super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

 

 

 

خیر، من هیچ جای صحبتهام همچین ادعایی نداشتم، سخنان من کاملا واضح است دوباره بخونید ان شاءالله که سوء برداشت ها برطرف شه. 

 

عزیز دل ، شما فرمودید

 

حداقلش این بود 1700 دانشجوی شیعه بدان شکل در تکریت قتل عام نمی شدند.  

 

خوب دقیقا بفرمایید چجوری با ساختار ارتش عراق قاسم سلیمانی مانع قتل عام اون 1700 نفرمیشد!؟(گرچه کمیته حقیقت یاب شهادت 276 تن رو تایید کرد..!)

ارتشی که اکثر افسران ارشد و عالی رتبه اش سابقه ی عضویت در حزب بعث و شرکت در 8 سال جنگ با ایران رو داشتند..!

 

 

اگه داشتن نیازی نبود به اون دانشجوها بگن اونجا رو ترک کنن، می تونستن با تبادل اطلاعات و ارائه توصیه و مشاوره به مسئولین وقت دولت عراق و متحدینشون، این حوادث رو کنترل کنن

هیچ وقت هیچ ارگانی در عراق دستور عقب نشینی از اسپایکر رو صادر نکرد، این عمل کاملا سر خود بود، البته گویا شایعه بینشون شده بود که اگه تسلیم بشوند داعش باهشون کاری نداره..

شما اول ثابت کنید کسی دستور عقب نشینی از اسپایکر داده شده بعد ضعف حاصل از اون رو به حاج قاسم ارتباط بدهید...

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

"ماهی صحرا"، استراتژی جدید داعش

 

alalam_635627351651803640_25f_4x3.jpg

 

گروه تروریستی داعش به تازگی استراتژی جدیدی به نام "ماهی در صحرا" را به منظور گسترش دامنه اقدامات خود در سوریه ، عراق و کشورهای دیگر به کار می‌گیرد .

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، داعش اسامی 24 "ولایت" خود در کشورهای مختلف را اعلام نموده که کشورهای عربستان ، یمن ، لیبی ، مصر و الجزایر را نیز شامل می شود .

16ولایت از ولایت های فوق در سوریه و عراق بوده و بقیه در یمن ، الجزایر ، "سینا" (مصر) ، "برقه" ، "فزان" و "طرابلس" (لیبی) ، "بلاد الحرمین" (عربستان) و "خراسان" است .

 

پایگاه اینترنتی "رای الیوم" نوشت : داعش اسامی شماری از مناطق را تغییر داده است ، مانند استان "دیرالزور" در شرق سوریه که "ولایت الخیر" و استان "حسکه" در سوریه که "ولایت البرکه" نام گرفته ، اما شماری از اسامی دیگر مانند "رقه" و "نینوی" را تغییر نداده و فقط با افزودن واژه ولایت ، آنها را "ولایت رقه" سوریه و "ولایت نینوی" عراق اسم نهاده است .

 

استراتژی جدید داعش برگرفته از نام یک خزنده به نام ماهی شن یا ماهی صحراست که در شن مخفی می شود و با غافلگیر کردن ، اهدافش را مورد حمله قرار داده ، به آن ضربه می زند ؛ سپس از منطقه ای که در معرض حمله قرار می گیرد عقب نشینی نموده و در مکانی دیگر ظاهر می شود که طرف مقابل انتظار آن را ندارد . ( البته فکر نمی کنم این استراتژی جدید باشه و اگه یادتون باشه در لبنان می خواستن از اصل غافلگیری استفاده کنن که البته خودشون غافلگیر شدن و مورد سرزنش البغدادی قرار گرفتن )

 

به نقل از العالم فارسی :   http://fa.alalam.ir/news/1687908

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

سلیم الجبوری در راس هیاتی وارد استان کربلا شد و حرم مطهر امام حسین(ع) را زیارت کرد

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «سلیم الجبوری» رئیس مجلس عراق ، به همراه هیأتی صبح امروز بغداد را به مقصد کربلا ترک کرد و در این استان مورد استقبال رئیس شورای استانداری و معاون استاندار کربلا قرار گرفت.

