super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

سلام

 

خوب من میگم اینطور هم که شما میگید نیست

 

چرا ؟

 

برای اینکه من این سطح تمرین و اصلا این نوع ابتکارات در تمرین رو صرفا در برخی نیروهای ویژه برخی کشورها دیدم که از قضای روزگار هم بسیار بودار هستند مثل چی ؟

 

پاکستان !

 

یعنی عاشق بسیاری از این نوع آموزش ها ( نمیگم بقیه کشورها انجام نمیدن ولی واقعا پاکستانی ها دیوانه وار دوستدار این روش ها هستند) همین ها بیدن

 

 

و منظور من همین بود .... نیروهای مزدور ، و اینکه تمرکزشون روی تمارین اعتماد به نفس ساز هست

 

 

 

 

مثلا میگم: شما چرا در رسته پیاده مجبور هستی دوره چتربای و ...رو ببینی ؟ چرا دوره کوهستان میری؟ 

 

قراره بشی فاتح هیمالیا ؟ یا  که نهایتا ممکن هست هر ده سال یکبار تو یک عملیات به دردت بخوره ؟

 

خیر

 

نصف اعظم کار به دلیل توانایی اعتماد به نفس سازی در کنار بالا بردن آمادگی جسمانی شخص هست

 

 

حالا کار به اینجا رسید یک چیزی عرض میکنم خدمت شما عزیزان :

 

فیلم های تمرین پژاکی ها رو دیدید؟ یکی از مهمترین منابعی بود که کمک کرد تا به سهولت یگان های منتخب سپاه انتخاب بشن برای اعزام به منطقه !

 

یعنی چی ؟ یعنی سطح تمارین پژاکی ها تو کوهستان و نوع تمارین ، شدیدا در شناسایی نقاط قوت و ضعف اینها به درد خورد ...( نه فقط فیلم هایی که خود پژاک ارایه کرد بلکه فیلم هایی که در عملیات های شناسایی تهیه شد)

 

 

بحث این چیزهاست ....

 

 

یا حق

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

شیوه های جنایتکارانه جدید داعش علیه عراقی ها

 

 

 

فاخر برواری از مسئولان پیشمرگه گفت: داعشی ها به شیوه های جدید برای کشتار بیشتر ساکنان مناطقی که از آنها عقب نشینی می کنند روی آورده است.
وی افزود: تروریست های داعش بیشتر ساختمانهای دولتی و خدماتی و منازل را در زمار در شمال غرب موصل قبل از فرار بمبگذاری کرده اند. آنها همچنین مغازها و دیگر مناطق تجاری و صنعتی را نیز بمبگذاری کرده اند.
برواری درباره بازگشت ساکنان به منازل و محل کسب خود قبل از اطمینان از امن بودن آن هشدار داد.
وی بیان کرد: تعداد زیادی با این شیوه جنایتکارانه طی روزهای اخیر قربانی شده اند.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حاج قاسم یک روز ایرانه یک روز عراق

دیشب توی بیت رهبری توی مراسم عزاداری بود

خلاصه حاج قاسم اینجا، حاج قاسم اونجا، حاج قاسم همه جا

 

عکس/ فرمانده سپاه بدر عراق در مراسم عزاداری امام حسین(ع) با حضور رهبر انقلاب

 

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/8/14/782528_866.jpg

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/8/14/782530_112.jpg

ویرایش شده در توسط mopmop
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 حاج قاسم تو عکس نیست.

 

خبر هم زده که هادی العامری تو مراسم شرکت کرده.(نفر سمت چپ قالیباف که میشه سمت راست تصویر)

(البته شاید شما تو تصاویر دیگه دیده باشید)

 

البته از این گذشته سردار سلیمانی زیاد تردد داره ایران،عراق و سوریه(کمتر) و خیلی فرماندهان دیگه...مثلا سردار همدانی(گمنامی که کارهای بزرگی کرده تو سوریه) بیشتر سوریه تردد داره تا عراق و...

ویرایش شده در توسط elyass
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حاج قاسم سلیمانی شب شام غریبان و دیشب در مراسم بیت رهبری حضور داشته..

 

 

شام غریبان

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28108/C/13930813_8328108.jpg

پنجمین شب عزاداری محرم ۱۴۳۶ در حسینیه امام خمینی ، 1393/08/14

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28115/C/13930814_0128115.jpg
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28115/C/13930814_0328115.jpg
http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28115/C/13930814_8328115.jpg
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

فارس ادعا کرده سردار سلیمانی حتی تو خط مقدم جلیقه ضد گلوله نمی پوشه. بر فرض که درست گفته باشه ، شما اسم اینکار رو چی میذارید؟ بگذریم !

 

کلیپ بچه های حزب الله در سوریه !

ویرایش شده در توسط mahdiarmy
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خدا حفظشون کنه.

