Recommended Posts

[quote]دیگر کشورها حاضر نیستند بابت دیدگاه مشترک سپر بلای هم شوند[/quote]

فعلا كه ما سپر بلاي سوريه و لبنان و فلسطين هستيم!

[quote]اما هرگز علیه ایران نخواهند بود.[/quote]

ديگه چكاري مونده كه نكردند؟
قطعنامه كه تصويب كردند. . تجهيزات كه نميدن. . قرار دادشون رو كه پيش پيش پولشو گرفتن اجرا نميكنند . . ضد منافع ملي ما هم صحبت ميكنند . . باج هم ميخواهند .. فقط مونده كه اعلام جنگ كنند و خلاص. . .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
درود بر دوستان! البته برادر سعید در رابطه با مسائل دیگر شفاف سازی کردند و لذا نیازی نیست که بنده وقت دوستان رو درباره سایر مسائل بگیرم.

[quote]
حالا به نظر شما چه بايد كرد؟ بايد به همين روش ادامه بديم تا كل جهان به دشمنانمون اضافه بشن يا اينكه تغيير موضع بديم و با سياست خارجي فعال متحدان اونها رو ازشون بگيريم؟[/quote]

خوب برادر مشکل اینجاست که متاسفانه برگ های برنده ای که ما در دست داشتیم بنا به دلایلی که در رابطه با اهداف سایت و همچنین این تاپیک نیست و بدین ترتیب من هم اونها رو بیان نمی کنم از دست رفتند!
تنها تغییر موضعی که غربی ها می پذیرند دست کشیدن از غنی سازی اورانیومه! آیا شما به عنوان یک ایرانی چنین چیزی رو می پذیرید؟ متاسفانه سیاست خارجی مانند بده و بستان است! و ما باید چیزی در دستانمون داشته باشیم تا بتونیم نظر کشورها رو جلب کنیم ولی بازهم باید از لفظ متاسفانه استفاده کنم و بگم که سیاست خارجی ما به کاسه داغتر از آش برای بعضی از کشورهای عربی تبدیل شده و هرگاه ما در صدد احقاق حقانیتمون بر برنامه هسته ای بودیم برخی از آقایان با حرف های نسنجیده بهانه ای برای اعمال فشار به غرب و لابی های صیهونیستی داده اند!

بصورتی که در حال حاضر پاکستان که ادعای برادری با ما می کنه و کمک های مالی بسیاری از طرف کشور ما به اینها می شه! دیروز حاضر نبود به نفع ما در شورای حکام انرژی اتمی رای بده و مانند بچه ای خودش را پنهان کرد!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما سپر بلای سوریه و لبنان و فلسطین نیستیم. سوریه یک شریک استراتژیک منطقه ای برای ایران محسوب شده و لبنان و فلسطین منطقه نفوذ ایران هستند. به نوعی اینها سپر بلای ایران هستند که اگر لبنان و حزب الله نبود قبل از سال 2006 در حد فاصل 2004 الی 2006 بعد از عراق نوبت حمله به ایران بود.

در سیاست این رفتار چین و روسیه توجیه پذیر است و آنان نیز مانند ما به دنبال تامین منافع ملی خود هستند. ممکن است ما نیز بعد گذر از مرحله کنونی با دیگر کشورها چنین گونه رفتارهایی داشته باشیم. عقلانی است که انتظار نداشته باشیم روسیه یا چین از منافع ملی خود چشم پوشی کرده و به فکر منافع ایران باشند در حالتی که ایران در آینده میان مدت به تهدید منافع این دو کشور در منطقه تبدیل خواهد شد و حفظ منافع آنان در گرو وابستگی به ایران است البته در سه دهه آینده.

