super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 27 فروردین 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 27 فروردین 1394 - دلیلی ارایه نشده است

 بیاد باهم یک کمپین تو همین سایت راه بندازیم داوطلبانه بریم عراق ونیروی وطنی بشیم ما ک نظامی نیستیم ولی دروهای مقدماتی بسیج وکارت سبز رو گذروندیم  هر کی اشنا  داره یا می خواد بره عراق وسوریهویا رفته برام پیغام بزاره و به من اطلاع بده

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

حاج قاسم عزیز در کنار شهید خضیر المطروحی یکی از فرماندهان سپاه بدر که در عملیات آزادسازی تکریت به شهادت رسید .

 

21987_356294791243046_384545572378586583

 

**

الانبار

 

درگیری های سختی در الرمادی شروع شده و نیروهای داعش دارن از شرق به شهر نزدیک میشن..

داعش هفته پیش روستاهای شمال الرمادی رو گرفت و با این کار عملا شهر رو محاصره کامل کرده..

مقامات الانبار ریسک خیلی بزرگی کردن که از نیروهای شیعه کمک نخواستن و باید این واقعیت رو قبول کرد که اگر همین الان هم از نیروهای شیعه کمک بخوان، حداقل چند هفته طول میکشه تا نیروها به الرمادی منتقل بشن..

یکی دو هفته ای هست که خبرهایی از ارسال 1500 داعشی به استان الانبار میرسه اما نمی شد این خبر ها رو تایید کرد. اما با توجه به باز کردن جبهه های جدید و پیشروی های سریع، میشه حدس زد که نیروهای داعش در این استان افزایش پیدا کردن..

داعش برای اهل سنت الانبار هنوز سختگیری ها رو شروع نکرده و تا به حال خبری از سر بریدن و کشتنشون نشده که این نشون میده داعش ترجیح میده اهل سنت منطقه رو به آرومی ترک کنن و ارتش رو تنها بزارن.

این در صورتیه که داعش وقتی به تکریت وارد شد و عشیره جبور باهاش بیعت نکردن (مبارزه هم البته نکردن و بی طرف بودن) حدود 300 نفر از این عشیره رو سر برید و آتش زد..

تنها خبری که از پیشروی های ارتش در الانبار میرسه اینه که ارتش تونسته 3 تا روستای بسیار کوچک (در حد 40 تا خونه) رو در غرب الکرمه تصرف کنه.

این در حالیه که ارتش بیش از چند ماهه نمیتونه روستای الکرمه (200 تا خونه) رو فتح کنه.

 

**

بیجی

 

بعد از اینکه داعش پس از 5 روز حمله متوالی نتونست جای پای محکمی رو در پالایشگاه بیجی استوار کنه، نیروهای شیعه و چند گروهان از نیروهای طلایی وارد معرکه شدن و علاوه بر دفع حملات تونستن توی بعضی از محور های شمال و جنوب شهر بیجی، پیشروی هایی داشته باشن..

هنوز منابع رسمی میزان پیشروی ها رو مشخص نکردن اما منابع نیمه رسمی از فتح منطقه صنعتی و پیشروی در روستای المزرعه و المالحه (تنها روستای بزرگ در دست داعش در جنوب بیجی) خبر میدن..

طبق عکس های منتشر شده فعلا نیروهای کتائب امام علی و حضرت عباس (که در سوریه هم فعالیت داره این گروه) از جمله نیروهای شیعه هستن که در منطقه بیجی حضور دارن..

ابوعزرائیل هم رفته بیجی

 

* تصویر آرشیوی

11150449_356260887913103_774741056370824

  • Upvote 12

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فقط باید خواند و فکر کرد

 

که یه نفربا اخلاق و رفتارش و با دید وسیع و بازش چه تاثیری بر روی خبرنگاربه قولی بی بی سی میزاره. عده ای هم دعواش میکنن که چرا مصاحبه کرده، تو مصاحبه یکی بود که میگفت کمک های زیادی از ایران اومده و.... احتمالا این عزیز بوده.

 

مى دونم كه آدمهايى مثل حاج جواد زياد نيستن...

 

 

متاسفانه درسته... داعش بهانه ای شده که تعداد بیشتری از بچه شیعه ها کم کم پر بکشن....

 

 

 

 

حاج قاسم عزیز در کنار شهید خضیر المطروحی یکی از فرماندهان سپاه بدر که در عملیات آزادسازی تکریت به شهادت رسید .

