death-white

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه (1)

Recommended Posts

^^ برادر این حرفها چیه میزنی، مردم در سوریه انقلاب کردن حقشون رو میخوان، میخوان سر به تن هر چی شیعه نباشه، نوامیسشون هم برای کنیزی و جهاد نکاح، چرا جلوی حق مردم سنگ میندازید.

دموکراسی، آزادی بیان و از این حرفها به عنوان حسن ختام.
  • Upvote 13

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

من یک عذرخواهی به دوست عزیزمون A7UP عزیز بدهکارم.نباید تو تاپیک نقشه هاش رو جلوی همه زیر سوال می بردم. بنده خدا زحمت می کشه خبر میذاره دمش گرم  :rose:

 

البته نقشه ها غلط بودن ها  icon_cheesygrin

 

دست شما درد نکنه ،، انتظار عذرخواهی علنی نداشتم .. به هر حال خداببخشه 

 

و

 

نقشه ی عویجه هم بر طبق خبر و مدارکی که من ارائه کردم  و اینکه شما مدرکی برای اثبات حرفت نداشتی ، درسته درسته big_grin

  • Upvote 11
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

طرفداری از اردوغان فی نفسه اشکالی نداره ولی در وسط یه جنگ مذهبی نمیتونید بگید من به دلایل مدیریت اقتصادی طرفدار فلان طرف این جنگ هستم، میشه طرفدار اون بود ولی به همون دلایلی که آنها براش میجنگن.

در مورد مدیریت اقتصادی هم شاید ایشون مدیر توانایی باشه ولی عامل خارجی رو نمیشه نادیده گرفت، در واقع سرازیر شدن سرمایه های اروپایی رو، بدهی خارجی ترکیه حدود نصف تولید ناخالص داخلیش یعنی حدود 500 میلیارد دلار هست و با این حجم منابع جناب اردوغان به جای خود شاید شمسی خانم هم بتونه مدیریت اقتصادی بکنه.

مقایسه کنید با کشوری که میزان بدهی خارجی زیر 7 میلیارد دلار داره (جذب سرمایه خارجی نزدیک به صفر) و به پول و سرمایه خودش در بانک های خارجی دسترسی نداره، جدی ترین منبع درآمدش که نفت و انژی هست رو نمیتونه آزادانه بفروشه، دولت با توجه به در دسترس نبودن سرمایه خارجی برای تامین مالی طرحهای عمرانی مجبوره ارز بفروشه یا ازون بدتر رو انجام بده و نتیجتا بازارها از تورم بترکه.

درباره اینکه به کجا میریم، من به دوست دیگرمون هم عرض کردم باز هم میگم، در سوریه و عراق دولتها مشغول دفاع هستن، دفاع، این مسلحین و حامی اونها ترکیه هست که به دنبال کشتار و تصفیه مذهبین، همین کسب رو ندیدید به چه روزی انداختن، در ملیحه کلیساها رو آتش زدن و هر روستای علوی رو که رسیدن قتل عام کردن، الآن روز روشن دارن فریاد میزنن که نبل و زهرای رافضی رو نابود (دمر) میکنیم. حالا من نمیگم طرف اسد جنایت نکرده و نمیکنه ولی از ابتدا هدفش این نبوده. شما میگید چکار کنن تسلیم مرگ بشن؟!

بنده تا اونجا که اطلاع دارم و خودم اطلاع دارم در فقه ما خون اهل سنت مباح نیست و با خون ما هیچ تفاوتی نداره، خدای ناکرده مال و ناموسشون هم حرمتش مثل خود ما هست، حالا یکی این رو به مبارزین راه آزادی داعش و نصره و ... اعلام کنه ببینیم تغییر رفتار میدن؟!

ابتدا به ساکن من جنگ مذهبی رو قبول ندارم . من طرفدار امت واحد اسلامی هستم. تند رو های مذهبی دو طرف هستند که دست به جنگ علیه همدیگر می زنند .

