super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

سلام

 

 

سلام دوست عزیز شما چطور به این نتیجه رسیدید که کردها سه دسته اند!؟ ما کردها طرفدار حقیم وقتی دیدم کردها تو کوبانی و سایر شهرها کشته می شن بیادشون بیرون اومدیم و حمایت کردیم من کل عمرمو تو سنندج زندگی کردم تا بحال یک تکفیری اینجا ندیدم به جز تعدادی که هموشون سالها پیش دستگیر شدند! حالا شما که شاید چندبار به اینجا سفر کردید

 

 

 
برادر ، اتفاقا اگر دقت میکردید تو متن م هم نوشتم :

بحث مطلق نیست بلکه بحث اکثریت هست

 
 
اکثریت تابع یکی از این سه دسته هستند وگرنه اقلیتی هم مثل مردم بیجار داریم که سرشون رو تو عروسی میبریدند چون شیعه علی هستند و بهشون میگفتند جاش جمهوری اسلامی !
 
در رابطه با اینکه دارید یا خیر؟ میشه خیلی راحت پرس و جو کرد که دارین یا نه ؟ که صدالبته دارین برادر !
 
 
 

درباره خطرناک بودن وضعیت استانها شما که کیلومترها از اینجا دورید چطور حس کردید؟ ما که اینجا زندگی می کنیم همچین حسی نداریم در ضمن ایا فیلم یا عکسی دارید از خیابان سیروس که وقتی پرچم داعش اوردن همه فرار کردن ؟ در زمان جنگ تمام شهرهای ایران بمباران می شد ولی شهرهای کردنشین چه ایران و چه عراق بمباران شیمیایی می شد ما کردها اون زمان فرار نکردیم حال چه برسه به چندتا داعشی!

 

 

icon_eek

 

من کجا گفتم فرار کردین ؟؟؟

برادر حداقل متن رو تو رو قرآن درست بخون

 

به خدا زشته ها ؟ سایت عمومی تالار گفتگو صدها نفر میخونه، چون یکی دو جمله به مذاق تون خوش نیومده آمپر بچسبونید و کل متن رو بد قضاوت کنید و بد بخونید که نمیشه

 

ببین من چی نوشتم :

 

ما وقتی تو خیابان سیروس سنندج مون که کلی برای کوبانی آه و فغان میکنند به صورت مستمر داعشی ها پرچم میارن بیرون و فلنگ میبند یا تو جوانرود و ... چی باید بگیم ؟

 
 
گفتم شما فلنگ میبندی یا گفتم داعشی ها ؟؟؟؟ 
 
دقیق ش رو هم بگم برات ؟ با موتور ؟ با نقاب ؟؟؟؟؟
 
سنندج هنوز هم دستگیر نشدن اینها ولی تو جوانرود بله دستگیر شدند
 
دیدید شما حتی درست نخوندی پست منو ؟
 
عجب ! rolling_on_the_floor
 
 
 
و ضمنا : من بچه چندصدکیلومتر اونورتر و اینا نیستم ...  :blushing:  اگر از کاربران سایت میلیتاری می بودید میدونستید من کی هستم و کجا هستم و ...اینا !
 
یا حق
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

دوستان زیادی پیگیر این تاپیک بودند ، چندین بار از همون صفحات اول تا اینجا اشاراتی داشتم ولی خوب نام بردن از شهرها از جهاتی زیاد درست نیست حتی در مجامع خصوصی اینترنتی ...دلیل ش هم واضح هست فکر کنم

 

اما دفعه قبل که تو تاپیک نظرمو گفتم اشاره هم کردم ، در سمت غرب و شمال غرب کشور علاوه بر شهرها تفکرات مردم ( سنی مذهب ) متاسفانه دچار ویروس شده

 

1.یا طرفدار کردستان بزرگ هستند

2.یا طرفدار تکفیری ت

3.یا طرفدار حکومت مرکزی تقریبا فاقد شاخصه های فعلی جمهوری اسلامی !

 

بحث مطلق نیست بلکه بحث اکثریت هست

 

ما وقتی تو خیابان سیروس سنندج مون که کلی برای کوبانی آه و فغان میکنند به صورت مستمر داعشی ها پرچم میارن بیرون و فلنگ میبند یا تو جوانرود و ... چی باید بگیم ؟

 

به هر صورت اگر دقت کنید به وضوح میشه شهرها و حتی استان های خطرناک ایران رو براساس متد عراقی سوری متوجه بشید ...

