karkas

خطرناک تر از بمب اتم!

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

مسلما موجودات دیگر وجود دارند! اگر من میامدم راجب جهان های موازی صحبت می کردم چی می گفتید دیگه! :lol: :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه میشه مطالب بیشتری راجع به این مطلب بزارین تا مفصل در باره ی این موضوع با هم بحث کنیم در ضمن کسی راجع به جزیره ی خزراع چیزی شنیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :lol: :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
میگن که جزیره ی خزراع جایی در مثلث برمودا هستش که کسانی در اون جا زندگی می کنند و این بشقاب پرنده ها هم ساخت اون هاست!!!!!!!!!!!!!!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در مورد مثلث برمودا مسائل زیادی هست که خیلی عجیبند برای مثال می گن که در این محل موجودات فضایی زندگی می کنند که با پخش کردن امواج قوی باعث کشیدن هواپیما ها به طرف خود می شن و بعضی ها می گن که به خاطر اینکه گاز های زیادی در اون محل هست که موجب می شه تا قدرت جاذبه بیشتر بشه . البته باید به این موضوع توجه کرد که حتی کشتی ها و قایق هایی که به این منطقه رفتند دیگه بر نگشتند .
این هم محل مثلث برمودا .
تصویر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنظر من این ufo و ... همه ساخته دست بشره حالا به هر دلیل مثلا یا برای جذب توریست در یه منطقه یا برای ساختن فیلمهای درپیت در باره همین موضوع شما ببینید چقدر درباره aliens هالیود فیلم ساخته و هر کدام چقدر فروش کرده !! فقط همین مرتیکه اسپیلبرگ کلی فیلم ساخته چقدر هم درامد داشته از همین فیلما

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه اشتباه نکنید مدارکی هست که حتی خود سازمان های جاسوسی آمریکا در حال بررسی این نوع بشقاب پرنده ها هستند در واقع باید بگم اگر چنین بشقاب پرنده ای ساخته شده بود که سرعتی بخ این زیادی داشته باشه باید بگم که آمریکا دغدغه ای برای حمله به ایران نداشت .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
همه چیز درباره بشقاب پرنده ها هر اطلاعات شواهد فیلم عکس معرفی کتاب و.....
در ..


برای نمونه چند عکس در اختیارتون میذارم :


ناشناخته های فرازمینی
ناشناخته های فرازمینی

http://img30.picoodle.com/img/img30/4/3/16/f_Disc039m_2d3060b.jpg
http://img02.picoodle.com/img/img02/4/3/16/f_ufodomirm_d752a27.gif
http://www.bia2upload.com/files/9ckj9chpfg191e6qel3o.gif



عکسها را به سایت imagecave.com آپلود کنید.
از ارسال یک پست در چند تاپیک هم خودداری کنید.
SAEID

