super_comando

تحلیل و پیگیری تحولات عراق

Recommended Posts

ایران اجازه تجزیه رو نمیده و این نبردرو ادامه میده
ایرانی ک بیت المقدس رو پیروز شد شکست رمضان باعث انصرافش نمیشه
  • Upvote 8
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یه خبر هست که فرمانده اون 140 نفری که تو ثرثار گیر افتادن به همراه بقیه نیرو ها با عملیات هلی برن نجان داده شدن و کلا 52 نفر به دست داعش اسیر و کشته شدند که بعیدم نیست
دولت عراق گفته شانتاژ خبریه
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

پیام داعش برای حمله به حرم ائمه اطهار
 
گروهک تروریستی داعش با ارسال پیامی به تروریست‌های خود، از آنان خواست تا برای تخریب ضریح مطهر امامان شیعه(علیهم السلام) آماده شوند.
 
سایت خبری “وردنا” عراق دراین‌باره نوشت، گروهک تروریستی داعش در ایالت فلوجه عراق، طی نامه‌ای تحت عنوان “آمادگی برای جنگ بزرگ” از اعضای خود خواست تا برای حمله به مرقد امامان شیعه(علیهم السلام) آماده شوند.

 994436_779.jpg

 

در این نامه که در یکم ماه رجب منتشر شده آمده است: “به زودی در زمین هیچ بتی که به غیر از خدا پرستیده شود، باقی نخواهد ماند.(!)
از شما می‌خواهیم برای ساعت صفر آماده شوید که به خدا سوگند، این همان غزوه بزرگ است.”
 
گفتنی است داعش هیچ اطلاعاتی را در رابطه با زمان و نحوه حمله بیان نکرده است.
 
اما به نظر می‌رسد داعش به خوبی می‌داند که حمله به حرم مقدس ائمه اطهار در عراق به معنی پایان عمر این گروهک خواهد بود؛ و این قبیل پیام‌ها بیشتر برای تقویت روحیه شکست‌خورده عناصر این گروهک ارسال می‌شود.

 

 

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/408822/%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%A6%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B7%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%B9%DA%A9%D8%B3

ویرایش شده در توسط Yasin313
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

تاثير پذيري نيروهاي داعش از فيلم MAD MAX در ساخت خودروهاي زره پوش!!

 

[url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10312/CDlb-UXWoAAedDt.jpg]normal_CDlb-UXWoAAedDt.jpg[/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10312/CDlb9X7WYAABMd3.jpg]normal_CDlb9X7WYAABMd3.jpg[/url]

  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تصاویر : امتحان پايان دوره داعش




داعش پس از برگزاري يک دوره کلاس آموزش هاي شرعي و ايدئولوژيک داعش براي عناصر خود در "حسکه"روز گذشته آزمون نهايي شرکت کنندگان در اين دوره را برگزار کرد.

به گزارش شبکه دولت مصر، پايگاه اطلاع رساني "البرکة" وابسته به گروه داعش در حسکه در گزارشي تصويري با عنوان موسم امتحانات داعش، آزمون پايان دوره داعش در اين شهر را به تصوير کشيد.

بنا به اين گزارش آزمون داعش مربوط به کلاس هاي آموزش مسائل شرعي و عقيدتي است که اين گروه براي عناصر خود برگزار کرده است تا ميزان معلومات آنها درباره ايدئولوژي داعش را مورد ارزيابي قرار دهد.

37005_124.jpeg

37003_732.jpeg

37004_559.jpeg
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
داعش دو جوان را در نینوا سنگسار می‌کند
گروه تروریستی داعش دو جوان را در استان نینوای عراق به اتهام فحشا سنگسار کرد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه های وابسته به این گروه تروریستی تصاویر مربوط به سنگسار شدن دو جوان در ملأ عام به اتهام ارتکاب فحشا را منتشر کردند.
بخش اطلاع رسانی این سازمان تروریستی تحت عنوان "اقامه حد شرعی"، تصاویری را منتشر کرد که در آن دو مرد جوان با دست‌ها و چشمان بسته، در حضور جمع زیادی از مردم سنگسار می شوند.
چنان که در این تصاویر نشان داده شده، شماری از عناصر داعش که اغلب لباس سیاه پوشیده‌اند، با سنگ های بزرگی که در دست دارند، در دو منطقه مختلف متهمان را سنگسار می کنند و به قتل می رسانند.
ادعای مضحک اقامه حدود شرعی در حالی از سوی تروریست های داعش برای کشتن مخالفان و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم مورد استفاده قرار می گیرد که مبنای تمامی روابط موجود در نزد اعضای این گروهک تروریستی که از سراسر جهان در عراق و سوریه جمع شده اند، روابط جنسی نامشروع و سیال است که تحت عنوان شرم‌آور "جهاد نکاح" معرفی می شود.
alalam_635657701858426493_25f_4x3.jpgalalam_635657701978568506_25f_4x3.jpgalalam_635657702122672915_25f_4x3.jpg
alalam_635657703199440581_25f_4x3.jpg
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله

 

آقا ! یادداشت و جزوه و ماشین حسابم میشه برد سر جلسه ؟ یا تقلب حساب میشه ؟ ضمنا ضریب نمرات دروس عملی کله زنی و توان روزانه جهاد نکاح و خوردن خام خام قلب و دل و قلوه تازه بدون نمک و توان رفتن انتحاری تو شکم یه عده بیگناه تو بازار شهر و اینجورچیزا چنده ؟ هرکی میدونه لطفا قبل امتحان منم خبر دار کنه . شاید ماهم تونستیم برای گرفتن تخصص خلیفگی یه سری به جهنم بزنیم .

