Electro_officer

درخواست طراحی هدر جدید

Recommended Posts

ارسال شده در · مخفی شده توسط Electro_officer، 5 دی 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط Electro_officer، 5 دی 1394 - دلیلی ارایه نشده است

این روزها  کسانی در کسب و کار خود شاخص ترند که تبلیغات آنها وسیع تر باشد. طراحی سایت به صورت اصولی، به عنوان یکی از بهترین را ههای تبلیغات  ،می تواند تاثیر بسزایی  در رونق فعالیت تجاری یک شرکت داشته باشد و موجب افزایش فروش آن شود.

 

%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD_%D8%B3%D8%A7%DB

 

 طراحی وب سايت  اصولی و قدرتمند در بازار کسب و کار شما نيازمند همکاری با شرکتی است که معیارهای امروزی طراحی سایت  در آن رعایت شود . از جمله این معیارها  :

 

*طراحي  سایت براساس اصول e-maketing  و بازاریابی اینترنتی

 

* طراحي سایت بر پايه  استانداردهای موتورهای جستجو

 

*  طراحي  وب سایت منطبق  با تمام مرورگرها

 

*   بالا بردن سرعت بارگزاری سايت

 

*    طراحی سایت منطبق بر نیازها و اهداف شما در بازار کسب و کارتان و چشم انداز کاری شما

 

...

 

نكات مهم ديگری هم در طراحي  وب سايت شما موثرند  كه مستقيم به شرکت طراحی سایت شما مربوط میشوند.پیشنهاد من به شما این است که قبل از اینکه طراحی سایت خود را به شرکت ها ی طراح سایت واگذار کنید، موارد زیر را در مجموعه  آنها ارزیابی بنمایید:

 

1-       بررسی سطح  دانش آکادمیک و تجربی شرکت طراحی  وب سایت : شما با بررسی نمونه کارهای  قبلی شرکت طراحی سایت مورد نظر  و ارتباط با مشتریان قبلی آن شرکت و بررسی نمونه کارها  بر اساس اصول زیبایی شناسی و عدم تشابه وب سایت ها می توانید شرکت طراحی وب سایت مذکور را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

2-      شناخت جامع بررسی بازار کسب و کار شما در دنیای اینترنت : برای اینکه طراحی سایت شرکت شما با عث رونق کسب و کار تان شود درک درست، صحیح و جامع از فعالیت های تجاری شما ، بررسی رقبای شما و جایگاه آنها  در موتورهای جستجو و بررسی مخاطبین اصلی وب سایت شما بررسی محصولات شما و میزان نتایج جستجو بر کلمات مرتبط با کار شما   الزامی است.

 

3-     حصول اطمینان از کیفیت بالای نمونه کارهای طراحی  وب سایت آن شرکت و توجه به این نکته که ظاهر گرافیکی نمونه کارهای قبلی مشابه هم نباشد.

 

4-     بررسی امکانات و خدماتی که شرکت مورد نظر بعد از اتمام طراحی سایت و یا در حین فرایند طراحی وب سایت  به عنوان خدمات پشتیبانی به شما ارائه میدهد.

 

5-      وب سایت شما باید قابل مدیریت توسط خود شما باشد و امکاناتی برای مدیریت محتوای سایت از قبیل متون صفحات ، مقاله ها ، تصاویر و عنوان صفحات … در اختیار شما قرار دهد.

 

6-     توجه به گرافیک سایت  در حین طراحی سایت که نمایانگر شما در محیط کسب و کار آنلاین می باشد و عامل اصلی ماندگاری بیننده در لحظه ورود به  وب سایت است

منبع:

طراح سایت

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

MilitaryHeader.jpg

چطور بلدی از این چیزا برای میلیتاری بسازی، وقتی بهت می گم برای من یه لوگو بساز، هی ارجا می دی به این یکی ، اون یکی:D

سیاوش کلا تو ستاره 5 پر موندیا!!


هدر متحرک باشه، مثلا پرچم ایران سمت چپ باشه و طوری متحرک باشه که انگار داره باد می خوره!

عکس مقام معظم رهبری هم داخلش باشه بد نیست!

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط Electro_officer، 29 آذر 1394 - ???????
مخفی شده توسط Electro_officer، 29 آذر 1394 - ???????

