sorena_ir_army

بررسی مسیر های تحریم برای صفر کردن صادرات نفت توسط آمریکا و اقدامات متقابل ج.ا

Recommended Posts

[quote]وزیر خارجه آلمان در واکنش به تهدید ایران مبنی بر قطع صادرات نفت به اروپا از این کشور خواست تا در این زمینه [b]خویشتندار [/b]باشد. [/quote]
:mrgreen: :evil: icon_eek
بابا ایولا این دیگه آخرش بود خداییش چه فکری کرده اینو گفته واقعا که.......... :mrgreen:
من میگیم چیز خورش کردن وگرنه آدم عاقل آخه این حرفه که میزنه بعضی از این مقامات غربی بعضی اوقات میزنه به سرشون یه چیزی میگنا.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اون موقع که افسار پاره کرده بودید باید فکر خویشتنداری ایران را هم می کردید !
رو که نیست.......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آلمان هند رابرای قطع واردات نفت متقاعدکرد
به رغم تاکید وزیر نفت هند بر ادامه بیش از پیش واردات نفت از ایران یک نشریه آلمانی نوشت دولت آلمان هند را برای قطع کامل واردات نفت از ایران متقاعد کرده است. به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ نشریه آلمانی فوکوس در تازه ترین شماره خود افزود آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان چند روز پیش با رایزنی با مقامهای ارشد دولت هند توانسته است حمایت دهلی نو از اعمال تحریمهای نفتی بر ضد تهران را جلب کند و هند قصد دارد به زودی واردات نفت از ایران را متوقف کند.
این خبر در حالی منتشر می شود که چندی پیش وزیر نفت هند بر ادامه واردات نفت از ایران تاکید کرد و گفت هند تا آن جایی که می تواند از ایران نفت وارد خواهد کرد.
بر اساس این گزارش آنجلا مرکل قصد دارد طی هفته آینده نیز تلاشهای تازه ای را برای جلب حمایت چین از اعلام تحریم نفتی بر ضد ایران آغاز کند . اتحادیه اروپا به تازگی طرح تحریم نفت ایران از ابتدای جولای را تصویب کرده است . بر این اساس هدف اصلی آلمان از رایزنی با مقامهای چین این است که پکن حداقل واردات نفت از ایران را افزایش ندهد


http://www.bultannews.com/fa/news/71503/آلمان-هند-رابرای-قطع-واردات-نفت-متقاعدکرد

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به مجلس محترم عرض می کنم که این ها منتظرند تا عربستان و دیگر کشور های صادر کننده نفت بتوانند تا 6 ماه دیگر خودشان را برای افزایش تولید نفت اماده کنند . ان موقع هست که همین هند و چین و اتحادیه ی اروپا به ریش ما می خندند .
مرگ بر المان!! امروز حسابی رفته روی اعصابم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
.... سنگ پا قزوینه ! :mrgreen:

انشالله مجلس و دولت هم حساب شده این طرح رو جلو ببرن

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببخشید یه چیزی یادم رفت بگم.
[quote]بر اساس این گزارش، "گیدو وستروله" به روزنامه آلمانی "ولت‌آم زونتاگ" گفت که اتحادیه اروپا با وجود بحران این اجازه را به ایران نمی‌دهد که با قطع صادرات نفت، اروپا را به [b]انزوا [/b]بکشاند. [/quote]
:mrgreen: :evil: icon_eek
ایشون باید اول بگن که چرا شماها با تحریم هاتون ایران رو به انزوا میکشین آخه آدم یه ایرادی میگیره که خودش اون ایرادو نداشته باشه ای بر......لع....ت........ لا اله الا الله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
:mrgreen: :evil: icon_eek :mrgreen: :lol:
آقا اینا با خودشون چند چندن اینا مارو خر فرض کردن یا خودشون رو همین چند دقیقه پیش خبر اومده که گفتن در قطع صادرات خویشتندار باشیم آخه این طوری که خیلی بده حداقل تقسیم وظایف می کردن یکی اون حرفو بزنه یکی این کارو بکنه اینجوری همه ی زحمتا افتاد رو دوش آلمان که انگلستان و فرانسه انگار خیلی راحت لنگ انداختن رو لنگ. عجب دنیایی شده عجب.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]وستروله همچنین گفت: اروپا اجازه نخواهد داد که "تهدیدها" این اتحادیه را در مسیری قرار دهد که از اقدام در زمینه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی محرف شود. ما راه‌هایی را پیدا خواهیم کرد تا توقف تحویل را جبران کنیم.[/quote]
با سلام خدمت همه دوستان گرامي
خوب گنده اروپا به ميدان آمد و طبق رسم گنده ها كسر شان آنها است اگر التماس را درقالب تهديد بيان نكنند . كاش يكي به او مي گفت اگر قرار بود راهي را براي زودتر از شش ماه آينده پيدا مي كرديد تا حالا پيدا كرده بوديد و همين الان نفت ما را نمي خريديد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا دشمن را به صورت یک جبهه ببینید . اتحادیه ی اروپا و روسیه و چین و امریکا وهند و... همشون دستشان در یک کاسه هست و فقط بر سر اینکه کدامشان رهبری نظم نوین جهانی را بر عهده بگیرد اختلاف دارند و ما تا به امروز از از این اختلاف نهایت استفاده را برده ایم اما ظاهرا اکنون همه ی ان ها بر سر این موضوع که ایران مانع تحقق این امر می شود به توافق رسیده اند.
نمی دانم چرا فکر می کنم که یا باید کوتاه بیایم یا ان ها در غیر اینصورت شاید باید به همه این کشور ها بجنگیم

یا علی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]در واکنش به تهدید ایران به خودداری از صادرات نفت به اروپا
آلمان: ایران در زمینه جلوگیری از فروش نفت به اروپا خویشتنداری کند
خبرگزاری فارس: وزیر خارجه آلمان در واکنش به تهدید ایران مبنی بر قطع صادرات نفت به اروپا از این کشور خواست تا در این زمینه خویشتندار باشد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، در پی واکنش ایران به تحریم نفتی اتحادیه اروپا مبنی بر تهدید این کشور مبنی بر قطع صادرات نفت به اروپا،آلمان خواستار خویشتنداری ایران شد.

