death-white

دادستان زابل ترور شد

Recommended Posts

اون سر دادستان زابل بریده شده یا نه ؟؟..........یعنی تصویر سایت تسنیم اشتباهه؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Thundar' timestamp='1383856904' post='347291']
اون سر دادستان زابل بریده شده یا نه ؟؟..........یعنی تصویر سایت تسنیم اشتباهه؟؟؟؟؟؟
[/quote]

دوست عزیز موثق خدمتتون عرض کردم سر ایشون یریده نشده و شایعه است مثل اینکه پست بنده رو متوجه نشدید

[b] گزارش مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان از ترور دادستان زابل[/b]

[b] زاهدان - مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: در جریان ترور دادستان زابل هشت گلوله به ایشان و 10 گلوله به راننده دادستانی شلیک شده است.[/b]


دکتر ˈرضا عبدیˈ چهارشنبه شب هنگام انتقال پیکرهای مطهر دو شهید دادستانی زابل به پزشکی قانونی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جنازه این دو شهید صبح امروز تحویل پزشکی قانونی زابل شد و پس از انجام معاینات لازم برای انجام تشریفات بعدی و تشییع به مصلای المهدی زابل انتقال یافت.



وی با بیان این که مطابق معاینات انجام شده بیشترین گلوله ها به راننده خودرو و هشت گلوله به دادستان زابل اصابت و بلافاصله موجب شهادت شده است، اظهار کرد: بیشتر گلوله های مهاجمان به نیمه تنه بالای دو شهید و مشخصا سینه و سر اصابت کرده است.



عبدی بیان کرد: پیکر شهیدان نوری و مرعی پس از تشییع در زابل شامگاه امشب وارد زاهدان شد و به سردخانه پزشکی قانونی انتقال یافت.



به گزارش ایرنا قرار است پیکر مطهر شهدا فردا پنجشنبه از مقابل مسجد جامع تا گلزار شهدای زاهدان تشییع و به خاک سپرده شود.

شهیدان نوری و مرعی صبح روز چهارشنبه هنگام عزیمت به محل کارشان توسط افراد مسلح ناشناس با رگبار گلوله در مقابل بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل به شهادت رسیدند.

[size=5][color=#FF0000]دوستانی که تصور میکنند سر دادستان بریده شده به این تصویر توجه کنند:[/color][/size] icon_arrowd

http://media.irna.ir/1392/13920815/80894352/80894352-5131720.jpg


http://www3.sb.irna.ir/fa/News/80894352/%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4_%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1_%DA%A9%D9%84_%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C_%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86%DB%8C_%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86_%D9%88_%D8%A8%D9%84%D9%88%DA%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%B2_%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1_%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86_%D8%B2%D8%A7%D8%A8%D9%84
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Reichsmarschall' timestamp='1383854957' post='347284']
تفاوت آمادگی نظامی و حفاظت از مرزها در ایران(با اعاهای بسیار بزرگ) و اسراییلی که دوستان هیچ هم حسابش نمیکنن اینجا معلوم میشه.
همه ما به توان رزمی و عقیدتی نیروهای حزب الله ایمان داریم و حرفی درش نیست. در بلوچستان ما با یه گروه تکفیری خشک مغز بیسواد روبرو هستیم که هیچ هنری غیر از گردنه گیری و سربریدن و کشتن ندارن. یادم رفت بگم قاچاقچیهای ماهری هم هستن. نهایت مجاهدت علمیشون هم اینه که برن سعودی یا قطر و تحصیل علوم دینی(تروریسم) کنن و یا برن زیر دست مولوی عبدالخبیث و سگ تر از عربستان و قطر رفته ها بشن. از نظر آموزش و امکانات هم اصلا قابل مقایسه با حزب الله نیستن. حالا نگاهی بندازید به موفقیت حزب الله در نفوذ به مرزهای اسراییل و موفقیت چندتا پاپتی کلاش به دست که بعید نیست فردا تو تهران هم عملیات انجام بدن. درسته که طول مرز ما با پاکستان خیلی خیلی بیشتر از مرز لبنان و اسراییل هست ولی مهارت و امکانات حزب الله بسیار بیشتر از این اوباشه. حزب الله حتی توان عملیات برون مرزی هم داره(مثل القصیر) ولی غیر از شلیک راکت و دفاع از مناطق مرزی نتونسته اقدامی بر ضد اسراییل انجام بده. من نمیگم که حزب الله ضعیفه یا اسراییل شکست ناپذیره بلکه صرفا میخوام دوستانی که با شعار خودشون و دیگران رو گول میزنن متوجه ضعف خودمون کنم.
فقط یک لحظه تصور کنید این جیش العدلی ها مجهز به موشک ضد تانک و دوش پرتاب ضد هوایی باشن و یا اون همه راکت توپخانه ای حزب الله رو در اختیار داشته باشن. دیگه رسما باید اسم سیستان رو از اون منطقه برداریم و بلوچستان بزرگ رو به رسمیت بشناسیم.
خدا به خیر کنه
[/quote]
بازم که تند میری اخوی من
امنیت مرزی ما با اسرائیل قابل مقایسه نیستن ما با حرام زاده هایی طرفیم که دست پرورده همون اسرائیل هستن و در عین حال اسرائیل نه اپوزیسیون به اون معنا داره نه درگیری مذهبی و قومی نه نژادهای مختلف و نه مرز بلند نه همسایگی با کشور بزرگ تولید مواد مخدر دنیا نه دشمن خطرناک(اعراب که دندونهاشون خیلی وقته کشیده شده و فقط مقاومت هست که مشکل ایجاد می کنه باهاشون)..... کلا قیاس شما باطل و رد شده هست .
قیاس شما در مورد حزب الله هم باطل محض هست. همین لبنان و در همون محله های تحت سیطره حزب الله مثل ضاحیه همین چند وقت شاهد درگیری و بمب گذاری بودیم دلیل هم مشخص هست باید واقع بین باشیم حتی در آمریکا هم این کارها شدنی هست و اون هم ماهیت این جور کارها هست که نمیشه 100 درصد اونها رو حذف کرد و هیچ کس هم نتونسته.

