death-white

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه (1)

Recommended Posts

چرا هيچ كدام از طرفين بحث (بخوانيد دعواي خاله زنكي) نمي خوان بفهمند كه هيچ كس در اين سايت نه موافق صد در صدي بشار اسد هست و نه موافق مخالفين مسلح.
به جاي اينكه اعضا بحث حول مسائل مهم تري مثل آينده سوريه و دخالت هاي خارجي را پيگيري كنند، در اكثر پست ها، طرفين همديگر را متهم به حمايت از بشار اسد و يا متهم به حمايت از وهابيون مسلح مي كنند. يكي مي خواهد ثايت كنند كه رژيم بشار اسد جنايتكار است و يا ديگري در صدد اثبات جنايتكاري مخالفين مسلح است. آنچه عيان است چه حاجت به بيان است!! همه مي دانيم دوطرف جنايتكارند و پوشاندن جنايات انها غير ممكن است.
امــــــــــــــــــــا مسئله اين است كه بايد بين بد و بدتر كدام يك را انتخاب كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كدام يك بد است و كدام بدتر؟؟؟؟؟؟؟؟
اين حق و وظيفه ي مردم سوريه است كه يكي از اين دو را انتخاب كنند و يا هيچ كدام را!!!

به جاي اين سخنان بيهوده و احساسي بد نيست آينده سوريه مورد بحث و گفت و گو و دعوا باشد!!
اگر مخالفان مسلح به طور كامل سركوب شوند و بشار اسد در قدرت بماند،آيا ناتو خود وارد عمل مي شود؟ در صورت حمله نظامي به سوريه، واكنش متحدان سوريه چگونه خواهد بود؟
اگر بشار اسد خود از حكومت كناره گيري كند، حكومت به دست چه كساني خواهد افتاد؟ آيا مردم سوريه به حق و حقوق خود خواهند رسيد؟ آيا مردم سالاري در سوريه معنا خواهد يافت؟
اگر حكومت بشار اسد سقوط كند، آينده سوريه به دست چه كساني خواهد افتاد؟ آيا مردم سوريه به حق و حقوق خود خواهند رسيد؟ آيا مردم سالاري در سوريه معنا خواهد يافت؟ ارتباط ايران با حزب الله و مقاومت چه مي شود؟
و...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یادتون باشه میزان مشارکت در انتخابات مجلس سوریه 51 درصد بود که این خیلی خوب است
متاسفانه این شبکه ها هستند که تعداد زیادی از جنایات را تولید توضیع و سپس کردن دولت می گذارند
البته این بدان معنی نیست که بشار هیچ اشتباهی نکرده مهمترین و تابلو ترین اشتباه بشار ای است که بدون رای مردم 12 سال داره حکومت می کنه
همین 3 روز پیش بود که تصویر زلزله ایران رو بجای تصویر کشتار سوریه گذاشتن
همین چند وقت پیش بود که که زائران ایرانی رو گرفتن و با نشون دادن کارت پایان خدمت چند زائر پیر و از کار افتاده مثلا ثابت کردن که ابنها عضو سپاه قدس هستند
بعدش هم گفتن ایران به اسد سلاح شیمیایی داده تا مردم رو بکشن
بعدش هم گفتن سپاه قدس داره کودکان سوریه رو می کشه
چندین بار هم سیاست کشته سازی و شهید سازی رو پیش گرفتن مثل سیاست سنگ قبر خالی که تو ایران داشتن
تعداد زیادی از مخالفان سوریه هم که خودتون دیده اید و خود رسانه های غربی گفتن خارجی هستند
[size=6]مطمئن هستم بعد از تمام این قضایا مردم نعمت امنیت اجتماعی و تمامیت ارضی دولت بشار را بهتر درک می کنند[/size]
[size=6]چون تا به حال چنین تجربه ای نداشتند و فکر نمی کردند پس از اجازه ورود به سلفی ها چه بلایی سرشان می اید[/size]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قادریم با 20 موشک تاسیسات هسته‌ای اسرائیل را نابود کنیم

سفیر سوریه در امان تاکید کرد که در صورت تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه در آن صورت دمشق با شلیک 20 موشک تاسیسات هسته ای اسرائیل را نابود خواهد کرد.

