HHL

مباحث حاشیه ای تاپیک تحولات سوریه و تاپیک تحولات عراق

Recommended Posts

اگر به صورت نسبی حساب کنیم.نسبت به جنگنده سرنشین دار هزینه ها بسیار افت می کنه

و توانمندي ها البته !!! 

در كل وقتي بحث ماست مالي باشه هر گفته اي رو مي شه ماست مالي كرد 

  • Upvote 2
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

والا اينكه موتور كرار توربو جت هست كه ديگه اظهر من الشمس و كسي كه حداقل شعور نظامي داره اينو ميدونه احتياج به لينك دادن نداره 

http://www.aparat.com/v/Z3AwT

اين لينكي كه گذاشتم هم جزو اولين فيلم هاي معرفي كرار محسوب ميشه !!!! و مرجع خيلي از خبرگذاري ها توش به وضوح ميگه موتورش توربوجته!!!!! اگه كافي نيست ب راحتي در فضاي نت ده ها لينك ديگر هم مي تونيد پيدا كنيد 

با عرض سلام

....

سپاس فراوان...مدت ها بود دنبال منبع قطعی نوع موتور کرار بودم!

با توجه به اینکه در ماهیت موتور شک داشتم، مضمون سوال این بود که در سایز مورد نیاز ما، هم توربوجت در کشور تولید میشه و هم توربوفن، ولی مثل اینکه واژه "الان" کارآیی خودش رو نداشت.

...

اما بعد؛

(عمری که برای موتورهای "توربوجت" مورد استفاده در پهپادهای کشور عنوان شده -در ماکزیمم سیکل کاری- 20 ساعت هستش و این عدد بنا به کیفیت قطعات موتور تا بیش از 100 ساعت هم قابل افزایشه)

نهایت مدت زمان پرواز عملیاتی هر کرار 3 ساعت بیشتر نیست...به عبارتی دیگر با فرض اینکه "به هیچ عنوان موتور کیفی تر نداریم" این پهپاد بدون تعویض موتور -و فقط با تعمیرات ابتدایی- تا 6 پرواز عملیاتی میتونه انجام بده و موتور بعد از 6 پرواز عملیاتی برای تعمیرات و ریکاوری سنگین مرجوع میشه شرکت مربوطه و پس از مدتی دوباره پس گرفته میشه.

......................................................................................................

در مورد تركام و موتور سري ار 95 هم هر بچه اي فقط با يه حساب سر انگشتي مي فهمه كه پهپادي كه اين قابليت ها رو داره به هيچ عنوان ارزون محسوب نمي شه

خوشحال میشم شمای بزرگسال برای بچه های سایت معنا و مفهوم واژگان ارزان -دربحث جاری- رو تعریف کنید!؟؟؟

  • Upvote 4
  • Downvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با عرض سلام

....

سپاس فراوان...مدت ها بود دنبال منبع قطعی نوع موتور کرار بودم!

با توجه به اینکه در ماهیت موتور شک داشتم، مضمون سوال این بود که در سایز مورد نیاز ما، هم توربوجت در کشور تولید میشه و هم توربوفن، ولی مثل اینکه واژه "الان" کارآیی خودش رو نداشت.

...

اما بعد؛

(عمری که برای موتورهای "توربوجت" مورد استفاده در پهپادهای کشور عنوان شده -در ماکزیمم سیکل کاری- 20 ساعت هستش و این عدد بنا به کیفیت قطعات موتور تا بیش از 100 ساعت هم قابل افزایشه)

نهایت مدت زمان پرواز عملیاتی هر کرار 3 ساعت بیشتر نیست...به عبارتی دیگر با فرض اینکه "به هیچ عنوان موتور کیفی تر نداریم" این پهپاد بدون تعویض موتور -و فقط با تعمیرات ابتدایی- تا 6 پرواز عملیاتی میتونه انجام بده و موتور بعد از 6 پرواز عملیاتی برای تعمیرات و ریکاوری سنگین مرجوع میشه شرکت مربوطه و پس از مدتی دوباره پس گرفته میشه.

