super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

سلام

 

عزیز دل ، اشتباه نکن ، حالا من حس میکنم سوتفاهم هست امیدوارم فرافکنی از سوی شما نباشه

 

من نگفتم با خدعه ترور کنیم ... خیر برادر ! هرچند کسی که محاربه ش اثبات شده باشه و حکم قتل ش خورده باشه باید به قتل برسه !

 

ولی شما داری ترور رو با تقیه یکی میکنی

 

من اینطور نگفتم

 

دوباره زحمت بکشید بخونید

 

من از مثال های اسلام سیاسی حرف زدم که یکی ش تقیه هست یکی ش ترور در لفظ ایرانی ولی اعدام مفسد فی الارض یا هرچی دیگه شما اسمشو میزارید منظور من بوده

 

 

امیدوارم اشتباه کرده باشید در مطالعه نوشته من

 

 

لینک هم دادم تو استاتوس بهتون :

 

http://www.pasokhgoo.ir/node/47569

 

 

 

همونطور که می خونید و می بینید نهایتا اشاره میکنه کسیکه رهبر حکم مرگ ش رو بده ، تموم هست ! هرجا که باشه باید کشته بشه و بر مسلمانان هست ...!

  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 ارتش آمريکا مقادير زيادی از تجهيزات نظامی خود در کويت را به عراق ارسال می‌کند

 

ارتش آمریکا مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی خود در کویت را برای ارسال به عراق جمع آوری و آماده می‌کند.
پایگاه اینترنتی آمریکایی " یو اس نیوز " در گزارشی که روز جمعه آن را منتشر کرد فاش ساخت: "ارتش آمریکا در حال جمع آوری و آماده سازی مقادیر زیادی مهمات و تجهیزات نظامی از جمله خودروهای زرهی خود در کویت و ارسال آن‌ها به کشور عراق است."
در این گزارش آمده است مقامات آمریکایی گفتند: " فرماندهان بلندپایه نظامی در عراق به زودی اعلام می کنند که به کدام یک از این تجهیزات و مهمات نیاز دارند."
پیشتر از این تجهیزات نظامی در افغانستان استفاده و به تدریج به انبارهایی در کویت منتقل شده است.

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

«نهله الهبابی» نماینده استان نینوا در مجلس عراق در گفت‌وگویی با افشای نقش منفی ائتلاف بین‌المللی در جنگ علیه داعش گفت: ائتلاف بین‌المللی در حملات هوایی خود علیه تروریست‌های داعش هیچ جدیتی ندارد و حتی به دنبال دور کردن بسیج مردمی از صحنه نبرد با تکفیری‌ها در عراق است تا بدین ترتیب قضیه داعش در عراق در آینده‌ای نزدیک فیصله پیدا نکند.
وی افزود: تروریست‌های داعش همچنان توسط جنگنده‌هایی که هویتش در عراق، سوریه مشخص نیست کمک‌هایی را دریافت می کنند.

“قبل از این نهله الهبابی اعلام کرده بود سه هواپیمای آمریکایی در فرودگاه تلعفر در شمال موصل حامل سلاح های پیشرفته، اغذیه و البسه برای گروههای داعش بر زمین نشسته است و البسه ای که به داعش داده شده است شبیه یونیفرم افسران و نیروهای پیشمرگه است و هدف رخنه به این نیروها(پیشمرگه) است.
الهبابی تاکید کرد: سلاحی که به جنایتکاران داعش رسیده است شبیه سلاح ارتش عراق و نیروهای پیشمرگه است. گروه داعش از سوی پنج کشور منطقه ای و بین المللی حمایت تسلیحاتی می شود.
نماینده پارلمان عراق تاکید کرد: حمله داعش به نینوا موجب آوارگی هزاران تن از ترکمان‌ها و دیگر شهروندان عراقی از تلعفر، الرشیدیه، قرقوی و دیگر مناطق ترکمان نشین شد و این علاوه بر آوارگی هزاران تن از موصل و شهرهای دیگر نینوا است.