خود ترکیه صد ها هزار شیعه دارد باید ببینیم ازادی مذهبی انان تا چه حد می باشد یا ازادی های مذهبی علویان ترکیه تا چه حدی است . در طول دوازده سال حکومت اردوغان کم شده یا نه ؟ با بررسی این موضوعات می توان فهمید اردوغان وارد جنگ مذهبی شده است یا خبر که پاسخ من خیر است.

دولت ترکیه ریالی به هیچ نهادی بین المللی یا کشور خارجی تا جایی که من اطلاع دارم ندارد. این شرکت های ترکیه هستند که بد هکار بودند و هستند. با بهبود وضعیت اقتصادی ترکیه،شرکت های این کشور می توانند وام هایی با بهره کتر از گذشته دریافت کنند.

عرض کنم این اسد بود که سالیان سال خشم کاشت و در طول اینجنگ که نفرت درو می کند. هر رو طیف درگیر در سوریه ظالم هستند و مظلوم کسانی هستند که بر سر شان بشکه انفجاری ریخته می شود یا به خاطر مذهبشان کشته می شوند.طرف اسد از روز اول جنایت کرد و هدفش باقی ماندن در قدرت به هر قیمتی بود.

  • Upvote 1
  • Downvote 28

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

 
"ما از شیعیان عالم شکایت داریم.

همانطور که آیت الله خامنه ای به سید حسن نصرالله فرمودن ما شیعیان نبل و زهرا ، ایتام شیعه هستیم.

به کسی جز خدا و پیامبر و اهل بیت پناه نمی بریم و به عزم راسخ ارتش عربی سوریه و جوانان رزمنده خودمون ایمان داریم.

یکی از رزمندگان شیعه پشت بی سیم خطاب به مجاهدین نبل و زهرا:

دعا و تحیات رهبر آیت الله سید علی خامنه ای (دام ظله) رو بهتون ابلاغ می کنم.
ایشان دلاوری و شجاعتتان در میدان نبرد رو با خوشحالی و ابتهاج پیگیری می کنند برای اینکه شما همانند یاران امام حسین (ع) در کربلا هستید.

سلام و درود ایشان رو با اسم و بخصوص به دلاورمردان نبل و زهرا ابلاغ می کنم.
 

واقعا جز تحمل فشار عصبي و دعا من سراپا تقصير كار ديگه اي نمي تونيم بكنيم . ولي ايكاش كه ميشود تا غيرت علوي خودمونو نشون بديم و ....

اما شيعه مقاوم تر از اينه كه بخواد صحنه رو خالي كنه اگه غير اين بود تا حالا صد دفعه نبل و الزهراء توسط لشكر يزيد تكه تكه شده بود و ناموس شيعه تو بازار دست بدست مي شد. نمونه اين مقاومت رو ميشه تو آمرلي مشاهده كرد كه واقعا دست خالي بودن و مظلوم.

ولي دوستان شك نكنيد كه دعاي اهل البيت سلام الله عليهم و نظر مولانا صا حب الزمان روحي فداه روي اين مسئله وجود داره.

يكي از بزرگان تعريف مي كرد مي گفت بعد از شكسته شدن حصر آمرلي يكي از اسراي داعش تو اعترافاتش مطلب جالبي گفت :

مي گفت هر وقت مي خواستيم وارد آمرلي بشيم غباري عجيب اون منطقه رو مي گرفت و در اون بين حضور فردي سوار بر اسب ما رو از ورود به اون منطقه نهي مي كرد و هر كس وارد اون غبار ميشد حالت سوختگيه بهش دست ميداد.

وگرنه همش هم مقاوت صرف نبود مطمنا امداد الهي ياريگر شيعيان امير المومنين سلام الله عليه هست.

خدارو قسم ميدم به رگهاي بريده مولامون امام حسين سلام الله عليه و دست قلم شده شده مولامون حضرت ابوالفضل سلام الله عليه و به چادر خاكي مادرمون حضرت زهرا سلام الله عليها ، ياريگر ، پشت و پناه همه شيعيان بخصوص شيعيان نبل و الزهراء باشه

  • Upvote 14
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

خانواده مخالف ساز

سه کشته از یک خانواده

همشون هم فرمانده بودند ظاهرا

 

 

 

http://8pic.ir/images/k3nb0cqjfo5y6akc8tlf.jpg

 

-----------------------------------------------------

وضعیت مدخل شمال شرقی حلب.

