super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

وزارت دفاع عراق فیلم کوتاهی را از بازدید وزیر دفاع این کشور از آزمایش و تسلیح بالگردهای شکارچی شب روسیه منتشر کرد.
به گزارش مشرق، وزارت دفاع عراق تأکید کرد که "خالد العبیدی" و شماری از فرماندهان ارتش از مراحل پایانی آماده سازی و تسلیح نخستین بالگردهای روسی  Mi28 ملقب به "شکارچی شب" بازدید کردند.

این بالگردها برای نخستین بار در آسمان بغداد به پرواز در آمدند تا برای انجام مأموریت به پایگاه‌های از پیش تعیین شده فرستاده شوند.

این نخستین بالگردهای شکارچی شب روسی است که در اختیار وزارت دفاع عراق قرار می گیرد.
 
 
 
*******************************************************************************
 
 

نیروهای پیشمرگه عراق وارد کوبانی شدند +فیلم

 

 نیروهای عراقی پیشمرگه برای مقابله با عناصر داعش وارد شهر عین العرب (کوبانی) سوریه شدند.

 

مرکز موسوم به “دیده بان حقوق بشر سوریه” تأکید کرد که نیروهای پیشمرگه با ۱۰ خودرو از غرب عین العرب و از طریق منطقه “تل الشعیر” وارد این شهر شدند.
این مرکز وابسته به مخالفان در لندن نوشت: نیروهای پیشمرگه از منطقه مرزی “بینار” عبور نکردند؛ بلکه پس از گشوده شدن جاده ای توسط بلدوزرها از طریق منطقه تل الشعیر وارد عین العرب شدند. این منطقه تحت کنترل نیروهای دفاعی مردمی است.

 

 

لینک دانلود فیلم: http://hn7.asset.aparat.com/aparat-video/bea8c252795661337c6bce9de6093eb01738186.apt?start=0

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

صحبتهای جالب اردوغان در مورد ایران

رئیس‌جمهور ترکیه با اشاره به مشترکات دینی بین ایران و کشورش گفت: اگر ایران و ترکیه می‌توانستند در عراق و سوریه با هم همکاری کنند، دیگر کاری برای کشورهای غربی نمی‌ماند.
به گزارش مشرق، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، طی سخنانی در مؤسسه روابط بین‌الملل فرانسه، با اشاره به لزوم همکاری بین ایران و ترکیه در مسائل منطقه گفت: "دین ما اسلام است، دین ایران نیز اسلام است. اما زمانی‌ که رویکردهای مذهبی از دین پیشی می‌گیرند مشکلات آغاز می‌شود. اگر ایران و ترکیه می‌توانستند در عراق و سوریه با هم همکاری کنند، دیگر کاری برای کشورهای غربی نمی‌ماند."

وی در ادامه افزود: "متأسفانه نتوانستیم بدین امر دست یابیم. اکنون تقریبا 100 درصد ارتش عراق شیعه است. اما شیعیان همه جمعیت عراق را تشکیل نمی‌دهند، سنی‌ها نیز هستند. ارتش عراق از ساختار مشارکتی و ترکیبی بر خوردار نیست. در اینجاست که ایران باید از نفوذ خود استفاده کند."

رئیس‌جمهور ترکیه درباره روابط ایران و سوریه نیز مدعی شد: "در سوریه نیز شاهد این هستیم که ایران در تعصب مذهبی به سر می‌برد. آشکارا می‌گویم دولت سوریه از یک طرف به ایران و از طرف دیگر به روسیه متکی است. اگرچه روابط ما با روسیه خوب بود اما درباره این مسائل با روسیه نیز نتوانستیم هماهنگی انجام دهیم."

 

عجب داستانی داریم با این اردوغان!تعصب مذهبی شرف داره به بی غیرتی مذهبی

 

کیه که ندونه ظهور داعش برای تقابل با تشیع هست.

