Parviz

تاپیک جامع قطعنامه ها و تحریم های علیه جمهوری اسلامی ایران

Recommended Posts

بادر من اولا امریکا و غرب قصد راضی کردن ما رو ندارن که بخوان ما رو هم در معادلاتشون شرکت بدن اونها ایرانی مستعمره می خوان و بس .
برادر من چین و روسیه هم مننافع خودشن رو دارن و ارتباط ما هم بیشتر از منافعمون نیست مثلا ما به سرمایه چین برای سرماه گذاری در ایران نیاز داریم و در ضمن این قطعنامه ها رو خیلی از کشورها مثل همین چین در نظر نمی گیرن و بعدا خیلی از اقلام رو به ما می فرشون و یا در تهیش به ما کمک می کنن البته دو لا حساب می کنن و سیاست خارجی رو بر مبنای این رار نمی شه شکل داد وگرنه ما باید با تمام دنیا قطع رابطه کنیم جز چند کشور.
قطع نامه بدون اجامع یعنی اینکه کشور و ا کشورهایی این جرات رو به خودشون دادن که جلوی ارابا دنیا وایسن و بگن نه و این خیلی معانی با خودش داره.
و دولت لبنان هم از حزب الله و مردم حسابش جداست دولتی که وابسته به عرب و عامل اونها در لبنان هست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اپرای عزیز همه موافق تحریم بودن بجز ترکیه و برزیل!
این دوتا هم چون اومدن تهران و توافقنامه انتقال اورانیوم رو با ایران امضا کردن اگه با تحریم موافقت میکردن خودشون و کار خودشونو کوچیک میکردن! برای همین مخالفت کردن!
فکر نکنید چون عاشق چشم و ابروی ما هستن خودشونو از غرب جدا میکنن! خیر! هنوز هم همین ترکیه جیره خوره غربه و خواهد بود! فکر همراهی اینها با ما خیالی بیش نیست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بله من بارها گفتم ما در این دنیا تنها ییم و جز خدا کسی رو نداریم اما اینکه بعضی ها هم رای به سود ما می دن برای باز منافع خودشون هست و همین مثل گرفتن امتیاز از امریکا و قوی کردن ومطرح کردن خودشون توی سطح دنی و یا بده بستانهای پشت پرده و......
من در هیچ جای صحبتهام نگفتم کسی برای ما خودش رو فدا می کنه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متن كامل قطعنامه شوراي امنيت درباره ايران
شوراي امنيت سازمان ملل متحد، شنبه شب پس از رايزني‌هاي گسترده، قطعنامه 1747 را درباره پرونده اتمي ايران تصويب كرد كه بر اساس آن برخي مقام‌ها و همچنين شركت هاي ايراني، مشمول تحريم قرار مي‌گيرند.

متن كامل قطعنامه 1747 به شرح زير است:

شوراي امنيت سازمان ملل متحد امروز تشكيل جلسه داد تا پيش‌نويس قطعنامه‌ پيشنهادي فرانسه، آلمان و انگليس را كه در سند 2007/170 قيد شده بود، بررسي كند. متن اين قطعنامه به شرح زير است:

لطفا توجه كنيد: متن زير خلاصه اظهارات امروز حاضرين در نشست شوراي امنيت سازمان ملل در زمينه منع توليد و تكثير است. متن مشروح‌تر بعد از اتمام نشست در پايگاه اينترنتي MaximsNews.com منتشر خواهد شد.

شوراي امنيت،
"با يادآوري اظهارات رئيس شورا در 29 مارس 2006 و قطعنامه 1696 در 31 جولاي 2006 و قطعنامه 1737 در 23 دسامبر 2006 و با تاييد مفاد آنها؛

" با تاكيد بر تعهدات خود در قبال پيمان منع توليد و تكثير، تعهد همه كشورها در قبال اين پيمان مبني بر اجراي كامل وظايف خود در اين زمينه و يادآوري حق همه طرفين در چارچوب بندهاي اول و دوم اين پيمان براي توسعه تحقيقات، توليد و استفاده از انرژي اتمي در مسير اهداف صلح‌آميز بدون وجود هيچ‌گونه تبعيضي در ميان آنها؛

