death-white

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه (1)

Recommended Posts

[quote name='mohammadhossein' timestamp='1368386558' post='312900']
[quote name='babak1985' timestamp='1368382906' post='312870']
منابع سوری خبر دادند
[color=#0000ff][size=6]ورود نیروهای ویژه اسرائیلی به القصیر[/size][/color]
شماری از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی برای کمک به مخالفان مسلح در سوریه، وارد القصیر شدند.

به گزارش [url="http://www.farsnews.com"]خبرگزاری فارس[/url]، پایگاه «الخبر پرس» گزارش داد که تعدادی از نیروهای ویژه اسرائیل برای کمک به نیروهای جبهه النصره وارد شهر القصیر شده‌اند.
این ماموران امنیتی از خاک لبنان وارد سوریه شده‌اند و تلاش دارند تا مانع از پیش روی ارتش به داخل القصیر شوند.
شهر القصیر اصلی ترین پایگاه مخالفان مسلح در سوریه است که طی چند هفته اخیر توسط ارتش به محاصره درآمده است.
در صورت ورود ارتش به این شهر علاوه بر قطع مسیر ارسال کمک به مخالفان، اتاق عملیات تروریست های جبهه النصره نیز به کنترل ارتش درخواهد آمد

[url="http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920222000733"]http://www.farsnews....=13920222000733[/url]
[/quote]

حقیقت داره ؟
اگر جواب بله هست تعدادشون مشخص نشده ؟
[/quote]
منبع فقط فارس است؟
کمی شک برانگیز است چرا که شکستن محاصره از بیرون بهترین گزینه است
ولی در صورت درستی تنها بحث انهدام چیزهای خاصی مطرح می شود که در القصیر وجود دارد، چیزی که از راه هوایی نابود نمی شود

به نظر شخصه من اسرائیل به دنبال نابودی توان و ساختار سوریه است تا تعویض حکومت و ترجیح بر حفظ درگیری در سوریه دارد تا پیروزی یک طرف

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Ripper' timestamp='1368385429' post='312893']
[quote]
حالا باز نفرموديد چه كسي غير بنده از شعيب ابي طالب نام برده ... بگيد لا اقل بدونيم ! :-(
[/quote]
من حتی طرف تلویزیون نمیرم :)), فقط میلیتاری و هر از گاهی خبرگزاریها
منم نمیدونم راستش که کی گفته فقط میدونم بعضی از مسئولین این نگاه رو داشتند به وضع مملکت
[/quote]ریس بانک مرکزی دکتر بهمنی گفته بود
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بحث‌های حاشیه‌ای و غیر مرتبط با تاپیک رو خاتمه دهید. چند بار بگیم؟ عنوان تاپیک رو ملاحظه نکردید!؟
[b] تحولات سوریه ، بهانه صف آرایی غرب و شرق[/b]

متوجه شدید دوستان؟
  • Upvote 5
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
http://fa.alalam.ir/news/1473586