چچنی‌ها و افغانیها در خانه‌های شیعیان آواره موصل و تلعفر سکونت دارند
وی ادامه داد: بیش از ۸۰۰ خانواده چچنی و افغان در خانه‌های ترکمان‌های شیعه در تلعفر و موصل که به دیگر مناطق عراق آواره شدند سکونت دارند که از جمله بهترین خانه‌ها در بهترین نقطه شهرهای موصل و تلعفر نیز محسوب می‌شود.
الهبابی گفت: همه شیعیان و نود درصد از اهل تسنن نینوا با حمله داعش آواره شدند و تنها اندک جمعیت ۱۰ درصدی با داعشی‌ها همراه شدند که قبل از سقوط نینوا هم حامی تروریست‌ها بودند اما بیش‌تر قربانیان حملات داعش به نینوا ترکمان‌ها بودند.
الهبابی تاکید کرد: حملات ائتلاف تنها در مناطقی که نیروهای پیشمرگه حضور دارند دقیق انجام می‌شود اما در دیگر مناطق حملات دقیقی صورت نمی گیرد.
نماینده استان نینوا در مجلس عراق ضمن درخواست از نیروهای ائتلاف خواست برای سرکوب جدی تروریسم گفت:ائتلاف بین المللی هر هفته به طور متوسط ۱۰ حمله علیه مواضع داعش انجام می دهد که نتیجه‌ای هم در پی ندارد اما اگر ائتلاف حملات خود را با چهار هواپیما در داخل استان انجام می‌داد به گونه‌ای که دو فروند هواپیما مرزهای نینوا را کنترل می‌کردند تروریست‌های داعش یک هفته هم دوام نمی‌آوردند.

ائتلاف بین‌المللی بسیج مردمی را در تلعفر به عقب راند
وی همچنین گفت: نیروهای بسیج مردمی در تلعفر تا بیست و پنج کیلومتری تلعفر رسیدند اما نیروهای ائتلاف به آنها دستور دادند که تا منطقه سنجار عقب‌نشینی کنند و حتی در منطقه القبک نزدیک تلعفر هم نیروهای بسیج مردمی به دستور ائتلاف عقب‌نشینی کردند.
نماینده پارلمان عراق با تاکید بر اینکه هواپیماهایی به تروریست‌های داعش در تلعفر سلاح و تجهیزات می‌دهند، گفت: این امر موجب تداوم تروریسم می‌شود و تروریست ها از منطقه مشترک اشغالی بین عراق، سوریه و ترکیه برای دریافت کمک‌ها از هواپیماهای ناشناس استفاده می‌کنند.


نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، جان مکین سناتور تندوری جمهوری‌خواه آمریکا امروز به بغداد پایتخت عراق سفر خواهد کرد.
بنا به این گزارش، وی با «سلیم الجبوری» رئیس پارلمان عراق و جمعی از شیوخ قبائل این کشور دیدار خواهد کرد.
بنا به گفته برخی منابع، رؤسای عشایری از استان‌های نینوی، الانبار، دیالی، کرکوک و حزام به بغداد آمده‌اند تا با جان مکین دیدار کنند.
وزارت دفاع آمریکا طی درخواستی از کنگره، خواسته است تا مجوز ارسال سلاح از جمله تفنگ، خمپاره و موشک دوش پرتاب به عشایر الانبار را صادر کند.
این سفر در شرایطی انجام می‌شود که در ماه‌های اخیر زمزمه‌های درباره تشکیل نیروهای شبه نظامی اهل تسنن شبیه به ارتش پیشمرگه مطرح شده است و در همین راستا نشستی هم در اربیل برگزار شد.
کشورهای غربی به ویژه آمریکا از این طرح که آنرا پیش زمینه تجزیه عراق می‌دانند، حمایت می‌کنند.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نهاد موسوم به “دفتر دعوت و مساجد ولایت فرات” وابسته به گروه تروریستی داعش، با توزیع اعلامیه ای از افتتاح دفتر ثبت نام افراد داوطلب برای پیوستن به این گروه تروریستی و بیعت با بغدادی خبر داد.
گروه تروریستی داعش شهر البوکمال سوریه و القائم عراق و روستاها و شهرک های اطراف آن را در قالب یک منطقه به نام “ولایت فرات” برای خود نامگذاری کرده است.
در این اعلامیه با اشاره به آغاز ثبت نام افراد داوطلب در شعب “دفتر دعوت و مساجد ولایت فرات”؛ داشتن پانزده سن را به عنوان یکی از شروط برای پیوستن به داعش اعلام شده است.