"با يادآوري نگراني جدي خود از گزارشات مدير كل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي كه در قطعنامه‌هاي 1696 (2006) و 1737 (2006) مطرح گرديده اند؛ و

"با يادآوري گزارش آخر مدير كل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي (gov/2007/8) مورخ 22 فوريه 2007 و ابراز تاسف از اينكه، همانطور كه در قطعنامه نيز قيد شد، ايران به قطعنامه 1696 (2006) و 1737 (2006) عمل نكرده است؛

"با تاكيد بر اهميت تلاش‌هاي سياسي و ديپلماتيك براي يافتن راه حلي مسالمت‌آميز جهت اطمينان از اينكه برنامه اتمي ايران كاملا در مسير مقاصد صلح‌آميز قرار دارد و با توجه به اينكه چنين راه حلي به نفع پيمان منع توليد و تكثير در نقاط ديگر جهان نيز خواهد بود و با استقبال از از تعهد مستمر چين، فرانسه، آلمان، روسيه ، انگليس و آمريكا در مورد اين مساله و با حمايت نماينده ارشد اتحاديه اروپا براي يافتن راه حلي مسالمت‌آميز؛

"با يادآوري قطعنامه شوراي حكام آژانس (gov/2006/14) كه بر اساس آن يافتن راه حلي براي مساله اتمي ايران باعث ارتقاء سطح تلاش هاي جهاني براي منع توليد و تكثير و تحقق هدف آژانس براي ايجاد خاورميانه اي عاري از تسليحات اتمي از جمله ابزارهاي تحويل آنها خواهد شد؛

"شورا مصمم است با اتخاذ تدابير مناسب براي متقاعد كردن ايران جهت اجراي قطعنامه 1696 و 1737 و برآوردن درخواست‌هاي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، تصميمات خويش را عملي كند. همچنين تا زماني كه شورا اعلام كند، اهداف قطعنامه‌هاي مذكور برآورده شده است، بايد مانع از توسعه فناوري حساس ايران در زمينه برنامه هاي اتمي و موشكي خود شد؛

"با يادآوري تعهدات كشورها براي پيوستن به تلاشهاي چندجانبه جهت عملي ساختن تدابير مورد نظر شوراي امنيت؛

"با ابراز نگراني از اينكه خطرات توليد و تكثير ناشي از برنامه اتمي ايران و طبق اين متن ، قصور ايران در اجراي تعهدات خود در قبال شوراي حكام آژانس و اجراي قطعنامه‌هاي 1669 و 1737 شوراي امنيت و همچنين با توجه به مسئوليت خطير شوراي امنيت در چارچوب منشور سازمان ملل براي حفظ صلح و امنيت بين‌المللي؛

"با اجراي بند چهل و يكم فصل هفتم منشور سازمان ملل:

1- با تاييد اينكه ايران بايد بدون هيچ تعللي گام‌هاي مورد نظر شوراي حكام آژانس در قطعنامه gov/2006/14 كه براي ايجاد اعتماد در خصوص صلح‌آميز بودن برنامه اتمي ايران و همچنين حل مسائل مهم ضروري هستند، بردارد و طبق اين متن ، بر تصميمات خويش مبني بر اينكه ايران بايد بدون تعلل بيشتر گام هاي مورد نظر در پاراگراف دوم قطعنامه 1737 را بردارد، تاكيد مي‌كند.

2- از همه كشورهاي عضو نيز مي‌خواهد تا در مورد ورود يا گذر افرادي كه مستقيما در فعاليت‌هاي اتمي حساس توليد و تكثير يا توسعه سيستم تحويل تسليحات اتمي ايران نقش دارند يا از آن حمايت مي‌كنند، از خاك خود مراقب باشند . شورا همچنين از كشورها مي‌خواهد تا كميته‌اي را كه بر اساس بند 18 قطعنامه 1737 تشكيل شده است (در اين متن با عنوان كميته از آن ياد مي شود) از ورود يا گذر افرا مورد نظر از خاك خود مطلع كند، منظور افرادي است كه در پيوست 1737 يا پيوست اول اين قطعنامه نامشان ذكر شده است. آنها همينطور بايد افرادي را كه شوراي امنيت يا كميته اعلام كرده است مستقيما در پيشبرد يا حمايت از فناوري اتمي حساس توليد و تكثير يا توسعه سيستم هاي تحويل تسليحات اتمي از جمله از طريق مشاركت در تامين قطعات ، كالاها ، تجهيزات ، مواد و فناوري اي كه بر اساس پاراگراف هاي سوم و چهارم قطعنامه 1737 ممنوع اعلام شده اند‌، نقش دارند، زير نظر بگيرند و ورود و گذر آنها را از خاك خود به اطلاع كميته برسانند مگر در مواقعي كه سفر آنها مستقيما مرتبط با بخش‌هاي ب ، قسمت اول و دوم پاراگراف سوم آن قطعنامه است.