 

 

 

 

http://8pic.ir/images/2fgw1f0eoin645uk8uum.jpg

 

به نقل از: پیچ تحولات سوریه

ویرایش شده در توسط ahmad1361
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

یک کلیت بزرگ:

اگر حسنی مبارک مثل اسد عمل میکرد الان داعش و جبهه النصره و امثالهم در مصر بودن نه سوریه! یعنی چی؟ یعنی اگر حسنی(مرد بود مرد کلاً صد نفر رو کشت بنده خدا!) کناره گیری نمیکرد الان وضعیت سوریه در مصر هم بود ولی یه تصمیم مصر رو نجات داد.

جناب اسد برای ماندن در قدرت هر کاری میکند. شاید اگر قذافی رو اونجور نمیکشتن اسد زودتر کناره گیری میکرد!

بارها گفتیم:

آینده سوریه نه جای تندروهاست نه جناب اسد. آینده سوریه مال مردم سوریه هست که فعلاً همینجور ازشون کشته میشه و برای هیچ کسی مهم نیست. اون کمپ آوارگان هم مردم سوریه هستن نه کسانی دیگه! سوریه مال اونهاست که شماها جوشش رو میزنید نه مال ما.

جناب اسد هم مشروعیت خارجی ندارد و فک نکنم با این امار کشته ها و آوارگان مشروعیت پیدا کند.

به قول امام(ره): اون کسی که خودشم خودش رو قبول ندارد. مردم هم قبولش ندارن.


 

قادر عزیز:

الان موج احساسات تو این تایپک سرازیره نه موج منطق.
 

 

 

خوب سخنگوی پنتاگون در سایت هم اظهار فضل نمودن

 

اینقدی جناب نپتون به غرب امیدواره و قبولش داره خود اوباما نداره....

  • Upvote 12
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

ssshyy.jpg

 

امام زمان ... مهدی جان کجایی ؟؟

 

ادرکنی یا مولا

ادرکنی یا مولا

 

 

سوالی که پیش میاد اینه که، وقتی در جایی فرزندان معاویه و یزید شیعیان علی (ع) رو محاصره کردن و به خونشون تشنه هستن، پیاده روی میلیونی اربعین چقدر میتونه معنا داشته باشه؟ اصلا فلسفه پیاده روی اربعین و عزاداری امام حسین چیه؟ غیر از اینه که پیامی رو که امام حسین میخواست برسونه خوب بفهمیم؟ 

 

فکر کنید 1 درصد هم نه، 0.1 درصد از این جمعیت میرفتن برای دفاع از نبل و زهرا، میشه حدود 20000 نفر!

 

اصلا قصد شعار و این حرف ها رو ندارم، ولی اگر فقط یکم فکر کنیم که امام حسین چرا قیام کرد، شاید، فقط شاید به این نتیجه برسیم که با پای برهنه رفتن به سمت حرم امام حسین (ع) بیشتر موجب رضایت ایشون هست یا کمک به شیعیانی که 2 سال هست محاصره هستند و دقیقا نوادگان همون کسایی که فاجعه کربلا رو رقم زدند میخوان همون سناریو رو دوباره پیاده بکنن.