 

از کجا داره میسوزه این مردک از اینکه دست در دست ناتو  وبا باز بودن بازارهای جهانی تسلیحات و تکنولوژی نظامی  به اندازه ایرانه تا خرخره در تحریم، تاثیر گذار نیست . یا اینکه پشت پرده چزونده شده و الان داره دغ و دلشو پشت تریبون خالی میکنه.

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 وزیر دفاع عراق فرمان حمله به مواضع داعش را به فرماندهان نظامی ابلاغ کرد

 

 

وزارت دفاع عراق روز شنبه اعلام کرد وزیر دفاع فرمان آغاز عملیات تهاجمی علیه مواضع داعش و گروه‌های مسلح را با هدف مقابله با تروریسم و حفاظت از پیروزی‌های تحقق یافته صادر کرد.
براساس گزارش "الغد پرس"؛ "خالد العبیدی" در دیدار با شمار زیادی از فرماندهان یگان‌های نظامی مستقر در منطقه "البغدادی" و همچنین شماری از سران و شیوخ قبایل و نیروهای بسیج مردمی به گفتگو با این افراد در مورد اوضاع جاری در شهر "هیت" پرداخت و سازوکار تشکیل کمیته اضطراری با هدف حمایت از ساکنان این منطقه را بررسی کرد.
وزیر دفاع عراق همچنین از طرح نظامی برای پاکسازی شهر "هیت" از وجود گروه‌های تروریستی مطلع شد و پیامی از فرمانده کل نیروهای مسلح عراق که در آن بر مقاومت و پیگیری مقابله با تروریست‌ها تاکید شده به فرماندهان نظامی اعطا کرد.
در همین حال "خالد العبیدی" در دیدار با فرماندهان میدانی عملیات "الجزیره" بر آغاز اجرای عملیات تهاجمی علیه داعش و گروه‌های تروریستی تاکید کرد و خود بر حمله هوایی به مواضع داعش نظارت کرد.

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تصویر نماز جماعت با اقتدا به سردار "قاسم سلیمانی" در عراق

 

منابع عراقی تصویری از حضور سردار قاسم سلیمانی در جبهه‎های نبرد علیه تروریست‎های تکفیری در عراق منتشر کرده‎اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عراقی به تازگی تصویری از سردار "قاسم سلیمانی" در جبهه‎های نبرد علیه تروریست‎های تکفیری منتشر کرده اند که وی را در حال نماز گزاردن نشان می‎دهد.

167935_396.jpg

 

http://fararu.com/

ویرایش شده در توسط vahidg
  • Upvote 14

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گروه تکفیری داعش، حاکم شرعی خود در مناطق جنوب غرب استان «کرکوک» را صبح امروز اعدام کرد.
به گزارش مشرق، یک مقام آگاه در استان کرکوک، امروز شنبه از اقدام گروه تکفیری داعش مبنی بر اعدام حاکم شرعی تکفیری‌ها در جنوب غرب این استان خبر داد.

این منبع گفت: داعش صبح امروز «احمد عاصی» حاکم شرعی خود را که یک کُرد بود و از ۱۰ ژوئن گذشته در این پست به تکفیری‌ها خدمت می‌کرد در مرکز «الحویجه» واقع در ۵۵ کیلومتری جنوب غرب کرکوک اعدام کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: دلیل اعدام حاکم شرعی داعش که والی مناطق جنوب غربی استان کرکوک بود، کم شدن میزان بودجه تحت اختیارش بود و وی به اتهام دزدی و پنهان کردن پولها تحت اختیارش مجازات شد.

داعش علاوه بر این امرو، والی «الحویجه» را نیز به دلایلی نامعلوم تغییر داد و نیروهای خود پیاده و سواره خود را در الحویجه و نواحی «الرشاد»، «الزاب»، «العباسی» و «الریاض» به منظور عدم هدف قرار گرفتن از سوی نیروهای ارتش و ائتلاف آمریکایی ضد داعش منتشر و مستقر کرد.
 
 
***********************************************************************************
 
 
دبیر‌کل حزب‌الله عراق با اشاره به اینکه دستگیری چهارصد تن از عناصر داعش در جرف الصخر به پیشروی‌های نیروهای امنیتی در دیگر مناطق کمک می‌کند، گفت: آزادسازی فلوجه و تکریت نزدیک است.

