super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

سلام

 

 

وگرنه داعش چرا نتونستن سامرا یا شهرهایی که فرماندهان خیانت نکردند را بگیرند

 

 

 
البته در بحث سامرا چند نکته بسیار حائز اهمیت بود و هست :
 
1.عملیات ایذایی و به عبارتی رمز عملیات به تمامی نیروهای در آب نمک خوابانده شده داعشی تکفیری در موصل و لشکرهای عراقی و نیروهای بعثی
 
2.عملیات ایذایی و به عبارتی فراخوانی نیروهای واکنش سریع عراقی به یک مکان مهم اما از نظر نظامی برای داعش غیر مهم !
 
3.سامرا یکی از قطب های شیعیان محسوب میشود و تبعات سقوط ش بسیار سنگین بود یعنی حتی اگر داعش میتوانست حرمین عسکرین را هم بگیرد به نظرم دست به این اقدام در اون زمان نمیزد و باز هم میرسه به همون دو گزینه بالا !
 
4.حضور به موقع سردار سلیمانی و یاران همراه ش ....
 
 
 
اینا رو باید مدنظر داشت درعین حالیکه صرفا چند نکته از نکت مهم هست ...
 
 
 
 
راجه به اکراد هم به یکی از دوستان الان تو پیام خصوصی گفتم
 
 
یک بحث داریم قومیت
 
یک بحث داریم مذهب
 
 
خوب در بحث قومیت تبعا اکرادی هستند که دوست دارند با آتش بازی کنند
 
یک سری اکراد هم هستند که دوست دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند
 
 
یعنی هم تجزیه طلبی داریم که مترصد فرصت هست مثل پژاک که رفت تو ثلاث چندین نفر رو شهید کرد ...
 
هم یه سری تجزیه طلب داریم که میگن به بهانه داعش و ... میشه کردستان بزرگ درست کرد
 
 
از سوی دیگر افراد مذهبی سنی خیلی رادیکالی هم هستند که واقعا بنده داعش شدند و همین دو روز پیش یک سری شون دستگیر شدند حین عبور از مرز .... !
 
 
 
 
 
 
اینا دو قومیت و مذهب هستند
 
 
یک عامل وحشتناک دیگر هم افراد خنثی هستند
 
یعنی نه به کرد بودن شون مینازند نه به مذهب .. بلکه حاکمیت اسلامی رو قبول ندارند و به عبارتی حقد و کینه نسبت به جمهوری اسلامی دارند و حاضرند با دشمن احتمالی شون یعنی داعش هم پیمان بشن تا دشمن خونی شون یعنی ایران رو بزنند ....
 
 
 
 
 
 
اینها در دایره کردستان هست صرفا .... و مذهب سنی وگرنه ما بحث اهل حق ها رو داریم که به شدت ، تکفیری ها موفق عمل کردند بین شون ... که واقعا ترسناک هست چرا که مثلا میگم :  بیشتر شاخه های اهل حق ها ، علی علیه السلام رو خدا میپندارند( معاذالله) .... ببین از نظر فرهنگی چقدر قوی عمل کردند .........که اهل حق ها رو هم سر به راه کردند
 
البته بین این اهل حق ها هم افرادی هستند که دوست دارند جمهوری اسلامی نباشه
 
 
 
 
 
 
 
 
 
این نیمه خالی لیوان هست ها ؟ وگرنه نیمه پر لیوان خیلی پر هست خداییش .... یعنی ما تا هستی هست اهل جنگیم و تا جنگ و هستی هست پیرو سیدعلی هستیم ....
 
 
یا حق
  • Upvote 11
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

سلام

 

 

 
البته در بحث سامرا چند نکته بسیار حائز اهمیت بود و هست :
 
...
 
 
یا حق
 
دوست عزیز مطلبت عالی بود و خوندنش سخته 
این چه نوع نگارشیه

 

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوست عزیز مطلبت عالی بود و خوندنش سخته 
این چه نوع نگارشیه

 

به دل نگیر. برادر ارنستو یا ادیب خودمون این طوری می نویسه. icon_cheesygrin شما مطلبو بگیر بی خیال نگارش شو.