 

الان به صورت بالقوه سیستان و کردستان و کرمانشاه خطرناک شدند ....

 

یا حق

پس چرا معمولا درصد مشارکت مردم این شهر‌ها در انتخابات مختلف،درصد بالایی‌ هست؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ببخشید بی ربطه به تاپیک ولی بحثشونو کردن ما الان توی گیلان وهابی طرفدار امثال داعش داریم البته تعدادشون زیاد نیست ولی مشکل امنیتی میتونن درست کنن

از این لحاظ پاکستان خیلی مارو اذیت کرده همه ی مبلغینشون توی پاکستان آموزش دیدن و اتفاقا به روش های بمباران شبهه بخصوص برای افراد کم سواد و بیسواد(منظور سواد دینی هست) کاملا مسلط هستن که یعنی دوره ی اینجور کار ها رو دیدن

 

میشه بگید کجای گیلان ؟؟؟

 

 

***************************

 

sigJbk_535.jpg

 

دقت کن !!!

نگاهشان به توست ....

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

میشه بگید کجای گیلان ؟؟؟

سلام

منظورشون منطقه اهل سنت گیلان ( هموطن های منطقه تالش ) است.

ویرایش شده در توسط oldmagina
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

صبح 5 شنبه داعش برای کم کردن فشار حملات رزمندگان شیعه حمله ای از 3 جهت بطرف بلد شروع کردن که ظاهرا خیلی هم سنگین بوده . بلد به سبب امامزاده سید محمد سلام الله علیه برای شیعیان جزء مراکز خیلی مهمه .

حمله از سمت عزیز بلد واقع درقسمت شمال شهر بلد و ازمنطقه الحضیره شرقی جنوب بلد و حمله سنگینی به منطقه الرفیعات در غرب بلد صورت گرفت که خوشبختانه به جایی نرسد در منطقه سید غریب بین دجیل و بلد هم که تونسته بودن پیشروی داشته باشند دیشب پاکسازی شد ولی منطقه نا امنه چون تکفریا اونجا پایگاه دارن.

2~53.JPG

1~58.JPG

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ادامه درگیری ها در الانبار و صلاح الدین

 

 

نیروهای عراقی در این شهر ضرباتی شدید به پیکره داعش وارد کرده و دهها تروریست را به هلاکت رساندند که اجساد این افراد همچنان در خیابان‌ها باقی مانده است.
ارتش عراق اکنون خود را برای بازپس‌گیری منطقه هیت در استان الانبار از تروریست های داعش آماده می کند.
شبکه تلویزیونی العالم نیز از درگیری شدید نیروهای ارتش عراق با تروریست های داعش در نزدیکی مرقد امام زاده محمد در منطقه السعود در حضیره شرقی در استان صلاح الدین گزارش داد.
منابع محلی در استان دیاله عراق اعلام کردند: نیروهای عراقی روستایی را در ده کیلومتری شمال مقدادیه (استان دیاله) از وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند.
در درگیری دیگری در روستای العالی در 12 کیلومتری شمال مقدادیه نیز سه عضو داعش از جمله یکی از سرکردگان نظامی این گروه که تابعیت یکی از کشورهای عربی را دارد کشته شدند.
منبعی امنیتی در استان صلاح الدین عراق خبر داد در درگیری های نیروهای داوطلب مردمی و عناصر گروه تروریستی داعش در جاده بغداد - سامرا، 64 داعشی کشته و 100 نفر دیگر از آنان مجروح شدند.
درگیری ها در این جاده روز جمعه و در مناطق فرحاتیه و شیخ هلوب روی داد.

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

منبع تروریستها:در محمودیه در جنوب بغداد انفجار های شدید شنیده میشود

داعش:در درگیری های رمادی تعدادی از شیعیان رو به اسارت گرفتیم

داعش:شهر رمادی-رئیس های عشیره ی بوفهد و بو علوان خودشون رو تسلیم کردن و نیروهای اونها هم سلاح خودشون رو زمین گذاشتن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
رئیس پلیس الانبار مطرح کرد؛
رئیس پلیس الانبار از دفع بزرگترین یورش تکفیری‌ها به الرمادی در غرب عراق خبر داد و از عدم پوشش هوایی نیروهای امنیتی و عشایری انتقاد کرد.
به گزارش مشرق، شبکه السومریه نوشت: کاظم الفهداوی رئیس پلیس الانبار اعلام کرد: نیروهای امنیتی بزرگترین حمله داعش به الرمادی را دفع کردند.