[font=tahoma, arial, helvetica, clean, sans-serif][size=3]
بنابر اين گزارش همچنين نيروهاي سوري در چارچوب عمليات پاك سازي شهر القصير واقع در حمص، حلقه محاصره شهر را تنگ تر كرده و به زودي بر گروه هاي مسلح چيره خواهد شد.[/size][/font][font=tahoma, arial, helvetica, clean, sans-serif][size=3]
این گزارش حاکی است شمار زيادي از پايگاههاي افراد مسلح در جوبر و برزه به تصرف درآمده و دهها نفر از آنان نيز كشته شده اند.[/size][/font][font=tahoma, arial, helvetica, clean, sans-serif][size=3]
نيروهاي سوري نيز اعلام كردند كه يگانهاي نظامي ارتش به ويژه پس از پيشروي در ريف القصير و در ميان تاكيد مقامات نظامي مبني بر حمله به گروههاي مسلح به ويژه جبهه تروريستي النصره ، حلقه محاصره شهر را تنگ تر كردند.[/size][/font][font=tahoma, arial, helvetica, clean, sans-serif][size=3]
اين منابع نظامي خاطرنشان كردند كه نيروهاي سوريه در آستانه تصرف شهر داريا و مهمترين پايگاههاي افراد مسلح در الغوطه غربي قرار دارند.[/size][/font][font=tahoma, arial, helvetica, clean, sans-serif][size=3]
يك افسر نظامي به خبرنگار العالم گفت: طي چند روز آینده پايگاههاي ديگر تروريستها را تسخير خواهيم كرد و كنترل كامل منطقه را به دست مي گيريم.[/size][/font][font=tahoma, arial, helvetica, clean, sans-serif][size=3]
درگيري هاي شديدي ميان نيروهاي سوري و گروه هاي مسلح در جوبر و برزه نيز درگرفته و ارتش به منظور جلوگيري از نفوذ افراد مسلح به ديگر مناطق شهر، نيروهاي خود را در ورودي هاي اردوگاه يرموك مستقر كرده است.[/size][/font][font=tahoma, arial, helvetica, clean, sans-serif][size=3]
يك افسر نظامي ديگر نيز به خبرنگار العالم گفت: براي جلوگيري از ورود افراد مسلح به شهر و ممانعت از ايجاد رعب و وحشت در مردم، اردوگاه را محاصره كرديم و شمار زيادي از آنها را در ابتداي اردوگاه از بين برديم و در منطقه سبينه و حجيره نيز تعداد زيادي از مزدوران را به هلاكت رسانديم.[/size][/font]
  • Upvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=5]سیدیوسفعلی میرشکاک[/size]
احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا آمنا و هم لا یفتنون (عنکبوت-2)
در سیاه‌ترین اعصار به دعوی ایمان سر برآوردیم و به پیشوایی مردی مردستان از سلاله اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خواب جهانخواران را برآشفتیم و سلسله ستم را گسستیم، لاجرم درهای فتنه را بر ما گشودند. پایداری کردیم، جنگ را بر ما تحمیل کردند. دشمن را زبون کردیم، قطعنامه را پیش آوردند. تاب آوردیم، از شش جهت ما و برادران ما را محاصره کردند و به قصد خاموش کردن نور خدا و جان به در بردن از نابودی محتوم، فرومایه ترین دشمنان اهل بیت(ص) را برانگیختند تا به پیکار با ما برخیزند.
***
روزی که هانتینگتون تئوری جنگ تمدن ها را مطرح کرد و برخی اهل تفکر آن را نفی کردند و بعضی گفتگوی تمدن ها را در برابر آن عرضه داشتند، من به این می اندیشیدم که غرب برای دفع نیروی مهاجم تمدن اسلامی کدام چاره را در پیش خواهد گرفت؟
هنگامی که موج بیداری اسلامی اغلب کشورهای عربی را درنوردید، معلوم شد که ساموئل هانتینگتون به خطا نرفته و در ارزیابی خود از توانمندی جهان اسلام و تمدن اسلامی اشتباه نکرده است. پس پیش از آنکه این توانمندی غرب را هدف بگیرد و در دژ استکبار جهانی رخنه کند، باید برای دفع آن راه چاره ای می یافتند.