 

21987_356294791243046_384545572378586583

 

 

کیفیت پایینه ولی ظاهرا هواپیمای امبولانسی هم نیست و مسافری معمولیه.

ویرایش شده در توسط Ice_Man
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4.jpg

 

دو تن از تروریست های داعشی در گفتگویی با هم در توییتر سخنانی را بیان کردند که نشان از خباثت بی حد و حصر این تروریست ها دارد.

این گفتگو یکی از تروریست ها به نام “ابوبکر” به قصاب معروف داعش “ابو عبدالرحمن العراقی” اعلام می کند که سخت ترین حالتی که به تو در سربریدن افراد گذشته، سربریدن شخص طاس و کچل است.

قصاب داعش در پاسخ نیز اعلام کرده: من چندی پیش یک علوی طاس را سربریدم که بسیار سخت بود.

  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

خوب راجع به نفیسه کوهنورد شایعه ها که بسیار است ! و البته شکی نیست ما همه مدل شهیدی داریم ، از شهید محمد منتظری که اخلاق  ش رو خیلی ها  ناراضی بودند ازش ولی شجاعت ش قابل ستایش بود تا شهیدانی مثل تهرانی مقدم و بقیه .... 

 

چرا اینو گفتم ؟

 

http://haraznews.com/58678/نفیسه-کوهنورد-وآخرین-رابطه-اش-در-بی-بی-س-58678

 

 

اینو بخونید باحاله ، من نمیگم همه ش درست هست یا نیست ؟

 

ولی به هرحال خانم کوهنورد خیلی مسایل دنبالش هست ... هرچند که موافق جذب حداکثری هستم نه دفع ولی در کل باید با احتیاط با برخی مسایل رفتار نمود

 

اینکه طرز تفکر شهید جواد حسناوی چطوری بوده و خانم کوهنورد راجع بهشون چی نوشتند یک مقوله هست و اینکه خانم کوهنورد چه سوابقی داره هم یک مقوله

 

 

به هرحال اگرم دقت کنید آقای حسناوی اشاره کردند که حرفهاش چون بدون سانسور پخش شده با خانم کوهنورد کماکان حرف میزنه

 

 

در نگاه اول جای خوشحالی است که حرفهاش بدون سانسور پخش شده ولی در ابعاد عملیات روانی اگر دقت کنیم میبینیم باید هم بدون سانسور پخش میشد ! چرا ؟ چون شهید حسناوی داره از ایران میگه ! خانم کوهنورد چرا رفته عراق؟ برای اثبات حضور ایران و حالا شخصی حالا به هردلیل خیرخواهانه ای داره باهاش از ایران حرف میزنه بدون سانسور !

 

مشخص هست نیاز به سانسور نداره حرفش !!!

 

ضمن اینکه به صورت کلی رسانه ای مثل بی بی سی اصول رسانه رو خوب بلد هست .... هروقت شما متهم بشی به بیان کاملا سانسوری یا کاملا آزاد کارت و وظیفه ت تموم شده ! 

رسانه ای پایدار و قوی است که خودش رو از مظان هر اتهامی به مبهمانه ترین اشکال موجود دور کنه 

 

 

 

یا حق

  • Upvote 12
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کاریزما و «سلاح فوق پیشرفته» حاج قاسم برای نجات کشورهای تروریست‌زده!

 

به قلم: علی شاکر

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سایت تخصصی جنگ و ارتش‌های جهان (متعلق به کشور بلغارستان): "تمام چرخ دنده‌های تحولات خاورمیانه با دست ژنرال سلیمانی تنظیم می‌شود"؛ سایت راست خبر ترکیه: "این قهرمان، رویاهای غرب در مورد منطقه را تبدیل به یک کابوس کرده است"؛ سایت شبکه الجزیره ترکی: "قاسم سلیمانی شمشیر ایران در خاورمیانه است. او مردی است که در همه جا حضور دارد اما هیچ جا نیست"؛ نیویورک تایمز: "نقش و فعالیت‌های آقای سلیمانی کاملاً در نقطه مقابل سیاست‌های آمریکا قرار دارد" و هفته نامه نیوز ویک: "قدرت نظامی وی تا حدی شبیه به قدرت فرمانداران روم باستان است".

اینها تنها پاره‌ای از صدها تحلیل کارشناسان و رفتارشناسان رسانه‌ها و مطبوعات دنیا درمورد تاثیرات حضور سردار سرلشکر، شهید زنده، قاسم سلیمانی در منطقه است.