......................................................................................................

خوشحال میشم شمای بزرگسال برای بچه های سایت معنا و مفهوم واژگان ارزان -دربحث جاری- رو تعریف کنید!؟؟؟

نه اينجا حاشه نه من حوصله اش رو دارم كلن اون لينك و توضيح هم دادم كه بگم داريد حرف هاي بي پايه و اساس مي زنيد و بر مبناي اصول غلط به نتايج ابلهانه و مسخره اي مي رسيد نظير پروازي پنج ميليون و روزي چند ده پرواز و ... همين 

موفق باشيد

  • Upvote 10
  • Downvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

نه اينجا حاشه نه من حوصله اش رو دارم كلن اون لينك و توضيح هم دادم كه بگم داريد حرف هاي بي پايه و اساس مي زنيد و بر مبناي اصول غلط به نتايج ابلهانه و مسخره اي مي رسيد همين 

موفق باشيد

در كل وقتي بحث ماست مالي باشه هر گفته اي رو مي شه ماست مالي كرد rolling_eyes

 

بحث هم حاشیه ای نبوده و نیست ... "استفاده از پهپادکّرار برای زدن تروریست ها در سوریه" ... خیلی هم مربوطه

 

جناب شما بارها و بارها وقت این حقیر رو با دلایل کاملاً مبتدیانه هدر داده ای -نمونه اش بحث تاو و مصرفش که آخرش ذخیره بیش از 25000 تیر موشک ضد زره رو اثبات کردم-!

 

کدوم توضیحات؟!!!!!!!!! فقط نوع موتور رو مشخص کردی با سورس و بعد هم با چهارتا علامت تعجب!

 

حداقل بد نیست به احترام جمع هم که شده، بی پایه و اساس بودن سخنان این حقیر و غلط بودن اصول و ابلهانه بودن نتایج رو اثبات کنید! نه اینکه پشت توجیهی احمقانه به اسم -نبود حوصله- مخفی شی!
 

  • Upvote 10
  • Downvote 6

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ارسال شده در · مخفی شده توسط MR9، 25 بهمن 1394 - دلیلی ارایه نشده است
مخفی شده توسط MR9، 25 بهمن 1394 - دلیلی ارایه نشده است

دوستان لطفا مسایلی که مربوط به تایپیک نیست جای دیگری بررسی کنید.

فکر کنم اگه یک تایپیک جداگانه در میلیتاری ایجاد بشه با عنوان تطبیق شرایط فعلی شامات و یمن با روایات و حوادث ظهور هم برای افزایش دانش و تضارب افکار مفید باشه  و هم  این بحثها  میتونه منبعد اونجا مطرح شه تا تایپیک از دید برخی به حاشیه کشیده نشه .مدیران محترم خواهشمند است اقدام نمایید. دوستانی که مایلند مثبت دهند تا میزان تمایل کلی مشخص شود  (هرچند مدیران محترم ، اقدام نخواهید کرد چون از عواقب احتمالی مضرات ایجاد این تایپیک واهمه دارید) 

  • Upvote 6
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست

در كل وقتي بحث ماست مالي باشه هر گفته اي رو مي شه ماست مالي كرد rolling_eyes

 

بحث هم حاشیه ای نبوده و نیست ... "استفاده از پهپادکّرار برای زدن تروریست ها در سوریه" ... خیلی هم مربوطه

 

جناب شما بارها و بارها وقت این حقیر رو با دلایل کاملاً مبتدیانه هدر داده ای -نمونه اش بحث تاو و مصرفش که آخرش ذخیره بیش از 25000 تیر موشک ضد زره رو اثبات کردم-!

 

کدوم توضیحات؟!!!!!!!!! فقط نوع موتور رو مشخص کردی با سورس و بعد هم با چهارتا علامت تعجب!

 

حداقل بد نیست به احترام جمع هم که شده، بی پایه و اساس بودن سخنان این حقیر و غلط بودن اصول و ابلهانه بودن نتایج رو اثبات کنید! نه اینکه پشت توجیهی احمقانه به اسم -نبود حوصله- مخفی شی!
 