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

پس از آزادسازی چندین منطقه و روستا در جنوب کرکوک، عناصر داعش ناچار شدند تا "البشیر" عقب نشینی کنند؛ اما طی هفته های گذشته در همین منطقه محاصره شده، و متحمل خسارت های سنگینی شدند.

به همین سبب تروریست های داعش، برای شکستن محاصره همقطاران خود در این شهر، از سه محور و با انواع سلاح ها به آن یورش بردند؛ و سعی کردند شکافی در سد محاصره نیروهای بسیج مردمی ایجاد کنند. اما نیروهای مردمی حملۀ داعشی ها را خنثی کردند و خسارت های سنگین جانی و تجهیزاتی به آن ها وارد کردند.

"ابوثائر البشیری" فرمانده تیپ ۱۶ نیروهای بسیج مردمی گفت: عناصر داعش نیمه شب به نیروهای ما حمله کردند اما علاوه بر خنثی شدن این حمله، ده ها تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.

نیروهای مردمی، همچنین در منطقه "تل الاحمدیه" در جنوب شرقی البشیر پیشروی کردند، و عناصر داعش، هنگام فرار خودروهای زره پوش و جنگ افزارهای سوختۀ خود را بجا گذاشتند. یکی از نیروهای مردمی گفت: عناصر داعش، درصدد گرفتنِ تل الاحمدیه بودند اما نیروهای مردمی آن ها را زیر پا له کردند، و جنگ افزارهایشان را به آتش کشیدند.

در این درگیری، بیش از ۴۰ تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند و از نیروهای مردمی فقط یک نفر به شهادت رسید و هفت تن زخمی شدند.

Untitled~4.jpg

«حاج ابو آلاء» فرمانده کتائب سید الشهدا(ع) بر سرمزار شهيد تهراني مقدم

الن جان خیلی خوشحال شدیم... ولی این رقم تلفات معقوله ؟ 40 به 1 ؟؟؟ ... چهل به یک...

 

منبع موثقه ؟

ویرایش شده در توسط IRIAF
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یعنی خدایی آدم وقتی این جماعتی که دارن سنگ میزنن و اونایی که دارن با اشتیاق نگاه میکنن رو میبینه به این مثل میرسه که خلایق هرچه لایق. خدایی اینا داعش هم از سرشون زیادیه بس که وحشی هستن
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

طبق برخی گزارش ها، 80 رییس قبیله استان الانبار از حیدر العبادی خواستن که به حشد الشعبی اجازه عملیات در انبار رو بدن و گویا توافقاتی در پشت پرده هم صورت گرفته و به زودی عملیات ها آغاز میشه.

 

این هم یک ویدئوی 50 دقیقه ای هست از عملیات نجاتو انتقال  نیروهای عراقی محاصره شده در ثرثار. من ندیدمش، ولی گویا دولت عراق اعلام کرده اکثر نیرو ها رو با هلیکوپتر انتقال داده از پایگاه.

https://youtu.be/O_mVkvDJBJY
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

الن جان خیلی خوشحال شدیم... ولی این رقم تلفات معقوله ؟ 40 به 1 ؟؟؟ ... چهل به یک...

 

منبع موثقه ؟

 

داداش گلم ...من نمي تونم وقتي طرف با نام و نشان مشخص ميگه n نفر ، از خودم بگم نه درست نيست انقدر نبوده وايشون اشتباه مي كنه چون ايشون حتما رو فكت و فيگري داره ميگه و مسئوليت و درجشون مشخصه در ضمن تو محاصره تلفات بالاتر از اينها هم بوده و شما اينم اضافه كن به اينكه اينا بچه هاي همون منطقه هستند و به تمام عوارض زمين اون منطقه آشنا هستند و در نتيجه تلفات كمتر غير ممكن نيست و نكته مهمتر من هم انجا نيستم كشته ها رو بشمارم.

منبع:  اهم اخبار العراق

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

نظر من  ایران سریع باید برای تجزیه سازی سوریه و عراق اقدام کنه تا جا پایی برای خودش نگه داره وگرنه همه چی با هم از دست میره. عراق منطقه شیعه نشین خوبی داره از لحاظ وسعت... و سوریه باید تمام علوی ها  و شیعه های در مناطق چسبیده به مدیترانه و لبنان مستقر شن و یه توافقی انجام بدن تا به اون مناطق کاری نداشته باشن شورشیان و تکفیری ها... گرچه میدونم و منطقی نیست کاری از دست ما برای سوریه بر بیاد ولی باید تمام تمرکز رایزنی خودمون رو انجام بدیم تا موافقت منطقه و جهان رو یه جوری برای یه منطقه شیعه علوی نشین در سوریه بدست بیاریم... باز هم میگم برای سوریه تقریبا کار تمامه و کار زیادی نمیشه کرد ولی عراق رو شاید بشه نجات داد...

 

این اتفاقات اخیر عراق در الانبار و غیره خیلی تلخه ولی از یه نظر منو خوشحال کرد : اونایی که ادعا داشتند ارتش عراقه که کار رو انجام میدده یا بمباران های ائتلاف، همونایی که میگفتن شیعه ها نباید دخالت کنن... حالا خوب ساکت شدن... حالا وقتی صدای توپ و تانک و اسلحه داعش به نزدیکی های بغداد رسید دوباره التماس خواهند کرد...

 

لبنان سوریه و عراق تجزیه کردی حالا یه برنامه پیشنهادی ام برای تجزیه ایران ارائه کن ماشالا خیلی سریع پیش روی داری احسنت تبارکلا اگه امثال شما زمان جنگ  ایران و عراق موجود بودند که بودند اقیانوس آرام باید پیداشون میکردیم ...
 

ویرایش شده در توسط iranfarda
  • Upvote 5
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.