حزب الله به خاطر تفکراتش و خود ما نخواستیم در اسرائیل عملیات های ترور و بمبگذاری و ... انجام بدیم و بازم قیاس ما اونها باطل هست.
شدیم قضیه معاویه و حضرت امیر که گفتن شما آدم سیاستمداری نیستی امام گفت والله معاویه از من زیرک تر و سیاس تر نیست ولی دست اون برای هر کاری باز هست و دست من به دلیل اعتقادات و اخلاق و مبادی بسته.

پس مجددا همه مون رو به انصاف دعوت می کنم. عرض هم کردم همه ما ناراحت هستیم از این اتفاقات و اگر من کار ای بودم سیاست مشت آهنین رو در سیستان پیاده می کردم ولی در هر حال و هر وضعیت روحی باید سعی کنیم منطق عقلانیت و انصاف رو رعایت کنیم.

برای من عجیب نیست اینها در هر جای کشور عملیات انجام بدن.
خلاف نظر شما گروه های وابسته به القاعده و.... هم آموزش های خیلی خوبی می بینن و قوی هستن
در مورد حزب الله عدم ورودش به خاک اسرائیل به دلایلی بوده و به معنی عدم توانش نیست و در سخنرانی های چند سال گذشته سید اشاره کردن دفعه بعد جنگی بشه ما تنها درون مرزها نمی ایستیم و نفوذ و حمله هم می کنیم حالا چطور همه معذور هستن و نمیشه چیزی گفت(البت منم چیزی نمی دونم و اگر هم می دونستم نمی گفتم.)

[quote name='SniperElite' timestamp='1383855786' post='347285']
[right][background=rgb(248, 248, 255)]دوستان درسته همه عصبانی هستید و ایضا خود بنده ولی انصاف رو رعایت کنیم ما واقعا نمی دونیم و نخواهیم فهمید که سربازان گمنام امام طمان(روحی فدا) چند تا عملیات دشمن رو ناکام می زارن که به دلایلی اعلام نمیشه و طبیعی هست چند عملیات هم از دستشون در بره[/background][/right]


[right][color=#ff0000][font=tahoma,helvetica,arial,sans-serif][background=rgb(248, 248, 255)]بخاطر کدوم دلیل امنیتی گفته نمیشه[/background][/font][/color][color=#000000][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][background=rgb(248, 248, 255)]؟ باید بگن الان خود من فکر میکنم جیش العدل داره قویتر از ریگی تو صحنه ظاهر میشه چون نمیدونم چد تا شکست داشته ولی این رو میدونم که حداقل سرویس اطلاعاتی ما 30 الی 40 شکست در مقابله با اینها داشته.[/background][/font][/color][/right]

[right][color=#000000][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][background=rgb(248, 248, 255)]دوستان بیخیال مقابله نظامی با آمریکا [/background][/font][/color][/right]


