karkas

حمله به ایران امکان نداره . مگر اینکه خیلی مرد باشن !!!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

آمریکا از موشکهای کروز استفاده میکند نه بالستیک و موشکهای بالستیک در جنگهای هسته ای به کار میرود. تمام موشکهای بالستیک آمریکا و روسیه هم هسته ای هست بجز موشکهای کوتاه برد که اونا هم ارزش تاکتیکی ندارن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
منظور شما اينه كه آمريكا موشك بالستيك كه در حد شهاب سه عمل كنه نداره .. اگر هم نداره مي تونه در عرض سه ثتنيه درست كنه اين كه كاري نداره . icon_cheesygrin :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه نداره چون نیازی به این کلاس از موشکها ندارد. در عرض سه سوت مثل فیلمهای هالیودی؟! icon_cheesygrin آمریکا فقط دو همسایه خاکی و چند همسایه خاکی دارد که هیچ کدام تهدیدی علیه امنیت این کشور نیستند. پس به موشکهای میانبرد احتیاج ندارد. بر عکس موشکهای قاره پیمای زیادی دارد که به سمت روسیه و چین نشانه رفته اند. در مورد موشکهای کروز هم باید بدونید که سرعت این موشکها در حد سرعت کروز جنگنده ای مثل سوخو25 یا آ-10 است و مهمترین کار در انهدام یک موشک کروز شناسایی بموقع آن است. اگر بتوانیم موشکها و مسیرشان را شناسایی کنیم میتوان تا حدود زیادی از خسارات وارده پیشگیری کرد. بدلیل سرعت کمتر از یک ماخ رهگیری این موشکها در صورت شناسایی تفاوتی با رهگیری هواپیماهای کوچک چند نفره ملخی ندارد. عراق تنها با استفاده از توپهای کلاسیک ضد هوایی موفق به سرنگونی 10% موشکهای کروز در سال 1991 شد. یوگسلاوی بیش از 230 فروند موشک کروز را سرنگون یا منحرف کرد. پس پدافند در برابر این سلاح در صورت هوشیاری کار چندان سختی نیست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببخشید که من انقدر سؤال می کنم ولی آمریکا می تونه با گذاشتن پایگاه های موشکی بالستیک با برد 2000 کیلومتر در عراق و افغانستان می تونه کار رو یک سره کنه این طور نیست . icon_cheesygrin :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من فکر مکنم اگه امریکا تو دستور کارش حمله باشه 100% این کارو خواهد کرد یا با کمک یابی کمک در مرحله اول از راه دور و هوا. چون ایناییکه امروز تو کاخ سفیدن تو سر و برنامه بلند مدتشون مسئله انرژی تو سطر اوله. یک ایران پیشرفته قوی و با نفوذ همه معادلاتو به سمت دیگه میبره.
خوب ایران باید مثل بازی شطرنج با علم و تدبیرکارو پیش ببره نه با احساساتی و گرد و خاکی. چون اگه جنگ بشه انموقع باید امیدوار بود که بقول دوستمون سرتیپ دوم حسین شهاب-3 20 ماخ سرعت داشته باشه. البته من تو یه سایت خوندم که امریکا تو آزمایشگاه مشغول تست یه کروز با امید تپ سرعت 4.5 -6 ماخه. امیدوارم که دوستان مسئول و با نفوذ بحثا و مطالبشون علمی باشه ونه گمانی. چون این سایت علمی نظامیه اینطور نیست؟؟
ایران برا لینکه درجه صدمه پذیریشو کم کنه باید یک سری تغییرات رو انجام بده مثلا کی میدونه شایدهم در حال انجامه؟!
پایین اوردن درجه تهران امروز ایران = تهران البته این عموما مشکله کشورهای در حال توسعه است.
متحرک و سریع بودن تحرک سیستمها ی افندی و پدافندی. استتارهای ادواتی و پرسنلی بر پایه علمی و جغرافیایی نقاط گوناگون ایران (ایران یک رنگ یک دست نیست).
اموزش حرفه ای تک تیرانداز به وسعت و کیفیت بالا.