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقایان این موضوع یک چیزی هست که ما باید حداقل تا ظهور آقا امام زمان صبر کنیم . نمی خوام بحث رو دینی کنم ولی دو مسئله در دنیا هستند که بشر هنوز بهشون دسترسی پیدا نکرده : مثلث برمودا موجودات فضایی در قرآن هم ایهایی در این باره هست . من یادمه کلاس سوم راهنمایی که بودم این آیه ها نظرمو خیلی جلب کرد کسی می تونه اون آیه ها رو پیدا کنه ؟ ولی به هر حال این موضوع غیر قابل انکار هست . :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بحث جالبيه ....احتمال اينكه موجوداتي در سياره هاي ديگه وجود داشته باشن هست ..اونطور كه گفته شده اونا از قديم پي به وجود زمين و انسان هاي روي اون بردن چندين بار هم كه به زمين سر زدن تجهيزات و فناوريشون هم كه خيلي خيلي بالاتره پس اگه قصد جنگيدن و نابود كردن مارو داشتن تا حالا هزار بار اين كارو مي كردن .. فكر نكنم اگه ما زميني ها كاري به كارشون نداشته باشيم با ما بجنگن ....كاش بشه دانشمندان ايراني با اونا ارتياط برقرار كنن و از فناوري پيشرفتشون چيزي نصيب ما بشه :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
صد در صد كه وجود دارند، ما كه مسلمانيم ديگه اصلا نبايد در اين مورد شك كنيم، كاملا واضحه! فقط در بعضي موارد در اين زمينه اغراق شده كه با اينهمه به اصل موضوع نمي توان شك كرد. نمي دونم چرا سياستمداران و نظاميان كشور هاي جهان در اين زميه هيچ نمي گويند؟ چرا؟ كي ميدونه؟ حتي رسانه هاي معروف مثل سي ان ان!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
lk hc sdhvi öd 'ös isjdl kfvn lh , alh fvhd khf,nd hvcaihd HHNL ÖSD ALH HSJ ترجمه من یک آدم فضایی هستم (همان چیزی که شما زمینی ها روی ما اسم گذاشته اید :lol: ) من از سیاره öd هستم.تا حالا هم به کسی نگفته بودم. واقعا از دست شما زمینی ها خنده ام می گیرد بعضی هایتان می خواهید با ما بجنگید :? ما برای فتح زمین خواهیم آورد ولی اول شما را خلع سلاح اتمی می کنیم چون سیاستمداران زمین زمینیهای احمقی هستند و نمی خواهیم این زمین غنی را با مواد رادیواکتیو آلوده کنیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نمی دانم چرا هر جا نظر می دهم ترتیب تایپیکه خوانده می شود و کسی چیزی نمی گه :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

lk hc sdhvi öd 'ös isjdl kfvn lh , alh fvhd khf,nd hvcaihd HHNL ÖSD ALH HSJ
ترجمه
من یک آدم فضایی هستم (همان چیزی که شما زمینی ها روی ما اسم گذاشته اید :? ) من از سیاره öd هستم.تا حالا هم به کسی نگفته بودم.
واقعا از دست شما زمینی ها خنده ام می گیرد بعضی هایتان می خواهید با ما بجنگید :?
ما برای فتح زمین خواهیم آورد ولی اول شما را خلع سلاح اتمی می کنیم چون سیاستمداران زمین زمینیهای احمقی هستند و نمی خواهیم این زمین غنی را با مواد رادیواکتیو آلوده کنیم.

