super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

مرحبا  دلاور...مرگ حقه و برای همه هست.ولی تو مردانه و ایستاده به پیشواز سرنوشت رفتی. مرحبا دلاور .

ایشون ایرانی بودن شهید شدن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

داعش 36 نفر دیگر از اعضای عشیره «البونمر» را اعدام کرد 

 

 

 داعش درحالی 36 نفر دیگر از اعضای عشیره «البونمر» را اعدام کرد که دوشب قبل هم 67 نفر از اعضای این قبیله را در منطقه «راس الماء» در نزدیکی دریاچه «الثرثار» اعدام کرده بود. این در شرایطی است که 125 نفر از اعضای این عشیره همچنان تحت محاصره داعش قرار دارند و تعداد افراد اعدام شده در دو هفته گذشته از این عشیره به مرز 300 نفر نزدیک شده است. این 36 تن هم مانند 67 نفر کشته شده دو روز قبل از میان 200 نفری که از 3 روز پیش در این منطقه تحت محاصره قرار دارند، انتخاب شدند. داعش طی دو هفته گذشته، 250 نفر از اعضای این عشیره سنی را اعدام کرده بود و در حال نسل‌کشی عشیره البونمر است که در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی کردند و حاضر به بیعت با آنها نشدند. همزمان یک مقام امنیتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «الغدپرس» عراق اعلام کرد که تکفیری‌ها 50 مرد از عشیره «الجبور» در شمال تکریت را ربودند و ساکنان این منطقه درباره تکرار جنایت علیه عشیره «البونمر» در استان «الانبار» این‌بار برای عشایر الجبور هشدار می‌دهند.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هلاکت شماری از داعشی‌ها در عملیات ارتش عراق+ تصاویر ۱۸+

 

************************************************************************

 

گروهک تروریستی مصری با سرکرده داعش بیعت کرد
گروهک موسوم به “انصار بیت المقدس” در مصر با سرکرده گروه “داعش” بیعت کرد.

این گروهک تروریستی مصری در بیانیه‌ای با اعلام بیعت با “ابوبکر بغدادی” سرکرده داعش، تهدید کرد از هرکسی که به این گروه و یا سرکرده آن تعرض کند، انتقام خواهد گرفت.
گروهک انصار بیت المقدس از عناصر خود خواست، مخالفان داعش را در هر نقطه‌ای هدف قرار دهند.
این گروهک تروریستی از همه گروه ها و مجموعه های همسوی خود در دنیا خواست با سرکرده داعش بیعت کنند.

 

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
http://www.isna.ir/fa/news/93081306201/سیدحسن-نصرالله-از-جنگ-با-اسرائیل-نمی-ترسیم
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان خود خطاب به عزاداران حسینی در منطقه السفیر واقع در ضاحیه جنوبی بیروت تاکید کرد که تکفیری‌ها در منطقه هیچ آینده‌ای ندارند و در تمام کشورها شکست خواهند خورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی عنوان داشت: خطاب به اسرائیلی‌ها می‌گویم که آنها باید تمام فرودگاه‌ها و بنادر خود را از ترس موشک‌های مقاومت ببندند چرا که هیچ مکانی در فلسطین اشغالی وجود ندارد که موشک‌های مقاومت اسلامی در لبنان به آن نرسد. اسرائیلی‌ها باید معادلات خود را در خصوص شرایط جدید بررسی کنند و به آنها می‌گویم که یک درگیری جدی وجود دارد. ما از جنگ نمی‌ترسیم چه برسد به تبلیغات اسرائیلی برای ترساندن ما. آنچه که مانع حملات اسرائیل علیه لبنان و سوء استفاده از شرایط موجود در سوریه برای رسیدن به اهداف خود می‌شود، این است که صهیونیست‌ها به خوبی می دانند مقاومت لبنان کاملا بیدار است و یک لحظه از مرزهای مشترک لبنان با شمال فلسطین اشغالی غافل نمی‌شود. مقاومت لبنان در بالاترین درجه بیداری و آگاهی خود قرار دارد. یکی دیگر از عوامل عدم حمله اسرائیل قدرت بازدارنده مقاومت لبنان است که آنرا در حوادث اخیر ثابت کرده است. ما هرگز حمله و تجاوز به لبنان را قبول نخواهیم کرد.