اکنون برخی مدیران تجاری به این نتیجه رسیده اند که معرفی کالا از طریق تبلیغات سنتی و به روش هایی همچون هدایای تبلیغاتی (مثل خودکار، جاسوئیچی، کلاه و لیوان)دیگر چندان مفید نیست. این روش های قدیمی و نخ نماشده، بسیار هزینه بر است و راندمان پایینی دارد. بر این اساس بازاریابی سنتی و استفاده از شیوه های قدیمی تبلیغ نظیر استفاده از تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجلات و مانند آن اندک اندک به محاق فرو می رود. این در حالی است که «اینترنت» علاوه بر این که ابزاری بی نظیر برای تبادل اندیشه ها و اطلاعات به شمار می رود، از جایگاه ممتازی در حوزه تبلیغات نیز برخوردار است.

 

%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C_%D8

 

در دید کلی پیش بینی ها نشان می دهد که بازاریابی و تبلیغات آنلاین، به زودی جای تبلیغات سنتی را خواهد گرفت. در ادامه مقاله، به مزایای تبلیغات اینترنتی در معرفی کالاها و خدمات – در مقایسه با تبلیغات آفلاین – اشاره می شود:

 1. پوشش گسترده با استفاده از شیوه های آنلاین، می توان تبلیغات را به مخاطبان بیشتری نمایش داد. مسلماً همین امر، تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات را به دنبال خواهد داشت.

 2. مخاطب یابی هدفمند شما با استفاده از تبلیغات آنلاین می توانید محصولات خود را برای گروه های دقیق تر و متمرکزتری از مخاطبان نمایش دهید. این امر کیفیت طرح های تبلیغاتی شما را بالا برده و باعث می شود از تبلیغات خود نتایج بیشتر و ملموس تری به دست آورید.

 3. مقرون به صرفه یکی دیگر از مزایای تبلیغات در فضای وب این است که چنین تبلیغاتی - در قیاس با موارد سنتی – بسیار به صرفه تر است. بنابراین شما می توانید با صرف هزینه ای معقول و مناسب، مخاطبان بیشتری را در معرض تبلیغات خود قرار دهید.

4. قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا تبلیغات اینترنتی به دلیل ماهیت دیجیتالی خود، از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار است. در این نوع تبلیغات با استفاده از ابزارهای گوناگون می توان عملکرد و میزان اثربخشی تبلیغات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. بر همین اساس، اصلاح و طراحی مجدد تبلیغات (در صورت نیاز) آسان تر خواهد بود. این در حالی است که اغلب و شاید همه انواع تبلیغات سنتی، از چنین مزیت ارزشمندی بی بهره است.

5. سرعت تبلیغات آنلاین بسیار سریع تر از تبلیغات آفلاین عمل می کند. شما بلافاصله پس از اجرای طرح تبلیغاتی خود، می تواند گزاره های مورد نظرتان را در معرض دید طیف وسیعی از کاربران و مخاطبان قرار دهید.

6. ارائه اطلاعات بیشتر و دقیق تر در تبلیغات اینترنتی، شرکت ها می توانند اطلاعات بیشتر و تفصیلی تری از کالاها و خدمات خود را به مخاطبان انتقال دهند. مثلاً در یک تبلیغ مطبوعاتی، همه چیز به یک کادر مشخص خاتمه می یابد ولی در تبلیغات سایت ها، کاربر می تواند با کلیک بر لینک تعبیه شده، به سایت یا صفحه خاص دیگری منتقل گشته و در آنجا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کند.

 7. شیوه پرداخت بهتر پرداخت معقول و مناسب یکی دیگر از مزایای تبلیغات و بازاریابی آنلاین به شمار می رود. در تبلیغات آفلاین شما باید کل هزینه را در همان اول کار، به آژانس تبلیغاتی که مجری طرح های شماست، پرداخت کنید، و این امر، قطع نظر از نتیجه ای است که تبلیغات مزبور به بار خواهد آمد. در حالی که در تبلیغات اینترنتی می توان هزینه ها را بر اساس عواملی همچون مخاطبان واقعی، کلیک ها و غیره تعیین نمود.

 8. به روزرسانی آسان به طور کلی در فضای سایبر، مطالب را می توان به سهولت ویرایش، حذف و تعدیل کرد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که تبلیغات به نمایش درآمده در یک سایت خاص را، با یک تغییر جزئی در کد آن، اصلاح نموده و نسخه جدید تبلیغ را در معرض دید مخاطب قرار داد. واضح است که نشریات از این ویژگی جالب محروم هستند چرا که پس از چاپ مطلب، نمی توان آن را دستکاری کرد.