 

دوست گرامی حداقل اول مشخصات پهپاد کرار رو درست و حسابی در نظر بگیر بعد به اقدام به ایده پردازی کن.

 

پرواز سه ساعته؟!

برد پروازی این پهپاد و سوریه؟!!

قدرت و دقت سیستم ناوبری، نظارتی ومیزان تونایی لینک دیتا برای تبادل اطلاعات قرار گرفته شده در این بدنه کوچک؟!!

 

در آخر این همه اما و اگر برای انداختن چه میزان بمب و با چه دقتی؟!

 

 

پی نوشت: انصافا این جمله رو از کجا آوردی؟!! : "هزینه پرواز این پهپاد (مسلح به 5 بمب و یا موشک 50 کیلوگرمی) در هر عملیاتش و ریکاوری بعد از ماموریتش برای ما 5 میلیون تومان آب بخوره"

فقط هزینه خدمه ای و ماشینی که حمل کنن از مل نگهداری به محل مناسب پرواز. آماده پرواز کنن .... هزینه اپراتورهایی که کنترل میکنن و البته هزینه سیستمهای کنترل و هزینه انتقال بعد فرود با چتر و چند صد نفر ساعت کار جهت ریکاوری و هزینه سوخت و  .... جدا با 5 میلیون تو این مملکت میشه این همه کار کرد؟ چه کشور ارزونی بودیم و نمیدونستیم!!!

ویرایش شده در توسط Muting
  • Upvote 8

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

دوست گرامی حداقل اول مشخصات پهپاد کرار رو درست و حسابی در نظر بگیر بعد به اقدام به ایده پردازی کن.

 

پرواز سه ساعته؟!

برد پروازی این پهپاد و سوریه؟!!

قدرت و دقت سیستم ناوبری، نظارتی ومیزان تونایی لینک دیتا برای تبادل اطلاعات قرار گرفته شده در این بدنه کوچک؟!!

 

در آخر این همه اما و اگر برای انداختن چه میزان بمب و با چه دقتی؟!

با عرض سلام

.........................................................................

مشخصات عمومی پهپاد کرّار؛

ظرفیت حمل محموله: حداقل 500lbs

ارتفاع پروازی: 30000 پا

سرعت: بیش از 800 کیلومتر بر ساعت

شعاع عملیاتی: 1000 کیلومتر

...

حالا شما جواب بنده رو بدهید ...  حداکثر پرواز 3 ساعت چه مشکلی داره که تعجب شما را بر انگیخت؟ یه همچین پهپادی بدون سیستم های ناوبری و مخابراتی میشه؟ آیا نمیشه -برای بمب های 50 کیلوگرمی هدایت پذیر با سیکرIR- یه ejector سه تایی زیر بدنه و یه دونه تکی زیر هر کدوم از بالها نصب کرد؟ (این تصویر رو نظاره کنید)

.........................................................................

خداوکیلی به چه چیزهایی بی خودی که گیر نمیدید!

 

حداقل بیایید تخصصی بپرسید و چالش های جدی تر مطرح بکنید؛ (تا توضیح بدم)

روزی 500 تا بمب 50 کیلویی از کجا بیاریم؟

چطور میشه که قیمت هر کدومشون زیر یک میلیون تومن بشه؟

چطور سازماندهی کرد که هر 24 ساعت 100 تهاجم با پهپادهای کرّار انجام بشه؟ (اونم برای عملیات بلند مدت)

چطور تامین اطلاعات هدف بکنیم؟

چه تاثیری میتونه بذاره؟

ووو؟

.........................................................................