به گزارش فارس، پایگاه سوری «بلاد الشام» نوشت که «بهجت سلیمان» سفیر سوریه در امان در دیدار با هیئت اردنی تاکید کرد که در صورت تجاوز اسرائیل به سوریه، دمشق قادر است با شلیک 20 فروند موشک تاسیسات هسته ای اسرائیل را ویران کند.

سلیمان تاکید کرد که در صورت تجاوز به سوریه با وجود اینکه خسارت های زیادی به آن وارد خواهد شد اما سوریه قادر است تاسیسات هسته ای اسرائیل را با شلیک 20 فروند موشک نابود کند.

سفیر سوریه در امان همچنین نسبت به تعداد نیروهای ارتش موسوم به ارتش آزاد سوریه ابراز تردید کرد و گفت که 65 هزار جوان از خدمت فرار کرده اند و نسبت فرار طبیعی در هر کشور در میان نظامیان 2 تا 5 درصد است.

سلیمان با اشاره به جدایی نخست وزیر سابق این کشور از نظام سوریه گفت که «ریاض حجاب» نخست وزیر سابق سوریه در مقابل دریافت 20 میلیون دلار از نظام «بشار اسد» جدا شد و فرار کرد.

وی افزود که حجاب در مقابل دریافت 20 میلیون دلار حاضر به خیانت و فرار شد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
استفاده کردیم از ادب و نزاکت شما و ایضا مسروریم از تکمیل شدن کلکسیون افتراهایمان باز هم از جانب شما !

خیلی با خودم کلنجار رفتم تا از پست آخرتون بگذرم. اما این مطلب توهین عریان به تمام افرادیست که تو این سایت به هر نحو ار نظام سوریه حمایت کردند

این بحث با لجاجت تبدیل شده به جدلی بی حاصل
----------------------------------------------------------
[quote]چرا هيچ كدام از طرفين بحث (بخوانيد دعواي خاله زنكي) نمي خوان بفهمند كه هيچ كس در اين سايت نه موافق صد در صدي بشار اسد هست و نه موافق مخالفين مسلح.
به جاي اينكه اعضا بحث حول مسائل مهم تري مثل آينده سوريه و دخالت هاي خارجي را پيگيري كنند، در اكثر پست ها، طرفين همديگر را متهم به حمايت از بشار اسد و يا متهم به حمايت از وهابيون مسلح مي كنند. يكي مي خواهد ثايت كنند كه رژيم بشار اسد جنايتكار است و يا ديگري در صدد اثبات جنايتكاري مخالفين مسلح است. آنچه عيان است چه حاجت به بيان است!! همه مي دانيم دوطرف جنايتكارند و پوشاندن جنايات انها غير ممكن است.
امــــــــــــــــــــا مسئله اين است كه بايد بين بد و بدتر كدام يك را انتخاب كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كدام يك بد است و كدام بدتر؟؟؟؟؟؟؟؟
اين حق و وظيفه ي مردم سوريه است كه يكي از اين دو را انتخاب كنند و يا هيچ كدام را!!![/quote]

بنده هم با شما موافقم .اما در شرایط حال حاظر از بشار اسد و ارتشش و طرفدارانش تمام قد دفاع میکنم به یک دلیل خیلی ساده:

اگر روزی خدای نکرده سلفی ها و وهابی ها توانستند حکومت اسد را ساقط کنند در بهترین حالت بعد از تصفیه های خونین چند ماه اول که شاید از لحاظ عددی بی شباهت به جنایات انتفاضه عراق نباشه شیعیان و علویان حکومتی بدتر از عربستان وهابی بر شرق شبیه جزیره رو تجربه خواهند کرد ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='justin42' timestamp='1345819884' post='266876']
من هی میخوام وارد بحث نشم وبازم بهانه دست عده ای ندم نمیشه.

با گفته های برادر عزیز وبا معلوماتمان (برادر مصطفی ) کاملا موافق موافق و برای دوستان (اگه بشه گفت دوست وتمایلی هم ندارم)

به اصطلاح ولایتمدار متاسفم ویاد اون ضرب المثل افتادم که میگه دشمن دانا به ازدوست نادان .

این حرف منو به یاد داشته باشین وبعد مثل همیشه اخراجم کنین(عادت کردیم دیگه) : اگه شما این نظام (جمهوری اسلامی ) رو

ساقط نکردین با این نفهمی و وبی ادبی وکج رویتون هر گونه فحشی که خواستین به من بدین. اخه بحث کردن هم حرمتی داره.