به گزارش مشرق، «حسین الرماحی» دبیرکل گردان‌های «حزب الله -الثائرون» عراق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تاکید کرد: پیروزی‌هایی که نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و گروه‌های مقاومت در عراق تاکنون در سرکوب داعش محقق کردند در دیگر مناطق تحت اشغال این گروه تروریستی تکرار خواهد شد و تاکتیک‌های آزادسازی جرف الصخر در دیگر مناطق البته با تغییراتی متناسب با وضعیت هر محیط اجرا می‌شود.

الرماحی گفت: ساز و کاری که برای آزادسازی جرف الصخر (در شمال استان بابل بین شهرهای بغداد و کربلا) به کار گرفته شد صد در صد موفقیت آمیز بود به همین دلیل با همین تاکتیک به مبارزه با داعشی‌ها در دیگر مناطق خواهیم رفت.

دبیرکل حزب الله عراق گفت: گروه‌های مسلح مقاومت شامل مبارزان حزب الله، گردان‌های اهل الحق، گردان‌های السلام و سازمان بدر دو نقطه دیگری را که تعدادی معدودی شمار عناصر داعش در آنجا باقی مانده بود، کاملا پاکسازی کرده و تحت کنترل خود گرفتند.

الرماحی افزود: موفقیت و پیروزی در جرف الصخر بر اساس نخست، رویکردهای نظامی کلی که در همه عراق اتخاذ شده و دوم تاکتیک خاص مطابق با شرایط این منطقه محقق شد و این پیروزی مطمئنا برای دیگر مناطق هم در راه است.

دبیرکل جنبش حزب الله گفت: با آغاز عملیات نظامی در جرف الصخر 400 داعشی تسلیم شدند که اکنون نزد دستگاه امنیتی عراق در بازداشت و تحت بازجویی هستند.

الرماحی با اعلام اینکه عملیات پیشروی مبارزان حزب الله علیه تروریست‌های داعش در فلوجه و تکریت است، گفت: ما در حال ارزیابی اوضاع هستیم تا مشخص کنیم کدام یک از این دو شهر برای غافلگیر کردن عناصر داعش اولویت دارند تا آنها از زمان حمله مطلع نبوده و غافلگیر شوند.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق در مناطق نزدیک به موصل مستقر هستند و در سامرا به سمت تکریت هم پیشروی‌هایی داشته‌اند.

 

 

*************************************************************************************************

 

 

داعش ۵۰ مرد و زن دیگر از عشیره «البونمر» را اعدام کرد

 

در ادامه انتقام‌جویی تکفیری‌ها از عشیره سنی «البونمر» در استان «الانبار» عراق، ۵۰ مرد و زن دیگر از این عشیره به دست داعش اعدام شدند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از شیوخ عشیره «البونمر» در استان «الانبار» اعلام کرد که عناصر تکفیری داعش 50 مرد و زن دیگر از این عشیره را اعدام کرد. پایگاه خبری «السومریه نیوز» نوشت: شیخ «نعیم الکعود» از عشیره «البونمر» گفت تکفیری‌ها پس از کوچاندن شمار زیادی از عشیره البونمر از منطقه «الزویه» در شهر «هیت» (واقع در 70 کیلومتری غرب الرمادی) به منطقه «راس الماء» در نزدیکی دریاچه «الثرثار» در شمال شهر الرمادی، 50 نفر زن و مرد را با تیراندازی به سوی سر و سینه اعدام کردند و 200 خانوار را در همین منطقه تحت محاصره درآوردند و عشائر نگران اعدام این 200 خانوار جدید کوچانده شدهف هستند. الکعود از دولت مرکزی عراق خواست تا هرچه سریعتر برای آزادی این عشیره سنی وارد عمل شود و دست‌کم مواد غذایی و موردنیاز آنها را با استفاده از هواپیما به آنها برساند تا از تشنگی و گرسنگی نمیرند. این در حالی است که تکفیری‌های داعش در هفته پیش نیز 200 نفر از اعضای این عشیره را اعدام کردند و شمار زیادی از آنها را از خانه و کاشانه‌شان اخراج کردند.