وی افزود: نیروهای امنیتی از عصر روز گذشته تا بامداد امروز بزرگترین حمله داعش به الرمادی را دفع کردند.هم اکنون لشگر هشت و ده عراق با کمک پلیس و جنگجویان عشایر، داعش را در منطقه السجاریه در الانبار محاصره کرده اند.

الفهداوی تاکید کرد: حملات هوایی از زمان حمله به الرمادی انجام نشده است در حالی که نیاز مبرمی به حمایت هوایی وجود دارد.

وی افزود: نیروهای امنیتی با کمک عشایر عملیاتی در منطقه السجاریه در شرق الرمادی انجام دادند و درگیری ها میان نیروهای امنیتی و داعش در بیش از یک محور وجود دارد.

الفهداوی با اشاره به ناپدید شدن تعدادی از افراد قبیله البو فهد در منطقه السجاریه و از احتمال اعدام آنها از سوی داعش خبر داد.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین از درگیری میان نیروهای امنیتی و داعش در مناطق سید غریب و تل الذهب در جنوب بلد در 80 کیلومتری جنوب تکریت خبر داد و افزود: نیروهای امنیتی موفق به انهدام دو خودرو وابسته به داعش و بازداشت شش تن دیگر در منطقه الراداز در شمال منطقه بلد شده اند.

محمد حسن الدجیلی فرمانده منطقه الدجیل در استان صلاح الدین به تسلط نیروهای امنیتی بر پل سید غریب در شمال الدجیل اشاره کرد و افزود: ده ها جسد متعلق به تروریست های داعش خیابان های منطقه را پر کرده است.

انفجار در بغداد 2 کشته و 9 زخمی برجای گذاشت

از سوی دیگر یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: بر اثر انفجار بمب در نزدیکی بازاری در منطقه شیخ عمر در بغداد دو نفر کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین منابع عراقی از بازگشایی جاده سامرا-بلد پس از بیرون کردن تروریست های داعش از مناطق جنوب سامراء خبر دادند.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نیروهای عراقی جاده‌ای را در جنوب سامرا از وجود تروریستهای داعش پاکسازی کردند.
به گزارش مشرق، نیروهای عراقی توانستند پس از بیرون راندن عناصر داعش از جنوب سامرا، در عملیاتی جاده سامرا – بلد را پاکسازی کنند.
از سوی دیگر "محمد حسن الدجیلی" فرماندار شهر دجیل (120 کیلومتری جنوب تکریت) اعلام کرد که نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروهای داوطلب و عشایر توانستند پل "سید غریب" را در شمال این شهر تحت کنترل خود در آورند.
الدجیلی به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت که این این پل شهر دجیل، پس از درگیری سنگین نیروهای عراقی با عناصر داعش تحت کنترل در آمد.
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 
منابع آگاه عراقی در عشایر این کشور از وجود اختلافات شدید میان سرکردگان و رهبران بارز «داعش» با «ابوبکر البغدادی»، سرکرده این گروهک تروریستی تکفیری خبر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد، منابع محلی و عشیره‌ای عراقی و نزدیک به گروهک تروریستی تکفیری «داعش» از وجود شکاف‌های عمیق در بین سرکردگان این گروهک تروریستی به دلیل وجود اختلافات شدید در خط مشی و نحوه اداره این گروهک به دست «ابوبکر البغدادی»،سرکرده داعش خبر می‌دهند.

این منابع از «ابو غاده الاردنی» ملقب به «المعانی» از بارزترین سرکردگان داعش و از افراد نزدیک به «ابو مصعب الزرقاوی» سرکرده سابق گروهک تروریستی «القاعده» در عراق به عنوان یکی از قطب‌های مخالف البغدادی یاد می‌کنند.

یکی از مسئولان عشایری عراق و عضو شورای عشایر الانبار این کشور در این خصوص توضیح داد که سرکردگان عراقی و اردنی و سعودی داعش به شدت با تصمیم البغدادی مبنی بر اعدام صدها نفر از عشایر مخالف این گروهک تروریستی تکفیری مخالفت کردند، چون بر این باور بودند، این اقدام البغدادی قیام عشایر عراق علیه آنها را به همراه دارد و داعش توان مقابله با این اعتراض‌ها و قیام را ندارد، علاوه بر اینکه آنها تاکید داشتند، هنوز ارتداد و رویگردانی این افراد کاملا برای آنها ثابت نشده است.