این ما هستیم که باید با ایجاد یا کشف منافع مشترک کوتاه و میان و بلند مدت فی مابین به تقویت آنها همت گماشته و بدین ترتیب خواهیم توانست موافقت و همرایی بیشتری از جانب چین و روسیه را بدست آوریم. منتهی در این بین بخصوص در روابط ایران و روسیه به علت ورود بازیگران منطقه و فرامنطقه ای دیگر به صحنه بازی هم طرف روس و هم در سطحی پائینتر طرف ایرانی گاه مجبور به تغییر منش سیاسی موجود در بخشی معین میشوند و این موضوع تا زمان قدرت گیری هر دو کشور و کاهش حضور ناتو و آمریکا در منطقه قفقاز ، آسیای میانه ، اروپای شرقی و سرزمینهای جنوبی و اطراف ایران ادامه خواهد داشت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]ما سپر بلای سوریه و لبنان و فلسطین نیستیم. سوریه یک شریک استراتژیک منطقه ای برای ایران محسوب شده و لبنان و فلسطین منطقه نفوذ ایران هستند. به نوعی اینها سپر بلای ایران هستند که اگر لبنان و حزب الله نبود قبل از سال 2006 در حد فاصل 2004 الی 2006 بعد از عراق نوبت حمله به ایران بود.[/quote]

در ابتدا باید بگم که سعید جان این چه شریک استراتژیکی هست که هربار دم از مذاکرات صلح می زنه! البته انتظار نداریم که بلندی های جولان رو بخاطر ما پس نگیره!! ولی خوب مطمئن باش در صورتی که چنین چیزی عملی بشه روابط اسرائیل و سوریه خیلی بهتر از شرایط کنونی خواهد بود! برعکس ما سوریه از فلسطینی ها استفاده ابزاری میکنه و به بیان دیگه آنها را در برابر اسرائیل یک اهرم فشار قلمداد می کنه!

البته سعید جان هرچند که ممکنه ناراحت بشی ولی بنده باید خدمتت یک سوالی بپرسم؟ به نظر شما چه اتفاقاتی افتاد که در وهله اول ما نیاز به اینگونه سپر بلاها داشته باشیم؟ یک مثالی هست که می گه دوستانت رو نزدیک نگه دار دشمنانت رو نزدیکتر! اگر ما می خواستیم واقعا اسرائیل رو نابود کنیم نباید هی بیاییم توی تریبون فریاد بزنیم! درست می گم یا نه؟ اینگونه سیاست ها فقط باعث افزایش کمک غرب به اسرائیل و همدردی بیشتر افکار عمومی با اسرائیلی ها شد! و از این طرف هم ما تحریم های رنگ و وارنگ شدیم! بصورتی که قبل از سال 2007 مشکلات چندانی در زمینه سرمایه گزاری نفتی نداشتیم و روس ها در انارک با ما همکاری گسترده ای داشتند! حتی شرکت هایی مانند توتال هم در بخش نفت و گاز سرمایه گزاری می کردند! (بطور مثال در پارس جنوبی) در پروژه جنگنده شفق هم روس ها با ما همکاری داشتند که باز هم با فشارهای آمریکا خودشون رو از جریان خارج کردند! و خیلی از امتیازات و فرصت هایی که داشتیم و بخاطر همین علنی کردن دشمنی از دست رفت! همانروزی که سفیر اسرائیل از ایران اخراج شد همه می دونستند که ایران و اسرائیل با هم دشمن هستند پس چه نیازی بود که ما با اصرار بر این مساله موقعیت خودمون رو در جهان تضعیف کنیم! ماشالله همه افرادی که در سایت فعالیت می کنند به قدرت اقتصادی و نفوذ لابی صیهونیستی واقف هستند!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
برادر رضای جدید!
حرفی رو میزنی جمله به پایان نرسیده تضاد اون رو بیان میکنی!
معنای شراکت استراتژیک چیست؟ علت نزدیکی و سعی ایران به نزدیکی با سوریه در چیست؟ چرا با سوریه؟ چرا با آنکارا نه؟ چرا با قاهره نه؟ چرا با اسلام آباد و ریاض نه؟ اینکه سوریه با اسرائیل شرایط جنگی دارد یا از طرف غربیان تحریم شده یا مواضع ملایم تری از دیگر کشورهای عربی نسبت به ایران دارد دید عام و صرف محدود به سوریه است. دلیل نزدیکی ایران به سوریه را باید در معادله منطقه ای و نقش کشورهای منطقه و بیگانگان در آن بررسی کرد. در منطقه تا قبل از انقلاب چند کشور قطب منطقه ای بودند. ایران ، اسرائیل ، سوریه ، مصر ، اردن و عربستان. در این بین کشورهای سوریه ، اردن ، مصر و عربستان در جبهه مقابل اسرائیل و مخالف ایران قرار داشتند. این جبهه با دیپلماسی پنهان و آشکار صهیونیسم از هم پاشید و اکنون جز یک کشور (سوریه) که موقعیت سابق را نیز ندارد سایر کشورها از صحنه معادله منطقه ای جز عربستان حذف شدند. با وقوع انقلاب اسلامی در ایران و تغییر بلوک بندی منطقه بلوک جدیدی به نام ایران اسلامی شکل گرفت که تفاوت اعتقادی و رفتاری در مقایسه با بلوک ضد اسرائیلی و ایرانی اسرائیلی سابق داشت. طی یک دهه شرایط به گونه ای تغییر یافت که کشورهای مصر و اردن از گردونه تاثیرگذاری حذف و اسرائیل با از دادن شریک خود ایران در منطقه رو به انزوا گذاشت. طی سه دهه گذشته کشورهای حذف شده سعی کردند جایگاه سابق را بازیابند اما بدلیل عدم برخورداری از دولت ملی و سیاست اصولی و از دست دادن پتانسیلهای منطقه ای و مخالفت غرب موفق نشدند. اکنون جدای اسرائیل که یک بازیگر خارج از گود در معادلات منطقه ای محسوب میگردد تنها سه کشور ایران ، سوریه و عربستان سرنوشت آینده این منطقه استراتژیک را در دست دارند. با همکاری و تفاهمات صورت گرفته مابین ایران و سوریه این مثلث به سوی ایران سنگینی میکند و عربستان میانه رو سازشکار در تنگنای استراتژیک از نظر قدرت تاثیرگذاری قرار گرفته است. این دلیل اصلی سعی و هماهنگی آمریکا ، اسرائیل و عربستان در جدا کردن سوریه از ایران و حداقل خنثی کردن آن است. سوریه پتانسیل تبدیل به کشور تاثیرگذار را ندارد اما وزنه ای است که توازن بین ایران و عربستان را در صورت با ایران بودن به نفع ایران و در صورت جدا شدن از ایران (ولو با عربستان نبودن) به سود عربستان تغییر خواهد داد.