 

حدس میزدم احتمالا جای دیگه ای دیده باشید و خبرتون مربوط به لینک و عکسی که قرار دادید نباشه.

 

خدا ایشالله همه ی خادمین اسلام رو حفظ کنه و شر دشمنها رو به خودشون برگردونه

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کمک های نظامی المان به پیشمرگه های کرد  امروز به فرودگاه اربیل رسید .این محموله شامل چند خودروی حفاظت شده بوده.ظاهرا قراره در روزهای اینده هم ادامه داشته باشه.

 

B1uPfe1CYAAVaE8_large.jpg

 

B1uPLCbCMAEk72H_large.jpg

 

چند وقت پیش هم فرانسوی ها تعدادی سلاح به پیشمرگه های کرد داده بودند .

 

B1o1tcHCAAALAne.jpg

  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تصویری از حاج قاسم سلیمانی در مراسم شام غریبان امام حسین(ع)

 

13930814_4528115.jpg

 

***********************************************************

 

 

شهر طوزخوراتو هیچ‌گاه به تصرف گروه‌های تروریستی نظیر داعش نیفتاد، لکن روستاها و مناطق مرزی این شهر به شدت هدف حملات متعدد تکفیریون قرار گرفت تا اینکه سرانجام روز 17 مهرماه گستره جغرافیایی طوزخورماتو (واقع در استان صلاح الدین) به طور کامل از لوث وجود این جنایتکاران پاکسازی شد.
به گزارش مشرق، این روزها شبکه‌های اجتماعی مملو از تصاویر سردار پر افتخار ایران «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، است.

فعالان رسانه‌ای که در عرصه مقاومت فعالیت‌ می‌کنند، هر روز تصاویر حضور حاج قاسم در عراق و سوریه را به اشتراک می‌گذارند و رسانه‌های دنیا به دنبال تحلیل شخصیت این فرمانده خستگی‌ ناپذیرند.

پس از آنکه شهر شیعه نشین «آمرلی» و منطقه استراتژیک «جرف الصخر» از دست گروه‌های تکفیری ـ تروریستی آزاد شد؛ تصاویر حضور سردار سلیمانی در آن منطقه به سرعت انتشار یافت تا ایران اسلامی باری دیگر به آمریکا و حامیان عربی ـ صهیونیستی‌اش بفهماند که نبض منطقه هیچ‌گاه به دستان خون‌ریز آنان نخواهد افتاد.


082a81f066e87f1a5c0e59f92d7cc339.jpg
سردار سلیمانی پس از آزادسازی آمرلی

 

 

43e3021d0dee640e95bafe3a099d8244.jpg
پس از آزادسازی جرف الصخر: «سیدمحمدطباطبایی» جانشین دبیرکل عصائب اهل الحق عراق، سردار سلیمانی، «هادی العامری» فرمانده سپاه بدر عراق، (از راست به چپ)
 

البته بارها مقامات و سران کشور، رسمی و غیر رسمی اعلام کردند که مقامات و فرماندهان ما به درخواست عراق برای مشاوره نظامی به این کشور سفر می‌کنند و این موضوعی نیست که بتوان آن را انکار کرد.

حتی «لقمان فیلی» سفیر عراق در آمریکا، روز ششم آبان‌ماه در گفتگو با رادیو «سوا» تصریح کرد: حضور سردار «قاسم سلیمانی» در عراق امری طبیعی است و بغداد بارها حضور کارشناسان ایرانی در این کشور را اعلام کرده بود.

اما این‌بار... حاج قاسم در طوزخورماتو

صبح امروز پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه یک رزمنده عراقی که خواست نامش فاش نشود در تماس با خبرگزاری ابنا، تصویری را در اختیار ما قرار داد که حاکی از حضور دلاور مرد ایران اسلامی در شهر شیعه نشین طوزخورماتور است.

شهر طوزخوراتو هیچ‌گاه به تصرف گروه‌های تروریستی نظیر داعش نیفتاد، لکن روستاها و مناطق مرزی این شهر به شدت هدف حملات متعدد تکفیریون قرار گرفت و حتی تا حدودی پیش‌روی‌هایی نیز داشتند، تا اینکه سرانجام روز 17 مهرماه گستره جغرافیایی طوزخورماتو (واقع در استان صلاح الدین) به طور کامل از لوث وجود این جنایتکاران پاکسازی شد.


 
f8da0e1a0c197c5c4593e33958de649e.jpg
حاج قاسم در طوزخورماتو
 

تصویر فوق نیز پس از پاکسازی کامل این شهر که بیش از 90 درصد آن را شیعیان تشکیل می‌دهند منتشر شد و باید این ندای رسا را در عراق سر داد که «أیها التکفيریون... القائد السلیماني سیلاحقکم أینما کنتم... نحن المقاومون و حزب‌الله هم الغالبون».