پی نوشت: انصافا این جمله رو از کجا آوردی؟!! : "هزینه پرواز این پهپاد (مسلح به 5 بمب و یا موشک 50 کیلوگرمی) در هر عملیاتش و ریکاوری بعد از ماموریتش برای ما 5 میلیون تومان آب بخوره"

فقط هزینه خدمه ای و ماشینی که حمل کنن از مل نگهداری به محل مناسب پرواز. آماده پرواز کنن .... هزینه اپراتورهایی که کنترل میکنن و البته هزینه سیستمهای کنترل و هزینه انتقال بعد فرود با چتر و چند صد نفر ساعت کار جهت ریکاوری و هزینه سوخت و  .... جدا با 5 میلیون تو این مملکت میشه این همه کار کرد؟ چه کشور ارزونی بودیم و نمیدونستیم!!!

عجب! :mrgreen:

واقعاً من از این سایت تعجب میکنم! این همه ادعا، اما دریغ از یه مثقال ظرفیت محاسبات متغیر بالا.

....................................

100 تا 5 میلیون میشه چقدر؟ توی 30 روز میشه چقدر؟ شما با این پول چه نوع عملیاتی با چه کمیت و کیفیتی میتونی ترتیب بدی؟

....................................

  • Upvote 5
  • Downvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

در كل وقتي بحث ماست مالي باشه هر گفته اي رو مي شه ماست مالي كرد rolling_eyes

 

بحث هم حاشیه ای نبوده و نیست ... "استفاده از پهپادکّرار برای زدن تروریست ها در سوریه" ... خیلی هم مربوطه

 

جناب شما بارها و بارها وقت این حقیر رو با دلایل کاملاً مبتدیانه هدر داده ای -نمونه اش بحث تاو و مصرفش که آخرش ذخیره بیش از 25000 تیر موشک ضد زره رو اثبات کردم-!

 

کدوم توضیحات؟!!!!!!!!! فقط نوع موتور رو مشخص کردی با سورس و بعد هم با چهارتا علامت تعجب!

 

حداقل بد نیست به احترام جمع هم که شده، بی پایه و اساس بودن سخنان این حقیر و غلط بودن اصول و ابلهانه بودن نتایج رو اثبات کنید! نه اینکه پشت توجیهی احمقانه به اسم -نبود حوصله- مخفی شی!
 

احمقانه يعني اينكه شما تو يه لحظه به اين نتيجه برسي كه كرار اولن ارزونه دومن هزينه هر پروازش پنج ميليونه سومن مجهز به تركام هست و وقتي يكي مياد ميگه اقا اين موتورش از خانواده طلوعه كه براي يكبار مصرف توسعه داده شده اند و دونه پنجاه ميليون قيمتشونه خيلي شيك برگردي بگي از كجا ميدوني موتورش توربو فن نيست !!!

خوب برادر جان شما كه تا اين حد اوليه از كرار نميدوني بقيه اطلاعاتت رو از كجا اوردي !!!! 

يه جا بايد اين توهمات بچگانه تو سايت جمع شه ديگه !!!! از خودت شروع كن خجالت بكش انقدر حرف الكي تحويل ملت نده اخه اين اطلاعات غلط و مسخره رو از كجا اوردي هر پرواز پنج ميليون برا پهپادي كه با چتر بازيابي ميشه !!! تركام ؟؟ كدوم منبع كي گفته هر بچه اي ميدونه كرار هاي اوليه سامانه هدايتشون جي پي اس و چشمي بوده ( يادم نمياد ولي فكر كنم يه سري منابع گفتنins) بعد ها دوربين زير پهپاد نصب شد !!! ولي همچنان مشكل سيستم هدايت باقي بود !!!! 

در مورد تاو هم انصافن يادم نمياد داستان چي بوده ولي احتمالن در همين حد ادبياتت سخيف و بي ارزش بود كه حوصله جواب دادن نداشتم 

  • Upvote 9
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

با عرض سلام

.........................................................................

مشخصات عمومی پهپاد کرّار؛

ظرفیت حمل محموله: حداقل 500lbs

ارتفاع پروازی: 30000 پا

سرعت: بیش از 800 کیلومتر بر ساعت

شعاع عملیاتی: 1000 کیلومتر

...

