RedArmy

كدام قوي تر ، روسيه يا ناتو ؟

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

با سلام
مقایسه بین ناتو (بدون امریکا) با روسیه بود ولی به مقایسه ی قدرت اتمی امریکا و روسیه ختم شد! icon_cool
در مورد مقایسه ایی که بین اف22 و تی 50 روسی شد از اقای چکا تقاضا دارم منبع اصلیشونو قرار بدهند....!!!؟؟
با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه امریکا وارد جنگ نشه روسیه حریف ناتو هست ولی اگه امریکا بیاد وضع کلا تغییر میکنه.چون فرانسه و انگلیس و المان به پشتوانه امریکا هست که ادعاشون میشه بدون امریکا
روسیه یه تنه همشون رو حریفه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقایون به خدا جنگ فقط بکش بکش نیست وجوه مختلفی داره از جمله اقتصادی فکر می کنین اگر الان جنگ شد روشیه فردا کل اروپا رو گرفته نه بابا این جنگ حداقل 1 سال تا چند سال طول می کشه فکر می کنید مردم روسیه که الان هم اقتصاد درست و درمونی ندارن می تونن دوم بیارن چون فشار جنگ برای روسیه رو دوش همین کشور است در حالی که برای طرف مقابل تقسیم بر تعداد میشه بعدش هم شما فکر کنید روسیه اروپا رو با بمب اتم زد و اروپا با خاک یکسان شد خوب اروپا دیگه جای زندگی کردن هست یک زمین آلوده به چه درد روسیه می خوره هان این جوری هم فکر نکنید که فقط ما ایرانی ها وطن پرستیم و بقیه هم دیگه الان در حد مرغ جیگر ندارن بهتره بدونین که از سلسله قاجار به بعد ما اصلا از وطن مون دفاع نکردیم بجز 8سال جنگ پس اون ها هم باید بگن که ایرانی ها ترسو هستند این حرف رو زدم که یکم با انصاف به دیگران نگاه کنیم بالاخره اونها هرچقدر هم در جهل باشن به همون جهلشون ایمان دارن پس در مورد وطن پرستی هم نمیشه تا به عمل نرسیده نظر داد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوستان کسی میدونه برترین صادر کنندگان سلاحهای جنگی به ترتیب چه کشورهایی هستند؟ معتبره؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقا به جای این بحث های مسخره بیاید ارتش روسیه رابا چین مقایسه کنید ببینیم کدومشون حرف اولو تو شرق میزنند و... خیلی وقته میخوام چنین تاپیکی درست کنم اما اطلاعاتم خیلی ناقصه از دوستان خواهشمندم چنین تاپیکی درست بشه و ببینیم بعد از فروپاشی شوروی قدرت اول نظامی شرق متعلق به کدوم کشوره...!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
امان از بيكاري و وقت گرانبهاي مغزهايي كه ميتونن همين الان مطالعه كنن و دنبال علم باشن دنبال اينن كه بگن ناتو قويتره-روسيه قويتره-آمريكا قويتره و از سر بيكاري اين موضوع رو بهانه كنن و وقت بگذرونن.همه اونا دارن تو كشوراي خودشون كار ميكنن و دنبال بدبختياي خودشون هستن حالا شماها چي؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue][quote]امان از بيكاري و وقت گرانبهاي مغزهايي كه ميتونن همين الان مطالعه كنن و دنبال علم باشن دنبال اينن كه بگن ناتو قويتره-روسيه قويتره-آمريكا قويتره و از سر بيكاري اين موضوع رو بهانه كنن و وقت بگذرونن.همه اونا دارن تو كشوراي خودشون كار ميكنن و دنبال بدبختياي خودشون هستن حالا شماها چي؟[/quote]


دوست عزیز ، کاربران در استفاده از وقت آزاد خود کاملا مختار هستند. کسی که وقت خود را صرف کتابخوانی می کند ، مسلما به این کار علاقه دارد و به خاطر علاقه ای که به کتابخوانی دارد و به علت جاذبه ای که کتاب در وی ایجاد می کند ، وقت خود را صرف خواندن کتاب می کند. کسی که وقت خود را در این سایت می گذراند نیز بع علت علاقه وی به مباحث نظامی و میلیتاری و جذابیتی که این مباحث در وی دارند ، است. ممکن است مطالعه کتاب برای شخصی دارای کمترین جذابیت باشد در حالیکه حضور وی در اینترنت برای وی دارای بیشترین جذابیت باشد. هیچ یک از کاربران نیز صرفا در یک سایت فعالیت نمی کنند و در طور مدت حضورشان در نت ، به مطالب گوناگون و مفید و دست اولی برخورد می کنند که در هیچ کتابی یافت نمی شود.