این منبع آگاه تاکید می‌کند که سرکردگان و رهبران داعش به شدت از تصمیم‌گیری‌های خودسرانه و بدون شور و مشورت البغدادی که ظرف تنها 2 هفته موجب قتل عام بیش از 800 نفر از عشایر عراق شد، خشمگین و ناراحت هستند.

این منبع که به دلایل امنیتی از افشای نامش خودداری کرد، افزود: این سرکردگان و رهبران داعشی از جمله ابوغاده الاردنی مسئولیت شکست‌های اخیر داعش را متوجه البغدادی می‌دانند که تنها در اندیشه توسعه جغرافیایی مناطق تحت تصرف خویش بدون توجه به تعداد نیرو و تجهیزات نظامی در اختیار این گروهک و واداشتن عناصرش به انجام حملاتی نظامی علیه مناطق می‌دانند که در عرف نظامی مستحکم خوانده می‌شوند.

همچنین آنها به اختیارات داده شده از سوی البغدادی به «ابو محمد العدنانی» به عنوان سخنگوی این گروهک با وجود سن کم و تجربه اندک «جهادی» وی، با وجود افراد با تجربه‌تر و کارآمدتر از العدنانی انتقاد کردند.

این منبع عراقی در شورای عشایر الانبار بر این باور است که هر روز بر دامنه اختلافات رهبران و سرکردگان داعش با البغدادی افزوده می‌شود و همین موضوع موجب شده تا البغدادی دست به تغییراتی در کادرهای بالا و ارشد این گروهک به ویژه در استان‌های الانبار و نینوا و تکریت بزند.

وی با بیان اینکه این اختلافات از 3 هفته پیش آغاز شده، مهمترین مخالفان البغدادی را سرکردگان سابق القاعده در عراق و افراد نزدیک به ابومصعب الزرقاوی می‌داند که دور از انتظار نیست، به شاخه داعش در سوریه نیز کشیده شود که در این صورت باید در انتظار ظهور و قدرت یافتن مجدد گروهک تروریستی تکفیری «القاعده در عراق» و «جبهه النصره»، به عنوان شاخه رسمی القاعده در سوریه باشیم.

در این راستا سرهنگ «احمد العبیدی» از مسئولان نظامی و نیروی پلیس استان الانبار اعلام کرد که داعش یک‌شنبه گذشته اقدام به اعدام 5 نفر از عناصرش کرد که در میان آنها یک سوری و یک سعودی مشاهده می‌شدند، بدون آنکه دلیل این اعدام‌ها مشخص شده باشد.

العبیدی افزود: داعش با رها کردن اجساد این تروریست‌های تکفیری اعدام شده در جاده‌ها و مسیر در کنار آنها برگه‌هایی مشاهده می‌شد که روی آنها «خیانتکارانی که از اسلام رویگردان شدند» نوشته شده بود.
ویرایش شده در توسط vahidg
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

"عروس بهشت" در خدمت داعش



روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارشی درباره یک دختر پزشک مالزیایی به نام "شمس" منتشر و اعلام کرد که وی برای "جهاد نکاح" به صفوف داعش در سوریه پیوسته است.


دیلی میل خاطرنشان کرد شمس 26 ساله است و در سایت های ارتباط اجتماعی داستان ازدواجش با نیروهای داعش و زندگی اش در شهر رقه سوریه را بیان می کند.

این روزنامه انگلیسی می افزاید: شمس با یک تروریست مغربی تبار به نام ابوالبراء که قبلاً وی را ندیده بود، ازدواج کرد و این دو نفر چون زبان همدیگر را نمی فهمند، از فرهنگ لغت برای مکالمه شان استفاده می کنند.

به نوشته دیلی میل، شمس که فوریه 2014 به داعش پیوست و ادعا می کند اعضای خانواده اش از این امر خشنود هستند و به زودی به وی خواهند پیوست، در سایت های ارتباط اجتماعی بسیار فعال است و خود را "عروس جهاد" می نامد و هدفش را درمان اعضای زخمی داعش اعلام می کند و از دختران می خواهد که به داعش بپیوندند.