نصرالله همچنین عنوان داشت: صهیونیست‌ها باید بدانند که معادله جدیدی وجود دارد، مقاومت لبنان شجاع بوده و از رویارویی با اسرائیلی‌ها نمی‌هراسد. این مقاومت برخاسته از تحولات اخیر است که باعث شده یقین ما افزایش یابد. ما آمادگی بیشتری برای رویارویی در هرگونه جنگ آتی داریم. در خصوص سوریه نیز باید بگویم که ما به دقت تحولات منطقه را بررسی می‌کنیم. اخیرا تعداد اعضای عشیره سنی البنمر در عراق که به دست داعش طی هفته گذشته کشته شده‌اند به بیش از 500 تن رسیده است که در میان آنها زنان و کودکان نیز به چشم می‌خورند. تحولات جاری در اطراف ما به یقین ما و درستی انتخاب‌های ما می‌افزاید. ما با توجه به این تحولات بیشتر پی به درستی جنگ خود می‌بریم و معتقدیم که می‌توانیم دستاوردهای بزرگی را محقق کنیم چرا که در قلب این دستاوردها در سوریه حضور داریم.

وی تاکید کرد:اینکه دشمن مدام از جنگ حرف می‌زند دلیلی برای ضعف وی و نگرانی‌اش است. قدس و مسجد الاقصی یک مسؤولیت برای تمام مسلمانان جهان به شمار می‌آید و اگر قبله نخست مسلمانان مورد هتک حرمت یا یهودی سازی قرار بگیرد این لکه ننگی به شمار می‌آید. صهیونیست‌ها از شرایط موجود در جهان اسلام برای تحقق رویایشان در تخریب مسجد الاقصی سوء استفاده می‌کنند. ما به دشمنان خود می‌گوییم هیهات منا الذلة. هیچ چیزی میان حسین(ع) و محبان وی فاصله نمی‌اندازد. همواره شاهد آن هستیم که انفجارهایی در مراسم روز عاشورا صورت می‌گیرد همانطور که در عربستان و نیجریه صورت گرفت این انفجارها دلیل وحشی گری و ترس عوامل آنها است.

نصرالله تاکید کرد: برخی از همان ابتدای بحران در سوریه می‌گفتند که نظام این کشور طی دو ماه سقوط می‌کند اما در حال حاضر چهار سال از آن زمان می‌گذرد، آنها می‌خواستند کنترل سوریه و به ویژه دمشق را به دست بگیرند. سوریه به دست این محورهای بین المللی و منطقه‌ای سقوط نکرد. تکفیری‌ها می‌خواستند کنترل سوریه را به دست بگیرند و پیروان ادیان دیگر و مذاهب اسلامی و حتی اهل تسنن که با آنها موافق نیستند را از بین ببرند اما تا الان نتوانستند به هدف خود برسند. آیا این یک دستاورد بزرگ نیست؟ ما معتقدیم باید به پیروزی نهایی دست یابیم.

دبیر کل حزب الله لبنان عنوان داشت: تکفیری‌ها در منطقه‌ افرادی هستند که دست به ذبح مردم می‌زنند و زنان را به اسیری می‌برند. ما در کنار ارتش، ملت و عشایر سوریه هستیم. برخی افراد در لبنان توهم این را دارند که حزب الله از سوریه بیرون می‌آید یا شکست می‌خورد. تکفیری‌ها از ماه قبل تا کنون بر سر به دست گرفتن کنترل تنها یک روستا در منطقه قلمون با ارتش سوریه مبارزه می‌کنند. ما احساس می‌کنیم که بخشی از این معرکه‌ای که به وجود آمده هستیم و هدف از این معرکه هدف قرار دادن منطقه است. از همینجا می‌گویم که تکفیری‌ها هیچ آینده‌ای ندارند و طرح آنها قابلیت اجرا شدن را ندارد. آنها در همه مناطق و کشورها شکست خواهند خورد و ما بخشی از این روند خواهیم بود. تمام زخم‌های ما، اشک‌ها، تفنگ‌ها و قلب‌های ما می‌گوید «لبیک یا حسین».

انتهای پیام
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده) · مخفی شده توسط nasirirani، 3 آذر 1393 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط nasirirani، 3 آذر 1393 - دلیلی ارایه نشده است

گرچه یکم دیره ولی این مطلب چون فوق العاده بود دارم میزارمش

 

بازتاب گسترده عکس اخیر حاج قاسم میان فعالان رسانه‌ای دنیا/ سال 2017؛ سردار سلیمانی در کاخ سفید

1393, 16 مهر 2:01 بعد از ظهر

 
خلاصه

«مرتضی حسین» فعال مسلمان و خبرنگار سرشناس لندنی، در مورد عکس اخیر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان پیشمرگه‌های کرد عراق نوشت: «سال 2017 عکسی از سردار قاسم سلیمانی که در کاخ سفید گرفته شده در توئیتر می‌چرخد».