9. برقراری ارتباط بهتر با مشتری افراد بهتر می توانند با تبلیغات و کالاهای آنلاین ارتباط برقرار کنند؛ ضمن این که چنین رابطه ای بالقوه از عمق بیشتری برخوردار است. علت این امر آن است که کاربران قادرند - به طور مستقیم یا غیرمستقیم - به آسانی به ما بازخورد بدهند. این موضوع می تواند راهگشای ما برای بهینه کردن تبلیغات مان باشد.

10. برندسازی بهتر هر نوع تبلیغات - به ویژه تبلیغات اینترنتی - به بهینه شدن فرآیند برندسازی کمک می کند. شما با تبلیغات آنلاین می توانند برند، شرکت، کالا و سرویس های خود را متمایز کنید. این امر از آنجا حائز اهمیت است که برند بخش مهمی از یک فرآیند نظام مند بازاریابی به شمار می رود.

 

منبع:

 

مزایای تبلیغات اینترنتی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
ارسال شده در (ویرایش شده) · مخفی شده توسط Electro_officer، 29 آذر 1394 - ???????
مخفی شده توسط Electro_officer، 29 آذر 1394 - ???????

یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت تبلیغات می باشد و از آنجاییکه یکی از بهترین روشهای تبلیغ ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل (google adwords) می باشد. با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنين اين فرايند بهینه سازی سایت موجب بهبود رتبه سايت شما در گوگل مي‌شود.

 

%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA_%D8%AF%D8

 

از امکانات گوگل ادوردز می توان به موارد زبر اشاره کرد :

•        قرار گرفتن وب سایت شما در رتبه اول جستجوهای گوگل در کوتاهترین زمان و با کمترین و ارزان ترین هزینه .

•        آگهی شما در قسمت بالا یا سمت راست موتور جستجوی گوگل و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با موتور جستجوی گوگل قرار داد دارند نمایش داده می شود.

•        امکان نمایش تبلیغ شما در صفحات فارسی جستجوی گوگل و برای بینندگان داخل ایران.

•        این آگهی ها برای کسانی به نمایش در می آیند که به دنبال خدمات و کالاهای شما هستند.

•        هزینه تبلیغ در گوگل تنها به ازای کلیک روی تبلیغات شما از هزینه شما کسر می گردد.

•        سقف هزینه روزانه در این سرویس قابل کنترل می باشد .

•        امکان تعیین کشوری که تبلیغات در آنها نمایش داده شود .

•        امکان تعیین زبانهایی که تبلیغات برای آنها نمایش داده شود .

•        امکان تعیین ساعاتی که تبلیغات نمایش داده شوند.

•        امکان تعیین صفحه ای که بینندگان آنها را رویت کنند .

•        امکان نمایش آگهی از همان زمانی که آگهی ساخته شود .

•        سهولت دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان

•        امکان تعیین هزینه برای هر کلیک .

منبع:

تبلیغ در گوگل

ویرایش شده در توسط Farahnazi
  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

چطور بلدی از این چیزا برای میلیتاری بسازی، وقتی بهت می گم برای من یه لوگو بساز، هی ارجا می دی به این یکی ، اون یکی :D

سیاوش کلا تو ستاره 5 پر موندیا!!


هدر متحرک باشه، مثلا پرچم ایران سمت چپ باشه و طوری متحرک باشه که انگار داره باد می خوره!

عکس مقام معظم رهبری هم داخلش باشه بد نیست!

نه بابا! خدایی چطور فهمیدی اینو من طراحی کردم؟

 

این کار احسان خان از گرافیک کار های فوق العاده ماهر این انجمن هست. من عمرا بتونم همچین چیزی طراحی بکنم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نه بابا! خدایی چطور فهمیدی اینو من طراحی کردم؟

 

این کار احسان خان از گرافیک کار های فوق العاده ماهر این انجمن هست. من عمرا بتونم همچین چیزی طراحی بکنم

:mrgreen:

نام کاربری احسان چیه؟

ویرایش شده در توسط ali1378

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط Electro_officer، 29 آذر 1394 - ???????
مخفی شده توسط Electro_officer، 29 آذر 1394 - ???????