درباره اعلام دشمنی ایران با اسرائیل هم گویا شما دوست عزیز این سی سال خواب بودی! البته همه سی سال رو تشریف نداشتی ولی باقیش رو اگر بی اطلاع باشی ناشی از به خواب زدن خودت هست دوست من. یعنی ما فقط در این چند سال با اسرائیل اعلام دشمنی کردیم؟

نسبت به تحریم و نفت و ... هم گمان نکنم به بحث مربوط شود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
درباره اعلام دشمنی ایران با اسرائیل هم گویا شما دوست عزیز این سی سال خواب بودی! البته همه سی سال رو تشریف نداشتی ولی باقیش رو اگر بی اطلاع باشی ناشی از به خواب زدن خودت هست دوست من. یعنی ما فقط در این چند سال با اسرائیل اعلام دشمنی کردیم؟

نسبت به تحریم و نفت و ... هم گمان نکنم به بحث مربوط شود.[/quote]

سعید جان تمام حرف هایی که شما در بالا فرمودید صحیح است و بحثی هم در اون نیست! البته در حال حاضر قدرت جدیدی به نام ترکیه در خاورمیانه در حال شکل گیری است که می تونه به رقیبی جدی برای ما ایرانیان که در طول تاریخ همیشه با ترک ها رقیب بودیم مبدل بشه! اینها رو هم نباید از معادلات دیپلماتیک دور گذاشت مخصوصا با توجه به رشد اقتصادی و چرخشی که در طی چندین سال بسیار کوتاه داشتند!