فرمانده‌ای که انگلیسی زبان‌ها این روزها او را بیشتر با نام «ژنرال» خطاب می‌کنند، مفهوم عمیق در کلمه یاد شده را باید برای شناخت بیستر از او تبیین کرد.

کلمه «ژنرال» در لغت به معنای فرمانده عالی رتبه است و برای درک صحیح مفهوم آن باید دانست که تا زمانی که اعلان جنگ رسمی بین کشورهایی نشود، درجه ژنرال در ارتش، نیروی هوایی و نیروی دریایی ایالت متحده آمریکا در بالاترین رتبه قرار دارد.

بنابراین علیرغم تبلیغات شبکه‌های تلویزیونی زنجیره‌ای معاندین علیه چهره سردار سرافراز اسلام، جهانیان او را یک اسطوره می‌دانند و بالاترین درجه را برایش قائلند، همانطور که رئیس جمهور اوباما در وصفش گفت: سلیمانی دشمن من است ولی من برای او احترام ویژه‌ای قائل هستم.

گرچه شهرت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان مردم عامه کشورهای جهان به دو سال اخیر باز می‌گردد، ولیکن سازمان‌های جاسوسی کشورهایی همچون آمریکا و اسرائیل (CIA & MOSSAD) سلیمانی را از 22 تیرماه سال 1385 (12 ژوئیه 2006) آغاز جنگ 33 روزه حزب الله لبنان بهتر شناخته‌اند.

فرمانده تاثیرگذار این روزهای منطقه بر اساس هدفی که از تاسیس سپاه قدس پی‌ریزی شده بود، عهد و پیمان بسته تا گستره اسلام را وسیع‌تر و روحیه مقاومت را در کشورهای دنیا زنده کند.

در این میان، بنگاه‌های خبری معاند به سرعت موتورهای شایعه پراکنی را به احتراق درآورده و بر طبل سیاه‌نمایی کوبیدند.

آنان همواره قصد داشته‌اند تا حضور مستشاری ژنرال سلیمانی در کشورهای منطقه را حضور نظامی و دخالت کشور ایران تلقی کنند که الحق والانصاف در این راه تلاش‌های بی‌دریغی را روا داشته‌اند(!)، اما واکنش‌های گاه و بی‌گناه این سردار ایرانی آتش بر خرمن بافته‌های آنان می‌زد.

از آنجایی که حاج قاسم سلیمانی به طرز عجیبی در کشورهای حاشیه خلیج فارس محبوبیت یافت و حتی در عراق، رزمنده‌ها پس از آزادسازی مناطق از چنگال تروریست‌ها، نام و یا تصویر وی را بر دیواره شهر به یادگار ثبت می‌کردند؛ تصاویر سلفی مردم و شخصیت‌های سیاسی و نظامی عراق با سردار سلیمانی، صفحات شبکه‌های اجتماعی را در نوردید.

«روح الله فقیهی» با تاکید بر شخصیت کاریزماتیک سردار سرافراز ایران اسلامی و برخورد خارج از بروکراسی دیپلماتیک وی با رزمندگان عراقی، 20 نوامبر 2014 در المانیتور نوشت: سلیمانی در کاخ یا هتل‌های مجلل نمی‌ماند، او فقط نمی‌ایستد که دستور بدهد، بلکه همیشه در وسط میدان جنگ حضور دارد.

همان هنگام، در گرگ و میش نبرد رزمنده‌های ارتش و کمیته‌های مردمی عراق برای آزادسازی جرف الصخر، رسانه‌های وابسته به بلوک غرب عملیات جنگ روانی را آغاز کردند و مدعی شدند که ایران هزاران نیروی جنگجو به فرماندهی ژنرال سلیمانی به عراق و سوریه اعزام کرده است.

رسانه‌های زنجیره‌ای حامی تروریسم، برنامه تخریب و یا حداقل تضعیف شخصیت حاج قاسم را در دستور کار خود قرار دادند. جرف الصخر آزاد شده بود که ناگهان تصویری از حضور مغز استراتژیک مسایل نظامی در کنار فرماندهان و رزمنده‌های عراقی به بمب خبری تلویزیون‌ها، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های سراسر جهان مبدل گشت.

همگان انتظار داشتند که سلیمانی را با یونیفرم نظامی و یک کُلت پیشرفته فرماندهی ببینند اما حاج قاسم با یک پیراهن خاکی غیرنظامی و مسلح به سلاح فوق پیشرفته «آب معدنی» بود.