آیا می دانید تبادل لینک چیست برای این که بدانیم تبادل لینک چیست متن زیر را به صورت کامل مطالعه کنید! تبادل لینک اگر می‌خواهید دیگران به شما لینک بدهند، سایت خوبی داشته باشید. این اصل اول است. هیچ کس به یک سایت در حال ساخت، یک سایت ناقص، یک سایت با صفحه بندی معیوب لینک نمی‌دهد. از این مهمتر باید مطالب خوبی هم در سایت داشته باشید. نوشتن اینکه «قرار است اینجا نظراتم درباره بحران دارفور بنویسم» کسی را ترغیب نمی کند به شما لینک بدهند. اول برای مدتی وبلاگ خوبی بنویسید تا اگر کسی به شما لینک داد مطمئن باشد که خوانندگانش را به جای بدی نفرستاده است. تبلیغاتی نباشید و پاپ آپ باز نکنید  اگر یک سایت تجاری یا یک سایت پر از تبلیغات دارید احتمال اینکه دیگران به شما لینک بدهند کمتر است.

 

%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D9%84_%D9%84%DB

 

 بخصوص اگر این دیگران، نویسندگان وبلاگهای معمولی و غیر تجاری باشند. درخواست لینک برای اینجور سایت‌ها دقیقا مثل این است که شما دائما از «خارج» کاسه و بشقاب و لباس دست دوم و اثاث منزل و ... بیاورید و هر روز به «دوستان» زنگ بزنید و درخواست کنید که در مهمانی‌ها شما را دعوت کنند تا بیایید و جنس بفروشید. کار جالبی نیست. تبادل لینک شخصی و با معنا درخواست کنید وقتی می خواهید از کسی بخواهید که به شما لینک بدهد بدانید که از چه کسی درخواست می‌کنید. فرستادن نامه‌های مشابه برای آدم‌های مختلف کار جالبی نیست و معمولا به لینک گرفتن از یک سایت خوب منتهی نمی‌شود و تنها کاری که می‌کند این است که شما را مشهور می‌کند به اینکه در به در به دنبال لینک از همه هستید.  افراد را رو در رو بشناسید ارتباط چهره به چره و پیوستن به شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید. این یک بده بستان اقتصادی دوستی در مقابل لینک نیست بلکه مفهوم انسانی شبکه اجتماعی است. اگر من برای لینک با کسی دوست شوم یا با کسی گپ بزنم، دارم یک مفهوم انسانی را به لجن می کشم.  با یک میلیون نفر تبادل لینک یا همان تبلیغات اینترنتی رایگان نکنید اگر احساس می کنید چون به کسی لینک می دهید طرف هم باید به شما لینک بدهد، دقت کنید که به یک میلیون نفر لینک ندهید تا ده هزار نفر به شما لینک بدهند.  پیشقدم شوید اگر احساس می کنید وبلاگ کسی مناسب تبادل لینک با شما است، به او لینک بدهید و بعد از او درخواست لینک کنید. در این صورت هم به هیچ وجه تهدید نکنید که اگر لینک ندهد لینکش را بر می دارید. درباره سایتتان توضیح بدهید شما معتقد هستید که لینکتان باید در سایت طرف مقابل باشد و نیست. نتیجه دو چیز بیشتر نیست: یا طرف این اعتقاد را ندارد که لینک شما باید در سایتش باشد یا از سایت شما بی اطلاع است. پس به شکل خلاصه و واضح توضیح بدهید که درباره چه چیزی می نویسید و چگونه وبلاگی دارید. انتظار نداشته باشید که یک وبلاگ نویس حرفه ای وقتی خواند «منم مثل خودت وب می نویسم. تبادل لینک کنیم؟» وقت بگذارد و بیاید سایت شما را ببیند. سعی کنید توضیح کاملتری درباره وبلاگتان بدهید ولی نه آنقدر که طرف اصولا حوصله نکند بخواند.  از عبارت‌های تکراری و آزاردهنده استفاده نکنید مطمئن باشید اگر برنامه ای بود که درخواست های تبادل لینک را تشخیص می داد و حذف می کرد، بسیاری از مردم از آنها استفاده می کردند. از عبارت‌های تکراری مثل «تبادل لینک» یا «لینکا عوض» و «بهم بلینک» و ... اجتناب کنید. سعی کنید پیشنهاد تبادل لینک را در حین یک صحبت منطقی پیشنهاد دهید تا نامه صرفا پیشنهاد تبادل لینک نباشد. به اشتراک مطالب خود و طرف مقابل اشاره کنید و پیشنهاد کنید که تبادل لینک به خوانندگان هر دو طرف کمک خواهد کرد. از افراد حوزه خودتان درخواست لینک کنید  هر وبلاگی حوزه کاری خاصی دارد. من درباره سایبراسپیس و آزادی بیان می‌نویسم. هر جایی که رسیدید از هر کسی درخواست نکنید سایت شما را ببیند و تبادل لنیک کند. مخاطبان خود را محدود کنید و نتیجه بهتری خواهید گرف  همانطور که می دانید تبادل لینک تاثیر مهمی در افزایش بازدید و رتبه ی سایت می شود.

