Parviz

تاپیک جامع قطعنامه ها و تحریم های علیه جمهوری اسلامی ایران

Recommended Posts

[quote]اپرا جان بیخیال! اول من با موشک ساحل به دریا ناوهارو میزنم بعد شما با قایق برو خوتو بزن به جنازه ناو و بیخودی شهید شو! خوبه؟
خوب برادر من وقتی راه های بهتری هست چرا برای من بسیج بی ترمز میشی؟
تمام اعضای این سایت عرق ملی دارن و جنگ بشه همه میرن میدان نبرد! به این شک نکن!
اما هر چیز راه خودشو داره![/quote]
برادر عزيز به نظر من بهترين شيوه جنگ با اين آمريكاي خبيث جنگ نامتقارن يا همون جنگ نامنظمه اگه يادتون باشه همون موقع هم كه آقاي جعفري به عنوان فرمانده سپاه انتخاب شدند گفتند كه تمركز سژاه روي جنگ نامتقارن خواهد بود اينطوريه كه آمريكاييها مي افتد تو يه باتلاق خيلي خيلي بزرگتر و عميقتر
[img]http://4.bp.blogspot.com/_3JOqA9Wh9IQ/SghnrbhwZ5I/AAAAAAAACj4/TOYjSt8yJe0/s400/Islam_3.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

آمریکا، پول ملی و بخش خودرو ایران را تحریم کرد.



به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با امضای تحریم های جدیدی اعلام کرد همه موسسات و مراکز مالی غیرآمریکایی که با ریال ایران سپرده گذاری، معامله یا چنین معاملاتی را تسهیل کنند؛ مورد مجازات واشنگتن قرار می گیرند.

این برای نخستین بار است که آمریکا، ریال ایران را به طور مستقیم مورد هدف قرار می دهد. براساس حکم اوباما، همچنین افراد و سازمان هایی که با بخش خودروی ایران هر گونه تعامل داشته باشند نیز مجازات می شوند.

به گفته مقامات آمریکایی، بخش خودروی ایران، یک منبع بزرگ درآمدی این کشور است. آمریکا با هدف اجبار ایران به عقب نشینی در روند فعالیت های هسته ای اش، تحریم هایی را در بخش های مختلف از جمله اقتصادی اعمال می کند.

واشنگتن هفته گذشته هم 8 شرکت پتروشیمی ایران را تحت تحریم قرار داد. صنایع پتروشیمی نیز یکی از منابع مهم درآمدی تهران به شمار می آید. «جی کارنی» سخنگوی کاخ سفید در این باره گفت: ما باب گفتگو را با ایران درباره برنامه هسته ای اش هنوز بازگذاشته ایم تا این امکان برای بازگشت دوباره تهران به جامعه بین الملل وجود داشته باشد البته اگر به تعهداتش پایبند باشد.

وی افزود: ایران باید درک کند که زمان محدود است. اگر دولت تهران حرکت در مسیر خود را ادامه بدهد آمریکا و هم پیمانانش فشارهای بیشتری را علیه ایران اعمال خواهند کرد



  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چند روز پیش که رئیس رنو پارس به عنوان رئیس رنو خاورمیانه هم انتخاب شد که یه ایرانی هست گفته که تو جلسات، ایران رو به عنوان مرکز تولید خودروی رنو تو خاورمیانه انتخاب کردن و میخوان که طیف وسیعی از خودروهای تولیدی رنو رو تو ایران تولید کنن و به 10 کشور رنو خاورمیانه صادر کنن فک کنم این تحریم پاسخی به اون تصمیم رنو بوده باشه چون با توجه به استقبال ایرانی ها از تندر90 میشد حدس زد که تیراژ تولید خودروهای رنو قطعا بالا میره(تولید ایندفعه توسط خود رنو انجام میشه نه یه خودروساز دیگه)هم میتونه بازار خودروی ایران و در نتیجه بخشی از اعتراضات به گرانی رو آرام کنه هم باعث ایحاد یه بنگاه با اشتغال زایی خیلی بزرگ بشه از طرفی با این کار حس رقابت بین سایر خودروساز های ایرانی تحریک میشه و میتونه به سمت پیشرفت حرکت کنه یه خاصیت بزرگ دیگه هم که داره این کار باعث سرازیر شدن ارز به داخل ایران به خاطر صادرات میشه تازه چون رنو یه شرکت خارجی هست میشه ازش مالیات خوبی هم گرفت پس این طرح در صورت اجرا خیلی به نفع ایران هست.
حالا کیه که بگه آمریکا کور تحریم میکنه و تحریم هاش هوشمندانه نیستن؟
آمریکایی ها دیگه تو تحریم کردن دارن خبره میشن دیگه مثه قبل تحریم هاشون بی تاثیر یا کم تاثیر نیست دقیقا فهمیدن باید کجاها رو هدف قرار بدن.
خدا لعنت کنه اونایی کع باعث آزار مردم ایران میشه چه اونایی که خارج از ایران هستن چه اونهایی که چند سال تو خواب بودن و حالا دارن باعث اذیت ایرانیها میشن. :-x
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینجوری فایده نداره ما باید به ازای هر تحریم جدید فعالیت های هسته ای مون رو بیشتر کنیم تا اونها هم حساب کار بیاد دستشون