 

 

 

************************************************************************************************

 

 

آغاز عملیات گسترده ارتش عراق در شرق «الرمادی»/وعده «فواد معصوم» به هیأت استانداری «نینوا»

 

در پی وعده وزیر دفاع عراق مبنی بر آزادی استان «الانبار» طی یک ماه آینده، پیشروی‌ ارتش در مناطق مختلف این استان بیشتر شده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آغاز عملیات گسترده آزادی شرق الرمادی،وعده رئیس‌جمهور عراق به شورای استانداری نینوا درباره موصل و ...از جدیدترین تحولات امنیتی عراق است. آغاز عملیات گسترده ارتش عراق در شرق «الرمادی» یک منبع آگاه در فرماندهی عملیات «الانبار» امروز شنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی عملیات نظامی گسترده‌ای را در شرق شهر «الرمادی» با پشتیبانی نیروی هوایی ائتلاف آمریکایی ضد داعش آغاز کردند. «فواد معصوم» آزادسازی موصل را وعده داد «فواد معصوم» رئیس‌جمهور عراق امروز (شنبه) طی بیانیه‌ای پس از استقبال از یک هیئت از استان نینوا از جمله «بشار حمید الکیکی» رئیس شورای این استان اعلام کرد: تمامی تماس‌ها و آمادگی‌ها در بالاترین سطوح در حال پیگیری است تا تمام تلاش‌ها برای آزادی موصل از لوث وجود تروریست‌های داعش همسو شود. این گروه‌های تروریستی دشمن همه عراقی‌ها هستند. در این بیانیه آمده است: شهر موصل از نظر تاریخی و جمعیتی شهر بسیار مهمی است. این شهر صنعتی دارای شایستگی‌ها و توانمندی‌های انسانی زیادی است. لذا ما به شما (در خطاب به هیئت شورای استانداری نینوا) اطمینان می‌دهیم که با شما همدردی می‌کنیم و تمام تلاش خود را وقف آزادسازی استان نینوا از دست گروه‌های تندرو خواهیم مفقود شدن تقریبا 2000 نفر در جنایت «اسپایکر» و زندان «بادوش» وزارت حقوق بشر عراق اعلام کرد که شمار افراد مفقودشده در جنایت «اسپایکر» و زندان «بادوش» به هزار و 997 نفر می‌رسد و تلاش‌ها برای مشخص شدن سرنوشت این افراد ادامه دارد. داعش در 15 ژوئن 2014، ده‌ها نفر از افسران پایگاه نظامی «اسپایکر» در شمال تکریت را که همگی تسلیم شده‌بودند، اعدام کرد و سپس اعلام شد که یک هزار و ۷۰۰ دانشجوی علوم نظامی این پایگاه نظامی در حمله داعش کشته و ناپدید شدند. رئیس کمیسیاریای حقوق بشر سازمان ملل نیز در 25 آگوست 2014 اعلام کرد که داعش 670 زندانی زندان «بادوش» در موصل را در ژوئن گذشته اعدام کرده‌است.

 

 

 

**************************************************************************************************

 

 

 

واکنش نماینده جریان صدر به اهانت «اردوغان» به ارتش عراق

 

 