مسلح کردن آموزش سربازان به وسائل رزمی امنیتی مدرن. تیمهای تخصصی رزمی آشنا با مناطق مختلف جغرافیایی. اموزش و آشنایی با زبان انگلیسی و آموزش و استفاده از زبانهای قومی در مراکز مخابراتی که شنود و فهمش برای طرف مقابل مشکل است. و وو..... دوستان نظر شما؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در این که اگر تصمیم به جنگ بگیرند و هزینه و تلفات هم براشون مهم نباشه باز حمله خواهند کرد شکی نیست ولی نگاهی به تاریخ جنگهای آمریکا بیانگر این موضوع است که بجز ویتنام که تمام محاسباتشون برعکس شد وارد جنگی نشدن که از برتری مطلق و اطمینان از هزینه و زمان کم جنگ باشند. به جنگ اول خلیج فارس توجه کنید. آمریکا نصف نیروی هوایشون رو آورد تو منطقه! 2400 هواپیما برای حمله به عراق در پایگاههای منطقه و ناوهای هواپیمابر مستقر شد! ولی الان آمریکا چنین توانی را ندارد و امکان ارسال بیش از هزار هواپیما به منطقه را نخواهد داشت. اگر پدافند ضد هوایی و مخصوصا پدافند در مقابل موشکهای کروز داشته باشیم چندان نبرد با آمریکا سخت نخواهد بود. در مورد شهاب3 هم سرعت این موشک در فاز نهایی و در نسل اول این موشک 6 کیلومتر بر ثانیه بود که تقریبا برابر با 21 ماخ است. این موضوع بارها توسط مقامات ایرانی و منابع اسرائیلی و آمریکایی هم اعلام شده است. یکی از فرماندهان اسرائیلی گفته بود آخه چطور میخاید موشکی رو که سه برابر آرو سرعت داره رهگیری کنید!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ببینید هیچ چیز مهتر از کیفی تجهیزات و تجربه و هوش نیست و در این امر آمریکا به خاطر جنگ های بساری که کرده هم کیفی شو داره و هم تجربه و هم هوشش .... اگر دوستان اطلاع دارند بگن که آمریکا چطوری عراق رو در عرض یک ماه کامل گرفت . من یادم نیست چطوری چون اون موقع من اصلا تو این فاز های جنگ و اسلحه و سیاست نبودم .... ولی مهمتر از هر چیز باید بودجه ی خودمون و خریدات نظامی خودمون رو بیشتر بکنیم مثل همین سامانه ی ضد موشکی که خریدیم .... باید سیستم ضد موشکی و هوایی خودمون رو پیشرفته تر کنیم هم کیفی و هم کمی . :| icon_cheesygrin :mrgreen: :evil:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اولين پست من در سايت با سلام به نظر شخصي من و همچنين تجربه هاي عيني نه علمي اولين مشكل جنگ با امريكا اينه كه اونها چند به يك حمله مي كنند. به عراق كه 40 تا كشور (اگه اشتباه نكنم) حمله كردند. در ضمن چطوري به روسيه اعتماد مي كنيد اون هم با اون پيشينه سياهش در مورد ايران. يادتون رفته يه دفعه ايران رو نصف كردن بين خودشون و انگليس - فكر نكنم چندان بدشون بيايد. icon_cheesygrin در مورد بستن نفت: اگه الان اين كار رو بكنيم كه طبق گفته آقاي رپيس جمهور كه ما پول نفت را به روي سفره شما مي آوريم پس ديگه چيزي رو سفره ما نيست. اگه زمان جنگ اين كار را بكنيم تجربه زمان شاه هم چيز خوبيست - اعراب قصد فروش نفت را نداشتند كه شاه اعلام كرد من مي فروشم و قيمت نفت بالا رفت كه معلوم نشد به مردم چي رسيد - الان هم اعراب مي فروشند. در ضمن تو اخبار شنيدم كه امريكا 60 يا ششصد ميليون بشكه ذخيره داره كه (نفت خام) كه يعني 20 روز مداوم بدون ورود نفت كه بازهم اگه مصرف داخل را بي خيال شويم ميشه بيشتر در كل جنگ چيز بيخوديت و طبق گفته فيلم راز پخش شده از شبكه چهار و سينما ماورا فكر چيز مثبت بكنيد تا به سراغتان بيايد - البته هوشيار باشيد برتريهاي ايران شناخت خانه داشتن موشكهاي بالستيك نفت و... برتري هاي امريكا گروهي حمله كردن تجربه كافي از جنگ - چرا كه اكثر ادوات جنگي آنها امتحان داده اند ولي مال ما تنها در مانور شركت كرده اند آن هم نه همه شان سيستم اطلاعاتي خوب - البته مال ايران هم خيلي خوبه (سوم ديگه) محاصره ايران (افغانستان - عراق (در مرز موشك گذاري شده - به نقل از اخبار) - سپر موشكي اروپا البته اگه به ايران برسه كه به گفته خودشون مي رسه) سلاح هاي به نسبت برتر كلا من 30 به 70 به نفع امريكا مي دونم زياد حرف زدم - ببخشيد - درضمن نظرات شخصي بود و قصد هيچ گونه توهين و غيره در كار نبوده است