حالا شما جواب بنده رو بدهید ...  حداکثر پرواز 3 ساعت چه مشکلی داره که تعجب شما را بر انگیخت؟ یه همچین پهپادی بدون سیستم های ناوبری و مخابراتی میشه؟ آیا نمیشه -برای بمب های 50 کیلوگرمی هدایت پذیر با سیکرIR- یه ejector سه تایی زیر بدنه و یه دونه تکی زیر هر کدوم از بالها نصب کرد؟ (این تصویر رو نظاره کنید)

.........................................................................

خداوکیلی به چه چیزهایی بی خودی که گیر نمیدید!

 

حداقل بیایید تخصصی بپرسید و چالش های جدی تر مطرح بکنید؛ (تا توضیح بدم)

روزی 500 تا بمب 50 کیلویی از کجا بیاریم؟

چطور میشه که قیمت هر کدومشون زیر یک میلیون تومن بشه؟

چطور سازماندهی کرد که هر 24 ساعت 100 تهاجم با پهپادهای کرّار انجام بشه؟ (اونم برای عملیات بلند مدت)

چطور تامین اطلاعات هدف بکنیم؟

چه تاثیری میتونه بذاره؟

ووو؟

.........................................................................


عجب! :mrgreen:

واقعاً من از این سایت تعجب میکنم! این همه ادعا، اما دریغ از یه مثقال ظرفیت محاسبات متغیر بالا.

....................................

100 تا 5 میلیون میشه چقدر؟ توی 30 روز میشه چقدر؟ شما با این پول چه نوع عملیاتی با چه کمیت و کیفیتی میتونی ترتیب بدی؟

....................................

 

خانه از پای بست ویران است!!  در باب مشخصات به نقل از "مهندس محمد اسلامی معاون امور صنعتی و تحقیقات وزارت دفاع" :

 

رادیو گفت و گو:اگر بخواهیم با کشورهای پیشرفته مقایسه کنیم، دانش فنی کشورمان در ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در چه مرحله ای است؟ مثلاً الان برد این هواپیما چقدر است؟

اسلامی: تراز ما در جهان،در هواپیمای بدون سرنشین،امروز جزء آن 6 تای اصلی طراح و تولید کننده این نوع هواپیماها هستیم.... وبرد این هواپیما یک رابطه مستقیم با میزان باری دارد که در آن استفاده می کنیم. اگر برای شناسایی باشد،می تواند 1000کیلومتر برود ،1000کیلومتر برگردد. اگر مأموریت های دیگری داشته باشد این کم می شود. کم ترین برد آن 400کیلومتر رفت و 400کیلومتر برگشت است . محموله در آن داشته باشد، بتواند برود یک مأموریتی را انجام دهد و بعد به مقصد برگردد.

 

 

البته  مثل همیشه فرض بر صحت و دقیق بودن آمار و گفته های مسئولین عزیز مملکته. (خدای نکرده ما این فرض رو که ممکنه اندکی بزرگنمایی در داده و اطلاعات باشه رو درنظر نمیگیریم و گرنه روی همین هم بحث هست) کرار برای یک هدف مشخص به وجود اومده که در اون موضوع و برای اون هدف قابل دفاع خواهد بود.

 

 

حالا شما جواب بنده رو بدهید ...  حداکثر پرواز 3 ساعت چه مشکلی داره که تعجب شما را بر انگیخت؟

 

احتمالا بین راه برای "نماز و غذا" یک ساعتی توقف داره دیگه؟؟! و گرنه با سرعت900 (اونم حداقل) بره که سه ساعته ...

 

باقی بحث های فوق تخصصی هم باشه دوستان پاسخ میدن!

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

احمقانه يعني اينكه شما تو يه لحظه به اين نتيجه برسي كه كرار اولن ارزونه دومن هزينه هر پروازش پنج ميليونه سومن مجهز به تركام هست و وقتي يكي مياد ميگه اقا اين موتورش از خانواده طلوعه كه براي يكبار مصرف توسعه داده شده اند و دونه پنجاه ميليون قيمتشونه خيلي شيك برگردي بگي از كجا ميدوني موتورش توربو فن نيست !!!