3- شورا تاكيد مي‌كند كه هيچ چيز در پاراگراف بالا مستلزم اين نيست كه يك كشور مانع از ورود اتباع خود به خاك خود شود و همه كشورها بايد در راستاي اجراي پاراگراف بالا ملاحظات بشردوستانه از جمله موازين مذهبي و همينطور اهداف مطروح در اين قطعنامه و قطعنامه 1737 از جمله بند 15 منشور آژانس بين المللي انرژي اتمي را رعايت كنند.

4- شورا تصميم مي‌گيرد كه تدابير مورد نظر در پاراگراف 12 و 13 و 14 قطعنامه 1737 بايد شامل اشخاص و سازمان‌هاي فهرست‌شده در پيوست اول اين قطعنامه شود.

5- شورا تصميم مي‌گيرد كه ايران نبايد اقدام به تامين، فروش يا انتقال مستيم يا غير مستقيم مواد يا سلاح مربوطه از طريق خاك ، اتباع ، ناو يا هواپيماي خويش كند و همه كشورها بايد تامين اين قطعات را از ايران از طريق اتباع خود يا استفاده از كشتي يا ناو هواپيمابر خويش ، در داخل يا خارج از ايران ممنوع اعلام كنند.

6- از همه كشورها مي‌خواهد در تامين، فروش يا انتقال مستقيم يا غيرمستقيم مواد يا سلاح مربوطه از خاك خود يا از طريق اتباع، كشتي، ناو هواپيمابر، خودرو جنگي، تانك، سيستم‌هاي آتش بار سنگين، ناو جنگي، هليكوپتر جنگي، كشتي جنگي، موشك، سيستم‌هاي موشكي كه در قالب هدف كنوانسيون مربوط به تسليحات ايران مصوب سازمان ملل متحد قيد شده و همچنين در مورد هرگونه كمك يا آموزش فني، كمك مالي ، سرمايه‌گذاري يا خدمات ديگر و انتقال منابع يا خدمات يا كمك مالي در زمينه تامين، فروش، انتقال ، ساخت يا استفاده از اين قطعنامه براي جلوگيري از انباشت ويرانگرانه تسليحات مراقب باشند.

7- از همه كشورها و موسسات مالي بين المللي مي‌خواهد تا زير بار تعهد هيچ كمك مالي و وام جديد به جمهوري اسلامي ايران نروند مگر براي اهداف بشردوستانه و توسعه.

8- از همه كشورها مي خواهد تا در عرض 60 روز بعد از تصويب اين قطعنامه گزارشي را درخصوص گام‌هاي ايران در زمينه اجراي موثر بندهاي دوم، چهارم ، پنجم و ششم و هفتم بالا ارائه كند.

9- با اعلام تعليق مورد نظر در پاراگراف دوم قطعنامه 1737 و همينطور راستي آزمايي كامل همكاري ايران با شوراي حكام آژانس بين المللي انرژي اتمي در زمينه تحقق درخواست‌ هاي آژانس و كمك براي يافتن راه حلي مسالمت آميز جهت اطمينان از صلح آميز بودن برنامه اتمي ايران و همچنين با تاكيد بر آمادگي جامعه جهاني براي يافتن اين راه حل و ترغيب ايران براي تعامل با جامعه جهاني و آژانس و با تاكيد بر اينكه اين تعهدات به نفع ايران است.