از آقاي سردار تشكر مي كنم!ماشاءا.. ذوف هنري بسيار دارند.بسيار جالب است اگر نوشته هاي انگليسي يشان را بخوانيد و با ترجمه هاي ايشان مطابقت دهيد! :lol:
ضمنا يه سري از عكس ها بودن كه از يه مزرعه ي گندم گرفته شده بودن و يه حلقه در وسط مزرعه درست شده بود!
دوستان اون عكس ها از كتاب كمبريج انگليش فور اسكول گرفته شده بودن.معلممون گفت برين چند صفحه جلوتر كه مربوط به دو ترم بعد هست و مطلب جالبي چشم همه ما رو گرفت كه نوشته بود اگر رسانه ها دروغي بگن ما متوجه مي شيم و اين طوري مي خواستن به اخبار خودشون سنديت بدن!
و اما رابطه بين اجزاي اين پازل چيست؟
اين يوفوها چرا فقط در خارج ديده مي شوند (اثراتشان) چرا در ايران فقط يه سري عكس از آنها گرفته مي شود و هيچ سرنخي از آنها بدست نمي آيد؟
اين ها به نظر من يه مشت مزخرفات بيشتر نيست معلممون مي گفت اين ها واسه اينه كه جهان سومي رو جهان سومي نگه دارن!
مي گفت مثلا توي هند كه اآن كلي مذهب چرت و پرت وجود داره علتش سلطه ي همين انگليس هست مثلا"
با ابن افكار راحت مي توانستند مردم را به هم مشغول كنن و از شورش احتمالي عليه خودشون جلوگيري كنن!
با اين حرف ها راحت مي تونستن مردم رو از خودشون دور كنن مثلا اگه جايي چاه نفت بود مي گفتن اونجا نرو كه جن ازش نگهباني مي كنه!
واسه مثلث برمودا هم خودم قبلا تو يه كتاب خوندم كه مي گفت:روسها تعدادي كشتي واسه اكتشاف به سمت آمريكا فرستادند و كشتيهاي بريتانيا اونها رو در اقيانوس اطلس غزق كردن و گفتن مربوط به برمودا هست!
دوستان يه نكته اي كه معلممون بهش اشاره كرده بودن اين بود كه اگر نقاط برمودا رو بهم وصل كنيم و نقاطي كه حوادث در اونها اتفاق مي شن رو علامت گذاري كنيم بيشتر از نصف اون ها اصلا در مثلث برمودا نايست!
به خاطر همين هم عده اي بيكار نشستن مي گن خوب اين خط اين جاش قوس داره و ...
هر چند كه مي گن تو تصاوير مردم قديمي يه چيزايي در غارها ثبت شده ولي همه چيز هنوز هم مبهم هست!
ولي چيزي كه روشن هست اينه كه مثلث برمودا و تا حدودي يوفو اسبابي هست براي دور كردن بشر از جنايات دول فراماسوني! :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اينم چندتا عكس از UFO ها
http://www.ufopictures.info/Pictures/Disc-040.jpg
http://www.ufopictures.info/Pictures/Disc-043.jpg
http://www.ufopictures.info/Pictures/Disc-041.jpg
http://www.ufopictures.info/Pictures/Disc-006.jpg
http://www.ufopictures.info/Pictures/Disc-05.jpg
http://www.ufopictures.info/Pictures/Disc-04.jpg
http://www.ufopictures.info/Pictures/Alien-06.jpg

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با سلام

دوستان بنده مدعی نیستم ولی فکر کنم در این مورد اطلاعاتی دارم که به درد شما میخوره حالا خواستید باور کنید نخواستید نکنید فرقی نمیکنه

اولا اون آمریکاییهای اومونیست و روسهای ذاتا کومونیست و ... که دین براشون حکم اعتقاد رو داره فرق جن و روح و آ؛دم فضایی رو نمیدونن

چون دین ندارن

من براتون تعریف میکنم خواهشا خوب توجه کنید وسرسری نگذرید

من هم جن رو در خواب و بیداری دیدم و هم روح رو در خواب ولی در بیداری نه

من برای هر کدوم خصوصیات اونا رو شرح میدم

روح : در زمان زندگی ما در کالبد جسم ما هست و بعد از مرگ به جسم مثالی میرود برای دیده شدن و ما خواب اونا رو میبینیم و در حالت عادی و طبیعی مانند وجود مقدس ذات اقدس الهی دیده نمیشوند به هیچ صورتی حتی در خواب....


تعریف غربیها اینه که اونا روح رو دارن همیشه میبینن و در مکانهایی مانند انگلستان اونا به وضوح میبینند ولی اون چیزی که اونا میبینن جن هست نه روح

جنیان به محیطهای مرطوب و تاریک علاقه دارند و از محیط های روشن متنفرند مانند ما فکر میکنند و دارای شعور و عقل کامل هستند و باهوش بسیار بالا که اگر یک محاسبه ریاضی رو که برای ما غیر ممکنه به اونا بدی مثل 2 2 تا 4 تا جواب میدن ولی نیازی به پیشرفت علمی ندارن برای همین کمتر آفتابی میشن و در روز اونا اصلا روی زمین نیستند و آن سوی زمین میروند برای اونا حد فاصل یک چشم به هم زدن است این صفر در سوره جن و بسیاری از آیات قرآن این اطلاعات تایید میشه برخی هم تجربین با اجازتون

جن :در حالت کلی دیده نمیشود و موازی دنیای ما زندگی میکند و درست همانند ماست ولی با اشکال مختلف که میتواند با اشکال مختلف به جمع ما بیایند مانند حیوانات و انسانها و در شکل ارواح یا اشکال ترسناک به ندرت و خیلی کم