ویرایش شده در توسط era_923
  • Upvote 10
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با سلام خدمت همه دوستان گرامی

منافاتی ندارد . فشار مردم در آن لحظه آمریکایی ها را به این نتیجه رساند که سقوط مبارک اجتناب ناپذیر است و در صورت تسلط مردم امکان خروج اوضاع از کنترل هست و نیازی هم نیست که حتما به صورت رسمی و مکتوب به مبارک اعلام کنند باید کنار بروی تا برای آیندگان در آرشیو سند بگذارند . مقاومت مبارک هم تا آن لحظه و کشته شدن صد نفر هم به پشتوانه آمریکایی ها بود و اگر آمریکایی ها به وی اعلام می کردند درصورت بمباران مردم در خیابان مشکلی برایش ایجاد نمی شود او می ایستاد و این کار را می کرد  . این مانند این است که تصمیم شاه به خروج از ایران در دی ماه پنجاه و هفت را یک تصمیم شخصی بدانیم و کنفرانس گوادلوپ را در نظر نگیریم و حضور ژنرال هایزر را در سفارت آمریکا و ملاقات های وی را با سران نظامی و سیاسی وی تفننی و شخصی فرض کنیم . در همان شلوغی ها حزب الله لبنان بیست تن از نیروهایش را که اسیر در زندان های مصر بودند را فراری داد و سفارت اسرائیل دوبار هدف حمله و اشغال قرار گرفت . خط لوله صدور گاز به اسرائیل بیش از هشت بار منفجر شد و این نشان از فعال بودن محور مقاومت در قضایا و جهت دهی به آنها بود . منتهی این کناره گیری سبب فروکش کردن بخشی از التهابات و خروج بخشی از نیروها از صحنه شد که فکر می کردند با کنار رفتن مبارک دیگر کار تمام شد و زمینه را برای ورود نیروهای جدید که با پول قطر و عربستان پشتیبانی می شدند فراهم کرد . تصویب قانون اساسی جدید و برگزاری محاکمه مبارک و دیگران باز هم التهابات را کاهش داد و نیروهای در صحنه را که با انگیزه های مختلف آمده بودند تجزیه کرد .پله بعدی رد صلاحیت نامزدهایی بود که تاثیراتی خلاف خواست و منافع آمریکایی ها داشتند . مرسی جزو نفرات آخر در صف بود که تایید شد . همان انتخابات و درصد شکننده رای مرسی آمریکایی ها را بیش از پیش امیدوار کرد که با تقویت جناح سکولار امکان برد در آینده هست . در کنار آن عملکرد مرسی طرفدارانش را نیز نا امید کرد و در نهایت فرصت را پدید آورد که با یک کودتا مرسی را که امیدوار بود با خوشخدمتی به اسرائیلیها و اتصال به سلفی های جای پای خود را محکم کند کنار زد و در نهایت فرصت تسویه حساب با اخوان المسلمین پیش آمد و

دستور شلیک مستقیم با هزاران کشته و دستگیری وابستگان آنها بدون مخالفت در خور توجهی در جامعه بین المللی صادر شد.

 برای آمریکا منافعش مهم است و هیچ فرقی نمی کند که این منافع را از طریق مبارک یا مرسی یا سیسی به دست آورند

 آمریکایی ها همین الان هم به حرکت سیسی کودتا نمی گویند چون خلاف منافعشان است  ممکن است در آینده منافعشان ایجاب کند و شخص دیگری را روی کار بیاورند آن وقت سیسی به دلیل کودتا محاکمه خواهد شد

همه اینها که گفتی زد گرامی منبع حساب نمیشن. البته فشار اقتصادی و..... به کنار.

جناب اسد و حسنی مبارک در یک حیطه از وضعیت فشار روحی و سیاسی بودن ولی چرا حسنی مبارک کنار کشید و اسد اینکارو نکرد؟ اسد شد عامل بدبختی و سرنگونی بالای سیصد هزار نفر آدم! داعش-النصره و ............. هزار کوفت دیگه، در حالیکه اگر کنار میکشید نهایت وضعیت امروز سوریه میشد لیبی که واقعاً هم اینطور نمیشد(نهایت مثل مصر). امروز اگر داعش نصف سوریه رو گرفته اگر از ارتشیان سوریه کشته میشن-اگر از مخالفین کشته میشن. از دید خداوند(اگر اعتقاد دارد) فک نکنم جناب اسد بیگناه باشه اونجور که دوستان تحویلش میگیرن و براش شادمانی میکنن. اینها رو جدا از مسائل سیاسی اسد مترسک گفتم.