3292b188be6084abe66d1f7d3bbee05d.jpg

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت‌(ع) ـ ابنا ـ انتشار عکسی منتسب به سردار حاج قاسم سلیمانی فعال‌ترین، محرمانه‌ترین و قدرتمندترین فرمانده در منطقه خاورمیانه این بار در میان نیروهای پیشمرگه کردستان عراق بازتاب بسیار گسترده‌ای در میان رسانه‌ها و بویژه شکبه‌های اجتماعی داشت.

هر چند به ندرت اتفاق می‌افتد که عکسی از فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شود، اما به دلیل افسانه‌های زیادی که درباره ویژگی‌هایی فرماندهی و شخصیتی وی شکل گرفته هرگونه خبر و تصویری از قاسم سلیمانی بازتاب زیادی در رسانه‌ها و بویژه شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کند.

خبرگزاری فرانسه از تهران گزارش داد: «تلویزیون ایران روز دوشنبه یک عکس کمیاب از فرمانده نیروهای ویژه قدس را در عراق منتشر کرد که به صورت گسترده‌ای در اینترنت پخش شد تا به راز و رمز یکی از قدرتمندرین مردان منطقه اشاره‌ای کرده باشد... با لبخندی بر لب و موهای جوگندمی که در کنار مبارزان پیشمرگه کرد ایستاده است، قاسم سلیمانی به راحتی قابل شناسایی است»

این خبرگزاری در ادامه می‌نویسد: «ایران در ابتدا منکر این بود که سلیمانی در عراق حضور داشت اما چندین عکس که در رسانه‌های رسمی ایران منتشر شده، ظاهرا حضور وی در نزدیکی نبرد علیه شبه‌نظامیان داعش را تایید می‌کند.

خبرگزاری فرانسه خاطرنشان کرد: «به ندرت در رسانه‌های ایران از سلیمانی نام برده می‌شود با این وجود او به عنوان یکی بانفوذ ترین نیروهای امنیتی در خاورمیانه معروف شده است. از زمانی که داعش در تابستان سال جاری به عراق حمله کرد ایران یک نقش کلیدی را در تلاش برای عقب راندن تروریست‌ها در این کشور ایفا کرده است».

باس‌نیوز (یک سایت محلی از اربیل عراق)، گزارش داد که این عکس در شمال عراق و نزدیکی کرکوک گرفته شده است.

این پایگاه خبری ادامه داد: قاسم سلیمانی همچنین با نیروهای پیشمرگه کردستان در طوزخورماتو، شهری واقع در شمال استان صلاح الدین عراق دیده شده است. از زمان حمله داعش گزارش‌های زیادی مبنی بر اینکه نیروهای ایرانی در میدان نبرد حاضر بوده و علیه این گروه افراطی می‌جنگند، منتشر شده است.

انتشار این عکس در فضای توئیتر در میان کاربران معمولی، روزنامه‌نگاران و کارشناسان منطقه نیز بازتاب بسیار گسترد‌ه‌ای داشت. «برزو درگاهی» خبرنگار فاینانشال تایمز از قاهره در صحفه توئیتر خود نوشت: «محرمانه نیست: خبرگزاری رسمی ایران عکس واضحی از قاسم سلیمانی را با پیشمرگه‌های منتشر کرده است.»

برخی کاربران نظرات جالبی درباره این توئیت خبرنگار فاینشال تایمز مطرح کرده‌اند. یکی از آنها نوشته است: «از آنجایی که هیچ کسی کاری برای کردها انجام نمی‌دهد، آنها می‌توانند به قاسم سلیمانی اعتماد کنند».

«آندراز کارتز» خبرنگار تایمز نیز در این باره نوشته است: «قاسم سلیمانی در این عکس کاملا با اعتماد به نفس به نظر می‌رسد».

در همین حال «ماتیو رئید» کارشناس مسایل خاورمیانه و خبرنگار سیاست خارجی آمریکا در صحفه توئیتر خود نوشت: «قاسم سلیمانی عمیقا در عراق حضور دارد و عملیات‌ را در خطوط مقدم فرماندهی می‌کند، در حالی که کشورهای شورای همکاری خلیج فارس چنین مهره موثری را بر روی نیمکت خود ندارند».