بسیاری از عوام و حتی کارشناسان بدون توجه از کنار آن تصویر گذشتند، لکن آنان که زیرک بودند و دستی بر آتش رفتارشناسی داشتند، مفهوم نویزهای عمیق خنده ژنرال سلیمانی به سوی دوربین و حالت دیپلماتیک باز کردن آب معدنی را دریافت کردند.

سردار ایرانی نیاز به لباس رسمی نظامی و سلاح برای جنگیدن با تروریسم و اربابان آنان ندارد، مغز متفکر قاسم سلیمانی سلاح فوق پیشرفته اوست که بُرد آن را می‌توان بیش‌تر از "کورنت" روسی تخمین زد.

در همین باره، «مارتینا سابرا» دسامبر 2014 در سایت آلمانی قنطره نوشت: قاسم سلیمانی شخصیتی کلیدی است که بیشتر از هر فرد دیگری تأثیر زیادی بر روی سیاست خارجی ایران در طول بیست سال گذشته داشته است، او نبوغ ماورایی دارد.

پس از آنکه معاندان نتوانستند کوچکترین مستندی مبنی بر حضور نظامی سردار سلیمانی ارائه کنند، عملاً پروژه شوم آنان با شکست مواجه شد.

یکی از رزمنده‌های عراقی به «ابنا» گفت: ما تحت تاثیر شجاعت حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته‌ایم، او از هیچ چیز نمی‌ترسد. در زمانی که منطقه بمباران می‌شود، او به جای عقب نشینی، کلاه خاکی‌اش را به سمت چشم‌ها پایین آورده و بصورت نیم خیز به جلو می‌دود.

تاثیرگذاری سردار سلیمانی فقط به عراق، سوریه و لبنان محدود نمی‌شود و در این بین می‌توان فلسطین را نیز در کارنامه (طومار) این سردار ایرانی ثبت کرد.

برخی بر این باورند که وقتی سخن از تاثیرگذاری حاج قاسم در یک جنبش انقلابی در یک کشور به میان می‌آید، یعنی که شخص او قطعاً در صحنه جنگ آن کشور حضور دارد(!)، این درحالی است که این مغر استراتژیک مسائل منطقه توانایی آن را دارد که با یک سخن و حتی یک نصیحت نظامی، ستون دشمنان مقاومت را درهم شکند.

«ابو مجاهد» عضو کمیته مقاومت گردان های قصام الدین، چهارم آذرماه 1393 در هفتمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: دشمنان بعد از جنگ 51 روزه از سخنان سردار قاسم سلیمانی و همچنین مقام معظم رهبری دیوانه شده‌اند و به هم ریختگیِ فعلیِ مسجدالاقصی و افراطی‌گریِ صهیونیست‌ها بخشی از دیوانگی دشمنان است.

غربی‌ها کاملاً بر نقش موثر مستشاری ژنرال حاج قاسم سلیمانی در کشورهای مقاومت خیز واقف‌اند، چراکه مشاهده کردند چگونه سر بریده شده سوریه به بدنش متصل شد و چطور تروریست‌هایی که در آستانه تصرف بغداد پایتخت عراق بودند به سوی مرزهای این کشور متواری گشتند.

از همین رو، سعی دارند تا مانعی بر سر راه نفوذ تفکر جهادی و مقاومتی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به کشورهای مظلوم و ستمدیده شوند.

شبکه العربیه که این روزها اعتبار خود را به دلیل تکذیب مکرر اخبارش از دست داده و به زمره الجزیره‌ای‌ها پیوسته، روز پنجشنبه ششم فروردین سال جاری در خبری فوری به نقل از BBC مدعی شد که قاسم سلیمانی برای کمک به مردم یمن به این کشور سفر کرده است، اما دیری نپایید (شامگاه فردای همان روز) فرمانده پرافتخار ایران اسلامی در آخرین شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در حسینیه امام خمینی(ره) تهران شرکت کرد و در راس مجلس، دوشادوش رهبر معظم انقلاب اسلامی نشست.

البته پیش‌تر نیز موضوع رعب و وحشت سعودی‌ها از این ژنرال ایرانی بارها و بارها سوژه تحلیلگران و کارشناسان قرار گرفته بود که به عنوان مثال، «مارتین چولو» در 7 دسامبر سال 2014 در روزنامه گاردین نوشت: عربستان به شدت از سلیمانی می‌ترسد، چراکه سعودی‌ها مدعی‌اند او نیروهای حوثی را در مرزهای این کشور آماده و تجهیز می‌کند.