فالح حسن الخزعلی» نماینده پارلمانی فراکسیون «الوفاء للمقاومه» (گردانهای سیدالشهداء) امروز شنبه اعلام کرد که حرم‌های دو امام عسکری -علیهما السلام- در سامراء، در امنیت کاملند و نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و گروه‌های مقاومت اسلامی در محورهای مختلف این شهر مستقرند تا مانع هرگونه ایجاد ناامنی در این شهر به دست تکفیری‌های داعش شوند. وی در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به پایگاه خبری «المصدر نیوز» ارسال شد، اعلام کرد: نیروهای مشترک ارتش و پلیس فدرال به فرماندهی سرتیپ ستاد «حسین البهادلی» و نیروهای بسیج مردمی و گروه‌های مقاومت از سازمان نظامی «بدرالجناح»، نیروهای ویژه گردانهای سید‌الشهدا همچنان در حال پیشروی در مناطق اطراف شهر سامرا و پاکسازی آنها از دست تکفیری‌ها هستند. الخزعلی افزود: عملیات آزادسازی تمام مناطق اطراف شهر سامرا و جاده‌های منتهی به این شهر و حرم امامین عسکریین -علیهما السلام- و بویژه پاکسازی مسیر بغداد به سامرا ادامه دارد.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام خدمت شما...

 

از مدت ها قبل که در این سایت حضور دارم شاهد این رفتار عجیب شما هستم،شما وقتی فرمایشات رهبر کشورمون در مورد وحدت بین اهل تشیع رو قبول نداری .چه حقی داری از طرف اهل تشیع واقعی حرف بزنی ؟!

 

و هی سنی ها را بکوبی....

 

ما ترکمن ها هم تو جنگ هشت سال دفاع مقدس برای دفاع ازخاک وطنمون شهید ، آزاده ، جانباز دادیم

 

آیا سزای ما مدام شنیدن این جملات از سوی شماست ؟؟؟

 

کوبیدن سنی های ایران چه سودی برای ما داره ؟؟؟

 

کی ما به شما بی احترامی کردیم ؟!

 

این واقعا عادلانه نیست که هی ما را بکوبید و انتظار احترام داشته باشید ( درحالی که هیچ وقت همچین چیز هایی از اهل سنت خصوصا ما ترکمن ها دیده نشده ! که بین برداران اهل تشیع توهینی کرده باشیم)

 

من خودم به شخصه دوستان زیادی از اهل تشیع دارم ،روابطم هم بسیار صمیمانه هست حتی صمیمی تر از هم زبان ها خودم... و از این دوستان جز خوبی چیزی ندیدم، و ما در مسجد دانشگاه مون کنار هم نماز میخونیم ...بدون این که عار داشته باشیم از خوندن نماز کنار هم...

 

http://www.irinn.ir/sitefiles/13921010/%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/%D8%B3%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%DB%8C%D8%B9%D9%87%20%D9%88%20%D8%B3%D9%86%DB%8C%20%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82.jpg

 

البته این نظر شخصی شماست و نمیشه به همه هم وطن ان عزیزمون تعمیم داد ...

 

ببخشید واقعا نمیتونستم جواب ندم ...

برادر من عادل جان سلام وقتت بخیر...

 

میدونم که از دست من دلخور شدی...پس قبل از این که بخوام بگم منظورمم چی بوده اول شهامت این رو دارم که جلوی همه ازت عذر خواهی کنم...  ببخشید ! صد درصد من خودم شخصا مهربانی ترکمن ها رو خیلی دوست دارم و خدا حافظ همه قومیت های ایران باشه :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

 

 

و اما... دوست عزیزی در پست بعدی شما منظور اصلی حرف من رو رسوندند... منظور من اون ذسته از کسانی بود که خارج یا داخل از این مملکت به تکفیری گری مشغول هستند و سر میبرند و جنایت میکنند. خوب حق بده ما شیعه ها هم دل پری داریم همش شهید و کشته از تکفیری ها اعصاب نمیزاره...

 

جدای از بحث ریشه ای اعتقادی ما که تنها تفاوتش مسئله امامت و خلافت هست،مردم ما با تسنن رابطه بسیار ندیکی دارن و در کنار هم هستن ولی قلب یکی مثل من از  دیدن صحنه های عراق و سوریه ناراحته و خب گاهی کنترل از دست میره و شما هم حرف رو سوء برداشت میکنید...بله منظور من کلا تکقیری ها بود... کسانی که ته دلشون با ما مشکل دارند وگرنه شیعه و سنی، تکرار میکنم سنیه واقعی، با هم بسیار دوستند...