بر اساس این گزارش، "گیدو وستروله" به روزنامه آلمانی "ولت‌آم زونتاگ" گفت که [color=red]اتحادیه اروپا با وجود بحران این اجازه را به ایران نمی‌دهد که با قطع صادرات نفت، اروپا را به انزوا بکشاند.[/color]

وی افزود: ما در ایران شاهد اظهارات نگران‌کننده و خطرناکی هستیم و مقامات ایران سرانجام باید این موضوع را قبول کنند که کلید کاهش تنش در دستان آنهاست.

وستروله همچنین گفت: اروپا اجازه نخواهد داد که "تهدیدها" این اتحادیه را در مسیری قرار دهد که از اقدام در زمینه جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی محرف شود. ما راه‌هایی را پیدا خواهیم کرد تا توقف تحویل را جبران کنیم.

مجلس ایران روز گذشته پیش‌نویس طرح قطع صادرات نفت به اتحادیه اروپا را نهایی کرد. بنابر این طرح که در 4 ماده طراحی شده است، جمهوری اسلامی ایران تا پایان دادن کشورهای اروپایی به تحریم نفتی ایران، هر گونه صادرات نفت به این کشورها را قطع می‌کند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901109001082

---------------------------------------------------------------------------------------------

اقا اینا دیگه خیلی خیلی ... هستن . عجب نفت ما را تحریم می کنید این حق را به خودتان می دهید حالا که ما می خواهیم پیشدستی کنیم می گویید تا 6 ماه دیگر ما این حق به ایران نمی دهیم . بنده از نمایندگان خواهش می کنم در اقدامی قاطع صادرات نفت به اروپا را قطع و همچنین در تنگه هرمز بازرسی از کشتی ها به عمل اورده و اجازه ندهید که کشورهای عضو اپک بیشتر از سقف مورد توافق نفت صادر کنند.

تکبیر!!![/quote]


واقعا اگر ما فروش نفت به اروپا رو از همین الان تحریم نکنیم بهترین فرصت برای ضربه زدن به اروپا رو از دست میدیم.
یا رومی روم یا زنگی زنگ

نمی دونم این دولت و مجلس چیکار می کنن.فقط تهدید اما دریغ از یک ذره عمل.

ما چه خوشمون بیاد چه نیاد 6 ماه دیگه اروپا نفتمون رو نمی خره پس چه بهتر که با تحریم صادرات نفت به اروپا ضربه ی اول در این جنگ نفتی رو ما به اروپا بزنیم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منظورشون اين بوده (البته اگر فارس نيوز راست بگه) كه صبر كنيد ما از عربستان و ليبي و ... كسري نفتمونو تامين كنيم بعد بهمون نفت نفروشيد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در صحت این خبر شک دارم. باید از منابع دیگر هم تایید بشه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اقا دشمن را به صورت یک جبهه ببینید . اتحادیه ی اروپا و روسیه و چین و امریکا وهند و... همشون دستشان در یک کاسه هست و فقط بر سر اینکه کدامشان رهبری نظم نوین جهانی را بر عهده بگیرد اختلاف دارند و ما تا به امروز از از این اختلاف نهایت استفاده را برده ایم اما ظاهرا اکنون همه ی ان ها بر سر این موضوع که ایران مانع تحقق این امر می شود به توافق رسیده اند.
نمی دانم چرا فکر می کنم که یا باید کوتاه بیایم یا ان ها در غیر اینصورت شاید باید به همه این کشور ها بجنگیم

یا علی[/quote]
این یک تفکر اشتباهی است که همه جهانیان رو در یک جبهه به بینیم و انها را همه شیطان فرض کنیم و خود را فرشته نجات . بلکه باید به این نکته توجه کنیم که ایران تنها مسئله مهم در جهان نیست و کنش و واکنش های بسیاری بین کشورها و بلوک بندی های جهانی وجود دارد که ایران میتواند با تعیین و مشخص کردن اهداف خویش و بینش صحیح خود در بین شکاف های موجود انها حرکت کند و زیرکانه هم حتی میتواندد تحریکاتی را بدور از چشم انها ایجاد کند که راستای منافع خویش باشد.
ما حتی در کشورهایی که اکنون تضاد منافع و ارمان داریم می توانیم با عقلا و اندیشنمدانی که روشن بینی دارند ارتباط برقرار کنیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اقا پیمان همشهری هستیم :mrgreen:

اکثر کشورها که فعلا با ما دشمن هستند بیشتر در پنهانی[/quote]
ارادت دارم كاكو.
قبول دارم. دوست توي كشورها يا نداريم يا تك و توك. چرا؟ مشكل از ماست يا اونا؟ (اين خودش ميتونه يه تاپيك مستقل باشه)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.