[right][color=#000000][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][background=rgb(248, 248, 255)]هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز به خم اون کوچه اولی هم فکر کنم نرسیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/background][/font][/color][/right]

این رو هم اضافه کنم گرفتن ریگی همچین هم قدرت نمایی نبود بعد از 3 الی 4 سال کشتن مردم بیگناه توسط ریگی قدرت زمانی بود که بعد اولین یا دومین اقدامش سرش بره زیر آب نه 4 سال بعدش!!!!!
جواب دوستانی رو هم که میخوان در جواب حرفهای من بگن (آمریکا با اون عظمتش بن لادن رو تونست بعد 10-12 سال بگیره) این جوری میدم که "آمریکا نمیخواست بن لادن رو بگیره تا بن لادن ریشه این سلفی گری رو تقویت کنه بعدش که کارش با عروسک دست ساز خودش تموم شد سرشرو کرد زیر آب" دقت کن عروسک خودش بود نمیخواست بکشتش !!!!!!!!!!!!!!!!!

دیگه فکر کنم با این دست خبرها که این تولید شد تا امنیت بره بالا یا این رو برای فلان کار طراحی کردیم شاد نشم - چون فقط عکسش با فیلمش رو میبینین نه [size=7][color=#ff0000]کاربردش[/color][/size] رو چیزی که بکارمون نیاد خوشحالی نداره
[/quote]

کار امنیتی و اطلاعاتی بچه بازی نیست اخوی که تا عصبانی شدی تلویزیون رو جمع کنی با رسانه ها و فیلم هالیوددی بسازی. هر کاری روشی داره فرض کنید شما یک نفر رو در یک سازمان تروریستی شناسایی کردید نمی تونید سر بندازی پایین و بری بگیریش و بعد تو بوق و کرنا و رسانه ها بکنی که ما پیروز شدیم گاهی شما باید حتی اگر این فرد چند تا اقدام هم انجام داده تحمل کنین و رد بزنین تا برسین به سرشاخه ها و .....
خواهشا جو گیر نشین یه طوری برخی حرف می زنن انگار دور از جون بچه های اداره اطلاعات همگی اونها گوش دراز هستن و اینجا تعدادی نخبه همه چیز دان به دلایلی منزوی شدن وگرنه اینطور نمیشد.


فکر شما در برابر منافع ملی ارزشی نداره و ایضا فکر من و....... امنیت ملی با این حرفها تامین نمیشه هر کاری روش خاص خودش رو داره. شما فکر کن 100 تا شکست داشتن ولی اونی که باید بدونه می دونه چه خبره.

در ضمن گاهی من در عجب فرو میزم از این خلط عجیب که چند نفر تروریست پنهان شده خائن وطنی که امکان داره هر کدوم از ما هم همین کاره باشیم قیاس میشه با ارتشی منظم و ..... بعد نتیجه که مقابله با فلان و بهمان جا رو بی خیال و..... انگار خرزو خان اسرائیل رو به عذا نشوند و فرشتگان آسمانی بودن نه تعدادی بچه معتقد شیعه با کمترین امکانات.

ریگی رو تمام سرویس های دنیا ساپورت میکردن و خارج از کشور هم بود چطور باید سرش زیر آب می رفت؟؟ اینکه کسی خارج از مرز بشینه و هی در قالب آدم های عادی تروریست بفرسته داخل که گاهی هیچ جری قابل ردگیری نیستن یعنی ما ضعف داریم. حتما لندن هم ضعف داشت که بمب گذاری می شد و.....

بن لادن؟؟؟ شوخی نکنید آمریکا فقط بلده فیلم درست کنه اینم یک فیلمی دیگه بود و سلام.

کمی هم در مورد ساختار نظامی و امنیتی و اطلاعات جناب چکا صحبت کردن ولی الان احساسات و مغالطه چنان حاکم بر بچه ها شده که چشمشون واقعیت ها رو نمی بینه.
  • Upvote 7
  • Downvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

تسلیت عرض می کنم خدمت مردم ایران و خانواده این شهیدان که متاسفانه ناجوانمردانه به شهادت رسیدن.

البته باز هم افسوس می خورم و صد افسوس و هزار افسوس که چرا ما اینطوری هستیم. کل مردم ایران رو عرض می کنم از دوستان پایتخت نشین تا اون تجزیه طلب که فکر می کنه با مبارزه علیه حکومت مرکزی صفوی! می تونه به آزادی برسه!

