super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

 

 

چه خبره اينقدر فونت درشت استفاده كردي؟!!

 

اين داستان ها رو هم بشنو و باور نكن، داعش و پرچم سفيد!!

 

اين هم تصاوير عمليات امروز داعش در رمادي

 

B_0CY-jWwAAD0wS.jpg

 

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10312/B_0DhcNXAAAjknb.jpg]thumb_B_0DhcNXAAAjknb.jpg[/url]    [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10312/B_0DiMkW8AEc1gs.jpg]thumb_B_0DiMkW8AEc1gs.jpg[/url]    [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10312/B_0CZmBWQAAYs_B.jpg]thumb_B_0CZmBWQAAYs_B.jpg[/url]    [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10312/B_0CaI_W8AAl9Je.jpg]thumb_B_0CaI_W8AAl9Je.jpg[/url]

  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

<<مشاهده خیلی دقیقی بود>> :rose: :rose: :rose:

 

مقبره صدام رو داعشیا کاری نداشتن icon_eek  (از این علامت حالم به هم میخوره ولی بالاجبار استفاده کردم) ظاهرا در هنگام درگیری ها تخریب شده ولی خب بهتر...

 

اما راجع شباهت داعش و آلمان نازی باید بگم درست میفرمایید...فقط فرقشون اینه که  جنگیدن با داعش به سادگی عقب روندن هیتلری ها نیست....

 

در برابر نیروی کلاسیک که نظمش بعد شکستی مثل استالینگراد جنگیدن بسیار راحت تره تا نیروی چریکی که هر لحظه عضو تازه میگیره و برای افزایش روحیه دست به هر جنایتی میزنه....

 

این کوچکترین مشکل سرداران ماست... هنوز پشتیبانی تسلیحاتی و تجهیزاتی و بدتر از همه استشار نظامی ایالات متحده رو حساب نکردیم...

 

خدا به رزمندگان اسلام توفیقات بیشتری عطا کنه... ان شا الله

http://www.aparat.com/v/oRZsH

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

 

چه خبره اينقدر فونت درشت استفاده كردي؟!!

 

اين داستان ها رو هم بشنو و باور نكن، داعش و پرچم سفيد!!

 

اين هم تصاوير عمليات امروز داعش در رمادي

 

B_0CY-jWwAAD0wS.jpg

 

thumb_B_0DhcNXAAAjknb.jpg    thumb_B_0DiMkW8AEc1gs.jpg    thumb_B_0CZmBWQAAYs_B.jpg    thumb_B_0CaI_W8AAl9Je.jpg

امير اصلا ن خان ببخشيد خودم متوجه نشده بودم

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 سیدحسین موسویان با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی وُرلد» درباره سردار قاسم سلیمانی فرماندهی سپاه قدس ایران گفت‌وگو کرده است که در پخش نهایی این برنامه، بی‌بی‌سی بخش‌هایی از سخنان موسویان را حذف کرد. اما موسویان چه گفته بود که پخش نشد؟

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، معاون پیشین دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ایران در برنامه‌ای که بی‌بی‌سی ورلد، درباره سردار قاسم سلیمانی تهیه و پخش کرد، درباره این فرمانده نظامی کشورمان گفت:

سردار سلیمانی در هر دقیقه و هر روز و هر شب در طول هشت سال جنگ عراق، دانش نظامی را در عمل تجربه کرد. کسی که در خط مقدم جبهه‌های جنگ، دانش نظامی را آموخته با کسانی که در واحدهای آکادمیک آموزش دیده‌اند، متفاوت است. رهبری ایران او را «شهید زنده» خواندند چون بارها در طول جنگ تا مرحله شهادت پیش رفت.

موسویان در بخش دیگری از صحبت‌هایش که در پخش نهایی این برنامه حذف شد، گفت:

ایران در زمان تجاوز صدام به ایران، با عراق نمی‌جنگید. در واقع تمام قدرت‌های منطقه‌ای و جهانی از صدام حمایت کردند و ایران یک‌تنه در مقابل بزرگترین تجاوز منطقه‌ای و جهانی تاریخ معاصر ایستاد. ایران سرداران و فرماندهان نظامی بسیاری دارد که نشان این افتخار را به دوش می‌کشند. بی‌دلیل نیست که امروزه هیچ‌کدام از کشورهای منطقه حتی یک فرمانده مثل سردار سلیمانی ندارند که این‌گونه در کل منطقه خاورمیانه قدرتمند باشد.