گفتنی است، کشورهایی همچون لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین هریک درگیر جنگ با تروریسم و یا اربابان آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده که این روزها صحنه نبرد حق علیه باطل است.

 

منبع: http://www.abna24.com/persian/service/middle/archive/2015/04/15/683964/story.html

ویرایش شده در توسط projectile
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

متن بسیار زیبایست

اگر صلاح دونستید مطالعه نمایید

 

-------------------------------------------

نگاه خبرنگاری خانم نفیسه کوهنورد به شهید جواد حسناوی

 

صبح با اين خبر بيدار شدم "حاج جواد شهيد شد" ...يه پيام كوتاه از دوستى در عراق...

حاج جواد يكى از فرماندهان سرايا خراسانى بود كه قبلا هم درباره اش تو اين صفحه نوشته بودم...اولين بار براى ساختن گزارشى درباره نقش ايران در نبرد با داعش پيششون رفتيم به روستاى ينگجه در طوز...روستايى كه تازه از داعش پس گرفته شده بود و هنوز داعشى ها خيلى نزديك بودن بهش...تو پست بازرسى كه به طور مشترك دست پيشمرگه و بدر بود به استقبالمون اومد...صورتش باز بود و نقاب نداشت...وقتى ديد من و دوست كُردم داريم سخت با هر دو گروه مذاكره مى كنيم و سرشون رو مى خوريم كه بابابذارين بريم تو قرار داريم،

 

shhyd_60rqy9401262~0.jpg

 

خنديد و به فارسى گفت "بسپار به من مشكلى نيست اما اول بذار لباسهامون رو مرتب كنيم و بايد چهره مون رو بپوشونيم"...خستگى تو صورتشون موج مى زد. بعد از عمليات آمرلى ينگجه رو هم گرفته بودن و هنوز مشغول جنگ بودن...گرماى هوا ٤٥ درجه و آفتاب سوزان...اهل كربلا بود اما بزرگ شده ايران. خانواده اش از دست صدام به كرج پناه برده بودن...فارسى رو با لهجه جالبى صحبت مى كرد اما مسلط بود...مى گفت فارسيم خراب شده بايد بازم برم ايران...برخلاف خيلى از فرمانده هاى نزديك به ايران از بى بى سى گريزان نبود. با صراحت از كمكهاى ايران دفاع كرد و با خوشرويى كمكمون كرد تا گزارشون رو بسازيم...بعد از اون ديگه هر از گاهى حرف مى زديم تا هم از حالشون خبر دار شيم و هم از احوال جبهه...مى گفت نفيسه خانم باهام دعوا كردن چرا با شما حرف زدم اما منم گفتم كه اينها هر چه بوده رو گزارش كردن و هرچه گفتيم بدون سانسور پس عيب نداره من بازم حرف مى زنم...عمليات جلولا هم با گروهش كه همگى مثل خودش جوان بودن شركت داشت. زنگ زد گفت چرا نيومدين گفتم اخه سنجار هستم گفت باشه هروقت اومدين قدمتون رو چشم خبرمون كنين...دوست نازنين كُردم كه عكاس حرفه ايست پيشش رفته بود و باز حاج جواد برخلاف بعضيها كه درگير كشمكشهاى قومى هستن كمكش كرده بود..يه بار همين يه ماه پيش كه تلفنش جواب نمى داد من كلى به همه پيغام دادم و اخر خودش زنگ زد گفت ببخشيد تلفنم خراب بود. گفتم حاج جواد بابا قلبمون اومد تو دهنمون فكر كرديم اتفاقى افتاده! خنده بلندى كرد و گفت "نه بابا نفيسه خانم من طوريم نمى شه. شما يه مثل دارين كه مى گه بادمجون چيزيش نمى شه، منم همونم" ...