10 - با تاييد مداوم تعهدات چين، فرانسه، آلمان ، روسيه ، انگليس و آمريكا ، حمايت نماينده ارشد اتحايه اروپا براي يافتن راه حلي مسالمت آميز براي اين مساله و ترغيب ايران براي بررسي پيشنهادات آنها كه در ژوئن 2006 ارائه شد و در پيوست دوم اين قطعنامه آمده و در قطعنامه 1669 به تاييد شوراي امنيت رسيده است و با اذعان به اينكه اين پيشنهاد همچنان براي توافقي جامع و بلندمدت كه باعث توسعه همكاري و روابط با ايران بر اساس احترام متقابل و ايجاد اعتماد بين المللي مبني بر صلح آميز بودن برنامه اتمي ايران مي شود، در دست بررسي است.

11- بر عزم خود براي تقويت صلاحيت آژانس بين‌المللي انرژي اتمي تاكيد مي‌كند و قويا از نقش شوراي حكام آژانس و دبيرخانه آن به خاطر تلاش كامل و حرفه‌اي براي حل همه مسائل مهم مربوط به ايران در چارچوب آژانس تشكر و بر اهميت نقش آژانس تاكيد مي‌كند و معتقد است آژانس به لحاظ بين المللي صلاحيت راستي‌آزمايي پادمان از جمله عدم انحراف مواد اتمي به سوي اهداف غيرصلح آميز و همچنان تداوم كار براي حل مسائل مهم مربوط به برنامه اتمي ايران را دارد.

12- درخواست مي‌كند در عرض 60 روز بعد، مدير كل آژانس گزارشي را در مورد تعليق كامل فعاليت‌هاي مذكور در قطعنامه 1737 و همچنين روند همكاري ايران با شوراي حكام آژانس در مورد مسائل مورد نظر و بندهاي ديگر قطعنامه 1737 و اين قطعنامه به شوراي حكام آژانس و به موازات آن به شوراي امنيت سازمان ملل ارائه كند.

13- تاييد مي‌كند كه اين شورا بايد اقدامات ايران را در سايه گزارشات مربوطه در پاراگراف 12 در عرض 60 روز ارائه كند؛ و

الف) اين شورا بايد اجراي تدابير را تا زماني كه ايران همه فعاليت‌هاي بازفراوري و غني‌ سازي را متوقف كرده است، از جمله تحقيق و توسعه كه آژانس راستي آزمايي كرده، به حال تعليق درآورد تا مذاكرات را با حسن نيت پيش ببرد و يك نتيجه قابل قبول دوجانبه و زودهنگام محقق شود.

ب) اين شورا بايد تدابير مورد نظر در بندهاي سوم، چهارم، پنجم ، ششم و هفتم و دوازدهم قطعنامه 1737 و همينطور بندهاي دوم، چهارم، پنجم ، ششم و هفتم اين قطعنامه را در زودترين زمان ممكن بعد از دريافت گزارش مورد نظر در پاراگراف 12 مبني بر اينكه ايران كاملا به تعهدات خود در قطعنامه هاي مذكور شوراي امنيت و برآوردن درخواست هاي شوراي حكام طوري كه به تاييد شوراي رسيده باشد، عملي كند.

ج)اين شورا بايد در صورتي كه گزارش مورد نظر در پارارگراف 12 حاكي از آن باشد كه ايران به قطعنامه 1737 عمل نكرده است، تدابير مناسب ديگري را بر اساس بند 41 منشور هفتم سازمان ملل اتخاذ كند و ايران را متقاعد نمايد كه به اين قطعنامه ها و درخواست هاي آژانس پاسخ مثبت بدهد و تاكيد مي كند كه تصميمات بعدي زماني لازم خواهند شد كه اين تدابير ضروري شوند

14- شورا اين مساله را همچنان پيگيري خواهد كرد.