این دیپلمات پیشین کشورمان اظهار کرد:

در دوران حکومت طالبان و زمانی که آمریکا قصد ورود جنگ با القاعده در افغانستان را داشت، ما مدتی در شورای امنیت بحث می‌کردیم که آیا ایران در مبارزه با القاعده همکاری کند یا خیر. سردار سلیمانی موافق بود، ضمن اینکه ساده‌دل هم نبود. او ضمن موافق بودن، به نیت آمریکا مظنون بود که آیا این یک دعوت تاکتیکی است یا صادقانه.

این بخش از صحبت‌های موسویان نیز حذف شده است. معاون پیشین دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: سردار سلیمانی یک استراتژیست نظامی بسیار واقع‌بین و ماهر است. ایران در دوران فرماندهی قاسم بر نیروی قدس، در مبارزه با القاعده در افغانستان که تهدید امنیت ملی ایران است، از ظرفیت‌های آمریکا بهره برد. زمانی که آمریکا با «محور شرارت» خواندن ایران، نشان داد که دنبال همکاری «تاکتیکی» بوده است، ایران هم آمریکا را در افغانستان تنها گذاشت تا بعد از 10 سال با صدها میلیارد خسارت و از دست دادن هزاران سرباز، محکوم به شکست و خروج از افغانستان باشد.

به گزارش ایسنا، وی در سخنانی دیگر که آنها هم در پخش برنامه بی‌بی‌سی حذف شده، گفت:

برخلاف تبلیغاتی که در غرب علیه سردار سلیمانی می‌شود، او یک مسلمان تندرو، متعصب و خشک‌مغز نیست. او یک مسلمان معتدل و فرمانده‌ای کارکشته و واقع‌بین است که منافع ملی ایران برایش اصل است، اما این منافع را در ایجاد صلح و ثبات و امنیت عمومی در خاورمیانه می‌جوید. اینکه او امروز در خط مقدم مبارزه با داعش در صحنه‌های جنگ حضور یافته و جانش را به خطر انداخته بهترین سند و دلیلی است که هم به دنبال ثبات ایران است و هم ثبات منطقه؛ چون داعش بلای جان منطقه است. بنابراین اگر قدرت‌های منطقه‌ای عقل داشته باشند، باید یک نیروی مشترک نظامی برای مبارزه با داعش تشکیل دهند و فرماندهی آن را به عهده سردار سلیمانی بگذارند.

  • Upvote 14

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هزینه روزانه جنگ علیه داعش برای عراق
 

 

نماینده ائتلاف دولت قانون هزینه روزانه جنگ علیه داعش در عراق را حدود 5 تا 10 میلیون دلار برآورد کرد و گفت: دولت 38 درصد بودجه هزینه‌های جنگی را به این مساله اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز عراق، عبدالهادی السعداوی، نماینده ائتلاف دولت قانون با اشاره به اینکه بخشی از بودجه کشور هم اکنون به تامین هزینه‌های جنگ فعلی با داعش اختصاص می‌یابد، گفت: هزینه روزانه نبرد با گروه تروریستی داعش در حدود 5 تا 10 میلیون دلار است که برخی روزها بیشتر هم می‌شود.

السعداوی در ادامه گفت: این هزینه‌ها بودجه دولت را به شدت دچار مشکل کرده و بر بودجه دولت فدرال تاثیر منفی گذاشته است و دولت را مجبور به اجرای وضعیت ریاضتی در مورد برخی از پروژه‌های خدماتی کرده است. دولت 38 درصد بودجه کل وزارت امنیت و بودجه خرید اسلحه را به جنگ داعش اختصاص داده است.