ولی خداییش اگر مرزهامون رو با افغانستان و پاکستان مسدود کنیم و بجز چند گذرگاه رسمی مابقی مرز مثلا مین گذاری بشه فکر نکنم ضرر کنیم. یعنی سود نداشته باشه ضرر هم نداره.
  • Upvote 10

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='fath' timestamp='1383857820' post='347295']
بازم که تند میری اخوی من
امنیت مرزی ما با اسرائیل قابل مقایسه نیستن ما با حرام زاده هایی طرفیم که دست پرورده همون اسرائیل هستن و در عین حال اسرائیل نه اپوزیسیون به اون معنا داره نه درگیری مذهبی و قومی نه نژادهای مختلف و نه مرز بلند نه همسایگی با کشور بزرگ تولید مواد مخدر دنیا نه دشمن خطرناک(اعراب که دندونهاشون خیلی وقته کشیده شده و فقط مقاومت هست که مشکل ایجاد می کنه باهاشون)..... کلا قیاس شما باطل و رد شده هست .
قیاس شما در مورد حزب الله هم باطل محض هست. همین لبنان و در همون محله های تحت سیطره حزب الله مثل ضاحیه همین چند وقت شاهد درگیری و بمب گذاری بودیم دلیل هم مشخص هست باید واقع بین باشیم حتی در آمریکا هم این کارها شدنی هست و اون هم ماهیت این جور کارها هست که نمیشه 100 درصد اونها رو حذف کرد و هیچ کس هم نتونسته.

حزب الله به خاطر تفکراتش و خود ما نخواستیم در اسرائیل عملیات های ترور و بمبگذاری و ... انجام بدیم و بازم قیاس ما اونها باطل هست.
شدیم قضیه معاویه و حضرت امیر که گفتن شما آدم سیاستمداری نیستی امام گفت والله معاویه از من زیرک تر و سیاس تر نیست ولی دست اون برای هر کاری باز هست و دست من به دلیل اعتقادات و اخلاق و مبادی بسته.