البته سعید جان من موافق این حرف شما هستم و اگر پست بنده رو بخونید متوجه می شید که بنده گفتم همونروزی که سفیر اسرائیل اخراج شد (و یاسر عرفات رو به ایران دعوت کردند) دشمنی ما با اسرائیل شروع شد. البته من کاری به این موضوع ندارم و درباره صحیح یا غلط بودن موضوع هم اظهار نظر نمی کنم، منظور بنده این است که موضوع جنگ ما با اسرائیل در پی 5 سال گذشته بصورت بسیار جدی دنبال می شه! البته زمان ریاست جمهوری گذشته هم اسرائیل ما رو تهدید نظامی می کرد، که حتی یکبار جنرال شمعخانی فرمودند که زمانی که جنگنده های اسرائیلی به ایران برسند جنگنده های ایرانی هم به اسرائیل رسیده اند! ولی گستردگی این جنگ لفظی بدین صورت نبود! خودتون که باید بهتر موضوع رو بدونید برادر! اینگونه مسائل همواره منافع ملی مارو به خطر انداخته اند! فقط خواهش می کن نفرمایید که بدون بروز دادن دشمنی نمی شه دشمن رو از دور خارج کرد! این یک سیاست بسیار قدیمی است و انگلیس همواره در استفاده از اون موفق بوده!

البته بر خلاف نظر جنابعالی این موضوع ارتباط مستقیمی با تحریم ها داره چرا اینکه تمامی مشکل ما این مساله هست! وگرنه غیر از این مسائل ما چه نیازی به غرب داریم؟! این موضوع همواره با برنامه هسته ای ما عجین بوده! لذا فردا اگر دیدید شورای امنیت هم تحریم های ایران رو گسترده تر کرد هم به قطعنامه دیروز بر میگرده!

درباره شراکت استراتژیکی ما با سوریه باید بگم که این کشور همانی بود که در سال 1990 و همزمان با شروع جنگ اعتلاف و عراق به راه اندازی سازمان Ahwaz Arab Resistance Party کرد که یک سازمان تروریستی برای جنگ مسلحانه با ایرانیان برای جدا سازی خوزستان است! این گروه در سال 2005 مسئولین دو بمب گذاری در اهواز رو پذیرفته است که یکی مقابل ساختمان استانداری و دیگری در یکی از شعب بانک پارسیان بود! این گروه همچنین مسئولین بمب گذاری خط لوله نفت اهواز-تهران رو قبل از دو حادثه تروریستی بر عهده گرفته بود!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
کدام کشورها علیه ایران رای دادند؟
از مجموع 35 عضو شورای حکام، 25 کشور به قطعنامه که خواستار تعلیق فعالیت های تاسیسات فوردوی ایران شده است رای مثبت و سه کشور شامل ونزوئلا، مالزی و کوبا به آن رای منفی دادند.

افغانستان، برزیل، مصر، پاکستان، آفریقای جنوبی و ترکیه شش کشوری بودند که به قطعنامه غربی ها بر ضد ایران رای ممتنع دادند، جمهوری آذربایجان از همسایگان ایران نیز به هنگام رای گیری، نشست را ترک کرد.

بر این اساس اسامی کشورهایی که به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام رای مثبت دادند به شرح زیر است:1- آرژانتین 2-استرالیا 3-بورکینافاسو 4- کامرون 5- کانادا 6- چین 7- دانمارک 8- فرانسه 9- آلمان 10-هند 11-ژاپن 12-کنیا 13- کره جنوبی 14- مغولستان 15-هلند 16- نیوزلند 17- پرو 18- رومانی 19- روسیه 20- اسپانیا 21- سوییس 22- اوکراین 23- انگلیس 24- امریکا 25- اروگوئه
منبع:[url]http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=74850[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
یک سوال دارم چرا سیاست ما اینقدر بد شده چرا ما در 5 سال گذشته همش به همه میپریم و همش حرف از جنگ میزنیم یک سری انگار دارن دنبال جنگ میگردن کشور رو شلوغ کنن fi_lone_ranger