 

با فرض اینکه اسد بمونه و کلیه مخالفین شکست بخورن(مخالفین سوری):

1-سوریه تلی از خاکستر چگونه ساخته خواهد شد؟

2-مشروعیت خارجی سوریه؟

3-وضعیت بین المللی سوریه؟

 

چجور این پازلها کنار هم جور در میان؟ تنها راهش کناره گیری اسد-تسلیم مخالفین-رفع تحریمهای خارجی-حکومت ائتلافی مثل عراق.

غیر از این این جنگ ادامه پیدا میکنه تا سرنگونی اسد یا مخالفین(از بین مردم هستن) و نابودی کلهم سوریه!

 

تنها دلیلی که امروز اسد رو از بین چندین جنایتکار فعلاً مخفی کرده جنایتهای فجیع داعش-النصره هست. یجورایی داعش به نفع اسد کار کرد! وضعیت سوریه وضعیت عراق هست و باید حکومت ائتلافی شکل بگیرد.

ویرایش شده در توسط nepton
  • Upvote 3
  • Downvote 20

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

اسد صد برابر شرف داره به نوکرهای قلاده بسته امریکا و اردوغان منافق تا اونجا که بتونیم به دولت سوریه کمک میکنیم تا کور شود هر آنکه نتوان دید.

کسی که نابودی کشورش و کشته شدن مردمش رو به منافع خودش ترجیح بده و داعش و النصره بشه منجی رسانه ایش به سگ شیطان هم شرف نداره عزیز. همین چند مدت پیش بود که کلی زن و بچه در یک بمباران هوایی تلف شدن. اگر کلیه افراد درگیر در این جنگ داخلی رو مقصر این مسئله بدونیم سهم جاب اسد سهم قابل توجهی خواهد بود.

بی شرف باشی ولی برای کشورت کار کنی معنی واقعی شرف هست.

 

کمک ما به رژیم سوریه هم دردی از اون دوا نمیکنه. مسئله سوریه باید داخلی و بین مخالفین و اسد حل بشه و یک حکومت ائتلافی و مستقل که بتونه روی پای خودش وایسه و از دیگران برای حفظ خودش کمک نخواد، تشکیل بشه.

 

  • Upvote 6
  • Downvote 24

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چون شما شیعه هستید نه فلسطینی. اگه شما رو سرببرن، کشته میشید ولی اگه یه فلسطینی بی دین یا ناصبی کشته بشه شهیده! 

اصلا میدونید چیه؟ دفاع از شما کلاس نداره ولی دفاع از غزه یه جور ژست روشنفکری جدیده.

در ضمن ما فعلا کارهای مهمتری مثل تسلیح کرانه باختری داریم پس بی زحمت مثل شیعیان پاراچنار و هزاره های افغانستان و مردم بحرین، تحمل کنید و صداتون در نیاد.

 

راستی الان اون مداحای زوزه کش و عوعو کن کجان؟ شیرازی چرا لال شده؟ نهایت تعصب شیعیمون شده شرکت تو پیاده روی اربعین! ننگ بر ما!

 

 

از این داستانهای هزار و یک شب تعریف نکنید لطفا. حقیقت ماجرا اینه که اگه سردار سلیمانی و جنگنده های شیطان بزرگ با هم همکاری نمیکردن آمرلی هم از دست رفته بود. این سوارهای مرموزی که ازشون حرف میزنید چرا تو واقعه کربلا حضور نداشتن؟ نکنه خون شیعیان از خون امامشون رنگین تره؟ 

از زمان جنگ لبنان مرسوم شده ملت از این سوارها ببینن. یه سوالی الان برام پیش اومد. این سواران نمیتونستن مانع بمباران بیروت بشن؟ نمیتونستن مانع کشتار اسپایکر بشن؟ 

یه لحظه به عقل خودتون رجوع کنید تا جوابش رو پیدا کنید.

جناب مارشال با اينكه ارادت خاصي نسبت به شما دارم ولي ...