شیخ «مهدی کربلایی» تولیت آستان مقدس حسینی(ع) ، پس از تشرفش به استقبال وی رفت و دقایقی را در دفتر تولیت به گفتگو پرداختند .

رئیس مجلس عراق در این دیدار اظهار داشت : از فتوای جهاد مرجعیت مبنی بر حضور گسترده مردم در صفوف مبارزه با داعش کمال تشکر را داریم .

جبوری افزود : سخنان مرجعیت در این خلاصه می‌شود که مسئولان باید در خدمت‌رسانی به مردم اهتمام ورزند و در این امر تمام تلاش خود را به کار گیرند .

وی همچنین با آرزوی بازگشت امنیت و آرامش به عراق در آینده‌ای نزدیک خاطرنشان ساخت : تنها مشکل ما ، ساماندهی آوارگانی هستند که به استان‌های جنوبی کشور پناه آورده‌اند .

 

7a0cf0612cea4aedd4d199a140a168b4.jpg

 

thumb_24d48eb91d2b6534bc7a6e37238f10f3.j

 

thumb_73b6dbaa82e327cd48f175653915cf03.j

 

thumb_b7a8dc9edc3ad3aa277ef72f79999479.j

 

thumb_b66b701e9220fdd8c7f54e8ad94c7757.j

 

به نقل از :   http://www.abna24.com/persian/service/middle/archive/2015/03/23/678591/story.html

ویرایش شده در توسط meisam1367
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
داعش یک گروهبان پیشمرگه عراق را اعدام کرد + تصاویر

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ داعش امروز دوشنبه ویدیویی را با عنوان "پیغامی به اهالی کردستان" منتشر کرد.

این گروه تروریستی در ویدیوی مذکور از مردم اقلیم کردستان عراق خواسته است که با پیوستن به داعش، به با احزاب وابسته به «مسعود بارزانی» و «جلال طالبانی» مبارزه کنند.

در ویدیوی داعش، ده‌ها تن از عناصر کُرد این گروه تروریستی با تجهیزات کامل نظامی حضور یافته و چند تن از فرماندهان داعشی که از اهالی اقلیم کردستان بودند، حکومت این اقلیم و احزاب قومی گرای کُرد را تهدید به جنگ کردند.

«خطّاب» یکی از فرماندهان داعش که در حمله به شهر کوبانی شرکت داشت، در این ویدیو با اشاره به نحوه انضمام خود به داعش مدعی شد: من در سرزمینی با حکومت غیراسلامی که همان کردستان عراق است، زندگی می‌کردم، اما با این وجود با عقیده صحیح(!) آشنا شدم و به سرزمین اسلام که همان مناطق تحت سیطره داعش است، مهاجرت کردم.

وی در ادامه ادعاهای مضحک خود گفت: احزاب بارزانی و طالبانی احزابی غیر اسلامی و مرتد(!) هستند. مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان دست پرورده اسرائیل است و هم اکنون با آمریکا متحد شده است.

خطّاب بازگشت خلافت اسلامی را یک وعده الهی دانست(!) و افزود: ما از نوادگان صلاح الدین ایوبی هستیم و از خداوند می‌خواهیم که به ما قدرت بدهد که پرچم سیاه داعش را بر فراز ساختمان‌های دو شهر سلیمانیه و اربیل در اقلیم کردستان عراق قرار دهیم.

فرماندهان دیگر کرد داعش هم در سخنانی احزاب حاکم بر اقلیم کردستان را احزابی سکولار و کمونیست(!) خواندند که باید از بین بروند.

آنان اعلام آمادگی کردند که برای انضمام مناطق اقلیم کردستان به مناطق تحت سیطره داعش، به این مناطق حمله خواهند کرد و حاضرند که جان خود را از دست بدهند.

این عناصر فریب خورده داعش همچنین اعلام کردند که در راه داعش آمادگی این را دارند که سر برادران خود را نیز از تن‌شان جدا کنند(!).

فرماندهان داعش با حمله به علمای اقلیم کردستان عراق، آنها را علمای طاغوت خواندند که چیزی از قرآن و سنت سر در نمی‌آورند و باید آنها را از بین برد.