خوب برادر جان شما كه تا اين حد اوليه از كرار نميدوني بقيه اطلاعاتت رو از كجا اوردي !!!! 

يه جا بايد اين توهمات بچگانه تو سايت جمع شه ديگه !!!! از خودت شروع كن خجالت بكش انقدر حرف الكي تحويل ملت نده اخه اين اطلاعات غلط و مسخره رو از كجا اوردي هر پرواز پنج ميليون برا پهپادي كه با چتر بازيابي ميشه !!! تركام ؟؟ كدوم منبع كي گفته هر بچه اي ميدونه كرار هاي اوليه سامانه هدايتشون جي پي اس و چشمي بوده ( يادم نمياد ولي فكر كنم يه سري منابع گفتنins) بعد ها دوربين زير پهپاد نصب شد !!! ولي همچنان مشكل سيستم هدايت باقي بود !!!! 

در مورد تاو هم انصافن يادم نمياد داستان چي بوده ولي احتمالن در همين حد ادبياتت سخيف و بي ارزش بود كه حوصله جواب دادن نداشتم 

هر موقع امثال شما یاد گرفتید در حد دانسته هاتون با مسائل رو به رو بشید و بیخ خِر دیگران رو با آمار و عدد و منطق بگیرین، نه علامت تعجب و شخصیت شناسی خلاف واقع و فحاشی! اون موقع آمار نظرات احمقانه و کودکانه سایت پایین خواهد آمد و شما در راستای آرمانت قدم واقعی برداشتی.

..............

این پُست دومی هست که داری به نوشته های من فحاشی میکنی! آن هم بدون ارائه یه مسئله منطقی و دلیل محکم! اونوقت ادعای شرم و دروغ شناسی هم داری؟

..............

خدمت شما عرض کنم که؛

اولاً فیتیله طلبکاریت رو بکش پایین! الان باید جواب ادعاهای خودت رو پس بدی! ... کدوم منبعی گفته هدایت پهپادهای کرار فقط بر پایه سامانه های موقعیت یاب جهانی که مثل آب خوردن میتونند از دسترسمون خارج کنند استواره؟ کدوم منبعی فرموده فقط با هدایت اینرسی میره بمب میزنه و میاد؟

..............

عجب! :mrgreen:

با هیچی آمدی جلو ادبیات شناسی هم میکنی؟! ارزش نگاشته های این حقیر، از مال شما بیشتر نبوده باشه، کمتر هم نیست! حداقل هنر اینو دارم چهارتا وجه قابل اندازه گیری از داخل سورسها در بیارم! مثل جناب عالی هنرم تو چهارتا علامت تعجب خلاصه نشده. در ضمن نزاکتش هم خیلی از شما جلوتر بوده.

....................................................................................................

خانه از پای بست ویران است!!  در باب مشخصات به نقل از "مهندس محمد اسلامی معاون امور صنعتی و تحقیقات وزارت دفاع" :

 

رادیو گفت و گو:اگر بخواهیم با کشورهای پیشرفته مقایسه کنیم، دانش فنی کشورمان در ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در چه مرحله ای است؟ مثلاً الان برد این هواپیما چقدر است؟

اسلامی: تراز ما در جهان،در هواپیمای بدون سرنشین،امروز جزء آن 6 تای اصلی طراح و تولید کننده این نوع هواپیماها هستیم.... وبرد این هواپیما یک رابطه مستقیم با میزان باری دارد که در آن استفاده می کنیم. اگر برای شناسایی باشد،می تواند 1000کیلومتر برود ،1000کیلومتر برگردد. اگر مأموریت های دیگری داشته باشد این کم می شود. کم ترین برد آن 400کیلومتر رفت و 400کیلومتر برگشت است . محموله در آن داشته باشد، بتواند برود یک مأموریتی را انجام دهد و بعد به مقصد برگردد.

 

 

البته  مثل همیشه فرض بر صحت و دقیق بودن آمار و گفته های مسئولین عزیز مملکته. (خدای نکرده ما این فرض رو که ممکنه اندکی بزرگنمایی در داده و اطلاعات باشه رو درنظر نمیگیریم و گرنه روی همین هم بحث هست) کرار برای یک هدف مشخص به وجود اومده که در اون موضوع و برای اون هدف قابل دفاع خواهد بود.