منبع
[url]http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8512270094[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بسمه تعالی

با سلام

دوستان ظاهرا" یواش یواش دارن هلمون میدن سمت منشور هفتم !
با همراه شدن روسیه منافق و چین دو دوزهباز که خیلی هم خودشو مبادی آداب اخلاقی میدونه(ارواح عمه اش) فکر میکنم که پشت پرده توافقاتی جهت شروع یه جنگ ویرانگر توو منطقه که یه طرفش ماییم صورت گرفته باشه. باید با دقت حرکات بعدیشون رو رصد کرد.
ممکنه انباشت سلاح هاشون بیش از ظرفیت انباراشون شده باشه و برا پولای ما کیسه دوختن تا یه جوری با دور زدن قطعنامه های کذاییشون آشغالاشونو چند برار قیمت به ما بندازن! خدا بخیر بگذرونه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احتمال جنگ تو منطقه هست ولي خيلي كمه چون اگه جنگي بشه قيمت نفت به حدود 500 دلار ميرسه و اقتصاد دنيا كه 67% انرژي دنيا از بغل گوش ايران رد به كل نابود ميشه گرچه اونا هيچ كاري ازشون بعيد نيست فقط اگه به حرف هاي صهيونيست ها گوش ندن اين آمريكا و انگليسو ... اينا اوضاع تا حدودي به نفع ماست فعلا چون كه ميدونيد آمريكا فقط گوش به فرمان اسرائيله اوباما و كاخ سفيدو پنتاگون و كنگره و سنا آمريكا........اينا همه تحت فرمان كامل اسرائيل هستند
اگه بهاي نفت به 400-500 دلار برسه اقتصاد دنيا تقريبا نابود ميشه و بشر برميگرده به 400 سال قبل
ما خودمون قطب تسليحاتي توي منطقه هستيم كسي نمي تونه اسلحه هاشو به ما قالب كنن
صد در صد دولتمرداي غيور ما (دكتر محمود احمدي نژاد) فكرهاي براي دور زدن اين جور حربه ها انديشيدن نگران نباشيد دست خدا و حضرت ولي عصر (عج) هميشه همراه ماست
چون خود حضرت ميفرمايند: اگه ما لحظه اي به فكر شما نبوديم و شما رو از ياد ميبرديم دشمنان شما ، شما را ريشه كن ميكردند
توكل كنيد به خدا و راه امام(ره) و مقام معظم رهبري و برويد و هيچ وقت آن را ترك نكنيد
به اميد پيروزي رزمندگان اسلام و فتح تمام دنيا به دست سپاه و ارتش و بسيجيان ما

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote] 67%[/quote] 30 درصد !

400 500 دلار ؟! ...

نهايتا 180 دلار ...
چون دنيا در بحران اقتصادي هست طبعا هم اكنون صنعت و توليد متوقف هست بنابراين نياز به منابع انرژي كمتر ...

[quote]دوستان ظاهرا" یواش یواش دارن هلمون میدن سمت منشور هفتم ![/quote]البته فصل هفتم از منشور سازمان ملل .

هيچ وقت چنين چيزي پيش نمياد ! مگر اينكه ما دنبالش باشيم .../
قطعنامه سازمان ملل كاملا حساب شده بود . همينطور كوتاه اومدن ايران مقابل تركيه و برزيل .


اگر هدف اين جنگ فقط تضيف توان سياسي اقتصادي و نظامي ما باشه اونها قطعا برنده هستند ! اما اگر هدف فتح و تقسيم ايران باشه قطعا بازنده هستند ... ! ...
منتها هدف عقبي توي اين توسط اونها مشخص نميشه ! يعني اگر ايران بخواد انتحاري جلو بره توان سياسي و اقتصادي و نظامي اونها هم تضعيف ميشه و راهي نميمونه جز تسخير مناطق جنوبي ايران از خوزستان تا سيستان و بلوچستان كه كنترل تنگه و دهانه رو هم بدست بگيرند ! ... بنابر اين جنگ طولاني و با عاقبت نامعلوم خواهد شد كه طبعا اقتصاد كل منطقه و جهان رو تحت تاثير قرار ميده ! ...
اونجا معلوم نيست كه شرق با غرب هماهنگ ميشه براي نابودي كل ايران يا شرق و غرب براي بدست اوردن منطقه بجون هم ميافتند كه براي هر دوش دليل هست .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote] 67%[/quote] 30 درصد !

400 500 دلار ؟! ...

نهايتا 180 دلار ...
چون دنيا در بحران اقتصادي هست طبعا هم اكنون صنعت و توليد متوقف هست بنابراين نياز به منابع انرژي كمتر ...

[quote]دوستان ظاهرا" یواش یواش دارن هلمون میدن سمت منشور هفتم ![/quote]البته فصل هفتم از منشور سازمان ملل .