در پایان این سناریوی داعشی، یکی از تروریست‌های کُرد برای نشان دادن تقید خود به عقاید این گروه تروریستی یکی از اسرای پیشمرگه با نام «حمد میرزا ابراهیم» را با شلیک گلوله‌ای به ناحیه سرش اعدام کرد.

حمد میرزا ابراهیم از اهالی استان دهوک اقلیم کردستان بود که در صفوف پیشمرگه خدمت می‌کرد و به درجه گروهبانی رسیده بود.

او که سه ماه پیش توسط داعش اسیر شده بود، در نهایت به دست یک عضو کُردی این گروه تروریستی اعدام شد.

گفتنی است، صدها تن از اهالی اقلیم کردستان عراق در سال‌های اخیر به صفوف داعش پیوستند که این ماجرا سبب نگرانی مسئولان این اقلیم شده است.

مسئولان برآورد کرده‌اند که تاکنون بیش از 500 شهروند کُرد عراقی به عضویت داعش درآمده‌ و در عملیات مختلف داعش بر ضد کُردها حضور پیدا کرده‌اند.

 

1841e658393d57b1465632167f031106.jpg

3fed970fe4ae5e36e65fac7e0b746627.jpg

eba5f4c282755a49e79a2e8136512a96.jpg

b00d3067cba6b23ea08d87575552d1a8.jpg

e7060594156d5b1d6144e03c9845a205.jpg

 

منبع: http://www.abna24.com/persian/service/middle/archive/2015/03/23/678586/story.html

  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

مسئولان برآورد کرده‌اند که تاکنون بیش از 500 شهروند کُرد عراقی به عضویت داعش درآمده‌ و در عملیات مختلف داعش بر ضد کُردها حضور پیدا کرده‌اند.

 

 

 داعش متاسفانه دیگه جای پای خودش رو مثل القائده باز کرده در اذهان ملت و هر چند وقت یه بار، از یه جا سر و کلش پیدا خواهد شد... ریشه کن کردنش در سوریه و عراق و یمن هیچ دردی از ما دوا نمیکنه دیگه... مثلا با غزه میخوایم چیکار کنیم؟! :)

  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان عزیز،
برای درک بهتر آنچه که در عراق میگذره و گذشته، توصیه میکنم تحلیل دقیق تری از اوضاع اجتماعی و سیاسی عراق خصوصا بعد از اشغال حاصل کنید. جامعه عراق اصلا قابل مقایسه با فضای فرهنگی و وطن دوستی که ما توش زندگی میکنیم نیست.
حمله داعش (بهتره عرض کنم همدستی بعثی ها و سنی های تندرو و کردها و طیف گسترده خائنین موجود در ارتش و سیاسیون و تقدیم مناطق مهم به دمپایی پوشهای وحشی ) از مدتها قبل پیش بینی میشد و نشانه های واضح داشت. قدرت های اشغالگر و فضای خیانت آلود و بی بصیرتی و سست عنصری سنگین اجازه حرکت نمیداد.
کار در عراق بسیار پیچیده است
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

محسن جان سلیمانی حداقل 10 روز قبل از ماجرای موصل می دونست که در عراق قراره اتفاقی بیوفته، به ادعای امریکایی ها،‌ CIA این هشدار رو بهش داده بود،‌

دو سند بزرگ این مدعا شاید سقوط پهبادهای ما روی ترکیه و شمال عراق و شاخ شونه های نهاجا برای TuAF در همون بازه زمانی (به یاد بیارید که پایگاه دوم شکاری دندون تیز کرده بود و حتی فالکرومهاش آموزش بمباران می دیدند) و از همه مهم تر حضور سلیمانی در سامرا بود که یکی از فلش های داعش برای قیچی کردن بغداد رو نا کام گذاشت.

این یکی از بزرگترین دلایل بی کفایتیشه که علی رغم اطلاع نتونست یک سیستم رو بیاره پای کار و یک فکر سیستماتیک مثب طرح البرز یا گرز سال 59 بریزه برای عراق.