چرا باید قبل از این 5 سال در خارج به ایرانی ها احترام بزارن اما تو این چند سال گذشته بد ترین توهین ها رو بشنویم من سوئد رفتم همه می فهمیدن من ایرانی هستم به شکل یه موجود مزخرف بهمن نگاه میکردن در فرانسه المان و بقیه جا ها هم همین طوره در صورتی که قبل از این 5 سال احترام بیشتر به ما میگذاشتن
چرا باید هر چی حال میکنیم تو مصاحبه بگیم و فکر عاقبتش نباشیم چرا باید تنش افزایی کنیم که مجبور باشیم ماست مالی کنیم و بهد یک جا امتیاز بدیم و بعد واسه این که هر روز نریزن سرمون باید رزمایش بدیم این قدر پول خرجش کنیم
چرا نباید این پول رو خرج جونها کرد هیچ وقت امریکا رو با عراق مقایسه نکنید و اسرائیل رو

یادتون بیاد که می گفتن تو جنگ جواب موشک رو با موشک بدین نه با پوشک و به هواپیما های ما می گفتن ایران پیما من یک سری از این مردم رو خوب میشناسم اگه چند تا بومب بریزن رو خونشون همه اهل کوفن امید وارم اون روز رو نبینیم اما من از این مذاکرات یک سری نتیجه گرفتم که همش یک نوع بازیه که ایران داره میکنه

جدیدن هم سیاست پریدن تو بغل بولشویک ها رو شروع کردیم پس کجاست اون جمله معروف نه شرقی نه غربی فک کنم فقط شعار بودش
پس تو اون چند روز تو ژنو در مورد پخت لوبیا پلو حرف میزدین بعد اومدین بیرون و همه اظهار رضایت کردین بعد چی شد زدین زیره همش اونجا طی نکردین که کجا ما سوخت رو عوض کنیم من فکر میکنم ما زدیم زیر همه چی چون بهونه داشته باشیم تا 20 درصد غنی کنیم سوخت امیر اباد هم از برادر برزیل می خریم و هی مانور می دیم توی تلویزیون که کسی نفهمه نون سنگک 100 تومنی شده 500 تومن یا سر مترو شلوغ میکنیم تو یک ماه یک دفه مترو اتیش گرفت و بودجه ندادن و کلی فیلم دیگه همه میدونن اینا از کجا اب می خوره fi_lone_ranger

من یک پیشنهاد دارم استاد سعید یک بخش برای بحث ازاد راه بنداز :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هاها >>>>>>>>> خوش به حال خودمون که تو شهرمون نون سنگگک هیچ وقت نبود >>>

ضعف سیاست خارجی ما از سیاست داخلی ماست که هنوز یک عده فکر می کنند م حتی افتابه نمی تونیم درست کینم >> یک عده فکر چاپیدنن و یک عده هم سینه چاک اندیشه های غربی و یک عده هم از عرب ها عرب ترند و یک عده هم ..... بگذزیم ، بخوام ادامه بدم از شاهنامه هم طولانی تر می شه
موقعی که تو کشور هر کی فقط می خواد حر ف خودش ر وبه کرسی بنشونه نتیجه می شه این سیاست خارجی زپرتی >>>.