 

 

 

********************************************************************************************************

 

 

تحولات امنیتی عراق/در حال بروزرسانی...توقیف هواپیمای روسی حامل سلاح در فرودگاه بغداد/ کشته شدن 143 تکفیری نزدیک «بیجی»

 

 

وزارت دفاع عراق از کشته شدن 143 تکفیری داعش در یک روستا در نزدیکی «بیجی» در شمال «تکریت» خبر داد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هلاکت 143 تکفیری در نزدیکی «بیجی»، آزادی 234 کُرد ایزدی، توقیف یک هواپیمای حامل اسلحه در فرودگاه بغداد و ...از جدیدترین تحولات امنیتی عراق است.

 

انفجار انتحاری در غرب «الرمادی»

در انفجار انتحاری در غرب شهر «الرمادی»، به کشته شدن 6 نیروی پلیس منجر شد و یک نفر نیز زخمی شد.

 

143 تکفیری داعش در یک روستا نزدیک «بیجی» کشته شدن

د وزارت دفاع عراق از کشته شدن 143 تکفیری داعش در پاکسازی دو منطقه در شمال تکریت خبر داد. پایگاه خبری حزب اتحادیه میهنی کردستان با انتشار این خبر نوشت، 143 داعشی در روند پاکسازی دو منطقه جدید و قدیم «المالحة» در «بیجی» در شمال تکریت کشته شدند. فرماندهی عملیات «صلاح‌الدین» همچنین نوشت که با کشته شدن 143 تکفیری، 25 بمب جاسازی شده نیز خنثی و منفجر شد. نیروهای امنیتی عراق از چهارشنبه (دیروز) وارد روستای المالحه در بیجی شده‌اند و روند پیشروی‌ها برای آزادی کامل تکریت ادامه دارد.

 

توقیف هواپیمای روسی حامل سلاح در فرودگاه بغداد

شبکه تلویزیونی «التغییر» عراق از تلاش یک هواپیمای باربری روسیه برای تخلیه 40 تن سلاح و مهمات به طور غیر قانونی در فرودگاه بغداد خبرداد. به گزارش خبرگزاری کردپرس، یک فروند هواپیمای روسی با داشتن اسناد جعلی به بهانه داشتن محموله سیگار خواستار فرود در فرودگاه سلیمانیه در اقلیم کردستان شد، ولی مسئولان این فرودگاه به آن اجازه فرود ندادند. این شبکه به نقل از منابع خاص خود افزود: محموله اصلی این هواپیما در واقع 40 تن اسلحه و مهمات بوده و قصد تخلیه آنها را در فرودگاه سلیمانیه داشته است. بر اساس این گزارش، موضوع این هواپیما موجب شد که حیدر العبادی نخست وزیر عراق دستور دهد که به این هواپیما اجازه فرود در فرودگاه بغداد بدهند و این هواپیما و محموله آن را تا پایان انجام بازرسی و تحقیقات لازم توقیف کنند. ورود این هواپیمای روسی به حریم هوایی عراق و فرود در فرودگاه بغداد ضعف اقدامات و مقررات پروازی برخی از کشورهایی را که این هواپیما بر فراز آنها بدون هیچگونه محدودیتی پرواز کرده است، به اثبات می رساند.

 

 

آزادی 234 کُرد ایزدی از اسارت داعش در عراق

مدیرکل امور ایزدیان در وزارت اوقاف و امور مذهبی منطقه کردستان عراق از آزادی 234 زن و کودک کُرد ایزدی از اسارت دولت اسلامی عراق و شام(داعش) خبر داد و اعلام کرد که هنوز شمار زیادی از ایزدیها در اسارت این گروه به سر می برند. «خیری بوزانی» مدیرکل امور ایزدیان در وزارت اوقاف و امور مذهبی منطقه کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار کردپرس گفت: «تاکنون 234 ایزدی آزاد شده‌اند که از این تعداد 150 نفر را زنان و 84 تن دیگر را نیز مردان تشکیل می دهند و در میان افرادی که آزاد شده‌اند، کودک نیز به چشم می خورد.» وی در خصوص چگونگی آزادسازی این افراد اشاره کرد که اشاره به جزئیات این روند شانس آزادسازی افراد در بند دیگر را از میان برمی دارد. کُردهای ایزدی اسیر در دست داعش دچار صدمات فراوانی شده اند و عین حال با خطراتی جدی مواجه بوده اند.» بوزانی همچنین تصریح کرد: «بیش از 4 هزار کُرد ایزدی در اسارت داعش به سر می برند و در تلاش برای آزادسازی آنها هستیم.» -

  • Upvote 6
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

قلبا و ذاتا مخالف انجام اعمالی مثل قمه زنی و...هستم !