این آدم در چندین سطح مختلف Fail شده و تنها دلیلی که هنوز سر کار این fan boy های اینجور محافله وگرنه کسی که دلش برای مملکت و نظام بسوزه اقل اقلش اینه که تلاش کنه این آدم اصلاح شه اگر عزل نمیشه

CIA به سلیمانی هشدار داده بود...............؟ :neutral:

--------------------------------

برخی دوستان همچین حاج سلیمانی رو میکوبند انگار ایشان هیچ کار مفید انجام نداده

ایشون معصوم نیست و احتمالا در برخی مسایل شاید ضعیف عمل کرده باشه اونو ما نمیدونم خدا میدونه

اما با این مقام در یه کشوره بیگانه با کلی دشمن که هر کدام قصد جان ایشون رو دارند حضور دارند

شما نشستید خونه میگید لینگش کن این حرفا چیه بردار من

اول اینکه حاج قاسم هم محدودیت های عملیاتی داره و نمی تونه در هرچیزی دخالت و یا اثر بگذاره ان هم در کشوری که هزار عقیده گوناگون درش دخالت دارند

دوم اینکه تکریت به برخی دلایل نه سیاسی نه تجهیزاتی و...... نخوابیده به برخی دلایل عملیات فعلا متوقف شده

-------------------

ما ایرانیا یه بدی داریم در همه چیز خودمونو متفکر میدونیم ولی در عمل همه خوابیم

حاج قاسم چه خوب چه بد عمل کرد بر عکس خیلیا که نشستن پشت تریبون میگن لنگش کن

ویرایش شده در توسط milad021
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

زر زر های پترائوس نشون دهنده درست عمل کردن حاج قاسم سلیمانیه: به کوری چشم حسود و جاهل جماعت بی بی سی به گوش

 

خاطره ژنرال ديويد پترائوس، فرمانده پيشين نيروهاي ارتش آمريكا در عراق از قاسم سليماني: (مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست، ٢٠ مارس ٢٠١٥)

"بهار سال ٢٠٠٨ نيروهاي امنيتي عراق به همراه نيروهاي ائتلاف درگير جنگ سرنوشت سازي با شبه نظاميان شيعه ي وابسته به ايران بودند. در بحبوحه ي جنگ پيامي از سوي يك مقام ارشد عراقي دريافت كردم كه ميگفت حامل پيغامي از سوي قاسم سليماني است. وقتي با اين مقام ارشد ملاقات كردم، پيغام را به من رساند:" ژنرال پترائوس، بايد آگاه باشيد كه من، قاسم سليماني، كنترل سياست ايران را در عراق، سوريه، لبنان، غزه و افغانستان در اختيار دارم." نكته واضح بود: او سياست و همينطور منطقه را مال خودش ميدانست و من بايد با او معامله ميكردم. وقتي واسطه ي عراقي از من خواست كه در جواب چه پيغامي ميتوانم به او برسانم گفتم به سليماني بگوييد ميتواند برود گورش را گم كند".
 

یه نفر بیاد متن و کامل ترجمه کنه: این متن ارزش داره: اینم لینک زر زر کردنش:

 

http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/wp/2015/03/20/petraeus-the-islamic-state-isnt-our-biggest-problem-in-iraq/

 

نکته جالب برای من بت سازی از پترائوس توسط رسانه های صهیونیستی حروم زاده هست. نظرات کاربران هم جالبه! همشون فک میکنن عامل تمام پیروزی ها و عظمت آمریکا فردی ابلهی به نام ژنرال پترائوسه!  تو رو خدا قهرمان هاشون و ببین. الگوهای ما پیامبران و معصومین ع هستن، الگوهای اینا آدمهای بی دین و ریشه ایمثل پترائوس و سوپر من و بتمن و مرد عنکوبتی و پوچ گرای بی مغزی به نام پترائوس!

 

اما واقعیت اینه: پترائوس گورش و از عراق گم کرده و داعش هم به زودی گورش کنده خواهد شد. اما کسی که موندگار شده، ژنرال قاسم سلیمانیه. این خیلی معنا داره.  مخصوصا برای کوته فکرانی که تو این انجمن از بی کفایتی قاسم سلیمانی حرف میزنن.