یک نماینده پارلمانی صدر در واکنش به اتهام‌زنی رئیس‌جمهور ترکیه به ارتش عراق گفت اگر تُرکها بخشی از این ارتش را داشتند، حکومت عثمانی سقوط نمی‌کرد و بهتر است «اردوغان» تاریخ را بخواند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی ادعای «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در پاریس مبنی بر اینکه ارتش عراق این کشور را به داعش تسلیم کرده‌، یکی از نمایندگان پارلمانی عراق از جریان «الاحرار» به این موضع آنکارا واکنش نشان داد. «نوال جمعه» نماینده جریان «الاحرار» وابسته به جریان صدر در پارلمان عراق طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دست پایگاه خبری «السومریه نیوز» رسید، اعلام کرد: رجب طیب اردوغان زمانی که می‌گوید ارتش عراق همواره فرار می‌کند و عرصه را برای سیطره داعش ترک می‌کند، در حالی که اکثریت نیروهای ارتش عراق را شیعیان تشکیل می‌دهد، باید به تاریخ بازگردد و خوب مطالعه کند تا ببیند که مردان ارتش عراق و نیروهای شیعی چه پیروزی‌هایی را کسب کرده است. پیروزی‌هایی که قدرتمندترین ارتش‌های جهان نیز در تحقق آن عاجزند. وی اظهار داشت: این ارتش که اردوغان از آن سخن می‌گوید تا بوده و هست قهرمان‌پرور بوده و مکتبی برای فداکاری است که اگر بخشی از آن را ترکها داشتند، ارتش عثمانی سقوط نمی‌کند و ترکیه به وضعیت «ذلت و بیماری» کنونی دچار نمی شد. این نماینده عراقی گفت: «اردوغان» قبل از اینکه از ارتش عراق و شیعیان به بدی یاد کند بهتر است عملیات «نسیم دریا» یا عملیات بادهای آسمانی اسرائیل علیه کشتی «ماوی‌ مرمره» و نحوه تجاوز به این کشتی ترکی را به یاد آورد و آن را فراموش نکند. رجب طیب اردوغان جمعه (دیروز) در کنفرانس خبری مشترک با همتای فرانسوی‌اش در پاریس از ارتش عراق به بدی یاد کرد و گفت که این ارتش در مقابل داعش پا به فرار گذاشته و عرصه را برای اشغال از سوی داعش تسهیل کرده است.

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

داعش موفق شده یک ابرامز دیگه توی الرمادی به غنیمت بگیره.

 

B1SxfeOCMAAkTRN.jpg

 

B1SxeCKCcAAAItX.jpg

 

اینم کلیپش:

https://www.youtube.com/watch?v=V13KAVC1wao
  • Upvote 9
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کنیزان و زنان حرمسرای خلیفه داعش و سایر اعضای این گروه تروریستی بر خلاف اخبار منتشره درباره وظایف جنگی که بر دوش آنها گذاشته شده است، دستور کاری بیش از زاد و ولد و خدمات پشتیبانی ندارند.
به گزارش شهدای ایران، روز گذشته در شبکه های اجتماعی تصویری منتشر شد که گفته می شود عکسی دسته جمعی از زنان حرمسرای خلیفه خودخوانده داعش ابوبکر البغدادی است.

 

تبصره ای هم درباره عکس این زنان از سوی برخی فعالان این شبکه ها وارد شد مبنی بر اینکه تصویر مذکور متعلق به زنان تن داده به جهاد نکاح البغدادی است و نمی توان صفت کنیز را به آنان اطلاق کرد.

به هر روی، گذشته از نام و صفت اطلاقی به این زنان، حتی اگر تعلق آنها به شخص خلیفه موثق نباشد، بردگی جنسی این زنان امری محرز است.

تاکنون اخبار زیادی در رسانه های جهان درباره بدعت قبیح جهاد نکاح در میان اعضای گروه تروریستی داعش منتشر شده است اما ظاهرا ورای همه این اخبار، بازگشت به رسم مذموم حرمسراهای پادشاهی و خلافتی به تدریج به یکی از مشخصه های تروریسم داعشی بدل می شود.
 
 
فروش زنان ایزدی و توسعه حرمسرا

شاید بعد از جهاد نکاح اعضای داعش با زنان پیوسته به این گروه، مساله ای که داعش را به راه انداختن حرمسرا تشویق کرد، جایزه ای بود که اعضای آن از ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده خود دریافت کردند. به گزارش ناظر حقوق بشر در سوریه روز 30 آگوست (8 شهریور 1393) البغدادی 300 زن و دختر اسیر ایزدی را به جنگجویان خود در سوریه تحت نام غنیمت جنگی هدیه کرد.