این شکل آخری که به نمایش در اومده و عکس گرفتن شکل یک جن هست نه آدم فضایی :|

به هر حال دین جواب این سوال گنگ دوستان رو داده و خداوند فرمودن که ما آسمان ها و زیمین را طبقاتی آفریدیم در 7 طبقه یعین 7 آسمان و همه به هم راه دارن چون تکنولوژی ما به اون حد نرسیده تا به طبقات دیگه سر بزنیم و اینقدر با هم جنگیدیم که برای این مسئله مهم یعنی کشف آسمانها و زمین عقب اوفتادیم و همه چیز را نوک دماغمون میبینیم دلیل نمیشه اهالی آسمانهای دیگه دست روی دست بزارن و همدیگه رو بکشن و یا نوک دماغشونو ببینن و یا تمام سرمایه و انرژی با ارزششونو صرف تفریح و یا جنگ و یا جاسوسی و یا کوبیدن تو سر دیگران کنند.

طبق منطق دین مبین اسلام در آسمانها هم مانند زمین انسان زندگی میکند ونباید منتظر دیدن یک موجود عجیب باشیم و اگر بود در قرآن درباره ان توضیح داده میشد مانند جن و روح و پرندگان و چرندگان و اقوام عجیب مانند اهجوج و مهجوج که در روز قیامت برانگیخته میشن و وقتی در باره آن چیزی گفته نشده پس موجودات فضایی یکی از این موجودات باید باشند و از آنجایی که روح در عالم ماده دیده نمیشود و جن هم طبق فرموده سوره جن حق بیرون رفتن از زمین را ندارند و نمیتوانند در آسمانها به پرواز در آیند همانند گذشته

و همچنین حیوانات و چرندگان و پرندگان هم شعور ساختن این ابزار را ندارند

پس به این نتیجه میرسیم که آنها آدم هستند نه موجود عجیب و غربیها عکس جنیان را در کنار این عکسها میگذارند و میگویند موجود فضایی

چون هیچ منطق و تعریفی برای وجود جن ندارند


در جواب دوستمون

karkas
ما خودمون از بمب اتم خطرناکتریم برادر و اگر اونا میخواستند جنگ کنن الان موفق به کشف سیاره ما و یا مشابه ما نمیشدن و به 10000000000000000 کیلومتری ما هم نمیرسیدن چه برسه به ما اگر واقعا خودشون باشن




اونا میخوان پیشرفت کنند درست همانند جنیان که در بسیاری از موارد ما را به تمسخر میگیرند که شما خونریز و دور از دین هستید و 313 نفر آدم صالح بین شما پیدا نمیشه تا امامتونو یاری کنید و ایشون اینقدر خون دل نخورن

ولی جامعه امونیستی غرب که بین ما هم نفوذ کرده مانع این حقایق میشه

اینجاست که خیانت این صهیونیستها و انگلیسیها و امریکائیها البته نه همه شان به بشریت به وضوح لمس میشه که ما از مردم سیارات دیگر چقدر عقب اوفتادیم

چون اونا اعتقاد بر این دارن که بعد از مرگ همه چیز تمام میشه و دین را نباید در هیچ یک از مسایل قاطی کرد در صورتی که ربط همه چیز اول و آخر به دین برمیگرده


من چند تا سوال از شما خواننده گرامی دارم و عرضم تمام ::::

آیا این خداوند نیست که آفریننده آسمانها و زمین و هرچه در دنیاست هست؟؟؟؟؟؟

آیا او بهتر میداند چه خلق کرده یا شما ؟؟؟؟؟؟

آیا با این دلیل که او آفریننده بهتر بگم تنها آفریننده آسمانها و زمین و هرچه در آن هست نمیتواند دلیل محکمی باشد که همه چیز ربط به دین دارد ؟؟؟؟؟؟

این پستمو اثتثناعا سیاه و سفید میدم

با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.