راه چاره این بود که دروازه‌های برادرکشی را بر روی مسلمانان بگشایند. نخستین نطع این آزمون، عراق بود. اهل سنت را علیه شیعیان برانگیختند و شیعیان را علیه برادران سنی مذهب خود. عوامل خود را به تخریب مشاهد و مقابر مقدس شیعیان واداشتند و گناه آن را به گردن اهل سنت انداختند. و چندان از این آب گل آلود ماهی گرفتند که توده‌ها در یکدیگر به چشم دشمن نگریستند و به جان هم افتادند و اکنون روزی نیست که این فتنه جان چند زن و مرد و کودک را نگیرد و چندین زخمی بر جای نگذارد.
کشاکش و پیکاری که در عراق برانگیخته شده به دست فتنه انگیزان سر از سوریه به درآورد. نبرد میان عوامل وهابی و دولت سوریه به درازا کشید و نتیجه‌ای که استکبار می‌خواست حاصل نشد؛ چاره‌ای جز این نبود که علمای دروغین و خود فروخته را برانگیزند و آنها را برای تیره و تار کردن فضای پیش روی مردم به صادر کردن فتوای جهاد علیه شیعیان و تخریب مشاهد مورد تقدیس و تکریم آنان وادارند.
***
غرب آهنگ آن دارد که با از پا درآوردن دولت سوریه و دامن زدن به برادرکشی در آن دیار، مردم لبنان و اردن و دیگر کشورهای مسلمان را علیه یکدیگر برانگیزد و اسرائیل را از معرض هرگونه خطر قطعی و احتمالی دور نگهدارد. اما چه کسی خواهد توانست توده‌های ناآگاه را از خدمت ناخواسته به دشمنان مانع شود؟
مهار توده‌ها، عواطف آنهاست و امروز غرب به واسط روحانی نمایان وهابی، این مهار را محکم به دست گرفته و نیروی مسلمانان را علیه خود آنها به کار انداخته است.
***
آیا مزار حجر بن عدی از خود وی گرامی‌تر است؟
معاویه که سلف وهابی‌ها بود، حجر و یاران وی را در «مرج عذرا» سر برید و امروز اخلاف وی مزار حجر را ویران می‌کنند. کفار، پیکر جعفر بن ابی طالب(علیهما السلام) را مثله کردند و امروز کافردلان مزار آن حضرت و دیگر اصحاب پیامبر را زیر و زبر می‌کنند و ما نیز چاره‌ای نداریم جز اینکه به مولای خود امیر مومنان(علیه الصلوه و السلام) اقتدا کنیم.
هنگامی که منافقین امت، خبر شهادت جعفر(ع) را به مولا رساندند، و دیدند خاموش شده است، شروع کردند مثله شدن آن حضرت را با آب و تاب و شرح و تفصیل بیان کردن و چندان پُر گفتند که مولا(علیه الصلوه و السلام) فرمود:«انا لله و انا الیه راجعون». ما نیز همین می‌گوییم و در کمین فرصت می‌نشینیم.
باشد که برادران ناآگاه و فریب خورده ما به خود آیند و دریابند که جهل و خیره سری، آنها را به سربازان بی جیره و مواجب امپریالیسم و صهیونیسم بدل کرده است. و اگر به خود نیامدند، آنگاه خواهند دید که زمین و زمان به یاری سربازان و شیعیان بقیه الله الاعظم(علیه الصلوه و السلام) کمر بسته است و برانداختن زمره شرک و کفر و نفاق بسیار آسان بوده و تردید و درنگ ما نه از سر ضعف و زبونی بلکه از سر رحمت و رأفت بوده است. بی گمان پشت این ابرهای تیره و تار که سرزمین های اسلامی را در خود فروپوشانده و بلا و مصیبت می‌بارند، خورشیدی پنهان است که ستمدیدگان جهان طلوع آن را با درد و حسرت، قرن ها منتظر بوده اند.
نشانه‌های طلوع خورشید حقیقت همین فتنه هایی است که در سراسر جهان و به ویژه در سرزمین‌های اسلامی چشم‌ها را خیره و خردها را تیره کرده است.
ام حسبتم ان تدخلوا الجنه ولما یأتکم مثل الذین خلوا من قبلکم، مستهم الباساء و الضراء و زلزلوا، حتی یقول الرسول و الذین آمنوا معه، متی نصرالله؟ الا ان نصر الله قریب (بقره- 214)
  • Upvote 6
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ساده انگارانه است که فرض بکنیم کمک اسرائیل به گروه های شورشی به مصداق تمایل این رژیم برای به قدرت رسیدن افراطیان است ؛ پر واضح است که کنترل میانه رو ها از افراطیان عاقلانه تر میباشد ؛ سایت درست بشه یکم صحبت میکنیم ، بهر حال همین بس که اعزام نیرو به القصیر برای مقابله با دشمن دیرین اسرائیل یعنی حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است نه فقط برای کمک به یک عده سلفی ...