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

ای بابا ! :-(  :-(  :-(

 

به قرآن من نمیدونم چیکار کنم ؟

 

هرجور مینویسم دو سه نفر شاکی میشن ازم

 

قبلا ها کنار هم میزاشتم خطوط رو میگفتند کور شدیم ادیب! :-(

بعد گفتم خوب بزار فونت بزرگ کنم ، میگفتن ادیب مگر کوریم ؟ :-(

بعد گفتم خوب بزار میزان خطوط و نوشتارم رو کم کنم یعنی کمتر بنویسم و خلاصه حرف بزنم، بهم گفتند اه ه ه ه ادیب آدم رو با نوشتارت گیج میکنی ؟ :-(

بعد گفتم خوب بزار از هم فاصله بدم نوشته هام رو ، بازم دوستان میگن ای بابا ! :-(

 

 

من اعلام میکنم حاضرم تلمذ کنم و در کلاس درس یکی از عزیزانی که نگارش بلد هست بشینم و بگه بهم چی بنویسم ، فقط اعلام رسمی ش بکنه تو یک تاپیک من لینک میدم تاپیک ایشون ! تا از گردن من بیافته ! :laughing:

 

 

 

من مخلص دوستان هستم :rose:  :blushing:  هرجور بگید من همونطور مینویسم به قرآن big_hug  :rose:  :blushing:  فقط بگید !

 

یا حق

  • Upvote 15
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

داعش وعده رسیدن به فلسطین و کشتن "یهودیان وحشی" را داد

 

 

یک نشریه انگلیسی‌ زبان متعلق به گروه تروریستی داعش به نمایندگی از این گروه وعده داد تا در مسیر خود برای رسیدن به فلسطین و کشتن "یهودیان وحشی" هر مانعی را از سر راه خود برخواهد داشت.


به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، گروه تروریستی داعش اخیراً دست به انتشار یک نشریه انگلیسی‌ زبان با هدف جذب جوانان در کشورهای غربی زده است. این گروه در شماره جدید این نشریه به نام "دابق" اعلام کرد گروه داعش از هر ابزار در دسترس خود استفاده خواهد کرد تا به هر شخص مرتدی که به عنوان مانع سر راه این گروه برای رسیدن به فلسطین ایجاد شود، حمله کند.


این نشریه ناکارآمدی دیگر کشورهای عرب و سازمان‌ها در آنچه که اراده خداوند خوانده را محکوم کرده و متعهد شد اقدامات گروه داعش صدایی بلندتر از سخنان آن خواهد داشت و تنها به کمی صبر و زمان نیاز است تا این گروه به فلسطین برسد تا با یهودیان وحشی جنگیده و آن‌هایی را که پشت درخت غرقد(درخت یهود) پنهان شوند قتل عام کنند.


گروه داعش در مجله جدید خود از نیروهای بالقوه و داوطلب جذب این گروه در سراسر جهان خواسته تا به تقاضای این گروه برای آنچه که هجرت خوانده پاسخ گویند.


در دومین شماره این مجله به خوانندگان توصیه می‌شود: اولویت نخست ما هجرت کردن از هر جایی که شما هستید به سوی داعش است و شما باید از کشور کفار به سوی کشورهای اسلامی بیایید.

http://www.asriran.com/fa/news/353030/داعش-وعده-رسیدن-به-فلسطین-و-کشتن-یهودیان-وحشی-را-داد

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

 

سلام

 

 

 
البته در بحث سامرا چند نکته بسیار حائز اهمیت بود و هست :
 
...
 