 

منبع:

تبلیغات اینترنتی رایگان

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
ارسال شده در · مخفی شده توسط Electro_officer، 29 آذر 1394 - ???????
مخفی شده توسط Electro_officer، 29 آذر 1394 - ???????

همیشه اولین سوالی که به ذهن صاحبان کسب و کار خطور می کند ، اینست که داشتن وب سایت واقعا چقدر مهم است؟

وب سایت در اصل نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود که ارتباط مستقیمی با سود آوری شما از کسب و کار مورد نظرتان دارد.

وب سایت فروشگاه شما در روی وب می باشد که دقیقا به مانند نمایشگاه محصولات یا ویترین شرکت شما عمل می کند.

آیا هر وب سایتی می تواند همان کارایی را داشته باشد؟مطمـﺌنا جواب منفی است. جالب اینجاست که شما فقط 3 ثانیه وقت دارید تا بتوانید مخاطب بالقوه را تبدیل به مشتری نمایید.

 

 

%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8

مهمترین نکات در طراحی سایت عبارت اند از:

·         طراحی سایت حرفه ای

 شرکتی که قابلیت طراحی سایت به صورت حرفه ای را دارا باشد، می تواند تاثیر مثبتی بر روی مخاطب داشته باشد.

·         جذب مخاطبان

وب سایت باید از قابلیتی برخوردار باشد که به صورت حرفه ای ، مخاطبان را به اطلاعات مورد نیازشان راهنمایی کند.

·         کامل بودن وب سایت

باید اطلاعات مورد نیاز مخاطبان به صورتی ارایه شوند که بتواند رضایت خاطر مخاطبان برای دسترسی به اطلاعات فراهم نماید.

·         دسترسی آسان

وب سایت باید چنان طراحی گردد که مخاطب بتواند با وارد کردن کلمات کلیدی در Google به صفحه اصلی وب سایت شما دسترسی داشته باشد. به عبارت دیگر وب سایت شما در صفحه اول Google قرار گیرد.

·         SEO  بالا

SEO مخفف Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجوگر نظیر Google و غیره می باشد که استفاده کردن از تکنیک های موثر باعث قرار گرفتن صفحه وب سایت شما در رتبه های برتر جستجوی Google می گردد.

·         طراحی سایت و سرعت بالا

اهمیت سرعت بارگزاری یک سایت امروزه برای هیچ کس پوشیده نیست،بی شک سایت های که سرعت پایینی دارند تمایل بیننده برای ادامه بازدید رو از دست می دهند.اهمیت سرعت در طراحی سایت از نظر سئو و محبوبیت در موتورهای جستجو بسیار تاثیرگذار است و یکی از عوامل بسیار مهم بهینه سازی در گوگل و یاهو می باشد.برای افزایش سرعت سایت اقداماتی از جمله فعال کردن کش و ذخیره سازی صفحات سایت، فعال کردن gzip در سایت ، استفاده از easyload برای بارگذاری بهینه تصاویر و ویدیو ها ، فشرده سازی فایل های css / js / txt در سایت ، بهره گیری از cdn در استفاده از سرور و غیره را می توان انجام داد.به خاطر سرعت پایین سایت کاربران رو از دست ندید و گوگل را از خود نرانید چرا که بسیار روی این امر حساس می باشد.