پس مجددا همه مون رو به انصاف دعوت می کنم. عرض هم کردم همه ما ناراحت هستیم از این اتفاقات و اگر من کار ای بودم سیاست مشت آهنین رو در سیستان پیاده می کردم ولی در هر حال و هر وضعیت روحی باید سعی کنیم منطق عقلانیت و انصاف رو رعایت کنیم.
[/quote]
این دیگه از اون حرفاست اخوی. خواهش میکنم مدارکی از ارتباط اسراییل با این سگهای سلفی به من نشون بدید تا قانع بشم. البته بهتره مثل مدارک فارس نباشه که یک جعبه گلوله 7.62در39 روسی رو با نوشته made in USA نشون میداد.اگر اسراییل پشت قضیه بود قطعا وضع تسلیحات اینها خیلی متفاوت بود. حداقلش چندتا خمپاره انداز سنگین داشتن. دخالت اسراییل در کردستان خیلی منطقی تره.
اطلاعات شما در مورد اسراییل درست نیست. اتفاقا اسراییل خیلی وضعیت بدتری داره. برای مثال 20 درصد جمعیت اسراییل عرب هستن که همگی میتونن دشمنان بالقوه محسوب بشن. احزاب چپی اسراییل مثل ماکی سابق و جبهه دموکراتیک برای صلح و برابری دردسرهای کمی برای اسراییل به وجود نیاوردن. مثلا یک انشعاب ماکی کاملا نوکر شوروی و ضد صهیونیسم بود و البته خبر جاسوسی بعضی مقامات عرب اسراییل برای حماس و حزب الله هم نباید فرموش بشه. در بعد دینی، درگیری مذهبی بین میزراخیها و اشکنازیها و سفاردیها اصلا سطحی نیست.
تازه جالبتر میشه وقتی بدونید درگیری بین اشکنازی(یهودیان اروپایی)، میزراخی(یهودیان خاورمیانه) و سفاردی(یهودیان اسپانیا) جنبه نژادی هم داره و گروههایی مثل فلاشه ها اصلا جز آدم حساب نمیشن! اسراییل به نسبت جمعیتش دارای تنوع مذهبی گسترده ای هست که شامل یهودیان، مسلمانان، مسیحیان، دروزیان و بهاییان میشه. از نظر نژادی اگر قوم یهود رو یکپارچه در نظر بگیریم(که اینطور نیست) بازهم شاهد حضور اقوام گوناگونی مثل تمام اقوام سامی، اعراب بادیه نشین، ارامنه و چرکسها هستیم. از نظر همسایگی، وضع اسراییل هم خوبه و هم بد. یعنی شاید با افغانستان و پاکستان هم مرز نباشه ولی در بین اعراب چنان محصور شده که همیشه باید آماده دفاع در تمام مرزها باشه و عملا همیشه در آماده باشه. با تمام اینها فکر میکنم نه قیاس من که گفته شما رد شده و باطله!
شما متوجه منظورم در مورد حزب الله نشدید. منظور من این بود که شما جای ایران و بلوچها رو با اسراییل و حزب الله(البته فقط از نظر فنی وگرنه این کجا و آن کجا) عوض کنید تا ببینید حزب الله آموزش دیده به اندازه این اوباش در مقابل دشمنش موفق نبوده پس نتیجه میگیریم که اسراییل به مراتب بهتر از ما عمل کرده و امنیت شهروندانش رو خیلی بیشتر حفظ کرده. وگرنه همیشه و همه جای دنیا حملات تروریستی رخ میده. خودتون میدونید چندین اتوبوس غیر نظامی اسراییلی توسط فلسطینیها منفجر شده و به چندین محل خرید و رستوران شلوغ هم حمله شده ولی امنیت مرزی بحثش جداست. در مورد تفاوت تفکر حزب الله با این سگها کاملا درست میفرمایید و چه مثال زیبایی هم آوردید. کاملا موافقم. این رفتار حزب الله در مقابل دشمنش باعث شد اقدام زشت اتحادیه اروپا در مورد تروریست دونستن حزب الله بسیار سخت قبول بشه ولی به راحتی میشه حماس و النصره و جیش العدل رو در یک ردیف قرار داد.
ای کاش شما مسئول امنیت این منطقه بودید تا بجای لبخندهای دلنشین، مشت آهنین رو به این وحوش نشون میدادید و غائله رو تمام میکردید ولی خب انگار صلاح مملکت خویش خسروان دانند! متاسفانه کسی از من و شما نظری نمیپرسه.
شدیدا منتظر جوابتون هستم جناب فتح.
با توجه به تصاویر خودرو، به نظر میاد حمله خارج شهر انجام شده. ممکن هست راننده رو با تیراندازی به شهادت رسونده باشن و دادستان رو ربوده و خارج شهر سربریده باشن.
به نظر میاد داخل شهر و کنار بیمارستان نیست:
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10027/1~26.jpg[/img]
[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10027/2~19.jpg[/img]
با توجه به پیکر این شهید، سربریدن دادستان مرحوم بعید نیست. به پخش شدن خون توجه کنید:
[url="http://gallery.military.ir/albums/userpics/10027/3~15.jpg"]http://gallery.milit.../10027/3~15.jpg[/url]
  • Upvote 7
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[font=tahoma,geneva,sans-serif]برای جنگ با یه زامبی یا یه منطقه پر از زامبی، فقط یه راه استفاده میشه[/font]

[font=tahoma,geneva,sans-serif]همه شون رو بکش، خدا اون دنیا خوب و بدشون رو جدا میکنه[/font]

[font=tahoma,geneva,sans-serif]kill them all and let the God sort them out[/font]
  • Upvote 6
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدمت عزیزان عرض کنم که همین الان من اگر کلاش دستم بگیرم، میتونم یکی از کلانتری های ایلام رو خالی بکنم...
اطلاعات میخواد از کجا این موضوع رو بفهمه از قبل؟؟؟

کار دستگاه اطلاعاتی این نیست که پیش‌بینی بکنه که یه بابایی همینجوری یه کلاش برداشته و داره میره یه نفر رو ترور بکنه... کار اونها با سازمان‌ها و گروه‌های سازمان یافته هستش و متاسفانه چه بخواید چه نخواید، کار اونها اینجوری نیست که تا یه نفر رو شناسایی کردن زرتی خرش رو بگیرن!!...
همون یارو جاسوس CIA که استاد های ایرانی رو میبرد بیرون مگه نبود؟! اطلاعات فیلم زیر نظر گرفتنش از سال 2008 رو گذاشت و بهش اجازه داده بود تا ادم ببره بیرون و کلی کار بکنه و نهایتا 2011 گرفتش!! یعنی چی؟ یعنی دقیقا سه سال تمام طرف زیر نظر دستگاه اطلاعاتی کشور بود و وقتی بازداشت شد که 5-6 نفر دیگه(حداقل!) باهاش دستگیر شد... حالا اینا هم گیرم که رفتن یه نفر رو گرفتن... وقتی حرف نزد، وقتی نتونستن ازش حرف بکشن، وقتی اطلاعاتش در حد فلانی بهم گفت برم بزنمش بعد میبریمت داخل و فقط یه نفر رو میشناخت و اون یه نفر هم بیرون کشور بود، اونوقت چیکار بکنن؟؟؟
متاسفانه دوستان کار اطلاعاتی رو دمبیلبی متصور هستن و فک میکنن که تا خلاف دیدن سریع میگیرن...!!