هيچ وقت چنين چيزي پيش نمياد ! مگر اينكه ما دنبالش باشيم .../
.[/quote]

بسمه تعالي

با سلام

woriorعزيز ُ نه اتفاقا؛ منظورم همون منشور هفتم كذايي سازمان ملله كه به بهونه اش به عراق هم حمله كردن كه فعلا؛ توو بند چهل و يكمش ما رو گير انداختن. به اين پاراگراف قطعنامه كذايي دوباره يه نيگاه كنيم:

"با اجراي بند چهل و يكم فصل هفتم منشور سازمان ملل:


1- با تاييد اينكه ايران بايد بدون هيچ تعللي ....
2- از همه كشورهاي عضو نيز مي‌خواهد تا ...
3- شورا تاكيد مي‌كند كه ...
4- شورا تصميم مي‌گيرد كه ...
5- شورا تصميم مي‌گيرد كه ايران نبايد ...
6- از همه كشورها مي‌خواهد در تامين، ...
7- از همه كشورها و موسسات مالي ...
8- از همه كشورها مي خواهد تا در عرض 60 روز...
9- با اعلام تعليق مورد ...
10 -......
11-.....
12- ....
13- تاييد مي‌كند كه اين شورا بايد اقدامات ايران را در سايه گزارشات مربوطه در پاراگراف 12 در عرض 60 روز ارائه كند؛ و

الف) اين شورا بايد ....
ب) اين شورا بايد تدابير مورد نظر در بندهاي ...
[size=18][color=red]ج)اين شورا بايد در صورتي كه گزارش مورد نظر در پارارگراف 12 حاكي از آن باشد كه ايران به قطعنامه 1737 عمل نكرده است، تدابير مناسب ديگري را بر اساس[/color]
[color=blue]بند 41 [/color][color=indigo]منشور هفتم سازمان ملل [/color][color=red]اتخاذ كند و ايران را متقاعد نمايد كه به اين قطعنامه ها و درخواست هاي آژانس پاسخ مثبت بدهد و تاكيد مي كند كه تصميمات بعدي زماني لازم خواهند شد كه اين تدابير ضروري شوند [/color][/size]
14- شورا اين مساله را همچنان پيگيري خواهد كرد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من نیز با نظر دوستان در مورد نزدیک کردن ایران به منشور هفتم موافقم اما تنها هدف آنها زیر فشار گذاشتن ایران برای پذیرش درخواست انها است حالا نه به همان صورت که بخوان همون طور که دیدیم ایران با در خواست مبادله در خاک کشور سوم بالاخره موافقت کرد حالا در روسیه و فرانسه نه در یک کشور دیگر .....

این نظر که این قطعنامه بر توان دفاعی کشور تاثیر نخواهد داشت سخن بسیار نادرستی است ... کشور ما از نظر موقعیت که دارد هر روز نیاز به تکنولوژی دفاعی تازه تری می باشد پس برای بدست آوردن ان در گذشته برای هر نوع تکنولوژی دفاعی هزینه چند برابر رو باید پرداخت می کرد و حالا دردسر بدست آوردن آنها نیز بیشتر شده .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]دوستان چند سوال دارم.
با تصویب این قطعنامه تکلیف تولید تانک های T72 در ایران چه می شود؟
آیا محصولاتی دیگری از اقلام تحریمی تحت امتیاز کشور خارجی در ایران تولید می شود ؟
آیا در تولید موشک های بالستیک ایرانی از مواد و قطعات وارداتی استفاده می شود؟(که به نظرمی رسد که این گونه باشد)
با این قطعنامه به احتمال زیاد جلوی ورود بسیاری از ماشین آلات ،مواد و قطعاتی که امکان استفاده در صنایع موشکی را دارند،گرفته خواهد شد که باعث می شود بسیاری از صنایع کشور چه نظامی و چه غیر نظامی دچار مشکل شوند.نظر شما چیست؟

در تمام این موارد در نظر داشته باشید این یک تحریم بین المللی است که تمام کشورها باید آن را رعایت کنند.[/quote]

آقا کسی به این سوال های ما جواب نداد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]با تصویب این قطعنامه تکلیف تولید تانک های T72 در ایران چه می شود؟ [/quote] هيچ كس نميداند اصلا اين تانك ها توليد ميشده است يا نه و البته توليد اونها تحت ليسانس هست نه وابسته . (يعني روسها كيفيت توليد ايران رو تضمين ميكنند و بهش اجازه دادن) اين فرقش با كپي در حد يك مجوز هست ...