·         طراحی سایت و گرافیک حرفه ای

گرافیک و دیزاین حرفه ای یکی از مهم ترین مواردی است که در طراحی سایت باید در نظر گرفت.در چشم بیننده ای که محل کار شما را تاکنون ندیده است ،سایت شما شعبه ی مجازی شما خواهد بود. استفاده از تناسب رنگ و عدم شلوغ کاری باعث می شود تا کاربر بیشتر در سایت شما بماند.اگر طراحی سایت شما از گرافیک زیبا بهره نبرده باشد، بلافاصله بازدیدکنندکان سایت را ترک خواهند کرد.اگر طراحی وب سایت شما از گرافیک زیبا بهره نبرده باشد، بلافاصله بازدیدکنندکان سایت را ترک خواهند کرد. زیرا به دلیل جذاب نبودن طراحی سایت شما و یا شلختگی و درهم و برهم بودن آن، کاربران و بازدیدکنندکان را گیج می کند. در این صورت تمامی این نکات منفی، باعث افزایش Bounce Rate سایت شما می شود. استفاده از افکت های html5 و css3 علاوه بر زیبایی سایت ، سرعت و سئو سایت را هم حفظ می کند،طراحی وب سایت باید به صورت user friendly باشد.

·         طراحی سایت و امنیت مناسب!

امنیت سایت یکی از موارد مهم در طراحی سایت به شمار می رود و در صورت هک شدن اعتبار شما در چشم بازدیدکنندگانتون کاهش می یابد و سئو را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.کارهای مهمی که می توان برای افزایش امنیت وب سایت انجام داد عبارت اند از : رمز گذاری و محدود کردن permission های فایل ها ، کنترل فایل های لاگ(logfiles) ، استفاده از اس اس ال برای ارسال ایمیل های سایت ، بهره گیری از رمز های قوی ، استفاده از سرور مجازی (VPS) ،محدود کردن دسترسی کاربران با استفاده از suPHP ، استفاده از افزونه های امنیتی مانند Firewall ، به روز نگهداری نرم افزار های سایت ، استفاده از پلاگین های کپچا ، تهیه ی بک اپ از سایت و … می توان امنیت سایت را تا حد بسیار زیادی برقرار کرد.

·         طراحی سایت و اصول ریسپانسیو

طراحی سایت واکنشی یا ریسپانسیو به این معنی است که سایت شما نسبت به تغییر اندازه صفحه نمایش دستگاهی که با آن به مرور وب سایت پرداخته اید، واکنش نشان دهد، یعنی اندازه سایت، با تغییر اندازه صفحه نمایش نیز تغییر کند.با وجود دستگاه های مختلف با اندازه های متفاوت، در نظر گرفتن سایتی که بتواند به راحتی در هر دستگاهی به نمایش در آید، بسیار حیاتی است. زیرا که طیف گسترده ای از کاربران اینترنت از طریق دستگاه های جیبی مانند موبایل ها و تبلت ها از سایت ها بازدید می کنند.پس واکنشی بودن طراحی سایت شما بسیار مهم و ضروری است. در ضمن گوگل رسما طراحی وبسایتها بصورت واکنش گرا را توصیه کرده است. طراحی یک سایت واکنش گرا برای یک پایگاه اینترنتی به جای طراحی سایت موبایل در کنار سایت اصلی،باعث جلوگیری از هدر رفت شاخص گذاری گوگل می گردد و سئو سایت را افزایش می دهد.

منبع:

طراحی سایت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
ارسال شده در · مخفی شده توسط Electro_officer، 5 دی 1394 - ...
مخفی شده توسط Electro_officer، 5 دی 1394 - ...

رنگ آبی چه تاثیری روی وب سایت دارد؟

 

همه ما در دنیایی از رنگ ها قرار داریم که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از هم متمایز می کند . و آبی یکی از رنگ های مورد علاقه بیشتر افراد است . رنگ آبی در طبیعت پیرامون ما بسیار به چشم می خورد در آسمان ، اقیانوس ها ، دریاها و ... . از این رنگ اغلب برای نشان دادن احساساتی مانند امنیت ، قدرت ، آرامش ، غم و ... استفاده می شود و جنبه روان کردن و تمدد اعصاب دارد.