ویرایش شده در توسط HosseinBrusli
  • Upvote 12
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تكريت كاملا محاصره است و اگه مانع تراشيهاى يه مشت نامرد خائن به اسلام و امت اسلامى مانند سگ هار سعودى و بقيه اراذل نيود تا الان اجساد داعشى ها خوراك سگهاى بيابان تكريت شده بود...
ولى در هر حال حق ماندنى است و باطل نابود شدنى...

شكر خدا كه معلوم شد چه كسانى دارن از داعش پشتيبانى ميكنن و ديگه شكى نيست كه اين تهديدهاى مسخره داعش عليه سگهاى سعودى و اذنابش فقط يه نمايش مسخره است ویرایش شده در توسط i-ronin
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نمیدونم این ماجرای قتل عام  1700 نفر در اسپایکر چه ربطی میتونه با قاسم سلیمانی داشته باشه؟؟؟؟

اگر این مربوطه پس تمام سوتی ها و گند زدنهای ارتش عراق بعد اشغال و آموزش توسط امریکا هم تقصیر امریکاست دیگه.!؟همچنین اوضاع افغانستان.

 

شما فرض کنید سلیمانی در عراق نبود. آیا وضعیت از امروز بهتر بود یا بدتر!؟؟؟

آیا سلیمانی جون بیش ار اون 1700 نفر رو تا حالا نجات داده یا نه؟

 

آیا عملکرد نیروی تحت فرمانش تا به اینجا در عراق و سوریه در مقابل دسته گرگهای تا دندان مسلح و آموزش دیده بد بوده؟ اگر بد و ضعیف بوده چرا شیوخ وهابی و پدران معنوی تکفیری ها انقدر از حاجی شاکی هستن و علیه اش حنجره پاره میکنن؟؟؟

چرا خود داعش و دیگران بارها به شکست از حاجی و عواملش اذعان کردن که اگر فلانی نبود اینجوری نمیشد!!؟

 

چرا اونموقع که همه تحلیلگران میگفتن کار بغداد تمومه و در بی بی سی با شور و شعف از سقوط قریب الوقوع بغداد توسط (دولت اسلامی)!!! و مجاهدان سنی !!! حرف میزدن و اینجور نشد کسی نمیگه حاجی نقش داشته؟؟؟

حالا میفرمایند ایشون Fail شده و باید عزل بشه؟؟؟ اونم بخاطر دلسوزی برای مملکت و نظام !!!

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارتش کلاسیک عراق رو امریکا اموزش وتجهیز کرد دولت عراق هم فکر کنم به امید کمکهای امریکا گذاشت بعثیها بمونن نتیجش موصل چه ربطی به حاج قاسم داره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

درتصویر اول ، پای راست اپراتور ، مجروحه

 

از تصاویری که جناب stuka قرار دادن و تصاویر زیر ، می شه نتیجه گرفت که محصولات نظامی ما فقط برای قشنگی و رونمایی در مراسمات و رزمایش ها نیست و در میدان رزم هم استفاده می شن

 

thumb_index.jpg          thumb_GuardiansRobot_1.jpg          thumb_38113817_30446453efaea.jpg          thumb_2176146-6030-b.jpg

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

وزیر خارجه عراق در سفری به دعوت همتای سوری خود وارد دمشق شد

 

قرار است جعفری در دیدار با معلم اوضاع منطقه را بررسی کند . وی همچنین با "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه دیدار خواهد کرد .

 

به نقل از العالم فارسی :  http://fa.alalam.ir/news/1688014

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

هرچه کشور های محور مقاومت از نظر سیاسی بهم نزدیک تر بشن ، در واقع کار نیرو های نظامی رو در زمان حال و آینده ، راحت تر کردن

 

یادمون نره که رزمنده های عراقی بعد از یکسره کردن کار داعش در عراق ، باید به سوریه برن و اگه اون موقع مسئولین سیاسی شروع به کارشکنی و اظهار فضل کنن در واقع کار سخت تر خواهد شد .