وی ادامه داد: این هزینه‌ها در کنار ادامه کاهش قیمت نفت به بودجه کشور فشار زیادی وارد کرده است و این هزینه‌ها در کنار ادامه کاهش قیمت نفت به بودجه کشور فشار زیادی وارد کرده و این هزینه‌های سنگین برای اولین بار است که در عراق برای پشتیبانی از عملیات نظامی اختصاص می‌یابد ولی این مساله بر بودجه‌های اختصاص یافته به استان‌ها تاثیری نخواهد گذاشت.

السعداوی تاکید کرد: دولت امیدوار است قیمت نفت طی چهار ماه آینده افزایش یابد تا هزینه‌های کشور را تامین کند.

گفتنی است عراق از سال 2003 وارد جنگ سختی علیه گروه‌های تروریستی شده که پس از حوادث 10 ژوئن 2014 به اوج خود رسیده و الان این جنگ به دلیل گسترش نفوذ داعش در عراق و تصرف مناطق متعدد مساله‌ای حیاتی برای عراق است و عراق در این جنگ برای نابودی تروریسم به منابع مالی زیادی نیاز دارد. 

http://www.tabnak.ir/fa/news/482947/%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D9%82

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

متاسفانه حرف شیخ یونسی مبنی بر امپراتوری ایران و حوزه تمدنی ایرانی و... به صورت گسترده در فضای منطقه منتشر شده و باعث بی احترامی به مردم ایران و سردار سلمیانی شده متاسفانه این طور حرفها باعث تحریک احساسات ضد ایرانی و تشکیک دوستان ایران در کمک های ایران میشه

سردارمون شب و روز داره زحمت میکشه و ( چشمای پف کرده و خسته سردار در روزهای ازادی سازی تکریت thumb_ypjgx60c76ce7azypvhc.jpg  ) خطاب به بعضی مسئولین اگه کاری نمی کنید حداقل حرف های بی ربط نزنید ، متاسفانه اون حرفها باعث واکنش وزارت امورخارجه عراق هم شده ( لینک )

 

 

اینم هشتک بغداد پایتخت ایران نیست ( + )

 

2691666711425900322-1.JPG

  • Upvote 13
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

متاسفانه حرف شیخ یونسی مبنی بر امپراطوری ایران و حوزه تمدنی ایرانی و... به صورت گسترده در فضای منطقه منتشر شده و باعث بی احترامی به مردم ایران و سردار سلمیانی شده متاسفانه این طور حرفها باعث تحریک احساسات ضد ایرانی و تشکیک دوستان ایران در کمک های ایران میشه

سردارمون شب و روز داره زحمت میکشه و ( چشمای پف کرده و خسته سردار در روزهای ازادی سازی تکریت thumb_ypjgx60c76ce7azypvhc.jpg  ) خطاب به بعضی مسئولین اگه کاری نمی کنید حداقل حرف های بی ربط نزنید ، متاسفانه اون حرفها باعث واکنش وزارت امورخارجه عراق هم شده ( لینک )

 

 

اینم هشتک بغداد پایتخت ایران نیست ( + ) :(

 

2691666711425900322-1.JPG

بنظرم ایشون حرفای اشتباهی نزدن اما ایکاش ابراز نمیکردن چونکه همانطور که میدونید  همیشه بدخواهانمون از کوچترین حرفهای ما،کوه میسازه و وافعیت را در جهت منافع کثیف خودشون تغییر و  برعلیه خود ما استفاده میکنه و از اونجایی که ما در حوزه رسانه ضعیف هستیم نمیتونیم تقابل و شفاف سازی کنیم
:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931217000075

  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بوسني 500 تن مهمات به عراق ارسال مي کند

 

دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع بوسنی در بیانیه ای اعلام کرد « بوسنی و هرزگوین در نظر دارد بیش از پانصد تن مهمات در اختیار دولت عراق قرار دهد؛ ما تلاش داریم در مبارزه با گروه تروریستی داعش مشارکت داشته باشیم.»
همین منبع در ادامه افزود «تصمیم اعطای این کمک نظامی توسط شورای ریاست جمهوری بوسنی و به درخواست آمریکا برای مشارکت در تلاش های ائتلاف بین المللی علیه گروه داعش اتخاذ شده است.»
 وزارت دفاع بوسنی در بیانیه خود خاطر نشان کرد «این مهمات شامل پانزده میلیون گلوله هفت و شصت و دو صدم میلی متر و چهارصد هزار گلوله کالیبر چهارده و نیم میلی متر است که به نیروهای عراقی تحویل داده خواهد شد.»
این مهمات، باقی مانده مهمات استفاده شده در زمان جنگ بوسنی در سال های هزار و نهصد و نود و دو تا هزار و نهصد و نود و پنج است.
مقامات بوسنی از هفته های قبل تصمیم داشتند تا سال 2020 حدود شانزده هزار تن باقی مانده سلاح ها و مهمات زمان جنگ بوسنی را یا منهدم یا به کشور دیگری اعطا کنند.
بوسنی در سال دو هزار و یازده شصت عراده توپ یکصد و بیست میلی متری به ارتش افغانستان اعطا کرد.
اما ریاست جمهوری بوسنی در ماه فوریه قبل صادرات سلاح به اوکراین را ممنوع اعلام کرد از بیم آنکه با اقدامات تلافی جویانه روسیه، بویژه در زمینه فروش گاز به این کشور مواجه شود.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خودرو زرهی ساخته شده توسط مهندسان داعشی در سوریه


 
resized_942199_380.jpg


 
resized_942200_292.jpg
  • Upvote 4
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

عوامل انتحاري داعش در حملات امروز به رمادي

 

روس ، استراليايي، بلژيكي، مصري، ازبك و مغربي و سوري

 

B_1Qh3mWQAAMd8t_jpg_large.jpeg

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

متاسفانه حرف شیخ یونسی مبنی بر امپراطوری ایران و حوزه تمدنی ایرانی و... به صورت گسترده در فضای منطقه منتشر شده و باعث بی احترامی به مردم ایران و سردار سلمیانی شده متاسفانه این طور حرفها باعث تحریک احساسات ضد ایرانی و تشکیک دوستان ایران در کمک های ایران میشه

سردارمون شب و روز داره زحمت میکشه و ( چشمای پف کرده و خسته سردار در روزهای ازادی سازی تکریت thumb_ypjgx60c76ce7azypvhc.jpg  ) خطاب به بعضی مسئولین اگه کاری نمی کنید حداقل حرف های بی ربط نزنید ، متاسفانه اون حرفها باعث واکنش وزارت امورخارجه عراق هم شده ( لینک )

 

 

اینم هشتک بغداد پایتخت ایران نیست ( + ) :(

 

2691666711425900322-1.JPG

 

 

نمیدونم این آخوند یونسی اگر حرف نزنه   کسی بهش میگه لالی؟

هر وقت ایشون در افشانی کرده یه جنجالی به پا کرده

  • Upvote 15
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نقشه دقیق از موقعیت معارک در شهر تکریت قرمز ارتش و حشد الشعبی ، زرد مناطق درگیری ، سیاه داعش

 

e1fpsqgmcfppd9dvve19.jpg

 

توضیح اینکه قرار شده تا پیش از تاریکی هوا به جه امنیت رزمنده ها و حفظ و تثبیت موقعیتشون یک مقدار بکشن عقب تا در پشت خاکریهای دفاعی از کمین و تک تیراندازی یا پرتاپ خمپاره و حملات هجومی دواعش در امان بمانند

 

به نقل از پیچ تحولات جهان اسلام

ویرایش شده در توسط ahmad1361
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
گفتگوی یک مبارز محور مقاومت با عناصر داعش وقتی که بی سیم آنها به دستش می افتدhttp://www.aparat.com/v/Yg1PO
ما با همچین جانور هایی میجنگیم که با نفرت باما صحبت میکنن و از حرص دلشون چه شوقی که به عملیات انتحاری ندارن
از دید نظامی شکست دادن کسانی که با نیروی ایمان میجنگن نشدنیه
ببینید محور مقاومت چه نشدنی هایی رو شدنی کرده
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.