قضيه كربلا و لشكر جنيان براي همه ثابت شدست مگر اينكه بخواييد شما مدارك خاصي از جايي ؟ بياريد

اگه نظرخداي بزرگ و دعاي خاص ائمه سلام الله عليهم نباشه با قويترين سلاح ها هم نمي شه هيچ كاري كرد . اگه اينطور نبود حضرت امام خامنه اي نمي فرمودند كه دعاي جوشن صغير رو بخونيد (مطمنن وجود مبارك ايشون خيلي بيشتر از ماها نگران نبل و الزهراء هستند)

دوست عزيز ... هر چيز رو با عقل نمي شه بيان كرد مثلا شما به من بگو چطوري آتش سوزندگيشون از دست ميده يا رود نيل يه دفعه دو قسمت ميشه

اما در رابطه با آمرلي ... با احترامي كه براي شما قائلم ولي شما از اعتقادات و مردم آمرلي چي مي دونيد كه اينطوري با اطمينان كامل خبر ازاونجا مي ديد .تو دوران محاصره فقط توكل و توسل بود كه نجاتشون داد

چيزي كه براي شما داستان هزارو يك شبه براي ما اعتقاداته

  • Upvote 8
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سوالی که پیش میاد اینه که، وقتی در جایی فرزندان معاویه و یزید شیعیان علی (ع) رو محاصره کردن و به خونشون تشنه هستن، پیاده روی میلیونی اربعین چقدر میتونه معنا داشته باشه؟ اصلا فلسفه پیاده روی اربعین و عزاداری امام حسین چیه؟ غیر از اینه که پیامی رو که امام حسین میخواست برسونه خوب بفهمیم؟ 

 

فکر کنید 1 درصد هم نه، 0.1 درصد از این جمعیت میرفتن برای دفاع از نبل و زهرا، میشه حدود 20000 نفر!

 

اصلا قصد شعار و این حرف ها رو ندارم، ولی اگر فقط یکم فکر کنیم که امام حسین چرا قیام کرد، شاید، فقط شاید به این نتیجه برسیم که با پای برهنه رفتن به سمت حرم امام حسین (ع) بیشتر موجب رضایت ایشون هست یا کمک به شیعیانی که 2 سال هست محاصره هستند و دقیقا نوادگان همون کسایی که فاجعه کربلا رو رقم زدند میخوان همون سناریو رو دوباره پیاده بکنن.

 

دوست عزیز جسارت حقیر رو ببخشید

واقعا قصد بنده بی ادبی به شما بزرگوار نیست خدای نکرده

 

اما یک حرفی ته گلوم گیر کرده:

برادر من اولا مبارزه و جهاد لیاقت می خواد که خیلی ها ندارن

جرات و شهامت میخواد که خیلی ها ندارن

الان خود من

اگر کسی بهم بگه تو که دم از شیعیان نبل میزنی چرا نمیری به کمکشون

سن بالا

تن بیمار

مسولیت خانواده و .....هزارتا چیز دیگه رو بهانه میکنم

که شاید خیلیش راست باشه خیلی هم بهانه

اما برادر من لاقل اونهایی که رفتن حرم آقام امام حسین اونقدر جرات و شرافت داشتن که میدونن هر لحظه احتمال داره یک بمب منفجر بشه

زامبی های داعش حمله کنن و هزار تا چیز دیگه...............................اما عشق امام حسین کشیده و بردتشون

اما امثال خودم که به مقام و منصب دل خوش کردیم

به لذایذ دنیوی دل خوش کردیم

نمیخواهیم و نمیتونیم بریم پای پیاده به پا بوسی سرور و سالار شهیدان

چون

لیاقت میخواهد برادر لیاقت.................

 

آری ای برادرم ای جان من،، من و شما در خانه و محل کارمان در جای گرم و نرمی نشسته ایم و میگوییم لنگش کن

غافلیم که اگر به کمک و جهاد وجنگ باشد اول باید از خودمان شروع کنیم.

 

امیدوارم سخنان نسنجیده حقیر شما را نیازرده باشد

 و به حساب دردل یک دوست بگذارید.

 

با احترام

کوچک شما"

  • Upvote 4
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.