 

ولی خداییش رو میگم : دل شیر دارند و دست فرز !

 

بلد نباشی چجوری بزنی کارت تمومه !

 

 

ضمن اینکه : نشون میده که خیلی ها ترسی ندارند برای خون دادن در راه حسین و حسینی هستند و اگر لازم باشه با دندون هاشون خرخره هزاران هزار تکفیری رو که چشم چپ به حرم اهل بیت داشته باشند رو میجوند !

 

 

از این نظر ایول الله داره کارشون ولی متاسفانه چون بار تبلیغاتی منفی داره و نیز از نظر علما( حداقل علمای ایرانی) منع شده و گفتند شایسته نیست ....حیف !

 

 

یا حق

  • Upvote 5
  • Downvote 21

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در مورد عزاداری شیعیان، اگر علماء ما در مورد شکل خاصی ازعزاداری نظری داشته باشن و اون رو جایز ندونن، هر کس بنا بر نظر مرجع تقلید خودش عمل میکنه، یا بر اساس مصلحت جامعه اسلامی و...

اما در مورد بیگانگان و خارجی ها، ما هر کاری که بکنیم چون اونها ما رو قبول ندارند و از ما خوششون نمیاد باز بهانه جویی میکنن، مثلا ژاپنی ها رسم انتحار با شمشیر و خنجر و پاره کردن دل و روده خودشون رو هنوز حفظ کردن، چون غربی ها ژاپنی ها رو قبول دارن و از اونها خوششون میاد این رسم ژاپنی ها میشه نماد شجاعت و به به و چه چه، بهشون وحشی نمیگن.

یا مثلا نروژی ها غذایی دارن که از کله پاچه گوسفند تهیه میشه، هیچکس بهشون نمیگه وحشی و بدوی!

از این دست مثال فراوان هست، همین سینه زنی هم نزد بیگانگان هیچ وجهه خوبی نداره، حالا بنظر شما سینه هم نباید زد؟ چون غربی ها خوششون نمیاد؟

تنها نظری که برای ما باید مهم باشه نظر علماء خودمونه، اونها بر اساس شرع و مصلحت هر چه گفتن سمعا و طاعتا!

غربی ها و نواصب هم برن به... ویرایش شده در توسط GRIPEN
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

قلبا و ذاتا مخالف انجام اعمالی مثل قمه زنی و...هستم !

 

ولی خداییش رو میگم : دل شیر دارند و دست فرز !

 

بلد نباشی چجوری بزنی کارت تمومه !

 

 

ضمن اینکه : نشون میده که خیلی ها ترسی ندارند برای خون دادن در راه حسین و حسینی هستند و اگر لازم باشه با دندون هاشون خرخره هزاران هزار تکفیری رو که چشم چپ به حرم اهل بیت داشته باشند رو میجوند !

 

 

از این نظر ایول الله داره کارشون ولی متاسفانه چون بار تبلیغاتی منفی داره و نیز از نظر علما( حداقل علمای ایرانی) منع شده و گفتند شایسته نیست ....حیف !

 

 

یا حق

البته خیلی از این هم قطاران در ایران و ایضا عراق!

موقعی که خونشون رو برای حرم امام حسین و حضرت زینب باید می دادند!

بجای دفاع  از اون حرم ها داشتند در حرم حضرت معصومه و حرم امام رضا دفاع می کردند!ببخشید دفاع معکوس :winking:

عزای نعل و عزای خار رو که ندیدین هنوز!

ویرایش شده در توسط kereshti
  • Upvote 6
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 عشیره «البونمر» عراق به دستور العبادی به سلاح مدرن مجهز می شوند

 

 

«حیدر العبادی» امروز پنج شنبه دستور داد تا عشیره البونمر در استان الانبار برای مقابله با گروه تروریستی داعش به سلاح مدرن مجهز شده و مواد غذایی و کمک های پزشکی به خانواده های محاصره شده این عشیره ارسال شود.
«نعیم الکعود» یکی از شیوخ عشیره البونمر گفت که هیأتی از عشیره البونمر با «حیدر العبادی» دیدار کرد که این دیدار موفقیت آمیز بود و مسائل متعددی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود که العبادی دستور داد تا مواد غذایی و پزشکی به خانواده‌های محاصره شده عشیره البونمر در استان الانبار ارسال شده و فرزندان این عشیره به سلاح های مدرن و پیشرفته برای مقابله با گروه داعش تجهیز شوند.
الکعود تاکید کرد که بزودی از شر عناصر گروه داعش رهایی خواهند یافت.
گروه تروریستی داعش تاکنون بیش از 500 تن از عشیره البونمر را به دلیل اینکه در برابر این گروه تروریستی مقاومت کرده‌اند را اعدام کرده است.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.