بلافاصله بعد از این اقدام ابوبکر البغدادی، بازار خرید و فروش زنان ایزدی با عنوان کنیز در حاشیه شمالی حلب، الرقه و الحسکه سوریه داغ و متوسط قیمت خرید و فروش دختران و زنان ایزدی 8 تا 10 هزار دلار اعلام شد.

به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، داعش همچنین در بسیاری از مناطق تحت کنترل خود از زنان و دختران ایزدی به عنوان سپر انسانی استفاده کرد.

اما صرفنظر از گرفتن زنان ایزدی به کنیزی عوامل دیگری از جمله پیوستن زنان و دختران از سایر کشورها از جمله کشورهای اروپایی به این گروه تروریستی در چارچوب جهاد نکاح و همچنین آنچه این زنان آن را «ایثار» می نامیدند در تقویت جریان بهره برداری هر چه بیشتر جنسی از زنان موثر بود.

 
http://shohadayeiran.com/files/fa/news/1393/8/5/33433_682.jpg
علل گرایش دختران اروپایی به داعش

روزنامه اسپانیایی"لاوانگواردیا" با اشاره به گرایش دختران اروپایی به داعش نوشت:هم اکنون مراکز امنیتی در اروپا نگران موج بازگشت دختران و زنان حامله اروپایی تبار از پدران داعشی می باشند، که در چارچوب قوانین اروپایی فرزندانشان هم باید از تابعیت این کشورها برخوردار شوند.

این روزنامه اسپانیایی به نقل از دفتر فدرال حمایت از قانون اساسی آلمان نوشت : هم اکنون این پدیده به شکل قابل توجهی در حال گسترش است به نحوی که شاهد سفر شماری از دختران کم سن وسال به بهانه گذراندن تعطیلات در کشورهای خاصی هستیم اما بعد از آن با مدارک جعلی وارد کشور سوریه شده و در آنجا بعد از انجام اعمال منافی عفت تحت عنوان جهاد نکاح پرداخته وباردار به کشور خود باز می گردند.

در همین حال روزنامه التیمیو کلمبیا نوشت: شمار دقیق زنان یا «نامزدهای» خارجی در بین جنگجویان داعش مشخص نیست اما برآورد می شود که 10 درصد کل جهادی های غربی را در دو کشور سوریه و عراق تشکیل دهند.

داعش و زنان پیوسته به آن، خود، نام «ایثار کننده» را به این دسته داده اند.

بر اساس این گزارش، 63 زن فرانسوی به داعش در منطقه پیوسته اند که این میزان 25 درصد کل زنان موسوم به جهادی را تشکیل می دهد به عبارت دیگر تعداد کل زنان مذکور از کشورهای اروپایی باید چیزی در حدود 250 نفر باشد.

در این گزارش آمده است که انتظار می رود 60 زن دیگر هم به زودی عازم قلمرو خلیفه خودخوانده شوند. در انگلیس انتظار می رود که 50 زن در دایره داعش گرفتار شده باشند و گفته می شود از آلمان و اتریش به ترتیب 40 و 14 زن عازم سوریه و عراق شده باشند و وزارت کشور اسپانیا نیز از پیوستن 6 زن اسپانیایی به این گروه تروریستی خبر داده است.
 
 


http://shohadayeiran.com/files/fa/news/1393/8/5/33434_322.jpg
بردگان جنسی

گزارش التیمیو تصریح می کند که این زنان عمدتا از طریق شبکه های اجتماعی به عضویت داعش درآمده اند.

فراخوان البغدادی برای پیوستن زنان به داعش حاکی از دستورکار این گروه تروریستی برای زاد و ولد و افزایش جمعیت(تغییر ترکیب جمعیتی) در عراق و سوریه است، هر چند بسیاری از گزارش ها حاکی از پشیمانی تعداد زیادی از زنان پیوسته به داعش و افسردگی های شدید آنان در اثر اسارت در دست این گروه تروریستی است.