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من با حرف های شما تا حدی موافقم غیر از اون بخشی که گفتین روسیه وسط کار خالی می کنه .... و شما گفتید که روسیه سابقش خرابه که حرفتون کاملا درسته ولی خیلی ببخشیدا اون جکوتی که یک زمان روسیه داشت دیگه الان اون حکومت نیست .... در زمان شاه ما نوکر آمریکا و روسیه دشمن ما ولی الان ما دشمن آمریکا و روابط دوستانه و صمیمی با روسیه ... ببینید طی سی سال این دو چیز چقدر تفاوت کردند . در مورد حمله هم حق با شما است ولی من فکر کنم کشور های دیگه می زارن آمریکا حمله رو یک سره کنه بعد اگر دیدن می شه کاری از پیش برد میان .... ولی احتمال جنگ الان یکم کمتر از ثابق شده ولی به هر حال نیرو های م آماده ی هر واکنش به هر حمله ای هستند...... زمان شاه آمریکا دوستمون بود و ترس از روسیه داشتیم حالا روسیه دوستمونه و ترس از آمریکا داریم . icon_cheesygrin :x :evil: :mrgreen: :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من فقط از روي قضيه درياي خزر گفتم كه دوستي در چه حدي است. قرار بود 14 درصد به ايران برسه يا بيشتر؟؟ به هر حال فكر نكنم روسيه بدش بيايد كه به جاي اينكه با روابط از ايران سود ببره با غارت همين كار را انجام دهد. ولي يه سوال داشتم كه جاش اينجا نيست. من چون به سلاح علاقه دارم و تازه كاربر هم هستم همه مطالب اين سايت را خوندم (همش كه نه ولي سلاح سبك و هواپيما و هليكوپتر و تانك ها و موشك) نمي دونم چرا فكر مي كنم 90 درصد تجهيزات روسيه و امريكا مال دهه 90 به قبل اند يعني از اون موقع بيكار نشسته اند؟؟ راستي يادم رفت: يه برتري ديگه اممريكا داشتن اتم است كه استفاده نمي كنه ولي تهديدي كارگر است. (البته بر طبق تجربه ژاپن ُ مي توان گفت اگر در تنگنا قرار بگيرد استفاده هم خواهد كرد) ولي اگر تا پايان سال آخر رياست جمهوري آقاي بوش موردي صورت نگيرد با روي كار آمدن يك دموكرات تا 8 سال آينده جنگي نخواهد بود و حمله اي صورت نمي گيرد. چرا آقا سعيد اينقدر تعصبي برخورد مي كنيد؟؟ برايم يه سوال شده؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

چرا فكر مي كنم 90 درصد تجهيزات روسيه و امريكا مال دهه 90 به قبل اند يعني از اون موقع بيكار نشسته اند؟