798358_657.jpg


داعش در آستانه تصرف بزرگترین استان عراق


شهر الرمادی مرکز استان الانبار بزرگترین استان عراق در آستانه سقوط به دست داعش قرار دارد.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داد هم اکنون شهر الرمادی در محاصره داعش قرار دارد و مقامات محلی نیز از نخست وزیر عراق و سفیر آمریکا درخواست کمک فوری کرده اند.

شهر الرمادی واقع در 100 کیلومتری غرب بغداد، در مسیر جاده استراتژیک بغداد - امان قرار دارد. استان الانبار که بخش عمده آن را صحرا تشکیل می دهد؛ پهناورترین استان عراق است.

استان الانبار که محل سکونت عرب های سنی است به تنهایی یک سوم مساحت عراق را در خود جای داده است.

در حال حاضر بخش های زیادی از استان الانبار به استثنای مرکز آن در تصرف داعش قرار دارد.

 

398661_796.jpg
 

"صباح کرحوت" رئیس شورای استان الانبار در غرب عراق گفت: داعشی ها شهر الرمادی را محاصره کرده اند. تلفنی با حیدر العبادی نخست وزیر عراق و سفیر آمریکا در بغداد صحبت و درخواست دریافت کمک های نظامی فوری را ارائه کردم.

کرحوت ادامه داد: اعضای داعش توانستند عصر روز جمعه شهر الرمادی را محاصره کنند. درگیری ها و رویارویی میان نیروهای امنیتی و مهاجمان ادامه دارد.

وی افزود: وضعیت در داخل شهر، تقریبا امن است اما اکثر مناطق جنوبی، شمالی، شرقی و غربی شهر شاهد درگیری است. نیروهای امنیتی با قدرت در حال دفاع از شهر هستند.

گروه افراط گرای اسلامی "دولت اسلامی" موسوم به داعش هم اکنون مناطق گسترده ای از خاک عراق و سوریه را در تصرف خود دارد. اعضای این گروه در صحرای سینای مصر و لیبی هم مناطقی را در کنترل کامل خود دارند.


398662_815.jpg

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 ارتش عراق داعشی ها را در سیجاریه در شرق الرمادی محاصره کرد

 

 

نیروهای امنیتی عراق تروریست های داعش را درمنطقه 'سیجاریه' درشرق الرمادی محاصره کردند.
 منابع امنیتی اعلام کردند درگیری ها دراین منطقه به شدت ادامه دارد و بسیاری از تروریست ها که درمساجد مخفی شده بودند توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند.
این منابع افزودند: اجساد تروریست ها درخیابان ها پراکنده شده است و برخی از داعشی ها از شهروندان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
براساس این گزارش، نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی و عشایر منطقه پیشروی های خوبی در اطراف شهر الرمادی مرکز استان 'الانبار' داشته و خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کرده اند.
گروه تکفیری - تروریستی داعش در تهاجم گسترده ای که از اوایل تابستان با پشتیبانی برخی کشورهای هم پیمان آمریکا در منطقه در مناطق شمال و غرب عراق شروع کرده، مرتکب جنایت های هولناکی شده است.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 ارتش عراق داعشی ها را در سیجاریه در شرق الرمادی محاصره کرد

 

 

نیروهای امنیتی عراق تروریست های داعش را درمنطقه 'سیجاریه' درشرق الرمادی محاصره کردند.
 منابع امنیتی اعلام کردند درگیری ها دراین منطقه به شدت ادامه دارد و بسیاری از تروریست ها که درمساجد مخفی شده بودند توسط نیروهای امنیتی کشته شده اند.
این منابع افزودند: اجساد تروریست ها درخیابان ها پراکنده شده است و برخی از داعشی ها از شهروندان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.
براساس این گزارش، نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی و عشایر منطقه پیشروی های خوبی در اطراف شهر الرمادی مرکز استان 'الانبار' داشته و خسارت های سنگینی به تروریست ها وارد کرده اند.
گروه تکفیری - تروریستی داعش در تهاجم گسترده ای که از اوایل تابستان با پشتیبانی برخی کشورهای هم پیمان آمریکا در منطقه در مناطق شمال و غرب عراق شروع کرده، مرتکب جنایت های هولناکی شده است.