پس لطفا به انتخاب کاربران احترام بگذارید و با بیان این حرفها باعث دلسرد کردن آنها از حضور در دنیای نت نشوید.[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]امان از بيكاري و وقت گرانبهاي مغزهايي كه ميتونن همين الان مطالعه كنن و دنبال علم باشن دنبال اينن كه بگن ناتو قويتره-روسيه قويتره-آمريكا قويتره و از سر بيكاري اين موضوع رو بهانه كنن و وقت بگذرونن.همه اونا دارن تو كشوراي خودشون كار ميكنن و دنبال بدبختياي خودشون هستن حالا شماها چي؟[/quote]

یاد حرف دیروز لوکاشنکو (رییس جمهور بلاروس) افتادم که میگفت "اینترنت سهم زیادی در جوامع امروزی داره ولی "کتاب رو کشته" و من نمیتونم بخاطر این موضوع ببخشمش" !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
قصد بنده توهين به هيچكدام از كاربران سايت و دلسرد كردن اونا نيست.بلكه منظور كليم اينه كه آقا حرفهايي كه تو اين تايژك و عنوانش خارج از منظق و عقله برادر عزيز.يعني بدون هيچگونه مظالعه يه عنوان غير قابل باور رو موضوع كردن و دارن روش كل كل ميكنن.كجاي اين وقت تلف كني نيست.
اگه موضوع وو بحثا علمي و بر پايه مستندات بود بنده اين رو نمينوشتم.
بازم اگه منظورم رو بد متوجه شديد عذر خواهي ميكنم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سخته بخوایم بین روسیه و ناتو(هر چند بدون آمریکا)یکی رو انتخاب کنیم تنها راه انتخاب درست جنگ هست تا ببینیم هر کدوم چند مرده حلاجن. icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آقا من بازم نظرم اينه اين تايپك واقعا داره يه فورد رو با يك مرسدس بنز داره مقايسه ميكنه.
1-ببينيد نيروي دريايي انگلستان به تنهايي(با مستندات ميگم)ميتونه درگير يه جنگ تمام عيار با روسيه و حتي فراتر از اون آمريكا بشه.مثل اينكه اين كشور رو دست كم گرفتين.
2-نيروي هوايي فرانسه از پيشرفته ترين هواپيماها مخصوصا ميراژ بره برده.يادتون باشه زماني كه نيروي هوايي عراق با هواپيماهاي ميگ و سوخوي در رابطه با 14 هاي ايراني زمين گير شده بود هواپيماهاي ميراژ تبادل توازن رو يه مقداري عوض كردن.
يه چيز جالب براتون بگم كساني كه روسيه رو قويتر ميدونن در واقع ازشون ميترسن.(اين در ذات هر انسانيه)
3-آلمان مهد فناوري هاي الترونيكي و صادركننده فناوري هاي بسيار پيچيده نظامي به ساير كشورهاست.اين رو هيچكسي نميتونه منكر بشه كه صنعت آلمان از تمامي ابعاد از روسيه و فرانسه و حتي انگلستان بالاتره.
4-اقتصاد روسيه بسيار ضعيف هستش و حتي اگه به مرزهاشون تجاوز بشه فقط عامل دفاعي دارن و هيچ گونه عامل حمله نميتونن داشته باشن.
5-مرزهاي بسيار زياد و وسيع روسيه به نظر بعضي كه فكر ميكنن از لحاظ استراتژيك به نفع اونهاست به ضرر اونهاست چون نيروي كافي براي ژشتيباني از تمامي مرزها رو در اختيار ندارن.
6-ناتو فقط يك سازمان هست نه نيروي ارتشي تمامي كشورها.طوريكه هر كشور يه تعدادي نيروي خاص در اونجا داره.
و در آخر بايد گفت اين مقايسه اشتباه است و كساني كه تعصب ناتو يا روسيه رو ميكشن فقط از روي علاقه و يكسري مساپل خاص هست.
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]نتيجه اخلاقي اين تاپيك
روسيه قدرتش خيلي بيشتر از ناتو هستش و مي تونه به راحتي اين پيمان مسخره رو (البته بدون حضور آمريكا) از بين ببره ! مخالفت فرانسه و آلمان كه همه كاره ناتو هستن با عضويت اكراين و گرجستان در ناتو نشان دهنده ترس ناتو از خشم و تحريك روسيه و ضعف اين پيمان در برابر روسيه است ! من اگه جاي پوتين يا مدودوف بودم در صورت پيوستن گرجستان يا اكراين به ناتو به اون كشورها مخصوصا گرجستان حمله ميكردم ! درسته سيستم ناتو اينطوريه كه اگه به يكي از كشورهاي عضو حمله بشه بايد كل ناتو وارد جنگ بشه ، اما مطمئن باشيد اگه اون كشور حمله كننده روسيه باشه ناتو خودش رو درگير نميكنه ! چون اگه اين كارو بكنه ممكنه كل دنيا به واسطه استفاده از تسليحات سنگين از بين بره !
اين آمريكايي ها دارن خيلي به روسيه و چين گير ميدن ( مثل : استقلال كوزوو ، استقرار سپر دفاع ضد موشكي در شرق اروپا ، عضويت اكراين و گرجستان در ناتو ، ايجاد درگيري در تبت و تجهيز تايوان به تسليحات فوق مدرن و تحريم بازي هاي المپيك !) اگه روسيه و چين يك پيمان نظامي درست و حسابي ببندند اون وقت آمريكا با ناتو هم در برابر ارتش مشترك چين و روسيه هيچ حرفي براي گفتن نخواهند داشت ! روس ها خيلي در تلاشند كه اين پيمان (كه همون جنبه دفاعي پيمان شانگهاي) بسته و اجرايي بشه اما چيني ها (نادان) خيلي مايل به اينكار نيستند !
روس ها با تلاش فراوان سر انجام موفق شدند كه چيني ها را متقاعد كنند تا يك مانور نظامي مشترك بر گزار كنند ! اين مانور تابستان سال گذشته انجام شد و خبر خوبي براي مخالفان ناتو بود !
در پايان بايد بگم مقامات چين و روسيه در حال اتحاد همه جانبه براي مقابله با غرب هستند ! براي اثبات اين اتحاد مي توان به اتحاد قدرت اول فضايي (روسيه) با قدرت سوم فضايي (چين)
براي سفر به مريخ كه در هفته گذشته شد بسته شد اشاره كرد !
و....[/quote]
باید توجه داشت که ناتو از نظر واکنش بسیار جلوتر از روسیه است (موقعیت جغرافیایی روسیه )