«ایلهان تانیر» تحلیل‌گر و روزنامه‌نگار ترکیه‌ای از آمریکا نیز در صحفه توئیتر خود نوشت: «قاسم سلیمانی، فرمانده قدس در شهر ترکمن طوزخورماتو در کنار پیشمرگه‌ها خوشحال است، این درحالی است که دولت اقلیم کردستان از دست ترکیه عصبانی است».

وی در پاسخ «لوورا لوزان» خبرنگار المانیتور که پرسیده بود آیا اقلیم کردستان عراق به این دلیل از ترکیه عصبانی است که این کشور اجازه سقوط کوبانی داده؟ نوشت: «من چیزی درباره کوبانی هنوز نشنیده‌ام. آنها هنوز از حزب عدالت و توسعه عصبانی هستند، چون زمانی که دولت اقلیم کردستان تحت حملات داعش قرار داشت، ترکیه علاقه‌ای برای کمک از خود نشان نداد».

«لئون السجانف ویپر» تحلیلگر مسایل ژئوپولتیک که به صورت ویژه بر مسایل ایران متمرکز است نیز در صحفه توئیتر خود نوشت: «فکر می‌کنید کردها به چه کسی متوسل خواهند شد وفتی که ائتلاف هیچ کاری نمی‌کند؟!».

در این راستا، «ریدار ویسر» تاریخدان و تحلیل‌گر مسایل عراق در صحفه توئیتر خود نوشت که این عکس قاسم سلیمانی صحت عکس قبلی وی در آمرلی را تایید می‌کند. منظور این تحلیلگر از عکس قبلی اشاره به تصویری منتسب به قاسم سلیمانی است که یک ماه پیش، پس از شکست محاصره شهر آمرلی در فضای مجازی منتشر شد و همانند عکس اخیر بازتاب و واکنش‌های زیادی را داشت.

«شاشنک جوشی» دانشجوی دکتری دانشگاه هارواد و محقق یک موسسه روسی، در صحفه توئیتر خود نوشت: «با این سرعت قاسم سلیمانی هفته بعد مهیمان برنامه X-Factor [یک برنامه تلویزونی در زمینه کشف استعدادهای خاص] خواهد بود». یکی از کاربران در جواب این توئیت نوشت: «و هفته بعد وی کره شمالی و کره جنوبی را با یکدیگر متحد خواهد کرد».

همچنین «سئیرو سایتو» روزنامه‌نگار و فعال توئیتری نیز در صحفه توئیتر خود نوشت: «فرمانده سپاه قدس ایران در کنار مبارزان کُرد ایستاده و اوباما در خواب است».

یک فعال دیگر نیز نوشت: «نیروهای ایران بر روی زمین، بسیار موثرتر از بمب‌های آمریکا هستند؛ سردار قاسم سلیمانی در کنار مبارزان پیشمرگه کردستان».

یکی از جالب‌ترین نظرات مطرح شده درباره عکس اخیر فرمانده نیروی قدس سپاه توسط «مرتضی حسین» فعال و خبرنگار سرشناس مسلمان لندنی نوشته شد: «سال 2017: عکسی از سردار قاسم سلیمانی که در کاخ سفید گرفته شده در توئیتر می‌چرخد».

ویرایش شده در توسط projectile
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

دواعش به قول خودشون ( القوات الخاصه)  در موصل تشکیل دادن.

 

B1lJtyrCQAABes8.jpg

 

 

يگان رنجرهاي داعش !  :chicken:

 

جالبه با اين تحجر فكري كه دارند ... الگو برداري نظاميشون حرف نداره و كاملا مطابق اموزشهاي روز دنياست !

 

اوضاعشون از مرزباني ما بهتره !  :mrgreen:

  • Upvote 13

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

پس از بونمر؛ داعش به دنبال کشتار قبیله الجبور

 

قبیله (عشیره) الجبور یکی از قبایل بزرگ عراقه که هم شیعه داره و هم اهل تسنن از این قبیله افراد سرشناس و قدرتمندی در عراق وجود داره هر چند فقرای این قبیله بیشترن . ساختار قبیله ای در عراق به این شکله که اگه یه نفر ازشون کشته بشه به هر قیمتی شده یا باید تلافی کنن یا (عشایری) موضوع رو حل کنن. با توجه به جمعیت زیاد این عشیره در عراق در صورت کشته شدن اون 50 نفر شاهد انتقام سختی از سوی عشیره جبوری خواهیم بود.

