Arash

روسیه،یک دیکتاتوری برفی

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[quote name='rasoolmr' timestamp='1373211923' post='320216']
[quote name='Royal_falcon' timestamp='1373147854' post='320129']
در این که استراتژی روسها در برخورد با تروریستها پیامد های اولیه فجیعی داره شکی نیست. به هر صورت این استراتژی شونه. اما واسم سوال شده که برخورد ایران در مواجهه با این قبیل اعمال تروریستی چگونه ست؟ مثلآ اگه 40 - 50 نفر از اعضای جند الله میومند و یه سالن سینما یا یه همایش رو تسخیر میکرند و 500 نفر گروگان میگرفتند رفتار نیروهای ایرانی باهاشون چگونه بود؟ استراتژی ایران در این جور مواقع چیه؟
[/quote]

این بستگی به دولت ها هم داره

تجربه دولت اصلاحات در این موارد مذاکره با تروریست ها و راضی کردنشون بود و نجات مسالمت آمیز گروگانها
چیزی که گروه تروریستی ریگی رو جری کرد

دولت هاشمی سیاستش مشت آهنین بود

دولت اصولگرا سیاستش برخورد اطلاعاتی و همه جانبه و تعقیب تروریست ها تا ریشه کن کردن اونها

ولی میشه گفت ایرانی ها اصولا بیشترین سعیشون نجات گروگانهاست بهرقیمتی
و سپس تعقیب تروریست ها با کارهای اطلاعاتی
[/quote]

تو بحث گروگانگیری شخص به گروگان گرفته نمی شود
بلکه آبرو گرفته می شود
اگر گروگان آسیب ببیند آبرو آسیب می بیند

از این رو همیشه در هر گروگانگیری اولوین با نجات گروگان است تا تعقیب گروگانگیران
این مساله از آن جا مهم است که رفتار درست باعث اعتماد سازی و رفتار غلط باعث عدم اعتماد مردم می شود
مثال ساده می زنم اگر پلیس در آدم ربایی باعث مرگ فرد گروگان گرفته شده در 4 ماموریت از 5 ماموریت شود که موقع نیاز به پلیس زنگ می زند
این مساله برای و اعتماد عمومی در این مسائل جدا مورد توجه است
در فیلم آژانس شیشه ای این مساله به خوبی نشان داده شد
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام از ارش جان و دوستان دیگه ممنونم
خب کسی نگفت دولت روسیه مکر نمیکند
اما ایا پشت این دروغ پراکنی دست امریکا نیستن
تو روز روشن دروغ رو به وحی تبدیل میکنند این رسانه های شیطان اونوقت ما باید تمام نوشته های شمارو باور کنیم
نه داداشم
کلام من اینه که تمام اون جنایتها کار خود تروریستهای چچنی بوده
باور ت نمیشه برو سایت سوریا توب فیلم با کیفیتشو ببین که چطور همین چچنی ها بدون نقاب اونهم یه حیوونی که همه میشناسنش سر چند بنده خدارو با چاقو جیبی میبره اونهم تو سوریه اینهم سند حالا شما بگو من ایو باور کنم یا نوشته های شمارو که شبیه به مستندهای هستش که شبکه های ماسونی پخش میکنند
که کلا جعل تاریخ دروغ پردازی هستش
موفق باشید
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=5][font=arial,helvetica,sans-serif]عجب گیری کردیم[/font][/size]
[size=5][font=arial,helvetica,sans-serif]یه متن خوندم گفتم اینجا هم بذارم دوستان نظر بدن[/font][/size]
[size=5][font=arial,helvetica,sans-serif]دوستان از شاخ و آمریکا و هر چیز دیگه ای حرف زدن جز خود متن تایپیک[/font][/size]
[size=5][font=arial,helvetica,sans-serif]کلا نظر من اینه که نه آمریکایی ها شیر پاک خورده هستن نه روس ها ، حالا چون رابطمون با روس ها بهتره نباید بر کارایی که میکنن چشم ببندیم و به به و چه چه کنیم که چه کشور خوبی هست ( در حالی که اگه با آمرکا هم رابطه خوبی داشته باشیم نباید چشم رو به حقایق بست ) متن هم یه سرس تناقض داره که من نه در امور روسیه و نه خود آمریکا پژوهشی نکردم که بدونم کدم درسته یا نه نظر دستان رو هم خندم که بعضی هاش کمکم کرد ولی متاسفانه اکثرا ربطی به متن نداشت[/font][/size]
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=5][font=arial,helvetica,sans-serif]قسمت دوم:کرملین بوی بد خیانت میدهد