نظام و ولایت مطلقه فقیه و رهبر و نمیدونم هرچی به دوستان و همفکران

بی سواد که با هر وسیله ای به فکر توجیه کردن هر چیزی هستن نیاز نداره. کی میخواین بفهمین دارین با این حرکاتتون رهبری ونظام

وحکومت رو تضعیف میکنین وهر روز باعث جوک شدن ومسخره شدن ما تو رسانه های خارجی میشین. فقط متاسفم همین.خوش باشین.

[b]پ ن : اهااااااا یادم رفت اعلام برائت کنم : مرگ بر ضد رژیم اسد. درود بر رزمندگان خونخوار بشار. مرگ بر منافقان وکفار . درود بر حافظ اسد./


یک جمله رو هم از چگوارا بگم:

به احترام ازادی یک دقیقه سکوت کردیم. خوابمان برد[/b]


و یک شعر از حضرت علی:


[b]ان كانَ مِن فِضَّةٍ كَلامُكِ يا نَفسُ فَاِنَّ السُّكوتَ مِن ذهَب
بوي بهبود ز اوضاع جهان ميشنوم[/b]
[/quote]
بیا مصطفی یکی از اعضای داستانت جور شد ;)
[quote]قضيه‌ي داستان [color=#ff0000]مزرعه‌ي حيوانات[/color] شده [/quote]
خودت هم بقیه نقش ها روساپورت کن
البته بلانسبت دوستان!! :P
  • Upvote 3
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] واکنش سوریه به منطقه پرواز ممنوع نظامی خواهد بود[/b]








العالم- نماینده پارلمان سوریه تاکید کرد: ایجاد منطقه حائل یا منطقه پرواز ممنوع بر فراز سوریه آغاز جنگی ویرانگر در منطقه خواهد بود و سوریه در مقابله با چنین تلاش هایی به عنوان اقدام تجاوزکارانه رفتار خواهد کرد.
شریف شحاده جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم درباره هرگونه تلاش غربی ها و برخی رژیم های منطقه برای ایجاد منطقه حائل در خاک کشورش یا منطقه پرواز ممنوع بر فراز سوریه هشدار داد.
وی به ترکیه نیز هشدار داد که اقدامات آن علیه دمشق بازی با آتش است زیرا گروه های تروریستی که آنکارا امروز در خاک سوریه از آن ها حمایت می کند در آینده در خاک ترکیه علیه آن مبارزه خواهند کرد.
شحاده تصریح کرد: توطئه چینی ها علیه سوریه کاملاً برملا شده است. رسانه ها و مطبوعات فرانسوی، انگلیسی، آمریکایی و آلمانی نقش اطلاعاتی غرب را در بحران سوریه افشا کردند.
نماینده پارلمان سوریه تصریح کرد: بهانه هایی مانند پناه دادن به آوارگان در ترکیه فقط برای ایجاد منطقه حائل مطرح می شود به طوری که اردوگاه های پناهندگان پیش از آغاز بحران سوریه ایجاد شده است.

شحاده به وضع اقلیت کردها در کشور ترکیه اشاره کرد و گفت: ترکیه، که مدعی است برای حقوق بشر و دموکراسی در سوریه تلاش می کند، با وحشیگری تمام با کردها در داخل آن کشور برخورد می کند و حقوق سیاسی و اجتماعی آن ها را به رسمیت نمی شناسد.
نماینده پارلمان سوریه تاکید کرد: ترکیه، علاوه بر دادن انواع تسلیحات نظامی سبک و سنگین مانند سلاح های ضد تانک و ضد هواپیما به افراد مسلح در سوریه، زمینه ورود تروریست ها را به داخل خاک سوریه فراهم می کند.
شحاده تاکید کرد: تغییرات و به اصطلاح اصلاحاتی که بیگانگان از سوریه درخواست می کنند این است که در آن بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، خدمتگزار طرح های آمریکایی- صهیونیستی در منطقه باشد، نه این که دموکراسی و حقوق بشر برای سوریه فراهم شود.