 

عادل جان میدونم اینجا جاش نیست ولی فقط برای اینکه به شما ثابت بشه و احیانا دوستان دیگه تسنن، که قصد حرف من بد نبوده،به شما محض اطلاع بگم بنده خودم قصد وصلت با یه خانواده تسنن داشتم که قسمت ما نشد...

 

بازم اردات :rose: :rose: :rose: :rose:

ویرایش شده در توسط IRIAF
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

برادر من عادل جان سلام وقتت بخیر...

 

میدونم که از دست من دلخور شدی...پس قبل از این که بخوام بگم منظورمم چی بوده اول شهامت این رو دارم که جلوی همه ازت عذر خواهی کنم...  ببخشید ! صد درصد من خودم شخصا مهربانی ترکمن ها رو خیلی دوست دارم و خدا حافظ همه قومیت های ایران باشه :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

 

 

و اما... دوست عزیزی در پست بعدی شما منظور اصلی حرف من رو رسوندند... منظور من اون ذسته از کسانی بود که خارج یا داخل از این مملکت به تکفیری گری مشغول هستند و سر میبرند و جنایت میکنند. خوب حق بده ما شیعه ها هم دل پری داریم همش شهید و کشته از تکفیری ها اعصاب نمیزاره...

 

جدای از بحث ریشه ای اعتقادی ما که تنها تفاوتش مسئله امامت و خلافت هست،مردم ما با تسنن رابطه بسیار ندیکی دارن و در کنار هم هستن ولی قلب یکی مثل من از  دیدن صحنه های عراق و سوریه ناراحته و خب گاهی کنترل از دست میره و شما هم حرف رو سوء برداشت میکنید...بله منظور من کلا تکقیری ها بود... کسانی که ته دلشون با ما مشکل دارند وگرنه شیعه و سنی، تکرار میکنم سنیه واقعی، با هم بسیار دوستند...

 

عادل جان میدونم اینجا جاش نیست ولی فقط برای اینکه به شما ثابت بشه و احیانا دوستان دیگه تسنن، که قصد حرف من بد نبوده،به شما محض اطلاع بگم بنده خودم قصد وصلت با یه خانواده تسنن داشتم که قسمت ما نشد...

 

بازم اردات :rose: :rose: :rose: :rose:

 

 

با سلام خدمت برادر نیما عزیز...

 

منم درک میکنم تو هر مسلک و مذهبی یک عده تندرو هستن ...

 

ولی اون چیزی که نمیفهمم چرا به اسمم تسنن نام میبرید یعنی یک عده قلیل میتونه تعمیمی به کل باشه ؟؟؟

 

همونطور که خودتون گفتین این ها تکفیری هستن یعنی هرکس غیر ازمسلک ،مرام خودشون تکفیر میکنن...

 

یعی به هیچ وجه از تسنن نیستن ...

 

پس لطفا به اسم تکفیری از این فرومایه ها نام ببرید...

 

منم نمیخواستم جواب بدم ولی واقعا دیگه نمیشد جواب ندم ،آخه برام مبهم بود ،البته بنده هم تند رفتم ،معذرت میخوام ؛امیدوارم من رو هم ببخشید... :rose: :rose: :rose:

 

 

(و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا و اذکروا نعمت الله علیکم اذ کنتم اعداء فالف بین قلوبکم فاصبحتم بنعمته اخوانا و کنتم علی شفا حفرة من النار فانقذکم منها کذلک یبین الله لکم آیاته لعلکم تهتدون)؛ «و همگی به ریسمان خدا ( قرآن و اسلام و هر گونه وسیله ارتباط دیگر) چنگ زنید و پراکنده نشوید، و نعمت (بزرگ) خدا را بر خود بیاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید و او در میان دلهای شما الفت ایجاد کرد، و به برکت نعمت او برادر شدید، و شما بر لب حفره‌ای از آتش بودید، خدا شما را از آنجا برگرفت (و نجات داد) این چنین خداوند آیات خود را برای شما آشکار می‌سازد شاید هدایت شوید»

 

ما بیشتر :rose: :rose:

  • Upvote 13

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عمليات ارتش عراق براي آزادسازي دومنطقه درالانبار آغاز شد

عملیات ارتش عراق برای آزادسازی دو منطقه کبیسه و الجواعنه در استان الانبار آغاز شد.
نیروهای ارتش عراق در عملیات نظامی علیه جنگجویان داعش در دو منطقه کبیسه و الجواعنه در غرب استان الانبار از حمایت افراد مسلح عشیره های محلی برخوردار هستند.
از سوی دیگر نیروهای مسلح عراق حمله جنگجویان داعش به پایگاه الهبانیه در شرق فلوجه را ناکام گذاشتند.
ارتش عراق با حمایت نیروهای مردمی دو منطقه البومحمود و البوناصر را در جنوب تکریت استان صلاح الدین پس گرفت.