واقعا تو عراق معلوم نیست چه خبره هر دو طرف همین حرف ها رو میزنن 


در یکی از ویدئو ها که کاروان خودروهای داعش وارد مناطق سنی نشین اطراف رمادی شده بود ملت داشتن ابراز احساسات میکردن ولی یک پیرمرد عراقی که یا دیوانه بود یا دل شیر داشت شروع کرد به سنگ های بزرگ  زدن به خودروهای دواعش البته کسی متعرضش نشد تو اون صحنه ولی احتمالا فرستاده باشنش اون دنیا ولی واقعا خیلی حرفه این آدم مرز های شجاعت رو درنوردیده بود

ویرایش شده در توسط armagdon
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

واقعا تو عراق معلوم نیست چه خبره هر دو طرف همین حرف ها رو میزنن 


در یکی از ویدئو ها که کاروان خودروهای داعش وارد مناطق سنی نشین اطراف رمادی شده بود ملت داشتن ابراز احساسات میکردن ولی یک پیرمرد عراقی که یا دیوانه بود یا دل شیر داشت شروع کرد به سنگ های بزرگ  زدن به خودروهای دواعش البته کسی متعرضش نشد تو اون صحنه ولی احتمالا فرستاده باشنش اون دنیا ولی واقعا خیلی حرفه این آدم مرز های شجاعت رو درنوردیده بود

 

دوست عزیز

به نظر حقیر در دنیای کنونی که ادمی با سیلی از اطلاعات از منابع مختلف روبرو میشود

باید با کنار هم قرار دادن

اجزای پازل به واقعیت یا چیزی نزدیک حقیقت دست پیدا کند

 

میدانم این پست بنده با منفی و واکنش تند بعضی از عزیزان مواجه میشود مانند تایپیک غزه

اما چه باک که سخنان من کمترین هم

وحی منزل نیست و چه بسا دوستان هم که به بنده میتازند اشتباه میکنند

قضاوت با خودتان"

 

متاسفانه دروغ و خیال پردازی و یا همان جنگ روانی که جزو جدانشدنی جنگهایامروزی است در هر دو طرف مخاصمه دیده میشود

و در بعضی ها بیشتر!!!!!!!!!!!!!!

 

چند روز پیش از طریق لینکی که از همین سایت خودمان یکی از جوانها داده بود به صفحه یکی از روزنامه ها متصل شدم

که مصاحبه ایی بود با رییس کتاثب(نمیدونم چی پی) در عراق که حرفهای عجیب غریبی هم زده بودند

مانند حمله به قلان جا در فلان تاریخ که با مراجه به هیستوری نیوز پی میبرید که حمله فوق با عکس و تجهیزات کار القاعده عراق بوده.

بگذریم این زیاد مهم نیست

ایشان در جایی از سخنانشان فرموده بودند که داعش به اعضا عش روزانه 1000 دلار حقوق میدهد!!!!!!!!!

با یک حساب سر انگشتی میتوان فهمید که این امر نه تنها از عهده داعش

بلکه از عهده شیطان بزرگ امریکا هم خارج است

خودتان 0100 دلار روزانه را 

ضرب در 100000 نیروی حتمالی داعش در عاق و سوریه بکنید

در ماه میشود چه مقدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غرض اینکه جنگ روانی هم روش دارد کلاسهای اکادمیک در دانشگاهای جنگ دارد

واحد های مختلف سمعی بصری دارد

به والله اینگونه که روزنامه ها و سایتهای ما مینویسند باید تا حالا یک تروریست و داعشی

در شام و عراق نمانده بود و به درک واصل(واسل؟) شده بودند

 

پس شما میتوانید بین سخنان زامبی های داعش

و روزنامه های خودمان یک اوریج و میانگین بگیرید فقط سهم خالی بندی خبرهای خودی را بیشتر کنید

بعد به چیزی نزدیک به واقعیت برسید

 

با احترام

کوچک همه رفقای با صفای سایت

از زنجان"

  • Upvote 7
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده) · مخفی شده توسط nasirirani، 3 آذر 1393 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط nasirirani، 3 آذر 1393 - دلیلی ارایه نشده است

دوست عزیز

به نظر حقیر در دنیای کنونی که ادمی با سیلی از اطلاعات از منابع مختلف روبرو میشود

باید با کنار هم قرار دادن

اجزای پازل به واقعیت یا چیزی نزدیک حقیقت دست پیدا کند

 

میدانم این پست بنده با منفی و واکنش تند بعضی از عزیزان مواجه میشود مانند تایپیک غزه

اما چه باک که سخنان من کمترین هم

وحی منزل نیست و چه بسا دوستان هم که به بنده میتازند اشتباه میکنند

قضاوت با خودتان"

 

متاسفانه دروغ و خیال پردازی و یا همان جنگ روانی که جزو جدانشدنی جنگهایامروزی است در هر دو طرف مخاصمه دیده میشود

و در بعضی ها بیشتر!!!!!!!!!!!!!!