 
یا حق
 
دوست عزیز مطلبت عالی بود و خوندنش سخته 
این چه نوع نگارشیه

 

 

 

ارنستو روملی :winking:

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حمله گسترده نیروهای عراقی، شیعیان (ترکمن) و اکراد با هدف شکست حصر شهر آمِرلی

 

مأخذ:

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28997979
خبر می رسد که پیشمرگان کرد هم از غرب طوز خورماتو (در شمال آمرلی) و نیروهای ارتش عراق و شبه‌نظامیان شیعه از جنوب در حال نزدیک شدن به آمرلی اند. منابع ارتش عراق می گویند که از محاصره بیرون آوردن آمرلی تنها هدف شان نبوده بلکه در پی باز کردن دوباره جاده‌ای هستند که بغداد را به شمال عراق متصل می‌کند.
 
تصاویر این صفحه خبری :
 
 
 
 
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور منتخب ترکیه، گفت که او و حزبش در مسیر قدم‎ها و افکار سلطان صلاح الدین ایوبی گام برمی‌دارند؛ همان افکاری که صلاح الدین بر اساس آن لشکری را آماده کرد و برای آزادسازی قدس متوجه آن دیار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنی آنلاین به نقل از سایت خبری “مفکرة الاسلام”، رجب طیب اردوغان در سخنرانی تودیعی در همایش سراسری فوق‎العاده حزب عدالت و توسعه در حضور هزاران شرکت‎کننده، اعم از رسانه‎ها و شخصیت‎هایی از مناطق مختلف جهان، پس از ۱۲ سال ریاستش بر این حزب، گفت: که او و حزبش در مسیر قدم‎ها و افکار سلطان صلاح الدین ایوبی گام برمی دارند؛ همان افکاری که صلاح الدین بر اساس آن سپاهی را آماده کرد و برای آزادسازی قدس متوجه آن دیار شد.
وی افزود: «ما فرزندان همه مجاهدان، مبارزان و سلاطینی هستیم که پاسدار سرزمین‎های عراق و مصر و سوریه بودند. ما نوادگان کسانی هستیم که از سرزمین‎های مقدس با فدا نمودن جان‎های‎شان حمایت و حفاظت کردند. مدت ۱۳ سال است که حزب – حزب عدالت و توسعه- و اعضای آن بر همان مسیر گام برمی دارند و به همان مبادی و اصول پایبند هستند؛ زیرا آن اصول بر دفاع از حقوق مظلومین  مبتنی و استوار است.»

رجب طیب اردوغان سخنانش را در همایش سراسری فوق العاده حزب اینگونه آغاز کرد: «به عنوان نامزد ریاست جمهوری می‎گویم، این برای اولین بار بود که ملت ترکیه خودشان رئیس کشورشان را انتخاب کردند. زمان سختی بود، ولی آن زمان گذشت و ثابت کردیم که ما ملتی مردم‎سالاریم. آن مرحله را بدون هیچ گونه آشوب و مانعی پشت سر گذاشتیم، این اولین مرتبه ای بود که ملت ترکیه با آزادی کامل رئیس خودشان را انتخاب نمودند.»
وی ادامه داد: «در اول جولای و پس از سخنرانی من به عنوان نامزد ریاست جمهوری، اشاره کردم که این پایان کار نیست بلکه ابتدای آن است. همچنین نسبت به برخی از نکات تذکر دادم. اول این‌که برعهده گرفتن پست ریاست جمهوری توسط من، نه به معنای تغییر مبادی و افکار، بلکه به معنای تغییر شکلی حزب است؛ یعنی به دوش گرفتن این مسئولیت در حقیقت ادامه دادن مسیر دعوت پر خیر و برکت حزب است، و ما امیدواریم که در این مسیر با تمام کسانی که خواهان رشد و پیشرفت ترکیه هستند هم‎فکر و متفق باشیم.»
اردوغان همچنین به جایگاه زنان در حزب عدالت و توسعه اشاره کرد و تاکید کرد که جایگاهی که امروز این حزب از آن برخوردار است، مرهون تلاش‎های زنان این حزب و مسئولیت‎پذیری و اهتمام آنهاست.
وی ضمن تقدیر و تشکر از جوانان حزب عدالت و توسعه، از آنان به عنوان «ساختاری سفید که خداوند متعال حزب عدالت و توسعه را به وسیله آن عزت داده است» یاد کرد و اظهار داشت: «همیشه به تلاش جوانان باور دارم. جوانان آرزوی امت و آرزوی تمام مظلومان روی زمین هستند. آنها حاملان میراث رهبران و فرماندهان و داعیان برجسته مسلمان همچون سلطان محمد فاتح هستند.»
رئیس سابق حزب عدالت و توسعه سپس به بیان تلاش‎های این حزب برای انتقال ترکیه به جایگاه ویژه فعلی در جهان و همچنین چالش‎هایی که با آن در دوران نخست وزیری و ریاستش در این حزب مواجه بود، پرداخت. وی همچنین مقایسه‌ای کوتاه بین وضعیت کشور ترکیه قبل و بعد از روی کار آمدن حزب عدالت و توسعه، به ویژه در زمینه اقتصادی، نمود.
وی تاکید کرد: ترکیه در مدت ۱۳ سال حکومت حزب درسایه عدالت ورفاهی که فرصتهای سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران خارجی را فراهم کرد وسبب رفاه وآسایش شهروندان ترکیه وافزودن میزان درآمد ملی بود در دوره درخشان بسر می برد ،در حالیکه جهان از بحران اقتصادی ویرانگری رنج می برد.