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رئیس سازمان بدر عراق پس از کم لطفی برخی مقامات این کشور در مورد مستشاران ایرانی و نادیده گرفتن خدمات مستشاری ایران در جبهه‌های مبارزه با داعش اظهار داشت : سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مشورت‌های خوبی را به ما ارائه می‌دهد و تا هر زمانی که لازم باشد در عراق خواهد ماند.

«هادی العامری» تصریح کرد : سلیمانی نقش مهمی در پیروزی‌های عراق در عرصه مبارزه با گروه تروریستی داعش و جلوگیری از پیشروی عناصر آن به سمت بغداد و اماکن مقدس داشته است.

وی درمورد اعتقاد برخی مقامات عراقی به ضرورت دریافت کمک‌های هوایی از نیروهای ائتلاف به اصطلاح مبارزه با داعش در عملیات آزادسازی تکریت نیز گفت : برخی افراد ضعیف النفس در ارتش معتقدند ما به آمریکایی‌ها نیاز داریم ، اما در واقع نیازی به آنان نداریم .

رئیس سازمان بدر عراق خاطرنشان ساخت : نیروهای عراقی قادر به آزادسازی مناطق تحت سیطره داعش هستند و ما نیازی به مشارکت هوایی نیروهای ائتلاف بین‌المللی نداریم .

 

به نقل از :   http://www.abna24.com/persian/service/middle/archive/2015/03/24/678656/story.html

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

دکتر «سعدالله زارعی» کارشناس مسائل خاورمیانه :

.

.

.

مرحله دوم آزادسازی تکریت به زودی آغاز خواهد شد

رئیس موسسه اندیشه سازان نور خاطرنشان ساخت : فاصله بین مرحله اول و دوم عملیات طبیعی است و از آن نمی توان به تاخیر در عملیات یاد کرد. مرحله اول عملیات با موفقیت انجام شد و مرحله دوم عملیات در راه است . تمام قرائن نشان می‌دهد که مرحله دوم عملیات آزادسازی شهر تکریت به زودی شروع می‌شود .

دکتر زارعی بار دیگر اخبار منتشر شده در خصوص نقش آمریکا در توقف عملیات آزادسازی تکریت را نادرست خواند و افزود : آمریکایی‌ها اساساً در عملیات‌ نظامی برای آزادسازی تکریت نقش فعالی نداشتند. به همین دلیل ما نمی‌توانیم بگوییم که به دلیل دیدگاه های خاص آمریکا، عملیات در تکریت با تاخیر مواجه شده است .

خروج سردار سلیمانی از عراق؛ شایعه سعودی‌ها

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص سردار سلیمانی بیان کرد: مطالب مطرح شده در خصوص تغییر موضع عراق نسبت به حاج قاسم سلیمانی و درخواست این کشور برای خروج او از عراق شایعه ای بیش نیست. عربستانی‌ها آنچه را که دوست داشتند در واقعیت اتفاق بیفتد را به صورت شایعه‌ای از طریق شبکه العربیه منتشر کردند .

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان تاکید کرد : رابطه بین ایران و عراق به خصوص در بخش امنیتی، رابطه ای استراتژیک است که در چارچوب منافع عراقی‌ها تعریف شده است. معنایی ندارد، چیزی که کاملا به نفع عراق است از سوی دولت این کشور با واکنش منفی مواجه شود .

 

به نقل از :   http://www.abna24.com/persian/service/middle/archive/2015/03/24/678660/story.html

ویرایش شده در توسط meisam1367
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

3~5.jpg

 

2~4.jpg

 

1~6.jpg

 

 

فکر کنم اگه 10 سال دیگه جنگ با داعش ادامه پیدا کنه شاهد ترمیناتورهای سپاه باشیم !

 

t600.jpg

  • Upvote 15
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ویدئو ربات  های  سرایا  السلام 

 

[aparat]S0kY6?[/aparat]

 

http://www.aparat.com/v/S0kY6

ویرایش شده در توسط bds110
  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

به نقل از شبکه المیادین، طبق گزارش شاهدان عینی تروریست‌های داعش خانواده‌های خود را از شهر موصل در عراق به سمت شهر الرقه در سوریه منتقل می‌کنند.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.