آخرین باری که مفهوم شعاع عملیاتی یک پهپاد جت -آن هم رزمی- مرور کردم این معنی رو داشت؛ "نصف مسیری که هواپیما با یک بار سوخت گیری در ماکزیمم سرعت و حداکثر بارگیری مجاز محموله میتواند بپیماید" مگر اینکه شما و جناب اسلامی تعریف جدیدی داشته باشید!

...

احتمالا بین راه برای "نماز و غذا" یک ساعتی توقف داره دیگه؟؟! و گرنه با سرعت900 (اونم حداقل) بره که سه ساعته ...

اولاً، گفتم؛ "نهایت ساعت پروازی کرار از 3 بیشتر نیست" ... این برای شما چه معنایی داره؟ آیا این معنا رو داره که من گفتم مداومت پروازی کرار 3 ساعت است؟

خدا وکیلی از شعوری که برای اعضا سایت قائلی خیلی سپاسگذارم!

...

باقی بحث های فوق تخصصی هم باشه دوستان پاسخ میدن!

خیلی ممنون که دریافتید در حوزه ای که سیستم فکریتون توان تحلیل داده هاش رو نداره فعالیت نکنید بهتره.

  • Upvote 4
  • Downvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

هر موقع امثال شما یاد گرفتید در حد دانسته هاتون با مسائل رو به رو بشید و بیخ خِر دیگران رو با آمار و عدد و منطق بگیرین، نه علامت تعجب و شخصیت شناسی خلاف واقع و فحاشی! اون موقع آمار نظرات احمقانه و کودکانه سایت پایین خواهد آمد و شما در راستای آرمانت قدم واقعی برداشتی.

..............

این پُست دومی هست که داری به نوشته های من فحاشی میکنی! آن هم بدون ارائه یه مسئله منطقی و دلیل محکم! اونوقت ادعای شرم و دروغ شناسی هم داری؟

..............

خدمت شما عرض کنم که؛

اولاً فیتیله طلبکاریت رو بکش پایین! الان باید جواب ادعاهای خودت رو پس بدی! ... کدوم منبعی گفته هدایت پهپادهای کرار فقط بر پایه سامانه های موقعیت یاب جهانی که مثل آب خوردن میتونند از دسترسمون خارج کنند استواره؟ کدوم منبعی فرموده فقط با هدایت اینرسی میره بمب میزنه و میاد؟

..............

عجب! :mrgreen:

با هیچی آمدی جلو ادبیات شناسی هم میکنی؟! ارزش نگاشته های این حقیر، از مال شما بیشتر نبوده باشه، کمتر هم نیست! حداقل هنر اینو دارم چهارتا وجه قابل اندازه گیری از داخل سورسها در بیارم! مثل جناب عالی هنرم تو چهارتا علامت تعجب خلاصه نشده. در ضمن نزاکتش هم خیلی از شما جلوتر بوده.

....................................................................................................

آخرین باری که مفهوم شعاع عملیاتی یک پهپاد جت -آن هم رزمی- مرور کردم این معنی رو داشت؛ "نصف مسیری که هواپیما با یک بار سوخت گیری در ماکزیمم سرعت و حداکثر بارگیری مجاز محموله میتواند بپیماید" مگر اینکه شما و جناب اسلامی تعریف جدیدی داشته باشید!

...

اولاً، گفتم؛ "نهایت ساعت پروازی کرار از 3 بیشتر نیست" ... این برای شما چه معنایی داره؟ آیا این معنا رو داره که من گفتم مداومت پروازی کرار 3 ساعت است؟

خدا وکیلی از شعوری که برای اعضا سایت قائلی خیلی سپاسگذارم!

...

خیلی ممنون که دریافتید در حوزه ای که سیستم فکریتون توان تحلیل داده هاش رو نداره فعالیت نکنید بهتره.