 

چند روز پیش از طریق لینکی که از همین سایت خودمان یکی از جوانها داده بود به صفحه یکی از روزنامه ها متصل شدم

که مصاحبه ایی بود با رییس کتاثب(نمیدونم چی پی) در عراق که حرفهای عجیب غریبی هم زده بودند

مانند حمله به قلان جا در فلان تاریخ که با مراجه به هیستوری نیوز پی میبرید که حمله فوق با عکس و تجهیزات کار القاعده عراق بوده.

بگذریم این زیاد مهم نیست

ایشان در جایی از سخنانشان فرموده بودند که داعش به اعضا عش روزانه 1000 دلار حقوق میدهد!!!!!!!!!

با یک حساب سر انگشتی میتوان فهمید که این امر نه تنها از عهده داعش

بلکه از عهده شیطان بزرگ امریکا هم خارج است

خودتان 0100 دلار روزانه را 

ضرب در 100000 نیروی حتمالی داعش در عاق و سوریه بکنید

در ماه میشود چه مقدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غرض اینکه جنگ روانی هم روش دارد کلاسهای اکادمیک در دانشگاهای جنگ دارد

واحد های مختلف سمعی بصری دارد

به والله اینگونه که روزنامه ها و سایتهای ما مینویسند باید تا حالا یک تروریست و داعشی

در شام و عراق نمانده بود و به درک واصل(واسل؟) شده بودند

 

پس شما میتوانید بین سخنان زامبی های داعش

و روزنامه های خودمان یک اوریج و میانگین بگیرید فقط سهم خالی بندی خبرهای خودی را بیشتر کنید

بعد به چیزی نزدیک به واقعیت برسید

 

با احترام

کوچک همه رفقای با صفای سایت

از زنجان"

 

با سلام،فرضا حرف شما در مورد تعداد نیروهای درست،اگر 100000 را ضربدر 1000 دلار بکنبم میشه 100 میلیون دلار در ماه،برای گروهی مثل داعش که اوایل حمله به عراق(منظورم موصل) صحبت داشتن ثروتی بالغ بر 2 میلیارد دلار میشد و بعدا حتی رقم 5 میلیارد دلارهم به گوش رسیده یعنی بین 20 تا 50 ماه میتونه به راحتی حقوق اعضاش را بپردازه،ولی بزرگوار بدونید که به قول آمریکایی ها تعداد داعشی ها سی و خورده ای هزاره خلاصه بگم این تعداد به کمتر از 40 هزار نفر میرسه که باعث میشه تعداد ماه هایی که داعش بتونه این حقوق ها را بپردازه حداقل به 50 ماه برسه(یعنی بیش تر از 4 سال)،ضمنا داعشی ها منابع درآمد واسه خودشان دارند یکی از اونها درآمد نفتی که فعلا کمتر شده،یکی دیگه دزدی از اموال مردمه،یکی دیگه فروش اقلام غذایی و موارد دیگه مثل فروختن عطر(که عکسش را تو صفحات قبل میتونید ببینید)و.....،یکی دیگه آدم ربایی(که البته فکر کنم این یک مورد دیگه خیلی کم شده)،گرفتن مالیات از مردم تحت نفوذ،گرفتن جزیه از مردم مسیحی و ....... هم راه های دیگه درآمد گروهی مثل داعشه، به همه این ها کمک هایی که بعضی از کشور های حامی اون به داعش میکنند را هم اضافه کنید،تازه قبلا ها هم شنیده بودم این هزار دلار را به اعضای عادی میدند و حقوقی که به فرمانده هاشون میدند بیش تر از اینه

 

 

موفق و موئد باشید بزرگوار :rose: :rose:  :rose:  

 

ویرایش شده در توسط projectile
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.