تا خلاف‌کار دید دستگیرش میکنه مال نیروانتظامیه که الان دیگه کسی ازش حساب نمی‌بره... بچه‌ی 13 ساله رو می‌بینی دو متری پلیس تو خیابون داد میزنه و اربده میکشه و به دخترا تیکه میندازه... چرا؟ چون میدونه پلیس اگرم بهش گیر بده کاریش نمی‌تونه بکنه :(...

سر این مسئله زیاد بهم تیکه انداخته شده حتی توسط ادیب! ولی واقعیت اینه که اطلاعات می‌شینه با صبر و حوصله کامل نظارت میکنه، وقتی دیگه کاربردی نداشتی اون‌موقع میاد میگه داداش، میگی بله؟ میگه اینا اسناد و مدارکی هستش که ما ازت داریم!! امضا کن بفرستیمت دادگاه و تموم!!!! نمی‌دونم این حرکت خوبه یا بد، ولی دوستان واقعا هیچ ایده‌ای از مناطق مرزی ندارن :(...
من همکلاسی داشتم فیلم گذاشته از خودش و سه چهارتا رفیقش که یکی یه کلاش دستشون بوده تو کوهستان شلیک میکردن... اصلا خریدن کلاش تو تهرانش هم کار اسونیه چه برسه به مرزی مثل سیستان! :)...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اسلام رو به کجا کشوندن ! از اسلام چی نشون دادن ! چی نمایش دادن !

چه ملت تنهایی هستیم ! این از افغانی و پاکستانی اون از ترک و عرب و فلسطینی ! :-(
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وزارت اطلاعات باید سه عامل بازدارنده داشته باش:
1-اطلاع از عملیات قبل از وقوع و جلوگیری از آن.
2-واکنش برق آسا در صورت بروز عملیات از قبل کشف نشده و کاهش تلفات احتمالی یا جلوگیری از فرار مهاجمین. اگر مهاجم بداند اطلاعات این کار را خواهد کرد به این راحتی دست به جنایت نمی زند و این یعنی بازدارندگی.
3-در صورتی که به هر دلیل از عهده ی 1 و2 بر نیامد، در سریع ترین زمان ممکن آن چنان بلایی سر عوامل نامنی بیاورد که خواهر و مادرشان به عزایشان بنشینند... در این صورت عوامل ایجاد نا امنی برای بار دوم دست به جنایت نخواهند زد. این هم یک مدل بازدارندگی است.

تمام ناله ی دوستان به خاطر رخداد شماره ی 3 است و الا کسی در مورد 1 و 2 خیلی این عوامل انتظامی، اطلاعاتی را مواخذه نمی کند، چون بالاخره در شرایط خاصی پیش خواهند آمد و هیچ کاری از دست کسی بر نخواهد آمد. کل گله ی ما این است که چرا این افراد راحت دارن میرن اون ور مرز و میان و 30-40 تا عملیات انجام میدن و درسی بهشون نمی دن که دفعه ی بعدی جرات ایجاد نا امنی را نداشته باشند. همین. ویرایش شده در توسط hossein9
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عزیز من اینایی که اومدن و زدن و رفتن با آپاچی که نیومده بودن از خودمون بودن یعنی ما اونقدر اشراف اطلاعاتی نداریم بدونیم تو خودمون چه خبره همون جاسوسی که از سال 2008 زیر نظر بود خوبه حالا چرا بعد شهید شدن اون سربازا تو سیستان هیچ مورد مشکوکی رو زیر نظر نگرفتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتی تجهیزات نظارتی که نداریم حتی بعد دررفتنشون بتونیم ردشون رو بزنیم ؟ پس صبح تا شب چیه میگیم پهپاد فلان تولید انبوه شد!!!!!!!!!!!!!! به چه دردمون میخوره داشته باشیمشون ولی باز جوونهای این مملکت (اون 17نفر) و قبل اونها و بعد اونها دارن شهید میشن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بريم سراغ برادر سيناپس

دوست عزيز اين حرفى كه شما ميزنى از جهت اينكه اطلاعات زرتى طرف رو نميگيره درسته ولى الان ديكه بعد از 30 تا عمليات زمانش نيست كه يه تكونى به خودشون بدن ؟

اين مال زمانى هست كه كسى 1 عمليات انجام ميده و اطلاعات ردش رو ميزنه صبر ميكنه تا رابط هاش رو كشف كنه يا از طرق ديكه به سرشاخه ها برسه نه اينكه بيان و 30 تا عمليات بكنن و كل امنيت مليمون رو 30 بار قهوه اى كنن بعد شما بفرمايى ميخوان سرشاخه رو بكيرن !!!!!!