همیطور به پیش بریم در کمتر از یک سال دیگه فروش غلات رو هم ممنوع می کنند
  • Upvote 5
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مقصر خودمون هستیم که نمیخوایم تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا به کسی وابسته نباشیم.تا وقتی فقط شعار میدیم و از عمل خبری نیست همین آش و همین کاسه است.
  • Upvote 5
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فکر میکنم اگه این تحریم بطور دقیق اجرا بشه صنعت خودروسازی ما باید تعطیل بشه
مثلا اگه -- ای سی یو -- یا همون مخ کامپیوتری ماشین رو بهمون ندن خودرو ها نمیتونن روشن بشن مگر اینکه دوباره بازار سیاه
تا جایی که من اطلاع دارم خودمون هم قادر به ساخت چنین قطعه ای نیستیم و بیشتر از المان وارد میکنیم
البته میتونیم خودرو ها رو دوباره به سیستم کاربراتوری برگردونیم :winking:
فکر کنم شرکتهای خودرو سازی دوباره قیمت ها رو بکشن بالا
خوب دیگه ، کور از خدا چی میخاد
  • Upvote 4
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
صنعت انحصاری و غیر مولد خودرو سازی کشور جز قالب کردن ماشین های بنجلش به مردم ان هم با قیمتی کاملآ غیر واقعی و گزاف چه گلی به سر این مملکت زده است؟پس همان بهتر که صنعت خودروسازی کشور نابود شود.
در مورد تحریم ریال هم باید گفت تحریم بسیار خطرناکی است و عملآ ریال از یک واحد پولی کم ارزش (در حال حاضر) به یک واحد پولی بی ارزش تبدیل خواهد شد و مشکلاتی فراوانی گریبان کشور را خواهد گرفت.
دوست داشتم چند خطی بیشتر می نوشتم اما بنا به دلایل...
در اخر باید بگویم برای اینده بسیار نگرانم و خدا به همه ی ما رحم کند و دشمنان ما را نیز لعنت کند.
  • Upvote 10
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدايا اين دشمن عاقل را از ما نگير ..... اميدوارم اين تحريم ها همچنان باقي باشه تا مديران ما ياد بگيرند كه نمي توان با بله بله قربان گفتن زير دستها كشور را اداره كرد .... امام مي گفت جنگ براي ما نعمته .... اگر الان مي بينيد تمام كشورهاي دور و بر ما نا امن هستند ولي ما داريم انتخابات برگذار مي كنيم به خاطر آبديده شدن دستگاه هاي امنيتي و نظامي كشور در ناامني ها و جنگ تحميلي در اول انقلاب است .... تنها بخشي از كشور ما كه بازمانده ي قبل از انقلاب است همين بخش اقتصادي است كه خدا را شكر دارد پوست مي اندازد .... هيچ كس مثل اين اوباما نمي تواند به ما خدمت كند .... اميدوارم متوجه اشتباه خود نشوند و اين تحريم ها را ادامه دهند
  • Upvote 13
  • Downvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه باید گفت که تحریمها نه تنها ما رو به پیشرفت وادار نمیکنه بلکه تلاش ما رو برای زندگی بخور رو نمیر زیادتر میکنه. از دوستان تعجب میکنم به خاطر نظرها و افکار مجازیشون.
همین الان اگر یه کشوری رو به طور کامل مثل خودمون تحریم کنن فکر میکنید پیشرفت میکنه.
تحریم روی کشوری تاثیر نمیذاره که، سیر پیشرفت حداکثری رو تجربه کرده و از دیگر کشورها بینیازه.(مثل آمریکا یا فرانسه یا آلمان) باز برای نمونه اگر کشوری مثل فرانسه رو از بعد نفتی تحریم کنی چجور میخواد تولیدش رو راه بندازه؟
همه کشورها به هم نیاز دارن. و به تنهایی هیچکاری نمیشه کرد. آخرش میشه کره شمالی.
اگر تا دیروز یک فرد باسواد و دانش آموخته فکرش یه کار پژوهشی بود امروز به خاطر مسائل اقتصادی و تحریمها فقط فکرش نون در آوردنه.نه پژوهش!کارآفرینی دیگه مرده.
  • Upvote 11
  • Downvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
الان تو این موقعیت ، دم انتخابات این تحریم ها چه معنی داره ؟ تنها دلیلش اینه که به مردم بگن اگر قصد دارید به جبهه مقاومت رای بدین ما هم فشارو بیشتر می کنیم مخصوصا وقتی که نظر سنجی ها نشون داده مردم موافق مقاومت هستن
  • Upvote 5
  • Downvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منظور از مقاومت چیه؟سیاست خارجی 8 ساله دولت که الان همه دارن سرزنشش میکنن. کدوم نظر سنجی ها رو میگی؟ منظورت از مقاومت هم کدوم جبهه هست.
  • Upvote 9
  • Downvote 11