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

من چند فیلم اختصاصی از دوره های آموزشی داعش رو که روی تبلت یکی از رفقا ! دیدم ...دهنم سرویس شد ...یعنی ببین من ن ن ن  ن بگم سرویس شد یعنی چی !

 

اصلا فکرشم برام سخت هست که افراد بدون آموزش های پیشرفته بتوانند بیشتر از 10 دقیقه جلو اینها دوام بیارند ( صدالبته همه نیروهای داعش اینطور آموزش نمی بینند ها ؟ بلکه بیشتر نیروهای مزدور و حرفه ای مرتبا آموزش هاشون تقویت میشه و....)

 

نمیدونم دوستان دیدند تصویری با این مضمون یا نه ؟ ولی طرف گرینوف دست ش بود....بعد یک پشتک وارو زد شروع کرد شلیک دقیق و حرفه ای ....یک بار دیگر هم به سبک تکاوران پاکستانی( معمولا اونها اینطوری میکنند) از روی شانه حرکت ستاره رو بدون دست اجرا کرد و اقدام به شلیک میکرد ...

 

اصلا طرف دیوانه بود رسما ...بقیه شونم مجبور میکرد اینکارا رو بکنند

 

فکرشو بکن ؟

 

بر فرض تیراندازی شون هم دقیق نشه اولا دارند شدیدا از نظر جسمانی و انجام حرکات اعتماد به نفس ساز پیشرفت میکنند دوما دارند روش های جنگیدن نوین رو آموزش میدن که واقعا انسان در عجب میمونه ...

 

 

یا حق

  • Upvote 8
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

من چند فیلم اختصاصی از دوره های آموزشی داعش رو که روی تبلت یکی از رفقا ! دیدم ...دهنم سرویس شد ...یعنی ببین من ن ن ن  ن بگم سرویس شد یعنی چی !

 
 

 

 

جنگ جای این جنگولک بازی های تبلیغاتی نیست!!!!

 

در حرفه ای بودن اموزش نیروهای داعش شکی نیست....

ولی مهم تیرین چیز، داشتن نظم و بلد بودن کار هست... توی داعش هر کسی دقیقا میدونه کی باید چیکار بکنه و هدف از بودن خودش در اون محل رو در لحظه میدونه...

 

وگرنه بارها گیر کردن داعش در مقابل گروه های مختلف رو دیدیم که اخرینش همین کوبانی و YPG هستش که حداکثر عمر نیروهاش 2 سال هست و قطعا در سطحی نیروی مستشار و اموزش دیده نداشتن که بتونن اینجوری عملیات بکنن که داعش فرت و فرت انتحاری بزنه...

 

مشخصا داعش از نظر تکنیک های بزن در رو با توجه به سهل انگاری طرف هاش خیلی حرفه ای هستش، نکته‌ی بعدی هم خیانت از داخل و از هم پاشیدن نیروهای مقابلش هست....

غیر از این دو حالت، و باز کردن راه با انتحاری ما هیچ چیز خاصی از داعش ندیدیم!!....

لااقل من ندیدم...

  • Upvote 11
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

خوب میثم جان ، یه چی بگم ناراحت نمیشی؟ چون شما ندیدی یعنی نیست ؟ چشمک

 

بی خیال بابا ...

 

ضمن اینکه جنگولک بازی؟

 

میشه شما همین الان برای من یک ستاره بزنی ؟؟؟ یک ستاره بسیار ساده و از هر 2 دست ت هم کمک بگیر!

 

مرد مومن  چون دو تا فیلم دیدیم و 4 تا مقاله خوندیم که دیگه .... لا اله الا الله

 

 

من که برام اصلا مهم نیست جلوم تکاورهای امریکایی هم باشند چون میدونم هدف م از جنگیدن چی هست و چه تفکری دارم و کل تکاورهای دنیا هم جلوم باشند وقتی میگم : یا زهرا ...یا علی ...آرامش میگیرم، اما انسان باید منطقی باشه در همه جهات

 

 

ناراحت نشی میثم ولی خداشاهده فکر نکنم خیلی ها بتوانند یک پشتک واروی ساده رو هم بزنند چه برسه با گرینوف ...

 

یک جایی بودیم یکی از قدیمی های گردان های عملیاتی استان میگفت: طرف هنوز یک بادبادک  هم کنار ماتحت ش نترکیده ...میاد میگه مام بعله ...