 

http://www.sunnatonline.com/%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88%D8%BA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D9%84%D8%B7%D8%A7%D9%86-%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%A7%D9%84%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%A8.html

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عصائب اهل الحق منطقه ی الکرابله در یوسفیه رو از لوث وجود دواعش پاکسازی کردند ...

 

1958041_1475732699350711_441200514527006

 

**

موصل

داعش یکی از نیروهای پیشمرگه رو در موصل سربرید ...
(مثل اینکه چند نفر دیگه رو هم در اسارت دارند و ... )
لعنت ابدی خدا به دواعش ملعوون

 

1536664_1475353789388602_908898672389431

  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

این داعشی های حرومزاده را باید مثل خودشون سر برید.... اینا لکه ننگ بر دامن انسانیت هستند

ویرایش شده در توسط meysam62
  • Upvote 4
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در روز های گذشته پیکر مطهر شهدای گمنام ایران که در زمان جنگ در شمال عراق شهید شده بودند تشییع شد .در بین شهدا دو شهید نیز بودند که به تازگی شهید شده بودند. پژاک هیچ گونه درگیری را گزارش نکرده است. دو شهید یا در مبارزه با کارتل های مسلح شهید شده اند که بعید است و یا تکفیری های استان شهید کرده اند. احتمال کم اینکه محل شهادت زیزان خارج از استان بوده است

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

پیشروی کُند نیروهای عراقی و پیشمرگه ها در حلقه محاصره شهر آمِرلی / حملات هوایی تازه آمریکا به مواضع داعش در نزدیکی سد موصل

 

مأخذ :

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-29001357
هم زمان با پیشروی کُند ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه کرد برای در هم شکستن حلقه محاصره آمِرلی ستاد فرماندهی ارتش آمریکا اعلام کرده است که جنگنده ها و پهپادهای آمریکایی در پنج نوبت به مواضع عناصر داعش در نزدیکی سد موصل حمله کرده و یک نفربر زرهی و یک ساختمان و تعدادی از جنگ افزارهای نیمه سنگین آنان را مورد اصابت قرار داده است.

 

تصاویر صفحه مأخذ:

 

http://www.xum.ir/images/2014/08/31/irq1a.png

 

http://www.xum.ir/images/2014/08/31/irq2a.png

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده) · مخفی شده توسط worior، 12 شهریور 1393 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط worior، 12 شهریور 1393 - دلیلی ارایه نشده است
ویرایش شده در توسط meysam62

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

مثلا این خر دجال گفته بود دیگه تصاویری از سر بریدن پخش نکنید؟

آمریکا که داره بهشون حمله میکنه

چرا پس سر گروگان آمریکایی رو جدا نمی کنن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.