.
.
.
.
.
برادر ریپر گرامی چیکار کنم ؟ وهابی ها یک چاقو دستشونه که برای غذا درست کردنه ، باهاش سر مخالفین رو میبرند و قلبشون رو در میارند ، شما هم با یک مثبت منفی که در اختیار دارید وجهه افراد رو به خاطر نظرات مخالف از بین میبرید
ولی از دستم ناراحت نباش ، مزاح بود
  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ادعای ارتش آزاد سوریه: هدف حمله اسراییل دفاع از بشار اسد بود
ک فرمانده مخالفان مسلح در سوریه مدعی شد که هدف حمله هفته گذشته اسراییل به پایگاه هایی در خاک سوریه ممانعت از دست یابی مخالفان مسلح به سلاح ها و ادوات جنگی موجود در این پایگاه ها بوده است.

به گزارش عصر ایران " عبدالقادر صالح " فرمانده گردان های مسلح "التوحید" از زیرمجموعه های نظامی ارتش آزاد سوریه در گفتگو با روزنامه ترکیه ای " تودی زمان " این مطلب را بیان کرد.

این فرمانده نظامی مخالفان با اشاره به اینکه حکومت اسد ها در سوریه در 40 سال گذشته امنیت مرزهای شرقی اسراییل را تامین کرده اند.

وی افزود که علی رغم گزارش رسانه ها و اظهارات برخی مقامات اسراییلی مبنی بر جلوگیری از ارسال سلاح به حزب الله لبنان ، هدف اصلی حمله اسراییل این بود تا مخالفان مسلح به سلاح های بیشتری دست پیدا نکنند.

وی افزود:" با برخی مقامات ارشد حکومت سوریه تماس داشتیم و قرار بود با همکاری با آنها کنترل پایگاه های نظامی در اختیار ارتش آزاد سوریه قرار گیرد که به ناگاه هواپیماهای اسراییلی این پایگاه ها را بمباران کردند.

وی گفت:" مخالفان مسلح داشتند کنترل این پایگاه ها را به دست می گرفتند که اسراییل ناگهان حمله کرد. ما شواهد این مساله را داریم."

این فرمانده نظامی مخالفان سملح سوریه به هیچ یک از شواهد ادعایی خود اشاره ای نکرد اما مقامات تل آویو بارها در اظهار نظرات خود در یک سال گذشته خواستار کناره گیری بشار اسد از قدرت شده اند و در عین حال نگرانی خود را از آینده سوریه در صورت قدرت گرفتن اسلامگرایان سلفی و تندرو پنهان نکرده اند.
http://www.asriran.com/fa/news/272911/%D8%A7%D8%AF%D8%B9%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B4-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%87%D8%AF%D9%81-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%84-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AF-%D8%A8%D9%88%D8%AF
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسرائيل دوست داره يه اردوغان ديگر ( عملا لائيك - پرمدعا - بي بخار با درجه نظامي قومپوز تمام ) در سوريه روي كار بياد و يك حكومت در ظاهر اسلامي در باطن لائيك تشكيل بده عين تركيه يا اردن ... نه اسد بمونه و نه سران وحوش سلفي وهابي و تندرو بيان راس كار ! تا خيالش راحت بشه و تمام زورش رو بزاره براي ايران در محاصره اقتصادي و حزب الله بدون پشتيبان
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چون مصطفی گفته!!

جنرال عزیز همت شما برای تطهیر اسرائیل قابل تعجبه!