در میان افشاگری های ویکی لیکس،در یکی از سند های افشا شده آمده است که روسیه کد شکستن سیستم دفاع هوایی موشکی ایران را به اسراییل داده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، این اطلاعات در بین 5 میلیون ایمیلی بود که هفته ی گذشته توسط ویکی لیکس منتشر شد.در یکی از ایمیل های کارکنان شرکت اطلاعاتی استرافور امده است: منبعی به نام "A" گفته است که گرجستان به دنبال جایگزین کردن هواپیمای بدون سرنشین خود است که کد آن چندی پیش لو رفته است.

شرکت اسرائیلی "البیت" چندین هواپیماهای بدون سرنشین را در سال 2007 به گرجستان فروخته است.

در این ایمیل آمده است:من با منبع مکزیکی خود دوباره دیدار کردم.من از او در مورد هواپیماهای بدون سرنشین اسراییلی که کدشان لو رفته بود بیشتر پرسیدم.او گفت که اسراییل و روسیه معامله کرده اند.

وی افزود:اسراییل کدهای هواپیماها فروخته شده به گرجستان را به روسیه داد و روسیه هم کدهای سیستم روسی دفاع هوایی موشکی "Tor-M1 S" ایران را به اسراییل داد.من از او در مورد S-300 پرسیدم.او معتقد بود که روس ها با وجود گرفتن پول انها،آن را به ایران نمی دهد.او همچنین گفت: اسراییل و ترکیه در خصوص "S-300" به شدت در حال همکاری هستند.

در ادامه ی این ایمیل آمده است: خلاصه ی سخن او(منبع) این بود که ترکیه در حال شکست قفل S-300 از زمان فروش "رکت" است و در مورد S-300 با اسراییل اطلاعات مبادله می کند تا هر دو مطمئن گردند که در مقابل ایران برگ برنده دارند.اسراییل و ترکیه همچنین به دنبال متقاعد کردن بیشتر روسیه برای عدم فروش این دستگاه به ایران هستند.

همچنین در این ایمیل امده است:روس ها اطلاعات هواپیماهای اسراییلی بدون سرنشین و متعلق به گرجستان را گرفتند.گرجستان با آگاه شدن از این موضوع سعی در فروش آن به جمهوری آذربایجان داشته است اما نمی دانم این معامله انجام شده است یا خیر.

گفته می شود که تاریخ این قرارداد پیش از جنگ روسیه–گرجستان در آگوست 2008 است.


(رپتور:در پایان باید به اطلاع شما دوستان برسام که نمیتوان 100 درصد گفته های ویکی لیکس را سند معتبر قرار داد،ولی تاریخ بارها و بارها خیانتکار و غیر قابل اعتماد بودن روسیه را گواه داده است و چنین کاری به هیچ وجه از روسیه بعید نیست.)[/font][/size]
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قسمت سوم:جنایت های خرس در راه برلین#1

پس از شروع عقب نشینی آلمان و پیشروی روسیه،سربازان ارتش سرخ شوروی جنایت هایی مرتک شدند که میتوان آنها را سیاه ترین لکه های ننگ تاریخ انسان ها دانست.آنچه به دنبال می آید بخشی از آنهاست:

سربازان لشکر شانزدهم گارد حفاظت روسیه، متاثر از تبلیغات جنگی شوروی، در ده روز آخر ماه اکتبر 1944 شروع به کشتار جمعیت کشاورز منطقه تحت اشغال خود در جنوب پروس شرقی کردند. آلمانی ها بعد از بازپس گیری منطقه بررسی های کاملی انجام دادند. آنها در خلال این تحقیقات متوجه شدند که تنها در منطقه کوچک نِمِرزدورف بیش از هفتاد مرد و زن و بچه به قتل رسیده اند. زنها و دختربچه ها را بعد از تجاوز به در انبارهای کاه میخکوب کرده بودند و اجساد بقیه هم در سرتاسر روستا پخش شده بود. در نواحی دیگر هم اوضاع همینگونه بود.


2- سربازان آلمانی پس از بازپس گرفتن منطقه گُلداپ در پروس شرقی با وحشت دریافتند که کل جمعیت ساکن در این منطقه با نوعی سادیسم منحصر به فرد به قتل رسیده اند.