http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1905891/+%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4+%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82%D9%87+%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B2+%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9+%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%85%DB%8C+%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF+%D8%A8%D9%88%D8%AF+.html
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right]بنده فکر میکنم ریشه این مساله که بعضی ها در کشور ما بعد از دو سال بیداری اسلامی - بیداری اسلامی کردن و سر دادن شعار دفاع ازحقوق ملت ها و دموکراسی و ....هم اکنون رو به فحاشی و توهین و بی احترامی به ملت سوریه آوردن و با تروریست تروریست کردن، به توصیف انقلاب ملت سوریه میپردازند و از یک حکومت دیکتاتوری و هزاران بار جنایتکار تراز حسنی مبارک دفاع تمام قد میکنند، در حدیث زیر نهفته است[/right]

[right][color=#FF0000]الناس علی دین ملوکهم[/color][/right]

[right][color=#000000]به هر حال ما در کشورمون با هموطنانی روبرو هستیم که بر اساس تکلیف شرعی موضع گیری سیاسی می کنند و تکلیف شرعی اون ها هم توسط حکومت و رییس حکومت به اونها ابلاغ میشه،؛ بنابراین هرگونه سرپیچی از دستور حکومت مصداق بی دینی و ناراحت کردن امام زمان محسوب میشه، مثلا اگر حکومت گفت باید با دیکتاتوری که 70 نفر روکشته جنگید و با دیکتاتوری که بیش از 16000 نفراز مردم خودش رو کشته دوست بود، دیگه باید اطاعت کرد و فکر کردن در این باره اصلا جایز نیست [/color][/right]

[right][color=#000000]حالا مشکل افرادی مثل آقا مصطفی اینه که فکر میکنند میتوانند با بهره گیری ازمنطق و استدلال به این دست عزیزان بفهمانند که دیکتاتوری چیز بدی است و کشتن شهروندان خود برای یک حکومت یک نوع جنایت است، چون الان پای تکلیف شرعی و مصالح اسلام در میان است[/color][/right]
  • Upvote 6
  • Downvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Royal_falcon' timestamp='1345826020' post='266890']
استفاده کردیم از ادب و نزاکت شما و ایضا مسروریم از تکمیل شدن کلکسیون افتراهایمان باز هم از جانب شما !

خیلی با خودم کلنجار رفتم تا از پست آخرتون بگذرم. اما این مطلب توهین عریان به تمام افرادیست که تو این سایت به هر نحو ار نظام سوریه حمایت کردند

این بحث با لجاجت تبدیل شده به جدلی بی حاصل
----------------------------------------------------------
[quote]چرا هيچ كدام از طرفين بحث (بخوانيد دعواي خاله زنكي) نمي خوان بفهمند كه هيچ كس در اين سايت نه موافق صد در صدي بشار اسد هست و نه موافق مخالفين مسلح.
به جاي اينكه اعضا بحث حول مسائل مهم تري مثل آينده سوريه و دخالت هاي خارجي را پيگيري كنند، در اكثر پست ها، طرفين همديگر را متهم به حمايت از بشار اسد و يا متهم به حمايت از وهابيون مسلح مي كنند. يكي مي خواهد ثايت كنند كه رژيم بشار اسد جنايتكار است و يا ديگري در صدد اثبات جنايتكاري مخالفين مسلح است. آنچه عيان است چه حاجت به بيان است!! همه مي دانيم دوطرف جنايتكارند و پوشاندن جنايات انها غير ممكن است.
امــــــــــــــــــــا مسئله اين است كه بايد بين بد و بدتر كدام يك را انتخاب كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ كدام يك بد است و كدام بدتر؟؟؟؟؟؟؟؟
اين حق و وظيفه ي مردم سوريه است كه يكي از اين دو را انتخاب كنند و يا هيچ كدام را!!![/quote]

بنده هم با شما موافقم .اما در شرایط حال حاظر از بشار اسد و ارتشش و طرفدارانش تمام قد دفاع میکنم به یک دلیل خیلی ساده:

اگر روزی خدای نکرده سلفی ها و وهابی ها توانستند حکومت اسد را ساقط کنند در بهترین حالت بعد از تصفیه های خونین چند ماه اول که شاید از لحاظ عددی بی شباهت به جنایات انتفاضه عراق نباشه شیعیان و علویان حکومتی بدتر از عربستان وهابی بر شرق شبیه جزیره رو تجربه خواهند کرد ...
[/quote]

نه...
اشتباه می کنی ...
اول زینبیه رو خراب می کنند و بعد یزیدیه و معاویه و مروانیه می سازند ....