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لحظة نزول الاسلحة من طائرة الاباتشي الامركية على "داعش"

http://videobam.com/ObMxw

https://www.youtube.com/watch?v=9uFSF7JmVjA&feature=youtu.be

عصائب اهل حق ویدیویی منتشر کرده از ارسال سلاح توسط امریکا به داعش

 

مربوط به روز گذشته در استان صلاح الدین

 

 

 

 

  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آیا سپاه پاسداران  میخواد با کمک کردها به موصل حمله کنه؟چون بنظر یک خبرهایی هست که لاریجانی به کردستان عراق رفت و حیدر عبادی هم به ترکیه رفت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

والا جناب آرماگدون ، اوضاع فوق العاده پیچیده ست

 

به عبارت فلسفی دینی ش ، همانند سرنوشت وآینده ، براساس وقایع و اعمال مختلف ، معلق هست یعنی کاملا قابل تغییر

 

فقط یک قسمت از همه مصیبتی که طی این مدت سیاست خارجی حکومتی که توسط سپاه در عراق پیاده میشه رو  مرور کنیم اینطوری:

 

1.تکفیری ها به سردستگی داعش و حمایت کشورهای غربی وارد عراق میشن که این کشور سالهاست تحت حمایت و دوستی ایران قرار داره و رسما امریکا صدام حسین رو زد و ایران برد !

 

2.اکراد سالهاست به دنبال ایجاد کردستان بزرگ هستند که بخش اعظم دولت اولیه رو در عراق بعد از سقوط صدام به دست آوردند

 

3.سنی ها به دلیل در اقلیت بودن همیشه منتظر بهانه ای هستند برای بر هم زدن وحدت دولتی شیعی سنی در عراق

 

4.مراکز نفتی بی شماری در مناطق سنی و کردنشین وجود دارد

 

5.قسمت اعظم نفت غیرسنی و کردی ، در مناطقی همچون بصره شیعه نشین قرار دارد

 

6.دولت به صورت کلی در اختیار شیعیان سالهاست که قرار دارد و به اکراد هم اختیاراتی داده شده است

 

 

قسمت بسیار کوچکی از مسایل رو بیان کردم

 

تو همین 6 مورد شما چه می بینید ؟؟؟ 

 

یعنی اگر الان زمان اوج بریتانیا کبیر بود هم ایران هم عراق و تقریبا کل خاورمیانه قرن های متمادی دیگر زیر سلطه استعمار بودند !

 

************

 

چرا اینها رو گفتم ؟؟؟

 

 

برای اینکه ، ایران با تمام توان و با عبرت گرفتن از سوابق تاریخی عراق و تحلیل صحیح اوضاع ، هربار به نحوی عمل کرده که تا میتواند وقایعی که امریکا به دنبالش هست تا راه بریتانیا کبیر رو بره بندازه به تاخیر

 

چطوری؟

 

ایران شاهد تسلیح بسیار گسترده اکراد به اسم داعش و تکفیر هست و می بینه که اکراد سوریه دارند نابود میشن ! ولی اکراد لب مرز ایران و عراق مسلح تر از قبل میشن !

 

در حالیکه نیروهای بسیاری از کومله دموکرات پژاک و حتی کردهای داخل ایران به اسم کردستان و سنجار و...رفتند داخل خاک عراق و در تمامی خطوط جنگی حضور دارند و به صورت رسمی هم گفتند در عین حالیکه داعش دشمن شون هست ولی دشمن اصلی شون ایرانه و آماده میشن برای ایران !

 

 

الان در این اوضاع ایران چه باید بکند ؟

 

 

آینده ای کاملا معلق و قابل تغییر !