3- از همه مناطق شرقی گزارش میرسید که کاروانهای طولانی آوارگان در حال حرکت در جاده ها هستند که بیشتر آنها را زنان، کودکان و افراد کهنسال تشکیل میدهد و روس ها آنها را با گلوله های توپ و تانک هدف قرار میدادند و یا زیر خودروهای سنگین له میکردند. برای مثال در نیروهای آرتش سرخ در روزهای 18 و 19 ژانویه 1945 در والده روده پس از متوقف کردن کاروانها به آنها حمله کرده وآوارگان را زیر تانکهایشان له میکنند.

4- سربازان شوروی در نزدیکی مرز رایش در غرب وِلون به روی گاریهای حامل آورگان بنزین پاشیدند و آن ها را همراه با سرنشینانشان به آتش کشیدند. روی جاده ها اجساد بیشماری از زنان، مردان و کودکان آلمانی دیده میشد که گویا با پایین پریدن از گاریها قصد نجات جان خود را داشته اند، بیشتر آن ها در وضعیتی دلخراش بودند، با گردنهای بریده شده، زبانهای قطع شده و شکمهای پاره شده.

5- بارکوف که یک کشیش کاتولیک بود، در مورد ورود نیروهای آرتش سرخ در تاریخ 10 مارس 1945 به شهر لاونبورگ در منطقه پومرن چنین مینویسد:« سپس آن شب فرا رسید، وحشتناک ترین همه شب ها. آنها به صورت گله ای جلوی هر خانه ای می ایستادند. چهل وپنج نفر از آنها به یک ژن آلمانی تجاوز کردند، بدون توجه به این که او در حال مرگ بود.» ششصد نفر از ساکنان شهر لاونبرگ آن شب خودکشی کردند.


6- یک کشیش کاتولیک از شهر نایسه واقع در اُبرشلزین شرح میدهد که روس ها چگونه راهبه های صومعه شهر را مجبور به تسلیم شدن کردند:« آنها را به زمین انداختند و لگدمال کردند و آن قدر با اسلحه به سر وصورتشان کوبیدند که غرق در خون شدند و از حال رفتند، و در این حالت، آنها را هدف اعمال شهوانی خود قرار دادند، که در نوع خود برای ما غیرقابل درک بود. آنها حتی به راهبه های هشتادساله ای که در حال بیماری و بی حرکت روی تخت هایشان خوابیده بودند تجاوز کردند.»

7- گئورگ گوتوالد، کشیش کاتولیک، درباره وقایع شهر گرونبرگ در منطقه نیدرشلِزین چنین گزارش میدهد:« شب و روز در شهر صدای فریاد اهالی اذیت شده و مورد تجاوز قرار گرفته به گوش میرسید. زنان و دختران بی دفاع در اختیار روس ها قرار گرفته بودند. تعداد زیادی از دختران و زنانی که بین بیست تا چهل مرتبه در روز مورد تجاوز قرار گرفته بودند، به کلیسای من پناه آوردند. خبر ارتکاب تعداد زیادی از قتلهای سادیسمی را به من دادند[ پاره کردن شکم، قطع آلت تناسلی، بریدن سینه ها]. من آن اجساد را دیدم و خودم آن ها را دفن کردم.» کشیش گوتوالد در ادامه می گوید که حدود پانصد نفر از چهار هزار نفری که در خانه اهی خود باقی مانده بودند، طی دو هفته اول پس از ورود نیروهای شوروی خودکشی کردند:« اعضای خانواده ها به صورت دسته جمعی، مردان، زنان، کودکان، پزشکان، کارمندان عالیرتبه قضایی، کارخانه داران و شهروندان متمول. تا دو هفته کسی اجازه نداشت اجساد کسانی که خودکشی کرده اند را دفن کند. به دستور روس ها یا باید آن ها را در خانه هایشان نگه میداشتند یا در پیاده روها قرار میدادند تا باعث ترس بیشتر مردم شود.»
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right][quote name='labester' timestamp='1377938152' post='334515']
از این روسا بی شرفترخودشونن بعد انگلیسیا
[/quote]بعدشم عربا(شبه جزیه ی عربستان) بعدشم آمریکایی ها[/right] ویرایش شده در توسط lordashrafi

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.