سعید جان ... اگر به یاد داشته باشی اکثریت افراد سایت از روز اول نسبت به این به اصطلاح " بهار عربی " مشکوک بودند ،

در ضمن ، برادر عزیز می شه بفرمائید چچنی ها ، لیبیایی ها ، ترک ها ، عربستانی ها ، تونسی ها و مزدورهای اروپایی چه حقی دارند که برای به اصطلاح دموکراسی توی سوریه یک جنگ داخلی راه بندازند !؟

سلفی ها و وهابی به صورت اکثریبت مطلق چیزی به نام دموکراسی رو حتی قبول هم ندارند ....
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='farhad29' timestamp='1345887541' post='266969']
[quote name='100' timestamp='1345881877' post='266962']
در ضمن ، برادر عزیز می شه بفرمائید چچنی ها ، لیبیایی ها ، ترک ها ، عربستانی ها ، تونسی ها و مزدورهای اروپایی چه حقی دارند که برای به اصطلاح دموکراسی توی سوریه یک جنگ داخلی راه بندازند !؟

سلفی ها و وهابی به صورت اکثریبت مطلق چیزی به نام دموکراسی رو حتی قبول هم ندارند ....
[/quote]
و ما چه حقی داریم به شیعیان لبنان و جهان کمک کنیم
ما چه حقی داریم به سلفی های فلسطینی کمک کنیم
این که کی به کی کمک کنه رو شما تعیین میکنید
اصلا شهید چمران و دیگر مبارزان همچون امام موسی صدر غلط کردند که در لبنان جنگیدند
[/quote]
دوست عزیز از شما خواهشمندم احترام خود رو نگه داشته و به مقدسات این نظام مقدس که برای رفاه منو تو از همه چیزشون گذشتند توهین نکنید.
  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='farhad29' timestamp='1345887541' post='266969']
[quote name='100' timestamp='1345881877' post='266962']
در ضمن ، برادر عزیز می شه بفرمائید چچنی ها ، لیبیایی ها ، ترک ها ، عربستانی ها ، تونسی ها و مزدورهای اروپایی چه حقی دارند که برای به اصطلاح دموکراسی توی سوریه یک جنگ داخلی راه بندازند !؟

سلفی ها و وهابی به صورت اکثریبت مطلق چیزی به نام دموکراسی رو حتی قبول هم ندارند ....
[/quote]
و ما چه حقی داریم به شیعیان لبنان و جهان کمک کنیم
ما چه حقی داریم به سلفی های فلسطینی کمک کنیم
این که کی به کی کمک کنه رو شما تعیین میکنید
اصلا شهید چمران و دیگر مبارزان همچون امام موسی صدر غلط کردند که در لبنان جنگیدند
[/quote]

به به !! به به !!

عزیز دل واسه هزار شونصدمین بار ! هر چند که به این هم امیدی نیست.

هر کس که بر علیه دشمن اصلی منافع تعریف شده ما یعنی اسرائیل قدمی بردارد ما موظف به کمک آن هستیم. این که دیگه قضیه 2 * 2 تا چهار تا ست که!!!! و همین قضیه برای اسرائیل هم صدق می کند.

یه توصیه: دوستان از دنیای کاغذی کمی فاصله گرفته و رو به واقعیت های موجود بیارن.

و اما واقعیت چیست ؟ واقعیت اینه که همه برای آینده می جنگند و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم و قطعا دشمنان ما خطری برای آینده ما هستند.