 

shhyd_60rqy9401261~0.jpg

 

 

آخرين بار تو عمليات تكريت باهاش حرف زدم و بعد شنيدم كه خودش زخمى شده و تعدادى از بچه هاشون رو داعش گرفته...بعد خوب شدن اما باز برگشت جبهه...نمى دونم چرا ديشب تو ذهنم بود زنگى بزنم ببينم اوضاعشون چطوره... امروز اما فهميدم كه ديگه نيست...ديروز در ادامه عمليات صلاح الدين...باز باور نكردم چون بچه هاى پيشمرگ و شيعه ها گاهى سر اين چيزها شوخى هم مى كنن بخصوص كه بدونن ادم كسى رو مى شناسه، زنگ زدم به گوشيش گفتم حاج جواد؟...برادرش بود فارسى مى دونست اما نتونست حرف بزنه...دوست نازنينم از كركوك باهاشون تماس گرفت و بعد نوشت "اره خبر درسته...حالم گرفته است...حيف" ...باز تو مى مونى با تضاد درونت بين خبر براى توى خبرنگار و خبر براى توى غير خبرنگارت...
در اين مدت فرصت اين رو داشتم كه با آدمهاى زيادى آشنا شم از پيش مرگه ها تا نيروهاى شيعه و پ ك ك و... آدم صداقت داشتن يا نداشتن آدمها رو حتى در صداى مصاحبه و رفتارشون مى تونه ديگه حس كنه...مى دونم كه آدمهايى مثل حاج جواد زياد نيستن...

 

منبع

و تشکر از پیچ تسلیحات پیشرفته

 

-------------------------------------

فقط باید خواند و فکر کرد

بسیار زیبا بود

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

خوب راجع به نفیسه کوهنورد شایعه ها که بسیار است ! و البته شکی نیست ما همه مدل شهیدی داریم ، از شهید محمد منتظری که اخلاق  ش رو خیلی ها  ناراضی بودند ازش ولی شجاعت ش قابل ستایش بود تا شهیدانی مثل تهرانی مقدم و بقیه ....

 

 

 

من هیچوقت همون شایعه های پونه قدوسی هم تو کتم نرفت که نرفت چه برسه به اینا!!!! :)))

 

یه سری ذهن بیمار داخل مملکت خیلی چرت و پرت و شایعه به هم میبافن و به اسم گزارش تحویل میدن... لااقل خدا رو شکر میکنم که در مورد ادم‌های واقعی حرف میزنن!! یه سری گزارش ها هست از صحبت و مصاحبه‌ی مسئولین فارسی وان با صدای امریکا که اصلا تو خود صدای امریکا نیست!! اونوقت اینا دارنش! :)))

 

در نگاه اول جای خوشحالی است که حرفهاش بدون سانسور پخش شده ولی در ابعاد عملیات روانی اگر دقت کنیم میبینیم باید هم بدون سانسور پخش میشد ! چرا ؟ چون شهید حسناوی داره از ایران میگه ! خانم کوهنورد چرا رفته عراق؟ برای اثبات حضور ایران و حالا شخصی حالا به هردلیل خیرخواهانه ای داره باهاش از ایران حرف میزنه بدون سانسور !

 

 

طبق معمول همه خرن، بی‌بی‌سی و انگلیس و امریکا و عربستان و اینا کمی باهوشن و حاج ادیب نخبه و مخ و استاد تمام و تحصیلکرده‌ی جنگ رسانه‌ای و نرم! :)))

 

شما همین بی‌بی‌سی رو بشینی ببینی، نه بحث حضور ایران که از نظر ایرانی ها باعث افتخار و اساسا پروپگاندایی بود که خودمون احمقانه انجام ندادیم و دیگران(واتساپ و بی‌بی‌سی و پیش‌مرگه) برامون انجام داد، که دنبال مباحث دیگه‌ای هست...

بشین ببین چند نفر از رو بی‌بی‌سی برات تحلیل میکنن که ایرانی ها اونجا هیچ کاری نمی‌کنن و بچه مچه بردن وسط میدون و به کشتن میدن و این پیش‌مرگه هست که داره کار میکنه!! و امریکاست که کار میکنه...!

 

یا همون فیلم معلم!! تا یک ماه با ملت دعوا داشتم که باو اینا بچه نیستن! دولت بچه‌های ۱۲-۱۳ ساله افغانی رو نبرده سوریه!!!! دلیلش هم پخش احمقانه‌ی مستند با اهدافی جدا، اما نتیجه‌ی متفاوت بود....!! هر کی میدید فحش میداد که یه مشت بچه بردن اونجا به کشتن دادن!

 

هر احمقی میدونه که ایران تو عراقه، هر احمقی میدونه ایران تمام قد توی عراقه!!! همین موقع زوارها که میرفتن، ملت امید اصلیشون این بود که ۳۰ هزار نیروی ایرانی رفته عراق برا محافظت از این زوار...!!!!

