط اقا داشتم اخبارو دنبال میکردم یه جا خوندم پ ک ک و مدافعان خلق کردهای سوریه و پیشمرگه با هم متحد شدن با نیرو هوایی عراق برا ترکوندن داعش. فقط امیدوارم اون بخش از نیروهاشون که از کوهستان قندیل برگشتن برا پاسدارای ما که به عراق مشاوره میدن مشکلی ایجاد نکنن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[font=tahoma, geneva, sans-serif]ببخشيد يك سوال از دوستان دارم[/font]

[font=tahoma, geneva, sans-serif]الآن پايگاه اسپايكر كلا افتاده دست داعش ؟؟؟[/font]

[font=tahoma, geneva, sans-serif]اگر بله ، چند وقته ؟؟؟[/font]

[font=tahoma, geneva, sans-serif] اگر اينطور باشه به نظرم كار عراق تمومه[/font]

[font=tahoma, geneva, sans-serif]چون اگر از پايگاه نظامي نتونن محافظت كنند ، چطور ميخوان از بغداد محافظت كنند ؟ :([/font]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='mars1' timestamp='1407350629' post='399499']
[font=tahoma, geneva, sans-serif]ببخشيد يك سوال از دوستان دارم[/font]

[font=tahoma, geneva, sans-serif]الآن پايگاه اسپايكر كلا افتاده دست داعش ؟؟؟[/font]

[font=tahoma, geneva, sans-serif]اگر بله ، چند وقته ؟؟؟[/font]

[font=tahoma, geneva, sans-serif] اگر اينطور باشه به نظرم كار عراق تمومه[/font]

[font=tahoma, geneva, sans-serif]چون اگر از پايگاه نظامي نتونن محافظت كنند ، چطور ميخوان از بغداد محافظت كنند ؟ :([/font]
[/quote]
اگه اشتباه نکنم پایگاه اسپایکر همونی بود که 1700 افسر و سرباز نیروی هوایی رو داعش توش به قتل رسوند .نیرو داخلش غافگیر شده بودن و اسلحه نداشتن.فک کنم الان ارتش برا بدست اوردنش داره میجنگه و چند تا از عوامل اون قتل عام تو همین درگیری ها به درک فرستاده شدن
دوستان اصلاح کنند
و محافظت از پایگاه خیلی سخته وقتی داخلش باشی چون از هر 4 طرف مورد حمله قرار میگیری.
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.