الان اينا بيان تو تهران عمليات كنن اطلاعات بايد بذاره يه چندتا ديكه عمليات انجام بدن تا به سرشاخه هاشون برسن ؟؟؟؟؟؟!!!!!!

لابد بهترين دانشمندهاى ما رو هم ميذارن ترور كنن كه به سرشاخه ها برسن و اصلا از ضعف اطلاعاتى امنيتى نيست .........

رفيق اين سازمان هاى اطلاعاتى وقتى بودجه ميگيرن وظيفه دارن كه از اين حوادث جلوكيرى كنن و نحوه رد زدنشون مثل پليس نيست كه از حوادث و شواهد موجود در صحنه رو بخوان رد بزنن بلكه وقتى يك سازمانى مثل جيش العدل ميخواد عمليات انجام بده, اطلاعات بايد با نفوذى ها , رابط ها و جاسوس ها و ...... از عمليات مطلع بشه نه اينكه وقتى زدن دانشمند يا سرباز مملكت ما رو پوكوندن تازه مثل پليس بيفته دنبال شواهد ( البته ممكنه چندتا عمليات هم از زير دستشون در بره ولى 30 تا يكم زياده !!!! )

در خصوص اينكه فرمودى با كلاش برى يك كلانترى ايلام رو خالى كنى, درسته اطلاعات نميفهمه چون شما به صورت انفرادى و بدون هيچ هماهنكى و اطلاع كسى اين عمليات رو انجام دادى و ايضا اينكه اينور مرز هستى ولى اون حيوونى كه از جيش العدل مياد كه ترور كنه اول بايد از مرز رد شه كه اكه رد شه خودش يه ضعف امنيتى هست كه ميكيم اصلا اينور مرز هستن و نميخوان رد بشن, خب اين اسبى كه مياد ترور رو انجام بده بايد از بالا دستور بكيره و ايضا اينكه در خود جيش العدل روى اين عمليات فكر ميشه و برنامه يزى ميكنن و هزارتا مسئله ديكه كه اطلاعات وظيفه داره از كوچكترين سر نخ ها متوجه عمليات بشه حتى از يك تماس تلفنى يا ارتباط از نوع ديكه اى كه مسلما دارن , كه يه دوستى فكر كنم توى صفحه قبلى يه پستى داد كه رفته بودن سراغ يك خانواده اى كه چندتا كلمه رو سرچ كرده بود و قبلا هم من خوندم يه بنده خدايى رو كه ميخواست با هواپيما مدل عمليات انجام بده رو در حين ساخت هواپيما و مواد منفجره كرفتن حالا تو خود بخوان ....... !

اطلاعات بايد بتونه قبل از عمليات از وقوع حادثه با وجود جاسوس ها, نفوذى ها, زير نظر كرفتن افراد منتصب به اين حيوانات و بقيه امكاناتى كه داره جلوكيرى كنه نه اينكه بيان عمليات انجام بدن و تازه آقايون بخوان بذارن يه چندتا عمليات ديكه انجام بدن تا به سرشاخه ها برسن !

اصلا ميكيم حرف شما درست فكر نميكنى 30 تا عمليات يكم واسه رسيدن به سرشاخه زياده ؟ اصلا 10 تاش رو ميكيم جورى بوده كه بتونن رد بزنن, حالا 10 تا كافى نيست ؟

يه بنده خدايى كفت اكه 100 تا شكست هم داشتن اونى كه بايد بدونه ميدونه !!!!!!!

حالا اكه اين رفقا 100 تا عمليات انجام بدن و يه عالمه آدم (!) بدونن به چه كار ما مياد ؟

سرباز مردم زنده ميشه ؟

آبرويى كه رفته باز ميگرده ؟

...

در قسمتى ديگه اى همون دوست عزيز فرمودن كه يكى از اونور مرز تروريست ميفرسته اينور كه مرز كه هيچ جورى قابل رهكيرى نيستن !

محض اطلاع اون برادرمون بكم كه قابل رهكيرى هستن و اكه ضعفى هم باشه بايد بعد از 10 عمليات برطرف شه و مرزها بسته بشن ولى متاسفانه ميبينيم 30 تا عمليات انجام ميدن و ......