فهرست اون کشور ها یی رو که علیه ما رای دادن رو خوندم ،، مثلا برای بورکینافاسو یا آرژانتین یا استرالیا یا پرو ، آمریا بیشتر موثر یا ایران >>>>>> معلومه آمریکا و انگلیس پس منطقی هست طبق نظر اونها رای بدن >> حالا بگذزیم که مثلا نیوزلند و اسرتالیا و کانادا زیر نظر ملکه ی انگلستان هستند>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
کلا اگر همه تو کشور به این نتیجه برسن که ما تنهاییم فکر کینم به یه جایی می رسیم و هیچ وقت دیگه انتظار نداریم کسی دستمون رو بگیره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام خدمت همه دوستان گرامي
از قديم گفته اند : هر كه طاووس خواهد جور هندوستان كشد . اگر انرژي هسته مي خواهيم بايد پي اين قطعنامه ها و تحريمها را هم به تنمان بماليم . چاره اي نيست . نفت ايران بالاخره يك روز تمام خواهد شد . البته با اين شرايط مصرف دور نيست كه ديگر نفتي براي صادرات نداشته باشيم . ذخيره نفت درجاي ايران حدود 600 ميليارد بشكه تخمين زده مي شود اما با توجه به شرايط سنگ مخزن در ايران تنها 60 ميليارد بشكه آن قابل برداشت است حال با احتساب توليد حدود 3 الي 4 ميليون بشكه در روز و مصرف بالاي اين فرآورده ها در كشور همين الان هم در صادرات لنگ مي زنيم . دومين ذخاير گازي دنيا را هم داريم كه باز بخشي از توليد را بايد به چاههاي نفت تزريق كنيم بخش زيادي را هم در داخل مصرف كنيم و بخش كمي را هم بتوانيم صادر كنيم . انرژي خورشيدي و بادي و آب هم براي توليد برق چندان بازدهي بالايي ندارند . پس براي آينده خودمان هم كه شده بايد اين راه را تا آخر برويم . هيچكس هم دلش به حال ما نمي سوزد و همه فكر منافع خودشان هستند . پس بايد به خود تكيه كنيم . در اين راه هم تورم و گراني و كمبود خواهيم داشت و محدوديتهاي سياسي و اقتصادي در سطح بين المللي و قطعنامه هاي جديدتر و پر و پيمان تر . مطمپن باشيد آمريكايي ها از روسها بدتر و روسها از آمريكاييها بدتر و چينيها از هردو اينها بدتر و اتحاديه اروپا از همه آنها بدتر خواهند بود . اگر فكر بندبازي ميان آنها باشيم كلاهمان پس معركه است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اخبار اعلام کرد در پاسخ به این قطعنامه قراره 10 سایت جدید غنی سازی ساخته بشه >>>
نمایندگان هم به دولت اعلام کردن که باید لایجه کاهش همکاری ها با آژانس رو هر چه سریعتر به مجلس بیاره

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]من یک پیشنهاد دارم استاد سعید یک بخش برای بحث ازاد راه بنداز[/quote]
من هم درست 2 ،3 هفته پیش همین پیشنهاد رو دادم. آقا سینا هم گفت وقتی آقا سعید اومد ، مطرح میکنه ولی خبری نشد... fi_lone_ranger

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]تا به سمت ما شلیک کنند در این صورت نیروی دریایی سپاه می تونه وارد عمل بشه و...
[/quote]

. . . و جنگ جهاني سوم رو شروع كنه! fi_lone_ranger

برادر من اگه به همين كشكي بود كه تا حالا 100 تا جنگ بين ما و اونا اتفاق افتاده بود!
اخراج بازرسان همانا و وضع تحريم هاي جديد همانا!
خروج از NPT همانا و جنگ رواني و تشديد تحريم ها همانا!
شليك به ناو هاي اونها همانا و جنگ جهاني سوم (يا بهتره بگم جنگ جهان عليه ايران) همانا![/quote]

لیچ جان من خیلی چاکرتم ولی در این مورد باید با بلیز موافقت کنم. نمی شه که همینجوری از NPT خارج شد. در ضمن خروج از NPT با اخراج بازرسان زیاد تفاوت نداره که.
جنگ جهان علیه ایران رو خیلی خوب اومدی fi_lone_ranger

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حداقل کاری که در مقابل این اقدام خصمانه میشه انجام داد قطع تمام همکاری های داوطلبانه با آژانسه . دیگه چقدر باید لی لی به لا لا شون گذاشت ؟

خوشبختانه دولت در اقدامی به جا اعلام کرد که 10 سایت هسته ای مشابه نطنز رو به زودی راه اندازی میکنه .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]من یک پیشنهاد دارم استاد سعید یک بخش برای بحث ازاد راه بنداز[/quote]
من هم درست 2 ،3 هفته پیش همین پیشنهاد رو دادم. آقا سینا هم گفت وقتی آقا سعید اومد ، مطرح میکنه ولی خبری نشد... fi_lone_ranger[/quote]

عزیز من کلا کلمه ی "آزاد" در این سایت زیاد معنایی نداره.

[quote]خوشبختانه دولت در اقدامی به جا اعلام کرد که 10 سایت هسته ای مشابه نطنز رو به زودی راه اندازی میکنه .[/quote]

چطوری یک دولت ورشکسته توانایی اجرایی کردن پروژه ای با این عظمت رو داره ؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.