 

%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8


رنگ آبی همانطور که گفته شد توسط بیشتر افراد چه مرد و چه زن پسندید می شود و بیشتر استفاده از آن در مردان رایج است و این رنگ را می توان در وب سایت هایی که از قبیل نظافت ، خودرو ، شیلات و ... مشاهده کرد و در طراحی وب سایت برای این که این رنگ به دل کاربران بنشیند آن را به نسبت رنگ عناصر دیگر مثل تصاویر و متن ها تعیین می کنند.
اگر می خواهید کاربران با دیدن سایت شما ارتباط بیشتری برقرار کرده و آنهارا تشویق به تفکر و ایجاد ارتباط عاطفی کنید و برای آنها یک نوع احساس آرامش بدهید استفاده از رنگ آبی در طراحی سایت بهترین گزینه است . 
همچنین از رنگ های آبی تیره ، آبی روشن ، و ارغوانی می توان استفاده کرد که هرکدام دارای نوعی ویژگی هستند . مثلا آبی روشن نمادی از سلامتی ، آرامش و نرمی است ، آبی تیره دارای نوعی حس قدرت و تیره مایل به ارغوانی روشن یک یک نوع رنگ سلطنتی است و می تواند نماد قدرت و ثروت باشد و از این رنگ بیشتر در سایت های بانکی به کار می رود. و از آبی فیروزه ای می توان در سایت هایی که مخصوص جوانان است استفاده کرد و همینطور از ترکیب این آبی ها در کنار یکدیگر در طراحی وب سایت می توان قالبی متشکل از طیف رنگ آبی و طرحی متفاوت بوجود آورد . ..

رنگ آبی را می توانید در شرکت های بزرگ جهان مشاهده کنید که از این رنگ برای نمایش اقتدار و قدرت خود استفاده می کنند . 
همانطور که می دانید آبی یکی از سه رنگ اصلی بوده و می توان با ترکیب رنگ های اصلی با یکدیگر در کنار این رنگ در سایت خود استفاده کرده و طرحی زیبا و متفاوت را به وجود بیاورید.

مدیر یک سایت برای اینکه بتوانید کاربران را به کلیک کردن بر روی لینک و یا گرافیک های موجود در وب سایت تان تشویق کنید باید نکاتی را رعایت کنید . 
در طراحی سایت اولین ویژگی که یک لینک باید داشته باشد این است که دارای رنگ های متضاد با سایر متن ها باشد، همچنین لینک هایی که در پایین صفحه قرار دارند باید رنگ آنها از بقیه صفحه برجسته تر و اندازه فونت آنها طوری باشد تا به آسانی قابل خواندن باشد . در بیشتر سایت ها برای نشان دادن لینک ها و متمایز کردن آنها از سایر متون در صفحه وب سایت از آندرلاین استفاده می شود که این کار باعث خوانایی بیشتر لینک ها می شود . نکته دیگر این که برای نمایش لینک ها آنها را برنامه نویسی نکنید زیرا افرادی که در مرورگر های خود از script به دلایل امنیتی استفاده نمی کنند نمی توانند آنها را ببینند و طوری آنها را در صفحه قرار دهید که به راحتی قابل رویت باشند مخصوصا لینک های مهم که باید آنها را در نیمه بالای صفحه جای دهید تا بازدید کنندگان بدون حرکت در صفحات آن را مشاهده کنند. این موضوع را مد نظر داشته باشید که بر روی لینک های متنی بیشتر از لینک های تصویری کلیک می شود . برخلاف محتوای سایت که باید مرتباً تغییر کند محل قرار گرفتن لینکها باید ثابت باشد و کاربر با حرکت در صفحات بتواند آنرا به راحتی پیدا کند . اگر می خواهید از لینک های گرافیکی استفاده کنید توجه داشته باشید که این گونه لینک ها باید برجسته تر، با رنگ های روشن تر ، متضاد و حجیم تر و پر جنب و جوش تر باشند ، تصاویر باید دارای متن مناسب باشند تا با نگهداشتن موس روی آنها اطلاعاتی از محتوای تصاویر نمایش داده شده و نظر کاربران برای کلیک بر روی آنها جلب شود . برای اینکه ببینید چه مطالبی در وب سایت شما جلب توجه می کند از نزدیکان خود بخواهید از سایت شما دیدن کنند و برروی اطلاعاتی که بدست می آورند بر روی آنها کلیک کنند شما با این کار می توانید ایده های مناسبی در مورد دید کاربران متفاوت بدست آورید . لینک های مناسب به بهینه سازی سایت نیز کمک خواهد کرد....

منبع:

طراحی وب سایت

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
ارسال شده در · مخفی شده توسط Electro_officer، 5 دی 1394 - ...
مخفی شده توسط Electro_officer، 5 دی 1394 - ...

raised_eyebrow  raised_eyebrow

 

:straight:  :straight:  :straight:

  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.