 

اونوقت بی‌بی‌سی قصدش این باشه که بگه ایران تو عراقه؟ واسه کی میخواد بگه؟ که بعد بیاد عامدا بدون سانسور هم پخش بکنه؟! :)))

همون بحث سوریه هم همه میدونستن و فقط رسمی نبود تا اینکه بی‌بی‌سی فیلم مربوط به لوا داوود رو پخش کرد!...

 

--------------------

 

اگر کمی هم برای این شهید که در عملیات های متعدد و مختلف شرکت داشته شعور قائل باشیم و اون رو احمق ندونیم، باز هم میتونیم بفهمیم که بی‌بی‌سی نیومده چیزی که کل ایران ازش خبر دارن رو از زیر زبون یه فرمانده بکشه بیرون!!..

من یکی اگر میخواستم نگران بودن نقیسه‌ی کوهنورد باشم، نگران این می‌بودم که این خانوم جای فرماندهان و شگرد های عملیاتیشون رو لو نده که دو ساعت بعدش یه بمب اشتباهی از غلاف جدا بشه و بخوره تو سرش!!...

 

چه بخوایم چه نخوایم، رسانه در بیرون از ایران نمیتونه مخاطبش رو اونقدر که صدا و سیما خر فرض میکنه بیشعور فرض بکنه و مجبوره خبر بده!! وقتی تو عراق جنگه، فقط خبرنگارهای صدا و سیما میتونن از بغداد جنگ رو گزارش کنن یا وقتی عملیات تموم شد و شهر پاکسازی شد بیان گزارش بگیرن....!!!!

من کلیپ گذاشتم که خبرنگار CNN وسط میدون جنگ با پیش‌مرگه ها گیر افتاد و کمین خوردن از داعش و داشت به پیش‌مرگه ها میگفت که چیکار کنن چیکار نکنن....

این بخشی از خبرنگاری جنگ و دادن اخبار جنگ و کلیت پروپگانداس!!!!

 

شاید جای اینکه هدفش این باشه که بگه ایران در عراق هست، هدفش این باشه که بگه فرماندهی نیروهای رزمی که توی عراق داره قدرت میگیره،  قسمت زیادی از عمرشون رو ایران بودن و وابسته به ایرانن؟؟؟

شاید میخواد بگه که عراق داره می‌افته توی دست ایران؟

شاید میخواد بگه ایران داره پول مردم رو میبره توی عراق میده به این ادما؟

هزار و یک تا شاید دیگه هست، ولی من هیچوقت نمیتونم بگم شاید رفته اونجا تا بگه ایرای ها در عراق هستن!!

  • Upvote 14
  • Downvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شاید جای اینکه هدفش این باشه که بگه ایران در عراق هست، هدفش این باشه که بگه فرماندهی نیروهای رزمی که توی عراق داره قدرت میگیره،  قسمت زیادی از عمرشون رو ایران بودن و وابسته به ایرانن؟؟؟
شاید میخواد بگه که عراق داره می‌افته توی دست ایران؟
شاید میخواد بگه ایران داره پول مردم رو میبره توی عراق میده به این ادما؟
هزار و یک تا شاید دیگه هست، ولی من هیچوقت نمیتونم بگم شاید رفته اونجا تا بگه ایرای ها در عراق هستن!!

 

WASHINGTON (Reuters) - U.S. President Barack Obama warned Iran on Tuesday that its fighters must respect Iraq's sovereignty and answer to the government in Baghdad in the battle against Islamic State militants.

https://en-maktoob.news.yahoo.com/obama-iraqs-abadi-discuss-islamic-state-fight-white-050907780--business.html

  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تصاویر داعش ار درگیری های بیجی :

https://justpaste.it/masfaBeji

به نظر میاد بخش هایی از پالایشگاه رو تونستن بگیرن . من فکر میکردم داعش بعد از اینکه ارتش محاصره پالایشگاه رو شکست و ارزوی تصرف پالایشگاه رو به دل داعش گذاشت دیگه هیچوقت سراغ پالایشگاه نمیره ولی عجیبه که دوباره حمله کردن و اینبار بهتر نتیجه گرفتن و حداقل بخش هایی از پالایشگاه رو گرفتن . بار قبل همش تلفات میدادن و نمیتونستن به پالایشگاه وارد بشن . تازه اونموقع ارتش در موضع ضعف بود و داعش وضع بهتری داشت . معلوم نیست داعش نیروهای زبده تر و تاکتیک های بهتر استفاده کرده یا ارتش ضعیف عمل کرده .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط rezatizi، 27 فروردین 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط rezatizi، 27 فروردین 1394 - دلیلی ارایه نشده است