مصاحب شیراز یکی از کارشناسان کالج سلطنتی لندن گفته است که «جهادگران سنی، زنان را برای جنگ نمی خواهند بلکه برای آشپزی، نظافت و ارائه خدمات پشتیبانی! به آنها نیاز دارند و زنان مذکور ناچار به ازدواج با داعشی ها می شوند.

ادل بونت نویسنده التیمیو نیز می نویسد: خلافت داعش مانند القاعده هیچ نقش مشخصی در «جهاد» برای زنان قائل نیست، آینده زنان غربی حاضر در صفوف داعش مبهم و نامعلوم است و احتمالا به بخشی از یک حرمسرا به عنوان بردگانی جنسی مبدل شوند.

ویرایش شده در توسط 00Amin
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

داعش تا حالا از ابرامز استفاده ای هم کرده ؟ فکر کنم یا خود تانک رو نداشتن یا گلوله هاش رو یا هردو . یا شاید هم بلد نیستن ازش استفاده کنن . به نظر میاد هرجا ابرامزی دیدن سعی کردن نابودش کنن و هرجا تانک روسی دیدن سعی کردن به غنیمت بگیرنش .

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 ناتوانی کماندوهای استرالیایی از ورود به عراق

 

 

کماندوهای استرالیایی که قصد پیوستن به مبارزه با شبه نظامیان داعش را داشتند با مانع غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شدند، دولت بغداد هنوز ویزای سفر به این کشور را برای کماندوهای استرالیایی صادر نکرده است.
بر اساس این گزارش در حالی که 200 نیروی ویژه نظامی استرالیایی در خلیج فارس حضور دارند و منتظر استقرار در عراق هستند یک منبع آگاه که نامش فاش نشده تاکید کرد که "ناکارآمدی مشقت بار" دولت بغداد مانع ورود نیروهای ویژه استرالیایی به عراق شده است.
در عین حال جولیه بیشاپ وزیر خارجه استرالیا در خصوص اینکه آیا نیروهای نظامی استرالیا در عراق هستند یا نه اظهارنظر نکرده است. از سوی دولت بغداد به مقام‌های استرالیایی گفته شده است که یک یا دو هفته زمان خواهد برد تا ویزای لازم برای ورود نظامیان استرالیایی به این کشور صادر شود.
این روزنامه استرالیایی افزود: روند کند صدور ویزا از سوی دولت بغداد می‌تواند نوعی احتیاط سیاسی از سوی مقام های عراقی برای ورود نیروهای خارجی به خاک این کشور ارزیابی و تلقی شود.
تونی ابوت نخست‌وزیر استرالیا در ماه سپتامبر از موضع‌گیری نیروهای نظامی این کشور در منطقه خبر داده بود. استرالیا نخستین کشوری است که نیروهای نظامی خود را برای استقرار در عراق آماده کرده است. ولی در همان زمان ابراهیم الجعفری وزیر خارجه عراق تاکید کرد که "ما اکیداً مخالف حضور پایگاه‌های نظامی خارجی و نیروهای خارجی در عراق هستیم."

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه یکی از این زن ها که جهاد النکاح میکنه ایدز داشته باشه نصف داعشی ها ایدز می گیرن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یعنی منتظر روزیم که این بچه دست پرورده اردوغان شروع کنه به جفتک زدن به خودش و دولت کثیفش
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

داعش موفق شده یک ابرامز دیگه توی الرمادی به غنیمت بگیره.

 

B1SxfeOCMAAkTRN.jpg

 

B1SxeCKCcAAAItX.jpg

 

اینم کلیپش:

https://www.youtube.com/watch?v=V13KAVC1wao

همچنین تعدادی  گلوله  :

 

B1W7xjmIYAEAtig_large.jpg

 

شرمنده عکس مال راکت 107 میلی متری هست. مگر اینکه آبرامز های عراقی راکت 107 میلی متری شلیک کنن. icon_cheesygrin

ویرایش شده در توسط Abed2
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

شرمنده عکس مال راکت 107 میلی متری هست. مگر اینکه آبرامز های عراقی راکت 107 میلی متری شل

درسته اصلاح شد. :winking:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.