یه زمانی که هنوز اسرائیل اینطور علنی از تروریستها پشتیبانی نکرده بود بحث هایی غالبآ بی نتیجه در باب حمایت و یا عدم حمایت اسرائیل از تروریستهاشکل میگرفت که به دلیل نبود مثال های عینی به کدورت بین اعضا منجر میشد. امید بود تا با وقایع اخیر و اقدامات عملی اسرائیل برای نجات دست پرورده هاش این خلا فکری که با مکنونات اشتباه پر شده بود از بین میرفت که میبینیم هنوز هم سر خونه اولیم!

توجیه پشت سر هم...
  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسرائیل به اندازه ای نجس هست که اگه به اب دریا دست بزنه دریا هم نجس میشه ، لیکن این مسئله باعث نمیشه که من اولویت ها از ذهن پاک بکنم ؛ صهیونیست ها ظالم ، کافر ودشمنان انسانیت هستند ؛ درست ! لیکن اینها برای مقابله با مسلمانان برنامه دارند ، اینجا که فیلم "شکارچی یکشنبه" نیست که فکر بکنیم اسرائیلی ها هر چند روز یک بار بیان بیرون و هر چه قدر دلشون میخواد مسلمون میکشند و بعد هم میروند خانه هایشان ! نه برادر ؛ اینجوری نیست ، اسرائیلی جماعت به سگش هم اعتماد نمیکنه چه برسه به یه عده سلفی که جدیدا آدم خوار هم شده اند ، مسئله اینه که شما نمیخواهید قبول بکنید که اسرائیل نقشه ای داره و در این نقشه امنیت خودش از همه چیز مهم تره اگه مهم نبود که برای آیرون دام هزینه نمیکرد !!
بهر حال واضح است که اسرائیل بهیچ وجه تمایلی برای حکومت سلفی ها نداره ، حداقل من این رو میتونم در عربستان ببینم که آنها یک شخص میانه رو غرب دوست را به یک شخص افراطی ضد شیعه ترجیح میدهند !
مسئله اینه که اینها میخواهند که مسلمانان را بکشند ولی آنگونه که خودشان میخواهند
  • Upvote 4
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
افسران اطلاعاتی صهیونیست در اسارت ارتش سوریه


در پی انتشار اطلاعاتی در رابطه با حضور شماری از افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در منطقه القصیر و شناسایی آنها توسط سازمان های اطلاعاتی دولت سوریه، روزنامه الثوره خبر داد شماری از این افسران به همراه همقطاران عربستانی، ترک و اردنی هم اکنون زنده دستگیر شده و در اختیار سازمان اطلاعات سوریه هستند. به گزارش مهر، سایت اطلاع رسانی روزنامه سوری الثوره با اعلام این خبر افزود در پی ضرب العجل 12 ساعته ارتش سوریه به تروریست ها برای خروج از القصیر و مشخص شدن ممر امن برای انجام این عقب نشینی، سازمان اطلاعات ارتش سوریه مطلع شد در میان افراد در حال خروج ده ها افسر اطلاعاتی عربستان، اردنی، ترک و صهیونیست هم وجود دارند. از اینرو با بستن ممر از جنگجویان خواست تا افراد مذکور را تحویل دهند که با مخالفت جنگجویان تروریست مواجه گردید.

بر اساس همین گزارش ارتش ضمن لغو آتش بس و محاصره کامل و دقیق القصیر و در اقدامی نظامی ـ اطلاعاتی وارد عمل شد و با استفاده از نیروهای ویژه و تکاور ارتش سوریه اکثر این افسران را زنده دستگیر و از منطقه خارج کرد.

این منبع سوری با اشاره به اینکه هنوز تعداد و ملیت دقیق این افراد از سوی سازمان های امنیتی اعلام نشده اما اشاره کرد منابع اختصاصی خبر داده اند اکثریت آنها اسرائیلی، عربستانی بوده و چند ترک و اردنی هم در میان آنها دیده می شوند و پس از تکمیل بازجویی ها تصاویر آنها در اسرع وقت در تلویزیون دولتی به نمایش در خواهد آمد.