 

تنها راهی که ایران داره اینه که به صورت ماهیانه و حتی روزانه ! برنامه هایی که داره رو براساس وقایع جهان و به خصوص منطقه آپدیت کنه ! چرا ؟

 

چونکه واقعا بازیگران زیادی وارد مساله تکفیری ها شدند که سبب میشه تو مجبور باشی حتی روزانه تصمیمات تاکتیکی بلندمدت ! رو عوض کنی ! یا کوتاه مدت تصمیم بگیری

 

 

 

 

به صورت کلی اما میشود گفت استراتژی ایران ، عراقی امن هست که چترش تمام قومیت ها و مذاهب عراق رو پوشش بده و این به نفع تر ایران هست از هر نظر 

 

بنابراین هرکاری میکنه که این چتر از بین نره چرا که آسیب ش به ایران میرسه !

 

 

اگر کردستان عراق خودمختاری ش از بین بره ، کردها میرن به سمت امریکا ، از اون طرف هم کردهای داخل ایران رو میشه کنترل کرد ....

 

 

بنابراین ایران باید راهکاری به خرج بده که بتواند اکراد رو از مرزهای خودمون دور نگه داره و از ایران راضی باشند !

 

 

در عین حال ، اکراد هر جا رو میگیرند به اسم خودشون میکنند ، حالا اگر ایران تاثیرگزار باشه در سقوط اون منطقه چی ؟؟؟؟ قطعا با ایران پای کتائب حزب الله و ....هم باز میشه در نتیجه همانند تقسیم برلین غربی و شرقی میشه امیدوار بود قسمتی رو نیروهای عراقی حفظ کنند قسمتی رو نیروهای عراقی تا به دشمن اصلی که تکفیر هست برسند سپس تصمیم گیری بشه برای تقسیم مناطق ( که انتخاب بین بد و بدتر هست !)

 

 

به صورت کلی اوضاع خاورمیانه بسیار پیچیده هست و ایران در عین حالیکه باید حواس ش به عراق باشه باید مواظب باشه که پیکان حملات داعش به سمت ایران هم میاد از این طرف هم اکراد رو داریم ....! و در نهایت مردم سنی عراق .... !

 

 

حساب کن :

 

سه نیرو که هرکدام مستعد درگیری با ایران هستند ... علاوه بر اینکه در خود عراق هم به ضرر ما هست هرکدام شکست بخورند ....

 

 

 

اوضاعی داریم !

 

 

پس ایران مجبور هست کارایی انجام بده ... چه کاری؟ براساس اوضاع متغیر !

 

 

یا حق

  • Upvote 9
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لحظة نزول الاسلحة من طائرة الاباتشي الامركية على "داعش"

http://videobam.com/ObMxw

https://www.youtube.com/watch?v=9uFSF7JmVjA&feature=youtu.be

عصائب اهل حق ویدیویی منتشر کرده از ارسال سلاح توسط امریکا به داعش

 

مربوط به روز گذشته در استان صلاح الدین

 

لینک مستقیم  تا 4 ساعت آینده (حجم 4 م.ب )

http://cdl26.convert2mp3.net/download.php?id=youtube_9uFSF7JmVjA&key=fHEWJy27uOTT
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نیروهای ارتش عراق به همراهی نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند روستای “تل الذهب” تابع ناحیه “البلد” واقع در استان صلاح الدین را از وجود جنایتکاران داعش پاکسازی کند.    

منابع استان «صلاح‌الدین» عراق امروز شنبه اعلام کرد که منطقه «تل الذهب» توسط نیروهای عراقی و داوطلبین مبارزه با داعش پاکسازی شد و خسارات زیادی به داعش رسید.

در ادامه عملیاتی که در چند روز گذشته در شمال استان صلاح الدین و مناطق مجاور اتوبان “بغداد-موصل” حد فاصل بغداد تا سامراء آغاز شده است ارتش عراق مناطق “یثرب” و “عزیزبلد” هم تصرف کرد.
روز گذشته نیز ارتش عراق موفق به آزادسازی چند روستای اطراف پایگاه هوایی بلد(بکر) از جمله “البوحشمه” شد.
درنتیجه نه تنها با برداشته شدن محاصره از شهر بلد و پایگاه هوایی بلد(بکر) ارتش عراق از موضع تدافعی خارج شد بلکه با شروع این عملیات از فاز تدافعی به فاز تهاجمی تغییر حالت پیدا کرد و بدین ترتیب هدف بر این است که با پاکسازی بقایای داعش از ناحیه “ضلوعیه” و “معتصم” و عقب راندن آنها به سمت ناحیه “العظیم” و بادیه شمال غرب صلاح الدین، امنیت کامل را به مسیر “بغداد-سامراء” برگرداند.

daesh.irhgze935u1ke.jpg

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.