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مثل روز روشونه که نظام سر سوزنی از هسته ای عقب نشینی نخواهد کرد اینو تقریبا همه میدونن راه چاره چیست خدا داند؟؟؟پس خواهشا برخی دوستالن نگن هسته ای تعطیل بشه چون این اتقاق نخواهد افتاد
شاید ایران گزینه های کنونی رو داشته باشه:
1- ادمه وضعیت فعلی و منتظر شدن برا تصویب تحریم های جدید که احتمالا در سالهای اینده به غلات و مواد غذایی اولیه هم میکشه((گرچه بعید میدونم همین ها تا الانم جزو تحریم ها نباشن))
2-دوز زدن تحریم ها به شیوه گذشته((فیناس خارجی/تهاترکالا/خرید طلا/نقل انتقال چمدانی ازرو...)) که با توجه به خبره شدن یانکیها در بستن سوراخ سنبه های تحریمهای جدید بسیار بعیده این شیوه دیگه کارا باشه لاقل تحریم ریال ایران بخوبی موید این موضوعه که اونا دقیقا هدفمند و بلندمدت تحریم کردن
3-عملی کردن وعده سالهای گذشته مبنی بر بستن تنگه هرمز
4-خروج از ان پی تی و قال قضیه رو کندن و بنوعی امریکا رو در مقابل عمل انجام شده قرار دادن

دوستان نظرشون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کاش لاقل یه تایپک در مورد شیوه برخورد ایران با تحریم ها هم تو سایت راه بیفته مثل همین تایپک تحولات سوریه تا تمام دوستان بتونن نظر بدن یا لاقل به یه جمع بندی کلی برسیم چون واقعا وضعیت تصویب بی محابا تحریم توسط امریکاییها داره کم کم بجای باریک میکشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='nepton' timestamp='1370347460' post='314236']
منظور از مقاومت چیه؟سیاست خارجی 8 ساله دولت که الان همه دارن سرزنشش میکنن. کدوم نظر سنجی ها رو میگی؟ منظورت از مقاومت هم کدوم جبهه هست.
[/quote]

خواهشا منظورتون از همه رو مشخص کنید
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به سخنرانی امروز امام خامنه ای در حرم امام گوش بدید جواب تمام سوالاتتون رو می گیرید
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
چه بخواهيم و چه نخواهيم اين اقتصاد ميراثي است كه از گذشتگانمان براي ما به ارث رسيده است .... متاسفانه حكومت و مردم ما در زمينه ي اقتصاد دچار نوعي از اعتياد شده اند كه ترك آن با درد و رنج همراه خواهد بود .... حكومت ما عادت كرده است سوء مديريت خود را با نفت جبران كند و مردم ما هم به سود پرستي عادت كرده اند .... حكومت ما عادت كرده در اداره ي كشور از يك كد تقلب به نام نفت استفاده كند (( دوستاني كه بازي هاي رايانه اي استرات‍ژيك را بازي كرده اند خوب مي دانند منظور بنده چيست )) و مردم ما هم عادت كرده اند در سرمايه گزاري هايي شركت كنند كه اصل سرمايه ظرف يك سال باز گردد (( واردات ، دلالي و احتكار ، خريد ملك و خانه و .... (( يعني راه صد ساله را يك شبه رفتن )) ... چاره اي نداريم كه ترك اعتياد كنيم .... چاره اي نداريم جز اين كه بيشتر تلاش كنيم و كمتر توقع داشته باشيم .... از آلمان و ژاپن بعد از جنگ جهاني دوم كه بدتر نيستيم ... يادمان باشد كه تحمل و پيروزي در 8 سال جنگ تحميلي از عهده ي هيچ كشوري در طول تاريخ بر نيامده و بر نخواهد آمد (( با شرايط ما در آن دوران با آن همه دشمني )) ..... با فداكاري از جنس فداكاري شهداي ما در جنگ تحميلي مي توان اين جنگ اقتصادي تحميلي را هم پشت سر گذاشت ...... شعار شهداي ما در جنگ يك چيز بود : من نباشم كه ديگران باشند .... زندگي ما برعكس اين شعار شده است .... ديگران نباشند كه من باشم (( سود پرستي )) .... اين همان اعتيادي است كه مردم ما دچار آن شده اند و حكومت ما هم به آن دامن زده است ....

البته در كنار رفع اعتياد مردم بايد به فكر رفع اعتياد حكومت هم بود .... حكومت عادت كرده كه مديران نالايق را سر كار بياورد و ضعف مديريت آنها را با كد تقلبي به نام نفت سرپوش بگذارد ....

خدا را شكر كه آبروي حكومت در اين زمينه رفت قبل از اين كه براندازي شود .... به سر عقل آمدن يك انقلاب ..... اين اتفاق را بايد به فال نيك بگيريم و از تهديد به وجود آمده استفاده كنيم و آن را تبديل به يك موفعيت وي‍ژه براي خود كنيم .... همان كاري كه از اول انقلاب تا به حال كرديم .... همان كاري كه اجداد ما از ابتداي تشكيل شدن اين تمدن تا به حال كردند ...
  • Upvote 12
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.