بیکار نیستن ولی حجم تحقیقات برای ساخت سلاحهای جدید بعد از فروپاشی شوروی کاهش یافته است. اگر 40 سال قبل هر چند سال یک جنگنده ساخته میشد الان دیگه نیازی به این کار نیست و چون روسها توان رقابت با آمریکا را ندارند آمریکائیها هر چند ده جنگنده جدید ارائه میدهند و بیشتر به تکمیل طرحهای قبلی مشغول هستند تا شروع از صفر. مثل جنگنده های F-15E/I , F-16E/F/I , F-18E/F/G و بسیاری طرحهای دیگر که در واقع الگو برداری از طرحهای دوران جنگ سرد است.

چرا آقا سعيد اينقدر تعصبي برخورد مي كنيد؟؟ برايم يه سوال شده؟


icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

حالا تا دلت مي خوا بخند داداش
جنگ مي شه مي فهميم
شما خيال كردي ارتش و سپاه غيور و با سلابتتون خيلي كار بلده باشه مي بينيم
من از آمريكا دفاع نمي كنم اين نظر من هست و اينارو خوندم كه مي گم حالا شما اگر حرف هيچ كس جز بسيجي ها و سردار شكم گنده ي سپاه رو قبول نداري اين ديگه مشكل من نيست .
شما دلتو به هواپيماي رادار گريز و خيلي خفن سپاه خوش كن

اره تو جنگ 33روزه ديديم حزب الله كه چند تا كاتيوشاي ساده بيشتر نداشت چي بسر اسراييل و امريكا اورد واي به حال ايران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
icon_cheesygrin :mrgreen: :evil: :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
changiz2000
دوست عزیز در اپتدا ورود شما به جمع کاربران سایت رو تبریک می گم.شما در تحلیل خودتون از وضعیت ایران و امریکا صرفا به مقایسه تجهیزات و تجربه پرداختید و به این موضوع توجه نکردید که ایران در خانه مشغول دفاع است و امریکا در فاصله چندین هزار کیلومتری خارج از خانه مشغول حمله که این از بعد اقتصادی و تبلیغاتی فشار سنگینی به دوش امریکا وارد می کند.
حالا باز هم با نسبت 70 به 30 به نفع امریکا؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام
اولين مورد برتري ايران را همين عنوان كردم

ولي برتري كه فقط به خانه نيست. قضيه جنگ افغانستان و شوروي را مي دانيد؟؟ با اينكه در خانه بودند اما شوروي داشت جنگ را مي برد كه نيروهايش را بيرون كشيد. البته مقاومت آنها هم مثال زدني بوده است

اره تو جنگ 33روزه ديديم حزب الله كه چند تا كاتيوشاي ساده بيشتر نداشت چي بسر اسراييل و امريكا اورد واي به حال ايران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ما كه نفهميديم. بالاخره ايران به حزب الله كمك نظامي كرد يا نه؟ با كاتيوشا نمي شه اونجوري جنگيد تازه اگه بشه ايونهمه كاتيوشا را از كجا آورد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ولي برتري كه فقط به خانه نيست.

قطعا
ولی یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار است. ما با کمترین هزینه سربازانمان را تجهیز می کنیم ولی دشمن باید چندین برابر ارزش واقعی برای رساندن حتی یک لیوان آب به سربازانش خرج کند. اگر جنگ فرسایشی شود که به احتمال زیاد می شود اقتصاد و افکار عمومی امریکا توان تحملش را ندارد.

قضيه جنگ افغانستان و شوروي را مي دانيد؟؟

بله و ای کاش یکی از مجاهدان افغان هم اینجا بود تا خودش از نبرد دره پنج شیر با روس ها بگوید.

البته مقاومت آنها هم مثال زدني بوده است

با شما موافقم. در کل همیشه و همه جا مقاومت آخرین راه برای مظلومان است که بتوانند حق خود را از ظالم بگیرند و به هیچ قیمتی نباید از آن دست بکشند.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.