 

اول از همه  ادب برای ادم احترام میاره در هر زمان و هر مکان!

 

ثانیا وقتی که اطلاعات یک مهندس وزارت دفاع که در جریان پروژه کرار و تکمیل اون بوده و از ترییبون صدای جمهوری اسلامی به بیان مشخصات و توانایی های این پهپاد میپردازه رو ادم زیر سوال ببره دیگه خود اون 1000 کیلومتر رو چه اعتباری میمونه؟ اون عدد هم توسط همین مسئولین گفته شده!!

 

اگه رویاهاتون با واقعیت یکسان نشد تقصیر من و دوستان دیگه نیست. پس به یه سری از اصول برای بحث پایبند باشید. یکی از اونها هم اینه وقتی منابعی پیدا میشن در باب یک موضوع باید احتام گذاشت به اونها.(اگه به حرف وزارت دفاع اعتماد نشه کرد(گاهی اجباراو از روی ناچاری) پس راحت میشه گفت همین 1000 کیلومتر بدون مهماتم واقعی نیست!)

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

مدیری که پست منو منتقل کرده حتما بهم یک پیام بده

 

ببینید من متنی که نوشتم کاملا واضح هست و کاملا مرتبط به بحث سوریه بود

 

حالا یکی دیگه اومده یک مطلب گفته به من ربطی نداره که شما پست منو منتقل کردید

 

 

همین الانش هرکی داره تو سوریه تو جبهه مقاومت میجنگه کاملا براساس یک دیدگاه استراتژیک و نهایتا تاکتیکی میجنگه

 

ما با تمام پوست و گوشت و خونمون برای این عقیده داریم میجنگیم و والسلام

 

 

تمام وقایع رو هم براین اساس تحلیل و لشکرکشی و ... کردیم و میکنیم طی این سالها

 

 

 

اشتباه کردم وقت گذاشتم برای سایت دوباره

 

موفق باشید و موید

 

انسانهایی که نخواهند پیشرفت تحلیلی داشته باشند ... همیشه درجا میزنند ....

 

 

خداحافظ

 

یا حق

  • Upvote 6
  • Downvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

سلام

 

ما که رفتیم ولی اگر روزی خواستید بگید چیزی حالیتون میشه و خواستید تحلیل نظامی بکنید که فردا نگن یارو عقب مونده هیچی حالیش نبود و گند زد به کل عملیات .... حتما یک بار وقایعی رو که میگفتم مطالعه کنید

 

 

کسی که امروز بخواد سرباز جبهه مقاومت اسلامی درسوریه باشه ... یقینا باید از جمله افرادی باشه که در ظهر عاشورای سه سال اخیر .. تو بیت رهبری حرفهای امثال  حجت الاسلام پناهیان رو گوش دادند

 

دیگه اگر خیلی هم عقب مونده بود از ماجرا .... حرفهای امسال رهبری رو خطاب به جوانان حزب اللهی 

 

 

وگرنه خیالتون تخت ، هیچ جایی نخواهید داشت تو این سپاه

 

 

اشتباه بزرگ من یکی همیشه این بوده که واسه سایت وقت میگذاشتم حتی در زمانیکه وقت ندارم

 

 

ممنون از مدیر گرامی که پست مرتبط بنده رو به خاطر پست یک شخص دیگه انتقال داد

 

من به کارهای به مراتب مهمترم در دنیای واقعی برسم بهتره

 

شما مدیر عزیز هم عشق کن داری مدیریت میکنی

 

امیدوارم فردایی که به زودی میاد ... در عرصه نظامی واقعی هم حرفی برای مدیریت کردن داشته باشی....

 

 

یا حق

جناب حتما دلیلی داره که امام هنگام ظهور فقط 313 یار دارند وگرنه تمام عزیزان استخدام شده در ارگان های دفاعی ما رو میکردند یار امام میگفتند با 500 هزار یار امام ظهور میکنند. برخی چیزها رو نباید اینطوری که شما میگید گفت.

ببخشید اف تاپیک بود.

  • Upvote 13
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.