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مگه امریکا ناتو رو ول میکنه اصلا این امر امکان پذیر نیست و اگه امریکا هم بیاد چین و کره شمالی وهندم میرن با روسیه بعد ترکیه مصر لیبیو.. وارد جنگ میشن و همه نابود میشن جنگ جهانی سوم که فراتر از یک جنگه اغاز میشه تو این گیرو دار ایران هم با اسراییل واررد جنگ میشه ژاپن و کره جنوبی میان اصلا یه وعضی میشه بعدش فیلم تموم میشه broken_heart icon_wink icon_wink

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]روسیه صد درصد قویتر از ناتو هست البته به غیر از آمریکا . استراتژی روسیه در مقابل دشمن حالا هر کی می خواد باشه بسیار بالا هست ولی این تعداد کلاهک هایی که داره رو برا چی می خواد اگر این کلاهک ها رو در جا روی زمین منفجر کنه که زمین از بین می ره . :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :rose: ولی خودمونی ما حالا که یک همچین کشوری هست که با ایران دوستی داره چرا نباید از این فرصت استفاده کرد و خودمون رو به بهترین تهیزات مجهز کنیم تا موقعی که خودمون بتونیم از اون ها به مرحله ی تولید برسونیم .[/quote]

با همه حرف های شما موافقم به جز دوستی روسیه با ایران که هیچ جوره تو کتم نمیره !!! تاریخ منبع این بد گمانی منه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نظر سنجی تون یک مشکل اساسی داره و اون اینه که نوشتید فقط بعد نظامی در حالی که بعد نظامی تاثیر مستقیم می گیره از اقتصاد
مثلاً مملکت ما الان از نظر نظامی ضعیف نیست اما اقتصاد مثل پاشنه آشیل ما می مونه
روسیه هم اینجوریه
برای به زانو در آوردنش به راحتی می شه از اقتصاد فلجش استفاده کرد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.