در ايران تي 72 كه ديگه نيازي به توليدش نيست احتمالا توليد خواهد شد ...

[quote]آیا در تولید موشک های بالستیک ایرانی از مواد و قطعات وارداتی استفاده می شود؟(که به نظرمی رسد که این گونه باشد) [/quote]
قبلا برخي از سوختهاي جامد مخصوصا اينها وارد ميشد ! اما الان ديگه نيازي نيست و البته فكر نميكنم هم اكنون ايران برنامه موشكي آنچنان وابسته اي داشته باشه ...

هيچ كس به اين تحريم ها پابند نيست (تا زماني كه پول خوبي گيرش بياد) آخه مگه مرض دارند پول رو قبول نكنند ؟! خصوصا طرفهاي حريص ما مثل روسيه و چين ... منتها گرانتر ميشه ... شايد تاثير همين باشه چون مشتري ديگري ندارند مگر اينكه يكي ديگه مثل عربستان بياد بيشتر پول بده ..

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
icon_idea وای چقدر خندیدم از این قطعنامه همون زوزه سگست و لی من هم می ترسم این سگ و بقیه سگ ها در مورد ایران به بن بست رسیده باشن و با توجه به هاریشون امکان گاز گرفتنشون هست .

ولی اینا فکر کردن با اینجور قطنامه ها می تونن جلوی حقوق حقه ما رو بگیرن اگر هم می خوان بجنگن بسم الله اخه دیگه چقدر حرف می زنن یکبار عمل هم خوبه حتما یه چیزی خوبی پیدا می کنن.

فقط همین رو بگم این جنگ جنگ اول و اخر ایران و امریکاست و اینم اضافه کنم این جنگ در صورت شروع به ایران و ما ختم نمی شه دنیا رو در انچنان وضعیتی فرو ببره که همین غربی ها هر روز برای فرار ازشاز همین سازمان چند تا دولت متحد تند تند قطعنامه اتش بس صادر بفرمایند. ایران به صورت بالقوه این توانایی رو داره که کل منطقه رو برای اونها در تمام ابعاد نظامی سیاسی و اقتصادی به هم بریزه.

راستی بوشهری ها کسی شون اینجا هست من کشته مرده اون قایق های انتحاریشون هستم (بسیجی ها رو می گم)اینقدر گریه می کردن به اقا می گفتن شما اجازه بده ما اینا رو ادب کنیم ظاهرا داره وقتش می رسه .

ان الله مع المجاهدین.....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]راستی بوشهری ها کسی شون اینجا هست من کشته مرده اون قایق های انتحاریشون هستم (بسیجی ها رو می گم)اینقدر گریه می کردن به اقا می گفتن شما اجازه بده ما اینا رو ادب کنیم[/quote]
بله ماشاالله بوشهری ها سایتو اشغال کردن! icon_idea
این قضیه قایق انتحاری مارو کشت! اصلا چه جوریه؟ قایق انتحاری یعنی چی؟ یعنی خودتو به ناو دشمن میزنی؟ مگه ناو میذاره به چند کیلومتذیش هم برسی؟ اگه برسی که دیگه دفاعی براش نمونده لابد! اگه دفاعی نمونده خوب عملیات انتحاری دیگه چرا؟ غنیمت میگیریمش! درسته دربو داغون شده اما بازم یه چیزی ازش در میاد!
فقط یه چیز مونده بود ببینم اونم قایق انتحاری بود! icon_question

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]هشدار لاریجانی به آمریکا و کشورهای ماجراجو:[/b]
اگرکشتی‌های کمکی ایران به غزه را بازرسی کنید،خدمت کشتی هایتان در خلیج فارس می رسیم
صبح امروز ( چهارشنبه مورخ 89/03/26) علی لاریجانی در نطقش، هشدارهای تندی به دنیای غرب داد و گفت: اگر وسوسه بازرسی کشتی‌های کمکی ایران به غزه را داشته باشید، خدمت کشتی‌هایتان در خلیج فارس و عمان می‌رسیم