جالبه لندن رو مثال زديد, شما تو لندن چند بار بمب كذارى ديدى ؟

بعد از اون بمب كذارى 30 بار تكرار شد ؟

البته كلا قياس درستى نيست.

[color=#ff0000]ویرایش شد[/color]
[color=#ff0000]cheka[/color]
  • Upvote 2
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تا وقتی وزارت اطلاعات به صورت وزارت خونه ای و زیر نظر دولت باشه اوضاع برهمین منواله .هر هشت سال با تعویض دولت و تغییر کابینه اش تفکرات حاکم بر این وزارت خونه هم عوض میشه
قضیه بدتر هم میشه که احتمالا با تغییرات سیاسی کشور -افراداین نهاد با قدرتی که پیدا میکنن جهت تصفیه حساب ها و درگیری سیاسی(از نوع نرم البته) با احزاب و جریانات مخالفشون استفاده میکنن
چیزی که مسبوق به سابقه هم بوده
این وزارت با تغییر ماهیت از وزارت به سازمان میتونه آزادی عمل بیشتری داشته باشه
برای نظارت هم میتونن از نهادهای بالادستی مثل شورای عالی امنیت ملی کشور استفاده کنن ویرایش شده در توسط Maldini
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[right]یک خبری دیروز خوندم که فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خیلی با افتخار [img]http://www.military.ir/forums/public/style_emoticons/default/daydreaming%20-%20New!.gif[/img] گفته بود طی چند روز گذشته از ورود چندین گروه تروریستی به داخل کشور جلوگیری کردیم[/right]
[right]البته دستشون درد نکنه که اجازه ورود ندادند[/right]
[right]اما اگه واقعا چندین گروه تروریستی یا قاچاقچی قصد ورود به کشور رو داشتن خوب چرا با شلیک چند گلوله فراریشون دادن[/right]
[right]ایا بهتر نبود اجازه میدادن وارد بشن و بعد خفتگیرشون میکردن[/right]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بنظرم باید با علمای اهل سنت حرف زد و یه حزب الله اهل سنت تشکیل داد که اونا ازش حمایت کنن. دیگه جای بهونه نمیزاره. اینطوری سنی های واقعی از سنی و مسلمان نماها و وهابیون جدا میشند و مقابل هم قرار میگریند. از طرفی دیگه شیعه ای هم نیست این وسط که بگن میخوان اختلاف بندازن!!! ویرایش شده در توسط AMIR-T
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='SAEID' timestamp='1383861239' post='347300']
سلام

تسلیت عرض می کنم خدمت مردم ایران و خانواده این شهیدان که متاسفانه ناجوانمردانه به شهادت رسیدن.

البته باز هم افسوس می خورم و صد افسوس و هزار افسوس که چرا ما اینطوری هستیم. کل مردم ایران رو عرض می کنم از دوستان پایتخت نشین تا اون تجزیه طلب که فکر می کنه با مبارزه علیه حکومت مرکزی صفوی! می تونه به آزادی برسه!

ولی خداییش اگر مرزهامون رو با افغانستان و پاکستان مسدود کنیم و بجز چند گذرگاه رسمی مابقی مرز مثلا مین گذاری بشه فکر نکنم ضرر کنیم. یعنی سود نداشته باشه ضرر هم نداره.
[/quote]

راهکار بهتر اینه که چند تا گذرگاه رو به لحاظ عبور و مرور امن اعلام کنند بعد بیان بگن دیگه هر جنبنده ای که خارج از این مسیرها بخواد تردد کنه در صورت مشاهده بدون اخطار و هشدار و ... هدف گرفته میشن. قاچاقچی های این منطقه یه جورایی احساس خودمختاری می کنند و حکومت مرکزی هم با این شل گرفتن ها به تقویت این حس کمک کرده!
جنایتی که اینها با قاچاق مواد مخدر برعلیه جوونای ما انجام میدن بسیار گسترده تر و عمیق تر از گرفتن جون اون 14 نفر مرزبانه. شما بیا حساب کن سالی چند هزار نفر به اعتیاد کشیده میشن؟ چندهزار نفرشون میمیرن؟ چند هزار زوج طلاق میگیرن؟ چه تعداد نیروی کار از دست میره؟ چه مقدار هزینه درمان و خود مواد و ... رو دوش دولت و خوانواده هاشون میفته؟

شاید نشه این امارهارو به صفر رسوند ولی قطعآ با یه کنترل شدید روی مرزها میشه این درصدها رو به شدت کاهش داد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.