پی نوشت: اتفاقات و حوادث مدت زیادی در ذهن مردم نمی ماند. آنچه که می ماند همان واقعیت موجود است.
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right]بله اتفاقات و حوادث مدت زیادی در ذهن مردم نمی ماند. آنچه که می ماند همان واقعیت موجود است[/right]
[right]نظام های دیکتاتوری و جنایتکار می روند و ملتی هایی می مانند که آنها را تروریست خطاب کرده ایم، آن وقت خطر واقعی را در مقابل چشمانمان خواهیم دید[/right]
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right][font=tahoma,geneva,sans-serif]سلام دوستان[/font][/right]
[right][font=tahoma,geneva,sans-serif]بحث رو خیلی معقول تر و آروم تر هم میشه ادامه داد ها[/font][/right]
[right][font=tahoma,geneva,sans-serif]خبرنگارهای العربیه و الجزیره و سایر خبرگزاری های خارجی بدون اجازه وارد سوریه شدند و سوریه می تونه اون ها رو دستگیر کنه و چون در شرایط جنگی هستند می تونند خیلی از کارهای اون ها رو اقدام علیه امنیت ملی اش بدونه. اگر خبرنگارهای ایرانی هم بدون اجازه وارد بحرین بشند و اخبار دروغ مخابره کنند دولت بحرین می تونه اون ها رو دستگیر کنه و به جرم ورود غیر قانونی و اقدام علیه امنیت ملیشون مورد محاکمه قرار بده. نتیجه گیری: اگر سربازان سوری خبرنگارهای این دو خبرگزاری رو به دادگاه می سپردند و بعد شدیدترین احکام رو براشون اجرا می کردند بهتر بود[/font][/right]
[right][font=tahoma,geneva,sans-serif]بنده بیشتر از نظرات دوستان استفاده می کردم و همیشه لذت می بردم ولی الآن فضای حاکم بین دوستان داره کم کم تیره میشه؛ خلاصه بد نیست هر از گاهی یک نگاهی به دورو برمون بندازیم و ببینیم که هممون تو یک جبهه ایم[/font][/right]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انتشار اخباری مبنی بر ورود محمد برادر ایمن الظواهری رهبر القاعده به سوریه برای رهبری این گروه درسوریه


[url="http://www.shukumaku.com/files/1345815166_content_thumb.jpg"]http://www.shukumaku...ntent_thumb.jpg[/url]


زخمی شدن خبرنگار الجزیره در حلب

[url="http://i.aksalser.com/news_pics/2012/08/25/479519448.jpg"]http://i.aksalser.co...5/479519448.jpg[/url]


کشته شدن 16 نفر در انفجاری در دیروالزور / احتما لا حمله از نوع هوایی بوده

[url="http://i.aksalser.com/news_pics/2012/08/24/956821429.jpg"]http://i.aksalser.co...4/956821429.jpg[/url]

[url="http://i.aksalser.com/news_pics/2012/08/24/427204329.jpg"]http://i.aksalser.co...4/427204329.jpg[/url]

اصابت یک گلوله خمپاره به مسجدی در حلب

[url="http://i.aksalser.com/news_pics/2012/08/24/424172195.jpg"]http://i.aksalser.co...4/424172195.jpg[/url]

[url="http://i.aksalser.com/news_pics/2012/08/24/230856211.jpg"]http://i.aksalser.co...4/230856211.jpg[/url]

افراد مسلح کشته شده در حما

[url="http://sana.sy/servers/gallery/201208/20120823-212745.jpg"]http://sana.sy/serve...0823-212745.jpg[/url]

ارتش سوریه

[url="http://sana.sy/servers/gallery/201208/20120823-212518_h437633.jpg"]http://sana.sy/serve...518_h437633.jpg[/url]

[url="http://sana.sy/servers/gallery/201208/20120825-002142_h437780.jpg"]http://sana.sy/serve...142_h437780.jpg[/url]

[url="http://sana.sy/servers/gallery/201208/20120824-232752.jpg"]http://sana.sy/serve...0824-232752.jpg[/url]

[url="http://sana.sy/servers/gallery/201208/20120824-224349.jpg"]http://sana.sy/serve...0824-224349.jpg[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شام اف ام - ادلب :
نيروهاى ارتش در پيشروى خود ساعتى پيش در "اريحا" با تروريست هاى مسلح درگير شدند كه تا به حال ٢٠ تروريست به هلاكت رسيده اند.
در ضمن تروريست ها به اهالى اريحا هشدار داده اند كه اگر از خانه هاى خود خارج شوند مورد اصابت گلوله قناص هاى آنها قرار خواهند گرفت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b] کاربر [url="http://www.military.ir/forums/user/8838-mjb/"] mjb[/url] حق ارسال پست در تاپیک رو ندارند.[/b]

کاربر [url="http://www.military.ir/forums/user/11932-justin42/"]justin42[/url] حق ارسال پست در این تاپیک رو ندارند.
[b] کاربر [url="http://www.military.ir/forums/user/7941-farhad29/"] farhad29[/url] به طور کلی از سایت بن شدند.[/b]

کاربر [url="http://www.military.ir/forums/user/9899-saeed86/"]saeed86[/url] به طور موقت از ارسال پست محروم شدند.

از این به بعد هم هر کسی در بحث، بی احترامی کنه،
یا بحث رو به حاشیه بکشونه، باهاش برخورد جدی میشه.
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.