به گزارش خبرآنلاین، رئیس مجلس به آمریکا و برخی کشورهای ماجراجو هشدار داد که اگر وسوسه بازرسی هواپیما و کشتی‌های کمکی ایران به غزه را داشته باشید، مطمئن باشند که ایران هم خدمت کشتی‌هایشان در خلیج فارس و عمان می‌رسد تا مقابله به مثلی برای دفاع از حقوق ملت کرده باشند.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا یادآور شد زمان سرگرمی و کلاس انشاء شما به پایان رسیده و نوبت درس و امتحان حساب است. در چنین شرایطی مطمئن نباشید که ایذاء و موذی‌گری به نفع شما باشد.

لاریجانی همچنی هشدار داد که آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند بر اقدام خیانتکارانه خود درحمله به کارون‌های آزادی سرپوش نهند.

[b]دبیر پیشین شورای امنیت ملی کشور با اشاره به انعکاس اخباری مبنی بر مصوبات محدودگرایانه دیگری علیه کشورمان در اتحادیه اروپا و کنگره و سنای آمریکا، گفت: مجلس ایران از دولت می‌خواهد که به دلیل عدم تبعیت این کشورها از معاهده NPT و تعهداتشان، پایه تولید سوخت را در سطح 20 درصد قرار دهد و به هیچ وجه از آن کوتاه نیاید تا کشورهای زورگو متوجه شوند به میزان فشار آنها متناسب با نیازهایمان، درجه غنی‌سازی افزایش می‌یابد.[/b]

این سخنان رئیس مجلس با فریاد الله و اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نمایندگان به نشانه موافقت با آن همراه شد.
منبع :

[url]http://www.khabaronline.ir/news-69257.aspx[/url]

فكر مي كنم اين اولين واكنش ايران به قطعنامه است كه علني منتشر مي شود . ( البته منظور من نحوه مقابله با قطعنامه است ) اين خبر را به خاطر قسمت آخرش گذاشتم .
حالا اگر دوستان اجازه بدهند و بحث را به بيراهه نبريم ( و نشينيم اينجا براي هم ديگه كري بخونيم ) از دوستان سؤالي بپرسم :

[align=center][color=darkred][b]به نظر شما چه پاسخي بايد به قطعنامه داده شود ؟ [/b][/color][/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]راستی بوشهری ها کسی شون اینجا هست من کشته مرده اون قایق های انتحاریشون هستم (بسیجی ها رو می گم)اینقدر گریه می کردن به اقا می گفتن شما اجازه بده ما اینا رو ادب کنیم[/quote]
بله ماشاالله بوشهری ها سایتو اشغال کردن! icon_question
این قضیه قایق انتحاری مارو کشت! اصلا چه جوریه؟ قایق انتحاری یعنی چی؟ یعنی خودتو به ناو دشمن میزنی؟ مگه ناو میذاره به چند کیلومتذیش هم برسی؟ اگه برسی که دیگه دفاعی براش نمونده لابد! اگه دفاعی نمونده خوب عملیات انتحاری دیگه چرا؟ غنیمت میگیریمش! درسته دربو داغون شده اما بازم یه چیزی ازش در میاد!
فقط یه چیز مونده بود ببینم اونم قایق انتحاری بود! icon_razz[/quote]

اگه همزمان و با تعداد زیاد و از چند جهت حمله کنن چی؟


راستی در جریان عملیات پیامبر اعظم. سال 85 . چند تا غواص رفتن و عکس امام رو چسبوندن به ناو های امریکایی. که اونها تا مدت ها نفهمیده بودند. و بعدها بچه های سپاه پالس هایی فرستادند که اونها هم متوجه شدند. اینی که رفتن عکس چسبوندن، یعنی که میتونستن، یه خرج انفجاری یا مین هم بکارن.



راستی این حرفش خیلی خنده است و باحاله:
[b]
به میزان فشار آنها متناسب با نیازهایمان، درجه غنی‌سازی افزایش می‌یابد.[/b]

فکر کنم یه قطعنامه دیگه بدن، میره واسه، 63% یا 93% . خدا را چه دیدی. icon_idea

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.