 

 

یا حق

  • Upvote 8
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 اعدام چهار روزنامه نگار توسط داعش

 

گروه تروریستی داعش، چهار روزنامه نگار را در شهر موصل در شمال عراق اعدام کرد.

به گفته ساکنان این منطقه، گروه تروریستی داعش، اجساد این چهار نفر را که از جمله 12 روزنامه نگار ربوده شده در ماه گذشته بوده اند به مسئولان رسانه ها تحویل داده است.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خوب میثم جان ، یه چی بگم ناراحت نمیشی؟ چون شما ندیدی یعنی نیست ؟ چشمک

 
 

 

 

والا تنها جایی که به فکر من میرسه که وارو زدن و ستاره زدن و پشتک زدن و مهتاب بالانس و افتاب بالانس و 180 باز کردن و این صحبت ها تو میدون جنگ به کارنمیاد.....

 

حالا درسته نخوردیم نون گندم، ولی بالاخره کلی فیلم‌های عملیاتی میدون جنگ نیروهای عامریکایی رو که دیدیم که... والا تو هیچ کدومش پشتک زدن نیست!!!!

 

اصلا تو فیلمای جت لی و جکی‌چان هم پشت وارو و این صحبت ها نیست....

 

بله ادم بلد باشه خوبه... بله ادم بتونه تو این پوزیشن ها درست تیر بزنه برا اهداف نمایشی خیلی هم خوبه....

ولی اینا به کار طرف نمیاد...

---------------

من همین چند روز پیش، یه سرنگ خون ازم گرفتن تا 5 دقیقه سرم گیج میرفت!! اعصابم ریخت به هم.... چون فک میکردم اگر خون از دست بدم باز میتونم خودم رو کنترل کنم و مداوا کنم( نه میدون جنگ... کلا منظورم First Aid) بودش... ولی سرم جوری گیج میرفت و دیدم تاریک شده بود که اصلا نمی‌تونستم هیچ کاری بکنم :(....

 

با این حال، کاربرد مهتاب بالانس و افتاب بالانس و چرخش روی خرک در میدون جنگ رو نمیدونم و ندیدم که کمپانی های معتبری مثل اکادمی! و غیره و ذلک اموزش بدن...

  • Upvote 12
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

توی نبرد رو در رو با سلاح گرم هرچقدر پشتک وارو بزنی آخرش با یه گلوله سربی کوچیک از پا در میای

مهم تصمیم گیری صحیح در زمان کوتاه  انتخاب هدف و شلیک سریع و دقیق به اونه.

اونی که گفتین ستاره میزده تو نبرد واقعی حتی لحظه ای اون کار تبلیغاتی که صد بار کاد دادن و از اول گرفتن تا صحیح از آب در بیاد روانجام نمیده داداش.....

اینا همش جنگ روانی داعشه...نترس  

موندم این همه ورزشکار رزمی کار دارن چرا هیچ مقامی حتی در سطح منطقه ای ندارن این عربا !!!!!!

زور تو بازوی ایرانی شیعه مرتضی علی هست داداش

  • Upvote 7
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

داعش در یک روز 86 خانه را در تکریت عراق منفجر کرد

 

 

افراد مسلح داعش روزسه شنبه ۳۶ منزل را که برخی از آنها متعلق به مسوولان محلی و فرماندهان نظامی سابق وشیوخ عشایر تکریت بود، منفجر؛ و ۵۰ منزل دیگر را در شمال و شرق تکریت بمب گذاری کردند.
گروه مسلح و تروریستی داعش امروز همچنین با ۲۰ گللوه خمپاره به مناطقی از بخش بلد واقع در جنوب تکریت حمله کردند که به زخمی شدن سه نفر منجر شد.
یک منبع امنیتی استان صلاح الدین نیز اعلام کرد که افراد مسلح گروه تروریستی داعش، یکی از شیوخ و ریش سفیدان تکریت و فرزند وی را در مرکز شهر ربودند.
این منبع امنیتی گفت: افراد مسلح وابسته به داعش عصر امروز با حمله به منزل شیخ خلیل ثابت یکی از شیوخ و ریش سفیدان تکریت در مرکز شهر، شیخ و فرزندش را ربوده و آنها را به مکان نامشخصی بردند.
اعضای گروه تروریستی داعش هم چنین قبر مولود مخلص پاشا یکی از رجال سیاسی دوره عثمانی و یکی از رهبران انقلاب بزرگ عربی را در مرکز تکریت، منفجر کردند.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.