لينک خبر : http://mehrnews.com/detail/News/2054155
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به گزارش فارس به نقل از بی‌بی‌سی، ارتش ترکیه اعلام کرد که یک فروند هواپیمای اف ۱۶ در ماموریت گشت زنی در جنوب شرق این کشور از رادار خارج شده است.

لحظاتی قبل نیز رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کردند که این جنگنده در جنوب این کشور و در مرز ترکیه با سوریه سقوط کرده است.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='zed' timestamp='1368429661' post='312975']
با سلام خدمت همه دوستان گرامي
هم اکنون در سومين سال شروع بحران سوريه هستيم و 250 صفحه اي از تاپيک حاوي اخبار و نظرات دوستان پيرامون اين اخبار گذشته . امروز به نسبت حدود سه سال پيش آگاهي هاي ما از بحران و طرفهاي درگير آن بيشتر شده و هر لحظه پرده هاي بيشتري از روي اين ماجرا فرو مي افتد و غبار بيشتري فرو مي نشيند و مواضع شفاف تر مي شوند . رژيم صهيونيستي با حمله هوايي به سوريه نشان داد تکفيري هاي النصره از سوي چه کساني تغذيه و پشتيباني مي شوند . همانهايي که ابتداي بحران همواره از حراس رژيم صهيونيستي از به قدرت رسيدن آنها صحبت مي شد و اين مورد که هميشه مرز سوريه در اين سالها امن ترين مرز اين رژيم بوده و رژيم صهيونيستي از اين بحران به واسطه نا امن شدن مرزش لطمه مي خورد و حالا مشخص شده شکست همين تکفيري ها اينقدر براي اين رژيم درد آور است که دست به حمله هوايي و اعزام نيروي ويژه مي زند . همين مسئله نشان دهنده جهت گيري درست جمهوري اسلامي ايران در سه سال پيش است که هدف نهايي از بحران سوريه را فهميد و در جهت مقابله با آن حرکت کرد . هزينه هاي مادي و معنوي زيادي تحميل شد ولي امروز در جايگاهي ايستاده ايم که اقتدار جبهه مقاومت را بيش از پيش مي توان در منطقه مشاهده کرد.
بايد دانست جنگ امام حسين و صلح امام حسن و سکوت امام علي ( عليهم السلام ) همه يک هدف را دنبال مي کردند که آن مصلحت اسلام بود و نه مصلحت خويش و خانواده و قبيله و عرب و غيره . حضرات معصومين الگوها و اسوه هاي ما در زندگي هستند و ميزان انطباق رفتار و کردار ما با عمل ايشان است که سعادت يا شقاوت ابدي ما را تعيين مي کند . فرق شيعه با ساير مذاهب در همين است که از الگوهاي تاريخي معصوم و بدون خطاو متصل به منبع اصلي وحي استفاده مي کند و بر اساس آنها تصميم مي گيرد . اگر اين الگوها را بخواهيم از شيعه جدا کرده و عملکرد آنها را در حوزه اي خارج از تکاليف مردم عادي بدانيم بايد به اين سئوال جواب دهيم که فلسفه وجود اهل بيت در کنار قرآن در حديث شريف ثقلين چيست ؟ چرا که در واقع فرقي با ساير مذاهب نخواهيم داشت . آنها نيز قرآن دارند و تفسير مي کنند و بر اساس همان تفاسير عمل مي کنند که شيعه را بدتر از کفار مي دانند و رابطه با اشغالگر قدس و تحت سلطه دشمنان اسلام رفتن را مقدم بر رابطه با شيعه مسلمان مي دانند .
جايي مصلحت اسلام و حفظ اسلام در تقيه است تا اندک شيعيان و معتقدين باقي مانند و نسلهاي آتي شيعه را پرورش دهند و جايي مصلحت همين اسلام ايجاب مي کند که آنچه از شيعه ناب باقي مانده همه سر در طبق اخلاص نهاده و جان بر کف روانه مسلخ گردند تا با خون خويش اصل اسلام را نگه دارند .
[/quote]

مختصر - مفید - عالی

متشکرم
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.