دو شهروند عراقی در شهر موصل که گروه تکفیری داعش آن را ولایت نینوا نامیده به دست این گروه گردن زده شدند.
داعش بدون اشاره به جزئیات این جنایت اعلام کرده آنان اقدام به سرقت و قتل کرده‌اند و پس از دستگیر شدن به فرمان “شیخ عبدالهادی” (همان جلاد داعش معروف به ریش سفید) به اعدام محکوم شدند.
جنایتکاران داعش که بسیاری از جنایات خود علیه مردم مناطق تحت سیطره را تحت پوشش اجرای حکم شرعی و با وارد کردن اتهامات مختلف به آنان مرتکب می‌شوند حکم اعدام این دو شهروند عراقی را در ملأعام اجرا کردند.
در تصاویری که این گروه منتشر کرده دو فرد متهم با دست‌ها و چشمانی بسته و در مقابل دیدگان دهها موصلی با شمشیر سر بریده شدند.
داعش که به عنوان یک گروه خونریز شهره است از خط مشی و سیاست ایجاد رعب و وحشت بصورت هدفمند در مناطق اشغالی استفاده می‌کند.‌ خط مشی که داعش را ملزم می‌کند، برای ایجاد رعب و وحشت هرچه بیشتر هربار قربانیان جنایتش بیش از گذشته و جنایتی که مرتکب شده‌اند، وحشتناک‌تر و رعب‌انگیز‌تر از قبلی باشد، به همین دلیل از این جنایات تحت عنوان جنایات سازمان یافته یاد می‌شود.
این گروه خونخوار به هنگام اشغال شهر موصل و مناطق شمالی عراق دست به همین جنایات زده و از ایجاد رعب و وحشت به عنوان یک سلاح به نفع خود استفاده کرده است.
نکته جالب آن است که داعش نه تنها اخبار مبنی بر جنایاتی را که مرتکب شده رد نکرده است بلکه از آن به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد هراس در مردم استفاده می‌کند.
گزافه نیست که گفته می‌شود خوارج دوران ‌ همان سیاست‌هایی را پیاده می‌کند که آمریکا از آن خواسته است و به همین دلیل نمی‌توان با عملیات و حملات هوایی بر آن فائق آمد.

daesh.ir-47820759206502659427693-2-620x3گردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-3-620x3گردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-4-620x3گردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-5-620x3گردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-6-620x3گردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-7-620x3گردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-8-620x3گردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-9-620x3گردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-10-620xگردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-11-620xگردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-12-620xگردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-13-620xگردن زدن دو شهروند عراقی توسط داعش در موصل


daesh.ir-47820759206502659427693-14-620x

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، حاکم الزاملی ( رئیس کمیسیون امنیتی و دفاعی مجلس نمایندگان عراق ) تأکید کرد :

 

ما از حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح ، خالد العبیدی وزیر دفاع و فالح الفیاض مشاور امنیت ملی عراق می خواهیم که هر چه زودتر از آمریکا به عراق بازگردند ، و برای پاکسازی شهرهای این کشور از داعش تلاش کنند .

 

الزاملی گفت : امضای توافقنامه های امنیتی با آمریکا بی فایده است .

 

الزاملی خاطرنشان کرد : عراق از توافقنامه های امنیتی که قبلاً با آمریکا امضاء کرده بود ، چه نفعی برد و آیا ادعای حمایت آمریکا از عراق تاکنون نتیجه عملی داشته است ؟

.

.

.

به نقل از :  http://fa.alalam.ir/news/1695422

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

همه این حرف ها یعنی اینکه سفر جناب "العبادی" به آمریکا بی نتیجه بود

 

آمریکا در شرایط موجود ، خوب می دونه که نباید توازن قوا رو به هم بزنه

 

تحویل جنگنده ها و هلی کوپتر ها ، باعث تسریع در عملیات پاکسازی عراق می شه

 

و آیا این مطلوب آمریکاست ؟ قطعأ خیر

 

منطق آمریکایی می گه که بهتره نیرو های مقاومت حالا حالا ها درگیر عراق باشن و به سوریه بر نگردن

ویرایش شده در توسط meisam1367
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.